Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Murano vs.....
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4
solmar
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 18 2011, 09:57 AM) *
Cand masina costa 90k€ you don't really give a f..k care mai e pretul benzinei biggrin.gif


La un consum de 25% atunci ai autonomie vreo 350 de km, la rezervorul de 88 de litri. Nu prea mai esti balaur la consumul/autonomia asta.

Un link interesant.
James Kilowatt
350km e absolut suficient ca sa ajungi la mall, la coafor si la club. Rau mai esti, raule care esti, strugurii sunt acri, huh? teehee.gif
Titi1988
Range roverul are cu 400 de kg mai mult decat celelalte..
omul vesel
Land Cruiser 200, e mult mai mare decat Murano si decat LC 100.
HalbaSus
QUOTE
si cum potis a zici ca ii slab motorul??
hifTech Engineering Belgium - Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged - stage 2 : Polley upgrade + Supersprint + V-max Off !!

orig : 488hp - 652Nm
tuned : 543hp - 719Nm!!!!!!!


Sa stii ca majoritatea tir-urilor au de la 400 cp in sus si cuplu cat 2 range rovere... cu toate astea nu le-ai numi rapide, nu ?

Rapiditatea e un concept relativ, e drept, dar totusi poate fi dedusa din 3 informatii:
1. Acceleratie, adica cat de repede face o liniuta... sau in cat timp face suta, in cazul defata: 0- 100 km/h 6.2 s, 1/4 mile drag time (402 m) 13.9 s. Decent, dar astea sunt valori bune pentru un hot hatch de 25.000 de euro cu tractiune fata si motor in 4 cilindrii... Nu pentru o masina de peste 100.000 euro, cu motor V8 de 5 lintrii supraalimentat.
2. Viteza in linie dreapta: top speed 225 km/h (140 mph) ... permiteti-mi sa 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif Performanta asta nu e penibila doar comparativ cu masinile normale, e penibil comparativ cu restul suv-urilor (spre exemplu touaregul cu motorul de 3.6 care are cu 100 cp, 2 cilindrii si o turbina mai putin are viteza maxima 220 km/h... iar Cayene-urile deja ating (si chiar depasesc) 250 km/h...
3. Viteza in viraje: Aici nu comentez, nu am despre ce, nu exista.
Titi1988
Eu ma legam de puterea motorului.. Nu de sportivitatea masinii. Trebuie sa fii dus cu pluta sa iti iei un range rover ca sa dai liniute sau sa mergi sportiv prin curbe. Pur si simplu ca si cifre. Sunt de acord cu tot ce ai scris. Si sprerusinea mea am uitat de noul porsche cayenne.. Intre acestea 2 cred ca as lua porscheul acum la 23 de ani. DacA aveam 40 range roverul.
omul vesel

Nissan Murano, facut pe comanda, inclusiv scaunele. Iti alegi scaunele cele mai comfortabile, mergi cu ele la fabrica Nissan si gata. Nu trebuie deloc sa te ingrasi.
AlexTM
QUOTE (HalbaSus @ Nov 18 2011, 08:11 PM) *
1. Acceleratie, adica cat de repede face o liniuta... sau in cat timp face suta, in cazul defata: 0- 100 km/h 6.2 s,
2. Viteza in linie dreapta: top speed 225 km/h (140 mph) ... permiteti-mi sa 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif Performanta asta nu e penibila doar comparativ cu masinile normale, e penibil comparativ cu restul suv-urilor


Valorile astea sunt suficiente pentru orice om normal. Pretul masinii nu se reflecta doar in performante. Mai sunt si altele, cum ar fi calitatea materialelor, dotarile, luxul oferit...
James Kilowatt
Alea le poti avea si fara sa ai aproape 3 tone de fier inutil pe care le poti urni doar cu un motor de supercar. E ca si cum ai spune ca iti cumperi un cap de tir ca-ti place scaunul si materialul bordului.
mircanu
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 19 2011, 01:31 AM) *
Alea le poti avea si fara sa ai aproape 3 tone de fier inutil pe care le poti urni doar cu un motor de supercar. E ca si cum ai spune ca iti cumperi un cap de tir ca-ti place scaunul si materialul bordului.


nu bateti moneda pe aspectul vitezei si in cat timp ia suta. orice masina care e in jur de 8-9 secunde e suficient ptr mine.
nu imi iau masina de 2-3 tone sa alerg cu ea pe sosele, ci sa am confort si spatiu eu si familia. vorbeam ipotetic de RR. nu se incadreaza la bugetul meu.
Mie imi Place RR sport ptr cum arata in primul rand, performanetele sunt pe planul doi ptr ca nu depasesc viteza legala. oricum, nu te faci de ras cu ea.
Cine conduce un RR ajunge sa inteleaga de ce masina e extrem de apreciata. mi-ar placea si un RR cu motor mai mic, insa masina asta incepe de la 65.000 de euro, indiferent de motor.

Daca e sa schimb masina ce voi lua in schimb nu va avea un motor mai mare de 4.0. nu ptr ca nu imi permit carburantul ci pentru ca totusi mi se pare aiurea sa ard asa multa benzina, fie ea si ieftina. La murano, imi iese un consum de 12.5-13.5%, ceea ce e f ok ptr un suv. rezervorul are 82 de litri. ajung la 550-600 de km cu un plin fara sa mi se aprinda becul. asta in oras, intr-un trafic destul de fluid ce-i drept.
Ptr un LC de 4.0, consumul este la fel 13-14%. faci peste 550km cu un plin, mers urban de asemenea.
intre timp, eu si murano a revenit la sentimente bune. ma simt mult mai bine in ea acum cu scanul reglat cum trebuie.




former_ozz
Totusi Murano nu ofera nici confort excesiv si nici spatiu. Daca era LC-ul ala mare eram de acord. Dar Murano e un SUV (sau crossover) destul de micut care pare sa faca niste compromisuri la spatiu pentru design (tesit in spate). De confort nu mai spun ca e chair tinta topicului de fata. De mare pare comparabil cu orice sedan midsize (Mazda 6, Altima, Accodul american etc) sau in cel mai rau caz unul mare genul Maxima.

Nu zic ca e o masina rea, e unul din SUVurile mai simtite, doar ca nu inteleg ideea.
omul vesel
Mitsubishi Pajero daca vrei japoneza sau Volvo XC 90 daca vrei siguranta familiei, in plus e si foarte practica. Pentru o familie cu 2-3 copii e ideala. Nu spun ca Pajero nu e o masina sigura, unii o considera un "tanc" mai mic.
mircanu
QUOTE (former_ozz @ Nov 19 2011, 07:53 AM) *
Totusi Murano nu ofera nici confort excesiv si nici spatiu. Daca era LC-ul ala mare eram de acord. Dar Murano e un SUV (sau crossover) destul de micut care pare sa faca niste compromisuri la spatiu pentru design (tesit in spate). De confort nu mai spun ca e chair tinta topicului de fata. De mare pare comparabil cu orice sedan midsize (Mazda 6, Altima, Accodul american etc) sau in cel mai rau caz unul mare genul Maxima.

Nu zic ca e o masina rea, e unul din SUVurile mai simtite, doar ca nu inteleg ideea.



Murano este o masina excelenta. faptul ca eu nu ma simt in scaun perfect are si o doza de subiectivism combinata cu o obisnuinta a mea de a avea scaune bine profilate. Aici nu se pune problema de confort, Murano are din plin, ci de perspectiva mea ca individ si obisnuintele mele. Nu se pune problema sa ai dureri de spate ca mergi in Murano.
problema nu este acuta deloc.

@o.vesel
Pajero este cu mult sub Murano la toate capitolele, Mits ca marca este mult sub nissan. mitul cu Volvo, masina suedeza cea mai sigura a ramas un mit. acum toate modele care se respecta scot 5 stele NCAP.

recunosc, in toate treaba asta cu schimbatul masinii, exista si un pitic pe creier care imi spune ca trebuie sa-mi iau Land Cruiser (daca tot am SUV sa merg cu el si off road). cand ai un pitic de asta, incepi sa cauti nod in papura masinii tale ca sa gasesti o scuza sa o vinzi.
omul vesel
Atunci e clar. Vinde Murano si ia LC 150 sau LC 200. Asta e solutia la problema.
James Kilowatt
Piticii au intotdeauna dreptate (ca sefii biggrin.gif) asa ca, go for it!
solmar
Mai bine pastreaza Murano si ia si un LC. wink.gif
mircanu
QUOTE (solmar @ Nov 21 2011, 05:51 PM) *
Mai bine pastreaza Murano si ia si un LC. wink.gif


as vrea eu, insa pe tata nu-l cheama nici Tiriac, nici Patriciu.
sa vedem cum iese vanzarea masinii. nu e nici o graba, o vand doar daca iese pretul dorit.

prima optiune ar fi LC 150 numit Prado aici, insa raman deschis. sa nu aruncati cu pietre daca imi iau vreun Accord.
orice as lua criiteriile vor fi: masina noua sau de maxim un an vechime cu km putini (sa fie in garantie cel putin 3 ani), preferabil japoneza cu o fiabilitate renumita. spatiu mare, deci va fi un sedan mare sau un SUV. motor 2.5-4.0l. ptr ca vreau sa tin masina multi ani, trebuie sa aiba o intretinere ieftina. de aceea cad de pe lista marci renumite ptr intretinerea foarte scumpa, bmw, mercedes.....

PS: nu v-am spus povestea, insa inainte cu o sapt. sa cumpar Murano, a fost f aproape sa iau LC. gasisem SH la unu, un LC cu 5000km, veche de 4 luni parca. ne-am inteles la pret si a doua zi ne-am dat intalnire la Politie sa facem actele. eu m-am dus cu banii acolo si l-am sunat inainte, sa se duca sa puna stampila pe cartea de service caci facuse revizia la 5000 si nu avea stampila. omu s-a dus si acolo dealerul a cumparat masina pe loc, i-a dat cu 500 de euro in plus fara de pretul meu in timp ce eu il tot asteptam la Politie pe om.
pe urma am luat Murano, nu imi pare rau caci pretul ptr LC era destul de mare masina fiind aproape noua si erau putine pe piata atunci. acum gasesc mai ieftina ptr ca sunt mai multe pe piata.
solmar
Apropos, cat e o sticla de apa plata/minerala la voi?
RUE
iti garantez ca la mall la food court 1 l de apa e la jumatate de pret fata de cat e la noi la "butic". de fapt acolo e cam la jum de L ca peste tot...
mircanu
ma, eu ma strofoc de masini aici si voi o dati in ape minerale! nu stiu cat e exact caci, de obicei, iau cate un bax si iau mai multe cand ma duc la supermarket. sunt pet-uri de 0.5 si 1.5l. au doua ape minerale locale Masafi si Al Ain. restl sunt ape normale imbuteliate. o sa ma uit maine si iti dau un raspuns exact.

intre timp ma uitam pe youtube la niste filmulete cu LC si am gasit asta. nea Ivan Turbinca face off-road si da intr-o "gropita" cu apa. distractia incepe de la min2.
http://www.youtube.com/watch?v=jKmHbNZSLeE
James Kilowatt
Sper sa nu o iei taman tu la super-promotie de la mall, cu buy-back la nissan, ca sh recent cu km putini...
mircanu

asta de sus e parfum. sa nu-nu cumva sa o iau pe asta:
http://www.youtube.com/watch?v=K1DAp_KbRVo...feature=related

rusii astia se cred in submarine.
omul vesel
CITAT(mircanu @ Nov 21 2011, 04:14 PM) *
ma, eu ma strofoc de masini aici si voi o dati in ape minerale! nu stiu cat e exact caci, de obicei, iau cate un bax si iau mai multe cand ma duc la supermarket. sunt pet-uri de 0.5 si 1.5l. au doua ape minerale locale Masafi si Al Ain. restl sunt ape normale imbuteliate. o sa ma uit maine si iti dau un raspuns exact.

intre timp ma uitam pe youtube la niste filmulete cu LC si am gasit asta. nea Ivan Turbinca face off-road si da intr-o "gropita" cu apa. distractia incepe de la min2.
http://www.youtube.com/watch?v=jKmHbNZSLeE



Astia au confundat LC-ul cu Hummer H1 varianta pentru armata.
Titi1988
" how am I going to explain this to the insurance? " 36182451.gif)
James Kilowatt
asta e floare la ureche, eu ma intreb cum sa explici asta sefului, daca masina e pe firma si el te credea la client teehee.gif
omul vesel

Clientul l-a invitat la o cursa. Clientul nostru stapanul nostru.
mojorisin
Putine chestii te amuza ca masinile de teren intrate in bucluc !
mircanu
revenind la oile noastre.
faceam o comparatie intre dimensiunile lui murano si al lui LC 150. cum vi se pare?
Latimea este aceeasi, conform datelor oficiale: 1885, atat la Murano cat si la LC.
la lungime, Murano are 4835, in timp ce LC are 4930. (LC are totusi 7 locuri in diferenta asta)
La inaltime Murano are 1730, iar LC are 1845.

le-am condus pe ambele si LC mi s-a parut mult mai mare decat Murano si este mai ales la spatiul interior. nu mi-a venit sa cred ca a aceeasi latime. discutia a plecat de la obiectia nevestii care a zis ca ea nu o sa poate conduce LC ca e prea mare (nu e masina ptr ea insa daca se nimereste sa aiba nevoie). I-am ca de condus, o conduce usor, nu e problema, insa tre sa facem cateva parcari impreuna sa isi da seama ce si cum. whistling.gif.


HalbaSus
Cum bine zicea James Kw. mai sus piticii au intotdeauna dreptate. Iar daca piticii spun ca trebuie sa iei LC atunci ai LC. In opinia mea Murano face parte din categoria SUV-urilor care au comportament asemanator cu al unei masini (deci e bun), in timp ce LC e un off-roader la care cineva a montat scaune de piele si climatizare si i-a zis SUV (deci e bun daca il conduci off-road, rau in rest).

Iar problema ta initiala cu Murano (ca nu are scaunul suport lateral) cu siguranta va disparea, nu pentru ca LC ar avea scaune mai bune dar va subvira suficient de mult ca sa nu exercite forte G prea mari asupra soferului biggrin.gif
mircanu

Asa e. murano se comporta f bine. nu am ce sa-i reprosez in afara de chestiunea amintita. si ca sa fiu sincer, nu e deloc pe atat de rau pe cat pare. ptr ca merg usor mai sportiv, ar fi bine sa aiba suportii aia laterali ptr ca imi place sa raman in scaun fix. asta e tot.
sunt constinent si de aia nici nu ma arunc sa-l vand, decat daca e avantajos ptr mine. Murano ramane o masina f buna in ciuda plangerilor mele. Acum, ca nu mai folosesc aerul conditionat fac 650-700km cu un plin.

LC imi ofera in plus spatiu si posibilitatea sa merg in desert, niste placeri in plus. o sa pierd la manevrabilitate si putere, insa aici strazile sunt late si drepte, nu e asa mare nevoie de o masina care sa stea bine in curbe. LC de 4.0 V6 este cu o secunda mai lenta decat Murano. nu am facut liniute cu Murano nu o sa fac nici cu LC daca o sa-mi iau. in plus, aici nu se fac depasiri ca la noi. nu exista strazi cu o banda pe fiecare mers.(decat strazi laterale, pe unde se merge oricum incet si nu se depaseste). imi plac masinile puternice insa nu am nevoie de una.
Avantajul LC este ca este mai fiabila, cel putin asa este considerata si cunoscuta. Murano a avut ceva probleme la cutia CVT la modelul anterior si daca ar fi sa cada dupa ce iese din garantie as plati vreo 6000 de dolari. Nissan nu repera CVT-ul, doar il inlocuieste.
solmar
LC negresit. Desi ma astept ca peste o luna sa nu-ti placa tapiteria si pedala de frana, butonul de la aerul conditionat si prizele de aer...
mircanu
QUOTE (solmar @ Nov 25 2011, 11:46 PM) *
LC negresit. Desi ma astept ca peste o luna sa nu-ti placa tapiteria si pedala de frana, butonul de la aerul conditionat si prizele de aer...


buna asta.smile.gif) nu are nimic, am forumul sa-l intreb ce sa-mi iau.
HalbaSus
Dupa LC sa-ti iei ML, ca la ala trebuie sa apesi butoanele cu fix 4 Newtoni... sau ceva de genu... si are si scaune profilate...
Titi1988
QUOTE (HalbaSus @ Nov 25 2011, 09:38 PM) *
Dupa LC sa-ti iei ML, ca la ala trebuie sa apesi butoanele cu fix 4 Newtoni... sau ceva de genu... si are si scaune profilate...


ceva de genul cu forta Top Gear rulz thumbsup.gif eu tot la prosche cayenne turbo raman teehee.gif
mircanu

smile.gif. deci LC, dupa doua luni ML si pe urma dupa vreo sase luni (ca asta are scaune mai bune), Porsche Cayenne. dupa ce scap si de Cayenne, o sa caut iar un Murano. Deal!

mircanu
care va place mai mult? cu rezerva in spate sau fara?
de asemenea, cu piele sau fara?

solmar
Prima, cu rezerva dedesubt. Eu nu ma omor dupa piele asa ca e optiunea ta.
former_ozz
Nu e diferenta de portbagaj?
Nici eu nu ma omor dupa piele dar are un avantaj: arata cu totul altfel dupa 5 ani, mai ales la culori deschise. Daca ai copil e mult mai buna pentru vomitat.
Daca la murano e asa o problema fiabilitatea, cumpara o gratantie suplimentara. Cu vreo 1000$ te-ai linistit pe inca citiva ani.
mike.omega
Haionul cu roata de rezerva pe el va avea probleme in timp cu balamalele, insa se deschide usor.
Haionul fara roata de rezerva pe el se va comporta ca orice alt haion insa frumos si elegant ar fi sa ai buton de inchidere/deschidere, plus ca s-ar putea sa zdragane la inchidere cand il trantesti tu biggrin.gif
mircanu
nu pot sa extind garantia la Murano ptr ca sunt al doilea propietar.
reguli locale ale dealerului. fiabilitatea cutiei e singura de care mi-e teama caci au fost probleme in trecut, din ce am citit pe net.

vis-a-vis de LC Prado, portabagajul e acelasi indiferent daca e roata la spate sau sub masina. ideea este ca aici modelul cu rezerva la spate e mai ieftin caci vine fara piele.
daca vrei piele, atunci e modelul cu rezerva sub masina. varianta asta mai are in plus trapa si cd changer. diferenta de pret este de 1800 de euro. (piele, trapa si CD changer). s-ar merita?
intre timp au crescut preturile la LC ptr ca vezi doamne e model 2012, desi este exact aceeasi masina...

edit: mike, buton de ala ptr haion am vazut pe Lexus. si Murano il are ca optiune pe varianta de top. nu e bai caci, daca alegi modelul cu rezerva sub masina, geamul haionului se ridica din buton, asa ca nu freci tot timpul haionul.

merci de raspunsuri
T u d o r
QUOTE (solmar @ Dec 11 2011, 07:39 PM) *
Prima, cu rezerva dedesubt. Eu nu ma omor dupa piele asa ca e optiunea ta.


+1

Pielea in desert cred ca e un chin mai mare decat e in Romania si eu pot sa-ti spun ca daca s-ar oferi cineva sa-mi retapiteze masina gratis cu panza de calitate ar avea-o la dispozitie chiar in clipa asta. smile.gif Observatia lui Mike legata de greutatea hayonului cred ca e foarte buna. Nu ma pricep la LandCruiser, in afara de partea cu roata de rezerva si dotarile de confort masinile nu difera si mecanic? Ma gandesc la posibilitatea ca cea cu roata pe hayon sa fie mai "offroader", sa aiba ceva la transmisie diferit, reductor... oare?
AlexTM
La cel cu roata in spate, ea nu se deschide separat ? (cu o structura cu balamale dedicata rotii, ca sa poti elibera hayonul?)
solmar
Mircanu,
ai vreun motiv anume sa ai roata pe haion? Eu cred ca nu. Nici estetic, nici util si nici dpdv al vizibilitatii nu se merita. Daca crezi ca vei schimba roata de rezerva si e mai usor cu ea acolo iti spun eu ca nu. Am patit-o la Patrol si s-a nimerit ca nici cricul din dotare sa nu mearga, asa ca am asteptat pana au venit baietii de la vulcanizare pregatiti cu ce trebuie. Iar daca vei fi nevoit sa o schimbi singur tot te vei murdari zdravan indiferent daca e pe haion sau sub masina.
Cred ca Watcher e in stare sa-ti spuna cel mai bine da au ba dpdv al utilitatii, el are experientele hardcore.
mike.omega
QUOTE (AlexTM @ Dec 12 2011, 09:04 AM) *
La cel cu roata in spate, ea nu se deschide separat ? (cu o structura cu balamale dedicata rotii, ca sa poti elibera hayonul?)

Daca ne referim strict la pozele atasate mai sus, nu se deschide separat.

Daca e sa vorbim la modul general, nu prea se mai poarta roata pe haion iar sistemul de care zici tu era intalnit pe la primul model de Kia Sportage parca...
former_ozz
QUOTE
nu pot sa extind garantia la Murano ptr ca sunt al doilea propietar.
reguli locale ale dealerului.


Garantia suplimentara ar trebui sa fie oferita de alta companie, fara legatura cu dealerul sau numarul de proprietari. Probabil nu exista in UAE varianta asta.
mircanu
va multumesc de raspunsuri

situatia e cum am spus mai sus:

1.roata pe haion inseamna fara piele, trapa, CD changer.
2.roata sub masina inseamna cu piele, trapa si CD changer.

argumentul cu greutatea rotii care poate strica mecanismul haionului este de luat in seama.
nici eu nu ma omor dupa scaune de piele, mi se pare ca stau mai fix in cele de carpa. ideea era ca daca vrei modelul cu roata sub masina alegi, vrei-nu vrei, varianta cu piele.
masina este 100% la fel in rest, tehnic vorbind, acelasi motor, cutie etc.
abia daca vrei varianta urmatoare primesti suspensia pneumatica si multi terrain select system. asta ptr cine vrea masina ptr off road mai mult. nu e cazul meu insa.

e aiurea ca nu-ti poti face tui masina cum vrei. toyota nu are ca optiune sa iti alegi tu ce dotari vrei pe masina la comanda. ei iti modifica masina dupa ce o cumperi doar. iti adauga ce vrei pe ea insa nu din fabrica.

cam astea ar fi datele tehnice, daca aveti vreo informatie/comentariu va rog sa va dati cu parerea:
-motor 4.0 V6, 271 CP, 24valve, dual VVT-i
-frane ventilate pe fata si spate
-cutie cu 5 automata (5 rapoarte cu tiptronic)
-ABS, control al tractiunii si VSC
-asistenta la pornirea din rampa si la vale

nu are cum KDSS, suspensie penaumatica si multi-terrain selector. astea sunt disponibile la varianta mai scumpa care ptr mine iese din calcul.
RUE
pentru siguranta posibila mai mare la impact din spate as prefera roata pe usa spate.
T u d o r
La un LC de 5 metri? biggrin.gif Ar trebui sa te loveasca trenul sa se simta diferenta. smile.gif
DRAGOS
plus de asta fizica elementara spune ca atata timp cat nu e calculata sa absoarda din soc, roata aia nu va fi decat inca ceva care sa vina peste tine in masina, pe langa trenul propriu-zis smile.gif
mircanu

Sincer, fara roata mi se pare mai eleganta, daca se poate vb de eleganta aici. cu roata pe haion e mai de ranger, are un look mai off-road.
faza cu accesibilitatea nu ma preocupa, caci de cand sunt aici nu am facut vreo pana. schimb anvelopele cand trebuie caci nu imi place sa risc sa merg cu anvelope uzate. vara la 45 de grade celsius e bine sa gume bune.

am mai aflat ca varianta cu roata pe haion vine cu rezervor de 150l. in cazul meu ar insemna ca alimentez la luna. cred ca as face 1.200km cu un plin, ceea ce e media mea pe luna.
mai sunt alte versiuni de echipare cu roata pe haion (unele mai scumpe, altele mai ieftine) insa nu au rezervoru asta. modelul luat in calcul de mine e singurul model din 8 versiuni existente, care are rezervoru asta de neam-prost.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.