Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul model Dacia Duster
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia
Pages: 1, 2, 3, 4
BoggyPhoto
Nu stiu de ce am eu impresia ca dupa o masina de familie ieftina(Logan) + toate celelalte bazate pe Logan(MCV/Pick-up/Van), si un 4x4 ieftin(Duster), o sa urmeze ceva mai fâșneț, o masinuta sport ieftina. Vad ca incearca sa intre pe toate segmentele cu alternative ieftine.

Sa vedem o masina de 1000-1100 kg, motor de 150 cai, la preturile de Duster... Ce ziceti?


RoadEmpire, interesanta varianta! Ma duce cu gandul la Escalade-urile tunate ale Hip-Hop-erilor americani.
ozz86651
QUOTE
Nu cred insa ca renteaza versiunile de baza 4x2, pentru ca daca nu o iei 4x4 nu vad de ce ai mai lua-o.


Pentru ca 4x4 e (obiectiv) nefolositor pentru marea majoritate. Spatiul insa e folositor.

QUOTE
o sa urmeze ceva mai fâșneț, o masinuta sport ieftina.


Nu cred ca exista piata pentru asa ceva. Dacia a atacat pietele mari de masini practice.
laurentiu
CITAT(ozz86651 @ Mar 6 2010, 03:59 AM) *
CITAT
Nu cred insa ca renteaza versiunile de baza 4x2, pentru ca daca nu o iei 4x4 nu vad de ce ai mai lua-o.


Pentru ca 4x4 e (obiectiv) nefolositor pentru marea majoritate. Spatiul insa e folositor.


Pai in cazul asta... imi iau Logan confused.gif
Lucian107416
mai e si garda la sol folositoare(pt unii). eu daca as fi in piata pt un Duster, as lua 4x2.
laurentiu
Eu pe drumuri de tara nu merg decat foarte rar... poate o data pe an si atunci destul de putin. Deci eu nu as avea nevoie de Duster. Aaa, ba da. Sa merg pe bd. Aviatorilor. In sensul giratoriu de la Charles de Gaulle astazi am crezut ca imi rup masina in doua turned.gif
pmhoria
Poze hot.....direct de Champs Elise din showroomul Renault wink.gif
M-am urcat in masina dar sincer sa fiu nu mi-a placut. Transpira ieftineala din ea prin toti porii. In fine toata lumea era buluc la masina dar eu zic ca daca nu ai nevoie neaparat de garad mare la sol...nu se merita....e un Logan cu garda mare lasol. Atat.
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment

LE. f multe Sandero si MCV-uri in zona Parisului..nu ma asteptam sa vad atat de multe. Bravo Dacia
DRAGOS
Mai...la banii astia era si normal sa miroasa a ieftin. Totusi, avem 1,5 dCi 110 cp euro 5 + cutie in 6 tr + transmisie 4X4 direct de la nissan x-trail + punte spate independenta + ESP, toate pentru prima oara in gama dacia. Practic e prima masina cu solutii tehnice din era noastra scoasa de marca asta. Toate astea + cateva dotari de bun simt (AC, geamuri/ogl. el., airabguri, etc) la ~16000 euro cu 5 ani garantie. Trebuiau sa faca economie de undeva nu?
RUE
in definitiv nu se vrea o masina de lux, este o masina care trebuie sa faca fata unor solicitari. e destinata poate celor care merg pe santiere, pe terenuri mai dificile pentru ca au o ferma, au niste masuratori de facut, au de carat o scara si materiale de interventie.
este o solutie mai ieftina pentru cei care chiar vor munci cu aceasta masina.
nu e dedicata muncii avocatilor, medicilor din spitale. ei pot sa si ia q5, rav4 etc.
astfel nu are de ce sa fie luxoasa la interior, am vrea prea mult in 16 000 euro?
un daihatsu terios de 1.6 benzina si automat este 20 000 euro fara sa straluceasca finetea in el si e mai mic. si aia se vrea ieftina.
pmhoria
Da stiu astea smile.gif dar imi doream sa vad un pic mai multa calitate la Duster..... adica speram ca la pretul asta (stiu ca intra o gramada de tehnologie in masina) sa investeasca un pic si in scaunele alea incomode la drum lung de tip Logan, si sa folosesca alte materiale.
Ma rog,mai vroiam si airbags cortina ..dar na ..ma intind prea mult.
Sunt convins ca se va vinde ca painea calda. Bravo lor.
G e o r g e
eu mi-as lua un duster !
RUE
se mai pun niste bani si la 21500 a fost Mitsu Outlander de 2 L did 140 cp, cu dublu climatronic, airbaguri la greu, finisaje mai bune, TCS si alte alea in standard si chiar mai mare.
G e o r g e
pai asa a fost si forester la 18 000....
DORU
Este vorba despre un SUV mai modern cu tehnica 4x4 electronica. Suficient pt cineva care nu iese prea departe de pe drumurile si asa bombardate de gropi.
George, eu dupa ce-am degustat 4x4 pe Octavia pt 4 ani si jumatate, ma voi opri la un off-roader veritabil, ca bani cu mult sub acest Duster thumbsup.gif
BoggyPhoto
Probabil le-ati vazut, insa:

http://www.youtube.com/watch?v=nCkFA3W8sZ4

http://www.youtube.com/watch?v=3oafC9pJwCM

T u d o r
Rue, e vorba de o diferenta de 5000 de euro intre Outlander si Duster. Asa daca mai adaugi 5000 la pretul Outlanderului urci in alta clasa si tot asa. Duster se adreseaza celor care nu au diferenta asta de bani. In plus motorizarea e ok pentru masa masinii iar tractiunea Nissan e cel putin la fel de buna ca a concurentei. Pentru 15000 euro e o masina cinstita si va avea succes.Unde mai pui ca benzinarul 4x4 il ai deja sub 13000 euro DDP.
Mircea104901
Mie mi se pare foarte tare oferta.
Ca si caracteristici, eu zic ca va face de ras multe SUV-uri cu pretentii pe camp. Si ce-am vazut noi 1300 si papuci in zone in care credeam ca nu ajunge o masina normala, .... cred ca Dusterul il vom vedea acum peste tot smile.gif
Oricum va fi de preferat un Duster pentru solicitari intense datorita costului mult redus de intretinere fata de concurenta. Si ma refer aici la transmisie (planetare, diferentiale, ambreiaje) cat si parti de caroserie ca aripi, bari, etc.
Una e sa rupi o oglinda de Duster intr-un copac si alta e una de Rav4 sau Freelander. Una e sa indoi o usa de Duster si alta e de Forester. s.a.m.d.
Pe partea asta chiar nu au concurenta.
BoggyPhoto
Mie-mi place mult masinuta. Este o masina corecta, chiar mai mult de-atat. Daca se rezolva niste probleme s-ar putea sa fie masina de familie pana la iarna(1.6 16V Laureate, 4x4). Daca nu, Logan 1.6 16V, dar si asta depinde de aceleasi probleme.

Imi place Dusterul pentru ca n-am bani sa-mi placa alta mai scumpa. Oricum, in gama de pret pana pe la 18-20.000, daca as putea alege un SUV, punand accent mare pe capacitatile de a se lupta cu muntele, cred ca tot Duster ar fi.
roadempire
Duster Pick-up (VT) thumbsup.gif
Mircea104901
QUOTE (roadempire @ Mar 9 2010, 10:33 AM) *
Duster Pick-up (VT) thumbsup.gif

smile.gif)
Asta se vrea replica la Hilux/L200/Navara? turned.gif
Daca apare asa ceva pe piata cu pret in jur de 12.000 si sarcina utila de 1t, le cam "toaca" pe cele sus-mentionate. Parerea mea.
HalbaSus
Si cum ramane cu Logan Pick-up ? Nu ar fi canibalism ? Defapt eu cred ca nu ar putea intra pe piata pana nu scot loganul pick-up din fabricatie. Adica targetul acela care considera Loganul pick-up insuficient dar nu vor nici un pick-up full-size (cum e navara, L200... am impresia ca duster e mai mic) ci vor ceva intre cele doua... e destul de redus. Dar poate ma insel, si ar putea coexista 2 pick-up-uri dacia.
Lucian107416
eu zic ca te inseli. n-ar fi pe acelasi segment de piata, nici ca pret, nici ca utilizare. dar, cine stie ...? ca nici suv-urile nu sunt folosite in segmentul pentru care au fost destinate.
Alex-F1
QUOTE ( T u d o r @ Mar 7 2010, 11:44 AM) *
Pentru 15000 euro e o masina cinstita


Eh....poate ca da.....dar mai degraba poate ca nu!!!! confused.gif Asa cum un Mercedes de 50.000 de Euro are un cost de productie de vreo 25.000 - 30.000, asa si pretul Duster-ului poate fi umflat cu pompa destul de mult.....depinde cate chinezisme de ordinul eurocentilor au fost bagate in ea..... Si btw, {macar} la ditamai prezentarea oficiala mondiala, n-au fost ei in stare sa puna calumea jantele alea, cu "spitele" orientate la fel pe ambele parti.....adica acolo trebuiau sa aibe 2 jante drepte si 2 stangi, iar ei au pus 4 de acelasi fel (vezi pozele).....vai de noi wallbash.gif banned.gif Sau asa o fi fost modelu (pt. reducerea costurilor)? unsure.gif
T u d o r
Ce-au bre jantele? unsure.gif Mie mi se par orientate la fel.
DRAGOS
neah, are dreptate Alex... dar ma indoiesc ca exista jante separate pt stanga si pt dreapta whistling.gif

cauta jante aftermarket de genul asta (cu spitele spre dreapta sau stanga)...nu cred ca ai sa gasesti modele de janta pt stanga si janta pt dreapta. Ar fi chiar aiurea...

pe de alta parte, toti stim ca Alex are un simt critic supra-dezvoltat biggrin.gif
solmar
se rezolva cu jantele... se schimba de pe dreapta pe stanga si se mai face o poza. apoi se cupleaza 2 cate 2 pozele sa fie toata lumea multumita!
laurentiu
CITAT(solmar @ Mar 19 2010, 01:52 PM) *
se rezolva cu jantele... se schimba de pe dreapta pe stanga si se mai face o poza. apoi se cupleaza 2 cate 2 pozele sa fie toata lumea multumita!


laugh.gif
Bre Alex, dar esti "enervant" de atent la cele mai mici detalii. Puteam sa ma uit 3 zile la pozele astea si nu cred ca-mi dadeam seama ca jantele nu sunt puse bine.

Ieri am fost la lansarea Daciei Duster. Ca prima impresie pot spune ca arata destul de bine. Toate masinile care erau pentru prezentare erau full sau aproape full iar lucrul asta se cunostea (aveau piele, jante de aliaj si cred ca si motorele cele mai puternice-am vazut ca aveau cutii in 6 trepte).
Despre calitatea materialelor, mi s-a parut o diferenta vizibila (in bine) fata de cele de pe Logan, insa tot ieftine pareau. Am remarcat faptul ca, desi este o masina low cost, Dacia a incercat sa se cunoasca cat mai putin lucrul asta. Spatiul este foarte mare (vorbim de o Dacia, deci e un lucru firesc:) ). Pozitia la volan este tot cam la Logan (adica inalta), dar cel mai tare m-a enervat pozitia butoanelor geamurilor din spate, sunt puse intre scaunele din fata. Si nici ergonomia plansei de bord nu s-a schimbat (comenzile ventilatorului sunt puse la fel de jos ca pana acum-la fel si butoanele geamurilor din fata sunt puse nu tocmai comod).
Oricum, pana la urma, cred ca masina isi merita banii. Lucrurile care nu-mi plac sunt niste detalii peste care se poate trece cu vederea.
Si ca sa ma laud putin whistling.gif :

RUE
bravo domne! te felicit pt poza.
chiar batranel cum este a realizat multe in viata. e un adevarat specialist.
avantajul vietii de bucurestean.
Alex-F1
Pai da bre, pe mine unu ma zgarie grozav pe retina imperfectiunile astea legate de look!!! verymad.gif Cum fras, ma uit din dreapta la o masina si e intr-un fel, iar din stanga e in alt fel???!!! teehee.gif Aaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhh...... wallbash.gif

Da, poza asta e chiar misto, bravo Laurentiu, asta e o poza cu care poti fi mandru oricand!!!! thumbsup.gif Io l-am vazut (si pozat) pt. prima oara pe Prost la Hungaroring, in 2001, ultimul an de existenta a echipei Prost GP! Asa mic era la volan, ca am crezut ca conduce un copil laugh.gif Mare om!!!! arigato.gif
RUE
camioneta pickup dupa logan e foarte ok. nu se va face una pentru duster. doar tractiunea 4x4.
dar eu zic faptul ca o pot face 4x4 pe aia dupa logan. atunci ar fi si logan4x4... mamaaaa!
B90SWT
salutare.
cat estimati ca va consuma un duster 4x4 benzinar in bucuresti?
iulian_1976
QUOTE (RUE @ Mar 7 2010, 09:05 AM) *
se mai pun niste bani si la 21500 a fost Mitsu Outlander de 2 L did 140 cp, cu dublu climatronic, airbaguri la greu, finisaje mai bune, TCS si alte alea in standard si chiar mai mare.


Te referi la motorul pe care Mishu la imprumutat de la Vw teehee.gif
...este un 2.0 tdi destul de nereusit.
laurentiu
CITAT(RUE @ Mar 7 2010, 04:05 AM) *
se mai pun niste bani si la 21500 a fost Mitsu Outlander de 2 L did 140 cp, cu dublu climatronic, airbaguri la greu, finisaje mai bune, TCS si alte alea in standard si chiar mai mare.


Adica la 17500 mai pui 4000? Nu stiu cati vor putea asta. Unde mai pui ca daca iei masina in leasing la pretul final nu mai pui 4000, ci vreo 6-7000.
Alex-F1
QUOTE (B90SWT @ Apr 7 2010, 05:20 PM) *
cat estimati ca va consuma un duster 4x4 benzinar in bucuresti?


Pai asta depinde de mai multi factori, dar, in principiu, fara povesti pescaresti, nu cred ca va reusi cineva sa scada sub 10-11.... confused.gif
B90SWT
ma gandeam ca am putea sa il estimam folosind ca etalon MCV-ul de 16V,are cam 1300 kg fata de Duster 4x4 care ar avea cam 1250 kg.
Stie cineva cam cat consuma un mcv de 16V?
Titi1988
QUOTE (B90SWT @ Apr 9 2010, 10:21 PM) *
ma gandeam ca am putea sa il estimam folosind ca etalon MCV-ul de 16V,are cam 1300 kg fata de Duster 4x4 care ar avea cam 1250 kg.
Stie cineva cam cat consuma un mcv de 16V?


In oras 9-9.5, extraurban 6-6.5 mixt..faceti calculele. in buc cat zice Alex 100% !
Dar ca si posesor de MCV de 1.5 dci de 85 de cai eu zic ca nu merita sa iei Duster pe benzina ( cuplu mic=> RPM mari=>consum mare!!) Motorul de 105 cai cred ca o sa se descurce ok ( dar totusi merita sa puna un motor reno mai mare 1.9 spre exemplu thumbsup.gif )
T u d o r
Azi am fost sa testez Dusterul. La orima vedere masina arata cheap, in nota caracteristica de low cost a Daciei.

Modelul 2X4 are puntea spate rigida a Loganului, la 4X4 au pus independenta. In plus portbagajul difera intre modele, la 2X4 arata urat si are roata de rezerva ca la Logan sub masina, 4X4 are roata in interior si se vede alta calitate. Scaunele pot spune ca sunt altfel ca la Logan, adica se sta binisor in ele. Pozitia la volan e perfectibila, reglarea volanului pe inaltime e subtire rau iar reglarea in adancime lipseste cu desavarsire. Locul in spate e excelent, am stat in spatele unui tip de 1.80 si cam plinut perfect. Bordul e de Logan doar ca au vopsit diverse parti sa arate mai bine. Despre ergonomia lui pot spune multe dar nu prea placute. Pielea e artificiala si am remarcat ca deja era zgariata adanc intr-un loc. In opinia mea nu e o optiune de luat in seama, arata cheap si se comporta cheap. Cam atat despre impresia mea statica despre masina.

Drive test:

Am testat 1,5 DCI 4X4 110 CP, transmisie cu 6 rapoarte si ESP. Motorul trage foarte vioi, se duce bine in turatie si surprinzator nu se aude decat pe talpa grea in habitaclu. Cutia e tipica Renault dpdv al timoneriei, adica excelenta. Am remarcat ca are treptele mult mai scurte, ajuta la acceleratie. Dupa 110 km/h motorul se cam gatuie dar stabilitatea e buna. Am fortat putin intr-o curba sa vad cum se manifesta ESP-ul si acesta a intrat foarte discret, aproape insesizabil. In plus cu ocazia asta am remarcat stabilitatea buna a masinii. Nu s-a inclinat foarte tare si nu a dat senzatie de nesiguranta nimanui din masina. N-am observat nici o diferenta intre 2X4 si 4X4 pe uscat. Ok, acum ne-am dat jos de la volan si s-a urcat flacaul de la Dacia. Ne-a dus pe un traseu amenajat de ei langa sediul lor. Acolo ne-a bagat intr-un fel de offroad (probabil soft) cu niste pante imense, cu reveniri foarte bruste, gropi mari si adanci, etc. NEfiind ud tipul a mers cu 4X4 pe modul auto. Pot spune ca masina asta se descurca excelent si nu exagerez deloc. Are unghiuri enorme de atatc si degajare, motorul trage superb si fara efort in treapta intai si pentru a o pune pe burta iti trebuie talnet, nu gluma.

Impresie generala: Excelenta! Tinand cont de pret nu poti avea mari pretentii de finisare (in special plasticele interiorului si ergonomia lasa de dorit), iar ansamblul motor-cutie-tractiune este perfect, nu-ti poti imagina asa ceva la pretul de 18000 euro.
RUE
si eu am facut drive test in lugoj azi. aveau doar 4x2 dci.
cica in tara sunt 4-5 bucati cu 4x4 dci la drivetest si benzinare deloc....
era o varianta laureate 4x2 deci, 85 cp.
am pus familia pe locurile din spate, asistentul in dreapta si am iesit spre Lugojel. curbele slabe, drumul avantaja testul fiind un asfalt jalnic pe acea portiune.
intentionat am pornit mai agresiv la 90 la ora pe unde erau denivelari si absorbea excelent denivelarile.
motorul de 85 cp se simtea ca e pus la treaba pe demaraje dar nu avea semne sa se inhibe. nu am prea depasit 3000 de ture.
dupa ce am intors am abuzat o portiune pana pe la 130 la ora cred si nu era deranjant. am franat si pe un pamant nisiopos de margine dar nu a fost nevoie de ABS prea mult, abia l-am simtit. am lasat masina cu un consum mediu de 7.4% dupa acest mers destul de scurt si insistent dar nerelevant.
ma asteptam ca masina sa aiba un consum de maxim 6% in conditia in care e declarat 4.9% la drum.
daca ar fi sa mi cumpar o masina de asta as face urmatoarele variante:
- motorul dci cu bune si rele, altfel... lumea zice ca benzinarul nu e merituos pe masina asta, doar daca ai lucrat la forja.
- daca ar fi din tara de noua as lua 4x4 dci cu ESP si atat.asta inseamna 15850 euro si doar daca as da 3 rable. ar insemna sa ma coste sub 14 000 euro.
- mai e varianta daca astept sa o iau sh din germanica sau frantujia cu devalorizarea maxima.
RUE
ah, ce a observat Alex cu jantele de aliaj este adevarat si de tot rasul. e o matrita doar pt jante si asa ca pe o parte sunt ok (pe stanga se rotesc in sens fluit) si pe dreapta sunt in contrasens.
un 10 mare pt Alex, un tip f bibilicios!!!
BoggyPhoto
Si ceva video cu ce reuseste piticul.

http://www.youtube.com/watch?v=tfQrBYvfklA
Titi1988
Salut
Intradevar masina este una extraordinara pentru romani! garda la sol considerabila 4x4 ESP si aparatori aripi din plastic! (oare am scapat de rugina pe Dacie?? teehee.gif )etc dar..DAR (parerea mea)
1.motor 1.5 de 110 cai mi se pare prea putin, de ce nu de 1.9???
2.fiabilitatea se testeaza doar in timp, si nu prea iti convine sa dai 17.000 EURO (o suma enorma cash pt o dacie) si sa ai probleme din fabrica..
3.interiorul este atat de lipsit de viata (ca si la toate logan-urile) il urasc!!

Abia astept sa fac si eu un test drive. Poate ma insel...cum am facut-o si cu MCV-ul de 1.5 dci 85 cp teehee.gif

PS se renteaza sa il iei doar in leasing, cu 15.000-17.000 euro iti iei masina serioasa second de 1, maxim 2 ani!!!!!!
T u d o r
Titi, masina are undeva la 1200 kg. Teoretic e la fel de potenta ca un RAV (sa dau un exemplu doar) de 136 cai la 1600 kg. Teoretic, de altfel cred ca e chiar mai potenta. Motorul dci si-a dovedit fiabilitatea in timp iar sistemul 4X4 e Nissan, se poate verifica la ei daca au fost probleme. De altfel nici Loganul sau Sandero n-au avut probleme de fiabilitate, majoritatea componentelor fiind imprumutate din banca de organe a grupului Reno.

in privinta interiorului si a calitatii lui ce-ai zice sa-ti ofere Dacia masina la 20000 euro cu un interior de calitate?
22nst
Mi-a placut asta cu bordul lipsit de viata biggrin.gif

Cum arata unul cu viata 36182451.gif
Titi1988
QUOTE ( T u d o r @ Apr 20 2010, 06:45 AM) *
Titi, masina are undeva la 1200 kg. Teoretic e la fel de potenta ca un RAV (sa dau un exemplu doar) de 136 cai la 1600 kg. Teoretic, de altfel cred ca e chiar mai potenta. Motorul dci si-a dovedit fiabilitatea in timp iar sistemul 4X4 e Nissan, se poate verifica la ei daca au fost probleme. De altfel nici Loganul sau Sandero n-au avut probleme de fiabilitate, majoritatea componentelor fiind imprumutate din banca de organe a grupului Reno.

in privinta interiorului si a calitatii lui ce-ai zice sa-ti ofere Dacia masina la 20000 euro cu un interior de calitate?



WOW numai 1200 kg???? turned.gif ii mai usoara cu 160 de kg decat nissanul meu primera!!! in cazul asta motorul este ok (doar cel de 110 cai) si dupa cum stiu motoarele de 1.5 dci sunt fiabile. Nu stiam ca sistem 4x4 este de la Nissan, ma gandeam ca este de la Koleos whistling.gif . Recunosc ca nu m-am documentat
La interior nu era vorba de calitate, trebuiau sa-i schimbe un pic forma ca te saturi de acelasi bord plictisitor pe toate logan sandero si acum duster dry.gif

PS bord "cu viata" thumbsup.gif
22nst
Uite ca nu se potriveste... Mie nu imi place deloc bordul de la RAV4 si nici prea "viu" nu mi se pare
Asta este o chestie de gust.
Titi1988
QUOTE (22nst @ Apr 20 2010, 07:30 AM) *
Uite ca nu se potriveste... Mie nu imi place deloc bordul de la RAV4 si nici prea "viu" nu mi se pare
Asta este o chestie de gust.


dar nu-mi spune ca bordul de duster ti se pare mai ok.. turned.gif
22nst
Este mai simplu la Duster si materialul este ceva mai bine finisat decat la Logan
Daca nu puneau chestia aia care imita lemnul era chiar ok
Si sa nu uitam, Dusterul este un SUV ieftin.
Ce iti oferta varianta full la 17000 euro in alta parte gasesti la 25000 cel putin.
DORU
Parere personala: la peste 18.000 euro, modelul de varf de la Duster este SUB un model intermediar de la Yeti de ex, si nu vorbesc aici de motorizari, unde la Dacia e jale, ci de dotari si mai ales pret ! Pai la 18.000 euro iti poti lua Yeti binisor echipat cu 1.8TFSI ! whistling.gif

Acum, am plecat de aici: http://www.totalauto.ro/2009/12/11/dacia-d...itorial-critic/

Am trecut pe aici: http://www.baniinostri.ro/Auto/Analiza-Dac...nia--a1898.html

ESP doar la varianta de top ? DE CE ? Celelalte nu se rastoarna !? Macar optional trebuia sa fie !

Si in final am ajuns aici: http://www.businessmagazin.ro/analize/tran...ie-foto-5912921

CONCLUZIE: Duster se va vinde, indiferent de teste si parerile avizate. Este o masina la indemana. Piata "primeste" mai usor masini cu reclama buna decat masini fiabile si cu tehnica/mecanica fiabile. Este un trend ce a pornit din 2004 extrem de decis, acela de a face mult si repede si astfel "bine" a cazut in disgratie... Sa fim cinstiti: masinile de calitate vor fi monstri sacri f curand, pt ca am cazut in capcana LUXULUI si CONFORTULUI...eu raman atipic si voi continua sa apreciez modelele clasice, pt ca - nu-i asa? - ceea ce deja apartine anilor '90 a devenit deja clasic in viata.

Respect,
Doru
T u d o r
Dorule, sunt perfect de acord cu tine mai putin ca ai uitat un aspect minor... Dacia e 17500 DDP iar Yeti e 18200 cu 1.8 TFSI CIP. In afara de cei 4000 euro diferenta de pret ai perfecta dreptate. Daca facem comparatia diesel-diesel la aceeasi putere (110 CP) "jalea" se mentine la 4000 euro mai jos. Sigur ca pentru unii 4000 euro sunt o nimica toata dar clientii Dacia nu se numara printre ei. In plus daca iei in considerare ca exista o diferenta de mase de ~300 kg in defavoarea TDI-ului ajungem si la concluzia ca nici macar dinamic nu e vreun mare fas sa le compari. Iar DCI-ul de cand e considerat "jale" pe piata auto si TDI-ul reper?

Opinie personala: Yeti e cea mai urata masina ever made. Cred ca designerul ala trebuie sa fi fost orb. Seamana cu o lada cu niste ochi mari in fata. biggrin.gif Dar daca zici tu ca Skoda face masinile de calitate in ziua de azi te cred. tongue.gif
Titi1988
Eu raman la prima impresie. Dacia Duster este o dezamagire pentru mine cel putin. confused.gif Sa zicem ca arata cum arata. binisor dar dupa ce am citit articolele (in special cel cu concurentele) postate de Doru mi-am dat seama ca nu are nicio sansa in fata rivalilor. La capitolul dotari dusterul este mullttttttt in spate.Ramane sa vedem ce o sa zica cifra vanzarilor in aceasta clasa. drunk.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.