Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trasee pentru Subaru ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4
6stele
QUOTE (pista @ Oct 9 2009, 12:46 PM) *
Nu primesc vizitatori pentru a pastra linistea celor cazati acolo. E decizia familiei Mikes. Imi pare rau, n-am stiut. sad.gif


Pacat ca nu se poate vizita. Nici de cazat acolo nu se pune problema acum. Incerc alta data pentru ca mi se pare ca merita. Acum nici vremea nu o sa fie prea grozava asa ca macar sa apuc sa ma plimb cat mi-am propus. Apropos de vreme, Accuweather prognozeaza ceva ninsori in Covasna saptamana viitoare deci sunt sanse sa incep prima iarna cu Subaru mult mai devreme decat ma asteptam drive.gif

Merci inca odata! smile.gif



sorintudosie
Ieri am fost la Ranca, cu ceva treburi de rezolvat. Cand am ajuns era innorat si o temperature de -3 grade, dupa ora 14 a inceput sa ninga destul de bine , nu m-am putut abtine si am facut o tura pana in Pasul Urdele .
Am inceput sa urc in jurul orei 16, ningea destul de bine o temperature de -5 garde, am trecut de Varful Papusa si am continuat desi ningea viscolit, grosimea stratului de zapada varia intre 3-4 cm si 25-30 cm.
M-am intalnit cu utilajele care au muncit la drum toata vara ,care erau frumos parcate (cred ca acolo o sa stea toata iarna), am mers mai departe fara probleme desi aveam cauciucurile de vara(nu a fost o iesire programata) am ajuns in Pasul Urdele , viscol destul de puternic si -8 grade . Peisajul era deosebit , nu am avut Nikon-ul la mine si am facut pozele cu telefonul (mare pacat). Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine).
Am admirat peisajul mai bine de o jumatate de ora, nu imi mai venea sa plec.
La intoarcere cand am prins un pic de semnal la telefon l-am sunat pe ‘Cezarm’ ca sa-i spun pe unde sunt, stiam ce si-ar fi dorit sa fie cu mine .
Masina s-a comportat foarte bine, nu m-a dezamagit nici de data asta, desi era incaltata cu cauciucurile de vara, a fost la fel de bucuroasa ca si mine de traseul facut, am ajuns impreuna cu bine in Ranca si apoi la Craiova. yes.gif
Mircea104901
te invidieeeeeez thumbsup.gif
f1anatic
QUOTE (sorintudosie @ Oct 15 2009, 07:56 AM) *
... Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine).

Masina ... era incaltata cu cauciucurile de vara


Nu doza de nebunie ci mai de graba tendinte sinucigase.

Oricum faine pozele si povestea.
cezarm
QUOTE (sorintudosie @ Oct 15 2009, 03:56 PM) *
Ieri am fost la Ranca, cu ceva treburi de rezolvat. Cand am ajuns era innorat si o temperature de -3 grade, dupa ora 14 a inceput sa ninga destul de bine , nu m-am putut abtine si am facut o tura pana in Pasul Urdele .
Am inceput sa urc in jurul orei 16, ningea destul de bine o temperature de -5 garde, am trecut de Varful Papusa si am continuat desi ningea viscolit, grosimea stratului de zapada varia intre 3-4 cm si 25-30 cm.
M-am intalnit cu utilajele care au muncit la drum toata vara ,care erau frumos parcate (cred ca acolo o sa stea toata iarna), am mers mai departe fara probleme desi aveam cauciucurile de vara(nu a fost o iesire programata) am ajuns in Pasul Urdele , viscol destul de puternic si -8 grade . Peisajul era deosebit , nu am avut Nikon-ul la mine si am facut pozele cu telefonul (mare pacat). Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine).
Am admirat peisajul mai bine de o jumatate de ora, nu imi mai venea sa plec.
La intoarcere cand am prins un pic de semnal la telefon l-am sunat pe ‘Cezarm’ ca sa-i spun pe unde sunt, stiam ce si-ar fi dorit sa fie cu mine .
Masina s-a comportat foarte bine, nu m-a dezamagit nici de data asta, desi era incaltata cu cauciucurile de vara, a fost la fel de bucuroasa ca si mine de traseul facut, am ajuns impreuna cu bine in Ranca si apoi la Craiova. yes.gif


Felicitari! Fotografii de top. Am incercat sa fotografiez transalpina inzapezita anul trecut, in minivacanta din 1 decembrie. Jos inspre Novaci zapada ioc (poza1). La iesire din Novaci era un echipaj de politie care nu permitea accesul in zona fara lanturi+cauciucuri de iarna sau 4x4. Sus zapada slaba spre medie in Ranca iar pe Transalpina pana la genunchi (am 1,90) - poza 2. Am zis ca profitam de vremea buna si sa urcam pana in Urdele (poza 3) dar dupa ce am trecut de Papusa in 10 minute vremea s-a stricat de abia ne puteam vedea si abia ne-am intors - poza4.
minitehnicusro
Drumul de la Ciunget la Plaiul Poienilor l-am facut sapt trecuta, inainte sa se strice vremea.
Este foarte usor, nu este nevoie de 4x4, iar peisajele, mai ales toamna sunt superbe.
Drumul este bine intretinut si chiar foarte circulat, m-am intalnit cu multe masini ale taietorilor de lemne, de la ARO si Papuci 4x4 la tractoare si camioane.

Spre deosebire de Strategica, Rudareasa este un drum chiar circulat.

Am mai incercat si urcarea pe Strategica pe la Curmatura Vidrutei, dar primul kilometru este infernal. Sunt sleauri foarte adanci, de 50-60 cm, drumul este plin de bolovani restogoliti de torente, iar panta este mare. Nu este recomandabil sa urcati dimineata, pentru ca aveti soarele in ochi iar panta mare accentueaza problema. Parasolarul nu ajuta.

De la Ciunget la Lacul Petrimanu drumul este ok, asfalt explodat, dar peisaje superbe, urcarea la Curmatura Oltetului este relativ usoara, iar coborarea la Polovragi lunga si plicticoasa.

Trackurile GPS le-am adaugat la colectie drive.gif



Un punct de vedere interesant. Daca nu se fac abuzuri atunci traseul este perfect realizabil fara daune la masini. Totusi, oricat ne-ar placea sa credem contrariul, nici Foresterul si cu atat mai mult Outbackul nu sunt masini veritabile de teren. A, ca poti sa faci cam ce ar face un SUV din clasele superioare asta este altceva.
Eu cand am facut traseul am urmarit in primul rand sa-l vad, sa ma bucur de peisaje, sa pot face fotografii etc. Fireste ca am vrut sa-mi incerc si masina, sa vad ce poate. Daca tii neaparat la primul obiectiv atunci parerea mea e ca este atins si al doilea. Pe de alta parte daca nu versi si ceva adrenalina pe parcurs parca nu-i asa de “gustoasa” aventura. Asa cu Defenderul.....
In alta ordine de idei citeam pe un alt forum, dedicat transalpinei, ca un nene a urcat de la Ciunget pana la Cabana/Adapostul Plaiul Poienelor cu un Kia Rio si a mai si plecat cu el inapoi intreg. Eu cand am fost in zona, vazusem celebra dacie papuc, benzinica si fara 4x4 (poza atasata). Asta cred ca deschide noi perspective in zona mai ales ca Ttransalpina se va banaliza in urma asfaltarii. Cred ca un traseu Ciunget, Plaiul Poienelor, strategica pana in transalpina este perfect realizabil si fara 4x4 daca este uscat iar cu un 4x4 mai domestic este chiar fun.
[/quote]
Watcher
Eu sper sa descopar alt traseu pentru masini 'normale' recte curmatura oltetului, vf Nedei(a), coborare in Vaideeni, horezu...
Umbla vorba ca e relativ ok si masini NU de teren. Din pacate a nins deci mai vedem la primavara...
sorintudosie
QUOTE (minitehnicusro @ Oct 16 2009, 03:47 PM) *
Drumul de la Ciunget la Plaiul Poienilor l-am facut sapt trecuta, inainte sa se strice vremea.
Este foarte usor, nu este nevoie de 4x4, iar peisajele, mai ales toamna sunt superbe.
Drumul este bine intretinut si chiar foarte circulat, m-am intalnit cu multe masini ale taietorilor de lemne, de la ARO si Papuci 4x4 la tractoare si camioane.

Spre deosebire de Strategica, Rudareasa este un drum chiar circulat.

Un punct de vedere interesant. Daca nu se fac abuzuri atunci traseul este perfect realizabil fara daune la masini. Totusi, oricat ne-ar placea sa credem contrariul, nici Foresterul si cu atat mai mult Outbackul nu sunt masini veritabile de teren. A, ca poti sa faci cam ce ar face un SUV din clasele superioare asta este altceva.
Eu cand am facut traseul am urmarit in primul rand sa-l vad, sa ma bucur de peisaje, sa pot face fotografii etc. Fireste ca am vrut sa-mi incerc si masina, sa vad ce poate. Daca tii neaparat la primul obiectiv atunci parerea mea e ca este atins si al doilea. Pe de alta parte daca nu versi si ceva adrenalina pe parcurs parca nu-i asa de ?gustoasa? aventura. Asa cu Defenderul.....
In alta ordine de idei citeam pe un alt forum, dedicat transalpinei, ca un nene a urcat de la Ciunget pana la Cabana/Adapostul Plaiul Poienelor cu un Kia Rio si a mai si plecat cu el inapoi intreg. Eu cand am fost in zona, vazusem celebra dacie papuc, benzinica si fara 4x4 (poza atasata). Asta cred ca deschide noi perspective in zona mai ales ca Ttransalpina se va banaliza in urma asfaltarii. Cred ca un traseu Ciunget, Plaiul Poienelor, strategica pana in transalpina este perfect realizabil si fara 4x4 daca este uscat iar cu un 4x4 mai domestic este chiar fun.



Eu cunosc zona Ciunget destul de bine, eu cred ca drumul Ciunget - Plaiul Poienii nu ridica mari probleme si poate fi parcurs si cu o masina cu tractiune pe doua roti daca este uscat, nu este "foarte usor " si "foarte circulat" cum zici tu.(Eu de multe ori nu m-am intalnit cu nici o masina).
Sfatul meu este sa nu va aventurati pe Strategica din Plaiul Poienii fara o masina 4x4, daca va prinde o ploaie cand sunteti sus o sa aveti mari probleme.
GLC120
QUOTE (Mircea104901 @ Jan 4 2010, 12:08 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 05:32 AM) *
Bravo Mircea, frumoase pozele si aventura. La cabana erau turisti ? Cum ajunsesera acolo?
Intrebarea de baraj: Cat a stat Vitara pe mijlocul drumului ?
100L/100km e un consum bun, daca aveai CB era mult mai bun, cand rotile se invarteau in gol mergea kilometrajul deci la bord apare probabil ca ai facut 50 km.

Nu stiu ca nu m-am uitat la kilometraj biggrin.gif
La cabana era pustiu. Cand am ajuns nu era nimeni. L-am intrebat pe cabanier si ne-a spus ca aveau un grup de 15 persoane care urcasera pe jos, si erau plecati pe ceva traseu.

In ce sens - intrebarea cu Vitara? Masinile le-am lasat in drum de pe la 6pm pana pe la 9pm. (timp in care am mancat la cabana si ne-am incalzit). Mai tricky a fost cu intorsul masinilor (am mers cu spatele pe sleau pana am gasit ceva loc sa le intoarcem). Nu eram foarte siguri ca vom reusi (exista probabilitatea sa le impotmolim de tot, nu mai aveam nici lopata), asa ca preventiv am luat numarul de tel. de la cabana sa ne faca focul in camere biggrin.gif. Din fericire nu a fost cazul. teehee.gif


Am mutat aici poate ne spui de unde pleaca drumul, sa incercam si noi cu niste.... lopeti mai ca lumea rolleyes.gif

Destul de palpitanta experienta, in marsarier pe sleauri, noaptea. Aveati semnal la telefoane?

Eu am descoperit niste partii si DOUA teleschiuri nou noute dar pierdute printre munti, in apropierea cabanei Sureanu, de la lacul Oasa la dreapta (cum vii dinspre Sebes pe DN67C) vreo 15 km inspre Petrila. Sunt pe aici utilizatori de GARMIN?


bobita
QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 02:12 PM) *
Sunt pe aici utilizatori de GARMIN?


Da!
Mircea104901
QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 09:12 AM) *
Am mutat aici poate ne spui de unde pleaca drumul, sa incercam si noi cu niste.... lopeti mai ca lumea rolleyes.gif

Destul de palpitanta experienta, in marsarier pe sleauri, noaptea. Aveati semnal la telefoane?


Drumul e unul forestier de aprox.15km de la Dângești. La Dângești se ajunge de la Călimănești (Vâlcea) - Jiblea - Sălătrucel - Berislăvești (asfalt) - Dângești (asfalt si pietris pe portiuni). Semnal la telefon este pe portiuni (in partea de sus este semnal pt ca sunt antene GSM pe varf).

Dificultatea drumului vara este usor spre mediu, depunde de cate ploi au fost in zona (se fac suvoaie care spala drumul pana la stanca, si in unele zone trebuie garda la sol (cam ca pe Transalpina la "trepte"). L-am prins si reparat (nivelat+balast) - se putea urca cu orice masina.

Iarna, de obicei se mai deszapeste, dar destul de rar se pare. Mai fac si tractoristii cate un ciubuc scotand "aventurieri". Daca il prinzi nedeszapezit, nu ajungi decat cu masina preparata de offroad extrem sau cu tractor 4x4; in zona de varf sunt multe zone golase aflate in drumul curentilor dinspre Fagaras, unde va dati seama cam cat se troieneste. Inclusiv ultima portiune unde nu am reusit sa trecem smile.gif

Cateva poze:
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
GLC120
Sunt niste vederi nemaipomenite. Unde si cand sunt facute? Nu se vede zapada decat la distanta.
De la Dangesti apare pe harta un drum judetean 703N care pleaca in stanga spre Cozia. Aici e cabana?

Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu?
Mircea104901
QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 12:42 PM) *
Sunt niste vederi nemaipomenite. Unde si cand sunt facute? Nu se vede zapada decat la distanta.
De la Dangesti apare pe harta un drum judetean 703N care pleaca in stanga spre Cozia. Aici e cabana?

Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu?


Pozele de mai sus nu sunt facute acum. Sunt facute in mai multe perioade (am fost de multe ori acolo).

Da, drumul e cel care o ia la stanga din Dangesti si se merge tot inainte pe el. Sunt si ceva exploatari forestiere, dar daca tii drumul ajungi exact la cabana. Pe harti apare doar o parte din el.

bobita
QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 05:42 PM) *
Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu?


Este pe harta si dn67c, numai ca tre sa te uiti atent dupa el si nu coincide chiar cu realitatea, mai ales cu asfaltarile din ultima vreme.Si am impresia ca pe undeva are o "ruptura" harta si nu poti sa faci rutarea, mai se intimpla la,ROAD
Pentru mine, hartile de la Garmin sint de departe cele mai potrivite, asta ca sa nu zic cele mai bune, fiecare avind alte asteptari.
Pentru Romania sint foarte utile detaliile topo si nu o data m-au scos din rahat, mai ales cu motocicleta.Te ajuta la orientare foarte mult, bineinteles sa ai si harta si sa mai stii sa o si folosesti.Si sa ai si un gps care sa permita mai multe functii, nu stiu cum sint cele de masina sau cele mai ieftine.
Sint pe harta multe drumuri forestiere, de cariera etc.
In Europa, de la Ungaria inspre V, sint foarte precise, pentru zona estica si nu numai sint harti locale, binisor facute.Am chiar si Moldova si Ucraina, foarte utile pentru mine.
In schimb, softul nu e asa prietenos,la prima vedere, ca igo, si nici aparatele.Eu am o generatie mai veche,un 276c, fara touchscreen si alte chestii, merge numai cu carduri proprietar scumpe si mici, etc.Dar nu se blocheaza, nu ramine imaginea in urma vocii, nici nu-l are pe marcel.. smile.gif
Ti-ai luat sau vrei sa-ti iei Garmin?
cezarm
Asta o fi traseu pentru Subaru?

http://www.youtube.com/watch?v=LvH5iCbNtpM...feature=related

Poate "sorintudosie" a aflat mai multe. Mi se pare ca filmarea este facuta dintr-un Freelander generatia anterioara deci nu cu mult peste "sculele" noastre. Incercati sa vedeti si celelalte filmulete, din aceeasi serie presupun, si parca, in anumite conditii (uscat fara pic de noroi, vreme buna, etc.), mai ca l-asi aborda.

http://www.youtube.com/watch?v=5Yd_j_zU8iw...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Crw0nhT8LaI...feature=related
Watcher
Cezar, eu fac parte din coloana respectiva , am fost cel cu ideea expeditiei (check video 2 chiar la inceput ;-) ).
Este vorba despre cautarile de trasee alternative la Transalpina, cautam acolo o trecere de la Horezu la Curmatura Oltetului.
Traseul pe care l-am facut mergea facut cu Forester (cred eu), DAR:
- nu singur = cu un 4x4 'adevarat'
- cu MT uri (Freelanderul respectiv are BFG MT KM2)
- numai pe uscat. Da da, cu MT uri pe uscat. Am facut drumul dupa o luna de soare, si cand am terminat zona cu senzatiile tari, am ajuns in niste balti si noroaie brrrr.

Urcarea pana la Romani e usoara, e drum, apoi de la romani la vf Ursu trebuie sa iti alegi (cu freelander) locul pe unde urci (si apoi cobori) o buza de vreo 40cm. PE vf Ursu merge. Apoi coborarea aia cu 'senzatiile tari' e usoara da e lata de fix o masina (!)
Numai ca nu ajungi nicaieri, trebuie sa continui sa cobori spre Groapa Malaiei si pe acolo trebuie sa treci prin niste noroaie.

Cu Outbackul este exclus :-(
bakero
Ba ce misto e sa stai la o ora de munti....
Din pacate stau la 5 min de mare si 3ore jumate de munti.... ninja.gif
cezarm
Acum ca singura senzatie de off-road este data doar de zapada de pe aleile dintre blocuri (ce bine, cica diseara iar ninge in Bucuresti), facand ordine prin niste fisiere am gasit o poza asa mai de suflet, facuta in august anul trecut pe coborarea de la Muntinu (Transalpina). Recunosc faptul ca nu am facut-o eu ci un prieten cu o masina similara dar de la o firma concurenta.
G e o r g e
Etapa LR pe zapada 14.02.2010
http://legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2819

hai sa vedem subaristii wink.gif
Mircea104901
QUOTE (G e o r g e @ Feb 10 2010, 06:18 AM) *
Etapa LR pe zapada 14.02.2010
http://legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2819

hai sa vedem subaristii wink.gif


Tentant, dar sunt in Madaras pe 14 confused.gif
Te duci?
G e o r g e
incerc sa ma duc ... am fost si acum 2 saptamani wink.gif si am film pe topicul cu masina mea .
bakero
Ba ce bine e sa stai in Bucuresti....cateodata biggrin.gif
GLC120
Uite un traseu bun pentru Subaru. Etapa de VTM.

lungime 3150m
panta medie: 6.9%
panta maxima: 8.4%
altitudine Start: 450 m
altitudine Sosire: 550 m

Sunt date tehnice care se publica de cativa ani. Ca sa nu credeti cumva ca matematica si fizica sunt common knowledge asa cum sunt masinile sau fotbalul thumbsup.gif
bakero
Salut!
Stie careva in Dobrogea asta,un drum bine asfaltat,cu viraje multe si putin circulat sa ma dau si eu?A?Vre-un dobrogean p-aci?M-am enervat duminica foarte tare pentru ca vroiam sa ma dau si eu cu masina,si n-am unde.Si pana voi face rost de cele 5 mil de euro ca sa pot construii un circuit la 5 km de Constanta mai dureaza...asadar,daca are cineva vreo idee,va rog!
Multumesc!
Zetics
Eu n-am fost, dar anul trecut era foarte incantat de acel drum un coleg de-al meu care se mai tot ducea in weekend la mare si voia sa scape de A2 & traffic jam. Si anume, prin sudul Dobrogei, drumul care incepe dupa ce treci cu bacul la Calarasi. Cred ca 391A, daca nu ma insel. Eu am trecut doar o data in urma cu vreo 25 de ani, deci informatiile mele nu mai sunt de actualitate teehee.gif
Watcher
l-am facut anul trecut.
E foarte interesant, pitoresc etc (daca il faceti de plimbare trebuie neaparat sa va opriti la manasirea Dervent!), dar tecerea cu bacul iti mananca mult timp :-(
de asemenea, trebuie putina atentie ca 'bacul' te trece in romania, dar 'ferry' te trece in bulgaria :-))
barboso
Parca si drumul de la Ovidiu spre Cetatea Histria (cred ca-i drumul spre Tulcea, de fapt) era liber si relativ virajat, din cate-mi amintesc eu, iar acum 4 ani, cand am fost ultima data, era OK, nu mai stiu acum in ce stare o fi.
Diesel
Am mers recent pana la Babadag si a fost plictisitor. Dar acum ca ma uit pe goagle maps, vad ca se numeste E87. Ar trebui cautat un DJ bine asfaltat.

Poate intre Corbu si Histria, pe DJ226, poate acolo ar fi ceva interesant.

De asemenea, cum zice Watcher, Murfatlar - Ostrov, sau Negru Voda - Ostrov sunt interesante.
solmar
QUOTE (bakero @ May 17 2010, 10:49 PM) *
Salut!
Stie careva in Dobrogea asta,un drum bine asfaltat,cu viraje multe si putin circulat sa ma dau si eu?A?Vre-un dobrogean p-aci?M-am enervat duminica foarte tare pentru ca vroiam sa ma dau si eu cu masina,si n-am unde.Si pana voi face rost de cele 5 mil de euro ca sa pot construii un circuit la 5 km de Constanta mai dureaza...asadar,daca are cineva vreo idee,va rog!
Multumesc!


Da o fuga pana la Nesebar in Bulgaria - curbe la greu (in stanga marea in drepta dealuri), ultima data era bine asfaltat. In schimb e aglomerat.
O alta varianta ar fi sa te duci pana la Adamclisi - prin zona pe acolo sunt destule curbe. In schimb nu garantez ca e asfaltat cum trebuie. Sigur nu e aglomerat.

Nu-mi aduc aminte cum e pe la Cheile Dobrogei - am fost acum peste 10 ani...

Iar drum relativ bun, nu foarte aglomerat dar nu sunt prea multe curbe - de la Constanta la Galati - unde am trecut cu bacul. Ctza, Ovidiu, Baia, Caugagia, Slava Rusa, Slava Cergheza, Atmagea, Cerna, Macin si cu bacul pe la IC Bratianu.
barboso
QUOTE (solmar @ May 19 2010, 10:57 AM) *
Da o fuga pana la Nesebar in Bulgaria - curbe la greu (in stanga marea in drepta dealuri), ultima data era bine asfaltat.
....................
Nu-mi aduc aminte cum e pe la Cheile Dobrogei - am fost acum peste 10 ani...

Confirm drumul spre Nesebar, dar nu prea e de mers doar la o plimbare de-o zi, cel putin un week-end ar trebui stat...
....................
Superb peisajul la Chele Dobrogei, parca era si virajat, dar drumul cam prost, acum patru ani - as mai face un drum pe-acolo, eu am ajuns din intamplare, pe inserat, si eram mai atent la acul de la benzina teehee.gif , ca ma ratacisem, nu aveam GPS atunci, si copiloata "citea" harta - am facut de la Neptun la Bucuresti 800 km laugh.gif - devierea de la traseu a fost deliberata, dar nici chiar in halul asta...
bakero
Da.Stiu toate variantele.Nu e chiar ce ma intereseaza.Pentru mine drum bun,e ceva gen Constanta-Cernavoda.
Adica asfalt ca lumea.Daca avea Negru-Voda -Sipote asfaltul asta era belea!!!In fiecare week-end ma duceam acolo.Spre dervent stiu drumul si nu ma coafeaza.Spre "Bagdad" e dezastru...am venit intr-o seara de la Tulcea,acu vreo 2 luni,si eram cu o masina al carui far din stanga batea nasol,chiar si lasat la max in jos....si cei care veneau din sens opus aveau grija sa-mi bage faze lungi in ochi de parca eu la ora 9 seara eram un super-electrician cu stand de reglat faruri ambulant in masina si nu vroiam sa le reglez special ca sa-i deranjez pe ei ca sa ma simt un mare cretin....si pe bune,planetarele,bucsele,rotile tot anasamblul inclusiv pasageri mi-au urat multe chestii care nu le pot spune "pe post"...si nu numai mie,ci celor care se ocupa de asfaltarea drumurilor....
concluzia e ca virgula caut amatori pentru iesire pe DN7c spre sfarsitul verii biggrin.gif
barboso
Nu stiu cum o fi acum, dar vara trecuta era varza partea din Arges.
bakero
QUOTE (barboso @ May 20 2010, 12:35 AM) *
Nu stiu cum o fi acum, dar vara trecuta era varza partea din Arges.


da.e praf.dar de la Cartisoara la Balea e ok... drive.gif
GLC120
Nu e adevarat. Daca aveti timp mergeti acum repede pana se topeste zapada. Cu putin noroc mergeti ca la raliu adica nu intalniti nici o masina. De la baraj, in jurul lacului e inca in reparatie vreo 16 km dar apoi e perfect. L-au refacut acum, a fost etapa din CNR in mai.

vezi si filmari pe www.raliulargesului.com

http://raliulargesului.com/2010/index.php?...5&Itemid=21

L-am facut noaptea in recunoastere si pe lumina cu un iepure de 300CP. Fiind pe coborare si pe ploaie am stat la 20m in spate de parca imi prinsesem bretelele la el in portbagaj. Cand ne-am oprit mi-a facut un compliment: "da' dai in ea frate, nu gluma!" Cred ca am intalnit 5 masini in 40 km.
cezarm
Ma asteapta un mega drum: Bucuresti - Valladolid, tur si fireste retur. In fond tot traseu pentru Subaru este, chiar daca sunt cu Outback. Cam 3 zile dus si 3 intors + 4 zile acolo (avem un congres de specialitate unde avem si noi 2 lucrarele). Mai intentionez sa stam (eu cu nevasta) pe parcurs 1 zi la Garda (la dus) si altele 2 la intors; ar fi culmea sa ma intorc vineri seara in Bucuresti. Poate ma noroc si reusesc sa trec cumva pe la viaductul Millau si la intors, musai bag si un Stelvio. Abia astept! Plecarea miercuri (1 halta la Arad ca asta-i portiunea cea mai naspa) si sosirea duminica cealata. Desi nu am frica de avion m-am prevalat de situatia cu vulcanul pentru a alege masina.
Zetics
FERICITULE! yes.gif
cezarm
QUOTE (Zetics @ May 20 2010, 05:28 PM) *
FERICITULE! yes.gif


Mersi vecine! Am vazut un minicartier de SmartParkinguri (4! una langa alta!) construite langa tine. Cred ca in jurul blocurilor din zona ta, acu' sunt locuri de parcare a discretie!
In alta odine de idei, se cam deschide sezonul de umblat pe coclauri. Daca tot se vorbeste de un meeting subaristic poate-i adaugam si o componenta practica. Sunt o gramada de trasee care mai de care mai apetisante. Parca ma maninca degetele sa reeditez figura cu strategicul...
Zetics
Aveti grija ca daca vin eu sigur ploua! woot.gif
Se pare ca am bafta doar de d-astea in ultima perioada. Am povestit anul trecut cum m-a prins ploaia exact unde nu trebuia pe ultima parte a strategicului (sau prima, cum ai mers tu)iar acum doua saptamani m-a plouat la ciclo-crossul Prima evadare de am facut traseul in 5h jumate, fiind aproape de abandon din cauza noroiului.
Deci, daca nu vi se face porumbul pe undeva pe la tara, chemati-ma! kiss.gif


PS: Inca n-au dat drumul sandramalelor, nu stiu ce dracu asteapta, asa incat e destul de crunta inca in ceea ce priveste locurile de parcare. Desi daca lasau doar asa, o parcare in aer liber era suficient.
sorintudosie
QUOTE (cezarm @ May 20 2010, 05:41 PM) *
QUOTE (Zetics @ May 20 2010, 05:28 PM) *
FERICITULE! yes.gif


Mersi vecine! Am vazut un minicartier de SmartParkinguri (4! una langa alta!) construite langa tine. Cred ca in jurul blocurilor din zona ta, acu' sunt locuri de parcare a discretie!
In alta odine de idei, se cam deschide sezonul de umblat pe coclauri. Daca tot se vorbeste de un meeting subaristic poate-i adaugam si o componenta practica. Sunt o gramada de trasee care mai de care mai apetisante. Parca ma maninca degetele sa reeditez figura cu strategicul...



Sunt alaturi de tine, poate mai pleci fara mine.


mgabi
QUOTE (GLC120 @ May 20 2010, 01:28 AM) *
Nu e adevarat. Daca aveti timp mergeti acum repede pana se topeste zapada. Cu putin noroc mergeti ca la raliu adica nu intalniti nici o masina. De la baraj, in jurul lacului e inca in reparatie vreo 16 km dar apoi e perfect. L-au refacut acum, a fost etapa din CNR in mai.

vezi si filmari pe www.raliulargesului.com

http://raliulargesului.com/2010/index.php?...5&Itemid=21

L-am facut noaptea in recunoastere si pe lumina cu un iepure de 300CP. Fiind pe coborare si pe ploaie am stat la 20m in spate de parca imi prinsesem bretelele la el in portbagaj. Cand ne-am oprit mi-a facut un compliment: "da' dai in ea frate, nu gluma!" Cred ca am intalnit 5 masini in 40 km.


Asfaltarea e o gluma, au umplut pe alocuri craterele cu asfalt. Am stat sus aproape de capra sa prindem cateva speciale. Nu stiu cum s-au desfasurat probele de la vidraru in sus, dar noi am dat de asfalt pe bune abia pe la piscul negru. Vidraru - Cumpana e un macadam okai. Da, recunosc, parca nu mai erau cratere dar e departe de ce as numi o suprafata potrivita pentru un raliu de asfalt.
Asa ca, aviz amatorilor drive.gif

QUOTE (cezarm @ May 20 2010, 05:02 PM) *
Ma asteapta un mega drum: Bucuresti - Valladolid, tur si fireste retur. In fond tot traseu pentru Subaru este, chiar daca sunt cu Outback. Cam 3 zile dus si 3 intors + 4 zile acolo (avem un congres de specialitate unde avem si noi 2 lucrarele). Mai intentionez sa stam (eu cu nevasta) pe parcurs 1 zi la Garda (la dus) si altele 2 la intors; ar fi culmea sa ma intorc vineri seara in Bucuresti. Poate ma noroc si reusesc sa trec cumva pe la viaductul Millau si la intors, musai bag si un Stelvio. Abia astept! Plecarea miercuri (1 halta la Arad ca asta-i portiunea cea mai naspa) si sosirea duminica cealata. Desi nu am frica de avion m-am prevalat de situatia cu vulcanul pentru a alege masina.


Cand m-a prins norul in Bruxelles ... numa la subarelu lasat acasa in parcare m-am gandit ... si tot cu ocazia aia mi-am adus aminte de ce nu merg (aproape) niciodata cu trenul. In afara de masina e okai sa mai incerci asa, pentru diversitate, si alte mijloace de transport dar asa, fara sa exagerezi, odata la cativa ani.
Si inca o chestie, asa cum ziceau baietii de la Top Gear - "The car always wins" thumbsup.gif
GLC120
QUOTE (mgabi @ May 21 2010, 03:44 PM) *
Asfaltarea e o gluma, au umplut pe alocuri craterele cu asfalt. Am stat sus aproape de capra sa prindem cateva speciale. Nu stiu cum s-au desfasurat probele de la vidraru in sus, dar noi am dat de asfalt pe bune abia pe la piscul negru. Vidraru - Cumpana e un macadam okai. Da, recunosc, parca nu mai erau cratere dar e departe de ce as numi o suprafata potrivita pentru un raliu de asfalt.
Asa ca, aviz amatorilor drive.gif


mgabi, de la baraj in sus vreo 17 km sunt multe curbe si erau cratere in curs de plombare. E adevarat ca drumul pare foarte lung si devine enervant (noaptea e si mai fun sick.gif). Dar mai sus unde au fost probele speciale 12 + 11.8 + 4.4km este asfalt proaspat sau cel vechi in stare foarte buna. Nu e masa de biliard dar nici nu ai obstacole/gropi pe care sa trebuiasca sa le ocolesti. Sunt filme pe site-ul raliului care par edificatoare.

Uite ce scrie pe site: "70 de oameni, 2 freze, 4 cilindrii compactori, 4 multifunctionale cu perii, 3 incarcatoare, zeci de basculante cu asfalt s-au aflat in saptamanile premergatoare raliului pe Transfagarasan pentru reamenajarea soselei - s-au folosit peste 2500 de tone de asfalt"

Chiar nu vad ce legatura are cu macadamul iar cine se duce acum, inainte de topirea zapezii, nu va regreta. Se poate merge pana la 3-4 km de tunelul din varf. Click to view attachmentDe la Capra in sus senzatii tari, parapetii lipsesc cu desavarsire, fiind luati cu totul sau culcati de zapada. Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
solmar
Tot spuneam ca n-am fost de mult la Cheile Dobrogei. Drumul e chiar OK pana acolo, sunt si cateva serpentine pentru cine vrea sa-si incerce masina. Iar peisajul e inedit pentru Dobrogea. Traseul de azi: Constanta, Mihail Kogalniceanu, Targusor, Cheile Dobrogei, inapoi pana la Targusor si de acolo la Manastirea Casian - drum de piatra relativ bun, iar Targusor si apoi spre Gura Dobrogei (drumul e varza, noroc cu pachetul de drumuri grele) si apoi dupa ce-am scapat de pacostea de drum pe alocuri luat de viitura... talpa pana acasa.
cezarm
Gata! M-am intors. Bucuresti – Valadolid si retur = 8046 km, in 12 zile, din care 3 nici nu m-am atins de masina (am fost la un congres de specialitate). Nu am mai iesit prin Arad cum planuiam initial ci am luat-o (cu o oarecare strangere de inima) prin sud: Turnu Severin- Belgrad- Zagreb-Ljubljana-Triste-Verona-Garda (foto1). Recordul de mers 1678 km intr-o zi (nordul lacului Garda, ora 5AM – Valladolid ora 8,30 PM). Ore intregi am mers cu 170-180/h pe cruise control. Sunt curios daca-mi vin ceva poze de pe la politiile rutiere. Consum global: 11,6l%. La intors, cum nu aveam nici-un deadline, am mai intarziat pe drum: sudul Frantei (foto2), Millau (foto3), tunelul Mont Blanc, nordul Italiei, Slovenia. Am tentat si o ascensiune pe Stelvio dar era inchis (foto 4). Ai dracu’ macaronari, m-au lasat sa merg vreo 80 de km fara sa anunte ceva, pentru ca, cu 15 km inainte, sa anunte brusc faptul ca este impracticabil. Din cele 48 de ace de par m-au oprit dupa curba 33. Asta a fost, ramane pe alta data.
O surpriza placuta a fost Serbia si Croatia cu infrastructuri f.f. dezvoltate (in Serbia parca se vedea ca erau mai prost intretinute). Plata autostrazilor si a benzinei am facut-o cu card Visa, habar nu am cum arata dinarii. Costul traversarii spatiului fost Iugoslav 200 EUR. Serbia nu exista pe Garminul meu decat ca drumuri europene, asa ca daca ai iesit de pe ele te descurci cu vreo harta, dar si asa sunt destul de intortocheati. La intoarcere, vrand sa gasesc o cale mai scurta fireste ca ne-am ratacit. Norocul a venit de la numerosii sarbi de nationalitate romana din zona care m-au ghidat pe malul sarb al Dunarii pe la cazane (foto5). Traseu fabulos!
Traim intr-o tara de ca..t nici unii care au fost la conducere (ai nostri sau ai lor) nu au fost in stare sa faca niste autostrazi sa mergi mai civilizat. Este prima data cand merg cu o masina mai serioasa pe traseul asta (am mai mers de 4 ori in nordul Italiei de 2 ori cu Tico si de alte 2 ori cu o SuperNova). Oricum am simtit ca viteza de deplasare fata de Romania mi-a crescut cu 150%.
Diesel
Bravo, felicitari thumbsup.gif

GPS-ul meu imi recomanda chiar si pentru Pitesti - Budapesta sa merg prin Belgrad, cica se economiseste cam o ora. E un traseu cu bacul pe la Calafat/Vidin, mers un pic prin Bulgaria si apoi Serbia pe autostrada sau cel facut de tine.
mgabi
Pe malul sarbesc m-am intors si eu vara trecuta. Din pacate eram din ce in ce mai intristat ca se termina concediul si ca urmeaza drumurile in Ro. Plua si se apropia de 12 noaptea asa ca mare lucru n-am apucat sa vad. Ce tin minte totusi e ca aveau totusi drum (nu ca-n vest dar digerabil).
vlademir
Pentru mine, iesit abia anul asta din tara intr-o tara occidentala (Italia) intoarcerea pe soselele Romaniei a echivalat cu o extirpare pe viu a organelor vitale. Frustrant este ca nu avem o tara gen Afganistan ci ca avem peisaje ce concureaza ba chiar depasesc ce am vazut pe afara. Ma opresc, sa nu dau in clisee gen "pacat ca e locuita".
GLC120
vlademir ai dreptate, dar Afganistanul nu are nici o vina: chiar daca nu are infrastructura cred ca are peisaje mai multe si mai incredibile. E drept ca nu vom avea prea repede... curajul sa cautam trasee pe acolo 39110506.gif
Mircea104901
QUOTE (GLC120 @ Jun 9 2010, 05:10 AM) *
vlademir ai dreptate, dar Afganistanul nu are nici o vina: chiar daca nu are infrastructura cred ca are peisaje mai multe si mai incredibile. E drept ca nu vom avea prea repede... curajul sa cautam trasee pe acolo 39110506.gif

Why not? De Subaru blindat n-ati auzit? tongue.gif ohmy.gif laugh.gif geek.gif
Watcher
Facuram sambata un traseu misto: plecare din Horezu (Vaideeni), urcat pe vf Nedei, coborat in Curmatura Oltetului, coborat la lacuri, mers la Valea Macesului, toata strategica, transalpina, ranca, inapoi la horezu.

Pentru forester merge fara probleme de la cap la coada (a fost cu noi un captiva!)

Iata filmele de la iesire, partea de plimbare. Urmeaza zilele urmatoare pozele si apoi (mini)partea de offroad.



G e o r g e
superb thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.