Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Murano vs.....
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4
mircanu

Ideea este urmatoarea. Am un Murano de cateva luni, am facut cu el vreo 4.000km.
Ptr ca nu mi-am gasit pozitia ideala la volan si gasesc scaunul soferului nu suficient de confortabil, ma bate gandul sa iau altceva.
Ptr mine aspectul asta e foarte important caci masina am luat-o sa o tin 4-5 ani si vreau sa ma simt bine in ea, in primul rand. Masina e f confortabila ptr orice pasager care a mers cu mine si eu sunt f multumit de ea in general, insa faptul ca eu nu-mi gasesc o pozitie 100% confortabila pe scaun ma face sa ma gandesc sa o schimb.
ca sa explic mai bine aspectul, scaunul este de piele si suportii laterali ai spatarului nu sunt f bine profilati (iesiti in afara) astfel ca aluneci usor dintr-o parte in alta cand iei viraje. m-am gandit mult daca nu e ceva care e pe creierul meu, imi place sa cred ca nu. am mers cu un ML, care de asemenea, avea scaune de piele, insa ala era f. confortabil. scaun mai bine profilat si mai multe reglaje disponibile.

Asadar, ma gandesc sa vand sau sa schimb masina la un automall cu alt SUV. prima optiune ar fi Land Cruiser Prado (4.0 V6), insa ptr ca nu-mi place sa fac combinatii de genul asta vreau sa iau in calcul mai multe modele si sa iau o decizie cat mai bine gandita. alternativa trebuie sa fie o masina f fiabila, confortabila cu intretinere usoara si nu scumpa. de aceea inclin spre japoneze in primul rand. reviziile la marci de genul bmw, range rover, mercedes sunt f scumpe aici, asa ca le scot de pe lista.

va multumesc.
solmar
Schimba scaunul! E mai usor.
mircanu
m-am gandit si la asta sa stii insa nu se merita efortul.
e complicat si ar arata masina naspa cu un scaun diferit.
HalbaSus
Eu o inteleg pe asta cu scaunele, inainte sa fac drive-test cu A3-ul am zis ca nu iau A3 pentru ca nu e decat un golf supraevaluat, odata ce m-am asezat in scaunul de la A3 mi-am schimbat opinia, si pe bune ca e unul din cele mai comode scaune in care am stat.

Eu cred ca problema e mai mult financiara... daca Murano-ul l-ai luat cu banii jos, si ai facut doar 4000 de km atunci vanzarea lui va fi o afacere incredibil de proasta... iesi mai ieftin daca schimbi toate scaunele din Murano.
Daca Murano-ul e luat in leasing, cu avans minim (sau poti cumva renegocia cu leasingul contractul pentru o alta masina) si nu pierzi foarte mult atunci merita luata in calcul schimbarea masinii.
former_ozz
QUOTE
. am mers cu un ML, care de asemenea, avea scaune de piele, insa ala era f. confortabil. scaun mai bine profilat si mai multe reglaje disponibile.


Ti-am gasit raspunsul.
Titi1988
QUOTE (mircanu @ Nov 11 2011, 07:54 PM) *
reviziile la marci de genul bmw, range rover, mercedes sunt f scumpe aici, asa ca le scot de pe lista.



QUOTE (former_ozz @ Nov 11 2011, 11:09 PM) *
QUOTE
. am mers cu un ML, care de asemenea, avea scaune de piele, insa ala era f. confortabil. scaun mai bine profilat si mai multe reglaje disponibile.


Ti-am gasit raspunsul.


si eu inca un raspuns whistling.gif

O sa pierzi enorm daca vrei sa o vinzi dupa 4.000 km. Cel mai bine este sa schimbi scaunele cele 2 din fata cu unele de mercedes daca iti plac. Poate ai noroc si se potrivesc.
mircanu

la masina nu o sa pierd deloc. sa nu credeti ca am chef de combinatii paguboase.
de fapt, am pus masina la vanzare ieri si am primit o oferta dupa doua ore de la un doctor. eu am luat masina cu banii jos second hand si fata de pretul dat de mine am primit in plus de la el 900 de dolari. am zis nu caci voiam in plus 1500$, asa cum e pretul pietei.
asa cum am zis eu am luat masina second hand, asa ca cel care a pierdut la masina a fost primul cumparator. eu daca o dau pana la finele anului o sa castig la ea, ptr ca am luat-o bine, e din 2011 si are km putini. daca o dau la anul o dau in banii pe care i-am dat pe ea.

revenind la scaun, eu nu o sa ma apuc sa schimb nimic la masina, nu sunt adeptul modificarilor/tunningului. decat sa-mi pierd timp si bani mai bine schimb masina si termin balamucul.
oricum nu o sa ma pripesc cu decizia asta. o sa ma gandesc bine inainte sa o vand de aia nici nu m-am aruncat la prima oferta. trebuie sa vad ce iau in loc daca o vand si cati bani costa.
pmhoria
Vad ca de Audi nu ai zis nimic.. poti inchiria un weekend sa zicem, un Q5, Q7 sau ce gaseste pe acolo si vezi cum stai in ele timp de cateva zile.
Daca vrei Japo, poti sa uiti la RAV 4 sau chiar CRV. LC l-as lua in locul tau daca m-as baga prin nisip cu el .. pe dune&stuff smile.gif rolleyes.gif
mircanu

Horia, imi place f mult Q7 insa intra in aceeasi categorie cu bmw, mercedes si range rover. masini f luxoase, care insa sunt scumpe la intretinere si la capitolul fiabilitate sub cele japoneze. sunt cele mai misto la confort si performante insa tre sa ma uit la si la buzunar si sa aleg o solutie de mijloc. eu vreau sa am o masina fiabila, noua sau aproape noua, in care sa ma simt bine si sa o tin ceva anisori.

CRV si RAV 4 ies din discutie ptr ca nu as vrea sa iau ceva mai slab decat murano. m-as simti ca in caruta, ptr ca motoarele disponibile aici pe cele doua masini sunt lenese. desi imi plac ambele f mult si cu banii de pe murano sh iau ajung banii de un CRV nou full option, o sa incerc sa iau ceva in aceeasi clasa cu murano sau peste daca tot fac un drac. LC imi place foarte mult, implica un ban in plus, insa daca sunt 100% ca ma simt bine in el atunci LC va fi.

In caz ca nu iau ceva peste Murano, un SUV superior, o sa iau un sedan cu tot ce se poate pe el, precum Honda Accord V6. o masina pe care am testat-o si mi-a placut, desi inclin tot spre un SUV, ptr ca imi place f mult ce-mi ofera. Murano insa nu e o masina de off road de aia nici nu am bagat-o la asa ceva. daca as avea LC insa as merge in desert cel putin o data pe luna cu niste amici care fac iesiri de genu asta si si-au luat masini ptr asa ceva.

va multumesc ptr raspunsuri.

Titi1988
Infiniti FX 35? FX 45? FX 30d?
mircanu

Titi draga, nissanist de-al meu, de altfel. e buna sugestia, imi place FX35, insa FX35 vine mai scump decat LC cu vreo 8000 de euro. e frumoasa masina, de fite as zice insa eu sunt trecut de faza fitelor si a vitezei. inclin spre confort si practicabilitate. incerc sa combin si eu utilul cu placutul fara sa-mi sangereze portofelul. daca iau LC ma scot mai ieftin, merg si cu el in desert si imi scad si predispozitia la amenzi de viteza care vine la pachet cu o masina rapida.
daca ar fi sa raman la nissan as merge pe Patrol (pe care nu mi-l permit) sau pe maxima, insa ceva imi spune ca trebuie sa trec la toyota daca vreau sa raman la japoneze. au o valoarea de revanzare mai mare, iar LC are i reputatie f buna la fiabilitatea si confort.
DRAGOS
Daca nu pierzi deloc la revanzare atunci nu stiu de ce mai stai pe ganduri, asta ar fi fost singura problema. Ia LC daca iti place si gata, e o masina senzationala, dar depinde si ce vrei sa faci cu el.

Nasol moment totusi, cred ca e groaznic sa ai masina perfecta pt tine, dar de la care iti lipseste un lucru atat de elementar, confortul la volan.
James Kilowatt
Subaru Tribeca?

Hyundai IX55?

Oricum, cred ca ce vrei tu nu exista. Un SUV care sa fie si iute, si fiabil, si ieftin, si luxos, si asa mai departe. Vrei o masina cam prea ideala (ca noi toti), asa ca la unele criterii va trebui sa faci compromisuri. Ar trebui intai sa stabilesti care dintre criterii sunt iportante pentru tine si la care ai putea sa faci rabat.
Seri
Infiniti ala micu, EX 37, nu te incanta?
Ar mai fi cateva masini in acceasi clasa cu Murano, care sunt disponibile pe piata SUA, dar nu stiu daca sunt si in UAE: Ford Edge 3.5, Lincoln MKX 3.5, Cadillac SRX (2.8T, 3.0, 3.6), Chevrolet Equinox 3.0, GMC Terrain 3.0, Mazda CX-7 2.3T, Lexus RX 3.5, Toyota Highlander 3.5, Acura MDX 3.7, RDX 2.3T.
mircanu

imi dau seama ca masina perfecta nu exista. insa daca ar fi sa fac rabat la ceva in alegerea unei masini asta nu ar include confortul la volan. As inchide ochii la altele insa la volan vreau sa stau cat mai confortabil posibil. Murano cred ca este o masina confortabila in general (nu am citit ca multi sa se planga pe forumul din US de aspectul asta) insa ptr mine se dovedeste dificil sa-mi gasesc o pozitie ideala, din pacate. nu stiu ce sa zic, poate se mai lasa scaunul si atunci o sa intru mai bine in el, pana acum e destul de plan si alunecos. e pacat, asa cum ati zis si voi caci in rest nu am ce sa-i reprosez. masina e exact ce-mi doresc/trebuie in ceea ce priveste spatiu, putere, dotari etc.

Seri, masinile enumarate de tine sunt mai toate disponibile aici. nu avem acura si chevy equinox, restul sunt. imi plac unele dintre modelele enumerate, insa nu am avut niciodata masina americana si mi-e teama sa ma bag la una. nu prea stiu cu ce se mananca. sunt mult mai familiar si confortabil cu marcile japozenele si europene.
MAZDA cx-7 e misto insa e turbo. eu vreau un motor aspirat cu intretinere usoara si necostisitoare.

maine ma duc la un automall sa vad ce deal pot sa fac cu ei ptr un LC (au cateva in stoc, SH vechi de cateva luni). nu-mi pun mari sperante caci astia iti evalueaza masina la pret mic, insa sa vedem totusi.
Otto73
Mazda Cx-9
Chevrolet Traverse
Buick Enclave
solmar
Vezi si pe la Volvo desi mie mi se par cam piperate...
Seri
Totusi, cel mai simplu ar fi sa cauti un scaun sport tot de la Nissan. Poate exista aceasta optiune si pe Murano, eventual Altima sau Maxima.

Imi imaginez ca masinile americane sunt destul de populare in Emirate, asa ca nu mi-as face griji in privinta lor. Nu e ca si cum ai merge cu un Edge la un mecanic Ford care a vazut doar Fiesta, Focus si Mondeo. La noi mi se pare o nebunie sa-ti cumperi o masina japoneza sau americana.

Alte masini la care te-ai mai putea uita: noul Touareg V6, cu scaune din pachetul R-Line, sau noul Jeep Grand Cherokee V6 cu scaune de SRT-8.
former_ozz
QUOTE
si eu inca un raspuns whistling.gif


Asa-i, ai ochi mai buni ca mine.
Mi-e insa foart egreu sa inteleg problema asta cu reviziile. Adica,... schimbul de ulei e scump? Ce te opreste sa-l faci la benzinaria din colt sau singur in fata blocului daca chiar vrei sa nu dai bani?
Cit poate sa fie un schimb de ulei? Uleiul dintr-o masina e 30$ maxim, filtrul inca 10, manopera inca 20$ sa zicem, il faci o data la 15000km sau cit e... fata de cit costa masina chiar conteaza?
mircanu
va multumesc ptr raspunsuri.

masina se apropie de 10.000km si o sa merg cu ea la revizie curand. o sa vb cu cei de la reprezentanta sa vad daca pot modifica scaunul, daca au vreo solutie. pana la urma asta e problema in cazul meu. as prefera suportii laterali mai pronuntati, sa stau mai fix in scaun. asta ptr ca inainte, masinile pe care le-am avut au avut scaune sport/ sau mai pronuntate. tracand la unul de piele si mai mare e normal sa nu il gasesc confortabil. e problema de obisnuita cred.

intre timp am fost la automall. aveau doua LC si inca cateva alte modele de masini atractive insa nu ne-am inteles la diferenta de pret pe care sa o dau eu in plus. oricum nu m-as fi grabit ptr ca masina mea nu are cusur asa ca nu caut sa scap de ea cu orice pret. vad intai daca exista vreun reglaj pe care aia de la service il pot face desfacand scaunul.
omul vesel
Lexus RX 450 H, e japoneza, are talia lui Murano, e comfortabila. Mai e si hybrida pe deasupra, probabil o sa te scuteasca de niste taxe.
former_ozz
Si probabil dublu la pret.
Seri
Asta nu ar fi culmea zgarceniei? Sa-ti iei o hibrida cand benzina e 1 leu! teehee.gif
Cred ca sunt si interzise in regiune. banned.gif laugh.gif
mircanu

masinile hibride sunt aproape inexistente. mi se pare ca autoritatea de transport a introdus cateva ca masini de taxi, mai mult ptr imagine. majoritatea covarsitoare a taxi-urilor sunt in continuare camry si altima de 2.4l.
Lexus SUV e prea scump ptr mine. o masina excelenta, mereu le admir pe strada. RX de 3.5 este foarte popular aici.

Intre timp, am reusit sa-mi gasesc o pozitie mai confortabila. am vb cu unul de la reprezentanta care era in tema cu treaba si mi-a gasit o setare satisfacatoare. mi-a zis ca mai multi s-au plans insa ptr ca nu au manevrat cum trebuie setarile, inclusiv eu. eu faceam greseala sa cobor scaunul la maxim jos si asta era din start o greseala ptr ca nu am 2 metri. in plus, ca sa compensez lipsa de profil a scaunului eu ridicam la maxim marginea din fata a scaunului, ca sa stau ca sa-mi stea fundul mai fix in adancitura formata. gresit si asta.
Acum scaunul este mai ridicat, sezutul este plan si spatarul aproape drept, cum de altfel il si tineam.
Lipsul ramas sunt suportii laterali care trebuia sa fie mai definiti ptr a fi ideal. raspunsul celui de la service este "ptr ca modelul este ptr piata americana au facut scaunele mai mari, asa cum sunt la majoritatea suv-urilor de acolo. asa le place alora sa aibe, fotolii mari si late, in loc de scaune profilate."



solmar
Asadar problema s-a intors tot la tine.... Trebuie sa te ingrasi si vei sta confortabil.
mircanu

ma gandesc ca trebuie sa-ti placa mult de tot o masina ca sa mai pui vreo 20-30kg pe tine ca sa te mulezi pe scaun. mai bine ajung pieton sau biciclist bicycle.gif decat sa ajung la 100kg.
ai naibii americani, nu puteau si ei sa fie toti trasi prin inel ca brad pitt.
AlexTM
Sigur nu exista un buton de "ridicat sustinerea laterala" ? Cine stie ce minuni ascund SUV-urile astea de lux (stiu, nu e chiar lux-lux dar nici Land Rover defender nu-i)
mircanu

Manualul nu indica o astfel de setare.
Daca exista asa ceva nu-mi ramane decat sa iau o cheie franceza si sa-mi dau una peste un organ sensibil. ar fi chiar tare sa fi vandut masina fara sa stiu de butonu asta minune.
solmar
Pagina 1-6 din manualul utilizatorului.
Lumbar support (if so equipped): The lumbar support feature provides lower back support to the driver.
Push the front*1 or back*2 end of the switch to adjust the seatback lumbar area.
Vezi daca ai echiparea/butonul asta!

http://www.nissanusa.com/pdf/techpubs/mura...ssan-Murano.pdf
mircanu

solmar iti multumesc ptr ajutor. jos palaria ca te-ai deranjat sa cauti.

masina are acel buton de suport lombar. ideea e ca de acolo setezi suportul ptr "lower back" (mijloc), nu are legatura cu suportii laterali.
eu ma plangeam de faptul ca intre suportii laterali este mult spatiu, iar suportii laterali nu sunt iesiti f mult in afara. astfel ca daca nu esti f mare ci de o statura mijlocie ca mine (1.80 si 80kg) atunci scaunul e un pic prea mare/lat.
senzatia asta e mea este accentuata si de faptul ca vin de pe masini cu scaune mai sport, am mai explicat asta. vreme de cativa ani am condus stand intr-un scaun bine profilat, in care nu ma miscam deloc, sportii laterali ma tineau fix. asa ca m-am abisnuit sa ma simt bine asa. imi dau seama acum ca problema este una si de obisnuinta si asta se dezvata mai greu.
oricum, acum ma simt mai bine acum dupa ce mi-a aratat ala de la service cum trebuie setat, in functie de statura mea.
solmar
Atunci poti retapita scaunul pe fizicul tau, dar nu stiu daca ai astfel de servicii in zona.
mircanu

Sunt o groaza de servicii de genul asta. arabii sunt bolnavi cu masinile si tunningul lor, in special estetic. sunt o sumedenie de grozavii pe aici, tapiterii de tot felul, borduri acoperite cu blana etc. nici nu-ti inchipui.

eu unul nu sunt adeptul schimbarilor. foarte rar iese treaba ca din fabrica si se strica si armonia estetica a masinii, e aiurea sa ai caunul soferului diferit de celelalte. azi am condus masina si inceapa sa-mi placa asa cum a aranjat ala de la service scaunul. e mult mai bine decat m-a dus pe mine capul sa-l aranjez. daca o sa ma simt bine asa tin masina ptr ca e foarte ok in rest.
masina este la vanzare acum, insa nu ma arunc sa o dau. daca vine unu si imi da cat cer pe ea o sa ma gandesc.
solmar
Prin retapitare nu cred ca o sa strici aspectul (armonia de care spui) masinii, pur si simplu ajustezi scaunul sa te simti bine in el. Cred ca mai de folos ar fi sa te duci la un atelier si sa le arati scaunul vechi in care te simteai bine si sa-ti spuna ei ce pot face pentru tine.

Cand am citit borduri acoperite cu blana m-a dus mintea la bordurile de pe marginea drumului si ma gandeam ca iti trebuie un dram de nebunie pentru asta... 36182451.gif
getodac
Daca te hotarasti totusi sa iti schimbi masina arunca o privire si la RR Evoque, are un interior incredibil si banuiesc ca si foarte confortabil.
Titi1988
QUOTE (getodac @ Nov 17 2011, 07:38 PM) *
Daca te hotarasti totusi sa iti schimbi masina arunca o privire si la RR Evoque, are un interior incredibil si banuiesc ca si foarte confortabil.


masina este superba... no comment! dar interiorul este inghesuit. parerea mea. Eu direc la RAnge Rover Sport V8 m-as uita.
solmar
QUOTE (Titi1988 @ Nov 17 2011, 11:09 PM) *
Eu direc la RAnge Rover Sport V8 m-as uita.

Nu vrei sa stii ce consum are...
mircanu

RR sport supercharged este masina mea preferata. M-am uitat cu jind la ea, insa nu-mi ajungeau banii decat de una veche de 3-4 ani si peste 100k km. de aia nu mi-am luat. in plus, la vechimea asta era iesita din garantie asa ca ce pica, pica pe buzunaru meu. consumul nu era o problema. consuma cu 3-4 litri in plus fata de Murano. intretinerea si piesele sunt scumpe insa.

RR Evoque l-am vazut pe strada aici. arata ff mic. nu stiu cine o sa-l cumpere. eu nu as da banii pe un RR asa de mic, fie el misto la interior.
James Kilowatt
RR sport supercharged are o discrepanta enorma intre putere si performante.... nu stiu de ce-ar cumpara-o cineva, ce ar putea cauta la ea altceva decat "imagine". Merge doar daca o primeste cadou de la parinti cand implinesti 16 ani biggrin.gif
Nu inteleg ce naiba poate fi "sport" la masina asta, daca asta e sport atunci raba e "racing" biggrin.gif

De banii aia iei un A7 quattro care o surclaseaza pe autobah din absolut toate punctele de vedere, desi are 200CP mai putin, si un offroader veritabil pentru cei pasionati de calarit dune sau traversat namoale.
Titi1988
QUOTE (solmar @ Nov 17 2011, 09:18 PM) *
QUOTE (Titi1988 @ Nov 17 2011, 11:09 PM) *
Eu direc la RAnge Rover Sport V8 m-as uita.

Nu vrei sa stii ce consum are...

Cand benzina si motorina sunt 1 leu.. I really don't give a f**k!! woot.gif
James Kilowatt
Cand masina costa 90k€ you don't really give a f..k care mai e pretul benzinei biggrin.gif
mircanu
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 18 2011, 11:15 AM) *
RR sport supercharged are o discrepanta enorma intre putere si performante.... nu stiu de ce-ar cumpara-o cineva,
De banii aia iei un A7 quattro care o surclaseaza pe autobah din absolut toate punctele de vedere, desi are 200CP mai putin, si un offroader veritabil pentru cei pasionati de calarit dune sau traversat namoale.


pentru ca e cel mai frumos SUV.
Q7 e un fund de baba pe langa RR, no offence. nu se compara la design cu RR.
James Kilowatt
Degustibus smile.gif Insa vorbeam de A7, nu de Q7. Nu e o greseala de tastare. Mie unuia imi plac formele fluide la o masina, mai ales una de lux.
Personal nu am observat ca RR ar avea un design anume... adica, in ochii unui neavizat ar parea o caramida cu faruri, desenata de un copil de grupa mijlocie nu foarte precoce teehee.gif Valabil si pentru Q7, aici nimic de zis, insa nu il recomandasem nici pe asta, mi se pare la fel de pimp-car.
Insa oricum mai bine sa nu aiba design deloc decat unul care sa nu-ti placa.

Cat conteaza designul in alegerea ta? Ca sa stim ce sa recomandam? Ca altii se uita la consum, altii la performante, la fiabilitate, sau la pret, etc, nu avem toti aceleasi prioritati, si daca dam sfaturi pe baza prioritatilor noastre clar o dam in bara.
HalbaSus
R-class cat e pe la voi ? sau Audi A4/A6 Allroad ?
mircanu
A4 si A6 all road nu se importa. nu s-ar vinde. ar costa aproape cat un Q5 sau Q7 si aici lumea prefera SUV-uri.
de ex un A4 cu motor de 1.8 incepe de la 24.000 de euro. un Q5 incepe de la 32.000 de euro iar un Q7 cu motor de 3.0 TFSI incepe de la 42.000 E.

A7 este extrem de scump. incepe de la 52.000 de euro. preconizez ca o sa-l cumpere pulea spataru la pretul asta. la 60.000 de euro iti iei A8. nu numai asta, marcile japozene ofera multe alternative la banii astia. de aceea, e plin de toyote, lexus, honde, infinity si nissan aici.
un R-klass incepe de la 40.000 de euro, insa ajunge la 80.000 de euro daca vrei varianta de top cu V8 6.2.

ca sa va faceti o idee, un LC 150 Prado incepe de la 23.000 de euro. Murano full cu navi si tot ce vrei pe el costa 31.000 de euro.
omul vesel
Nissan Pathfinder?

AlexTM
Armada?
mircanu
ambele incercate. sunt sub murano. daca iau altceva as vrea ceva peste.
AlexTM
Asta cu Armada era o gluma smile.gif
Pe langa faptul ca e muult prea mare, e si gresita ca si conceptie, cu portbagajul ala lipit fortat de restul masinii.
solmar
Noul CRV?
Titi1988
X5...ML.. NEAH!!!


si cum potis a zici ca ii slab motorul??
hifTech Engineering Belgium - Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged - stage 2 : Polley upgrade + Supersprint + V-max Off !!

orig : 488hp - 652Nm
tuned : 543hp - 719Nm!!!!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.