Eu am mers pe portiunea cu galben din poza lui Watcher.
Ieri insa am avut parte, fara sa vreau, si de o aventura mai neplacuta...
M-am intors cum ziceam din minivacanta si am vrut initial sa mergem pe TA de la Obarsie catre Ranca, insa muncitorii blocasera drumul cu utilaje peste un pod si n-am putut trece.
Asa ca am luat-o spre Voineasa, si la cativa km dupa Vidra am observat noi un drum forestier care urca pe dreapta. Amicul cu Defenderul avand o harta mai detaliata a zonei, am decis noi ca ne scoate in Strategica. Asa ca am pornit pe acolo.
S-a dovedit ca aveam dreptate, drumul s-a intalnit cu Strategica undeva pe platou. Primii 2-3 km au fost cranceni, sleauri cu bolovani foarte mari ramase in urma torentilor, panta abrupta, un adevarat dezastru, insa Foresterul s-a descurcat de minune (urcat cu a 1-a si cu reductor).
Drumul foarte frumos, peisajul de vis. Problema era ca norii imi dadeau mult de gandit, amintindu-mi ce spunea Cezar despre ultimii km de pe Strategica. Si ce sa vezi, exact inainte de portiunea nasoala de la coborare spre Ciungetj, a inceput ploaia. Am fost dobitoc ca nu m-am intors in acel moment, dar asta e.
Ideea e ca am ajuns la acele portiune in coborare unde nici nu mai sunt pietrele de pe platou, nu e nici padure sa mai protejeze. Alea de pusese Cezar poze.
Numai ca acum era NOROI. Mai nasol de atat nu cred ca se putea. Sleaurile erau foarte mari, si n-ar fi fost o problema daca era uscat, oricand le-as trece fluierind cu Foresterul. Acum fiind insa noroi, aluneca masina in toate partile fara nici un control. Yokohamele va dati seama ca erau varza la acest exercitiu, in concluzie am mers cu pasul, incercat peste tot unde erau probleme sa pun crengi, frunze si pietre in incercarea disperata de a nu cadea in sleauri. Din pacate de vreo 3 n-am reusit, asa ca am luat destule burti de pamant, am mai dat si cu partea din dreapta, sa zicem cam cu lonjeronul intr-un damb d-ala de mi-au clantanit dintii, ce sa mai, dezastru!
Am avut putin noroc ca portinea cea mai nenorocita posibil era taiata pe un tapsan de niste urme lasate de altii, asa ca am luat-o pe acolo si am redus cu mai mult de 50% "damage"-ul, ca sa zic asa. In zona de care va ziceam, si pe unde am luat-o doar eu pentru ca amicul Defenderul trecuse de ea, el a mers pe sleaurile alea. Si desi in restul traseului pentru el a fost destul de floare la ureche acolo chiar am crezut ca a incurcat-o si el. A fost la milimetru sa se rastoarne, atat de adanc era sleaul, dar pana la urma a iesit.
In cele din urma am ajuns cu bine, ne-a ajuns din urma si un Patrol suparat, echipat cu roti adecvate care a trecut fluierand peste tot
Acum urmeaza sa vad cat de sifonate au iesit stelutele in urma aceste aventuri. Pana acum n-am detectat nimic anormal, nici un bec aprins, nici un zgomot anormal. Doar vibratii in volan, dar la ce noroaie aveau rotile pe ele nu ma mir, sper sa nu fie altceva. Am oprit la un Peco si le-am mai curatat, s-a mai redus trepidatia dar tot mai era acolo. Am putut insa sa merg si cu 170 pe autostrada.
Poze nu prea am, doar vreo 2 facute in momentele de respiro, ca numai de astea nu-mi mai ardea, evident! O sa le pun diseara cand ajung acasa.
In concluzie, ascultati ce se spune pe forum, nu faceti ca mine, da?