Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Swift
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Swift
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
trixi114679
nu este frumos sa expui o discutie privata,dar evident am sa sterg numele domnului cu cine am discutat.
sunt convinsa ca veti intelege de ce sunt satula sa ma lupt cu morile...

atata mai e de stiut ca eu am cumparat-o p suzie cu 5500 din germania.in rest...here we go...

G: tu ai inscriso
Trixi: p a mea?
Trixi: evident
Trixi: e euro 4
Trixi: am avut d platit 5 mill
G: ce motor are
Trixi: 1.3
G: k
G: dar e cam micuta si joasa
G: cu drumurile voastre de acolo e si mai rigida
Trixi: nu-i nimica
G: de ce nu tiai luat un golf
Trixi:
G: era nemaipomenit
Trixi: nu imi iau golf
G: nuti plac
Trixi: nu dau un scuipat pe marcile cica consacrate
Trixi: ai avut vreodata un swift mai multi km in mana?
G: nu
Trixi: si atunci p ce te bazezi cind imi zici ca golful e mai bun?
G: cred ca e mai usor de intretinut
Trixi:
G: si totusi e marca bunicica
Trixi: yeah...
Trixi: din cauza celor care gindesc ca tine se mai cumpara bmw
G: dar fiecare cu gusturile lui
Trixi: problema e...ca nu va uitati jur imprejur
Trixi: doar ziceti ceea ce se obisnuieste
Trixi: da stiu..opel are piese ieftine...vw e minunat..audi e vw mai scump si cind ai ajuns sef mare iti iei um beemve
Trixi: deci...sa luam la rind
Trixi: golf contra suzie sa raminem la motor benzina 1.3-1.4
Trixi: golful are peste 1100 kile..pret d achizitionare destul d ridicat
Trixi: hai sa vedem cit ar fi una cu dotari asemanatoare din 2005
G: daca o aduci de acolo 5000
Trixi: caut acuma una d p mobile
G: daca o ei din tara 6000 6500
Trixi: prima d p lista e 7750 d euro
aici e linkul d p mobile cu primul golf 5 care iese la cautare....
Trixi: ca din 2005 avem golf 5!!!
Trixi: dar comenzi d p volan pula
Trixi: ac pula
Trixi: avea probleme la popma d apa
Trixi: ffrr
Trixi: nu as lua-o
Trixi: si are 120000 d km
Trixi: si 75 d cai
G: la bulgari o ei 5500 din 2005 si pe motorina
Trixi: motorina nu mai este un avantaj demult
G: cu motor de 1,9
Trixi: din vara costa mai mult benzinara
Trixi: ca din cauza motorinei proaste avem defectiuni de ne ia dracu
G: dar ai consum mic
Trixi: 7 L
Trixi: ms
Trixi: eu am cu suzie 6.5
G: nu ajungi acolo
Trixi: am avut passat motor 1.9 pd tdi
Trixi: 300 000 km am bagat in ea
G: doar daca mergi peste 100
Trixi: 7 l a baut
Trixi: well
Trixi: eu merg
Trixi: si cu suzie
Trixi: okk
Trixi: deci fata d golf sa raminem
G: daca spui ca ai si boala vitezei ce sa faci cu ea nu ai aderenta
G: in curba te ia vintul
Trixi: in 100000 d km inca nu m-am dat peste cap
Trixi: iar centrul greutatii la golf e cam naspa...ca se balangane si aia
Trixi: deci din cite vad prima c as lua e 7800 d euro
Trixi: 135000 km
Trixi: volan 4 spitze
Trixi: fara comenzi
Trixi: dar are clima deja
Trixi: ok
Trixi: eu am luat suzie
Trixi: cu 5500
Trixi: cu 30000 d km
G: ok
Trixi: motor 92 d cai!!!!!!
G: sa o stapinesti sanatoasa
Trixi: 980 d kile
Trixi: revizia ma costa 50 d euro
Trixi: cu ulei mobil 1 d la service
Trixi: o aripa spate totala 100 d euro
Trixi: aripa fata 50 d euro
Trixi: si gasesc ce vreau ca e plin in ungaria
G: stai cuminte cu 92 de cai la motor de 1,3
Trixi: adica?
G: nu are cum sa aibe atitia cai
Trixi: te rog eu tare mult
Trixi: deschide orice pagina oficiala suzuki
Trixi: si vezi citi cai are motorul 1.3
Trixi: si ai sa intelegi dc sunt atat d revoltata ca toata lumea sare la mine
G: asa am safac
Trixi: te rog
G: ok
G: acum te las ca am putina treabasi ne mai auzim mi-a facut placere sa vb cu tine o seara buna in continuare
Trixi: ms frumos
Trixi: iti doresc la fel :
Trixi:
G: te pup dulce pa pa
Trixi: bye
aleks
altul din seria: masinile germane sun cele mai tari, nu stiu nici eu de ce, dar sigur e asa.
cum adica... nu e asa? orice copil stie, esti nebuna tu. si ridicola, ca ma contrazici...
pfff, de asta renunt eu la masinile germane, nu mai vreau uniforma, nu in Romania, efectiv pana peste cap mi-a ajuns....
Andrei Suzuki
Trixi,am mai vorbit noi.Lasa,n-are rost sa te pui la mintea astora.Oricat ai incerca sa ii convingi ca nu au dreptate,nu poti.Eu m-am lasat batut.De cate ori crezi ca am auzit replica "mama,da ce ti-ai luat supozitoru asta?cu 15000 iti luai din jermania audi nene".
xxy
Lasand la o parte faptul ca domnul G nu prea a trecut prin clasele 1-4, ma bufneste rasul citind argumentele ambelor parti smile.gif
Ok, Suzuki Swift este o masina din clasa mini, reusita si cu un pret mai mult decat decent. Dar sa o compari cu un Golf 5 care probabil costa cu 80% mai mult decat un Swift GLX deja este euforism.
Nu imi plac VAG-urile dar totusi Golf 5 este o clasa peste (ca si marime) si vreo 2 peste la nivel de calitate ( cel putin dotari interioare).
Mergi cu un Golf stai in spate, stai in fata si pe urma mergi intr-un Swift si o sa vezi diferenta.
Ok, compara Swift-ul cu Corsa, cu Fiesta cu Polo etc..dar las-o ca macane in comparatie cu un Golf 5.
Faptul ca multi compatrioti si-au luat Golf 5 si deja se cred regii soselelor este alta poveste.
Si ca sa nu las loc de interpretari, masina mea este un Swift GS 1.3, luat de la B&S in august 2008.
trixi114679
domnu...vad ca nu ne intelegem.si eu am avut 10 ani numai vw si 1 mill km....insa din cite s-a vazut el m-a luat cu golful.am vrut doar sa ii arat foarte clar,ca in cazul in care ma legam de faptul sa imi iau vw trebuia sa renunt la o gramada de chestii ca sa ma incaderez in pret.
masina poporului a devenit o masina din clasa premium(la pret).masina mica o tii pentru utilitate,pentru ca sa tragi de ea in oras.pentru asta nu sunt dispusa sa dau o gramada de bani in plus,cind am posibilitatea de a lua ceva mult mai ieftin si bun.
daca vine vorba de fitze...vreau o masina pentru drum lung si comoditate,iara nu cred ca golful ar fi alegerea ideala..sa fim sinceri.
andrei,sterge te rog numele omului...multumesc.
V_I_C_T_O_R
Scuzati-ma ca va spun, dar deja o cam dati in barci. Nu stiu de unde pana unde comparatia intre Swift si Golf 5 blink.gif . Problema lu' Dl. G este ca nu a stiut sa-si argumenteze corect si pertinent afirmatiile, nu ca nu ar fi avut dreptate. Ok si eu prefer masinile japoneze, nu imi plac 90% posesorii masinilor germane care se cred cel putin Zorro si cu melodia "The world is mine" pusa pe repeat,.....dar....sa spui ca nu dai un scuipat pe marcile consacrate mi se pare exagerat, gratuit, aiurea.
trixi114679
da,asta este parerea mea.nu dau un scuipat pe ele. nu din cauza ca nu stiu ce inseamna (pot sa fiu recunoscatoare unui passat ca azi traiesc.daca eram intr-un swift la accidentul ala,muream pe loc)ci exact din cauza ca sunt mult prea apreciate in niste situatii unde poate nu ar fi cazul ,de unele persoane care pot fi numite si snobi.
mare dreptate ai andrei thumbsup.gif
yir
Comparatia e destul de discutabila dar sa o luam pe rand. Spatiul interior trebuie privit prin prisma marimii (inaltimii) soferului, nevoia de porbagaj depinde iar de la persoana la persoana. Comparatia de performante dinamince iarasi depinde de ce motorizari comparam, cred ca la golf cea mai raspandita e TDI de 105cp, comparat cu Swift de 1.3 eu cred 90% Swift-ul iese in fata. Eu personal as alege si a doua oara Swift, dar Swift Sport.
Pentru unii conteaza doar emblema masinii nu si restul. Ca fapt divers azi am alergat un Passat si a reusit sa se departeze cat de cat doar cand am schimbat din 4 in 5 la o viteza la care vitezometrul incepe sa coboare smile.gif
RobertoSW
Fratilor, cea mai buna masina este cea pe care mi-o pot permite. Polemicile pe subiectul o marca versus alta nu se sfarsesc niciodata.

Si ca sa revin la Suzuki, aceasta ofera un raport excelent pret-dotari/performanta, pe care nu-l gasesti la alte marci.
gabin
QUOTE (yir @ Jan 24 2009, 02:00 PM) *
Eu personal as alege si a doua oara Swift, dar Swift Sport.

Ai posibilitatea chiar acum man, masina mea e de vanzare biggrin.gif
yir
Stiu, dar pe langa faptul ca m-am atasat de ea, as pierde mult la vanzarea actualei care azi a trecut de 30k plus ca ar trebui sa adaug niste cheltuieli privind schimbarea jentilor cu unele de 16. Asta a si fost motivul pentru care nu am luat de la inceput SSS. Oricum iti doresc bafta la vanzare chiar daca momentul nu e chiar oportun cu criza asta.
Nicu.2oo5
QUOTE (xxy @ Jan 24 2009, 11:26 AM) *
Lasand la o parte faptul ca domnul G nu prea a trecut prin clasele 1-4, ma bufneste rasul citind argumentele ambelor parti smile.gif
Ok, Suzuki Swift este o masina din clasa mini, reusita si cu un pret mai mult decat decent. Dar sa o compari cu un Golf 5 care probabil costa cu 80% mai mult decat un Swift GLX deja este euforism.
..........................................

Daca tot am trecut la gramatica, imi explici si mie ce e "euforismul" ala, ca eu si DEX-ul nu cunoastem termenul?

Eu n-am sa ma apuc de comparatii intre Golf si Swift pentru simplul fapt ca nu ma intereseaza. Cand am ales Suzuki, am ales pentru ca mi-a placut si cum arata si pentru ca n-am mai vazut la alta masina noua aceleasi dotari si performante la banii astia. Golful nu-mi spune nimic. E banal, anost si fara haz pentru mine. Iar gusturile nu se discuta.
yir
QUOTE (XENON @ Jan 18 2009, 06:06 PM) *
Nu te incurca cu Brisk. daca vrei cele mai bune bujii care exista la ora actuala pe piata, atat din punct de vedere al performantelor cat si al duratei de viata (garantate de producator 90.000km), atunci alege bujii de iridiu. Swiftul Sport de exemplu, vine din fabrica cu asa ceva de la NGK. Totusi se pare ca cele mai bune ar fi Denso, chiar ei au inventat acest sistem. (NGK si Denso, sunt ambele marci japoneze).

uite aici tabelul de la Denso pt. tine:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/...p;action=search

iti trebuie IK20, si vezi ca pt. tine trebuie sa aiba spatiu de 1,1mm. (ele pot veni reglate la 1,1 sau la 0,8mm. in ambele cazuri reglajul ulterior e simplu, cu un set de lere)

singurul distribuitor de Denso l-am gasit aici: www.srz.ro e un baiat f. serios, iti aduce la comanda in 2-3 saptamani fara sa achiti niciun avans. el le comanda de pe un site din Anglia, pune si el un adaos, nu f. mare, si pretul bujiilor este de 60lei/buc.



QUOTE (yir @ Jan 18 2009, 07:10 PM) *
Eu ma uitasem la testele de aici: http://www.briskusa.com/test_results.htm .Pentru Swift ar trebui Brisk DOR 15 LGS...
Ca pret sunt foarte asemanatoare dar nu stiu cat de reale sunt rezultatele.
Cred ca in prima faza o sa incerc tot NGK dar cu o clasa mai rece sa vad ce se intampla biggrin.gif


Azi am verificat bujiile si marea surpriza a fost ca vine echipata din fabrica cu bujii NGK Iridiu, cod IFR6J11. Prin urmare nu mai fac nici un experiment cu bujiile smile.gif
RobertoSW
Puteti sa-mi spuneti dimensiunile difuzoarelor de pe SS (diametru, adancime montaj etc) ?
yir
Difuzoare fata 16.5cm diametru si 4.5cm adancime, in spate cred ca tot 16.5cm .
RobertoSW
4,5adincime !?? .......inseamna ca nu prea am multe optiuni. Cei care ati schimbat dif-urile, ce-mi recomandati ?
Andrei Suzuki
Eu le-am schimbat,insa sunt prinse de fibra de sticla,deci nu stiu ce sa-ti zic de adancime.Cel mai bine sa te duci la un magazin calumea unde iti asigura si montajul si cu fata data jos sa te hotarasti.Adica sa incerci la fata locului mai multe solutii.Ar fi cea mai buna varianta.Dar sa stii ca daca schimbi doar difuzoarele nu stiu daca o sa simti diferenta asa de mare,asa ca mai gandeste-te. De recomandat,personal iti recomand Hertz Dieci,mai exact DSK 165.Sunt entry level-ul de la Hertz,difuzoare facute special sa mearga direct pe HU
yir
Adancimea poate fi un pic mai mare doar daca decupezi o margine care e pe panoul usii unde vine difuzorul.
RobertoSW
Sincer si eu tot la Hertz m-am gandit.
drares
Hm, a aparut un fenomen tare enervant: se aude mult mai pregnant zgomotul motorasului de la stergatoare... (1 an si un pic, 18000km). O sa vizitez service-ul cand gasesc niste timp. Pana atunci, Let There Be Rock. Louder.
teodor swift 1.3


Ce credeti ajuta sau nu performantele ? Poza este luata de pe site-ul Simota. Este Carbon Charger Intake System II.
Ei spun acolo ca este pentru motorul 1.5. Le-am adresat intrebarea daca merge si pe 1.3 ? Astept raspuns de la ei.
Vreau pareri si de la voi. Yir vreau sa-mi zici o parere. Mersi
XENON
parerea mea (si poate repet) este ca un filtru sport, indiferent de brand are marea "calitate" de a-ti creste exponential uzura motorului. am avut kitul K&N din semnatura si l-am dat jos, nu stiu daca performanta reala a masinii a crescut, dar iti garantez ca la turatii joase masina raspundea mult mai prompt la apasarea acceleratiei. zgomotul era deasemenea f. placut. totusi nu poti sa pacalesti fizica. mai mult aer in motor, implica automat mai multe particule nefiltrate, indiferent de ceea ce promite un producator sau altul. am vazut un test independent facut de un tip din state, care a montat un filtru HEPA (filtrele HEPAt filtreaza atat de bine, incat folosite in scop medical, pot reduce si riscul imbolnavirilor provocate de virusuri sau bacterii. deci iti dai seama ca pot filtra aproape la nivel molecular. mai nou se regasesc si in multe aspiratoare) in admisie, dupa filtrul sport, si a facut dupa vreo 1000km parcursi niste poze cu depunerile de pe filtrul HEPA. a repetat testul cu mai multe branduri cunoscute de filtre sport si cu un filtru clasic de hartie. filtrul de hartie filtrase vizibil cel mai bine, iar filtrarea cea mai proasta o facuse, culmea, chiar K&N. in testele pe dinamometru in schimb, K&N a iesit invingator.
concluzia ar fi ca filtrarea si permisivitatea unui filtru sunt invers proportionale, ceea ce este perfect logic si total adevarat. yes.gif

eu te-as sfatui daca tii neaparat sa ai un filtru sport sa cumperi un filtru din bumbac. fereste-te de cele din spuma precum Pipercross, fiindca e stiut faptul ca filtreaza cel mai prost. despre Simota am auzit, dar nu stiu mare lucru. am intrat acum pe site si vad ca exista din 1991, si ca au standardele ISO si TUV, deci par ok. poate cineva mai cu experienta ne poate spune cate ceva despre acest brand.
daca cumva mergi pe varianta K&N, cumpara separat filtrul si confectioneaza-ti un kit custom cu racorduri Samco. kiturile K&N sunt scumpe si absolut mizerabil confectionate. parca sunt facute la Dacia pe vremea lui nea' Nicu. no.gif
DarkDac
Am facut un test la consum
Pana acum foloseam benzina de 98 de la Rompetrol si de ceva timp, de fapt a fost o intamplare am folosit de 99 de la Rompetrol
de performante nu stiu ce sa zic dar cand am testat consumul la drum intins, mers in limitele legale, civilizat adica, pe o portiune masurata am scos undeva la 4,6% consumul mediu ori pana acum, tot la mers civilizat testat pe o portiune de drum ( a se citi cateva zeci de km) scoteam consun pe undeva in jur de 5.0 %
Parca sa zic ca si dupa ce am consus sportiv am vazut valori mai mici decat ma asteptam
V-am zis ca idee, poate mai testeaza careva ce am facut eu
O zi buna tuturor
teodor swift 1.3
CITAT(DarkDac @ Feb 8 2009, 04:45 PM) *
Am facut un test la consum
Pana acum foloseam benzina de 98 de la Rompetrol si de ceva timp, de fapt a fost o intamplare am folosit de 99 de la Rompetrol
de performante nu stiu ce sa zic dar cand am testat consumul la drum intins, mers in limitele legale, civilizat adica, pe o portiune masurata am scos undeva la 4,6% consumul mediu ori pana acum, tot la mers civilizat testat pe o portiune de drum ( a se citi cateva zeci de km) scoteam consun pe undeva in jur de 5.0 %
Parca sa zic ca si dupa ce am consus sportiv am vazut valori mai mici decat ma asteptam
V-am zis ca idee, poate mai testeaza careva ce am facut eu
O zi buna tuturor



Ma mira faptul ca in general benzinele superiorare, pe carte le-am folosit mi-au dat consum crescut fata de cele inferioare. Ciao !
DarkDac
am mai vazut pe forum ca la benzina cu cifra octanica superioara creste consumul
eu am sesizat diferenta doar intre 98 de la Rompetrol si 99 de la Petrom
benzina de 95 nu am bagat niciodata.......
am zis ca o sa incerc si benzina de 95 dar avand in vedere ca eu vreau sa am ceva rezerva de putere daca ma iau cu cate un agitat pe sosea am mers numai pe 98 respectiv 99
RobertoSW
Am comandat un set de bandouri laterale de la o firma din Timisoara. Pretul acestora este de 130RON, kit de montare si instructiuni incluse. Au si presuri pentru orice model de masina, precum si tavite pentru porbagaj. Cei interesati puteti suna la .
drares
QUOTE (drares @ Feb 5 2009, 10:15 PM) *
Hm, a aparut un fenomen tare enervant: se aude mult mai pregnant zgomotul motorasului de la stergatoare... (1 an si un pic, 18000km).


Intre timp nu mai mergeau decat pe viteza maxima si nici atunci prea hotarat... S-a rezolvat prin inlocuirea ansamblului stergatoare fata. Destul de dubios, din cate inteleg a fost un fel de premiera si pentru cei din service.
Andrei Suzuki
Si eu am reclamat aceeasi problema la revizie la Swift si a ramas ca primesc raspuns in 2 sapt de la fabrica.Se pare ca la mine nu prea vor sa-l schimbe ca am prea multe "TUNARI" la masina.Da nu ma las..
Mai exact ce ti-a schimbat?
drares
Inteleg ca acest Windshield Wiper Assembly Click to view attachment se schimba cu totul.
Andrei Suzuki
Am inteles.Merci de raspuns.
Astept sa ma sune Luni sa vedem ce zic.
Daca fac figuri incerc la radacini.
DRAGOS
Andrei, am vazut ca s-a deschis in ploiesti un service/reprezentanta suzuki. daca vrei ma duc maine-poimaine sa-i intreb ce si cum legat de revizii, etc smile.gif

Andrei Suzuki
Ar fi misto.Da stai mai intai sa vad ce fac cu astia.Un site,ceva?
DRAGOS
am cautat. nu au nimic al lor teehee.gif

kevlar auto se numesc smile.gif o sa ma duc sa ma interesez la fata locului ce si cum wink.gif
dany boy
drive.gif am gasit eu ceva dar este tare departe{FLORIDA} as vrea ceva mai aproape in buc sau in tara pentru spoilere ;praguri ;jante.mar interesa un pic cam ce probleme ar aparea la un swift al meu este din 2002

pentru TUDOR mersi mult sunt nou in forum si nu ma descurc inca bine drive.gif
Andrei Suzuki
Vezi ca ai mai deschis un topic despre tuning la masina ta.Te rog continua acolo ideile pe tema asta.
teodor swift 1.3
CITAT(drares @ Mar 2 2009, 09:28 AM) *
CITAT(drares @ Feb 5 2009, 10:15 PM) *
Hm, a aparut un fenomen tare enervant: se aude mult mai pregnant zgomotul motorasului de la stergatoare... (1 an si un pic, 18000km).


Intre timp nu mai mergeau decat pe viteza maxima si nici atunci prea hotarat... S-a rezolvat prin inlocuirea ansamblului stergatoare fata. Destul de dubios, din cate inteleg a fost un fel de premiera si pentru cei din service.



Si eu am aceeasi treaba cu zgomotul motorasului la stergatoare. Inca merge pe toate vitezele, dar zgomotul motorasului din fata este ca o rasnita. Cel din spate e ok. Saptamana viitoare ma duc la B&S sa vad ce vor face. Deci premiera are si un precedent.
B90SWT
Salutare.

Daca tot veni vorba de stergatoare...... nu mai sunt in regula si as vrea sa imi iau altele. Aveti idee un gasesc un set? eu prefer Champions si/sau Valeo insa nu gasesc un set care sa contina 2 stergatoare de dimensiuni diferite resp. 52 si 44 cm. Ma puteti ajuta? Nu vreau sa iau stergatoare de 10 lei bucata sa imi scartie pe geam si sa le schimb dupa o luna.
yir
QUOTE (teodor swift 1.3 @ Feb 6 2009, 11:06 PM) *
Ce credeti ajuta sau nu performantele ? Poza este luata de pe site-ul Simota. Este Carbon Charger Intake System II.
Ei spun acolo ca este pentru motorul 1.5. Le-am adresat intrebarea daca merge si pe 1.3 ? Astept raspuns de la ei.
Vreau pareri si de la voi. Yir vreau sa-mi zici o parere. Mersi


Daca vrei ceva mai mult zgomot da, in rest nu o sa te ajute. La motorul de 1.3 daca vrei sa faci ceva , ii faci o admisie de aer rece. In rest dai banii degeaba pe filtre sport.
Andrei Suzuki
Eu sunt programat maine la bs sa imi schimbe tot ansamblul de la stergatoare,cum a pus drares poza mai sus.Si la mine se aude un zgomot exagerat de tare si parca stergatoarele merg din ce in ce mai greu.

Cat despre stergatoare eu am intrebat la un magazin destul de mic,ghereta,pe undeva pe Maica Domnului de Bosch Aero Twin si mi-a cautat pt marca de masini.I-am zis Swift,mi-a zis ca are,ca unu e de 55 si unu 45 sau ceva de genu.In jur de 180ron costa.
B90SWT
QUOTE (Andrei Suzuki @ Mar 30 2009, 01:15 PM) *
Eu sunt programat maine la bs sa imi schimbe tot ansamblul de la stergatoare,cum a pus drares poza mai sus.Si la mine se aude un zgomot exagerat de tare si parca stergatoarele merg din ce in ce mai greu.

Cat despre stergatoare eu am intrebat la un magazin destul de mic,ghereta,pe undeva pe Maica Domnului de Bosch Aero Twin si mi-a cautat pt marca de masini.I-am zis Swift,mi-a zis ca are,ca unu e de 55 si unu 45 sau ceva de genu.In jur de 180ron costa.


Cam multicel pentru o pereche. Si daca iau 2 perechi una de 55 si una de 45 Champions ma costa cam 120 -140 lei cu posibilitatea de a mai putea vinde cealalta "jumatate " ramasa unui alt posesor de swift . Daca sunt doritori pls reply.
yir
Avantajul la bosch aero twin e ca datorita formei sunt apasate de curentul de aer in mers si au performante mai bune. Initial am schimbat si eu stergatoarele cu unele valeo si in mers cel de la sofer era ridicat usor de pe parbriz si nu mai stergea bine.. Cel stock are o mica aripioara care il ajuta sa stea lipit de parbriz in mers, am pus lama de la valeo in locul lamei de la stergatorul stock si e ok. Pe viitor oricum o sa imi iau aero twin si pentru faptul ca vor sterge mai bine cat si datorita formei care ar trebui sa genereze un zgomot mai mic la viteza mare.
Andrei Suzuki
Daca as stii de unde esti,m-as baga eu sa luam 2 perechi de stergatoare..
dany boy
andrei care este problema????????????????????????????????????
Andrei Suzuki
Care e problema cu ce?
rrradu
eu am schimbat stergatoarele originale dupa prima iarna, am luat bosh aerotwin, e o firma in timisoara care face perechi din seturi diferita pt orice masina, pret 120 ron
oricum merita investitia in stergatoare, cele originale sunt de toata jena in schimb bosh chiar daca sunt mai scumpe, fac toti banii
B90SWT
QUOTE (Andrei Suzuki @ Mar 30 2009, 06:18 PM) *
Daca as stii de unde esti,m-as baga eu sa luam 2 perechi de stergatoare..




salut. din bucuresti sunt
DarkDac
hai sa va zic si ce nu-mi place la Swift
nu-mi plac zgomotele din interior si anume, zdrancane un pic bordul aproape de parbriz, dar cred ca o sa rezolva asta romaneste cu o bucata de cauciuc fortata pe acolo pe undeva, vibreaza ceva la o fata de usa in spate dar deocamdata nu-mi bat capul sa dau fata de usa jos, si am impresia ca si ceva aparatoare plastic la hayon face ceva galagie

si trebuie sa-mi schimb si eu stergatoarele, noroc cu postul de mai inainte sa stiu ce sa caut
Lucian107416
QUOTE (DarkDac @ Apr 8 2009, 04:49 PM) *
hai sa va zic si ce nu-mi place la Swift
nu-mi plac zgomotele din interior si anume, zdrancane un pic bordul aproape de parbriz...

Problema cu zgomotul aproape de parbriz o am si eu. Am de gand sa o rezolv cand merg la revizie ca nu e asa deranjant.
dany boy
pentru andrei ai pus un sait pentru mine unde se pot gasi niste elemente de tuning pentru suzuki dar ai spus ca este o problema sau cam asa ceva nu mai retin? si pina la urma a aflat cineva ceva daspre tuning la swift? cine poate sa ma ajute trebuie sa schimb distributia la masina cam ce imi trebuie?
XENON
referitor la tuningul (exterior) la swift, daca ai fi citit threadul pe care l-ai deschis pe aceasta tema, ai fi observat ca ti-am raspuns la intrebare de aproximativ 2 saptamani! 36182451.gif

QUOTE (dany boy @ Mar 25 2009, 12:04 PM)
sal am un suzuki swift din 2002 si as vrea sa imi spuneti daca stiti unde as putea sa o modific si eu putin mar interesa ceva pragruri si spoilere am umblat ceva si am gasit foarte putin pentru aceasta masina nici jante nu prea am gasit asa ca sunt nevoit sa umblu cu capace astept ceva opini va multumesc

www.lester.it , intri la rivenditori (revanzatori), pe Europa, apoi pe Romania si vei gasi firma Rolest din Oradea, de la care am luat si eu un eleron, si vei obtine probabil un pret chiar mai mic decat cel de pe site-ul producatorului italian. bafta!

This post has been edited by XENON: Mar 29 2009, 11:30 PM


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.