cameleontheone
Jan 28 2011, 09:27 PM
buna,
sunt nou pe forum asa ca daca face ceva greselii sa fie cu intelegere,totusi vreau sa cumpar o masina de familie am vazut ford mondeo(am auzit ca au probleme cu injectoarele)si skoda octavia bineinteles versiunile break sau daca aveti alte optiuni demne de luat in seama astept raspunsuri cu argumente pro si contra.
mike.omega
Jan 28 2011, 10:29 PM
Topicul se muta la versus.
Detalii despre Skoda iti poate oferi Doru
xamez
Jan 30 2011, 03:43 PM
opel vectra 2.0 dti break 2001-2002sau astra g break 2.0 dti 2002-2003 .parerea mea .
cameleontheone
Jan 30 2011, 04:51 PM
QUOTE (xamez @ Jan 30 2011, 03:43 PM)
opel vectra 2.0 dti break 2001-2002sau astra g break 2.0 dti 2002-2003 .parerea mea .
buna,mersi de propunere dar sincer nu am nimic cu opel dar nu imi place(no ofense) si vreau ceva cat de cat fiabil si sa nu aiba problema cu tablaria totusi stiu ca toate masinile au problemele lor dar totusi as vrea sa aleg intre ce am propus eu sau alte variante viabile.
cameleontheone
Jan 30 2011, 05:02 PM
QUOTE (mike.omega @ Jan 28 2011, 10:29 PM)
Topicul se muta la versus.
Detalii despre Skoda iti poate oferi Doru
mersi,am sa intreb de Doru despre octavia
DORU
Jan 31 2011, 09:18 AM
Buna, ti-am raspuns si pe topicul in care ai postat in aria Skoda.
Pt a-ti putea da o recomandare relevanta, te rog sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari:
1= de ce buget dispui ?
2= ce rulaj mediu apreciezi ca faci anual ?
3= ce stil de conducere adopti ? Sa fii ajuns primul la destinatie sau sa fii ajuns primul intreg la destinatie ?
4= in ce scop(uri) doresti sa folosesti masina ?
5= cati ani anticipezi ca doresti s-o pastrezi ?
Numa bine !
cameleontheone
Jan 31 2011, 11:17 PM
QUOTE (DORU @ Jan 31 2011, 09:18 AM)
Buna, ti-am raspuns si pe topicul in care ai postat in aria Skoda.
Pt a-ti putea da o recomandare relevanta, te rog sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari:
1= de ce buget dispui ?
2= ce rulaj mediu apreciezi ca faci anual ?
3= ce stil de conducere adopti ? Sa fii ajuns primul la destinatie sau sa fii ajuns primul intreg la destinatie ?
4= in ce scop(uri) doresti sa folosesti masina ?
5= cati ani anticipezi ca doresti s-o pastrezi ?
Numa bine !
buna,chiar am vrut sa te intreb cui ai raspuns,ok sa iti raspund:
-1-bugetul este de 4000 maxim 4300
-2-km pe an aproximativ 6000-7000
-3-stil de conducere normal ,sa ajung primul intreg la destinatie
-4-masina va fi folosita merg la servici cu ea si in weekend o iesire din oras cu familia de aceea imi trebuie break sa inchepem toti
-5-minim 5 ani.
Titi1988
Feb 1 2011, 12:04 AM
in acest caz ai nevoie de o masina break, pe benzina (aspirat-sunt mult mai fiabile decat cele cu turbo deci la intretinere n-ai probleme), cat mai noua si cu mai putini km.
gen=>
http://www.autovit.ro/renault-megane-C17041837.htmldar nu apare cati km are
DORU
Feb 1 2011, 08:44 AM
QUOTE (cameleontheone @ Jan 31 2011, 11:17 PM)
QUOTE (DORU @ Jan 31 2011, 09:18 AM)
Buna, ti-am raspuns si pe topicul in care ai postat in aria Skoda.
Pt a-ti putea da o recomandare relevanta, te rog sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari:
1= de ce buget dispui ?
2= ce rulaj mediu apreciezi ca faci anual ?
3= ce stil de conducere adopti ? Sa fii ajuns primul la destinatie sau sa fii ajuns primul intreg la destinatie ?
4= in ce scop(uri) doresti sa folosesti masina ?
5= cati ani anticipezi ca doresti s-o pastrezi ?
Numa bine !
buna,chiar am vrut sa te intreb cui ai raspuns,ok sa iti raspund:
-1-bugetul este de 4000 maxim 4300
-2-km pe an aproximativ 6000-7000
-3-stil de conducere normal ,sa ajung primul intreg la destinatie
-4-masina va fi folosita merg la servici cu ea si in weekend o iesire din oras cu familia de aceea imi trebuie break sa inchepem toti
-5-minim 5 ani.
Recomandarea mea este sa alegi Skoda Octavia Combi 1.9TDI cod ALH (90CP si 210Nm) sau cod ASV (110CP si 245Nm).
Ideal nu mai mult de 120-150.000km, cu carte service la zi si km reali (aceste aspecte se pot verifica usor - daca ai nevoie, iti explic cum).
Sfatul meu este sa verifici masinile inainte sa le cumperi, o diagnoza si un control pe rampa si la drum pot dezvalui multe
Idee de pornire (am ales ceva care pare sa merite la prima strigare):
http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C17277217.html (cu toate ca imi pare sa fie un cod AXR 101CP, eu sincer chiar m-as deranja sa vad masina asta...)
cameleontheone
Feb 1 2011, 07:23 PM
QUOTE (Titi1988 @ Feb 1 2011, 12:04 AM)
in acest caz ai nevoie de o masina break, pe benzina (aspirat-sunt mult mai fiabile decat cele cu turbo deci la intretinere n-ai probleme), cat mai noua si cu mai putini km.
gen=>
http://www.autovit.ro/renault-megane-C17041837.htmldar nu apare cati km are
mersi de propunere,dar consider ca motor de 1.6 la masina asta e cam putin parerea mea,dar in schimb arata bine acum la consum e sa zicem ok dar totusi motorul cam mic,un 1.8 ar fi potrivit pentru ea,daca mai alte propuneri sa imi scri,oricum mersi pentru timpul acordat
QUOTE (DORU @ Feb 1 2011, 08:44 AM)
QUOTE (cameleontheone @ Jan 31 2011, 11:17 PM)
QUOTE (DORU @ Jan 31 2011, 09:18 AM)
Buna, ti-am raspuns si pe topicul in care ai postat in aria Skoda.
Pt a-ti putea da o recomandare relevanta, te rog sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari:
1= de ce buget dispui ?
2= ce rulaj mediu apreciezi ca faci anual ?
3= ce stil de conducere adopti ? Sa fii ajuns primul la destinatie sau sa fii ajuns primul intreg la destinatie ?
4= in ce scop(uri) doresti sa folosesti masina ?
5= cati ani anticipezi ca doresti s-o pastrezi ?
Numa bine !
buna,chiar am vrut sa te intreb cui ai raspuns,ok sa iti raspund:
-1-bugetul este de 4000 maxim 4300
-2-km pe an aproximativ 6000-7000
-3-stil de conducere normal ,sa ajung primul intreg la destinatie
-4-masina va fi folosita merg la servici cu ea si in weekend o iesire din oras cu familia de aceea imi trebuie break sa inchepem toti
-5-minim 5 ani.
Recomandarea mea este sa alegi Skoda Octavia Combi 1.9TDI cod ALH (90CP si 210Nm) sau cod ASV (110CP si 245Nm).
Ideal nu mai mult de 120-150.000km, cu carte service la zi si km reali (aceste aspecte se pot verifica usor - daca ai nevoie, iti explic cum).
Sfatul meu este sa verifici masinile inainte sa le cumperi, o diagnoza si un control pe rampa si la drum pot dezvalui multe
Idee de pornire (am ales ceva care pare sa merite la prima strigare):
http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C17277217.html (cu toate ca imi pare sa fie un cod AXR 101CP, eu sincer chiar m-as deranja sa vad masina asta...)
da ai dreptate asta e o masina de luat in seama daca e reala poza si cea ce se spune despre ea,totusi ma poti lamuri ce este cu codurile alea AXR,....,etc nu stiu exact la ce se refera.
DORU
Feb 1 2011, 08:09 PM
Sunt codurile motorizarilor VAG, pe modelele Skoda.
cameleontheone
Feb 1 2011, 08:57 PM
totusi ar vrea sa imi faceti propuneri si de ford mondeo break si alte masini,multumesc anticipat
Titi1988
Feb 1 2011, 09:52 PM
motorul de 1.6 de pe acel renault nu este mic chiar deloc daca
"3-stil de conducere normal ,sa ajung primul intreg la destinatie"
mie mi se pare ca cel mai important la o masina este fiabilitatea. si eu am motorul asta pe Nissan (este de 109 cp) si nu am avut absolut nicio problema cu el si am 93.000 km, logic ca recomand si altor persoane aceasta motorizare .
legat de sportivitate ambele ajung in 11 secunde la 100 si cel de 1.9 tdi si cel de 1.6i.
iarna se incalzeste mult mai repede benzinarul, nu este recomandat sa faci drumuri mai scurte de 5-6 km cu dieselul. trebuie sa ai grija la turatii pentru ca scurtezi viata turbinei etc
sunt foarte multe motive pentru care merita sa cumperi benzina in loc de motorina.
atat am avut de zis. succes in continuare.
PS a fost un Nissan Primera P11 Break de toata frumusetea pe autovit si cerea 3700 euro negociabil motor 1.8i avea undeva la 120.000 km era foarte bine intretinut si avea dotari extrem de multe. l-am recomandat cuiva de pe forum acum cateva saptamani si vad ca nu mai exista anuntul.
cameleontheone
Feb 1 2011, 11:07 PM
QUOTE (Titi1988 @ Feb 1 2011, 09:52 PM)
motorul de 1.6 de pe acel renault nu este mic chiar deloc daca
"3-stil de conducere normal ,sa ajung primul intreg la destinatie"
mie mi se pare ca cel mai important la o masina este fiabilitatea. si eu am motorul asta pe Nissan (este de 109 cp) si nu am avut absolut nicio problema cu el si am 93.000 km, logic ca recomand si altor persoane aceasta motorizare .
legat de sportivitate ambele ajung in 11 secunde la 100 si cel de 1.9 tdi si cel de 1.6i.
iarna se incalzeste mult mai repede benzinarul, nu este recomandat sa faci drumuri mai scurte de 5-6 km cu dieselul. trebuie sa ai grija la turatii pentru ca scurtezi viata turbinei etc
sunt foarte multe motive pentru care merita sa cumperi benzina in loc de motorina.
atat am avut de zis. succes in continuare.
PS a fost un Nissan Primera P11 Break de toata frumusetea pe autovit si cerea 3700 euro negociabil motor 1.8i avea undeva la 120.000 km era foarte bine intretinut si avea dotari extrem de multe. l-am recomandat cuiva de pe forum acum cateva saptamani si vad ca nu mai exista anuntul.
buna, sincer inca nu sunt hotarat daca imi cumpar benzina sau motorina bineinteles ca cantaresc amandoua variante si din perspectiva consumului dieselul consuma mai putin oricum o sa circul si in oras si in afara,oricum mersi de propunere
QUOTE (DORU @ Feb 1 2011, 08:09 PM)
Sunt codurile motorizarilor VAG, pe modelele Skoda.
buna,cum se poate verifica daca are km reali?
GabiA
Feb 1 2011, 11:39 PM
100% de acord cu ce a scris Titi.
Sincer la un SH si mai ales in 4000 E nu prea tre sa ai pretentii. Trebuie sa alegi masina in cea mai buna stare(sa nu fi fost lovita si km reali) si care nu iti aduce costuri foarte mari(RCA/Consum).
Si eu as alege tot benzina(1.6 max) dar m-as feri de motorul de 1.6 de pe Megane2! Nu cred ca este acelasi motor cu cel de pe Primera!
Titi1988
Feb 2 2011, 12:00 AM
In primul rand te uiti daca are reviziile facute la reprezentanta. Daca da iei seria sasiului si afli de la reprezentanta aceeea istoricul complet al masinii, ce s-a schimbat la revizie,daca a fost lovita/ vopsita etc.
Atentie ca sunt si cei care falsifica cartea service! Neaparat trebuie verificata seria sasiului.
Adaug un link care pe mine m-a ajutat foarte mult cand am cautat masina pt prietena mea
http://www.motorstory.ro/2010/08/cum-verif...d-la-cumparare/PS citeste cat mai multe commenturi de la articolul respectiv ca mai sunt o gramada de sfaturi
GabiA am presupus ca este acelasi motor, nu m-am documentat
DORU
Feb 2 2011, 08:01 AM
QUOTE (cameleontheone @ Feb 1 2011, 11:07 PM)
QUOTE (DORU @ Feb 1 2011, 08:09 PM)
Sunt codurile motorizarilor VAG, pe modelele Skoda.
buna,cum se poate verifica daca are km reali?
Cu VCDS
si numa la diesel-uri pt modelul de Octavia care te intereseaza pe tine.
AlexTM
Feb 2 2011, 09:32 AM
QUOTE (GabiA @ Feb 1 2011, 11:39 PM)
m-as feri de motorul de 1.6 de pe Megane2!
De ce, are hibe?
cameleontheone
Feb 2 2011, 07:53 PM
QUOTE (GabiA @ Feb 1 2011, 11:39 PM)
100% de acord cu ce a scris Titi.
Sincer la un SH si mai ales in 4000 E nu prea tre sa ai pretentii. Trebuie sa alegi masina in cea mai buna stare(sa nu fi fost lovita si km reali) si care nu iti aduce costuri foarte mari(RCA/Consum).
Si eu as alege tot benzina(1.6 max) dar m-as feri de motorul de 1.6 de pe Megane2! Nu cred ca este acelasi motor cu cel de pe Primera!
buna,normal ca vreau ca masina sa fie in cea mai buna stare posibila,de aceea intreb si cer sfaturi de la cei care au trecut prin asta,pentru costuri este normal ca sa te documentezi cat mai mult pentru ca totusi sa fim realisti costuri vor fi dar aceste costuri nu fie foarte mari.
cameleontheone
Feb 2 2011, 08:14 PM
QUOTE (Titi1988 @ Feb 2 2011, 12:00 AM)
In primul rand te uiti daca are reviziile facute la reprezentanta. Daca da iei seria sasiului si afli de la reprezentanta aceeea istoricul complet al masinii, ce s-a schimbat la revizie,daca a fost lovita/ vopsita etc.
Atentie ca sunt si cei care falsifica cartea service! Neaparat trebuie verificata seria sasiului.
Adaug un link care pe mine m-a ajutat foarte mult cand am cautat masina pt prietena mea
http://www.motorstory.ro/2010/08/cum-verif...d-la-cumparare/PS citeste cat mai multe commenturi de la articolul respectiv ca mai sunt o gramada de sfaturi
GabiA am presupus ca este acelasi motor, nu m-am documentat
buna,am citit si eu articolul acesta chiar am printat ceva sa nu uit,vad ca locuiesti in cluj,sambata am sa merg pana in piata de masina din cluj sa vad ce oferte sunt pe langa ce am deja,ma poti ajuta cum sa pot ajunge acolo cu autobuzul sau cu taxi de la autogara sau gara,vreau sa fac o comparare si saptamana viitoare o sa imi cumpar.
QUOTE (DORU @ Feb 2 2011, 08:01 AM)
QUOTE (cameleontheone @ Feb 1 2011, 11:07 PM)
QUOTE (DORU @ Feb 1 2011, 08:09 PM)
Sunt codurile motorizarilor VAG, pe modelele Skoda.
buna,cum se poate verifica daca are km reali?
Cu VCDS
si numa la diesel-uri pt modelul de Octavia care te intereseaza pe tine.
ce este VCDS? poti sa imi explici ?si sa sti ca am sa incerc sa vorbesc de octavia propusa de tine,oricum este in variantele mele.
Titi1988
Feb 2 2011, 08:52 PM
Ai mesaj pe privat ( dreapta sus- 1 New Messages)
GabiA
Feb 2 2011, 09:52 PM
QUOTE (cameleontheone @ Feb 2 2011, 07:53 PM)
buna,normal ca vreau ca masina sa fie in cea mai buna stare posibila,de aceea intreb si cer sfaturi de la cei care au trecut prin asta,pentru costuri este normal ca sa te documentezi cat mai mult pentru ca totusi sa fim realisti costuri vor fi dar aceste costuri nu fie foarte mari.
Ce vroiam sa zic este ca la un SH conteaza cel mai mult starea masinii si nu neaparat marca! Adica intre un Audi A6 TDI din 2001 cu 130 de mii de km(reali acum 5 ani
) prefer o compacta pe benzina dar mai noua.
In plus este musai sa verifici masina la un service(de preferat la o reprezentanta a respective marci). Sa o ridice pe elevator, sa ii faca o diagnoza computerizata(poti afla airbaguri sarite/alti senzori/erori motor) si un test de drum. Grosimea stratului de vopsea mi se pare irelevanta.
Eu as alege intre un Ford Focus 1 sau o Skoda Octavia 1 ambele benzina 1.6. Sau daca iti place un Logan 1.6 cu ABS/AC si geamuri electrice: spatiu suficient, oferta diversificata, masina mai noua si un risc mult mai mic.
cameleontheone
Feb 3 2011, 12:04 AM
QUOTE (GabiA @ Feb 2 2011, 09:52 PM)
QUOTE (cameleontheone @ Feb 2 2011, 07:53 PM)
buna,normal ca vreau ca masina sa fie in cea mai buna stare posibila,de aceea intreb si cer sfaturi de la cei care au trecut prin asta,pentru costuri este normal ca sa te documentezi cat mai mult pentru ca totusi sa fim realisti costuri vor fi dar aceste costuri nu fie foarte mari.
Ce vroiam sa zic este ca la un SH conteaza cel mai mult starea masinii si nu neaparat marca! Adica intre un Audi A6 TDI din 2001 cu 130 de mii de km(reali acum 5 ani
) prefer o compacta pe benzina dar mai noua.
In plus este musai sa verifici masina la un service(de preferat la o reprezentanta a respective marci). Sa o ridice pe elevator, sa ii faca o diagnoza computerizata(poti afla airbaguri sarite/alti senzori/erori motor) si un test de drum. Grosimea stratului de vopsea mi se pare irelevanta.
Eu as alege intre un Ford Focus 1 sau o Skoda Octavia 1 ambele benzina 1.6. Sau daca iti place un Logan 1.6 cu ABS/AC si geamuri electrice: spatiu suficient, oferta diversificata, masina mai noua si un risc mult mai mic.
buna,aia e clar ca ma duc sa o testez la reprezentanta ca altfel nu o iau,dintre ford as alege mondeo ca e mai spatios dar si octavia este ok stiu ca nu sunt in aceeasi clasa dar pe astea le-am vazut si imi si plac cum arata .
cameleontheone
Feb 3 2011, 07:29 AM
totusi imi recomandati sa imi iau masina din piata sau de la particular?
James Kilowatt
Feb 3 2011, 09:27 AM
De curiozitate, cam cat costa o nubira/lacetti din 2004-2005, eventual pe GPL sau diesel?
DORU
Feb 3 2011, 11:49 AM
QUOTE (cameleontheone @ Feb 2 2011, 08:14 PM)
Ce este VCDS? poti sa imi explici ?si sa sti ca am sa incerc sa vorbesc de octavia propusa de tine,oricum este in variantele mele.
Este testerul de diagnoza pt grupul VAG. Mai cu putinta decat cele din service-urile de reprezentanta, pe ici pe colo
Cu cat afli mai repede ceva de masina respectiva, cu atat mai bine: ori o uiti, ori o verifici si-o iei
James Kilowatt
Feb 3 2011, 12:16 PM
Face si unele reglaje, nu doar diagnoza. Pe mine ma mananca undeva sa umblu la relenti, uneori are mici trepidatii. Poate-o stric de tot
Doru, ai cumva idee ce face service-ul in cazul asta? Face un reglaj din vcds sau rescriu softul cu totul ca ciobanii? Ca daca fac rescriere, bag picioarele si nu ma mai duc nicaieri, ca pierd bunatate de tuning... chestia e ca pe tot felul de forumuri uneori problemele de relenti sunt rezolvate cu resoftare cu totul.
cameleontheone
Feb 3 2011, 12:44 PM
QUOTE (DORU @ Feb 3 2011, 11:49 AM)
QUOTE (cameleontheone @ Feb 2 2011, 08:14 PM)
Ce este VCDS? poti sa imi explici ?si sa sti ca am sa incerc sa vorbesc de octavia propusa de tine,oricum este in variantele mele.
Este testerul de diagnoza pt grupul VAG. Mai cu putinta decat cele din service-urile de reprezentanta, pe ici pe colo
Cu cat afli mai repede ceva de masina respectiva, cu atat mai bine: ori o uiti, ori o verifici si-o iei
normal ca o sa o verific altfel nu o iau aia e clar,mersi de informatii
cameleontheone
Feb 3 2011, 01:40 PM
Doru,cat consuma masina ta 1.8 real in oras si in afara?
DORU
Feb 3 2011, 06:55 PM
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 3 2011, 12:16 PM)
Doru, ai cumva idee ce face service-ul in cazul asta? Face un reglaj din vcds sau rescriu softul cu totul ca ciobanii? Ca daca fac rescriere, bag picioarele si nu ma mai duc nicaieri, ca pierd bunatate de tuning... chestia e ca pe tot felul de forumuri uneori problemele de relenti sunt rezolvate cu resoftare cu totul.
Se rescrie softul motor, evident. Deci pierzi tuning-ul...oricum sunt sanse mari ca daca rescriu peste fila modificata si nu cea OEM, sablocheze ECU.
Pt RS 2.0TDI 170CP era informare tehnica expresa pt service sa se verifice softul inainte de orice rescriere cu soft de fabrica
QUOTE (cameleontheone @ Feb 3 2011, 01:40 PM)
Doru,cat consuma masina ta 1.8 real in oras si in afara?
1.8T 20v modificat, plus tractiune integrala, consum mediu actual 8,5% pe MFA2 (oras 10%, afara 7%).
Precizez ca sunt consumuri pt Oradea, respectiv drumuri extraurbane minim 200km.
James Kilowatt
Feb 3 2011, 07:55 PM
Atunci o sa incerc sa-l reglez singur.
PS
Daca am ecu boot-mode, se apuca sa-l demonteze ca sa poata rescrie softul cand cu vag-comul relentiul se poate regla?
DORU
Feb 3 2011, 08:36 PM
Nu as putea sa-ti zic sigur daca il rescriu prin OBD sau direct pe ECU.
Atentie in ce te bagi, relanti-ul nu e doar turatie si atat...sunt mai multi parametri ce trebuie verificati/modificati. Fara un manual de service Skoda eu nu m-as risca !
James Kilowatt
Feb 3 2011, 10:11 PM
Exista in manualul VAG-COM informatii despre asta. Nu e vorba de turatie doar, ci de o reglaj mai complet al relentiului. Oricum, nu fac nimic fara sa fiu sigur ca pot sa il aduc la loc
Ai la indemana manual de service pentru vre-un model cu motorul meu?
Tehnic, e posibil sa faca rescrierea prin OBD daca ecu-ul a trebuit demontat ca sa poata fi facut tuningul?
DORU
Feb 4 2011, 09:54 AM
Nu am din pacate manual service pt 1.8TFSI... si nu-ti pot da un raspuns pt modalitatea de scriere pt ca nu stiu si nu vreau sa ma hazardez sa-ti dau info neverificat
cameleontheone
Feb 4 2011, 04:49 PM
alte propuneri? de ford mondeo sau volvo v40 ce sti in afara de cea ce s-a scris pe forum?
James Kilowatt
Feb 4 2011, 04:53 PM
Mondeo sunt faine, insa dieselul nu da pe dinafara de nerv. Ala de 2.2 e ok, insa cel de 2L e cam lent. Benzinarele s-ar putea sa haleasca cam mult si au taxe mari.
cameleontheone
Feb 5 2011, 02:46 PM
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 4 2011, 04:53 PM)
Mondeo sunt faine, insa dieselul nu da pe dinafara de nerv. Ala de 2.2 e ok, insa cel de 2L e cam lent. Benzinarele s-ar putea sa haleasca cam mult si au taxe mari.
sunt faine sunt deaccord cu tine dar cu intretinerea cel de 2l de 116 cp tddi am auzit ceva pareri ca tdci ar avea ceva probleme cel putin pana in 2004 dar deocamdata de acesta daca poti sa imi zici ceva tddi 2l cu 116 cp
HalbaSus
Feb 5 2011, 03:44 PM
Ala de 2 litri si 116 cp e extrem de puturos... mega puturos... loganurile de 1.4 par mai nervoase
.
James Kilowatt
Feb 5 2011, 05:21 PM
Aici cu 4000€ iei o Nubira modelul "nou", diesel sau pe GPL, cu sub 100kkm. Eu pe asta cred ca as merge,decat pe o masina cu miliarde de km.
cameleontheone
Feb 5 2011, 06:54 PM
QUOTE (HalbaSus @ Feb 5 2011, 03:44 PM)
Ala de 2 litri si 116 cp e extrem de puturos... mega puturos... loganurile de 1.4 par mai nervoase
.
ok este puturos,altceva ce recomanzi in pretul acesta si cu argumente,mie imi trebuie o masina de familie cum am scris in topic.
cameleontheone
Feb 5 2011, 07:01 PM
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 5 2011, 05:21 PM)
Aici cu 4000€ iei o Nubira modelul "nou", diesel sau pe GPL, cu sub 100kkm. Eu pe asta cred ca as merge,decat pe o masina cu miliarde de km.
nubira hm,nu as defini ca o masina de familie(no ofense) ci mai degrama o masina ok dar nu pe o perioada mai indelungata(si acum bineinteles vrei explicatii-uite am o cunostinta a avut nubira 2 si a avut o groaza de probleme cu ea nu are rost sa le insur pe toate cert este ca si o rudenie de al lui tot nubira a avut dar 1 si nu a avut atatea probleme cu ea si tin sa precizez ca a intretinut-o deci i-a dat tot ce iti trebuia),alte propuneri?
Rebel
Feb 5 2011, 07:56 PM
Eu unul nu prea inteleg cam despre ce clasa e vorba aici: ba compacte, ba clasa mare...
Cred ca pana la urma o sa iei ce iti cade tie cu tronc.
la VW, Opel nu e nimic atragator in banii astia?
Este gresit sa judeci masina doar din prisma numarului de km. Poti gasi una foarte ingrijita cu km mai multi, eventual si alta clasa in detrimentul uneia mai noi cu mai putin km dar obosita.
SH, e o intreaga poveste...
cameleontheone
Feb 6 2011, 08:40 AM
QUOTE (Rebel @ Feb 5 2011, 07:56 PM)
Eu unul nu prea inteleg cam despre ce clasa e vorba aici: ba compacte, ba clasa mare...
Cred ca pana la urma o sa iei ce iti cade tie cu tronc.
la VW, Opel nu e nimic atragator in banii astia?
Este gresit sa judeci masina doar din prisma numarului de km. Poti gasi una foarte ingrijita cu km mai multi, eventual si alta clasa in detrimentul uneia mai noi cu mai putin km dar obosita.
SH, e o intreaga poveste...
buna,este in primul rand o documentare da compacte(octavia)si medie(mondeo) pentru ca acestea am gasit momentan opel din pacate nu imi place(no ofense) iar din gama VW Golf si Passat nu ma incadrez in pret si nici nu prea vreau sa cumpar(stiu ca o sa fie o groaza de comentari la ce am scris dar in primul rand eu o sa hotaresc ce o sa cumpar)sincer nu cred ca o sa iau una asa care imi cade cu tronc eu sunt mai pragmatic mie trebuie sa imi place si sa fie cea ce caut eu deci o masina de familie sigura si fiabila si in pretul asta.
Rebel
Feb 6 2011, 08:50 AM
Mie personal imi plac amandoua, si Mondeo si Octavia. Cred ca nu dai gres cu nici una dintre ele atat din punct de vedere fiabilitate cat si siguranta. se preteaza excelent ca masini de familie, sunt mari si incapatoare, valoarea de revanzare este buna , acces la service si piese. Am prieteni care le au pe amndoua si ambii sunt foarte multumiti. In fapt cel cu MONDEO diesel este foarte incantat. Ca design as alege Mondeo in detrimentul Octaviei, dar asta este o chestie de gust.
James Kilowatt
Feb 6 2011, 10:47 AM
La pretul ala probabil ca nu va lua ultimul model nici la o octavia, nici la mondeo. Si nu sunt sigur ca intra nici penultimul.
TDDI nu e modelul fara CR al dieselului de la ford?
Nubira 2 am avut eu si nu e asa praf la fiabilitate, e OK. Insa cu 4000€ afara se gaseste modelul urmator, aka Nubira 3 sau Lacetti sedan ori break (nu hatchul de la noi), de dupa 2004-2005. Astea se incadreaza undeva intre compacte si de familie, sunt OK la spatiu si au portbagaj acceptabil. Ceva genul asta
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=189093966http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=189336011
cameleontheone
Feb 6 2011, 02:44 PM
QUOTE (Rebel @ Feb 6 2011, 08:50 AM)
Mie personal imi plac amandoua, si Mondeo si Octavia. Cred ca nu dai gres cu nici una dintre ele atat din punct de vedere fiabilitate cat si siguranta. se preteaza excelent ca masini de familie, sunt mari si incapatoare, valoarea de revanzare este buna , acces la service si piese. Am prieteni care le au pe amndoua si ambii sunt foarte multumiti. In fapt cel cu MONDEO diesel este foarte incantat. Ca design as alege Mondeo in detrimentul Octaviei, dar asta este o chestie de gust.
buna, momentan si eu as alege mondeo dar nici octavia inca nu e scoasa din ecuatie si mai am in vedere ceva optiuni bineinteles toate break ca de exemplu audi a6 break (2.5-cam mare pentru ce vreau eu si taxele la fel),volvo v409(2.0-aici piesele sunt cam scumpe)
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 6 2011, 10:47 AM)
La pretul ala probabil ca nu va lua ultimul model nici la o octavia, nici la mondeo. Si nu sunt sigur ca intra nici penultimul.
TDDI nu e modelul fara CR al dieselului de la ford?
Nubira 2 am avut eu si nu e asa praf la fiabilitate, e OK. Insa cu 4000€ afara se gaseste modelul urmator, aka Nubira 3 sau Lacetti sedan ori break (nu hatchul de la noi), de dupa 2004-2005. Astea se incadreaza undeva intre compacte si de familie, sunt OK la spatiu si au portbagaj acceptabil. Ceva genul asta
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=189093966http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=189336011mersi de propuneri dar eu vreau break neaparat si explica ce e "TDDI nu e modelul fara CR al dieselului de la ford"
James Kilowatt
Feb 6 2011, 02:53 PM
TDDI e motorul vechi, fara common rail. S-a facut destul de putin timp, a fost repede inlocuit cu TDCI-ul facut cu Peugeot care era mai performant si mult mai rafinat.
cameleontheone
Feb 6 2011, 07:42 PM
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 6 2011, 02:53 PM)
TDDI e motorul vechi, fara common rail. S-a facut destul de putin timp, a fost repede inlocuit cu TDCI-ul facut cu Peugeot care era mai performant si mult mai rafinat.
ok stiu ca TDDI este mai vechi numai nu stiam la ce te referi cu CR,ok acum stiu dar din cate am citit TDCI este mai sensibil la motorina noastra.
Titi1988
Feb 7 2011, 12:29 PM
nu gasesc nicaieri un site unde sa fie trecute toate dimensiunile interioare la masini, front leg room rear leg room etc. pleaaaaseeee
PS l-ar ajuta si pe cameleon sa vada care este mai mare la interior. sa nu fie chiar un off-topic nesimtit
Seri
Feb 7 2011, 03:19 PM
Sunt o gramada de cote care te-ar interesa si se gasesc foarte greu, parca ar fi secrete de stat. Si garda la sol e una dintre ele. O tot dau inainte cu lungime totala si ampatament, care de multe ori nici nu se reflecta in spatiul interior. Octavia de exemplu are ampatament foarte mic, dar spatiu mare.
Intamplator pt Octavia II am gasit o schita detaliata si mai gasesti la cateva pe NetCarShow:
http://www.netcarshow.com/skoda/2005-octav...allpaper_34.htmIn general in revistele auto gasesti masuratori pentru interior la masinile testate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.