Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs alte marci
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Davidinho
Ce are marca asta atat de special fata de celelalte?Este mai exclusivista din ce motiv?
Nu este asa de des intalnita, asa ca nu poate sa fie considerata o marca mediocra din acelasi motiv pt care denota exclusivitate?Sa nu imi ziceti ca Subaru este alegerea cunoscatorilor ca sunt atatia care nu aleg asa ceva.
E puternica, poate fi AWD?Si ce daca si alte marci pot avea multi cai si 4X4.Chiar ma intereseaza de ce este considerat Subaru de unii ca o categorie aparte.
X5
Nu e intalnita la noi in romania poate pentru ca e scumpa din cauza taxelor vamale prea mari...da sunt sigur ca in alte tari ca SUA,Japonia e foarte intalnita.
madalina
Daca ajungeti la aceleasi discutii precum cele din "Subaruvs masini germane va dau avertismente panaluati ban, daca nu va linistiti, indiferent cine posteaza

Ar fi util de citit topicul Subaru versus masini germane inainte de a posta in acest topic!
Otto73
Eu pot spune doar atat: nu e foarte scumpa, e puternica, fiabila, sistemul AWD este excelent, ceeace ce alte marci ca audi dau bmw ofera toate astea si aceleasi optiuni la un pret cu peste 50% mai mare. Eu vorbesc despre piata auto americana.
G e o r g e
pentru cineva care nu a inteles filozofia subaru e mai dificil sa inteleaga cumparatorii acestei marci.

am mai explicat, subaru face 500 000 masini pe an si nici nu vrea sa faca mai multe. face doar atat dar le face bine .

de ce nu au renuntat la geamurile fara rama, motoarele boxer si symmetrical AWD ?

cei care au subaru au vazut : daca ceva functioneaza bine nu trebuie schimbat.

este mult de explicat aici , va rog cititi topicul indicat de madalina.

QUOTE
Eu pot spune doar atat: nu e foarte scumpa, e puternica, fiabila, sistemul AWD este excelent, ceeace ce alte marci ca audi dau bmw ofera toate astea si aceleasi optiuni la un pret cu peste 50% mai mare.

sunt de acord. la bani iesi bine cu masina in leasing .
HalbaSus
Exclusivismul subaru in romania se datoreaza in mare parte si lipsei pietei SH... Cate BMW seria 3 vedeti pe drumuri... A LOT... dar majoritatea acestora au fost achizitionate la un pret inferior unui legacy entry-level... pentru ca exista multe SH-uri... Defapt faptul ca in Romania SH-urile reprezinta cea mai buna alegere din multe puncte de vedere dauneaza multor marci care "se vor ieftine"... Vrei un sedan mediu AWD... cu 15.000 poti sa iei un Audi A4 quattro din 2002 si iesi mult mai ieftin decat cu un legacy... vrei performanta ? de ce sa dai bani pe o impreza sau un legacy 3.0 cand la un pret mult mai mic poti sa iei un bmw 325 sau 330 din germania/olanda/belgia/etc...

Iar taxele vamale sunt chiar "prohibitive" pentru romani... ideea ca trebuie sa dai la stat bani pentru care nu primesti nimic in schimb (macar sa dea o bere, sau ceva... beer.gif ) este intradevar greu de acceptat... daca mai adaugam la asta si popularitatea dieselurilor... e evident de ce nu e subaru o marca populara in Romania...

Chiar si in categoria masinilor noi subaru nu este o alegere "evidenta" pentru ca la fiabilitate nu este situata peste toyota, mazda si altele... dar e mai scumpa... unde mai pui ca alte japoneze pot fi luate fara taxe.. sau ca alte japoneze ofera si alternative diesel ?

Desigur ca celelalte masini nu au AWD... dar cate persoane au nevoie de AWD ? nu ca nu ar fi util... dar se poate trai si fara el... o alta problema e designul... care e OK (la legacy, la restul nu prea blush.gif ) dar nu sunt la fel de "apetisante" ca un 407 care poate veni si diesel... unde mai pui ca e si mult mai ieftin si ca nu are taxe vamale...

Cu alte cuvinte legacy si impreza sunt alegerile potrivite pentru persoanele care vor masini noi, cu AWD, pentru care consumul nu este un criteriu important (pentru ca daca ar fi fost atunci ar fi ales un diesel)... in aceasta categorie subaru e alegerea cea mai inspirata. Dar asta este un segment destul de mic.

Forester si Outback sunt mult mai des intalnite (cel putin eu am vazut mai multe, in oradea nu exista nici un legacy si nici o impreza, dar sunt mai multe foresteruri)... si aici deja se bat egal de la egal cu multe alte suv-uri ... nu se aplica cele spuse anterior...

btw... chiar nu vreau sa reluam topicul mentionat de madalina si de george, sincer mie imi pare rau ca din cauza lui a plecat Impuls... era de treaba baietu', poate un pic prea agresiv... dar simpatic...
Davidinho
QUOTE(G e o r g e)
am mai explicat, subaru face 500 000 masini pe an si nici nu vrea sa faca mai multe


De unde esti tu asa sigur de treaba asta?Mie imi suna copilareste seamana mai mult cu povestea cu vulpea care nu ajungea la struguri si zice:"Lasa ca si asa sunt acrii".Eu cred ca nu fac mai multe pt ca si ei stiu ca nu s-ar cumpara mai multe,nu pt ca nu vor.Iar admiratorii acestei marci au luat in brate pe "ca noi nu mai e nimeni"
f1anatic
Atita pot spune...intilneste-te cu George. Poate daca este in toane bune te si plimba putzin cu Legacy dupa care te plimba si cu Forester. De preferat cind ploua, bate vintul pe un drum cu multe curbe. Dupa ce vei ramine socat de acceleratzia Forester-ului, ai voie sa visezi la aceeasi performantza in comfortul si elegantza Legacy-ului. Adauga mofturi (scaune, oglinzi, stergatoare incalzite, clima automata - e posibil sa le aiba si George - nu stiu) si scade 1.5 secunde din timpul acceleratziei 0-100 kph a Forester-ului. Obtzii masina mea. Atunci vei stii de ce fanii Subaru sint asa de fericitzi cu masina.

Ah...da...dupa cum a mai spus si confratele american...este in general mai ieftina, mai fiabila si mai iute (turbo) decit oferta germana (pe piatza americana)

In continuare eu am sa pretind ca NU am vazut acest topic care este sigur pus la "deruta" si numai cu scopuri instigatoare.
Davidinho
Nu este pus cu nici un scop instigator.
Da,probabil aveti si voi dreptate cand va laudati masina,probabil aveti motive bine intemeiate dar nici sa le desfiintati celelalte marci nu prea e fair-play
G e o r g e
QUOTE(Davidinho)
Nu este pus cu nici un scop instigator.
Da,probabil aveti si voi dreptate cand va laudati masina,probabil aveti motive bine intemeiate dar nici sa le desfiintati celelalte marci nu prea e fair-play


avem dreptate , dar de ce nu e fair play ?

recunosc ca despre subaru am spus adevarul si numai adevarul .

recunosc ca despre celelalte marci am spus adevarul si numai adevarul .

si inca ceva , te rog , fa o tura cu un subaru . si apoi sa vedem daca isi merita sau nu banii wink.gif

eu un singur lucru am sustinut aici , sus si tare: la banii care ii dai pe ea , masina subaru , iti iei de la competitia germana , o echivalenta dintr-o clasa mai joasa ... mult mai joasa .

legacy meu are pret de lista 21400 CIP . vezi ca deja a aparut noul legacy wink.gif 2.0 165cp . eu iti spun ca nu ai ce sa iei de la nemti , clasa medie , AWD , 165cp(din motor aspirat), cu dotarile mele !
cosmin45741
si ma rog de ce ti se pare asa de ieftin legacy-ul tau???? ca veni vorba despre asta.....
daca calculezi pretul ddp - te sperii...
daca il iei in leasing tot mai platesti un 6% in plus pe valoarea reziduala si faci leasing-ul macar pe un an deci mai dai un 5-6% si pe dobanzi...asa ca 21400 se transforma cumva in 24000 cip....ca sa nu mai vorbim de piese de schimb...

QUOTE(G e o r g e)
eu un singur lucru am sustinut aici , sus si tare: la banii care ii dai pe ea , masina subaru , iti iei de la competitia germana , o echivalenta dintr-o clasa mai joasa ... mult mai joasa .

un a4, 1.8 T quattro e 27000 cip, fara nici un discount....sau un Passat Trendline / Benzina / 2.0 litri FSI 4 Motion / 150 CP / Cutie manuala - 6 viteze e 19000 cip...
merita diferenta de 3000 euro pentru a4?? desigur- in opinia mea...merita diferenta de 5000 euro fata de passat?? nu- dupa parerea mea...iar passat-ul e intr-o clasa mult mai joasa??? blush.gif
asa ca legenda creata aici de fanii subaru, cum ca, vai, subaru este cel mai bun deal, raportat la pret, calitate, performante nu prea sta in picioare
HalbaSus
Intr-adevar Subaru nu e o masina ieftina... cel putin nu legacy ! Forester si outlander poate sunt ieftine in categoria lor dar cum nu ma intereseaza SUV-urile, nu cunosc nici preturile lor nici preturile competitiei...

La ~23000 euro poti sa iei un opel vectra V6 cu 250 cp... de renault/nissan ce sa mai zic, ca masinile lor par cadou social pe langa legacy... pana si accord-ul e oarecum mai ieftin (avand in vedere ca 2.4i are performante similare cu legacy 3.0R - ambele fac suta in 7.9 secunde)... and so on... desigur aceste masini nu au tractiune integrala... dar dupa cum am zis sunt putini oamenii care au nevoie de sedan-uri cu tractiune integrala... cei care vor 4x4 se orienteaza deobicei catre SUV-uri (pt ca pe langa awd mai au nevoie si de garda la sol)... iar cei care vor sedan-uri nu vor neaparat sa faca curse pe ploaie/zapada/gheata ca sa nu poata trai fara AWD... cu alte cuvinte Legacy este o masina scumpa... desigur ca daca compari pretul de la legacy cu pretul unui 330xi atunci va parea ieftin... but i don't wanna go there... a mai fost versusul asta si nu a fost bine... :argue:
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
Intr-adevar Subaru nu e o masina ieftina... cel putin nu legacy !
:


Prin prisma voastra. Totul este relativ. In partea mea de univers, lucrurile stau altfel.
In priviintza fiabilitatzii, citeam aseara Consumer Reports for New 2006 Cars - in magazin...dar pot spune (si poate ma ajuta Iulian ca stiu ca are abonament) ca Legacy era "better than average" comparat cu masini gen BMW 745, AUDI A6 etc care erau "worse than average" sau "much worse than average" la diferitele categorii. Adevarat....Legacy era bagata la family sedan , A4 la sporty sedan iat BMW745 la Luxury Sedan dar comparat cu masinile din aceeasi clasa...calificarea era cea descrisa mai sus. De fapt 745i avea scorul cel mai prost din clasa respectiva. Si nu ca nu ar impresiona prin cine stie ce minuni tehnice si spatziu interior. Pierdea puncte multe (ca de altfel restul nemtzilor) la fiabilitate - motor - transmisie - consum etc.

La vremea cind am cumparat masina...Edmunds dot com avea urmatoatrele masini intrate pe lista midsize.

AUDI A6 w/ 4.2L V8, AWD
45,000 dollars
Acceleration (0-60 mph): 6.1 sec (www.audiusa.com)
Horsepower: 335 hp; Torque: 295 ft-lbs

BMW 545xi w/ 4.4L V8 AWD
53,000 dollars
Performance Acceleration (0-60 mph): 5.8 sec (www.bmwusa.com)
Horsepower: 325 hp; Torque: 330 ft-lbs

Infinity G35x w/ 3.5L V6 AWD
33,000 dollars
Acceleration (0-60 mph): 6.1 sec
Horsepower: 260 hp; Torque: 260 ft-lbs.

JAGUAR Type S w/ 4.2L V8 AWD
47,000 dollars
Acceleration (0-60 mph): 6.2 sec (www.jaguarusa.com)
Horsepower: 294 hp Torque: 303 ft-lbs.

Mercedes Benz E-Klasse 4-MATIC w/ 5L V8 AWD
55,000 dollars
Acceleration (0-60 mph): 6.1 sec (http://motortrend.com)
Horsepower: 302 hp; Torque: 339 ft-lbs.

Volkswagen Passat 4-Motion 4.0L V8 AWD
37,000 dollars
Acceleration (0-60 mph): 7.23 sec.
Horsepower: 270 hp; Torque: 273 ft-lbs.


Si ma rog de ce nu as putea compara Legacy-ul meu CA PERFORMANTZE cu cele de mai sus. Let me see turbo H4, 250 HP, 250 lb-ft torque, 5.6 sec for 0-60 mph acceleration. 24,000 am dat pe ea (e drept am asteptat-o si 3 luni pt ca am comandat-o, asta este pretzul inainte de taxe. Cu taxe 26,500). Comparat cu ce am indicat...ofera performantze similare. Comparat cu ce am spus mai sus...este mai fiabila (exceptzie restul japonezelor care sint toate cam la fel). Da...nu are prestigiul BMW-ului dar stiu cel putzin ca la performatze sint similare ca fiabilitate sint inainte...si cu 6 air-bag-uri, tot felul de chestii incalzite si tot atitea stele (5) la siguratza rutiera...nu este un cosciug pe rotzi. Concluzia...pentru mine este un BEST BUY.

Dar asta este in America. Voi avind taxe de import ...si cu pretzurile alea CIP, MAC, OAC, CIR, BIH, PIH, FIS care tot nu stiu ce inseamna...masinile japoneze (in special Subaru) vi se pare ca au pretzuri prohibitive si este clar ca nu vedetzi in Subaru acelasi raport pretz-calitate-fiabilitate-performantze pe care il vad eu.

Daca vroiam masina FWD, in aceeasi clasa, cea mai buna oferta este Nissan Altima (in my opinion). Daca vroiam RWD atunci trebuia sa aleg ceva nemtzesc sau american. Noi diesel nu avem decit Passat, diesel-ul este mai scump cu vreo 60 de centzi la galon (cam 20% la pretzul actual), si doar 1 din 5 statzii benzina au si diesel. Alte masini europene nu avem. Bazat pe oferta disponibila pe piatza americana...am ales Legacy , pt mine un best buy.
HalbaSus
QUOTE
24,000 am dat pe ea (e drept am asteptat-o si 3 luni pt ca am comandat-o, asta este pretzul inainte de taxe. Cu taxe 26,500


Deja ma enervez, la voi benzina dupa ce s-a scumpit e de 2 ori mai ieftina ca la noi iar masinile au preturi de parca ar fi second hand... cum adica ai cumparat un GT 22187 euro (atat inseamna 26.500 dolari). Intreaba-l pe George cat a costat legacy-ul lui 2.5 cu vre-o 75 de cp in minus... FARA TVA (19%) SI TAXE VAMALE (6% in cazul lizingului)...

Hai ca nu mai continui ca ajung si eu ca ala din reclama de la flanco care a inebunit cautand cele mai ieftine preturi... :bash:
Eduard RO
QUOTE
eu un singur lucru am sustinut aici , sus si tare: la banii care ii dai pe ea , masina subaru , iti iei de la competitia germana , o echivalenta dintr-o clasa mai joasa ... mult mai joasa .

Acelasi lucru se poate spunde si despre dacia si subaru. blink.gif
La asa logica asa raspunsuri dau si eu.
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
cum adica ai cumparat un GT 22187 euro (atat inseamna 26.500 dolari). Intreaba-l pe George cat a costat legacy-ul lui 2.5 cu vre-o 75 de cp in minus... FARA TVA (19%) SI TAXE VAMALE (6% in cazul lizingului)...

Hai ca nu mai continui ca ajung si eu ca ala care a inebunit cautand cele mai ieftine preturi... :bash:


HALBA eu te gasesc simpatic. Insa marea ta problema...ca si a multora de pe acest site este ca NU credetzi cit de diferita e viatza in alta parte a lumii.
Cred - pin prisma acestei poze - ca e de datoria ta sa taci din gura de acum incolo in priviintza acestui subiect si sa incerci prin toatre puterile si mijloacele tale sa construiesti America la tine acasa !

Am 3 cuvinte pentru tine !

TACI SI INGHITE ! (bere)

HalbaSus
QUOTE
Cred - pin prisma acestei poze - ca e de datoria ta sa taci din gura de acum incolo in priviintza acestui subiect si sa incerci prin toatre puterile si mijloacele tale sa construiesti America la tine acasa !


whateva'... te-am crezut pe cuvant... doar ca m-a mirat diferenta enorma de pret dintre pretul CIP (ala fara taxe) dintre cele 2 tari... diferenta pe care nu mi-o prea pot explica (ok, transportul costa... in rest nu vad ce ar mai costa in plus)... oh... and btw... nu cred ca te-am ofensat nici pe tine, nici masina ta, nici marca subaru, nici USA... so take it easy...

Btw: i have no intention in building another america... one is more than enough...
Iulian HondaFan
nu e motorina asa de scumpa fata de benzina... sunt de regula 20-30centi in plus la galon iar pe primavara vara e chiar cu vreo 10 centi pe galon mai ieftina.

pe ce ne certam aici din nou? in lumina consumului de carburant real la A3 incep sa ma intreb daca nu era OK sa mai accept inca un pic mai mult si sa iau AWD si Subaru...

in fine mai e si elementul subiectiv, pur si simplu A3 mi s-a parut o masina mai potrivita nevoilor si gusturilor mele. am tot respectul pentru Legacy dar subiectiv am avut o retinere.

apropos, la crash-testing facut de IIHS recent Legacy, Passat si A3 sunt primele in clasa. A3 este tratat cu respectul cuvenit unei masini rafinate ce se afla si este considerat la clasa medie...

http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=3
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE
Cred - pin prisma acestei poze - ca e de datoria ta sa taci din gura de acum incolo in priviintza acestui subiect si sa incerci prin toatre puterile si mijloacele tale sa construiesti America la tine acasa !


whateva'... te-am crezut pe cuvant... doar ca m-a mirat diferenta enorma de pret dintre pretul CIP (ala fara taxe) dintre cele 2 tari... diferenta pe care nu mi-o prea pot explica (ok, transportul costa... in rest nu vad ce ar mai costa in plus)... oh... and btw... nu cred ca te-am ofensat nici pe tine, nici masina ta, nici marca subaru, nici USA... so take it easy...

Btw: i have no intention in building another america... one is more than enough...


DUDE...daca ai citi...ai fi mai filozof. Legacy vindute in America sint asamblate la 100 de mile de mine in Lafayette Indiana. Chiar daca 45% din masina (motor, transmisie, sint aduse din Japonia) restul masinii este facuta autohton. Got it ? Voi le importatzi din Japonia. La noi este un produs local. Asa ca chill out take it easy, bea o bere si nu te mai enerva. La mine acasa este un produs miracol...bun si ieftin. La tine este un produs bun si scump. Acelasi lucru. Live with it. M-am tot saturat sa aud de la tine ca e scumpa. Si probabil si tu te.ai saturat sa auzi de la mine ca e ieftina. Gata...Am incheiat discutzia.

Hai vorbim despre Becks...Iti place "neagra" sau normala ?
Iulian HondaFan
QUOTE(HalbaSus)
whateva'... te-am crezut pe cuvant... doar ca m-a mirat diferenta enorma de pret dintre pretul CIP (ala fara taxe) dintre cele 2 tari... diferenta pe care nu mi-o prea pot explica (ok, transportul costa... in rest nu vad ce ar mai costa in plus)... oh... and btw... nu cred ca te-am ofensat nici pe tine, nici masina ta, nici marca subaru, nici USA... so take it easy...

Btw: i have no intention in building another america... one is more than enough...


take it easy boys... I'm in total agreement with Halba. One America is more than enough... daca tot vor romanii sa faca vreo branza ar trebui sa o faca in stil propiu, dar s-o faca nu s-o dea rasol...

diferenta de pret se explica si de :

Legacy pentru piata americana este facut aici in Indiana :clapping:

sunt sigur ca varianta europeana ( afara de motorizare care pentru ce motiv nu e si in varianta 2.5T imi scapa) este mai bine utilata standard. si vine din Japonia. costul de productie ar trebui sa fie insa mai scazut in Japonia ( 1) pt. ca japonezii muncesc mai mult si pe mai putini bani decat americanii si 2) pt. ca multe din componente vin si pt. uzina de aici din Japonia).
cosmin45741
QUOTE(f1anatic)
HALBA eu te gasesc simpatic. Insa marea ta problema...ca si a multora de pe acest site este ca NU credetzi cit de diferita e viatza in alta parte a lumii.
Cred - pin prisma acestei poze - ca e de datoria ta sa taci din gura de acum incolo in priviintza acestui subiect si sa incerci prin toatre puterile si mijloacele tale sa construiesti America la tine acasa !

Am 3 cuvinte pentru tine !

TACI SI INGHITE ! (bere)


iar incepi cu aere de superioritate????
tu nici macar nu ar trebui sa deschizi gura in acest topic pt. ca esti subiectiv si ai si atitudinea aia precum ca, ce am eu e cel mai bun:
QUOTE(f1anatic)
La noi este un produs local. Asa ca chill out take it easy, bea o bere si nu te mai enerva. La mine acasa este un produs miracol...bun si ieftin. La tine este un produs bun si scump. Acelasi lucru. Live with it.


nu chiar conduci un ferrari prietene, ci un semiharb japonez, asa ca live with it yourself si chiar impaca-te cu ideea ca sunt macar 10 firme in lumea asta care fac masini mai "klumea" decat subaru... ca n-ai tu bani de altceva, asta-i treaba, live with it again, poate cand o sa ajungi un mare doctor nu o sa te mai uiti dupa subaru, dar pana atunci nu mai fa afirmatii si comparatii deplasate si desantate...
HalbaSus
OK, in ciuda faptului ca subaru se asambleaza in America, tot mi se pare mare diferenta de pret.. pt ca pretul de productie ar trebui sa fie in cel mai bun caz egal cu cel din japonia (desi sunt de acord cu Iulian ca ar trebui sa fie mai ieftin)... iar transportul... cat poate costa transportul unei masini ? se pare ca foarte mult...

f1anatic, eu sunt foarte relaxat... chiar si cand par nervos sunt calm (the beer effect beer.gif )... imi pare rau daca te-am exasperat cu intrebarile (mai mult sau mai putin retorice) despre "de ce e asa scump"... ma mai surprind si pe mine anumite chestii... atata tot.

QUOTE
Hai vorbim despre Becks...Iti place "neagra" sau normala ?


Normal... dar nu prea imi place becks... prefer tuborg beer.gif
f1anatic
QUOTE(cosmin45741)
nu chiar conduci un ferrari prietene, ci un semiharb japonez, asa ca live with it yourself si chiar impaca-te cu ideea ca sunt macar 10 firme in lumea asta care fac masini mai "klumea" decat subaru... ca n-ai tu bani de altceva, asta-i treaba, live with it again, poate cand o sa ajungi un mare doctor nu o sa te mai uiti dupa subaru, dar pana atunci nu mai fa afirmatii si comparatii deplasate si desantate...


Multzumesc bine. Este intr-adevar o zi frumoasa de toamna. Noi aici o numim "vara indiana". Asa-i avetzi dreptate nu se compara cu toamna din Romania. Intotdeauna in Noiembrie aici prindem vreo saptamina - 10 zile calde. Asa-i...fiecare probabil are o clima si o vreme favorita. Eu unul nu suport caldura. Fiecare in functzie de preferintzele lui dar eu nu m-as putea muta in Florida...e prea cald, prea multe furtuni, uragane... Ah nu... prefer sa ma chinui la Chicago cu vremea...chiar daca e mai ieftina viatza in Arizona...sau mai frumos in California sau mai distractiv in Florida. Costul vietzii nu este problema; in priviintza mea clima decide. Nu pot suporta caldurile alea de 120 de grade la umbra. ... Oh...dar de sigur...nu doresc sa va retzin din treaba. Sigur...mi-a facut placere...Nu nu cred ca ne mai intilnim. Va doresc mult noroc. La revedere.


QUOTE(HalbaSus)
imi pare rau daca te-am exasperat cu intrebarile (mai mult sau mai putin retorice) despre "de ce e asa scump"... ma mai surprind si pe mine anumite chestii... atata tot.


Halba. Hai noroc ! Da...m-au cam exasperat intrebarile tale. Tu ai nedumeririle tale...Pe mine ma irita altceva. Nu am sustzinut niciodata nimic altceva decit ca masina este un "best buy" - raport calitate, pretz, fiabilitate, performantze dintre cele mai bune. AICI ca aici traiesc. Am muncit banii astia, nu i-am furat si i-am investit intr-o masina cum m-a dus capul. Si ma rog de ce nu as fi mindru de alegerea facuta. NU permit nimanui sa imi tzina socoteala la bani ...chiar daca unii aici o fac. Eu sint "sarac si cinstit" si uite...accept bani de la baietzii din Romania (zona de curbura a Carpatzilor) ... si am sa imi cumpar Bugatti Veyron si am sa le scriu numele lor pe capota - in semn de recunostiintza pt. contributziile lor financiare. Pina atunci, am sa continui sa sprijin tabara Subaru. Pe cinstea mea.
G e o r g e
guys chill out !

masina mea costa dupa leasing 24 000 E . give or take cateva sute . am primit si un mic discount asa ca masina este mai mult decat atractiva . va garantez ca la un audi scoateti MAXIM un 5% asta daca sunteti buni prieteni cu cineva de pe acolo , de obicei luati un 1-2% discount .

sa continuam , in conditiile date , eu , dupa leasing , iau masina la pret CIP de concurenta europeana . ia spuneti, mai merita concurenta ?
Dany_s
pai daca e asa un deal excelent da si tu detalii pt alti eventuali interesati

cat a fost CIP (cat ai dat tu , nu aia 21 400), pe cat timp e lease-ul, cat e lease-ul pe luna, ce alte taxe au fost
Dany_s
QUOTE(HalbaSus)
OK, in ciuda faptului ca subaru se asambleaza in America, tot mi se pare mare diferenta de pret.. pt ca pretul de productie ar trebui sa fie in cel mai bun caz egal cu cel din japonia (desi sunt de acord cu Iulian ca ar trebui sa fie mai ieftin)... iar transportul... cat poate costa transportul unei masini ? se pare ca foarte mult...

:


depinde si de alte chestii, nu numai de costul de productie si costul transportului.

Si eu sunt surprins de costul unui Legacy Gt in state. Afla ca in Canada, adica la cateva sute de Km de Indiana, un Legacy GT costa mult mai mult, deci nu e vorba de transport aici. Probabil politica locala de pricing. Din ce motive? Nu stiu, poate se gandesc ca fiind iernile mai grele si lungi lumea e gata sa plateasca mai mult pt o masina AWD. Sau poate altele sunt motivele, cert e ca aici nu e prea rentabil sa achizitionezi un Legacy decat in cazul in care vrei ABSOLUT un AWD pe caroserie sedan (pt ca sunt SUV-uri cu un raport pret/ce ofera mai bun).

Ce vreau sa zic e ca daca sunt asa diferente mari intre vecini cu vezi doamne free trade, atunci nu-s de mirare diferentele dintre US si Ro.
HalbaSus
QUOTE
masina mea costa dupa leasing 24 000 E

Asta e pretul CIP sau CIP + 6% ?

M-am uitat de curiozitate, pe pagina honda din japonia... pretul unui accord 2.4 cu ceva dotari este de ~18500 euro (fara taxe)... cam cat in romania... reiese din chestia asta ca transportul unei masini din japonia in romania nu e chiar asa scump... s-ar parea ca e chiar ieftin.

Dar se pare ca in cazul Subaru... ceva se intampla si se scumpeste somewhere in the way... adica: daca o buna parte a masinii e facuta in japonia, e transportata in america (transport care costa si el presupun) unde este asamblata masina (la costuri mai mari decat in japonia presupun) i se monteaza turbo si intercooler (si cred ca GT-ul contine si alte chestii in plus fata de legacy-ul european)... atunci masina (fara taxe) va fi mai ieftina decat daca e asamblata in japonia (costuri de productie mai mici) si trimisa in romania (fara turbo, intercooler, etc...). Si aici inca nu au intervenit taxele, accizele, si alte porcarii impuse de stat... Am mers mai departe si m-am uitat la preturile din germania... si, surpriza, acolo preturile erau mai mici... un legacy 2.0 165 cp costa CIP sub 20.000 euro (cu vopsea "pearlefect")... mhhhhhm.... mi se pare mie sau dealerii din Romania ar putea purta pe umeri povara faptului ca au facut din legacy o masina scumpa ? poate din cauza asta nici nu afiseaza preturile pe site-ul lor...
G e o r g e
preturile le am la vechea generatie. inca nu au aparut preturile la noua generatie legacy :-/

pot spune ca la impreza este pastrat acelasi pret la fel si la forester . adica forester 2.0X (fosta generatie 125cp , noua generatie 158cp) costa la fel !

eu iti spun ca am luat un deal bun si ca pretul dupa leasing , adica daca vrei DDPul sau TTI ul sau cum vrei tu sa-i spui , DAR DUPA LEASING , va fi cam 24 000 E . doar ca eu sunt la al treilea subaru cumparat de la ei si am primit o oferta buna . nu va spun cat , mergeti si voi si negociati wink.gif

drept exemplu: si-a cumparat cineva de pe forum un forester 2.0X automat full , la 20600 CIP . vechiul model 2.0X automat full costa 19400 fara piele si alte briz brizuri .
alt exemplu : Forester 2.0X 5MT 17 750 €<- vechiul model . noul model costa 17700CIP. deci tot pe acolo .

preturile si le pastreaza de la generatie la generatie .

acum sa vb despre de ce este scumpa . pai unde vi se pare voua scumpa ?

eu v-am spus sa imi aratati o europeana , cu aceleasi features (da , vreau si AWD ca mers in fiecare WE la munte !) cu motor cu putere apropiata +-15cp este ok , dotari si pret asemanatoare !

astept ofertele smile.gif
G e o r g e
incep tot eu :


Vehicul Selectat:

Audi A4 1.8 T/ quattro
benzina / 120 kW / 163 CP/ M6
Pret CIP:
EUR 26.981,-
AIRBAG lateral pentru locurile din spate EUR 327,-
Comutare automatä a instalatiei de climatizare pe aer de afara EUR 145,-
Cotiera centrala pentru locurile fata EUR 155,-
Deschidere automata portbagaj EUR 38,-
Fara inscriptionarea modelului si a EUR 0,-
Instalatie de reglare a vitezei - CRUISE CONTROL EUR 242,-
Jante din aliaj usor 7,5J x 17 (Design EUR 1.109,-
Oglinzi exterioare actionateelectric si EUR 0,-
Pachet depozitare: EUR 102,-
Radio "Concert " cu CD Player EUR 723,-
Servodirectie dependenta de viteza EUR 198,-
Sistem de 10 difuzoare BOSE EUR 550,-
Tapiterie din stofa „ Mondial“ EUR 134,-
Volan "Sport" imbracat in piele ( Design EUR 380,-
Total:EUR 31.711,- CIP!!!

sa mai adaug si culoarea
Phantomschwarz Perleffect EUR 627,-
= 32338 CIP!!!
HalbaSus
QUOTE
eu v-am spus sa imi aratati o europeana , cu aceleasi features (da , vreau si AWD ca mers in fiecare WE la munte !) cu motor cu putere apropiata +-15cp este ok , dotari si pret asemanatoare !


Intr-unul din primele posturi din acest topic am precizat ca pt cei care considera ca AWD pe un sedan e obligatoriu... subaru e "best buy"... dar pentru restul (cei care nu au nevoie de AWD pe sedanuri... si sunt multi cei care nu au nevoie) legacy-ul este scump... FWD-urile sunt o afacere mai buna... oricum cred ca am raspuns intrebarii originale a acestui topic... asa ca eu nu voi mai continua... ca o sa se ajunga la "subaru vs masini germane" si nu e bine... hai mai bine mergem al o bere beer.gif
cosmin45741
Passat Highline 3C23GM06

Tipul motorizarii 2.0l Benzina Motor
Putere 110 kW / 150 CP
Cutia de viteze manuala, 6 viteze
Tractiune Tractiune integrala
Numar usi 4

Caracteristici
Tapiterie standard: puteti alege piele neagra, classic grey, latte macchiato sau pure beige (in cazul in care nu ati ales alt pachet de tapiterie)
Aer conditionat "Climatronic" cu reglaj al temperaturii pe 2 zone si ventilatie indirecta
Airbag sofer si pasager, cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului
pasager
Airbag-uri cap pentru toate locurile si airbag-uri laterale fata
Antena diversity
Avertizare optico-acustica la decuplare centuri de siguranta fata
Bancheta spate rabatabila asimetric, cu cotiera centrala integrata
Bandouri laterale / spate cromate
Bare de protectie si bandouri fata in culoarea caroseriei
008 Bordcomputer "Midline"
009 Cadru grila radiator cromat
010 Capitonaj usi din piele
011 Centuri de siguranta in trei puncte pentru toate locurile cu reglaj pe
inaltime si sistem de pretensionare pentru cele din fata
013 Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare
014 Covorase textile fata / spate
015 Decor din aluminiu pe consola centrala si plansa de bord
016 Duze instalatie spalare parbriz incalzite
017 Frana de stationare electronica
018 Frane discuri fata ventilate / spate
019 Functie "Coming home" si "Leaving home"
020 Geamuri fata / spate actionate electric
021 Geamuri laterale si spate termoizolante, in tenta verde
022 Grila radiator cromata
023 Iluminare habitaclu fata / spate
024 Inchidere centralizata cu telecomanda si functie confort de pornire "Press & Drive" pe plansa de bord
025 Jante aliaj usor "Adelaide" 7 J x 16 cu anvelope 215/55 R16 si suruburi antifurt
026 Lampi semnalizare cu sticla clara alba integrate in bara fata
027 Levier schimbator de viteze imbracat in piele
028 Lumini ceata spate
029 Lumini pentru citit fata / spate cu ornamente cromate si lumini in usi fata/ spate
030 Lumini spate cu tehnologie LED
031 Lumini spatiu picioare fata (2)
012 Modul ID cu imobilizator electronic
032 Oglinda interioara cu reglaj automat antiorbire
033 Oglinzi make-up stanga / dreapta iluminate, stanga integrata in parasolar dublu, detasabil
034 Oglinzi retrovizoare exterioare reglabile electric si incalzite separat
035 Ornamente cromate la geamurile laterale
036 Pregatire Isofix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate
056 Priza 12V spate/portbagaj
038 Reglaj lombar electric scaun sofer respectiv manual scaun pasager
039 Scaune sport fata cu reglaj pe inaltime, incalzite
040 Senzor de ploaie
041 Servodirectie electromecanica, reglabila in functie de viteza
042 Set de pana Tyre Mobility inclusiv compresor de 12 V si lichid de
vulcanizare
043 Sistem de deschidere automata capota portbagaj si alimentare
044 Sistem de mentinere a stabilitatii masinii -ESP (inclusiv asistent de
franare, sistem de antiblocare a rotilor -ABS, sistem de 'blocare electronica' a diferentialului - EDS, sistem de reglare a fortei de tractiune - ASR)
045 Sistem de reglare automata a razei de actiune a farurilor
046 Sistem radio "RCD-300" cu CD-player; 8 incinte acustice (4 fata , 4 spate)
047 Spatii de depozitare (2) integrate in plansa de bord
048 Spatiu de depozitare in bancheta spate pentru sac de schi
049 Spatiu depozitare umbrela in usa sofer
050 Stergatoare parbriz cu control intermitent
051 Suport pahare (2) fata
052 Tempomat (dispozitiv pentru reglarea automat a vitezei)
053 Triunghi reflectorizant integrat in hayon
054 Volan imbracat in piele (3 spite)
Pret CIP:
EUR 21.797,-

Culoare si tapiterie
Culoare exterioara 8E8E argintiu (reflex silver metallic) EUR 370,-
Tapiterie scaun VQ
Scaun: Piele
Culoarea tapiteriei: pure beige
Podea: pure beige
Consola: gri
Plansa de bord: pure beige EUR 0,-

Total:
EUR 22.167,-
G e o r g e
tot este mai scump wink.gif
Valentin50014
Ar mai fi o varianta:
Skoda Octavia Combi 4x4
In echiparea "Elegance" la numai EUR 19.314 CIP

In plus, Octavia este "mai best buy" decat Legacy, daca ne luam dupa parerea britanicilor:
http://www.topgear.com/content/features/st...ries/01/20.html

Daca ne raportam strict la pret/performanta, Logan-ul este alegerea potrivita, chiar daca Malin are alta parere.

Imi pare rau George, dar macar la Legacy nu trebuie sa completezi cu ulei... beer.gif
G e o r g e
chiar ma gandeam cand o sa aduci topul ala in vorba smile.gif

octavia ? hmmm... interesanta alegere, doar ca , e mai mica, e break (nu imi plac) si cu reducerea obtinuta legacy ul meu tot este mai ieftin decat O2 wink.gif. sa adaug materialele din interior , chiar , pune si tu mana pe cele 2 masini, la propriu , si vezi cum le simti.

inca ceva , 4x4 de la skoda este un ras ... no offence dar toate emisiunile si testele il calca in picioare.

deci , scump nenea scump , dincolo era mai ieftin biggrin.gif

si octavia cu ce motor pe ea ?

sa mai vorbim de imagine ? facem si test , punem o O2 si legacy ul una langa alta si vedem la ce masina se vor uita trecatorii wink.gif

cat despre logan si problemele lui ... ai topic DEDICAT in alta parte !
AlexTM
QUOTE(G e o r g e)
chiar ma gandeam cand o sa aduci topul ala in vorba smile.gif

octavia ? hmmm... interesanta alegere, doar ca , e mai mica, e break (nu imi plac)

Nu e neaparat break. Break-ul 4x4 este oferit si in varianta TDI. La berlina e doar motor pe benzina.
G e o r g e
si daca stau sa ma gandesc octavia este cu o clasa sub legacy wink.gif

revin , masina din aceasi clasa . octavia o puteti compara cu impreza all day long .
Valentin50014
QUOTE(G e o r g e)
chiar ma gandeam cand o sa aduci topul ala in vorba smile.gif
!

Crede-ma, am adus in discutie Octavia doar pentru ca stiam ca apreciezi aceasta marca... beer.gif band.gif

Cred ca am sa deschid un topic "Octavia Tour vs Subaru Legacy" :wave:

P.S. Octavia aleasa de mine are aceeasi motorizare ca Passat-ul anterior
G e o r g e
ti-am raspuns, octavia e o clasa mai jos decat legacy .

legacy merge comparata doar cu passatul .
G e o r g e
uite o masina de la VAG care arata bine wink.gif
G e o r g e
biggrin.gif
Andrei Suzuki
Oglinzile-s la fel. laugh.gif
Valentin50014
Hai las-o balta ca nici voi nu stati mai bine. biggrin.gif
Intr-adevar, modelul ala e prea urat si pentru un fan VAG a mine... blush.gif
G e o r g e
adica ?
Iulian HondaFan
QUOTE(dany58389)
depinde si de alte chestii, nu numai de costul de productie si costul transportului.

Si eu sunt surprins de costul unui Legacy Gt in state. Afla ca in Canada, adica la cateva sute de Km de Indiana, un Legacy GT costa mult mai mult, deci nu e vorba de transport aici. Probabil politica locala de pricing. Din ce motive? Nu stiu, poate se gandesc ca fiind iernile mai grele si lungi lumea e gata sa plateasca mai mult pt o masina AWD. Sau poate altele sunt motivele, cert e ca aici nu e prea rentabil sa achizitionezi un Legacy decat in cazul in care vrei ABSOLUT un AWD pe caroserie sedan (pt ca sunt SUV-uri cu un raport pret/ce ofera mai bun).

Ce vreau sa zic e ca daca sunt asa diferente mari intre vecini cu vezi doamne free trade, atunci nu-s de mirare diferentele dintre US si Ro.


in USA taxele vamale sunt incluse in pretul de baza. abia la acesta se adauga TVA-ul local ( sales tax) din fiecare stat.

s-ar putea la fel sa fie si la voi ( chiar daca Legacy/Outback si Tribeca sunt facute in Indiana s-ar putea ca in Canada sa fie considerate importuri). nu sunt sigur e doar o supozitie.
AlexTM
QUOTE(G e o r g e)
adica ?

adica la om nu-i place Phaeton-ul
Iulian HondaFan
Phaeonul nu prea place decat la f. putina lume. in fond cine poate fi asa de "ciudat" incat sa aleaga un VW cand in aceeasi bani iti poti lua un A6 sau chiar un A8.

Phaeton e un esec de marketing pe care VW sper sa nu-l mai repete. ar trebui sa se concentreze pe masini populare si lase Audi sa satisfaca pe amatorii de lux.
f1anatic
QUOTE( keith05legacyGT)
Hmmm let's see. I traded in my 2003 E46 M3 (6MT) on an 05 LGT. I have since traded in my 05 LGT on an 06 LGT Spec B.

In short, the M3 was infinitely quicker, faster and handled better than the LGT. The M3 looked awesome and the options were incredible. The transmission and inline six, smooth as can be when being worked out. Maintenace is free for the first 4 years, so never had to pay for anything. After that it is VERY expensive.

So if it was that great why get rid of it? Two recalls to have the crankshaft replaced, three control modules (service bulletins/recalls) for the chassis electronics. I hated driving down the road and things would stop working like the door locks, windows, etc. Build quality su**ed. Even though the materials were great, installation was less than optimal. Lower the windows (when they worked) and it was even odds that the window molding would come down with it. None of these were just my car, they were problems with the whole line (like I said, numerous recalls and service bulletins). All this in the first 8k miles. Also, my commute is 32 miles each way. Part highway, part stop and go. The 6MT is not friendly in stop and go. Stiff clutch while great on the open road would KILL my leg by the time I got to work. Besides, that car is high strung and meant to be driven...it is not really designed for traffic, unless you get the SMG.

I really liked my M3 and it was one of those cars I always wanted. Unfortunately my expectations of a $57k were higher than the car could deliver. The performance met my expectations, the rest didn't.
Now the LGT, it handles about 75% as well stock and while it is not as fast, feels more than fast enough for everyday driving. It is not as high strung so easier to drive on a daily basis. I had 20k on my 05 when I traded it in and did not have a single issue with it. None. It cost about half as much as the M3, and per capita it is a much better car.

In original AICI
cosmin45741
f1anatic, iar exagerezi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cu postul tau :minigun:
in rest... no comment!
Iulian HondaFan
nu vad mult din ceea ce se poate numi exagerare. M3 este mai sportiva, dar e notorie ca o masina greu de trait zi de zi. este mai mult "week-end car" decat "comuting car". asta si spune respectivul Keith. i-am spus si lui Impuls cand era pe forum ca M3 nu e masina de familie. Legacy este "family car" fara indoiala chiar si in varianta GT de 250CP...
f1anatic
QUOTE(cosmin45741)
f1anatic, iar exagerezi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cu postul tau :minigun:
in rest... no comment!


Cred ca daca nu intzelegi...ai macar pe cine sa intrebi diferentza intre un Technical Service Bulletin si General Recall Campaign

2005 Subaru Legacy GT
http://www.alldata.com/TSB/55/05550563.html
QUOTE
Automotive Recall and Technical Service Bulletin Titles for 2005 Subaru Legacy F4-2.5L DOHC Turbo.

Safety Recalls
TSB Number & Issue Date TSB Title
WWR-02 AUG 04 Recall - Side Curtain Air Bag Module Replacement

Masina a venit la dealeri in Iulie 2004. Era un model nou, pt. 2005. La o luna se descopera problema si este rectificata. La mine nu este problema....pt ca am data de fabricatzie Dec. 2004 Subaru a schimbat de altfel si producatorul acestui Module, acceptind oferta "Denso" pt acest component

General Recalls
TSB Number & Issue Date TSB Title
WWW-07 APR 05 Campaign - A/C Filtration System Update
Toate masinile - de prin Iulie 2004 pina prin Aprilie 2005 au fost livrate fara filtru de aer pt cabina. Nu a fost ceva ce nu s-a stiut...pur si simplu nu au fost disponibile. De ce...nu stiu...dar pot sa asigur cu toata seriozitatea ca aerul conditzionat merge de ingheatza tot


Service Bulletins
TSB Number & Issue Date TSB Title
TT0705-002 JUL 05 A/C - Cabin Filter Correction
01-162-05 JUN 05 Vehicle - Flat Towing Information
TT0605-001 JUN 05 Wipers - Windshield Visibility, Updated Blades
TT0505-001 MAY 05 A/C - Inoperative After Wiring Harness Change
TT0505-002 MAY 05 Antitheft System - Operational Information
09-42-05 APR 05 Cooling System - Warranty Repair Coolant Usage
15-115-05 APR 05 Audio System - AM Band Engine Noise
15-114-05 APR 05 Cruise Control - Lever Vibration
12-86-05 APR 05 Interior - Rear 'Gate Board' Trim Replacement
TT0405-005 APR 05 A/C - Air Filtration Retrofit Kit
TT0405-001 APR 05 A/C, Audio - Wiring Harness Connectors
TT0405-004 APR 05 Engine - Intercooler Hose Installation
TT0405-003 APR 05 Engine/Exhaust - Pinging Sound From Rear Of Vehicle
12-85-05 FEB 05 Body - Rear Gate Stay (Liftgate Shock) Diagnosis
TT0205-001 FEB 05 Roof - Moonroof Sunshade Block/Rod Assembly
18-85-05 JAN 05 A/T, M/T, Body, Electrical - Manual Revisions
09-41-05 JAN 05 Fuel System - Pulsating Noise With Key ON
18-84-04 DEC 04 Engine - Service Manual Revisions
09-40-04 NOV 04 Body - Fuel Door Won't Open
02-93-04 NOV 04 Engine - Timing Belt Tensioner Bracket Modification
18-81-04 OCT 04 Engine/Electrical/Body/Fuel/A/T - Manual Revisions
12-83-04 OCT 04 Interior - Floor Mat Won't Stay In Place
15-113-04 OCT 04 Audio System - Sub-Woofer Wiring Visable
TT1004-001 OCT 04 Tires - Tire Pressure Monitoring System
15-112-04 SEP 04 Audio/A/C - Face Plate Diagnostics
18-77-04 AUG 04 Engine Controls/Electrical/A/C - Svc. Manual Revisions
TT0804-003 AUG 04 A/T - 5AT Removal/Installation Precaution
TT0804-002 AUG 04 A/T - Shift Lever Trim Ring Removal
TT0804-001 AUG 04 Restraints - Seat Belt Activation Chime
06-34-04 JUN 04 Interior - Leather Trim Separates From Handbrake Lever
09-39-04 MAY 04 Cooling System - Coolant Refilling


2003 BMW M3
http://www.alldata.com/TSB/06/0306aa48.html

Automotive Recall and Technical Service Bulletin Titles for 2003 BMW M3 (E46) Coupe L6-3246cc 3.2L DOHC (S54).

QUOTE
General Recalls
TSB Number & Issue Date TSB Title
110404 DEC 04 Campaign - Connecting Rod Bearing R & I/PROM Update
230104 NOV 04 Campaign - SMG Transmission Pin Assignment Revision
230504 SEP 04 Campaign - SMG A/T Control Unit Reprogramming
110404 AUG 04 Campaign - Rod Bearing Replacement/PROM Update
110703 MAR 04 Campaign - Engine Low Oil Level Warning
840104 FEB 04 Campaign - Telematics Control Unit Inspect/Replace
110402 JUN 03 Campaign - Engine Failure


Service Bulletins
TSB Number & Issue Date TSB Title
651301 JUN 05 Audio System - Subwoofer Rattles
511204 JUN 05 Body - Door Edge Protection Seal Pulling Apart
330205 JUN 05 Suspension - Clunking Noise From Rear of Vehicle
330105 JUN 05 Suspension - Rear Shock Absorber Rattling Noise
650205 MAY 05 Audio System - SIRIUS® Satellite Radio Information
610800 MAY 05 Electrical - Measuring Closed Circuit Current
1221005 APR 05 Engine Controls - MIL ON/Various TP Sensor DTC's Stored
840405 APR 05 Navigation System - Missing/Incorrect Road Map Data
120204 MAR 05 Ignition System - Runs Rough/MIL ON/Misfire DTC's
840102 MAR 05 Navigation System - Software Updates
650599 DEC 04 Audio System - Obtaining Radio Security Codes
650704 NOV 04 Audio System - Radio Service Mode Entering Procedures
120704 NOV 04 Engine Controls - MIL ON/O2 Sensor Fault Codes Stored
640403 OCT 04 A/C - Musty Odors From Heater and A/C Systems
230404 AUG 04 M/T - Shift Lever Sticks in 5th and Reverse Gears
650104 APR 04 Radio - Reception Problems, Antenna Diagnosis
510303 FEB 04 Body - Intermittent Exterior Mirror Failure
6120403 NOV 03 Electrical - Battery Charger Sets Fault Codes
6620003 OCT 03 Keyless Entry - Remote Won't Lock/Unlock Vehicle
840102 OCT 03 Navigation System - Erratic Performance
841302 JUN 03 Cellular Phone - Discharges Vehicle Battery
120603 JUN 03 Engine Controls/Emissions - OBD Readiness Code Setting
120803 JUN 03 Ignition System - Runs Rough/MIL ON/Misfire DTC's Set
841402 JUN 03 Navigation System - Start-Up Delay in Cold Temperatures
110303 APR 03 Engine - Oil Capacity/Checking Procedure
640502 MAR 03 A/C - IHKA Blows Too Hot In Below Freezing Temperatures
360103 MAR 03 Tires - Directional Tires, Mounting Precaution
120103 JAN 03 Engine Controls - Rough Idle/Hesitation After Cold Start
840203 JAN 03 Navigation System - Volume Too Loud/Not Loud Enough
651202 DEC 02 Audio System - Window Tint Affects Radio Reception
841102 DEC 02 Navigation System - Displays 'T20.10'
230402 NOV 02 A/T - SMG Transmission,Clutch Does Not Engage
650702 NOV 02 Audio System - Various Malfunctions
160202 OCT 02 Emissions - Evaporative Emission Fault Diagnostics
630502 OCT 02 Lighting - Automatic Headlamps Seem Overly Sensitive
350102 SEP 02 Fuel System - Accelerator Pedal Feels 'Notchy'
620102 MAY 02 Instruments - Cluster Beeps When Selecting REVERSE Gear


Imi place in schimb cum incepe lista de recalls de la BMW. ENGINE FAILURE. Dupa care se vede ca de 2 ori au trebuit sa intervina asupra transmisiei si sa reprogrameze computerul transmisiei. Si de 2 ori sa intervina asupra la Connecting Rod Bearing - care cred ca este axul de la transmisie la diferentzialul pe spate. Cred. Nu sint sigur. Dar a necesitat rechemarea masinilor.

Restul problemelor la cele 2 masini sint mai putzin serioase. Spre exemplu...cirligul care tzine presul pe podea la Subaru.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.