Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota - stiri, noutati
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
admin
QUOTE(Roxana90683)
Oricum, ca si proprietar Toyota ma bucur ca incep sa se dezvolte, poate intr-un viitor nu foarte indepartat nu vom mai vedea atatea rable, precum dacia, pe strazile noastre.


Ca posesor de Logan ma simt jignit de aceasta afirmatie, nu este doar o ironie, e jignire de-a dreptu!
Vlad6
@ Roxana
in calitate de posesor de rabla iti spun atat : cu toate relele ei dacia are anumite parti mai bune decat toyota ( ca si companie) Toyota nu adminte ca are o problema ceea ce face ca efectele sa fie si mai mari.
Exemplu (pt. cei ce n-au nevoie de dex ):
Ai o problema la service, ti se spune dar nu recunosti atunci in mod cert in viitorul apropiat nu o vei remedia
Cat despre guerilla - credibilitatea de care se bucura este foarte mare, credibilitate care se dobandeste in timp iar despre tine nu stim nimic (desi banuim multe smile.gif )
DAN
Interesant ceea ce a scris Roxana 60893.. :puke: .As fi si eu curios..tu in ce calitate ai participat la acel eveniment?Guerilla a fost invitat de cei de la TRO, pot confirma acest lucru, iar daca citeai mai cu atentie celelalte topicuri, vedeai si de ce.E curios cum le tii partea celor de la Toyota desi ai spus ca esti nemultumita de serviciile prestate de ei...Daca la celelalte marci se intampla asa..nu e obligatoriu sa se intample la fel si la Toyota(marca pe care am reprezentat-o si eu o perioada intr-o anumita parte a tarii).E o marca de la care poti avea pretentii foarte mari din multe puncte de vedere si daca nu iti sunt satisfacuteai tot dreptul sa reactionezi.Crede-ma ca si eu am fost pus de multe ori in situatii neplacute fata de clienti si nu din vina mea ci din vina importatorului care pur si simplu nu prea isi dadea interesul.Desi am plecat de la acesta marca("prietenii stiu de ce") ma rog sa se "repare lucrurile la Toyota si clinetul sa fie intradevar pe primul loc, atat inainte cat si dupa vanzarea masinii...lucru care nu prea se intampla...inca se merge pe principiul:"i-ai banii ca dupa aia vedem noi"...
vlademir68887
Propun sa inchidem discutia si sa o redeschidem doar pe cazuri concrete de probleme la service.. ca de laudat masinile am tot facut-o pana acum.
Ah, ce rau imi pare ca nu am stat pana la balet...
Roxana90683
guerilla - folosesti atat de des cuvantul uimire in mesajele tale incat am sensatia ca este starea ta naturala - sa fii uimit de tot ce se intampla in jurul tau. Ma rog . . . Ca sa te uimesc si mai tare iti spun ca eu chiar sunt posesor de Totota Corolla 1.4 D-4D echiparea Xellence (si nu posesor). Nu-ti voi scrie mesaje private pentru ca ceea ce am de spus prefer sa o spun deschis si nu sa ma ascund dupa "perdele". Ma repet - acestea sunt parerile mele, asa cum si voi vi le expuneti pe ale voastre.

pentru posesorii de Logan - nu va mai simtiti atat de jigniti de cele spuse de mine. Nu am facut decat o referire la realitatea pe care o intalniti in fiecare zi pe strazile din toata tara, o realitate pe care numai daca esti orb nu o vezi. In primul rand nu am spus Logan - am spus rablele dacia (1300, 1310 . . . ) - sau voi nu sunteti deloc deranjati de acele rable, care sunt mai in varsta decat mine si care sunt in proportie foarte mare pe strazi si care abia se misca si mai stau si pe banda a doua - dar ma rog aici deja e vorba de soferii care conduc asemenea masini, nu?

Se pare insa ca voi nu puteti accepta o alta parere - alta decat a voastra - si continuati sa credeti ca sunteti detinatorii adevarului absolut.

Pentru cei care se simt din nou jigniti - nu fiti ! Ma tot trimiteti sa va citesc mesajele, sa vad eu cat de mult gresesc. Am reusit sa citesc o parte din ele si-mi sustin parearea. Multi dintre voi va credeti atat de grozavi si atotstiutori, incat daca va contrazice cineva explodati.

Si oricum, atat timp cat iti postezi parerile pe un site stii foarte bine ca te expui unor comentarii, deoarece ar fi imposibil ca toata lumea sa fie de acord cu tine. Diferenta o face modul in care le primesti.

Nu am contestat credibilitatea nimanui intrand pe acest forum. Despre mine stiti tot atatea cate stiu si eu despre voi, sau aveti cumva CV-urile postate pe undeva?
vio
DACIA 1300 nu e o rabla . rabla e orice mashina neingrijita , eu inainte de Corolla am avut Dacie si mergea cu 170 si asta regulat si nu aveam omtor facut nimic schimbat la ea .. ca sa nu mai vb de bucshi pivotzi si alte cele erau 70 % oricinala la 140 000 de km rulatzi .Asa ca nu mai face afirmatzii aiurea nu e vb de o firma sau alta de mashini . si o Corolla poate sa fie rabla sau Avensis sau VW , sau Audi , Mertz si ce mai vrei tu ....




Si daca observai tu Roxana nu prea vorbeste nimeni pe aici asa degeaba in tramvai .... de asta ti au sarit in cap ...... bicycle.gif biggrin.gif blush.gif
madalina
Draga Roxana, eu am avut vreme de 2 ani si 8 luni o Yaris. Nu am primit de la Toyota nimic pentru ca eram moderator aici, nu am primit nimic mai mult decat un tratament corect fata de un client. Am laudat Toyota in dese randuri, i-am criticat cand au gresit, am indrumat oamenii in functie de experienta mea cu Toyota in calitate de client obisnuit.

Afirmatia ta ca vrem sa fim tratati regeste, dar injuram Toyota este complet deplasata fata de parire spuse pe acest forum. Opiniile apartin celor ce le-au postat, celor ce au avut experiente, placute sau neplacute, cu Toyota. daca ei au gresit fata de un client, iar acesta a spus cum a fost tratat, nu e vina nici a acelui om, nici a Mirabilis Media.

In 3 ani de acnd sunt pe acest Forum (nu am nicio legatura cu Mirabilis) nu mi-s spus nici macar o data fi mai cirtica cu marca sau firma x sau fi mai blanda. Am spus ceea ce am trait, ceea ce am gandit.

Asa ca mai intai citeste ce scrie pe acest forum si apoi fi atata de vehementa in afirmatii.

A-l cataloga pe Guerilla drept angajat al unei firmei concurente Toyota denota ca nu te-ai deranjat sa ii citesti macar un sfert din posturile lui despre Toyota.
guerilla
QUOTE(Roxana90683)
Nu-ti voi scrie mesaje private pentru ca ceea ce am de spus prefer sa o spun deschis si nu sa ma ascund dupa "perdele". Ma repet - acestea sunt parerile mele, asa cum si voi vi le expuneti pe ale voastre.



ok. fara perdele. poate spui si celorlalti firma pentru care lucrezi. eu o stiu. si nu sint uimit. tu m-ai acuzat ca as lucra pentru concurenta. eu te acuz de altceva. de pareri subiective. iar subiectivismul vine tocmai din natura profesiei tale si a locului de munca.
asta e ultimul mesaj pe care il scriu in dialog cu tine.
vio
band.gif band.gif band.gif band.gif band.gif band.gif band.gif fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar , fara numar ,


de la mine Pt Guerilla :cheers: ( nu sunt manelist ci Roacker )
Vlad6
vio te rog nu deveni vehement in ceea ce scri, cineva se crede superior desi loganu' meu ii da rusini smile.gif) (aici nu e vorba de dacia)
sunt omul care recunoaste faprul ca masina lui are o principala calitate: aceea ca e ieftina ( altceva mai scump nu mi-am permis sad.gif )
recunosc ca m-am indragostit de o japoneza si o sa fac tot ce pot sa fie a mea
cat despre remarca legat de dacia vorbind ... nu vad diferenta e ca si cum ai spune vorbesc despre toyota deci supra si celica nu intra in calcul, ma referam la motoarele sub 1.6cmc
@ roxana specifica modelul si motorizarea nu jignii mai multi oameni decat e nevoie (scrie in dex ce inseamna a jigni), sa intreaba-l pe vasile87435
R_A_D_U
@ Roxi Music

De ce sa fiu suspicios de fiecare data cand ies din service? Nu mai bine as avea un sentiment de satisfactie dupa fiecare revizie? Daca ma enervez ma apuc si-mi dau drumul la critici legate de oamenii care lucreaza pentru dealeri Toyota si service-uri. In fine....n-am chef! SAU NU AM VOIE SA-I CRITIC?
DAN
QUOTE(guerilla)
QUOTE(Roxana90683)
Nu-ti voi scrie mesaje private pentru ca ceea ce am de spus prefer sa o spun deschis si nu sa ma ascund dupa "perdele". Ma repet - acestea sunt parerile mele, asa cum si voi vi le expuneti pe ale voastre.



ok. fara perdele. poate spui si celorlalti firma pentru care lucrezi. eu o stiu. si nu sint uimit. tu m-ai acuzat ca as lucra pentru concurenta. eu te acuz de altceva. de pareri subiective. iar subiectivismul vine tocmai din natura profesiei tale si a locului de munca.
asta e ultimul mesaj pe care il scriu in dialog cu tine.

:clapping: Hai spune-ne...care e firma?Si eu banuiesc... biggrin.gif
DAN
QUOTE(R_A_D_U)
@ Roxi Music

De ce sa fiu suspicios de fiecare data cand ies din service? Nu mai bine as avea un sentiment de satisfactie dupa fiecare revizie? Daca ma enervez ma apuc si-mi dau drumul la critici legate de oamenii care lucreaza pentru dealeri Toyota si service-uri. In fine....n-am chef! SAU NU AM VOIE SA-I CRITIC?


Zi-le RADU biggrin.gif !!!De ce ai preferat sa vii pana in Iasi sa iti iei masina, cand puteai sa o iei din cluj.... blush.gif beer.gif arigato.gif :angel: :wave:
Roxana90683
Guerilla - eu nu m-as arunca atat de tare in afirmatii cu atat mai mult cu cat NU MA CUNOSTI !!! Doar pentru ca tu crezi sau iti imaginezi ca as fi cineva , nu ma convinge. Asa cum nu ma poti convinge ca ai capacitati paranormale. Si daca afirmatiile tale se bazeaza pe presupuneri, atunci pot sa cred ca o mare parte din lucrurile spuse de tine pe acest forum sunt simple presupuneri. Deci . . . ?

Pot sa presupun si eu cine esti?
DAN
Deja se incinge treaba... :boxing: :boxing: :boxing: Va iesi ceva frumos... :smoke:
_Constantin_
pai ne spui si noua cine esti ca ma intreaba colegii luni la servici si nu stiu ce sa le spun. Le-am povestit in amanunt problema voastra si sunt tare curiosi. Lucrezi sau nu la vreo companie de masini?
drabisan
QUOTE(DAN)
Deja se incinge treaba... :boxing: :boxing: :boxing: Va iesi ceva frumos... :smoke:



DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Roxy boxy scrie doar in working hours, deci, daca cineva cauta prin loguri ip-ul de pe care acceseaza forumul...aflam sigur toti!!!
Haide, un mic grep, ia citeva secunde...
Bogdan54824
Păi voi credeați că guerilla își imagina, are puteri paranormale sau se baza pe intuiția lui feminină (cum credea Roxana), atunci când a zis că știe unde lucreză? nu uitați că el este admin, deci vede și IPurile userilor.

PS: nici nu-i nevoie de grep pe log, îți arată phpBBul direct wink.gif
vlademir68887
Cool, man... Guerilla, man, este momentul sa iti arati fidelitatea fata de noi si sa ne spui direct ce stii despre Roxana, asa cum te-ai laudat, altfel te suspectez ca faci afirmatii publice fara acoperire.
Off topic, de parca restul ar fi, chestia asta ma distreaza mai mult decat credeti.
Legionaru'
Hai querilla ca am pulsul 220! biggrin.gif
Bogdan54824
Din câte îl cunosc eu pe guerilla (exclusiv de pe forum) nu o să spună. E o problemă simplă de etică.
Laurentiu_007
am auzit cum ca toyota ar fi marit garantia la 6 ani! blink.gif e adevarat? stiti ceva?
DAN
Este o oferta pentru corolla acum...si pentru prius e de 8 ani... biggrin.gif
drabisan
QUOTE(Bogdan54824)
Din câte îl cunosc eu pe guerilla (exclusiv de pe forum) nu o să spună. E o problemă simplă de etică.


Sigur nu! Etica si implicarea Mirabilis. Dar de ce sa nu incerc sa-l zgindaresc? Mr. Ioanitoaia faca ziar, show tv si bani din zgindareala blush.gif
vlademir68887
Dintr-o discutie de aseara am aflat ca ar exista un studiu care plaseaza Toyota pe locul 5 la fiabilitate si in cadrul acestei marci, Avensisul pe locul 1 la fiabilitate. Stie cineva daca exista asa ceva?
DAN
J.D. POWER biggrin.gif
vio
ne e JD power e alta publicatie pt alta tzara imi scapa am citit si eu in JD Power Lexus e primu urmat de Toyota... ala pe locu 5 e un studiu facut de alte publicatii pe alte criterii si asa mai departe .. Avensis e pe primu loc la toyota intradevar dar cu modelul vechi T22
DAN
QUOTE(vio70407)
ne e JD power e alta publicatie pt alta tzara imi scapa am citit si eu in JD Power Lexus e primu urmat de Toyota... ala pe locu 5 e un studiu facut de alte publicatii pe alte criterii si asa mai departe .. Avensis e pe primu loc la toyota intradevar dar cu modelul vechi T22


Asa e , nu e JD POWER blush.gif

http://www.automarket.ro/stiri/topul-fiabilitatii-1076.html
Legionaru'
Pentru guerrila! Auris by TRD!
http://paultan.org/topics/cars/japanese/toyota/!
guerilla
simpatic nu zic nu, dar eu astept lucrarea tunerului care imi place mia biggrin.gif cum apare cum va dau detalii.
_Constantin_
Si care ar fi el? Nu ne tine cu sufletul la guar ca de cand a disparut dnsoara Roxy nu prea am avut parte de adrenalina. blush.gif
guerilla
pai cam asa arata corolla actuala blush.gif
firma e evident c-one motorsport. made in japan.
si bineinteles ca la ce modificari sunt aduse nu se mai pune problema de garantie laugh.gif masina este facuta pentru competitie.
guerilla
si cam asa arata yaris sport.
Claudiu92213
Sper ca stiti de gluma biggrin.gif
zefir34016
QUOTE
NEW TOYOTA AURIS ACHIEVES FIVE-STARS FROM EURO NCAP

* New Auris hatchback awarded 35 points (5 stars)
* Minimal intrusion cabin design and up to nine airbags boost safety rating
* 4-star performance for child occupant protection
* Driver's knee airbag as standard
* Auris is the fifth Toyota to achieve a 5-star result

The new Toyota Auris has been awarded a best possible 5-star crash safety rating from Euro NCAP.

The strong body structure, which allows minimal cabin intrusion, and the fitment of up to nine airbags add up to outstanding passenger safety. In particular, the combination of a driver knee airbag and a collapsible steering column led to the 35 point, 5-star result for adult occupant protection.

A key benefit to Auris customers with young children are the standard ISOFIX anchorage points on the outer rear seats. These helped gain a four-star rating for child occupant protection. Euro NCAP also awarded the Toyota Auris a class-leading three out of four-star rating for pedestrian protection.

Auris also recorded top results in the side impact and pole impact tests, plus an overall 94 per cent score in the frontal impact test.

Andrea Formica, Senior Vice-President, Sales & Marketing & After Sales, Toyota Motor Europe: "We have always sought to ensure that every new Toyota enjoys the highest levels of safety. We are very confident that the new Auris will impress customers with its safety performance combined with the distinctive design and engaging driving dynamics."

The detailed Euro NCAP results show that the Toyota Auris scored:

35 points for passenger protection (maximum: 37 points)
37 points for child protection (max: 48 points)
21 points for pedestrian protection (max: 27 points)

With this result, the Toyota Auris qualifies amongst the safest vehicles in its segment.

The new Toyota Auris is on sale in the UK from 1 February, 2007.

sursa: Toyota Press releases - 22/12/2006
zefir34016
QUOTE
REVISED ENGINES FOR TOYOTA LAND CRUISER

New Euro IV-standard line-up announced

The engine range for the Toyota Land Cruiser has been revised in line with Euro IV emissions standards. Both the 3.0-litre D-4D diesel and 4.0-litre VVT-i V6 petrol unit have been re-engineered to produce lower levels of particulate matter (PM) and nitrogen oxides (NOx) and carbon dioxide emissions are also slightly reduced.

The changes have resulted in only minor variations in performance: maximum output from the 3.0-litre D-4D rises by 7bhp to 171bhp (173 DIN hp). Fuel consumption figures are marginally altered, between +1 and -0.5mpg. Full details of the adjusted performance figures are given in the table below.

The new engines are available from 1 January and there is no change to the vehicles' on-the-road prices. Their introduction coincides with an enhanced specification for diesel Land Cruiser models, which are now fitted with Toyota's acoustic windscreen and additional sound absorbing material in the dashboard to improve noise and vibration levels.


sursa: Toyota Press releases - 22/12/06
DAN
Toyota este constructorul numarul 1 pe glob la vanzari, depasind General Motors. O spun cifrele vanzarilor pe primul trimestru!

Dupa patru ani de asteptare, dupa o lupta umar la umar care parea inegala si dupa previziuni care confirmau ce va urma, japonezii de la Toyota au anuntat astazi oficial: "Suntem constructorul numarul 1 in lume!". Cifrele le dau dreptate: Daca General Motors au vandut in total in primul trimestru al anului 2.260.000 de masini, Toyota a urcat la 2.348.000 de automobile vandute. GM cade astfel de pe prima pozitie pentru prima data dupa 76 de ani!


Cauzele rasturnarii de situatie sunt multiple: de la imbunatatirea continua a calitatii si a competitivitatii masinilor constructorului nipon la nivelul designului la continua dezvoltare in domeniul motoarelor si al propulsiilor alternative. In aceste conditii, nu exista nicio tara in care Toyota sa fi scazut in vanzari, varful fiind atins chiar acasa la GM, in Statele Unite, unde japonezii au urcat in cu 13%. In Romania, vanzarile modelelor Toyota s-au dublat, crescand fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 98%.


Cu toate acestea, cei de la Toyota raman cu picioarele pe pamant: "Obiectivul nostru nu este de a fi primul constructor al lumii, ci acela de a oferi pur si simplu maximum de calitate. Rezultatele comerciale nu sunt altceva decat consecinta acestui fapt", explica Paul Nolasco, purtatorul de cuvant al japonezilor.
Methane
Deci, se schimba treaba.

Producatorul de masini Volkswagen a depasit Toyota Motor in topul celor mai vandute masini la nivel mondial in primul trimestru al acestui an, ca urmare a cererilor puternice inregistrate pe pietele dezvoltate, in timp ce rivalul japonez a suferit un declin drastic al vanzarilor, conform datelor partiale oferite de companie.

Producatorul auto german, cu cele noua branduri de masini si camioane, printre care Audi, Skoda, Seat si Skania si-a propus sa depaseasca Toyota si General Motors la vanzari pentru a deveni cel mai mare producator de masini din lume pana in 2018.

Totusi, acest lucru a fost realizat mai devreme ca urmare a adancirii recesiunii si a crizei pietelor de credit care au lovit in cererea de masini Toyota, vanzarile de masini de pe piata americana cazand cu 38%, iar cele din Japonia, cu 24%.

Intre timp, Volkswagen, care a beneficiat de planurile de stimulare ale guvernului german si de programul Rabla, a reusit sa mareasca vanzarile pe pietele din China, Germania si Brazilia, care, impreuna, au reprezentat 44% din vanzari a grupului anul trecut.

In primul trimestru al anului trecut, grupul german a livrat 1,57 milioane de vehicule, cu o treime mai putin decat cele 2,41 milioane unitati livrate de Toyota.

Toyota nu a oferit nicio previziune privind vanzarile, dar ultima estimare privind primul trimestru al anului 2009 indica o scadere cu 47% a vanzarilor, de 1,23 milioane vehicule.

vio
VW... inca merg din inertie pt ca piatza europeana mai duce inca,china , brazilia ... sa fim serioshi, acolo e saracie mai rau ca la noi...prb se pune cat vinad ei in USA si Japo , unde toyota avea cam 70 % din vanzari ... celelate pietze de vanzari sunt cam adiacente din 2000- 2003 toyota a atacat serios si celelalte pietze de vanzare ... sunt curios ce o sa faca VAG cand or sa o dea in bara cu motorina si or sa puna astia taxe enorme pe poluarea de la motoarele diesel ... biggrin.gif
Methane
Rasturnarea asta de situatie se datoreaza, in principal, crizei economice care a lovit puternic pietele auto din SUA si Japonia, unde Toyota inregistra pana acum marea parte a vanzarilor sale. VW a avut un ajutor considerabil din partea statului german, care a impulsionat clar vanzarile prin prima de casare de 2.500 de euro, chiar pe primul trimestru al acestui an.

Iar in ceea ce priveste China si Brazilia, cred ca pe acele piete VW pluseaza prin vanzarile modelelor ieftine, cum ar fi Skoda. O dovada a cresterii importantei unor piete precum acestea este inaugurarea fabricii din India, unde VW intentioneaza sa produca, la inceput, Fabia. Totusi, in contextul crizei economice, cand tot mai multe state anunta evolutii cu minus ale economiilor lor, China a anuntat o crestere (nu in acelasi ritm ca pana acum, dar ramane crestere) economica.
Methane
Vanzarile Toyota au scazut cu 27 de procente (fata de ultima estimare de - 47%) la nivel global in primul sfert al anului 2009, dar le surclaseaza pe cele ale grupului VAG.

Compania Toyota Motor a anuntat ca vanzarile sale la nivel global inregistrate in primele trei luni ale anului curent au scazut cu 27% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Japonezii au reusit sa vanda 1.737 milioane de unitati in prima parte a anului 2009, devansand astfel grupul VAG pe acest interval.

Directorii Toyota se asteptau la o cursa stransa cu cei de la Volkswagen inca de la anuntarea rezultatelor de vanzari inregistrate in 2008. Cea mai mare scadere a vanzarilor a fost inregistrata pe cele mai mai piete ale companiei Toyota, din Statele Unite ale Americii, Japonia si China.

Diferenta dintre cifrele de vanzari ale celor doua companii a scazut la 363.000 unitati, inregistrata in perioada ianuarie-martie 2009. Diferenta este considerabil mai mica fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand aceasta era la un nivel de 840.000 unitati in favoarea companiei Toyota.

In timp ce Toyota sufera in urma colapsului pietelor sale principale – Statele Unite ale Americii si Japonia, Volkswagen se bucura de crestere pe pietele din China, Germania si Brazilia, precum si de prima de casare instituita de statul german. Vanzarile Toyota ar putea inregistra in curand o crestere in Japonia datorita unei versiuni nipone a programului Rabla, iar Statele Unite ale Americii pregatesc si ele un program similar.

StefanVVTi
Acum cateva zile, pe site-ul toyota.ro au aparut preturile pentru iQ si Urban Cruiser!
Check`em out! thumbsup.gif
laurentiu
IQ mi se pare foarte scump. E drept are dotari standard foarte multe, motoare bune(mai ales cel de 99 CP), multa tehnica de calitate, dar totusi... Toyota consider ca cere prea mult pe ea. Banuies ca o sa fie mai mereu la oferta speciala.
StefanVVTi
Poze oficiale cu noul concurent pentru A3 si Seria 1 --> LF-CH
FAR EASTERN
Ai uitat s precizezi ca e hibrid. ninja.gif
StefanVVTi
Se putea?! biggrin.gif
Se aude prin targ ca va fi disponibil si un 3.5 wub.gif
mariusdruta
Fotografiile or fi oficiale dar sunt fotografiile unui concept car, nu a unei versiuni de serie (care sper sa fie mai putin kitsch de altfel) Ce vad eu e mult bling-bling, leduri, un design de megane mai agresiv cu usi spate de inspiratie alfa. Lucrurile cele mai importante de altfel...

Dar totusi, indraznesc sa intreb si eu niste lucruri mai putin interesante:

Pe ce platforma va fi construita masina? Ce tractiune? Cutii secventiale?
Sper ca totusi suspensie independenta spate va avea smile.gif
FAR EASTERN
Lansare oficiala: Toyota Etios, modelul low-cost care va concura cu Dacia Logan

Toyota a dezvaluit la Salonul Auto de la New Delhi noul model low-cost Etios care va fi lansat pe pietele emergente. Japonezii au prezentat in cadrul salonului indian masina in cele doua versiuni de caroserie, hatchback si sedan. Modelul Toyota Etios va debuta intai in India, urmand ca mai apoi sa ajunga in Rusia, Brazilia si China.
Masinile prezentate de catre compania nipona reprezinta versiunile de pre-productie, lansarea oficiala pe piata indiana urmand sa aiba loc in decursul acestui an. Desi nu s-a dat nici un pret oficial, suma vehiculata pentru un exemplar este undeva in jur de 10.000 de dolari sau 7.000 de euro.

Toyota Etios a aparut ca urmare a dorintei companiei japoneze de a produce un model low-cost pentru pietele emergente, asemanator cu proiectul Dacia Logan al aliantei Renault-Nissan. Mai mult, atunci cand va intra pe pietele din Rusia si Brazilia, Etios va deveni un cocnurent direct cu Dacia Logan. Pana atunci, pe piata din India, Toyota Etios vine sa rivalizeze direct un model celebru in zona, Maruti Swift.

Toyota Etios va fi disponibil cu doua motorizari pe benzina, 1.2 si 1.5 litri, motorul diesel fiind amanat pentru o data viitoare. Mai multe cifre despre cele doua variante nu au fost livrate de catre Toyota. Compania nipona sustine ca masina a fost construita cu un "interior spatios" si cu "o multime de locuri de depozitare inauntru". Ba mai mult, Toyota spune ca a proiectat masina astfel incat sa satisfaca nevoile poulatiei pe cat mai mult posibil.

Fiind un model low-cost, Toyota a trebui sa renunte la o serie din elementele de confort utilizate pe celelalte modele ale companiei. Astfel, o parte din antifonare a fost eliminata, materialele folosite vor fi mai ieftine, iar calitatea finisajelor va fi mai scazuta.

Etios va fi produs in India la o uzina construita special pentru fabricarea acestui model. Toyota se asteapta sa vanda in jur de 70.000 de exemplare anual, atat in India, cat si pe celealte piete.

adrian_flavius
Logan/Tiida reloaded...arata in proportie de 80% identic cu cele 2 modele Renault-Nissan...cred ca la capitolul design s-au "inspirat" prea mult din succesul Logan-ului pe pietele emergente...sau o fi si asta o noua metoda de marketing...concurenta face reclama, tu profiti... laugh.gif
FAR EASTERN
Asta vroiam sa zic si eu. Si totusi vad acolo un afisaj LCD cred, comenzi pe volan... Adica departe de cele doua amintite de tine. dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.