Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Swift
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Swift
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
Hoinar
QUOTE (Nicu.2oo5 @ Nov 15 2008, 07:47 PM) *
...
Eu vorbesc de pretul de la Redtor, care este de 12 277 eur fara vopsea metalizata. Tocmai faptul ca in alte locuri este mai ieftina a fost atuul meu si asa i-am convins sa mai lase din pret. Si imi place atat de mult ca o luam oricum.
Apropo, din Ungaria as fi luat-o la aproximativ 9 500 euro, insa asta presupunea sa platesc cu cash sau prin transfer bancar, insa eu am facut un credit auto si cu el nu puteam lua masina decat din Romania.


Felicitari pt masina! thumbsup.gif
Esti sigur ca diferenta dintre dealerul din Oradea si cel din Ungaria era de cca 2700 de euro?! Ca totusi...nici din Ungaria n-o luai din poarta fabricii...ci tot de la un dealer...
Era exact aceeasi echipare?
Nicu.2oo5
QUOTE (Hoinar @ Nov 15 2008, 07:52 PM) *
Felicitari pt masina! thumbsup.gif
Esti sigur ca diferenta dintre dealerul din Oradea si cel din Ungaria era de cca 2700 de euro?! Ca totusi...nici din Ungaria n-o luai din poarta fabricii...ci tot de la un dealer...
Era exact aceeasi echipare?

Da, e vorba de Swift 1.3 GS.
Pretul masinii in 29 septembrie, cand am fost eu la ei, era de 3 550 000 forinti. Mi-au facut din start o reducere spunand ca mi-o vand la 2 435 000 forinti plus o cautiune de 361 000 forinti, cautiune pe care as fi primit-o inapoi in momentul in care le duceam dovada ca am inmatriculat masina in Romania. Asta insemna ca la data respectiva masina ar fi fost 9 549 eur plus cautiunea de 1 416 eur. Un eur era atunci 255 forinti si mi-au zis ca pretul poate diferi putin, in functie de cursul euro-forint din ziua efectuarii platii. Sunt calculele facute de cei de la "Limuzin autohaz" din Debrecen si am hartia cu preturile si dotarile la toate Swift-urile din ziua respectiva, plus calculele facute de ei.
Lucian107416
QUOTE (Nicu.2oo5 @ Nov 15 2008, 03:36 PM) *
Pretul masinii in 29 septembrie, cand am fost eu la ei, era de 3 550 000 forinti. Mi-au facut din start o reducere spunand ca mi-o vand la 2 435 000 forinti plus o cautiune de 361 000 forinti, cautiune pe care as fi primit-o inapoi in momentul in care le duceam dovada ca am inmatriculat masina in Romania. Asta insemna ca la data respectiva masina ar fi fost 9 549 eur plus cautiunea de 1 416 eur. Un eur era atunci 255 forinti si mi-au zis ca pretul poate diferi putin,...

Dat TVA-ul era inclus??? Ca daca mai trebuie sa platesti TVA n-ai facut nici o afacere. Era un topic pe forum despre ce inseamna sa aduci masina din Ungaria, dar concluzia mea a fost ca rezulta acelasi pret( daca negociezi putin cu dealer-ul).
Nicu.2oo5
QUOTE (Lucian107416 @ Nov 15 2008, 08:58 PM) *
Dat TVA-ul era inclus??? Ca daca mai trebuie sa platesti TVA n-ai facut nici o afacere. Era un topic pe forum despre ce inseamna sa aduci masina din Ungaria, dar concluzia mea a fost ca rezulta acelasi pret( daca negociezi putin cu dealer-ul).

Sincer, e pentru prima data ca imi pun problema asta. Insa banuiesc ca era inclus. Lista de preturi pe care o am este in maghiara si nu cunosc suficient limba lor ca sa-mi dau seama daca scrie undeva ca TVA-ul nu este inclus. Cred ca aici zice despre asta si o sa-i rog pe cei ce cunosc maghiara sa ne traduca si noua: "az arak a regisztracios adot is tartalmazzak".
Iar din ce-am citit eu pe aici despre cine si-a luat masina din Ungaria, am inteles ca au iesit mai bine dacat daca si-ar fi luat masina din Romania.
DarkDac
Eu cand fac o depasire nu fac nimanui din faruri sa-l atentionez ca apar, doar nu sunt coloana oficiala, depasesc si gata
Ce rost are sa iti puna unul faza lunga in oglinzile retrovizoare cand depaseste?
Eu cand sunt depasit (sa nu va ganditi ca am acceleratia la blana non stop) pur si simplu nu accelerez, ba dimpotriva, chiar franez daca drumul e virajat sau suntem in coloana, pentru ca bunul simt iti sopteste la ureche ca poti si tu sa-l ajuti pe cel care te depaseste
Dar sa ne intelegem, una e sa depasesti, si alta e sa iti puna faza lunga in oglinzi
Despre ghiolbanii cu TDI-uri...ma refeream la ghiolbani, nu inseamna ca daca ai TDI esti ghiolban. Si eu am vrut sa imi cumpar Golf 5 2.0 TDI, dar din mai multe considerente am ales un Swift. Eu sper ca urmatoarea masina o sa fie Golf VI sau urmatoare generatie de SSS
Probabil posesorii de Swift inteleg mai bine, ei stiu cel mai bine ca atunci cand "ghiolbanii" de care pomeneam mai devreme sunt depasiti de un Swift, nu suporta ideea ca o masina mica le-a trecut in fata si vin dupa tine........si de aici ai de ales: il lasi sa te depaseasca si el la randul lui sau, porneste cursa, depinde cu cine mai esti in masina
Acum sa revin la baiatul cu cosmarul......sa inteleg ca Swift e cosmarul tau?.....adica nu ai reusit sa-l depasesti la curse? Totul tine de masina, de sofer, de trafic si de drum, nu-ti trebuie neaparat un Golf tunat sa depasesti un Swift
Teoretic si chiar si practic, in conditii de drum drept si fara trafic, Swiftul nu este avion, este echivalentul TDI-ului de 105 cai, iar la viteze de peste 120-140 este poate chiar mai lenes, insa in traficul real, e alta poveste


Lucian107416
QUOTE (DarkDac @ Nov 15 2008, 05:09 PM) *
Acum sa revin la baiatul cu cosmarul......sa inteleg ca Swift e cosmarul tau?.....adica nu ai reusit sa-l depasesti la curse? Totul tine de masina, de sofer, de trafic si de drum, nu-ti trebuie neaparat un Golf tunat sa depasesti un Swift
Teoretic si chiar si practic, in conditii de drum drept si fara trafic, Swiftul nu este avion, este echivalentul TDI-ului de 105 cai, iar la viteze de peste 120-140 este poate chiar mai lenes, insa in traficul real, e alta poveste

Baiatul cu cosmarul are Swift 1.5 , n-a facut niciodata curse cu alte masini si nu cred ca are sens sa continuam discutia asta. Sa zicem ca am inteles eu gresit.
Nicu.2oo5
Am o intrebare pentru posesorii de Swift 1.3 GS sau pentru cei ce cunosc acest model.
Din cele trei butoane din stanga bordului, respectiv butoanele pentru reglarea farurilor, proiectoarele de ceata si oprirea iluminarii bordului, nu am luminat decat butonul din mijloc, adica cel pentru proiectoarele de ceata. Pe portiera din stanga, tot asa am iluminata doar comanda pentru coborarea/ridicarea geamului din stanga, celelalte patru butoane fiind fara lumina. Intrebarea mea este daca e normal asa sau ceva nu functioneaza cum trebuie? Am intrebat azi la dealer si mi-a zis ca asa este normal, insa eu vreau sa-mi confirme si altcineva daca e normal asa sau nu.

Multumesc!
gabin
Da, este cum zic ei. Asa este si la mine wink.gif
Nicu.2oo5
QUOTE (gabin @ Nov 17 2008, 10:18 PM) *
Da, este cum zic ei. Asa este si la mine wink.gif

Ok, multumesc mult!
emilmol
GHINION:
Mai putin de o saptamana si m-a raschetat un imbecil de taximetrist care (asemenea majoritatii din "haita" lor) nu avea rabdare..
Pacat ca e atinsa si tabla, asta e...
Oricum nu prea ii "inghiteam" pe taximetristi, pentru ca majoritatea sunt pur si simplu NESIMTITI si ne sfideaza pe toti in trafic facand slalom si nesemnalizand, oprind de-a boulea in mijlocul strazii si nici macar cu avariile puse, etc. etc. etc.; dar acum cand vad taximetrist, parca vad rosu...
Incepuse sa ma roage sa nu mergem la Politie (unde apropo am stat 4 ore si jumatate) ca imi plateste el ceva, si ca daca oricum am CASCO,....
Bineinteles ca nu am fost de acord, chiar daca am pierdut jumatate de zi...
Acum umblatura la asigurari si serviceuri...
HUOOOOO taximetristilor nesimtiti! smile.gif
Click to view attachment

RobertoSW
Din ce se vede in poza nu-i mare bai. Partea proasta sunt nervii, asteptarea, contactul cu asiguratorii si nu in ultimul rand cu "meseriasii" din service. Asa ca pregateste-te pentru alti nervi.
lai
Zgarieturi d'astea am si eu, de prin parcari insa. O sa ma duc sa le repar la un moment dat, nu am chef deocamdata de umblat.
Acu' sunt ocupat cu vanatu' unor cauciucuri de iarna si echipari conforme cu sezonu'. smile.gif
lai
Ce agitatie pe aici. biggrin.gif
Eniuei, vineri, revizia de 10k km. Nici nu stiu cand au trecut km astia. tongue.gif
alnebun
QUOTE (lai @ Dec 2 2008, 11:23 AM) *
Ce agitatie pe aici. biggrin.gif
Eniuei, vineri, revizia de 10k km. Nici nu stiu cand au trecut km astia. tongue.gif


La multi mai multi fara probleme smile.gif
Sa ne tii la curent cum a decurs revizia, cat te-a costat........ si alte detalii.
mutulica_41
mare smecherie! prima revizie e 450 lei (la B&S); ultimii 50 lei ti ia pt gresatul usilor, daca esti pe faza sa protestezi, poate ii salvezi (un spray lubrifiant e vreo 10 lei...)
mutulica_41
QUOTE (emilmol @ Nov 18 2008, 05:52 PM) *
GHINION:
Mai putin de o saptamana si m-a raschetat un imbecil de taximetrist care (asemenea majoritatii din "haita" lor) nu avea rabdare..
Pacat ca e atinsa si tabla, asta e...
Oricum nu prea ii "inghiteam" pe taximetristi, pentru ca majoritatea sunt pur si simplu NESIMTITI si ne sfideaza pe toti in trafic facand slalom si nesemnalizand, oprind de-a boulea in mijlocul strazii si nici macar cu avariile puse, etc. etc. etc.; dar acum cand vad taximetrist, parca vad rosu...
Incepuse sa ma roage sa nu mergem la Politie (unde apropo am stat 4 ore si jumatate) ca imi plateste el ceva, si ca daca oricum am CASCO,....
Bineinteles ca nu am fost de acord, chiar daca am pierdut jumatate de zi...
Acum umblatura la asigurari si serviceuri...
HUOOOOO taximetristilor nesimtiti! smile.gif
Click to view attachment

pt saraciile alea de zgarieturi, iti vor vopsi si bara,si aripa (a patit-o si sotia, acelasi model, dar in fata) ; sa fii atent cand receptionezi masina din service, sa fie la culoare si sa nu aiba scursuri de lac, tine minte ca o poti refuza (receptia), si ei SUNT OBLIGATI sa remedieze, chiar daca asta inseamna sa mai lasi masina cateva zile la ei
emilmol
QUOTE (mutulica_41 @ Dec 2 2008, 05:50 PM) *
QUOTE (emilmol @ Nov 18 2008, 05:52 PM) *
GHINION:
Mai putin de o saptamana si m-a raschetat un imbecil de taximetrist care (asemenea majoritatii din "haita" lor) nu avea rabdare..
Pacat ca e atinsa si tabla, asta e...
Oricum nu prea ii "inghiteam" pe taximetristi, pentru ca majoritatea sunt pur si simplu NESIMTITI si ne sfideaza pe toti in trafic facand slalom si nesemnalizand, oprind de-a boulea in mijlocul strazii si nici macar cu avariile puse, etc. etc. etc.; dar acum cand vad taximetrist, parca vad rosu...
Incepuse sa ma roage sa nu mergem la Politie (unde apropo am stat 4 ore si jumatate) ca imi plateste el ceva, si ca daca oricum am CASCO,....
Bineinteles ca nu am fost de acord, chiar daca am pierdut jumatate de zi...
Acum umblatura la asigurari si serviceuri...
HUOOOOO taximetristilor nesimtiti! smile.gif
Click to view attachment

pt saraciile alea de zgarieturi, iti vor vopsi si bara,si aripa (a patit-o si sotia, acelasi model, dar in fata) ; sa fii atent cand receptionezi masina din service, sa fie la culoare si sa nu aiba scursuri de lac, tine minte ca o poti refuza (receptia), si ei SUNT OBLIGATI sa remedieze, chiar daca asta inseamna sa mai lasi masina cateva zile la ei


Ok! maine o ridic, o sa am grija,
Merci de sfat!!!

kifla
Chestia asta am patit-o si eu ....vineri 14 noiembrie am ridicat masina si duminica dimineata muchia de la bara fata nu mai are vopsea ! E doar pe o portiune mica ( sub 1 cm ) , dar eu o vad !
p.s. dar eu nu l-am prins pe faptas ... toate masinile din parcare sunt mai mult sau mai putin "barbierite" , dar nici una nu era cu gri mad.gif
Simonik2008
salutare. dupa numai 3 luni si jumatate de la achizitie si aprox 3.000 km parcursi am constatat 2 pete mici de ulei pe langa filtrul de aer si un "scartzait " al curelelor la plecarea de pe loc . Concluzia : garnitura pompei de apa "ciobita". Solutia : inlocuirea pompei de apa. Cauza : defect de fabricatie. Sper ca pe viitor sa nu mai am asemenea surprize. Care o fi oare frecventa evenimentelor de acest gen?
Vladutz
am si o mica propunere pentru cei interesati de componente pentru swift(din astea micutze ma refer: presuri etc ca nu imi mai trece nimic prin minte)...imi vine o prietena din ungaria si imi poate aduce...

http://www.spare.suzuki.ns1.ensim.hu/katal...ng=hu&comp=

lista cu componentele pentru swift smile.gif


p.s.: stie cine cum merge amplificatorul pentru swift? e ceva de capul lui? se merita?
gabin
QUOTE (Vladutz @ Dec 13 2008, 11:31 AM) *
am si o mica propunere pentru cei interesati de componente pentru swift(din astea micutze ma refer: presuri etc ca nu imi mai trece nimic prin minte)...imi vine o prietena din ungaria si imi poate aduce...

http://www.spare.suzuki.ns1.ensim.hu/katal...ng=hu&comp=

lista cu componentele pentru swift smile.gif


p.s.: stie cine cum merge amplificatorul pentru swift? e ceva de capul lui? se merita?

Daca se poate, eu as fi interesat de niste presuri de cauciuc (FLOOR RUBBER MAT SET) http://www.spare.suzuki.hu/katalogus/produ...ng=en&comp= si iPod Adapter. Sa-mi spui mai intai te rog niste preturi ca sa vad daca le vreau sau nu.
In legatura cu acel amplificator, am auzit ca nu e cine stie ce. In schimb am gasit unul la 800 Ron (amplificator+subwoofer) cred ca Hertz la magazinul 12 Volti..
Vladutz
Preturile sunt cele afisate acolo la cursul din ziua in care le-a luat...fara comision fara nimic tongue.gif...singura chestie e ca in principiu ar trebui sa fii din bucuresti sau iasi...smile.gif
Vladutz
sorry ca afc post dupa post dar nu stiu d c nu pot sa dau edit....

Preturile sunt cele afisate acolo la cursul din ziua in care le-a luat...fara comision fara nimic tongue.gif...singura chestie e ca in principiu ar trebui sa fii din bucuresti sau iasi...smile.gif .... cauta presurile pe pagina din ungaria...ca acolo sunt preturile afisate in forintzi smile.gif .... si app...vezi ca sutn 2 modele de ipod(unu de 48912ft. si unu de 69130) cat despre presuri sunt cam 6557ft
gabin
Pai o sa merg doar pe presuri.
Eu sunt din Bucuresti, cand vine prietena ta din Ungaria?
lai
Am si eu o intrebare, poate stie vreunu din voi. smile.gif
Vreau sa imi cumpar suporturi magnetice pentru snowboard. Aveti idee pe unde gasesc asa ceva? Am gasit ceva oferte pe net, dar prefer sa iau dintr-un magazin. smile.gif
gabin
Vladutz cum e cu presurile? Se mai poate anula comanda?biggrin.gif
DarkDac
Voi stiti care e harna preferata a lui Swift?
Va spun eu: Fabia, Logan, Golf 4, Polo, Astra, Megane, etc
Mi s-a intamplat des sa ma pot tine de masini puternice in trafic si ma gandeam ca poate soferul nu ii da talpa
Recent am descoperit o kestie, Swift de 1.3 prinde 140 km/h cam in 20 secunde
Asa ca daca cititi reviste auto, o sa ramaneti surprinsi cat de putine masini, chiar si puternice reusesc un timp mai bun
Ma gandeam ca daca as avea un SSS.......
Deviind un pic de la subiect, sper ca firma Suzuki sa nu urmeze modelul marilor producatori si sa transforme viitorul model de Swift intr-o masina de oras fara spirit. As vrea sa pastreze in continuare traditia actuala bazata pe sportivitate, ba mai mult, in abia inceputa epoca a benzinarelor de mic litraj turbo (vezi TSI de la VW) sa speram ca vom vedea pe Swift un astfel de motor care exista deja in grupul General Motors-Fiat din care face parte si Suzuki, dar preparat de inginerii Suzuki, nu doar luat si implantat sub capota. Nu m-as simti tocmai confortabil intr-un Swift care ar avea acelasi motor cu un Fiat.

ce vroiam sa mai adaug.....toate posturile mele s-au invartit in jurul sportivitatii lui Swift si sper sa nu gresesc dar Swift nu este doar o masina, este asa cum este si deviza firmei: WAY OF LIFE
Lucian107416
Suierat iarna ????
Pana pornesc motorul si pana se incalzeste putin imi suiera ceva destul de tare, dar nu permanent. Cred ca sunt niste curele, dar n-am idee exact ce. Stie cineva ceva despre asta? Mai are cineva problema asta?

XENON
QUOTE (DarkDac @ Dec 27 2008, 09:23 PM) *
Voi stiti care e harna preferata a lui Swift?
Va spun eu: Fabia, Logan, Golf 4, Polo, Astra, Megane, etc
Mi s-a intamplat des sa ma pot tine de masini puternice in trafic si ma gandeam ca poate soferul nu ii da talpa
Recent am descoperit o kestie, Swift de 1.3 prinde 140 km/h cam in 20 secunde
Asa ca daca cititi reviste auto, o sa ramaneti surprinsi cat de putine masini, chiar si puternice reusesc un timp mai bun
Ma gandeam ca daca as avea un SSS.......
Deviind un pic de la subiect, sper ca firma Suzuki sa nu urmeze modelul marilor producatori si sa transforme viitorul model de Swift intr-o masina de oras fara spirit. As vrea sa pastreze in continuare traditia actuala bazata pe sportivitate, ba mai mult, in abia inceputa epoca a benzinarelor de mic litraj turbo (vezi TSI de la VW) sa speram ca vom vedea pe Swift un astfel de motor care exista deja in grupul General Motors-Fiat din care face parte si Suzuki, dar preparat de inginerii Suzuki, nu doar luat si implantat sub capota. Nu m-as simti tocmai confortabil intr-un Swift care ar avea acelasi motor cu un Fiat.

ce vroiam sa mai adaug.....toate posturile mele s-au invartit in jurul sportivitatii lui Swift si sper sa nu gresesc dar Swift nu este doar o masina, este asa cum este si deviza firmei: WAY OF LIFE


fii putin obiectictiv: TOATE masinile enumerate de tine au si variante de motorizare care pur si simplu te-ar face de rusine, gandeste-te doar la TDI-urile VAG de peste 100cp. crede-ma, stiu ce spun. si mai ales intre 100 si 140 km/h unde turbodieselurile trag cel mai bine. sa incerci un Golf 4 1.9 TDIde 130cp...RUPE!!! de cel de 150cp nu mai spun...
yir
Un motor trage bine intr-o plaja de turatie si la TDI marimea acesteia variaza daca are turbina normala sau variabila, nu intr-o plaja de viteza. Totul este sa fie corelata turatia cu treapta de viteza care trebuie. Si masinuta mea trage super bine intre 100 si 140 dar in treapta a3a, nu a4a sau a5a.
adryano
sall se poate monta inchidere centralizata de piatza pe un swift in 2 usi de anu trecut??Si cum draq extrag manivela de la geamuri??PLS
emilmol
Am implinit 2000 km cu "bubi" al nostru.
Ieri am patit ceva FOARTE CIUDAT! margand domol prin oras pe niste stradute (frig, cam -10 grade C, dar motorul incalzit cam 5 min si rulat cam 10 min) s-a blocat schimbatorul de viteze si nu mai intra decat a 3-a sau a 4-a. Parca partea stanga de la punctul mort (a 1-a si a 2-a) era blocat. Am oprit si repornit motorul, nimic... am plecat cu a 3-a, am mers putin, am mai "mestecat un pic si dupa un scurt "poc" s-a deblocat schimbatorul. De atunci nu mai sunt probleme... ?!?!?!?
Nu stiu ce sa zic, la service nu am mers ca sunt sarbatori...
Mentionez ca destul de des miroase a ambreiaj ars mai ales cand urc sau fortez un pic in marsaliear, dar nu exagerat...
In Brasov serviceul e de fapt al lui Honda, unde au contract acum pe un an cu suuzuki.... deci mecanicii de acolo sigur nu au experienta cu Suzuki...
Banuieste cineva ce ar putea fi baiurile:
1. Mirosul destul de des de ambreiaj ars (chiar daca nu fortez cu turatiile, si mai ales in marsalier)?
2.Blocarea de aprox. 2-3 minute a schimbatorului care nu mergea spre stanga (vitezele 1 sau 2); ci la maxim stanga fata intra in a 3-a, in spate doar a 4-a?
Va multumesc.
PS. Un an nou plin de impliniri si bucurii si km fara incidente!

adryano
sper sa ajute pe multi http://swift.hit.bg
RobertoSW
Hmmm.......si eu am impresia ca uneori imi ''agata'' in treptele 1-2. Mirosul de ambreiaj inca nu l-am simtit.
DarkDac
de ce se tot gaseste cate unul care trebuie sa zica ce buna e nu stiu ce model de masina cu nu stiu ce putere pe hartie
pai nimic de zis...asa e
dar fiecare masina are soferul ei......strazile ei
am mai zis...pe autostrada swift sta cuminte la locul lui.....abea unde e trafic isi arata si el muschiuletii.....nu am zis muschii
DarkDac
hehe...voi chiar credeti ca eu in trafic depasesc pe toata lumea?
no way...de regula merg cu 80-100 la ora
cand sunt singur ma mai dau la masina, asa nu prea
sunt destule masini care ma depasesc
dar vreau sa punctez faptul ca pana pe la 140 la ora....Swift chiar se tine bine de masini mai bine cotate si avand in vedere ca nu esti numai tu pe strada sa poti alerga cu 200 la ora, sunt destui frustrati cu masini puternice care nu tin ritmul dar repet, in trafic, nu pe autostrada
pe de alta parte, cei care mai cititi reviste auto uitati-va la urmatoarele masuratori: 0-100km/h si o sa vedeti ca sunt destule masini mai rapide ca swift 1.3 cum am eu, in schimb, de la 0-140km/h, o sa observati timpi destul de mari.
Swift 1.3 prinde 140 la ora cam in 18-20 de secunde si ca o comparatie, noul Mondeo pe benzina 2.0 care are vreo 155 CP prinde 140 la ora in 22 de sec
Ok...te ia apoi la viteza.....dar spuneam ca fapt divers
Eu am dat 8500 eur pe Swift...nu am ce sa-i cer mai mult...dar imi place mie ce face
Bun...vreau un Golf 6 cu TSI....dar......dar......
Pe de alta parte sunt de acord ca alte masini din clasa lui Swift sunt poate mai dotate, mai confortabile....sau chiar cele cu o clasa mai sus gen Fabia, dar eu cand am luat Swift am vrut sportivitate
Stiu ca un Golf 4 TDI de 131 CP e mai fortos, dar la 8-9000 de eur il luam cu 4-5 ture de Pamant la bord
Stiu ca si Logan 1.6 16v e mai rapid ca Swift-ul meu.....dar mi-a placut mai mult Swift
Oricum...cred ca 80% din masinile din trafic pot fi intrecute de Swift fara probleme iar restul de 20% nu au toti soferi care sa se ia la intrecere sau chiar daca se iau, nu stiu toti sa mestece cum trebuie in cutia de viteze
Alta chestie.....eu merg in forta cu turatia maxima pe drum drept...dar in curbe ca idee nu ma risc......nu am avut curajul sa vad cat duce Swift in curbe. Limita nu i-o poti afla decat cand iesi in decor...si care mai e farmecul? nu suntem pe circuit
Oricum, eu tot ce am postat a fost in general despre sportivitatea lui Swift, nu am facut deloc referire la confort sau spatiu interior. Ca am depasit la o intrecere pe sosea masin mai puternice, asta a tinut si de sofer zic eu. Nu tot ceea ce e pe hartie e si in realitate
Mai spunea un posesor de SSS ca a facut la o liniuta o Integra...asa si? foarte probabil, daca nu stia omul sa traga de masina cum trebuie, l-a facut un Swift
Stiu destui care schimba treapta de viteza la motor pe benzina la 2000 de ture (cica sa nu tureze motorul)....sau stiu si un posesor de Civic 1.8 care l-a cumparat ca nu a avut bani de Golf 5 nu pentru ceea ce poate Civic
In fine...am scris cam mult, dar m-a deranjat un post de mai sus unde se spunea ca am depasit doar masini mai slab motorizate
Uite ca se poate sa depasesti si masini mai bune...totul tine de contextul in care esti
Si apropos....stiti care e cea mai mare limitare a lui Swift la o intrecere pe sosea??????...va zic eu: nevasta cand e cu tine in masina

hai pa-pa
T u d o r
Hmmm... nu vreau sa-ti contest calitatile de sofer, dar te-ai gandit ca ala cu masina aia mai puternica pur si simplu nu era interesat sa-ti demonstreze tie ceva?
Uite cum a stat la mine treaba. Am avut Solenza si apoi Logan 1.6 8v. Ei bine, cat am avut masinile astea, ma simteam "dator" sa ma intrec cu toti. Eram un wannabe, cum se zice, aveam o competitie cu toata lumea. Bineinteles, ma mai uitam si cu cine ma puneam, dar cu o clasa de putere mai sus ma luam fara greturi. Apoi am schimbat Loganul cu PEjo-ul pe care l-am avut pana acum 2 luni. De-odata nu m-a mai interesat sa-i alerg pe altii. Stiam ca ma pot pune cu mai multe masini de acum, dar am realizat uimit ca nu mai aveam motivatia. MErg si acum repede, intotdeauna am facut-o. Dar nu mai sunt agresiv. De camd am Honda, am observat doua tipuri de comportament diferite. Primul este respectul pe care ceilalti ti-l poarta. Respect sau teama, daca vrei. La semafor nu se mai ambaleaza toate tedeiurile la mine, ca pana acum. Din contra, asteapta cuminti pana plec eu de pe loc si ma indepartez usor. M-a distrat foarte tare chestia asta la inceput, dar acum m-am obisnuit. Al doilea tip de comportament e unul foarte agresiv. Sunt cei care vor sa se puna cu tine. Si culmea, multi dintre ei sunt cu masini "subtiri". Ma crezi ca mi se rupe de problema lor? M-am regasit pe mine acum 7-8 ani in ei. Si am zambit cum probabil au zambit si cei la care ma "agitam" eu pe vremea aia.

Trofeul meu cel mai de pret a fost un CLS 500. Minunata masina.... soferul vorbea la telefon si cred ca mai avea putin pana sa adoarma de grija a ceea ce faceam eu. biggrin.gif
DarkDac
Foarte frumos ai zis Tudor ce ai zis
Ei bine....la mine, daca am o masina mica (Swift 1.3) inca imi place sa ma intrec cu ei, problema e ca am si cu cine ca asa cum zicei tu, daca aveam Honda ta nu se incurca nimeni cu mine dar asa se gasesc destui care nu ma lasa sa-i depasesc sau pur si simplu se iau dupa mine daca i-am depasit pentru simplul motiv ca mergeam mai repede, nu ca sa-i provoc
Cum am mai zis, sunt constient de limitele Swift-ului, dar in acelasi timp stiu ca masina e si surprinzator de rapida pentru clasa pe care o reprezinta. Poate asta e si farmecul unei intreceri
Care ar fi satisfactia sa ai un M3 si sa nu ai rival?...ok, mi-ar place un M3, ca idee imi place Honda, imi place Golf-ul TSI dar deocamdata de banii pe care ii aveam am cautat satisfactia maxima si anume Swift. E adevarat ca puteam sa-mi iau un TDI mai veki sau un BMW si mai veki dar sunt satul de vremurile cand reparam dacia saptamanal. Pur si simplu imi place sa ma urc in masina si atat. A..ok...nu se uita gagicile dupa Swift ca de...nu e SUV dar satisfactia e maxima sa "faci" o un gagiu plinde el care si-a adus cel mai ieftin BMW (fara aer conditionat....dar are BMW) sau un TDI pe care scrie "de vanzare" pentru ca il costa 1000 EUR turbina pe care tocmai a reparat-o provizoriu cand a fost sa dea kilometrajul 150 000 km inapoi
Am tot respectul pentru baietii cu TDI-uri care si-au luat o masina pe care s-o conduca nu s-o repare, sau pe posesorii care si-au luat BMW pentru ca isi permit nu cei care au trecut de la Dacia 1300 si isi scot 316-le din `92 la plimbare doar cand reuseste sa mai traga de la ai lui din banii de sifon
Am cel mai mare respect pentru posesorii de Logan care au vrut sa dea 8000 Eur pe o masina noua si sa recunoastem, o masina care sa nu iti creeze probleme
La urma urmei, fiecare isi alege masina dupa criteriile personale si dupa posibilitati, pe mine m-a interesat o masina destul de sportiva la un pret rezonabil si pe care sa nu fiu nevoit s-o repar
Cat despre Honda ta....s-o stapanesti sanatos si sper ca ai ales marca asta pentru ceea ce reprezinta numele Honda in sine, nu pentru ca "era la oferta" in momentul cand ai cumparat-o

numai bine
T u d o r
Multumesc pentru urare, e mutuala. smile.gif Honda nu prea era la oferta...adica nu stiu cu ce o comparam. Totdeauna mi-am dorit una, cum inca imi mai doresc si un BMW.

Motivatia cumpararii unei masini anume difera de la om la om. Unii vor sa epateze, altii vor se mearga din A in B fara griji, altii vor sa surprinda, altii doar cauta un chilipir. Cred ca noi astia de aici, de pe un forum de masini, suntem cei asa numiti "pasionati". Si pasiunea nu e cuantificabila in bani sau utilitate. smile.gif

Eu, daca as fi fost mai tanar si fara obligatii, probabil ca la aceiasi bani ca Accordul as fi luat un Type R. Sau un Impreza WRX, sau ceva similar. Acum am gandit in termeni de necesitate si abia apoi am cautat si placerea din ce a mai ramas biggrin.gif.

Nu stiu cat de rapid e un Swift 1.3, dar un SSS e al naibii de iute pe acceleratii. Daca iti doresti viteza si comportament sportiv, asta e calea de upgrade. smile.gif
adryano
deci nu stie nimeni cum se da jos manivela de la macaraua de la geam?? ca o rup futui
DarkDac
QUOTE (adryano @ Jan 3 2009, 10:43 PM) *
deci nu stie nimeni cum se da jos manivela de la macaraua de la geam?? ca o rup futui


am coborat adineaori sa ma uit la usa din spate la manivela dar nu imi dau seama
cred ca trebuie introdus ceva intre fata de usa si manivela si fortata, altfel nu imi dau seama
cred ca e introdusa fortat, fara nici un surub...parca am mai vazut sistemul asta undeva, daca nu ma insel la Tico

am pus aici un filmulet pe youtube cu acceleratia Swift-ului meu

Petru cei cu SSS, nu radeti, fiecare face cu ce are

QUOTE (DarkDac @ Jan 4 2009, 08:43 AM) *
QUOTE (adryano @ Jan 3 2009, 10:43 PM) *
deci nu stie nimeni cum se da jos manivela de la macaraua de la geam?? ca o rup futui


am coborat adineaori sa ma uit la usa din spate la manivela dar nu imi dau seama
cred ca trebuie introdus ceva intre fata de usa si manivela si fortata, altfel nu imi dau seama
cred ca e introdusa fortat, fara nici un surub...parca am mai vazut sistemul asta undeva, daca nu ma insel la Tico

am pus aici un filmulet pe youtube cu acceleratia Swift-ului meu

http://www.youtube.com/watch?v=-hq1yChK2WI...re=channel_page

Petru cei cu SSS, nu radeti, fiecare face cu ce are

T u d o r
Vreo 11 secunde dupa "cronometrul" meu...nu e rau pentru un motoras asa mic. thumbsup.gif Daca vrei mai mult de la el, pune-ti filtru, evacuari, mai castigi ceva cai. Apoi... mai vezi tu ce mai faci.
gabin
Da..11 si dupa cronometrul de pe telefonul meu. Nu-i rau wink.gif
teodor swift 1.3
CITAT(adryano @ Jan 3 2009, 10:43 PM) *
deci nu stie nimeni cum se da jos manivela de la macaraua de la geam?? ca o rup futui


Are o clema de otel. ca o sarma otelita, de aceea nu o poti da. Intre manivela si plasticul usii este ca o saiba de plastic . Pe acolo se afla si clema. eu tin minte ca am scos-o cu o sarma otelita mai lunga parca acum un an. Cauta atent si o sa reusesti.
adryano
in sfarsit ms teodor swift 1.3 de maine in colo ma pun pe treaba sa vad cum ii mecanismu de inchidere deschidere sa pun o inchidere centralizata smile.gif)
DarkDac
sa luati in calcul ca Swift 1.3 schimba dintr+a doua intr+a treia pe la 95km/h, adica se pierde ceva fix cand trebuie sa prinyi suta
dar sa av uitati in cat timp ajunge pe la 140 la ora, ca acolo castiga Swiftul cu alte masini, pe urma dupa 140km/h iar pierde
in fine, ne bucuram si noi un pic de masinile noastre
yir
Are cineva idee unde as putea gasi bujii Brisk Premium?
XENON
Nu te incurca cu Brisk. daca vrei cele mai bune bujii care exista la ora actuala pe piata, atat din punct de vedere al performantelor cat si al duratei de viata (garantate de producator 90.000km), atunci alege bujii de iridiu. Swiftul Sport de exemplu, vine din fabrica cu asa ceva de la NGK. Totusi se pare ca cele mai bune ar fi Denso, chiar ei au inventat acest sistem. (NGK si Denso, sunt ambele marci japoneze).

uite aici tabelul de la Denso pt. tine:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/...p;action=search

iti trebuie IK20, si vezi ca pt. tine trebuie sa aiba spatiu de 1,1mm. (ele pot veni reglate la 1,1 sau la 0,8mm. in ambele cazuri reglajul ulterior e simplu, cu un set de lere)

singurul distribuitor de Denso l-am gasit aici: www.srz.ro e un baiat f. serios, iti aduce la comanda in 2-3 saptamani fara sa achiti niciun avans. el le comanda de pe un site din Anglia, pune si el un adaos, nu f. mare, si pretul bujiilor este de 60lei/buc.
yir
Eu ma uitasem la testele de aici: http://www.briskusa.com/test_results.htm .Pentru Swift ar trebui Brisk DOR 15 LGS...
Ca pret sunt foarte asemanatoare dar nu stiu cat de reale sunt rezultatele.
Cred ca in prima faza o sa incerc tot NGK dar cu o clasa mai rece sa vad ce se intampla biggrin.gif
Andrei Suzuki
Confirm,si eu am luat admisia de la tipu cu srz.ro si a fost ok.Au fost niste probleme,dar nu din vina lui,iar ca sa compenseze intarzierea mi-a facut si discount.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.