Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuning motor aspirat
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4
hdi
QUOTE (Zetics @ Apr 3 2009, 09:53 AM) *
Un nebun arunca piatra-n lac si 10 cuminti n-o pot scoate. turned.gif


Daca zici tu... 36182451.gif
Oricum, multumita tuturor, eu am iesit mai destept din toata discutia asta.
Si la OBD se simte nevoia de frane mai bune. Parca am citit ca s-ar potrivi alea de WRX insa banuiesc ca nu-mi permit amenda.

@Diesel
Tuning fara fizica de a 9-a mai greu... sa splituiasca in ce si ce?
Sa-a aberat la greu?. Nu e nici adevarat si nici frumos sa spui asa ceva (nici macar corect: verbul asta nu exista). Daca citesti cu rabdare tot ce s-a scris aici ai sa vezi ca nu sunt aberatii, ci deductii, ipoteze, teorii care intr-un final apoteotic reusesc sa convearga (mai cu forcepsul insa e bine si asa) catre ideea de tuning. Cum? Stii ce vrei de la masina insa fara sa teorie din asta nu stii ce sa faci ca sa obtii ce vrei. Poate data viitoare vei reusi sa-ti exprimi nemultumirile intr-un mod mai elgant. yes.gif
Sa nu uit: atat Pista cat si noi am inteles din prima teoria sticlei pe care ne-ai propus-o. La fel si teoria ta despre AWD. Acum te poti relaxa.
GLC120
Chiar asa Diesel, parerile tale despre cine-cum "abereaza" aici, nu ne intereseaza. Corespondeaza cu moderatorii daca te deranjeaza cunostintele noastre slabe de fizica, sau stai la KIA acolo pe topic, poate afli cum se pot scoate 200 CP si din motorasul tau.
pista
CITAT(hdi @ Apr 3 2009, 08:11 AM) *
Si la OBD se simte nevoia de frane mai bune. Parca am citit ca s-ar potrivi alea de WRX insa banuiesc ca nu-mi permit amenda.

Un set de frane noi de la OBK 3.0R costa un jur de 1.500Euro... whistling.gif
pista
CITAT(Diesel @ Apr 3 2009, 07:44 AM) *
Pista: te invit sa faci experimentul propus de mine cu sticla. Apasatul ambreiajului e doar in scop experimental, ca sa scoti motorul din ecuatia dinamicii masinii. Franarea eficienta se face cu motorul cuplat. Are cam atat rost pentru tinuta de drum ca si AWD.
.....................................
Ma bucur sa constat ca noul Forester are discuri ventilate pe fata si discuri simple pe spate.

Daca voi avea nevoie de ajutor teoretic sau practic in cinematica fii sigur ca voi apela si la tine. wink.gif
Franarea eficienta vei avea ocazia sa ne arati in practica pe Euroring. Sa incerci sa pui semnul de egalitate intre frana de motor si AWD pentru tinuta de drum...Hmm... whistling.gif Cine a vorbit aici despre franarea eficienta fara ajutorul franei de motor rolleyes.gif ?
......................................
Eu ma bucur ca 120d are discuri ventilate si pe spate. Mai urmeaza sa invat sa franez. De fapt eu nu prea franez, n-am avut ocazia sa invat cum se face. laugh.gif
hdi
QUOTE (pista @ Apr 3 2009, 10:30 AM) *
QUOTE (hdi @ Apr 3 2009, 08:11 AM) *
Si la OBD se simte nevoia de frane mai bune. Parca am citit ca s-ar potrivi alea de WRX insa banuiesc ca nu-mi permit amenda.

Un set de frane noi de la OBK 3.0R costa un jur de 1.500Euro... whistling.gif


E mult dar insa cand ma gandesc ca un set de anvelope m-ar costa vreo 800EU sau ca 1400EU ma costa CASCO/an....
Diesel
Hahaha, ce frumos o sa ne distram. Consider post-urile voastre dincolo de #150 ca atac la persoana si imi propun pe viitor sa va intep la cea mai mica greseala pe care o faceti.

Kia din motorul de 1.4 a scos 109cp, Subaru din motorul de 1.5 a scos 107cp 36182451.gif

Timp de 2 pagini s-a dezbatut daca acceleratia de la 0.5G poate ajunge la 0 instantaneu. S-au folosit formule, explicatii si povestioare. Din pacate n-am avut timp sa iau la puricat toate afirmatiile. Ma bucur ca s-a ajuns oarecum la un consens, iar eu consider discutia incheiata.

Asteptam cu nerabdare un forumist care sa isi faca tuning la motorul non-turbo.
Zetics
Kia (Hyundai) a scos din motorul 2.0 143 CP, Subaru a scos 158CP! dry.gif
GLC120
QUOTE (Diesel @ Apr 3 2009, 11:43 AM) *
Kia din motorul de 1.4 a scos 109cp, Subaru din motorul de 1.5 a scos 107cp 36182451.gif


KIA si BMW fac masini mai tari decat Subaru. Nu spui nici o noutate aici.
Te rog sa ai mila si sa nu ma intepi chiar la toate greselile si aberatiile. rolleyes.gif
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Apr 3 2009, 01:41 PM) *
QUOTE (Diesel @ Apr 3 2009, 11:43 AM) *
Kia din motorul de 1.4 a scos 109cp, Subaru din motorul de 1.5 a scos 107cp 36182451.gif


KIA si BMW fac masini mai tari decat Subaru. Nu spui nici o noutate aici.
Te rog sa ai mila si sa nu ma intepi chiar la toate greselile si aberatiile. rolleyes.gif

si honda din 2.0 240 ... asa ... si ?
pista
George noi vorbim despre motoare aspirate, deocamdata fara tuning. Asa e si exemplul tau ?

Zetics motorul de 2.0 pe Legacy MY2007 are 165CP. Pe noul model "numai" 150CP.

Diesel eu nu as considera atac la persoana. Nici eu nu am luat asa afirmatiile tale la adresa mea. Uita-te te rog la postul tau #149 in care explici mie ca :
CITAT(Diesel @ Apr 3 2009, 07:44 AM) *
Pista:...Franarea eficienta se face cu motorul cuplat....

Daca citeai mai atent posturile precedente observai si postul meu:
CITAT(pista @ Apr 2 2009, 08:07 AM) *
(Eu in general calc mai intai frana si dupa un timp ambreiajul, ca sa ma folosesc la maxim de frana de motor wink.gif )

Cred ca nu e cazul sa comentez. geek.gif
Zetics
QUOTE (pista @ Apr 3 2009, 02:54 PM) *
....
Zetics motorul de 2.0 pe Legacy MY2007 are 165CP. Pe noul model "numai" 150CP.
...


Din cate stiu eu, motorul de 2.5 NA are 165CP!
hdi
Nu ca stiam, dar pt. ca m-ati facut curios fiind am cautat si eu aici:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Iar pt. motorul de 2.5 my2007 parca am vazut pe undeva 175cp
Mircea104901
QUOTE (hdi @ Apr 3 2009, 09:47 AM) *
Nu ca stiam, dar pt. ca m-ati facut curios fiind am cautat si eu aici:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Iar pt. motorul de 2.5 my2007 parca am vazut pe undeva 175cp


Poate ca au tuning, sau proprietarii nu stiu cati cai au sub capota. Ca doar nu au facut japonezii masinile pt Germania mai puternice. teehee.gif ninja.gif ninja.gif
Diesel
Comentariul meu legat de franarea cu motorul cuplat l-am facut ca o lamurire suplimentara.

S-a mentionat debraierea pentru experimentul cu acceleratia dusa la zero si am vrut sa nu apara confuzii.
T u d o r
QUOTE (pista @ Apr 3 2009, 02:54 PM) *
George noi vorbim despre motoare aspirate, deocamdata fara tuning. Asa e si exemplul tau ?


Honda pune turbo doar la diesel. Motorul de pe S2000 are 2.0 cilindree si 240 CP la...8300 rpm. biggrin.gif Cel de pe Civic Type R are 2.0 si "doar" 200 CP.
pista
CITAT(Zetics @ Apr 3 2009, 01:29 PM) *
CITAT(pista @ Apr 3 2009, 02:54 PM) *
....
Zetics motorul de 2.0 pe Legacy MY2007 are 165CP. Pe noul model "numai" 150CP.
...


Din cate stiu eu, motorul de 2.5 NA are 165CP!

Asa este si motorul de 2.5NA ca si 2.0NA pana in 2007 a avut 165CP. Noile versiuni: 2.0NA are 150CP iar 2.5NA are 173CP.


@Tudor
Recunosc am de recuperat la capitolul motoare aspirate Honda.
kroko
QUOTE (pista @ Apr 3 2009, 07:04 PM) *
........
Asa este si motorul de 2.5NA ca si 2.0NA pana in 2007 a avut 165CP. Noile versiuni: 2.0NA are 150CP iar 2.5NA are 173CP.
......


2004-2005 au fost de 2.0NA si de 125 CP. E drept, OHC.
kroko
Scuze, SOHC.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.