QUOTE(HalbaSus)
Hai ca nu e chiar asa de rau. E drept ca piesele sunt mai scumpe... dar nu cu atat mai scumpe. Si e adevarat ca motorina din romania e destul de proasta, dar la benzinariile serioase au motorina cu care se poate supravietui... In plus si la benzinare SH poti sa iei teapa si sa-ti pice piese scumpe. O dovada ca nu e dracul chiar asa de negru este numarul impresionant de SH-uri diesel pe care le importa Romania... daca ar fi chiar asa... ori nu le-ai mai vedea pe strada ori nu ar mai cumpara nimeni...
Pai, cat e o pompa de injectie la Ibiza TDI? La 1.4 benzina e cam 30€.
Filtru decantor de motorina la Clio e 130€, iar un filtru de bezina 7 €....
Turbo la TDI? Ca la benzinare nu-s
E drept ca turbo poate nu pica tot, insa chiar o prapadita de valva costa cateva sute de euroi.
In plus, la o benzinara m-as risca sa schimb un injector in fata blocului, insa la un diesel nu...
Am bagat chestii care pica in mod frecvent, nu defecte exotice care apar doar pur imtamplator sau datorita lipsei intretinerii, gen curea de distributie.
La SH, probabilitatea de a lua una cu kilometrajul manarit diesel e mai mare decat la benzina, pentru ca in general cei care fac multi km iau diesel.
N-am zis ca dieselurile sunt naspa sau nefiabile, ci doar ca le-as prefera noi si/sau in garantie. Daca poporul prefera altceva, treaba lui. La urma urmei, e o alegere personala.