Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota - stiri, noutati
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
zefir34016
Conform unei stiri aparute pe fleetnewsnet.co.uk Toyota va renunta in U.K. la 4 modele, treptat, incepand cu ianuarie 2006: MR2, Celica si Previa (neconforme cu normele Euro IV), la care se adauga Avensis Verso (vanzari sub 1000 unitati/an).
QUOTE
TOYOTA is dropping three cars from its UK line-up in response to forthcoming emissions laws.

From January 1, 2006, all vehicles must meet Euro IV emissions standards, so Toyota will delete the MR2, Celica and Previa ranges. All cars will remain on sale during 2006, although they will be phased out towards the end of next year.

According to Toyota, there is no word on replacement models yet, although the cars together represent just 6% of Toyota’s UK sales.

A spokesman said: ‘Part of Toyota’s aim is to build 1.2 million cars in Europe by 2010 so we are concentrating on European-built core models such as the Aygo, Yaris, Corolla and Avensis.’

The firm has also dropped its slow-selling Avensis Verso, which sold less than 1,000 units a year. Instead, Toyota will concentrate on the smaller Corolla Verso.





------MR2



------Celica



------Previa


------Avensis Verso
zefir34016
Ieri 3 oct. a fost lansat in Japonia Ractis un MPV compact, motorizari 1.3 si 1.5 litri Super CVT-i (Continuously Variable Transmission-intelligent) si VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent).

- Concept "high-speed, high-capacity styling";"one car does it all", cu atentie speciala pentru performanta, functionalitate, stil

- Toyota-brand design philosophy "Vibrant Clarity" - linie continua stalpii frontali cu linia acoperisului, interior spatios, geamuri laterale largi, rezultand proportii creative si un sens al actiunii; optiune: trapa panoramica (cea mai mare in clasa sa).

- Sistem Welcab: adaptabilitate la nevoile specifice persoanelor cu handicap fizic: scaune cu rotile, persoane in varsta inaintata, handicapati motor - posiblitate de conducere doar cu mainile, fara pedale

- Ultimul racnet in materie de sisteme de siguranta si de protectie a mediului:

# GOA - Global Outstanding Assessment (body structure that effectively absorbs collision impact)
# Pedestrian-injury-lessening body structure
# WIL - Whiplash Impact Lessening concept (stronger seat frames and possessing greater backrest give)
# THUMS - Total Human Model for Safety (structural design that reduces stress on the neck during low-speed impacts from the rear)
# Emission levels 75% lower than the 2005 standards
# Eco-VAS (Eco-Vehicle Assessment System) - Toyota's original comprehensive environmental impact assessment system
# LCA - Life-cycle Assessment (reductions of CO2 and other atmospheric pollutants, not just during the use stage, but also during the entire lifecycle, from manufacture through to disposal)
# Reduction in the amount of volatile organic compounds used, and, thus, a reduction in the discomforting odors emitted from such compounds.

- Preturi: intre 1.4 - 1.8 milioane yeni (aprox. 10200 - 13700 euro). Preturi fara taxe, dar in Japonia astfel de vehicule sunt scutite de taxe. Se mai adauga (la ei) taxa de reciclare.



Multe din chestiile de mai sus par, asa, science-fiction, dar va trebui ca europenii (si, da, noi, romanii) sa ne obisnuim cu asa ceva daca pretuim viata si mediul in care vietuim... E bine ca s-a gasit cineva de talia lui Toyota care sa impuna standardul!
zefir34016
Maine se deschide SIAB 2005 la Romaero Baneasa, 7-16 octombrie.

Aflam de pe site-ul SIAB ca Toyota va expune 3 modele in premiera in RO: Aygo si Prius. Mai scrie de utilitara Hilux, da' asta nu e premiera, figureaza demult in oferta la dealeri.

,,.

,,.

Sunt curios daca la targ o sa le puna si pretul pentru RO...

Si o completare din presa de azi despre evenimente conexe la SIAB 2005:
QUOTE
- prin tradiție organizăm tombola Salonului, în care marele premiu va fi cea mai vândută mașină din România, despre care nu vă pot spune mai multe acum.
- alți zece vizitatori vor câștiga câte o mie de litri de carburant
- de asemenea, pentru prima oară vor fi organizate drive-teste cu mașinile expuse. În jur de 80 la sută dintre expozanți au fost de acord cu acest lucru. S-au făcut și până acum asemenea drive-teste, dar numai în afara salonului. De data aceasta am închiriat pista Aeroportului Băneasa.
- suntem încântați că îl vom avea oaspete pe Fabrizio Giugiaro (n.red. Giugiaro Design este una dintre cele mai renumite case de design auto din lume).

sursa: Gandul 06.10.2005

Chiar as fi curios sa ma dau un pic cu un Prius.
Bogdan-223
Oare noul Yaris pe cand?
zefir34016
QUOTE(Bogdan-223)
Oare noul Yaris pe cand?

Corect, puteau foarte bine sa-l expuna si pe asta la SIAB!

Si, de ce nu, pe Camry, care, din dec.2007, va fi produs nu prea departe de noi (la St. Petersburg adica) la Toyota Motor Manufacturing Russia si poate ajung si pe la noi peste doi ani jumate... smile.gif



Cat despre Hilux, m-am documentat nitel, exista intr-adevar un new Hilux care a fost lansat acum vreo 6 luni la Buenos Aires si se face la Toyota Argentina S.A.. Te pomenesti ca-l aduc tocmai pe asta la SIAB! biggrin.gif

zefir34016
QUOTE(zefir34016)
Ieri 3 oct. a fost lansat in Japonia Ractis [...] optiune: trapa panoramica (cea mai mare in clasa sa).

Aici vedem ce panorama ai din masina cu trapa aia panoramica:



Iar din imaginea urmatoare am aflat de unde vine numele asta nesuferit Ractis:
acronim din "Runner with activity and space".

In orice caz, nu-i un monument de imaginatie, dupa parerea mea. Daca ticluiau un acronim din traducerea in japoneza a sintagmei respective poate iesea ceva mai cool... biggrin.gif

guerilla
corolla versus se vinde in austria cu motorul d4d de 177CP. ne putem face iluzii ca va fi pus si pe viitoarea corolla hatch/sedan? :angel:
zefir34016
Toyota la Tokyo Motor Show 2005 (Oct 22 - Nov 6)

Toyota a anuntat ca va expune in total 23 vehicule: 7 "concept" si 16 "production". Astea din urma sunt:
1. Crown Athlete
2. Mark X
3. Prius
4. Corolla Fielder
5. Porte Welcab
6. Ractis (including Welcab)
7. ist
8. Vitz
9. Passo
10. Isis (including Welcab)
11. Wish
12. Alphard G
13. Noah
14. Voxy (including Welcab)
15. Harrier Hybrid
16. Kluger Hybrid

Doua dintre cele "concept", ilustrate mai jos, sunt: Fine-X (new concept fuel cell hybrid vehicle) si i-swing (new personal mobility vehicle)





* Fine-X
- dimensiuni exterioare similare cu ist, spatiu interior comparabil cu Camry
- intensitate variabila a luminilor de interior, scaune care pot iesi in afara masinii prin rotire, usi "aripa de pescarus" ce se deschid larg pentru a asista accesul si iesirea din masina
- 4-wheel independent drive, 4-wheel independent steering and a large-steering-angle steering mechanism with electric in-wheel motors housed in each of the four wheels = performanta functionala complet noua (on-the-spot rotation, easy U-turning and parking)
- performanta ecologica: sistem hibrid (fuel cell), sistemul "carbon-neutral" la materialele incorporate
- manevrabilitate: cele mai noi tehnologii IT/ITS de monitorizare periferica

* i-swing
- vehicul extrem de versatil pentru 1 persoana pe doua roti (sau trei, dupa nevoi), dublu control (maneta si/sau pedale), ia curba usor prin miscarea corpului, ca la ski
- conceptul este propus prin utilizarea comunicarii AI (inteligenta artificiala), respectiv posibilitatea ca acesta sa "evolueze" prin "invatarea" obiceiurilor si preferintelor utilizatorului, cele relevante fiind stocate in baza de date

Celelalte 5 modele "concept" sunt:




* ESTIMA Hybrid Concept - a new generation of stylish minivan that combines the latest hybrid system, THS II, with electric 4WD to achieve both environmental and driving performance

* FSC - a new-category vehicle model that evolves and combines the elegance of a sedan and the utility of a minivan

* bB CONCEPT - a music player in the shape of a car that can function as a "local hang-out" for young people

* RAV4 CONCEPT - a new small SUV with even more highly refined performance and features

* TF105 - a F1 championship competition racing car, noted for its aerodynamic performance and highly reliable engine, now running in Toyota's fourth year of racing

detalii suplimentare aici: Toyota News release, Oct 11, 2005

...parca-parca ar merita sa dai o raita pana la Tokyo pe la sfasit de octombrie ca sa vezi toate minunatiile astea de la Toyota... smile.gif
zefir34016
QUOTE(zefir34016)
* i-swing
- vehicul extrem de versatil pentru 1 persoana pe doua roti (sau trei, dupa nevoi), dublu control (maneta si/sau pedale), ia curba usor prin miscarea corpului, ca la ski
- conceptul este propus prin utilizarea comunicarii AI (inteligenta artificiala), respectiv posibilitatea ca acesta sa "evolueze" prin "invatarea" obiceiurilor si preferintelor utilizatorului, cele relevante fiind stocate in baza de date

Vreti sa stiti cum se foloseste dracia asta de i-swing? biggrin.gif


:coolspeak:
zefir34016
QUOTE(zefir34016)
Toyota la Tokyo Motor Show 2005 (Oct 22 - Nov 6)
[...]
* bB CONCEPT - a music player in the shape of a car that can function as a "local hang-out" for young people


asa arata la interior, caci:
to further lift interest levels among its young target buyers, the successful boxy-shaped hatchback now employs a specially developed audio system and interior lighting... blink.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(zefir34016)
Vreti sa stiti cum se foloseste dracia asta de i-swing? biggrin.gif


ar fi cool de mers prin Herastrau/Cismigiu cu asta... ba chiar la orele de varf si prin alte locuri.. ce-i drept s-au inventat deja scuterele...
madalina
QUOTE
Toyota va deveni numarul unu in industria auto

Producatorul de automobile japonez Toyota isi va majora productia cu 11% in 2006, urmand sa devina astfel cel mai mare constructor de vehicule din lume si sa detroneze actualul lider - grupul american General Motors (GM). Toyota are deja o valoare de piata mai mare decat a companiilor rivale si a obtinut, de asemenea, in special in ultimul an, profituri mai mari fata de cele ale concurentilor.


http://www.hotnews.ro/articol_35389-Toyota...ustria-auto.htm
zefir34016
Foto-spion de la primele teste exterioare cu noua Corolla hatchback, modelul european. Cam multa banda scotch negru peste tot, da' tot se vede ceva smile.gif. Cat despre imaginea cu bordul - chiar numai o idee vaga.



G e o r g e
ma asteptam la o modificare mai radicala :-/
zefir34016
la prima vedere pare inspirat (hatch-ul) dupa actuala corolla americana - cu portbagajul retezat. cand va veni vorba de versiunea sedan vor avea ceva bataie de cap designerii... sa iasa ceva really new
Aer Curat
S-ar putea sa fie complet diferit fata de ceea ce ne imaginam noi acum din cateva poze mascate. Cel putin eu asa sper.
Si cand va aparea pana la urma noua Corolla ? In 2007 ?
M A R I U S
Eu nu cred ca o vedem in RO mai devreme de 2008!In 2007 apare in Europa deci in 2008 la noi!Mie imi place bordul asta( atat cat se vede), dar modificari exterioare nu prea vad...adica nu vad.Sunt foarte curios cum se comporta cu motorul de 2.2
madalina
Schita a Corollei.

QUOTE
Future: 2008 Toyota Corolla
Next-generation Corolla

By Editors of Motor Trend
Photography by Mark Stehrenberger
Motor Trend, September 2005

Expect Toyota to get edgier with its next-generation Corolla, hitting showrooms in 2007. The 2008 should bridge the generation gap between the Scion and Toyota lines and will have more interior volume than the current model. While the Scion roster consists of hatchbacks, the Corolla will continue here as a three-box sedan, with hatchback versions for overseas markets, only. A hybrid-powered version may follow.

http://www.motortrend.com/future/concepts/...olla/index.html
zefir34016
QUOTE
Prius is adopting a fresh face for 2006 with changes to the styling of its headlamps and rear light clusters and a restyled front grille.

- inside the cabin, comfort for passengers has been improved, with an adjustment to the hip point for those sitting in the back.

- new upholstery colours, a soft-touch paint finish for the dashboard and the introduction of a leather-trimmed steering wheel across the range. A new leather upholstery option has been made available, replacing the previous combination of leather and suede-effect.

- owners now have the chance to increase the level of technical wizardry with an option package that includes a rear parking monitor and Intelligent Parking Assist (IPA).

The new-look Prius will be available from 1 January 2006, priced from GBP17,795 on the road, an increase of just GBP250 over the current model. The Intelligent Park Assist is available as a GBP400 option on the T Spirit model only.


zefir34016
Un filmulet WMP de 4:36 min cu lansarea noului Yaris S (sedan) la Los Angeles Auto Show (6-15 ian. 2006)



Detalii suplimentare: aici
Iulian HondaFan
lansarea se anunta in aceeasi perioada cu cea a Hondei Fit ( Jazz in Europa). Honda prefera denumirea japoneza pentru piata americana in timp ce Toyota aduce denumirea europeana - Yaris. In Japonia Yaris este cunoscut sub numele de Vitz. Denumirea nord-americana de Echo (=Yaris/Vitz mk1) este data uitarii. Echo in afara de sedan disponibil in USA si Canada a existat si in varianta hatch-back comercializata exclusiv in Canada.

motorizare unica in intreaga zona NAFTA este VVT-i-ul de 1.5l cu 106CP si 141Nm, specificatii quasi-identice are si motorul de 1.5l anuntat pentru aceeasi piata pt. Honda Fit/Jazz - 106CP si 143Nm.

Yarisul nou este deja disponibil in Mexic, ca dealtfel si in Europa si Japonia unde a fost lansat anul trecut.
zefir34016
Toyota la Geneva Motor Show (2-12 martie 2006)
QUOTE
• Urban Cruiser, bold concept for a mini SUV by Toyota ED2
• Yaris T Sport, a new sports concept
• Fine-T and i-swing, Toyota's latest mobility concepts

Urban Cruiser, bold new concept for a mini SUV
The Urban Cruiser is a design exercise by ED2, Toyota's European design studio, for a f u t u r i s t i c mini SUV. This concept car draws heavily on Toyota's heritage in Sports Utility Vehicles but also adds its own dynamic flair and rugged originality. The Urban Cruiser also features a fresh interior style inspired by trendy furniture.

Yaris T Sport
Just a few weeks after the European launch of the new Toyota Yaris range, Toyota will unveil a high performance concept of its best selling model at the Geneva motor show. The T Sport is powered by a 1.8-litre engine, the biggest ever to be installed on this model. New bumpers, radiator grille, alloy wheels and modified suspension convey a more aggressive look, adding to the essence of this sports concept.

Rethinking the automobile:
Fine-T and i-swing - two advanced concepts offer glimpses of the f u t u r e and reveal how Toyota can minimise environmental impact while providing transport solutions.

The Fine-T is the next step in fuel-cell hybrid vehicles and offers the cabin space of an Avensis within the approximate exterior dimensions of a Yaris. An independent four-wheel large-angle steering system confers an extremely tight turning radius, impossible to achieve with any conventional car.

The i-swing is a new evolution in personal mobility, offering a more direct form of human-machine interaction by adopting the latest technologies in IT robotics.
zefir34016
Desi habar n-am daca este o chestie de incredere, pun totusi acest link la 2007 Toyota Avensis Spy Photos - un material aparut pe worldcarfans pe 13 febr. a.c.

Ce nu rezulta foarte clar din poza este care din cele doua masini e noul Avensis: ala negru, ori ala argintiu? smile.gif
Legionaru'
QUOTE(zefir34016)
Desi habar n-am daca este o chestie de incredere, pun totusi acest link la 2007 Toyota Avensis Spy Photos - un material aparut pe worldcarfans pe 13 febr. a.c.

Ce nu rezulta foarte clar din poza este care din cele doua masini e noul Avensis: ala negru, ori ala argintiu? smile.gif


Ala argintiu e Lexus IS!
Iulian HondaFan
QUOTE
TOKYO (Reuters) -- Toyota Motor Corp. said on Monday it would use Fuji Heavy Industries Ltd.'s plant in Indiana to build its popular Camry sedan in a move that gives Toyota cheap access to production capacity and helps Fuji cut losses at an underused plant.

Toyota, Japan's top automaker, and Fuji Heavy, the maker of Subaru cars, had been exploring ways to cooperate in production and development since Toyota became Fuji Heavy's top shareholder in October after Fuji Heavy dissolved its capital alliance with General Motors.

Toyota, which now owns 8.7 percent of Fuji Heavy, said it planned to build about 100,000 Camrys a year at the Lafayette, Ind., plant, which has had excess capacity since the withdrawal of Fuji's former joint venture partner, Isuzu Motors.

Investment in the new production will come to about $230 million and about 1,000 new jobs will be created at full production levels, the companies said.

The Japanese automakers also said they would consider developing a hybrid vehicle for Fuji Heavy, based on Toyota's hybrid system.

That could help Fuji Heavy bring hybrid cars to market sooner than it would have on its own, while helping Toyota, the world leader in hybrid technology and sales, achieve its aim of establishing hybrid cars as the main fuel-efficient alternative for conventional cars.

Toyota needs more capacity to build vehicles for the North American market, where it is carving out a bigger share thanks to the popularity of its cars, including its growing line of hybrids.
zefir34016
Stire din Ziarul Financiar de astazi, 25.04.2006:
QUOTE
Toyota isi face dealer propriu

Compania britanica Inchcape International Group a decis sa divida dealerul auto Toyota Romania, din care se va desprinde Inchcape Motors, firma care va coordona vanzarile cu amanuntul. Masura urmareste eficientizarea activitatii companiei, potrivit unui anunt al firmei publicat in Montorul Oficial. Odata cu transferul catre Inchcape Motors a activitatilor de vanzare cu amanuntul a autovehiculelor va fi redus si capitalul social al Toyota Romania cu 1.33 milioane lei, fonduri care vor fi utilizate pentru constituirea societatii nou infiintate

Curios ca pe site-ul toyota.ro nu apare nimic despre treaba asta, iar la inchcape.com am gasit o stire datata 6 martie 2006 despre: Inchcape Expansion Into Russia (!!)
De asemenea, am vazut ca, in afara de UK, Inchcape lucreaza pe multe alte piete: Belgia, Grecia, Singapore, Hong Kong, Australia, Finlanda, Peru - unde distribuie urmatoarele marci: Toyota/Lexus, Subaru, Ferrari/Maserati, BMW & Premier Automotive Group (PAG) of Ford, in special Jaguar si Land Rover.

Interesanta mentiunea din sectiunea despre Grecia:
QUOTE
Our Greek business, Toyota Hellas, won the Toyota Triple Crown Award again in 2003. This accolade is presented to a business that achieves leadership in the passenger and light commercial vehicle segments, and overall market leadership in the markets where Toyota is present.

Our successful Greek operation has provided the platform for us to invest in the Balkans. We currently hold the Toyota distribution rights for Bulgaria, Romania and F.Y.R. Macedonia and in 2003 we were responsible for the Import and Distribution of over 3,000 units, of which 1,400 were retailed by our dealerships in these territories.

Stiam desigur ca in spatele Toyota RO este Toyota Grecia, dar habar n-aveam ca in spatele acesteia sta de fapt o firma britanica (vorba vine, de fapt un grup international).

Si inca un citat
QUOTE
The Balkans have experienced strong market growth, particularly in Bulgaria and Romania as they prepare to join the European Union in 2007. This growth has underpinned a 43.6% increase in unit sales. In Bulgaria, Toyota was the passenger car market leader with a market share of 8.7% and a 35.2% increase in new vehicle volumes. In Romania, Toyota achieved a market share of 3.4% and an increase in volumes of almost 66.0%. Our Retail investments are progressing well, with a new facility planned for Bucharest in 2006. Overall trading profits in the Balkans have increased by 58.1% to GBP6.8m in 2005.
bogdan41974
APROPO bB SE COMERCIALIZEAZA IN JAPONIA NU MAI ESTE DOAR UN CONCEPT
arigato.gif ARE MOTOARE DE 1,3 SI 1,5 CRED CA SANT ACELEASI DE PE YARIS
Toyxen
Articol aparut in "Adevarul". Cei cu Avensis 2.2 D4D, le infloresc astia sau spun "adevarul" tongue.gif ?

Arta perfecțiunii

Toyota Avensis D4D este o interpretare modernă a acurateții și tradițiilor japoneze. Colegii de la Autocar au testat această versiune și vă oferă primele impresii.
Toyota a urcat spre vârful ierarhiei constructorilor și, se spune, nu va mai trece mult până ce va deveni noul lider mondial. Cum a reușit asta? Nimic mai simplu. Este o firmă japoneză. Iar niponii au făcut din seriozitate un atu, poate mai mult decât nemții, considerați de mulți un reper. Atunci când intri în contact cu mașinile Toyota, nu ești cuprins de emoții, la fel cum se întâmplă în cazul celor italiene, englezești sau germane. În schimb, pornești de la început cu gândul că au două calități pe care nimeni nu le poate nega: calitate și fiabilitate.
Același sentiment îl ai și atunci când urci la volanul lui Avensis. O mașină care nu atrage atenția prin prisma designului, dar, în rest, este o bijuterie. Pornind de la calitatea materialelor și până la atenția acordată fiecărui detaliu. Putem spune că este o mașină japoneză realizată cu precizia unui constructor german. Nu degeaba reclama la noua motorizare D4D de 2,2 litri, care dezvoltă 150 CP și un cuplu de 310 Nm, are ca personaj principal un neamț care întreabă stupefiat: "De ce nu este o mașină de-a noastră?".
Un alt lucru pe care îl remarci la Avensis 2,2 D4D este confortul pe care ți-l oferă, indiferent dacă te afi la volan sau ești pasager. De altfel, deși este o mașină cu motor destul de puternic, nu te îndeamnă la viteză sau la un stil de condus sportiv. și dacă poate părea un model plictisitor pentru tineri, cărora le fierbe sângele în vene, este unul etalon pentru medici sau avocați, cu vârste care pornesc de la 35-40 de ani. Este o mașină elegantă, silențioasă și spațioasă, perfectă pentru familii care călătoresc liniștite în concedii.
Că tot am vorbit de silențiozitate, trebuie să amintim faptul că motorul turbodiesel de 2,2 litri și 150 CP al lui Avensis este atât de tăcut, încât devine chiar enervant, pentru că te obligă să ciulești urechile pentru a-i auzi sunetul.
ținuta de drum este confortabilă, mașina având comportamentul unei limuzine de lux. Aici se simte faptul că nu este făcută pentru un condus sportiv, ci mai degrabă pentru croaziere. În ciuda dimensiunilor generoase, este ușor de manevrat într-un oraș aglomerat precum Bucureștiul și te poți strecura cu ea foarte ușor printre mașinile ale căror șoferi nu au învățat, încă, în țara Românească, să respecte delimitările benzilor de circulație.
și totuși, de ce are 150 CP și cuplu de 310 Nm? Acest lucru îl descoperi cu adevărat pe autostradă. Acolo, mașina nu mai este la fel de plictisitoare ca în oraș. Cutia manuală de viteze cu șase trepte este bine etajată și, fără să îți dai seama, observi că mașina atinge 180 km/h în treapta a patra. și asta în condițiile în care zgomotul motorului este inexistent! Cu pedala la podea, în treapta a șasea, Avensis atinge 230 km/h, iar condițiile sunt similare. Zgomotul la rulare și cel al motorului nu există. În concluzie, un motor turbodiesel și o izolare fonică excelentă fac minuni în cazul unei mașini, lucru dovedit din plin de Avensis.
Aaaa! Să nu uităm. Consumul este destul de ridicat în oraș, atingând, în mod constant, cota de 11 litri la 100 km. În schimb, la drum întins, în cazul în care mașina este condusă cu circa 130 km/h în treapta a șasea, acesta scade la o medie de 6 litri la 100 km. Așa că Avensis se dovedește mașina perfectă pentru concedii, oferind un motor silențios și puternic, precum și spațiu interior și de bagaje excelent. și revin cu întrebarea neamțului din reclamă: De ce nu este această mașină germană?
zefir34016
QUOTE
BRITISH-BUILT TOYOTA AVENSIS TO STAR AT MADRID SHOW

Toyota brings some welcome positive news for the UK's car manufacturing industry with the unveiling today of its new, British-built 2007 Avensis range at the Madrid Motor Show.

The new Avensis has fresh styling inside and out, increasing its dynamic and premium quality appeal. For the UK market, it also benefits from two new engines from Toyota's latest generation of clean, efficient and refined D-4D common rail diesel units.

They are the 175hp D-4D 180, which exclusively powers a new flagship Avensis T180 model, and the D-4D 130, a more powerful replacement for the previous 2.0-litre D-4D engine, with additional gains in fuel consumption and lower exhaust emissions.

The new Avensis also delivers improved handling and ride, thanks to a series of detail revisions in the steering and suspension systems. The full range of saloon, hatchback and Tourer models will go on sale in the UK on 1 July. Pricing and specifications will be announced nearer that date.

Worldwide production of the Avensis, Toyota's flagship model in Europe, remains at Toyota's Burnaston factory, near Derby. One of Europe's most efficient car plants, Burnaston built 156,000 Avensis models last year, plus 108,000 Corolla hatchbacks. Thanks to an additional Ł50 million investment in new equipment, production capacity has been increased by 285,000 vehicles a year.

sursa: Toyota Press release, 25.05.2006


Mai multe info (in lb. spaniola) + galerie imagini: AICI
Website: Madrid International Auto Show (26 mai - 4 iunie 2006)
guerilla
despre noua corolla nimic nimic? sad.gif
Iulian HondaFan
doar zvonuri... va fi un hibrid. nu ced ca toyota va incerca ceva de genul Civic dat fiind ca u deja reteta perfecta- actuala generatie este incontestabil cel mai bine vanduta masina din lume de cativa ani si nu pare ca va fi detronata nici anul acesta. In USA si canada vanzarile sunt as strong as ever. in Europa sunt insa cumva in retragere, dar se pare ca asta e compensat de chinezi... biggrin.gif

http://www.motortrend.com/future/spied_veh...toyota_corolla/
M A R I U S
Deci va fi o Corolla 2008!Mai avem de asteptat cel putin un an :evil:
guerilla
va fi lansata anul asta la Paris conform unui site suedez

si acum poze reale (modelul japonez), nu cgi-uri.



vio
io zic ca e modelul american- japonez , e f urata frontal . aduce f mult cu modelul american eu am o poza cum ar arata ea dar cum sa o postez ??? nu prea merge saracia asta
Enki78063
si la case mai mari se intampla!!!
cititi cu atentie

"Toyota recalls nearly 1 million vehicles"

http://www.businessweek.com/ap/financialne...own&chan=db
vio
da pai au mai fost oricum smile.gif si altele smile.gif
emy75
QUOTE(Enki78063)
si la case mai mari se intampla!!!
cititi cu atentie

"Toyota recalls nearly 1 million vehicles"

http://www.businessweek.com/ap/financialne...own&chan=db


Jumate sunt in Japonia, iar cele mai multe sunt PRIUS.
http://www.detnews.com/apps/pbcs.dll/artic...0340/1148/rss25

Si asta dupa 30 "plangeri" din martie 2004 pana acum.
Daca ar face si la altii la fel, cu 30 clienti nemultumiti in 2 ani.
M A R I U S
De regula, la jumatatea duratei de viata a unui model se face un facelift.Corolla a primit un facelift pe la mijl lui 2004, dar nu stiu exact cand a fost lansata( cred ca prin 2000 sau 2001).Cu siguranta va fi lansata in 2007 sau 2008 biggrin.gif Da' nasol mai arata modelul japonez sau american ce-o fi :puke:
guerilla
corolla a lansat fiecare din cele 9 generatii actuale, la un interval de 4 ani. maxim 5 (doar unul sau doua modele).
actualul model a fost lansat in 2000 si uite ca suntem in 2006 si n-a aparut inca. nu cred sa nu-l lanseze in acest an, chiar daca livrarile vor incepe din iarna sau primavara 2007 in europa.
Iulian HondaFan
actuala a parut in 2001 in Japonia si 2002 in USA si Europa.
guerilla
sedanul si wagonul au aparut in august 2000, hatchback-ul in ianuarie 2001. e vorba de datele de lansare din Japonia.
M A R I U S
Oricand va apare sper sa fie o masina reusita si la un pret decent biggrin.gif
Vladimir73682
Toyota construieste un rival pentru Logan

Conform publicatiei Automotive News, Toyota pregateste constructia unui sedan ieftin care sa rivalizeze cu modelul Logan construit de Renault la fabrica Dacia din Romania. Acest model ar putea fi construit la fabrica din Sankt Petersburg, productia urmand sa ajunga in cativa ani la 150.000 de unitati/an.

„Daca Toyota se decide sa construiasca o masina cu costuri de productie mici, noua fabrica din Rusia ar putea fi locatia potrivita”, a declarat Shinichi Saki, presedintele Toyota pentru Europa, pentru ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung.

In luna martie, Automotive News Europe a raportat ca Toyota va lansa pe piata un sedan al carui pret de vanzare va fi foarte mic pentru a contracara modelul Logan produs de Renault in Romania la uzinele Dacia. Masina ar putea fi vanduta sub brandul Toyota.

Fabrica Toyota din Sankt Petersburg va incepe productia sedanului care isi propune sa rivalizeze la pret cu Loganul, la sfarsitul acestui an. Fabrica va produce 20.000 de modele Toyota Camry pe an, urmand ca apoi sa construiasca 50.000 de unitati anual.

Surse din interiorul constructorului asiatic spun ca Toyota va putea creste, in cele din urma, capacitatea de productie a fabricii din Rusia la 150.000 de masini anual. „Nu ne-am decis inca unde vom vinde acest model ieftin, de aceea este prea devreme sa spunem unde va fi construit”, a declarat un purtator de cuvant al Toyota Europa.

Sursa.
Mihai71273
Ce parere aveti? Ce stiti pe marginea subiectului? A fost cineva chemat?

Edit by admin: vezi ca s-a pus deja articolul din businesweek pe pagina anterioara
Enki78063
pentru cei interesati studiul JD Power 2006!
http://www.jdpa.com/news/releases/pressrel....asp?ID=2006082

Nota: Watch out for Corolla... al IV-lea an consecutiv pe primul loc pentru segmentul ei... :boxing:
Dan52141
Ce parere aveti de aceasta noua Toyota Corolla ???

http://www.autoextrem.de/attachment,s=81f4...entid-25800.htm

http://www.autoextrem.de/attachment,s=81f4...entid-25800.htm
Enki78063
Hmmmm... da, nu e rau. Cu siguranta va avea plasticele de pe noul Yaris si Corolla Verso. S-o vedem pe piatza, cred ca nu prea curand si in Romania, cu toate ca cei de la Toyo spuneau de ceva in toamna 2006.Sun curios si la pret.Eu am mers pe ideea unei masini deja testate de piata!
DAN
La inceputul lunii iunie, J.D. Power a publicat rezultatele unui nou studiu de calitate, Initial Quality Study (IQS).Potrivit acestora, designul automobilelor joaca un rol la fel de important ca defectele si neregulile de functionare.In continuare Lexus si Toyota ramn in continuare lideri greu de detronat, adjudecandu-si 11 din totalul celor 19 premii.

TOYOTA RULES!!! biggrin.gif :boxing:
guerilla
Toyota Motor Corp.'s Corolla, the world's best-selling small car, will keep its current design for a record sixth year, until 2008, as the automaker focuses on rolling out other new models.

"There was a decision to be made regarding engineering resources," John Hanson, a spokesman for Toyota's U.S. unit, said Monday. "We decided to let Corolla go a little longer, mainly because Corolla has been such a huge sales success compared with where we thought it would be at this stage of its life cycle."

U.S. sales of Corolla sedans and the related Matrix hatchback climbed 13% in the first half of 2006 as U.S. gasoline at almost $3 a gallon helped propel demand for compacts such as Corolla and its key competitor, Honda Motor Co.'s Civic.

Toyota has sold more than 30 million Corollas since the model debuted in Japan in 1966. None of its previous designs has been on the market for more than five years, according to Toyota's Web site. The current version was released in March 2002.

Ensuring a smooth release of the new midsize Camry sedan, Toyota's top-selling U.S. model, was a primary reason for slowing the Corolla schedule, Hanson said.

"We were using essentially all engineering resources to make sure Camry launched on time," Hanson said. "We are very comfortable that the current generation Corolla would be just fine for an additional year."

Corolla sales in the U.S. this year totaled 197,303 through June, compared with 174,054 a year earlier.

Automotive News, a trade publication, reported the Corolla delay in its July 10 edition, based on an interview with David Danzer, group vice president of planning and development for Torrance, Calif.-based Toyota Motor Sales.

The magazine said Toyota, the world's second-largest automaker, pushed back the release so it could devise a more compelling exterior design to compete with the 2005 revamping of the Civic.

"That's not how Toyota operates," Hanson said. Styling of the new Corolla "was set far in advance of the Civic coming out," he said.

BY ALAN OHNSMAN
BLOOMBERG


deci in US va ajunge abia in 2008 dar in Europa din 2007.
Iulian HondaFan
they need to beat that Civic... biggrin.gif care a crescut cu vreo 20% in vanzari in USA fata de anul trecut. ambele beneficiaza insa si de preturile crescute ale benzinei fiind cele mai economice compacte de pe piata ( exceptie Jetta TDI care este insa cu 6-7000$ mai scumpa si in final mai scump de rulat).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.