Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Murano vs.....
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4
James Kilowatt
Eu am observat ca offroaderii seriosi in general prefera cutiile manuale. Daca ai de gand sa mai calaresti si dunele, poate ar trebui sa vezi ce spun expertii, daca se preteaza mai bine o cutie manuala sau una automata.
mircanu

exclus cutia manuala.
nu se merita ptr a merge o data sau de doua ori pe luna off road. vezi ca am zis ca nu sunt si nici nu voi fi off-road-er serios. merge si asta automata ptr ce vreau eu.
Otto73
Ai dreptate avalonul e scump dar super.
Ar mai fi hyundai genesis tot o masina super.
Maxima ai zis si tu e super.
Din pct. meu de ved. sonata si kia optima doua sedane medii-mari excelente.
Dar sincer sa fiu nu stiu ce vezi la accordul ala.
Ai mers cu el?
Plastice ieftine, hidos si merge ca o rasnita (motorul in 4 cyl).
Nu are nici o antifonare. E galagios rau.
Singurul atu este fiabilitatea.
Eu nu incerc sa-ti schimb parerea dar te rog deschide ochii bine cand iti cumperi o masina.
mircanu

am mers cu el.
ce mi-a placut a fost chiar interiorul si finisajele. nu mi s-au parut deloc plastice ieftine. eu vb de variante de top cu interior de piele. galagios era doar cand bagai picioru in ea puternic. altfel la drum, e ok.
nu ma grabesc oricum, de aia nici nu ma luat nimic pana acum.

mi-a mai facut o masina cu ochiu, Jeep Grand Cherokee. sper sa-mi fac timp sa fac un test drive si cu asta.
Otto73
QUOTE (mircanu @ Feb 8 2012, 09:27 AM) *
mi-a mai facut o masina cu ochiu, Jeep Grand Cherokee. sper sa-mi fac timp sa fac un test drive si cu asta.

Aici vorbim aceasi limba.
Dpmdv e cel mai frumos SUV la ora actuala.
Si e si potent.
Finisajul e bun are o gramada de extrase din care amintesc scaune ventilate etc.
solmar
Acum o luna sau doua am vazut in Bucuresti o masina de teren sub sigla Fiat, Freemont! Arunca o privire si aici, mie mi s-a partut ca seamana cu Grand Cherokee .... si e la jumatate de pret.
solmar
E parteneriat cu Chrysler, dar pe bune ca nu arata rau. I-am dat o tura cu oarecare admiratie.
DORU
Face parte din aceeasi galeata cu Chevrolet Captiva, Opel Antara, Hyundai nu stiu cum si restul.
SUV fara veleitati deosebite, in afara de garda la sol: nici sportiv, nici demn de un 4x4 mai dihai sad.gif
James Kilowatt
Pai tocmai ai descris 90% din SUV-uri. Sportiv nu-i niciunul si capacitati offroad pe bune au destul de putine.
mircanu
QUOTE (Otto73 @ Feb 10 2012, 08:19 PM) *
QUOTE (mircanu @ Feb 8 2012, 09:27 AM) *
mi-a mai facut o masina cu ochiu, Jeep Grand Cherokee. sper sa-mi fac timp sa fac un test drive si cu asta.

Aici vorbim aceasi limba.
Dpmdv e cel mai frumos SUV la ora actuala.
Si e si potent.
Finisajul e bun are o gramada de extrase din care amintesc scaune ventilate etc.


da. ptr ca e facut pe aceeasi platforma cu Mercedes M-klasse. se vede clar progresul.
DORU
Pai Sorin, eu apreciez celelalte 10 procente biggrin.gif
Macar stii pt ce platesti, dar asa...iti furi singur caciula cu cele 90% de care aminteai wink.gif
mircanu
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 10 2012, 11:38 PM) *
Pai tocmai ai descris 90% din SUV-uri. Sportiv nu-i niciunul si capacitati offroad pe bune au destul de putine.


cred ca ai gresit topicul.
ai facut unul separat unde iti tot versi naduful despre suv-uri. esti moderator, asa ca poti sa-ti muti singur postul acolo. thumbsup.gif
James Kilowatt
Parca spuneai ca nu te intereseaza sportivitatea, ca esti familist nu pusti teribilist ca (unii din) noi. Si nici nu te intereseaza capacitatile offroad prea hardcore... asa ca nu vad ce nu-ti convine la postul meu. Voiai "spatiu, confort si siguranta" ca un om responsabil ce esti nu "offroad si sport".

Daca vrei offroad si sport probabil va trebui sa-ti iei doua masini diferite, din care nu e SUV niciuna. Singura chestie sportiva de la SUV-uri e prima litera. teehee.gif
mircanu
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 11 2012, 07:53 PM) *
Parca spuneai ca nu te intereseaza sportivitatea, ca esti familist nu pusti teribilist ca (unii din) noi. Si nici nu te intereseaza capacitatile offroad prea hardcore... asa ca nu vad ce nu-ti convine la postul meu. Voiai "spatiu, confort si siguranta" ca un om responsabil ce esti nu "offroad si sport".

Daca vrei offroad si sport probabil va trebui sa-ti iei doua masini diferite, din care nu e SUV niciuna. Singura chestie sportiva de la SUV-uri e prima litera. teehee.gif


Idem. te rog sa-ti muti posturile la topicul unde isi au locul. aici este Murano vs..........
multumesc
mircanu

revenind la oile mele, va impartasesc ca am facut un test drive cu Honda CR-V, intre timp. mi-a placut masina per tota,l insa singurul motor disponobil pe modelul asta aici este prea mic. este motorul de 2.4 de pe honda accord. la fel, directia mi s-a parut cam grea la manevre de parcare. ca si comparatie, LC este o masina mult mai grea insa volanul se misca mai usor.
in rest la interior nu am ce sa-i reprosez: scaunele sunt confortabile (imi place manerul lateral, similar cu cel de pe range rover), finisajele sunt de calitate, dotarile sunt decente, spatiul este din belsug. Display-ul din bord unde iti arata consumul, cati km mai faci cu benzina din rezservor, temperatura etc mi se pare f reusit. volanul imi place, este placut la atingere si usor de gasit comenzile pe volan, nu trebuie sa te uiti sa vezi unde sunt butoanele.

asa cum am mai mentionat o sa ma duc sa mai fac test drive si cu Jeep Grand Cherokeee si Toyota Rav4 care aici vine cu un singur motor de 2.7.
intre timp folosesc o masina inchiriata: Toyota Corolla, o masina pe care o gasesc excelenta ptr umblatul de zi cu zi.
Legionaru'
QUOTE (mircanu @ Feb 12 2012, 08:40 AM) *
intre timp folosesc o masina inchiriata: Toyota Corolla, o masina pe care o gasesc excelenta ptr umblatul de zi cu zi.


Ai mare noroc ca ne-a parasit Rebel. Te-ar fi facut albie de porci.
mircanu

am fost si am facut test drive cu Jeep Grand Cherokee si VW Touareg.

In primul rand, Touareg mi s-a parut cea mai tare dintre toate masinile testate pana acum. chiar nu ma asteptam sa fie asa de buna. mi s-a parut chiar peste M-klasse pe care l-am testat. mai rapida si mai ferma. foarte manevrabila. foarte placut impresionat. am mers cu varianta de 3.6 V6, 280CP. Desi Jeep Grand Cherokee are 290CP, Touaregul se simte mai rapida si mai puternica, datorita cutiei superioare cred (8 viteze, fata de 6 la Jeep). lasand la o parte puterea si acceleratia Touaregul este net superioara la tinuta de drum si directia e mult mai exacta decat la Jeep. si la spatiu interior este peste Jeep.

acum la dotari Jeepul iese in fata concurentei caci la 30.000 de euro (dupa discount) ofera tot ce vrei si ce nu vrei: navigatie, dvd player, rear camera, memory leather seats, bluetooth, cruise control, sunroof etc etc etc).
Touaregul costa mult mai mult daca vrei aceleasi dotari. cu peste 10.000 de euro in plus.
insa, exista un model de Touareg care costa 35.000 de euro. la banii astia vine cu o serie de dotari decente (departe insa de cele ale Jeep-ului) care pe mine m-ar multumi, insa chiar si asa pretul este usor peste bugetul meu.

ziua de azi a fost dedicata alegerii masinii asa ca am trecut si pe la Subaru.
Tribeca este o mare dezamagire. plasticuri naspa la interior si inghesuita in spate ptr ca au pus pe ea 7 locuri. e clar ca masina nu are spatiu ptr 7 locuri, asa ca nu-i vad rostul. a cazut din start.

Insa, Outback este o masina care mi-a luat ochii. Pe langa faptul ca mi se pare superba, imi place mult si interiorul iar finisajele si plasticele mi se par bune. De asemenea o gasesc confortabila. din pacate, nu aveau dispinobila o masina ptr test drive asa ca nu am putut incerca masina.
Outback-ul vine cu 2 motoare aici: 2.5 (167CP) si 3.6 (260CP). Insa nu este o masina ieftina deloc.
-varianta de 2.5 full option costa 25.000 euro.
-varianta de 3.6 full option costa 28.400 euro.
ramane insa sa conduc masinile sa-mi fac o parere.

Atat Subaru cat si Jeep si VW ofera cinci ani garantie insa Touaregul este singurul care vine fara limita de km. la celelalte doua exista limita de 100.000km.












20krpm
la tribeca n-au mai facut aproape nimic de citiva ani. inainte de outback am avut doua, si au fost amindoua masini de incredere - altfel n-as fi luat acelasi lucru de doua ori, iti dai seama. putin cam rigide in spate, si iti dau dreptate, al 3lea rind de scaune e BS. dar motivul major pentru care anul asta n-am continuat cu tribeca e ca nu se stie deloc ce viitor o sa aiba. dealerii de la noi aveau zeci si sute de masini in stoc din fiecare din celelalte modele, si una sau doua tribeca.

outback e ok, ma descurc foarte bine cu ea si e foarte comoda, dar sa nu te astepti la ultimul racnet de dotari. e o masina care ilustreaza exact ce face subaru mai bine - masini sanatoase, de nadejde, bune la orice - dar nu e o masina cu care sa rupi gura tirgului.
DORU
Dpdv al abilitatilor off-road, Touareg este No.1.
Subaru insa merita atentie...iar Jeep este ideea americana despre ce tb sa insemne un off-roader dupa gustul si asteptarilor celor de peste ocean.
Ori il iei cu Quadra-Trac 4 ori mai bine Touareg thumbsup.gif
mircanu
@20krpm
dotarile cu care vine aici Outbackul sunt ok. vine cu cruise control, piele, scaune electrice, trapa, airbaguri laterale, comenzi pe volan, climatronic ca sa le mentionez pe cele mai importante. tehnic mi se pare superioara concurentei.
insa Subaru are aici un mare dezavantaj. se vinde putin astfel ca o revinzi greu si cu putini bani. dealerul este unul mic si unicul ptr Subaru, au un singur service. din ce am inteles, mecanicii sunt cam nepriceputi. trebuie sa aflu mai multe despre service si costul de intretinere.
zi-mi mai multe te rog, daca ai avut probleme cu Outback-ul, cati km ai facut cu ele?

@doru
Touaregul, asa cum am zis este net superior celorlalte insa vine la un pret pe masura. eu nu am incercat masina off-road. pe mine m-a impresionat pe sosea. nu stiu daca este mai bun decat LC off-road (ma indoiesc) insa nici nu mai conteaza la cum este pe sosea.


tot azi am facut inca o data test drive cu LC150 4.0 V6. mai facusem test drive insa a trecut ceva timp si voiam sa-mi reimprospatez impresiile. varianta incercata de mine este 32.000 euro si vine cu putine dotari. este o masina simpla la care putin se pot strica peste ani, insa nici nu ai cine stie ce lux in ea (de fapt, nu ai mai deloc insa este f confortabila). la spatiu este peste toate celelalte. se misca bine si este usor de condus in ciuda dimensiunilor.
am lamurit treaba si cu sistemul 4x4. masina este RWD on road. poti cupla 4x4 4H sau 4L, atunci cand ai nevoie. deci nu este full time 4x4. exista o varianta mai scumpa care este full time 4x4 insa aia nu e disponibila momentan aici. era modelul cu suspensia pneumatica la care au fost probleme asa ca varianta aia nu se mai importa la momentul actual. oricum nu m-ar fi interesat caci aia e prea scumpa.
avantajele toyotei LC sunt pe langa spatiu si fiabilitate, faptul ca o revinzi usor, este o masina populara aici si are valoarea de revanzare buna. service-uri sunt multe si nu e scumpa ca intretinere.
20krpm
QUOTE (mircanu @ Feb 12 2012, 12:25 PM) *
@20krpm
dotarile cu care vine aici Outbackul sunt ok. vine cu cruise control, piele, scaune electrice, trapa, airbaguri laterale, comenzi pe volan, climatronic ca sa le mentionez pe cele mai importante. tehnic mi se pare superioara concurentei.
insa Subaru are aici un mare dezavantaj. se vinde putin astfel ca o revinzi greu si cu putini bani. dealerul este unul mic si unicul ptr Subaru, au un singur service. din ce am inteles, mecanicii sunt cam nepriceputi. trebuie sa aflu mai multe despre service si costul de intretinere.
zi-mi mai multe te rog, daca ai avut probleme cu Outback-ul, cati km ai facut cu ele?

pai... dotarile "importante" pe care le enumeri tu sint de fapt alea neimportante. cel putin aici, astea-s standard. dotarile smechere acum sint gps cu voice recognition si clasificarea restaurantelor dupa stele zagat, pandora si gigabaiti de on-board hard drive pentru muzica, cupholdere care-ti tin coca cola rece sau cafeaua calda, si d-astea. (spre deosebire de bmw de exemplu, la care tre sa platesti $3000 pentru nush ce puii mei de premium vip package, daca vrei deschizator pentru usa de la garaj.)

cu outback am facut vreo 22,000km din aprilie anul trecut. cam devreme pentru probleme. stiu ca au un recall pentru chederul de la sunroof, dar cu ploile astea de pe la noi am si uitat de el. alea doua tribeca le-am avut cite 3 ani, approx 45,000km fiecare. la prima a murit bateria dupa vreo citeva luni, am dus-o la service, si mi-aduc aminte ca dupa doua zile a trebuit sa le-o duc iara (nu mai stiu ce se intimplase cu aerul conditionat, si era viscol tot timpul inauntru). la a doua s-a ars un bec de la far dupa vreo 2 ani jumate. conform manualului, becul de pe dreapta il poti schimba singur, pentru ala din stinga tre sa duci masina la service. m-am prins de ce: ca sa il schimbi pe ala din stinga trebuie sa demontezi bateria, care contine substante letale precum acid, plumb, etc. mi-am revizuit testamentul, am demontat bateria, am schimbat becul, si am supravietuit.

te inteleg totusi ca te nelinisteste capabilitatea dealerului local. de ce nu ii pui sa puna in contract ca pe perioada cit le dai masina in service iti dau o masina de imprumut, sau iti platesc un rental?

mircanu

@20krpm, iti multumesc ptr detalii
aoleo, m-ai spart. dotarile alea smechere nici nu stiam ca exista pentru ca aici......nu exista.

uite cu ce vine aici Outback 2.5 full option:
Full Power Options, Front, Side and Curtain Airbags, Vehicle Dynamics Control System, Cruise
Control, Paddle Shift, Push Button Engine Start and Smart Keyless Entry, Leather Wrapped
Steering Wheel and Gearshift Knob, Dual Zone Climate Control System, Rear AC Duct, 6- CD changer with
Auxiliary Audio Input, Steering Wheel Mounted Audio Switches, 10 Way Power Adjustable
Driver’s Seat with Lumbar Support, Antilock Braking System (ABS) with EBD, Electronic Parking
Brake, 17inch Alloy Wheels, HID Headlamps with Pop-up type Headlamp Washers, Self-
Levelizer, Leather Seats, Power Sliding Glass Sunroof

avantajul tau este ca te afli intr-o societate de consum (daca am intuit bine locatia ta) unde concurenta isi spune cuvantul si clientul poate pune conditii. aici nu. fiecare delaer are monopol pe marca (incredibil dar adevarat), asa ca nu prea ai sanse ca si client sa obtii vreun lucru in plus fata de dealul normal.
daca eram in State era mult mau usor de ales si la aceeasi bani primeam cu siguranta dotari in plus. ma refer la orice marca nu numai la Subaru.

asa ca, vrand-nevrand aleg masina si in functie de cat de bun a dealerul...
James Kilowatt
Cu Tuareg am facut si eu un drivetest (nu, nu pentru mine biggrin.gif ) si dintre suv-uri mi s-a parut cel mai fain dpdv al soferului. Eu am mers cu varianta de 3kile dizal, ca deh €urope oblige, p-aici pacura e la putere. Nici cutia de viteze nu e rea deloc. Oricum, pana la urma tipul a luat un 535i biggrin.gif
Stiu ca s-ar putea sa sune a sacrilegiu, insa mie Tuaregul mi s-a parut comparabil cu Cayenne mai vechi la tinuta de drum, si peste X5 (tot modelul dinainte).

Eu ma imbolnavesc cand aud ce preturi sunt la voi... 35k un Tuareg? Aici cu 35k iei cel mai anemic si mai chel Passat, sau un Golf ceva mai potent si mai echipat... De curiozitate, cat e la voi un A6 sau A7, 3L TSI?
20krpm
mircanu: da, cam asa ceva are si a mea, e modelul numit "limited" fara gps (atita vreme cit gps-ul pe bord o sa fie optiune, sau optiune mai scumpa de $150, nu cred ca vreau sa cheltui bani pe asa ceva). iar daca vrei o paleta frumoasa de optiuni, uite-aici. JK da in metastaza daca ii spun ca pretu la asa ceva e sub $200 pe luna, cu loc suficient pentru copchil de 4 si ipad in pozitie favorabila pentru liniste in scaunele frontale. da las, ca si el are o luna si ceva de vacanta pe an smile.gif)
mircanu
@20krpm
aici nu se pune accent pe GPS ca nu prea avem nevoie. e tara mica si se invata repede. ce mi-ai aratat tu acolo, asa cum am zis, nici nu stiam ca exista. in State, e normal ca toata lumea vrea GPS si masinile se intrec in oferte cu sisteme sofisticate.

audi A6 cu motor de 3.0 incepe de la 47.000E. nici nu ma intereseaza daca e mai ieftin ca-n europa ca tot scump e ptr mine. A7 incepe de la 52.000 de euro. ii urez sa stea 52.000 de ani la showroom. (sunt acrii strugurii la care nu ajung).
James Kilowatt
La noi A6/A7 cu motorul de 3L sunt in jur de 55k€... insa la fel e si Tuaregul, XC90-il, LC-ul, Murano, sau chiar si Hyundai IX55.

Interesanta chestie, deci la SUV-uri e mult mai ieftin la voi, in timp ce la berline preturile sunt comparabile. Grand Cherokee de exemplu e intre 47 si 63k, iar LC V8 e intre 73 si 85k€. Adica mai mult decat dublu fata de ce zici tu p-acolo.
Seri
La voi nu se vinde Toyota Highlander 3.5? Este fratele mai sarac al lui Lexus RX350.
mircanu
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 13 2012, 12:25 PM) *
La noi A6/A7 cu motorul de 3L sunt in jur de 55k€... insa la fel e si Tuaregul, XC90-il, LC-ul, Murano, sau chiar si Hyundai IX55.

Interesanta chestie, deci la SUV-uri e mult mai ieftin la voi, in timp ce la berline preturile sunt comparabile. Grand Cherokee de exemplu e intre 47 si 63k, iar LC V8 e intre 73 si 85k€. Adica mai mult decat dublu fata de ce zici tu p-acolo.


ti-ai explicat singur de ce nu are nici un sens sa cumpar vreun sedan de lux cand pot sa cumpar la jumate de pret un SUV. de aia am luat Murano inainte si de aia inclin sa iau tot un SUV si acum.
japonezele si americanele sunt mai ieftine aici ptr ca nu sunt taxele protectioniste din Europa, asta e clar.

la cele europene pretul este usor mai mic aici, insa nu cu mult. diferenta cred ca este facuta de lipsa TVA-ului aici in UAE, insa se adauga costul de transport. asa ca diferenta cred ca ajunge sa fie 10-15% mai ieftin decat in europa.

@seri
highlander nu e aici. am vazut cateva pe strada insa sunt aduse individual din State.
mircanu

Acu trei zile am gasit la anunturi un lexus es 350 din 2010 cu doar 18.000km. pretul era f bun si am contactat vanzatorul insa nu am primit desi am trimis vreo 2 mailuri. presupun ca deja o vanduse.
e o masina care imi place si la clasa ei ofera cam totce vrei. din pacate, pretul ei de noua este cat un LC 150 sau un Touareg nou asa ca nu e o afacere sa o cumperi de noua.

ramane sa fac teste drive cu subaru. nu am ajuns pana acum sa fac unul ca am fost prins cu treaba. am citit insa ca Outbackul de 2.5 vine numai cu CVT, daca vrei cutie normala tre sa cumperi modelul cu motorul de 3.6.
HalbaSus
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 12 2012, 11:10 PM) *
Stiu ca s-ar putea sa sune a sacrilegiu, insa mie Tuaregul mi s-a parut comparabil cu Cayenne mai vechi la tinuta de drum, si peste X5 (tot modelul dinainte).


Cu touaregul nou sau cu touaregul vechi ? Oricum, indiferent despre care model vorbesti Touaregul e facut pe sasiu de Cayene Cayene-ul e facut pe sasiu de Touareg deci e normal sa aiba un comportament similar. Touaregul nou nu l-am condus (dar e foarte laudata cutia in 8 trepte, chestie care e un lucru bun, pentru ca aia veche este la fel de rafinata ca un ciocan scapat pe picior) insa cel vechi e comparabil cu X5-ul (tot vechi) ca tinuta de drum (parca am mai povestit odata o "cursa" amicala cu un X5 pe drumuri virajate) insa senzatia din X5 e mai placuta, mai apropiata de o masina (scaunul se poate regla mai jos, volanul "vine peste tine", etc...).
mircanu
Nu am condus Porsche Cayenne insa asa cum am postat Touaregul m-a impresionat. Refuz sa cred ca Porsche-le ar fi cu ceva mai prejos decat VW, ptr ca si cel mai ieftin Cayenne are un profil sport, asa ca imi inchipui ca misto la condus si sta bine pe sosea.

revenind la topic, 3 luni mai tarziu de cand l-am inceput si la 180 de posturi se apropie de sfarsit. mircanomobilul a fost ales.
va multumesc ptr postari si opinii, sper ca fost o discutie interesanta ptr toti.





Titi1988
deci Touareg? whistling.gif
James Kilowatt
Ce motorizare aia ales? La noi pe benzina vine doar 3.6 FSI si 3L hibrid...
mircanu

nu am ales Touareg, am fost insa aproape. a trebuit insa sa ma gandesc la mai multe aspecte.

aici, Touareg vine cu vine cu V6 de 3.6 de 280CP si un V8 4.2 de 360CP.
AlexTM
Pai si ce-ai ales, ne mai tii ? smile.gif smile.gif
mircanu
Toyota Land Cruiser 150, 4.0 V6.
solmar
Bravos. Nu pastrezi si scaunul soferului de la asta de acum!? Ca o sa-ti para prea mare cel din Toyota...
mircanu
QUOTE (solmar @ Feb 21 2012, 11:11 PM) *
Bravos. Nu pastrezi si scaunul soferului de la asta de acum!? Ca o sa-ti para prea mare cel din Toyota...


?? nu inteleg ce vrei sa spui. nu mai am masina deloc acum.
James Kilowatt
Pana la urma ce a facut sa incline balanta catre LC? Ce-a avut in plus fata de Tuareg?

Oricum, sa o stapanesti sanatos, si sa te duca where no man has gone before, warp 10, engage!
Si te asteptam cu ea la "totul despre masina mea" cand vine smile.gif
solmar
QUOTE (mircanu @ Feb 21 2012, 10:12 PM) *
QUOTE (solmar @ Feb 21 2012, 11:11 PM) *
Bravos. Nu pastrezi si scaunul soferului de la asta de acum!? Ca o sa-ti para prea mare cel din Toyota...


?? nu inteleg ce vrei sa spui. nu mai am masina deloc acum.



Inseamna ca n-am urmarit eu cum trebuie succesiunea postarilor, dar la un moment dat parca totul a plecat de la scaunul incomod... care cu timpul devenise acceptabil. smile.gif
Anyhow, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente!
mircanu
Multumesc,

In primul rand, cel mai ieftin Touareg vine mai scump decat LC pe care l-am ales eu. (destul de chel si asta insa are ce-mi trebuie).
A contat faptul ca valoarea de revanzare a Toyotei este mult mai mare decat la VW.
LC are sapte locuri. nu am nevoie des insa cand se intampla sa fim 6 nu o sa fie probleme cu locurile.

LC este o masina mai simpla (am ales o versiune fara prea multe dotari) pe care daca o sa o tin 10 ani nu cred ca o sa-mi faca probleme. Touaregul este o masina mai complicata tehnic si nu o vad sa fie masina pe care sa o tii 10 ani fara sa bagi bani in ea. poate ma insel insa asa cred eu.
un amic are un Touareg, a iesit din garantie si acum nu stie cum o sa o dea mai repede, ptr ca a trebuit sa schimbe cate ceva la ea si pretul pieselor a fost destul de piperat.
de asemenea, ptr off-road LC mi se pare mai indicat desi am inteles ca si Touaregul e bun. Dar VW este mai joasa si as sta cu frica sa nu-o rup. overall LC mi se pare o masina mai solida.

asteptarea o sa fie lunga 4-6 sapt caci LC150 este cel mai popular model de toyota aici in UAE.
James Kilowatt
Daca ar fi la acelasi pret si in €uropa probabil ca ar fi super populare pana si in Venetia teehee.gif
mircanu

acestea fiind spuse, rog un moderator sa inchida topicul. va multumesc inca o data tuturor ptr participare.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.