Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Swift
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Swift
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
RedDog
Am vazut si eu unul 4x4 rosu in weekend in Vama, era nou, numere de bucuresti, garda la sol un pic mai mare, iar toata scularia de pe puntea spate era la vedere. Mi s-a parut o realizare inginereasca teribila, avand in vedere cat de micuta e masina.
Catalin103986
Fratilor, 3800 km si semnalez prima problema... micutza ce-i drept, dar nu pot trece cu vederea. A inceput sa-mi scartaie frana pe spate... nu stiu exact pe care roata, insa cred ca pe dreapta. Scartaitul a inceput pe la 3500 si inca nu s-a oprit. Am observat ca scartaie cand plec dimineata daca e umezeala si mai scartaie in conditii normale dupa ce se incalzesc franele. Ce parere aveti? Ce poate fi? Merita sa ma duc la service sau sa mai astept? Multumesc!
Watcher
De obicei scartairul franelor provine de la praf, nu trebuie sa te ingrijoreze.
Daca se aude mai a gajait ar putea fi problematic, dar in 3800km nu cred ca iti puteai consuma placutele smile.gif
coco102888
@Catalin
Posibil sa fie pietricele sau nisip/praf, deci nimic grav. Cu timpul trece. Totusi stai cu ochii/urechea pe ea. Eu sint la 1000 de km si nimic de semnalat :wave:
mike.omega
Stateam in dupa amiaza asta la semafor si cand ma uit mai bine in fata mea un suzuki swift 4x4 blink.gif rosu cu blonda la volan.
Ok, trecand peste frumusetea blonda, masina era noua(nr rosii) si diferentialul spate se vedea foarte bine, e plasat in spatele inelului de tractare. Foarte misto se invarteau chestiile alea pe acolo smile.gif

Intrebari:
1. Cu ce motorizare vine si cat costa?!
2. De ce nu gasesc oferta la dealeri, pe net, unde sa scrie clar 4x4?!
3. Cum functioneaza 4x4 la jucaria asta mica?! biggrin.gif
Catalin103986
Watcher, Coco, multumesc pentru raspunsuri! Totusi, scartaitul tine deja de o saptamana si ceva... adevarul e ca am cam umblat prin praf. De la placute nu e fiindca e pe spate unde am tamburi... In fine, mai stau 500 de km si daca nu inceteaza, ma duc in service.
@mike.omega,
Swift 4x4 vine cu motorasul de 1.3 si din cate am inteles se fabrica doar in Japonia. Deci cine si-a cumparat Swift 4x4, mai mult ca sigur nu l-a luat din Romania. Poate proprietara va intra pe forum si ne va impartasi din experientele sale... Poate era mai interesant sa puna 4x4 pe SSS... Acolo chiar ar fi util. Am vazut ca se vinde si in Germania.
mike.omega
Ceea ce am vazut eu era prea nou ca sa fie adus(pe roti) din alta tara. Masinii ii lipseau pungile de protectie de pe scaune smile.gif
Catalin103986
Daca intri pe mobile.de, dai search pe Suzuki Swift si selectezi "4 wheel drive", o sa vezi o tona de swift-uri 4x4 cu preturi intre 10000 si 16000. Interesant... daca stiam inainte sa iau Swift-ul, ma gandeam la alternativa asta.
Catalin103986
Stie cineva de facelift-ul anuntat in urma cu vreo 2 luni? Cand vor aparea Swift-urile cu face-lift? Au schimbat si nivelurile de dotare...
sprite
Problema "tehnica":
Simptome: de trei zile, miros insuportabil in masina... te dilea nasol, ceva gen "chimic", nedefinit. Disparea dupa 5 minute de mers cu geamurile deschise.
Verificari: inspectat vizual talpile la bascheti - nimic; habitaclu - totul ok; torpedou aprox. gol, un pachet servetele umede aruncat la gunoi. Mirosul persista cu nesimtire.
Portbagajul, la prima vedere ok, dar: una bucata sticla parbrizol de 5 litri, noua, acum aproape goala. Dopul a crapat de la caldura + peturi de apa, plase Metro si stress... sa tot mai fie vreun litru.
Concluzie: totul ud fleasca, 4 litri de zeama imprastiati, sper, doar prin portbagaj. Nu stiu ce e dedesubt, la roata de rezerva, n-am verificat nici bancheta; posibil uda. O sa ma uit dupa-masa.
Intrebari: decoloreaza panza, ataca vopseaua, ceva? (n-ar trebui...)
Catalin103986
Stranie coincidenta... biggrin.gif Ieri dupa-masa, mergeam cu Grande Punto-ul prietenei mele impreuna cu sora ei & co. Cand oprim, cei doi din spate se plang de transpiratie abundenta in zona dorsala... intr-adevar, bancheta mustea.... ce sa fie? Stupoare! Deschid portbagaul si vad un bidon de "parbrizol" culcat pe-o parte... Damn! Il scot din portbagaj si constat ca cineva nu a insurubat bine capacul... Pagubele le vom constata in cateva zile. My guess: pata pe tapiterie, placa de pe fundul portbagajului valurita, etc... Si cand ma gandesc ca am circulat cu Swift-ul cu o bomba din asta in portbagaj... bine ca am scapat... biggrin.gif
sprite
Revin cu amanunte: am avut noroc cu o geanta de voiaj pe care o tineam acolo, in care depozitasem triunghiul, vesta si extinctorul care altfel s-ar fi plimbat liber prin portbagaj la fiecare curba; pur si simplu curgea din ea cand am ridicat-o; sticla se rasturnase peste ea. In rest n-a fost mare lucru: nu s-a patat nimic, se udase doar placa de pe fundul portbagajului, traiasca stratul gros de pasla... bancheta a scapat. Placa s-a uscat bine mersi, fara pete, nici nu mai exista miros. Doar ca nu m-am prins cum se scoate, drept urmare duminica am stat in fata blocului cu hayonul deschis cateva ore...
Am scapat ieftin... smile.gif
coco102888
Atentie! Mi s-a rupt eleronul intr-o spalatorie automata. Ma duc luni sa vad daca e acoperit de garantie, daca a fost ceva de la spalatorie sau de la eleron. Pina la un verdict clar mai bine mergeti la spalatoriile de cartier daca aveti eleron... :evil:
Catalin103986
Chiar daca nu intra in garantie se rezolva pe Casco. Treaba lor cum isi scot paguba de la spalatorie... Sa nu-mi spui ca nu ai Casco.
teodor ionut70583
Suzuki Swift 1.3 glx. Am 8000 km. Peste 3 sferturi din km sunt facuti extraurban. Consum mediu 6.2 l. La mers constant la 140 km /h, consum de 7.4 l. La mers constant 90 km/h consum 4.5 l. Consum urban intre 8 - 10 l. Masina trage foarte bine la turatii mari. Stabilitatea in viraje este buna ( doar daca raportam masina in clasa mini ). In viraje stranse nu "sta lipita" asa cum unii lauda swiftul. Probleme tehnice minore :
- Scartait si deschis greu usile. Cauza balamale nelubrifiate. S-a remediat cu vaselina fina.
- Capac buson de benzina cu deschidere groaie. Ceva ajustari si lubrifiere.
- Scartait pedala ambreaj . Pe la 6000 km la apasarea pedalai ambreaj a aparut un scartait urmat de frecare in timpul apasarii. Remediat iarasi cu ... lubrifiant.
- Frane spate cand sunt comprimate la maxim scot un " oftat metalic " bizar. Nu se intampla in mers, ci cand stationez, de ex. cand apas frana la semafor, in asteptarea culorii verzi. Astept prima revizie. Nu ma deranjeaza decat auditiv.
Pare o masina fiabila. A avut parte de gropi din plin si de multa turatie. De la 3500 la 6000 ture este tare sprintena. Nu ai zice ca are un motor asa mic. Fuge bine. Motorul scoate un sunet placut, sportiv. Ajunge foarte lense si rapid la 160 km, dupa mai incet, la 170km ai pedala pe fund si astepti si... astepti si... in sfarsit ai 180-190km/ h. Atat pentru un dragut de mini. Sunt multumit si incantat pentru ce poate motorul pana la 160km/h, ergonomie, design si fiabilitate.
coco102888
Da, am casco...ca e pe leasing, asta insemnind hirtogaraie in plus pt mine...Si daca nu ma insel inseamna taxa casco mai mare la anu?

Sint la peste 2000 de km si consumul mediu pare blocat si urban si extra la 8-8,5 blink.gif . Sa fie de vina piciorul meu sau se mai relaxeaza lucrurile? Incep sa fiu ingrijorat. Cel putin afara trebuia sa fie mult mai mic...
sprite
QUOTE(teodor ionut70583)
- Scartait pedala ambreaj . Remediat iarasi cu ... lubrifiant.

Unde ai uns, si ce? Ca si la mine incepe... sad.gif
teodor ionut70583
PT. COCO! RESETEZI CALCULATORUL PT. CONSUM MEDIU CAND PLECI DE PILDA LA DRUM IN AFARA ORASULUI ? 8.5 E CAM MARE EXTRAURBAN. INSEMNA CA MERGI IN MEDIE CU 150 KM /H!!! SI NU CRED CA AI UNDE MEREU. EU CRED CA-TI RAMANE CALC. NERESETAT SI -TI ARATA VALOAREA MEDIE DINTRE MERSUL URBAN ( ANTERIOR) SI CEL EXTRAURBAN ( PREZENT) . Daca ma insel atunci da fuga la Service !
coco102888
Merci, Teodor1 :idea: . Eu nu am restat niciodata nimic. Am crezut ca iti arata in mod automat un consum mediu calculat la 100 km sau asa ceva. Sa inteleg ca daca de fiecare data cind pornesc restez( adica il dau pe liniutele orizontale) imi va calcula un nou consum mediu? blink.gif
Luka
Calculatorul iti arata mereu un consum mediu pe distanta parcursa de la ultima resetare a lui. Bineinteles, indiferent daca ai alimentat intre timp, el va lua in calcul si acest lucru.
Cand il resetezi, o ia de la capat.

Daca ai facut 500 de km si a consumat 50 de litri, vei avea un consum mediu de 10 litri/100 km.
teodor ionut70583
PT. SPRITE!!!! Ungi bine suprafetele ce le-am inrosit in poza. Mai ai de uns inca o suprafata care nu se vede in poza si anume baza acelei tije mici de fonta care se termina la un capat cu forma unei jumatati de sfera, ce se vede in poza. In timp ce ungi pedala ambreajului sa fie apasata in podea ( pui un bat sa o sprijine sau pe cineva sa o tina cuplata). Ai o garnitura de cauciuc acolo . Eu am dat-o si pe aceea la o parte si am pus cateva picaturi de lubrifiant. Am pus instinctiv lubrifiant pe aceste 3 suprafete pt. k alte zone de frecare nu mai sunt. Intre timp am mai facut pedala la ambreaj k sa se lubrifieze mai bine. Eu am folosit un ulei care se foloseste la avioane la jointuri. Este excelent. Merge si cu ulei de mecanisme fine, dupa care sters si dat cu o vaselina buna fina. Trebuie sa mearga . Bafta!
teodor ionut70583
PT. COCO Exact asa procedezi . Inainte sa pleci la drum intins resetezi calculatorul. Aduci la 0 cifrele pentru val. 'A' de la vitezometru, si resetezi calculatorul tinand apasat mai multe secunde, pana cand ajunge sa apara liniute asa cum ai intuit bine pt. AVG. Si asa verifici ce consum ai pentru cursa respectiva raportat la km facuti.
sprite
Teodor, iti multumesc mult!
Am uns si eu locurile marcate, mai putin baza tijei... acolo n-am ajuns; mai ales ca am facut operatiunea cu motorul abia oprit, pentru ca doar atunci scartaie, cand e incins... Face in continuare, deci la baza tijei trebuie sa ajung neaparat...
coco102888
Merci Teodor. Azi am aplicat si deja imi arata consum mai scazut. :cheers:
Catalin103986
Chestia la consum e ca pe BC afisaza mai putin cu 0,2 - 0,5 L decat consuma masina real. Eu am verificat din plin in plin... In orice caz, la cum se misca, daca consuma pana in 10 eu sunt multumit. Pana acum nu am reusit sa consum mai mult de 9,5 pe BC, da' n-or intrat zilele-n sac.
Luka
Despre asta nu stiu ce sa zic, mie imi arata mereu mai mult pe BC, la masina mea.
Poate depinde si cat de mult bagi la pompa, eu de obicei mai las un picut de loc liber in rezervor, cat sa nu aiba cum sa se dilate.
Catalin103986
Discutam cu un prieten mai deunazi, despre tuning. Sincer, masinuta asta arata atat de bine, incat ar trebui sa fii expert in tuning sa reusesti sa nu o strici.
suzuki_bs
Arata super ok asa.
Catalin103986
Acum 2 ore am facut un tuning involuntar... am intrat intr-un Audi A4... Nasol. Bara fata, far dreapta si aripa dreapta... plus rezervor spalat parbriz. La politie 20 de minute, la asigurare 15 minute, la service 25 de minute. Intr-o saptamana vin piesele si inca 2 zile pentru manopera. Nu s-a deformat nimic, asa ca masina va fi ca noua.
Mircea110755
Ghinion,sa ne spui ce performantze ai dupa "TUNING".Nu sunt rautacios dar apreciz simtzul umorului la tine :wave:
Stefan80241
Am si eu 2 intrebari:

1. Pana la urma, cat costa varianta de 1.5 cu transmisie manuala? 12.400 sau 13.100?

2. E valabil ca daca imi comand aceasta versiune, va fi dotata cu climatronic?
Catalin103986
QUOTE(Mircea110755)
Ghinion,sa ne spui ce performantze ai dupa "TUNING".Nu sunt rautacios dar apreciz simtzul umorului la tine :wave:

In primul rand, o sa incerc sa iau incaltaminte cu talpa mai usoara biggrin.gif... Oricum la stilul meu de condus nu se putea sa nu se intample ceva la un moment dat. O sa incerc sa imi revizuiesc stilul de condus si sa fiu mai atent. E pacat sa "busesti" asa o masinutza... Celorlalti colegi Suzukari: Aveti grija de masinute si, daca aveti o masina de Scoala in fata, tineti distanta de minim 5 metri. Elevul o calca sa prinda galben la semafor, iar instructorul a pus frana... eu eram in spate si, grabindu-ma, m-am gandit ca n-ar strica sa ies si eu pe galben... eram pe aceeasi idee cu elevul, insa nu si cu instructorul. C'est la vie! Ma gandeam sa pun ceva poze cu "tuningul", insa e pacat sa arat asa ceva pe forum. Voi pune poate poze cu inainte si dupa reparatii.
Catalin103986
QUOTE(Stefan80241)
Am si eu 2 intrebari:

1. Pana la urma, cat costa varianta de 1.5 cu transmisie manuala? 12.400 sau 13.100?

2. E valabil ca daca imi comand aceasta versiune, va fi dotata cu climatronic?

Pretul, in mod normal va fi cel mai mic, avand in vedere ca in ultimul timp toti dealerii au scazut preturile. Daca iti iei varianta de 1.5, va fi cu AC manual. Cele cu Climatronic, fabricate dupa martie 2007, vor intra la vanzare peste cateva luni bune, avand in vedere ca fluxul de vanzare e mai slab la varianta de 1.5. Initial ma gandeam sa fac buy back, insa acum nu cred ca o sa mai vreau. Imi place buburuza!
Stefan80241
Treaba e ca pe suzukiromania.ro zice ca e 12.411 + vopseaua, in timp ce pe suzukiauto.ro, este 13.749, minus vreo 600 ca nu ma intereseaza transmisia automata, deci vreo 13.100...

Nu stiu pe care sa-i cred. Oricum o sa dau maine un telefon, dar pana atunci, parca n-am rabdare, sa stiu pe ce ureche sa ma culc biggrin.gif
coco102888
@Stefan
Eu mi-am luat de la Suzuki Romania, adica B&S. Pretul normal la 1.5 GS cutie manuala, e de 13 100 fara vopsea. Eu am luat cu 12 100 pentru ca era promotie. Eu am luat ultima masina din promotie dar asta nu inseamna ca nu vor mai fi. Promotia se intimpla atunci cind fabrica din Ungaria scade 6% din pret cu conditia ca si dealerul sa scada 4%. Daca toata lumea e de acord iti iei 1.5 GS cu 12 100.
Despre climatronic nu stiu decit ca a mea, comandata in iunie, nu a avut. A avut insa scaune incalzite si esapament cromat, care nu erau in lista de dotari standard.

@Catalin
Imi pare rau pentru "tuning". Daca nu e nimic deformat e ok, nu e grav. Eu cred ca ma enervam pt o saptamina... bicycle.gif
Stefan80241
Pe suzuki-romania.ro zice ca si scaunele incalzite sunt standard la varianta de 1.5...
Faza tare e ca m-am inscris la un DT pe suzuki-romania.ro, si m-au sunat a doua zi, si stupoare: erau din Oradea :ban:
alexandru112887
Salut. Eu am standard AC clima si pus de unguri ca bonus scaune incalzite si am swift la 1,3 GS.A costat masina 12 115 cu tva pret final dar mi-au facut descont ca am avut zarurile de la suzuki.
Alex113000
Salut!
Și eu sunt interesat de un Swift, ca urmare am făcut un drive test cu el. Am făcut și cu Fabia și cu Corsa. Ce vă pot spune:
"+"
- motorul m-a uns pe suflet. Cere să îl calci, ce să mai :punk:
- spațiul interior - mare
- dotările
- zgomotul motorului


"-"
- plastic și finisaje slăbuțe (mai slabe ca la Fabia, cam ca la Corsa)
- marginile cadranelor de pe consola centrală și unele butoane de plastic lucios (asta e treabă de gusturi)
- portbagaj mic (nu comparăm cu Logan, dar parcă e jenant); aici intră la "+" bancheta rabatabilă.
Concluzia : este prima opțiune, dar cum nu mă dau banii afară și cum Suzuki nu are promoții, iar alții da....La diferență de 500 euro e la promoție Corsa diesel. Asta acum, în 2 luni poate mai e și Fiesta...
Oricum, mașina mi s-a părut fâșneață.
Stefan80241
Ok deja sunt intrigat. Am completat formularul de drive test, am trimis si mail catre domnul Costin Ivan de la B&S Stefan cel Mare, si nici un raspuns. Sa vedem, azi am trimis mail si catre colega dumnealui...
Gabriel109380
Cere o oferta si de la Sara Motors Timisoara. Eu am luat Swift-ul de la ei cu un discount generos (a iesit la un pret la care masina nu are concurent pe piata) si colaborarea cu ei a decurs excelent.
Stefan80241
Sara Motors din cate stiu nu exista in Bucuresti...
Alex113000
QUOTE(Stefan80241)
Ok deja sunt intrigat. Am completat formularul de drive test, am trimis si mail catre domnul Costin Ivan de la B&S Stefan cel Mare, si nici un raspuns. Sa vedem, azi am trimis mail si catre colega dumnealui...

Eu am sunat la ei și mi-au spus că în principiu se poate în fiecare zi, cu condiția unui telefon în dimineața respectivă. Și așa a și fost. Încearcă prin telefon, mai bine.
alexandru112887
Catre Stefan. Da un telefon la B&S la Ivan Costin uite mobilul lui :0726.325.851.Este un tip Ok, de la el am luat eu masina.Are si el f mult de lucru ca sa mai citeasca emailurile sau dute direct in Stefan cel Mare la el nu la colega lui Andreea Ionita. Tipa a vrut sa ma tepuiasca de discount sau mai dute la tunari si acolo e fata foarte de treaba si serviabila.
alexandru112887
e vad ca numaru nu poate fi trecut intreg... o fi vreo chestie de publicitate nu stiu ...intra pe siteul lor si sunt nr. de mobil acolo
Stefan80241
@Alexandru
Daca poti sa-mi dai nr complet al lui Costin Ivan intr-un mesaj privat, pls...

Mersi mult

Later Edit: acum am vazut si al doilea mesaj de la tine, ok, o sa iau nr de pe site. Mersi.
alexandru112887
0726 este inceputul si restu dinainte
alexandru112887
nu nu merge asta e.... dute pe bsmotors.ro si gasesti acolo tot dar eu nu am vazut acum 1.5 transmisie manuala ci numai automata la 13 749 dar tipu de acolo iti face reducere e f de treaba
--------------------------------------------------------------------------------
Stefan80241
Oricum presupun ca pretul pentru varianta in 3 usi e o idee mai mititel... Parc a m-ar coafa mai bine coupe-ul. Si apropo de coupe, in caz ca are cineva pe forum (asta asa, pana ma duc eu sa fac drive testul), imi poate spune cum se intra in spate, adica accesul pe bancheta din spate se face usor, sau trebuie sa depui un efort considerabil sa te "strecori"?
alexandru112887
sa stii ca la B&S nu au cu trei si cu cinci usi decit la 1,3 si au numai manuala iar 1,5 au numai automata cu 5 usi nu au cu trei usi ... asa e pe siteul lor acum dar tu da telefon sau dute la ei...succes
Andrei Suzuki
Ca sa puteti sa scrieti si prefixul numaralui,scrieti-l despartit. Ex: 0 7 2 9
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.