Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce intelegeti prin condus sportiv?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2, 3, 4
HalbaSus
Da, am diesel dar am condus suficiente benzinare (am si avut) ca sa stiu diferentele.


QUOTE
daca pe foaie au aceeasi putere/cuplu nu inseamna ca au si aceleasi performante


Daca aduci tu cele 2 masini 1 pe benzina si una pe motorina care sa aiba aceasi putere si acelasi cuplu... esti bun...

Uite eu am incercat... Comparatie Seat Cordoba 1.4 benzina 100 cp si 1.9 TDI 100 cp ambele. Diferente ?
Cuplu: 1.4 16v: 128 Nm/4400 1.9 TDI: 240 Nm/1800
0-100: 1.6 16v: 11.5 1.9 TDI: 11.1

Poate ca dieselul nu favorizeaza condusul sportiv dar e mai rapid decat benzina...

Latter edit:
QUOTE
ce vreau eu sa mai subliniez aici , un turbo diesel inca nu a atins performantele unui turbo benzina.

iar turbo diesel vs benzina aspirat nu e corect . deoarece functioneaza altfel motoarele.


Normal ca nu a atins performantele unui turbo benzina... si nici nu o sa le atinga vre-odata... pt ca benzina nu e motorina, iarna nu-i ca vara si alte truisme din capitolul asta.

iar comparatia BENZINA vs DIESEL nu e corecta pt ca handicapul dieselului e evident... se face comparatie turbo diesel vs benzina normal aspirat tocmai pentru a compensa acel handicap...

Si ce daca functioneaza altfel motoarele ? Subaru are motoare boxer si totusi tu l-ai comparat si cu bmw, desi n-aveai voie decat cu porsche si... oltcit... si nu-mi mai vine in minte alt motor boxer biggrin.gif
G e o r g e
pot sa compar si cu porsche smile.gif

subaru forester 2.5XT 210cp bate la demaraj un cayenne S 4.5 340cp. fair ?

is this fair ? biggrin.gif cute but it's wroooong !

pai constructia motoarelor aspirate nu permite obtinerea de cuplu. de aici avatanjul turbo dieselului la reprize .
HalbaSus
Nici turbo benzina nu sta foarte bine la capitolul cuplu... 2.0 TFSI are 280 Nm in timp ce 2.0 TDI are 320 Nm.

Ah... forester e si mai usor decat Cayene..
G e o r g e
nu sta foarte bine , doar ca sta mai bine decat aspirat benzina .

si i-am pus eu pe cei de la porsche sa faca modelul asa de greu ? tongue.gif

tu esti gigi contra eu nu ma mai joc tongue.gif

si daca ma gandesc exista si forester 2.5 STI , 265cp , care este la egalitate la capitolul demaraj cu un cayenne turbo de doar 450cp.

biggrin.gif
f1anatic
Bre, e unii aici care sustzin niste chestii ca itzi face paru maciuca pe spate !

QUOTE(Exemplu Incorrect - diferentze in capacitatea cilindrica )
Comparatie Seat Cordoba 1.4 benzina 100 cp si 1.9 TDI 100 cp ambele. Diferente ?
Cuplu: 1.4 16v: 128 Nm/4400 1.9 TDI: 240 Nm/1800
0-100: 1.6 16v: 11.5 1.9 TDI: 11.1


sau

QUOTE(Exemplu correct - capacitatea cilindrica egala )
ca putem foarte usor sa comparam : 2.0 TDI 170cp cu 2.0T 280cp . masini de serie . ce zici ?


sau

QUOTE(Exemplu correct - capacitatea cilindrica egala )
2.5 TDI vs 2.5 XT
180cp vs 210cp
primul pe a6 allroad si al doilea pe forester . sunt aceeasi cilindree smile ambele turbo. ambele masini sunt 4x4. ok



si apoi trebuie sa se evite
QUOTE(Exemplu Incorrect - exemple clar selective + diferentza de cilindree )
HalbaSus a scris:
1.8 T - 150 cp - 1.9 TDI 180 CP

Hai c-aici esti un pic tendentios... cel mai pacalit turbo pe benzina cu cu cel mai puternic TDI. De ce nu compari turbo 1.8 225CP cu TDI 105 CP ?


Uite sa facem in felul asta... Se considera capacitatea cilindrica de 2 L. Gaseste motorul de 2 L (sau cilindree cit mai apropiata) cu cea mai mare putere normal aspirat, TDi respectiv turbo pe benzina pe masini relativ echivalente. Indica caii putere si cuplul si alte performantze ale masinii. NICI UN ALT EXEMPLU...doar astea. ATMO, TDI, T-GAS la 2 L ! Si nu Formula Unu sau bascalii de-astea. Un VW Golf...un Subaru STI... un rechin prajit...nu vreau sa aud de alte prototypes 2006 Le Mans. Ok ? Astept rezultatele !
DragosS
Cel mai corect este sa alegem 2 motoare cu aceeasi putere.Nu cred ca este cine stie ce grozavie faptul ca un motor BT de 300cp este mai rapid ca unul DT de 180cp chiar daca au aceeasi cilindree.
G e o r g e
dragos nu esti corect. de ce ? ti-am explicat mai sus : un diesel , prin modul de constructie are un cuplu mai mare !

corect , cum sustineti voi ca diesel urile sunt la fel de performante ca benzinarele , este ce a zis f1natic mai sus .
DragosS
Pai bun dar totusi masinile sunt de cele mai multe ori comparate dupa criteriul puterii si nu dupa tipul motorului.

Sa zicem la masina mea:diesel,150cp,turbo.Bun...asta inseamna ca pot sa-i compar performantele cu orice alta masina cu motor intre 1800 si 2000 cm3,turbo.Pai aici as putea include motoare cu puteri intre 90 si 250cp.Dar nu mi se pare corect.Asa ca este obiectiv sa o compar cu motoare de aceeasi putere sau +-15cp.
G e o r g e
corect este sa o compari dupa cilindree .

parerea mea ! vad ca a ta e alta biggrin.gif

compara 1.9 cdti 150cp cu 2.0 T 170cp . ambele pe astra . e ok asa ?

desi din 2.0 au scos si mai mult , 240. (stiu ca si din 1.9 au scos 212) .

sau compara cu honda 2.0 220cp(cel de pe s2000 ul anterior, actualul are 2.2 240cp) motor aspirat .
f1anatic
QUOTE(DragosS)
Cel mai corect este sa alegem 2 motoare cu aceeasi putere.Nu cred ca este cine stie ce grozavie faptul ca un motor BT de 300cp este mai rapid ca unul DT de 180cp chiar daca au aceeasi cilindree.


Perfect. Dupa modul tau special de gindire...doresc sa compar motorul 2005 Dodge Viper SR-10 de 8.3 L V10 cu motorul de pe 2005 Mercedes Benz E55 AMG care este un supercharged 5.5 L v8.

Cred ca este o comparatzie justa...Ce parere ai ?

Mertz are 5.5 L V8 Kompressor cu 469 CP si 516 lb-ft torque

Viper are 8.3 L V10 Atmosferic cu 500 CP si 525 lb-ft torque[/b]
f1anatic
QUOTE(DragosS)
Sa zicem la masina mea:diesel,150cp,turbo.Bun...asta inseamna ca pot sa-i compar performantele cu orice alta masina cu motor intre 1800 si 2000 cm3,turbo.Pai aici as putea include motoare cu puteri intre 90 si 250cp.Dar nu mi se pare corect.Asa ca este obiectiv sa o compar cu motoare de aceeasi putere sau +-15cp.


Cumva tu NU potzi sa citesti sau sa intzelegi ? Am spus sa gasesti masina cu performantzele CELE MAI RIDICATE pt aceeasi capacitate cilindrica...adica uite...job pt tine gaeste motorul turbo diesel cu puterea cea mai mare si cilindreea de 2 L How hard can that be...In felul asta nu te mai potzi plinge de o plaja prea mare de puteri intre 90 si 250 cp. Pune masina aia de 250 CP cu 2L TDI si las ca ne facem si noi datoria.
DragosS
Pai tocmai...eu am zis ca nu ma intereseaza asta pentru ca este irelevant.

La ce vrei sa ajungi?La faptul ca dintr-un motor turbo pe benzina se poate scoate mai mult decat dintr-unul diesel de aceeasi capacitate?Bravo,asa este!Nu e nimic nou.

Tu o tot tii una si buna.

Tii se pare mare grozavie ca un motor pe benzina de 300cp sa bata unul de 180 pe motorina?
G e o r g e
dragos , nici din partea ta nu e corect .ce vrei sa compari ? 2 motoare cu puteri asemanatoare ?

cute ... but it's WROOONG !

trebuie sa compari doua motoare de aceeasi cilindree.
f1anatic
QUOTE(DragosS)
Tu o tot tii una si buna.

Tii se pare mare grozavie ca un motor pe benzina de 300cp sa bata unul de 180 pe motorina?


Exact. Eu nu stiu ce sustzii tu. Eu, George si altzi citziva am sustzinut de la inceput ca"iarna nu-i ca vara" si ca benzina nu-i ca motorina. Mai precis...ca la aceeasi capacitate cilindrica si aceeasi inductzie fortzata - TURBO - un diesel nu se va apropia niciodata (cel putzin pe moment) de performantzele unui benzinar.

Aceasta este teoria noastra si noi asta sustzinem. In schimb, tu si altzii...v-atzi pierdut in detalii si nu cred ca stitzi nici voi ce vretzi sa argumentatzi ? Ca sint diesele cu performantze grozave ? Sigur. Depinde cu ce le compari. La aceeasi tehnologie turbo si capacitate cilindrica..."vara nu-i ca iarna" ...

Grozavia mare este ca tu nu vrei sa pricepi sau nu stii ce sustzii. Sincer. Comparatzia a inceput intre benzina si motorina. Stiintzific...reduci la nesemnificativ cit mai multe variabile (cilindree, turbo vs. normally aspirated, greutatea masinii, clasa masinii si asa mai departe) si compari motorul pe benzina cu ala diesel. Ca asa....sa stii ca pot compara si eu turbo diesel pe motorina de la locomotive cu motorul cu reactzie pe benzina de la avioane. Nu e chiar acelasi lucru chiar daca amindoua au mii de cai putere.

Tot nu mi-ai raspuns la comparatzia Benz cu Viper. E corecta ? Ca doar pe tine te interesa comparatzia la CP egali !
DragosV
Dar era vorba de condus sportiv si se sustine ca numai cu benzina poti face asta. Adica daca eu il las in urma pe unul cu benzina si merg mai repede, stau mai bine pe curbe si timpi mai buni de la A la B el conduce sportiv si eu nu pentru ca el are benzina si eu motorina? La clasa compacta dau exemplul urmator : Astra mea (cea din semnatura) si Golf 5 2.0 FSI care are 150 de cai. Are 8.9 in carte (exact ca si mine) dar in practica eu il fac (mai am program sport care ma ajuta intra-devar). La reprize iara stau mai bine. Deci de ce el e sportiv si eu nu cand la aceiasi putere stau mai bine ca el la tot ce e motricitate cu masina. Si tehnologia la el e tot noua si cu pretentii - FSI. Ce ma intereseaza pe mine ca el nu e turbo sau nu, cati cilindri are si ce cilindree cand e aceiasi clasa si are aceiasi putere. Asa vin si eu si zic ca benzina are ardere mai buna ca motorina si ca e avantaj - cum spuneti voi de turbo. Are , nu are la urma urmei conteza ca una merge cu benzina si alta cu motorina iar la putere egala dieselul este cel putin acolo ca performante. Ce conteaza solutia tehnologica adoptata in momentul in care masinile au putere egala. Dar chiar daca dieselul are performante mai bune unii zic ca benzinarul este mai sportiv (luati exemplul de mai sus). Cum vine asta?
HalbaSus
f1anatic, stai linistit ca NIMENI nu a sustinut ca turbo diesel > turbo benzina. Daca a inteles cineva asta o spun acum: NU E ASA. Benzina "arde mai repede" "facem BUM mai tare" cum vrei sa spui si motoarele pe benzina sunt in general mai puternice decat cele pe benzina.

Topicul, asa cum a spus is Dragos, era despre condus sportiv, iar unii au sustinut ca "nu se poate conduce sportiv cu diesel", eu am dat anumite exemple in care turbo-dieseluri la aceasi cilindree cu turbo-benzinare erau mai puternice, pt a demonstra ca simplul fapt ca bagi benzina in rezervor nu inseamna ca masina poate fi condusa mai "sportiv" decat "camioanele si tractoarele" in care bagi diesel. ATAT.
[btw: suntem foarte Off-topic]

In ce priveste comparatia motoare-diesel vs motoare-benzina... tot nu sunt de acord ca trebuie sa le comparam la aceasi cilindree si la aceasi metoda de aspiratie. Adica sigur se pot compara si asa dar iti spun de pe-acum ca benzina castiga (am mai spus ca "benzina face BUM mai tare"). Dovada ca si daca comparam cel mai puternic turbo-diesel de 2 litri (care inca nici nu a aparut pe piata) cu cel mai puternic benzinar normal aspirat (S2000) tot benzina va avea putere mai mare... happy ? Unde mai pui motoarele Vankel care tot benzinare sunt ?

Eu cred ca nimeni nu a sustinut ca "iarna e ca vara" (Doamne fereste sa-l contrazicem pe presedintele tarii), am zis doar ca si "tractorasele" cu motoare diesel se pot conduce sportiv... in multe cazuri mai sportiv decat un benzinar normal aspirat de aceasi cilindree si in unele cazuri RARE mai sportiv decat turbo-benzinare la aceasi cilindree.
James Kilowatt
In orice caz, daca introducem in ecuatie si factorul consum, care pentru unii e mult mai important decat cilindreea, lupta se strange iar. De ce musai sa luam musai CP/L si nu CP/litru carburant, sau, si mai direct, CP/rol euro dolar?
G e o r g e
da , si dieselarele pot fi conduse sportiv. doar ca trebuie sa-ti adaptezi stilul la cerintele masinii / motorului .

cineva mai sus sustinea ca diselul este mai performant decat 50% din masini smile.gif d'aia m-am aprins si eu si f1natic smile.gif
HalbaSus
MR, recunoaste sincer ca tu vrei ca din lupta benzina vs diesel sa castige GPL-ul biggrin.gif biggrin.gif

Defapt ideea era de condus sportiv si suntem waaaaaay off-topic...
Oricum nu se poate compara diesel cu benzina pt ca ambele au avantaje si dezavantaje si conteaza cine si pt ce cumpara (Ex: pt sotia mea care nu e vitezomana si nu apasa pedala prea tare e mult mai avantajos un diesel, pt ca dezvolta 80% din putere exact la turatiile pe care le foloseste ea (nu am vazut-o trecand de 3000 rpm prea des). Pt mine avantajos va fi un benzinar SH pentru ca pe mine nu ma deranjeaza sunetul motorului turat si la cumpararea unei masini SH diferenta de pret diesel/benzina e destul de mare, cu alte cuvinte e mult mai ieftin "calul putere benzinar" decat cel diesel.

Benzina are putere mai mare/cmc motor, motoarele pe benzina (cel putin cele normal aspirate) sunt mai ieftine decat TD-urile, puterea creste linear, sunetul e mai frumos dar consuma mult, pt a dezvolta cuplu si putere mare are nevoie de turatii mari, etc.

Dieselul e mai economic, are cuplu mai mare si e obtinut la turatii mai mici, dar puterea nu mai creste foarte mult peste 3000 de ture, face mai mult zgomot si mai mult fum, etc...

GPL are in principiu avantajele benzinei la costuri mai reduse... Dar eu sunt un snob si old-fashioned si refractar la tehnologiile nepoluante si consider ca locul gazului e in aragaz nu in masina (dar nu imi pot argumenta afirmatiile asa ca mai bine tac)

De condus sportiv se poate conduce cu orice masina care poate depasi limitele legale de viteza (defapt se poate conduce sportiv si cu masini care nu depasesc aceasta limita, spre exemplu cu cart-urile, care iti dau doar impresia de super-viteza).

Eu zic sa ne oprim cu comparatiile aici pt ca nu vreau sa degenereze in ceva de genul japoneze vs germane... Mai bine mergem la o bere si ne impacam :cheers: ca oricum suntem off-topic
James Kilowatt
cam asa e. In plus, cum ziceam pe vremea cand inca eram on-topic, condus sportiv nu insemna neaparat rupt masina in paispe... Poti conduce rapid si fara sa dai senzatia ca esti pe punctul sa spargi pistoanele sau sa-ti sara rotile. Chestia asta tine mai mult de sofer decat de masina. Orice berbec stie sa apese pedalele la fund, insa asta nu e condus sportiv smile.gif Vorba ta, mai bine mergem la o bere beer.gif
adi.mitrea
Fiind initiatorul acestui topic ma simt dator sa mai intervin si eu!
Discutiile despre Benzina vs. Diesel si motoare pe benzina turbo sau aspirate vs. motoare diesel turbo sau aspirate, nu sunt deloc off-topic. Au fost argumente clare in lupta diesel vs. benzina in condusul sportiv.

Ati vorbit pe aici de turbo diesel si turbo benzina... Tot pe aici (pe la inceput) spuneam ca tehnologiile diesel sunt evoluate si inaintea celor pe benzina. Spre exemplu daca eu vreau sa-mi cumpar o masina cu turbo imi voi cumpara spre exemplu un Clio bicorp 1,5 dci 80 CP. Daca vreau sa-mi cumpar acelasi Clio cu motor (1,4 L) turbo pe benzina ce fac?

Concluzie: tehnologiile TD sunt oferite de foarte multi producatori auto la preturi cu 1.000 pana la 3.000 euro in plus fata de benzina normal aspirat. Daca vrei un turbo benzina chiar nu ai de unde alege. Cati producatori ofera turbo-benzina? Poate sa ajungi cu masina la tunning... blush.gif
G e o r g e
poti lua un G V GT , 1.4 turbo 170cp smile.gif
adi.mitrea
Nu am auzit de motorul ala... E pe clio?
Daca da, cati bani tre' sa dau pe el?
G e o r g e
nu e pe clio este pe golf V smile.gif
adi.mitrea
Aha, gata am intele G (Golf) V (cinci) GT (grand touring - in fine, nu conteaza). Pai decat acel Golf V 1,4 GT si 170 cai nu mai bine 2.0 TDI si 140 cp?

Dupa cum spuneam oferta de motoare turbo pe benzina este foarte limitata si de departe mult mai scumpa decat TD! biggrin.gif

Vina mea pentru dezacord (sau a tastaturii blush.gif ) Oricum adevarul graieste !
C Z R
adi dezacordul tau : oferta de motoare turbo pe benzina este foarte limitate este si el limitat dar full options biggrin.gif
DragosS
QUOTE(arunescu)
cineva punea mai sus cuvintele "diesel" si "sportiv" in acelasi context. ele de fapt sunt antonime

diesel-ul e bun toamna......cand se ara pamantul wink.gif


f1anatic...eu asta ma chinuiam sa infirm.Nu faptul ca BT face DT.Multumit?Eu sunt multumit ca sunt destule masini pe benzina de aceeasi clasa,cu aproximativ aceeasi cilindree si numar de cai in fata carora tractorasul meu ara pamantul.
blush.gif
G e o r g e
arunescu e oricum nesatisfacut orice masina ar fi .

si despre masina lui f1natic , care momentan are vreo 300 de ponei , zice ca nu e destul de rapida !

asa ca lasa-l in pace smile.gif
HalbaSus
QUOTE(G e o r g e)
arunescu e oricum nesatisfacut orice masina ar fi .

si despre masina lui f1natic , care momentan are vreo 300 de ponei , zice ca nu e destul de rapida !

asa ca lasa-l in pace smile.gif


Si e si urata pe deasupra biggrin.gif eu chiar nu il inteleg cu si-a putut lua un harb din ala... biggrin.gif
Andrei Suzuki
Ca tot vorbim de condus sportiv,am si eu o intrebare:are importanta asezarea etrierului pe disc?Adica,la a mea e in partea din fata,la mercedes am vazut ca e in spate...nu mai stiu la ce masina am vazut ca in spate etrierul e pus in partea de sus a discului...care-i faza?
G e o r g e
tu ce zici ? are ?

gandeste-te un pic ... discul ala se invarte , conteza de unde il apuci ?
Andrei Suzuki
Pai...daca stiam nu mai intrebam. blink.gif
G e o r g e
dar tot nu te-ai gandit , nu-i asa ?
Andrei Suzuki
Nu.
Promit ca o sa ma gandesc. :angel:
f1anatic
QUOTE(Andrei Suzuki)
Ca tot vorbim de condus sportiv,am si eu o intrebare:are importanta asezarea etrierului pe disc?Adica,la a mea e in partea din fata,la mercedes am vazut ca e in spate...nu mai stiu la ce masina am vazut ca in spate etrierul e pus in partea de sus a discului...care-i faza?


Pai bineintzeles ca e importanta. Cu cit sint mai jos - mai aproape de sol - cu atit mai bine...scade inaltzimea centrului de greutate al masinii --> imbunatatzire la comportamentul rutier...stabilitate and shit.

Bineinzteles ca la o masina de F1...aceasta pozitzionare este critica. Dar si la o masina de strada daca incepi sa gindesti chestiile astea cu cap...se simte. For instance Subaru si pistoanele orizontal opuse...duce la un centru de greutate al masinii mai apropiat de sol. Stabilitate mai buna.
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE(G e o r g e)
arunescu e oricum nesatisfacut orice masina ar fi .

si despre masina lui f1natic , care momentan are vreo 300 de ponei , zice ca nu e destul de rapida !

asa ca lasa-l in pace smile.gif


Si e si urata pe deasupra biggrin.gif eu chiar nu il inteleg cu si-a putut lua un harb din ala... biggrin.gif


Mah, voi suferitzi de lipsa de bataie...Cred ca tre' sa vi-o traga careva ! Bine... si pe la spate....mai ales lui Halba !
G e o r g e
huh ? blink.gif
sergiutruta
cred ca baietii vorbeau prin prisma lui arunescu :angel:
cat despre condusul sportiv, merge pe orice masina....depinde doar de cel care o conduce....
eu am mers cu vw lupo 1.7 sdi, cu un tip care intr-adevar stie sa conduca, si vreau sa spun ca tot lipit de scaun ma tinea....deci, orice masina poate fi condusa sportiv....de fapt ideea e daca soferul e "sportiv" sau nu.
G e o r g e
noi eram doar ironici la adresa lui arunescu smile.gif
f1anatic
QUOTE(sergiutruta)
cred ca baietii vorbeau prin prisma lui arunescu :angel:


Bineintzeles ca da...ca doar am citit si eu ce a scris despre masina mea...ca e design banal, urit, grea, ca nu obtzin max performance din ea si asa mai departe.

Dar cind scriu...scriu si eu ceva glumetz despre astia doi care intzeleg de gluma ca daca spun asta direct lui Arunescu ma trezesc cu acuzatzie de sexual harassement...
G e o r g e
nebunaticule ...
HalbaSus
Vezi vezi... ca nu stiu cu ce se ocupa arunescu, dar eu mai am un an si termin facultatea de drept... I'll see you in court biggrin.gif
James Kilowatt
Din gandul, 20 sept. Se poate si Diesel sport biggrin.gif

Weekend-ul acesta va fi marcat de o serie de noutăți în ceea ce privește automobilismul național, odată cu derularea la Câmpulung a celei de-a șasea etape a CNR. O premieră absolută în calendarul competițional al ultimelor două decenii ai CNR, Raliul Muscelului Pro-FM înlocuiește în calendar Raliul Pitești, eliminat ca urmare a retragerii suportului financiar al Automobile Dacia. Noua etapă este, deci, plină de necunoscute pentru toate echipajele, așa că, pentru prima dată, toți cei implicați în lupta pentru titlu vor porni cu șanse egale.
La acest raliu se va consemna și debutul primului automobil de raliuri echipat cu motor diesel, ce va fi pilotat de un echipaj de ziariști: Adrian Drăgan și Valentin Brădățeanu pe un SEAT Ibiza 1,9 TD, o mașină preparată integral în România. Pe plan european, SEAT Ibiza TDI nu este o noutate în raliuri, modelul omologat FIA la Grupa N alergând în majoritatea campionatelor naționale. La noi, fiind deocamdată singurul automobil turbodiesel, acesta va fi înscris în competiție cu mașinile de Grupa N, cu motoare peste 2 litri și tracțiune integrală. Raliul Muscelului se va derula pe parcursul a două zile, sâmbătă și duminică, pe un traseu ce totalizează 314,3 km.
DragosS
Este o Ibiza TDI de 130cp dusa cam la 160-165cp.
James Kilowatt
Probabil ca e dusa chiar mai mult, Ibiza Cupra TDI "standard" are 160 CP. LA o masinuta de vreo 1000 kile probabil ca nu se comporta tocmai rau.
G e o r g e
nu are doar 1000 kg, are 1200kg wink.gif cam mult ai zice biggrin.gif
James Kilowatt
Ma gandeam si io ca pentru curse au mai usurat-o si ei cu vreo 200 kile smile.gif
G e o r g e
www.seat.ro

greutatea modelului de 130cp smile.gif de aici si demarajul ala jenant ...
James Kilowatt
Io m-am dat mai demult cu Cordoba TDI 130 si nu mi s-a parut jenanta. Chiar daca la 0-100 se putea si mai bine, la reprize 80-120 mi s-a parut onorabila, si tinuta de drum buna. Nu-i lamborghini insa face fata cu brio multor masini cu pretentii mai mari. Cu ceva tuning poate iesi ceva interesant dintr-un tractoras de diesel, chiar asa pacalit si depasit cum e ala smile.gif
DragosS
Si eu am fost foarte impresionat de Cordoba TDI 130cp.Avea niste reprize remarcabile.

Cat despre aceasta Ibiza,sigur nu mai are 1200kg.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.