QUOTE(Senator)
Concluzia la care ai ajuns e buna , e exact ceea ce spuneam mai sus.Atat Hitler cat si Auto Union si-au atins scopurile in urma acestei miscari. Ajutorul de care a beneficiat firma a fost hotarator , fara acesta Ferdinand Porsche si-ar fi luat mapa cu proiectul si si-ar fi incercat norocul la oricare alt producator.
Ajutorul de care vorbesti s-a indreptat catre "divizia" sport a noii marci nu catre cea comerciala.
Pana sa ajunga la Hitler, Porsche batuse deja palma cu noul CEO al Auto Union, baronul Klaus von Oertzen, in plus planurile noii masini de curse erau deja realizate inca de pe vremea cand isi infiintase propria companie: Hochleistungs Motor GmbH, asa ca decizia lui Hitler nu putea sa schimbe mare lucru. In plus, Porsche mai colaborase cu Wanderer de cateva ori, cu mult inainte de venirea la putere a lui Hitler...
De asemenea, pana la ajutorul primit de la Hitler, DKW era lider in Germania in ceea ce priveste masinile din clasa mica si lider mondial in ceea ce priveste motocicletele. Masina in caza s-a numit DKW Front si a fost construita in fabricile Audi de catre inginerii Audi.
De asemenea, ajutorul s-a limitat la doar 10-20% din costuri, cu alte cuvinte 80-90% din cheltuieli erau acoperite din fondurile proprii.
QUOTE(Senator)
Studiaza statistica vanzarilor si vei vedea ca Audi nu statea prea bine la acest capitol in cadrul uniunii.
Acesta mi se pare un mod foarte simplist de judeca succesul unei marci.
Compara numarul Golf-uri vandute cu numarul de A8-uri, probabil rationamentul tau te va duce la concluzia ca Golful este peste A8.
Audi reprezenta imaginea sportiva a noii marci aparute (Auto Union). Masinile Audi au fost acelea care au adus cateva inovatii mondiale, printre care pozitia cunoscuta pana in ziua de azi a volanului sau a schimbatorului de viteze, primii care au montat un filtru de aer. A fost printre primii care au folosit un sistem de franare hidraulic pe toate rotile etc.
Horch reprezenta clasa luxury, ajungand s-o domine categoric, peste 50% din piata fiind acaparata de ei.
DKW erau preocupati mai mult de motociclete, unde erau lideri, devenind ulterior lideri si la clasa mica (tocmai acesta este motivul pentru care au inghitit celelalte marci, pentru a se impune si in automobilism)
Wanderer erau renumiti in special prin mooarele pe care le construiau (chiar si Audi folosea cateva din ele)
QUOTE(Senator)
Concluzia e ca Audi e Audi si nu Auto Union.
Scuza-ma, dar cred ca esti singura persoana care impartaseste aceasta opinie, cel putin de care am auzit eu.
Intre 1964 si 1966 ce companie a cumparat VW: Audi sau Auto Union? Nu cumva se numea Auto Union GmbH?
Este adevarat ca vechea companie Auto Union a fost radiata de rusi in 1948, avand ghinionul sa aiba toate fabricile pe teritoriul fostei RDG, dar o alta companie a fost infiintata in 1949 pe teritoriul fostei RFG, companie care a mostenit toata traditia fostei companii (chiar si numele a fost mostenit)
QUOTE
A new company bearing the name Auto Union GmbH came into being on September 3, 1949 in Ingolstadt, to uphold the automotive tradition of the four rings. It is this company that is the actual precursor of the present-day AUDI AG. From its base in West Germany, its purpose was now to maintain the tradition that the former Auto Union AG had established in Saxony
Ulterior, dupa fuziunea cu NSU Motorenwerke AG, i-au schimbat numele in Audi NSU Auto Union AG.
QUOTE
On January 1, 1985 Audi NSU Auto Union AG was renamed simply AUDI AG
Puteau s-o denumeasca si "elefantul zburator", asta nu ar fi schimbat nimic, tot ar fi mostenit traditia Auto Union.
Daca VW ar fi cumparat numai marca Audi atunci ai fi avut dreptate, nu ar fi fost acelasi lucru, dar Audi de astazi reprezinta 100% din Auto Union, avand diferit de acestia doar numele...
Iti recomand istoria oficiala a Audi:
http://www.seriouswheels.com/art-four-rings-1.htm