2009 Subaru Forester 2.5X Premium
black on black
2.5L H4
170 HP
170 lb-ft
- cutie manuala 5 trepte
Deja cumparate fara sa am inca masina !
- Escort Passport 8500 X 50
- Narva® 12-volt, 65-watt, 2100-lumen H9 bulbs (care sint facute...de Osram)
- Perrin Performance Panel Air Filter - urmind sa folosesc un intake hybrid ca asa se recomanda pe forumuri - parte din priza de aer cu care a venit din fabrica - ce trebuie taiata, si apoi un tevoi de 3 inch diametru curbat (ma rog il cumpar gata facut) pina in plenum-ul galeriei de admisie.
Modificari Urgente si Planificate
- Navigatie adica CarPC
- Roata de Rezerva Full Size (ouch, janta este 287, cauciucul 150)
Iar dupa 5,000 de mile, deci pe la primavara
- Engine Control System
Greddy E-Manage
http://greddy.com/products/?Category=electronics
sau poate
Rallitek Perfect Power 6
http://rallitek.com/rapeecu.html
- High Flow Exhaust
Se face greu puterea pe masini NA dar oricum nu mi-am propus prea multe pt. Forester. Se poate - incepind cu galeriile de admisie PnP (ported & polished); alti cilindri si supape (cresterea compresiei) - am o intreaga teza de doctorat scrisa pe tema asta. Eu mai mult de 200 nu vreau sa ma ridic. Si asta reusesc prin ce am descris mai sus. Daca ma apuca nabadiile, ii pun compresor si gata. Sint kituri speciale - acum ceva vreme am investigat serios acest lucru pt un alt membru aici, care si-a luat Mercedes C-Klasse Diesel ulterior. E totusi o cutie mai mare pe niste roti, nu masina de curse, de aceea stiu ca ma voi opri inainte sa gauresc bugetul.
black on black
2.5L H4
170 HP
170 lb-ft
- cutie manuala 5 trepte
Deja cumparate fara sa am inca masina !
- Escort Passport 8500 X 50
- Narva® 12-volt, 65-watt, 2100-lumen H9 bulbs (care sint facute...de Osram)
- Perrin Performance Panel Air Filter - urmind sa folosesc un intake hybrid ca asa se recomanda pe forumuri - parte din priza de aer cu care a venit din fabrica - ce trebuie taiata, si apoi un tevoi de 3 inch diametru curbat (ma rog il cumpar gata facut) pina in plenum-ul galeriei de admisie.
Modificari Urgente si Planificate
- Navigatie adica CarPC
- Roata de Rezerva Full Size (ouch, janta este 287, cauciucul 150)
Iar dupa 5,000 de mile, deci pe la primavara
- Engine Control System
Greddy E-Manage
http://greddy.com/products/?Category=electronics
sau poate
Rallitek Perfect Power 6
http://rallitek.com/rapeecu.html
- High Flow Exhaust
Se face greu puterea pe masini NA dar oricum nu mi-am propus prea multe pt. Forester. Se poate - incepind cu galeriile de admisie PnP (ported & polished); alti cilindri si supape (cresterea compresiei) - am o intreaga teza de doctorat scrisa pe tema asta. Eu mai mult de 200 nu vreau sa ma ridic. Si asta reusesc prin ce am descris mai sus. Daca ma apuca nabadiile, ii pun compresor si gata. Sint kituri speciale - acum ceva vreme am investigat serios acest lucru pt un alt membru aici, care si-a luat Mercedes C-Klasse Diesel ulterior. E totusi o cutie mai mare pe niste roti, nu masina de curse, de aceea stiu ca ma voi opri inainte sa gauresc bugetul.
Daca ai aceste informatii, scrie te rog cand ai ceva timp. Solutii, putere obtinuta, buget, etc. Inclusiv varianta cu compresor.
In linii mari sunt si eu multumit cu motorul 2.5i, dar ceva putere, cuplu in plus parca n-ar strica.
Aici in Europa a fost o firma in Elvetia care monta compresor pe motoare Subaru, dar din motive necunoscute de mine firma respectiva nu mai exista. Si toata lumea trage din umeri la tuningul motorului aspirat.
Varianta cu kit turbo exclud.