Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul 2010 Subaru Legacy & Outback
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4
victorvb
Pareri despre conceptul prezentat de Subaru la Detroit?
http://www.autoevolution.com/news-image/su...oit-3183-1.html

Eu am retinut:
- motor boxer 3.6 litri
- awd
- camere video etc. (pentru mine fite dealtfel)
- putere?
- cuplu?
- data lansare?

Victor
------------------
Legacy 3.0 5AT
pista
Nu stiu ce sa spun. Am vrut sa deschid chiar astazi un topic nou cu viitoarea generatie Legacy/Outback.
hdi
http://www.autoblog.com/2009/01/11/detroit...shows-its-face/

http://www.autoblog.it/post/17614/detroit-...egacy-concept-2

Mai este chestia asta un Subaru????
Mare pacat. Inteleg ca masinile nu sunt facute pt. pasionati, ci pentru cei multi dar....Sa speram cel putin ca nu apare si versiunea entry-level 2WD.
pista
http://www.youtube.com/watch?v=69cTWmdVmfI
Valentin35722
Totusi, este un "concept car". Nu cred ca o sa o vedem prea repede pe piata. Daca o sa o vedem...
hdi
QUOTE (Valentin35722 @ Jan 20 2009, 09:13 PM) *
Totusi, este un "concept car". Nu cred ca o sa o vedem prea repede pe piata. Daca o sa o vedem...


Intra pe piata in 2010.
Designul nu mi se pare facut pt. Europa. Ar fi posibil sa avem si o versiune europeana, gen Civic 5D si Civic Sedan?
Zetics
Arata oribil. As zice ca generatiile actuale de Subaru sunt cele mai reusite ca si design (poate exceptand noul Forester, in continuare imi place mai mult cel vechi, dar e chestie de gusturi).
V_I_C_T_O_R
QUOTE (hdi @ Jan 20 2009, 06:02 PM) *
[Mai este chestia asta un Subaru????
Mare pacat. Inteleg ca masinile nu sunt facute pt. pasionati, ci pentru cei multi dar....Sa speram cel putin ca nu apare si versiunea entry-level 2WD.


Cu tot respectul, nu mai este un Subaru de cand au facut modelul asta de Impreza cu RAME LA USI!!!! yucky.gif sick.gif Nu mi-a venit sa cred dar nah, la fel pot sa zic si de motorul diesel pe care l-au bagat pe care il iubesc la nebunie - asa ca asta nu se pune biggrin.gif . Oricum ramele la usi.....nu nu va rog, nici nu mai pomeniti de lucrul asta.... angry.gif
padurarul
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 21 2009, 01:21 PM) *
QUOTE (hdi @ Jan 20 2009, 06:02 PM) *
[Mai este chestia asta un Subaru????
Mare pacat. Inteleg ca masinile nu sunt facute pt. pasionati, ci pentru cei multi dar....Sa speram cel putin ca nu apare si versiunea entry-level 2WD.


Cu tot respectul, nu mai este un Subaru de cand au facut modelul asta de Impreza cu RAME LA USI!!!! yucky.gif sick.gif Nu mi-a venit sa cred dar nah, la fel pot sa zic si de motorul diesel pe care l-au bagat pe care il iubesc la nebunie - asa ca asta nu se pune biggrin.gif . Oricum ramele la usi.....nu nu va rog, nici nu mai pomeniti de lucrul asta.... angry.gif



Ai dreptate Victor!
Usile fara rame erau parte din farmecul marcii. Din pacate, toate noile modele vor avea rame, deja acum au si Forester si Tribeca(in plus la Impreza pomenita de tine). Chipurile aveau reclamatii de zgomot mare, stiu eu, asa o fi. Mai sunt si alte motive?
hdi
QUOTE (padurarul @ Jan 21 2009, 07:41 PM) *
Ai dreptate Victor!
Usile fara rame erau parte din farmecul marcii. Din pacate, toate noile modele vor avea rame, deja acum au si Forester si Tribeca(in plus la Impreza pomenita de tine). Chipurile aveau reclamatii de zgomot mare, stiu eu, asa o fi. Mai sunt si alte motive?


Belive it or not, usile fara rama au contat f.f.f. mult in alegerea Outback-ului meu. A contat si evacuarea dubla si priza de aer de pe capota. Designul general nu m-a dat pe spate insa detaliile astea trei au facut ca restul (designului) sa conteze mai putin.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 21 2009, 10:15 PM) *
[

Belive it or not, usile fara rama au contat f.f.f. mult in alegerea Outback-ului meu. A contat si evacuarea dubla si priza de aer de pe capota.




LA ASTA SUBSCRIU SI EU (fara rame, priza de pe capota si doua tobe de esapament chiar daca nu vin independent de la fiecare galerie)

dar motivul invocat de diler in legatura cu ramela geamurilor a fost :
"... o data cu cresterea suprafetei vitarate au trebuit sa apara si ramele la geamuri din motive de siguranta pentrru ocupanti masini, daca nu ar fi aparut ramele ar fi fost depunctata masina la testele de siguranta si pentru noi siguranta este un lucru foarte important ...."
hdi
QUOTE (andrei5130 @ Jan 22 2009, 07:31 PM) *
"... o data cu cresterea suprafetei vitarate au trebuit sa apara si ramele la geamuri din motive de siguranta pentrru ocupanti masini, daca nu ar fi aparut ramele ar fi fost depunctata masina la testele de siguranta si pentru noi siguranta este un lucru foarte important ...."


Daaaa.....are Impreza niste vitrine....mama-mama.
Zetics
Sunt convins ca motivul adoptarii ramelor este legat de raportul costuri/siguranta. Adica au vrut (normal de altfel) sa aiba siguranta cat mai buna, dar fara sa scumpeasca excesiv masina, fie prin eforturi mai mari de proiectare, fie prin solutii mai scumpe.
hdi
QUOTE (Zetics @ Jan 22 2009, 08:56 PM) *
Sunt convins ca motivul adoptarii ramelor este legat de raportul costuri/siguranta. Adica au vrut (normal de altfel) sa aiba siguranta cat mai buna, dar fara sa scumpeasca excesiv masina, fie prin eforturi mai mari de proiectare, fie prin solutii mai scumpe.


Acum te intreb eu (fara rame) pe tine (cu rame), cum creste siguranta in prezenta ramelor?
Ce beneficiu aduc ele?
Si tot cu acelasi subiectivism mai zic: nu cumva e mult mai ieftina o etansare pe o rama rigida decat pe un geam? Nu cumva chederele sunt mai ieftine cand e vorba sa fie strivite de o tabla? Nu cumva e mai simplu sa deschizi o juma' de usa in loc de una cu rama in cazul unui impact (Doamne fereste!)?

Asta de dragul discutiei ca eu oricum sunt subiectiv si ofticos! unsure.gif
Mircea104901
QUOTE (hdi @ Jan 22 2009, 05:02 PM) *
QUOTE (Zetics @ Jan 22 2009, 08:56 PM) *
Sunt convins ca motivul adoptarii ramelor este legat de raportul costuri/siguranta. Adica au vrut (normal de altfel) sa aiba siguranta cat mai buna, dar fara sa scumpeasca excesiv masina, fie prin eforturi mai mari de proiectare, fie prin solutii mai scumpe.


Acum te intreb eu (fara rame) pe tine (cu rame), cum creste siguranta in prezenta ramelor?
Ce beneficiu aduc ele?
Si tot cu acelasi subiectivism mai zic: nu cumva e mult mai ieftina o etansare pe o rama rigida decat pe un geam? Nu cumva chederele sunt mai ieftine cand e vorba sa fie strivite de o tabla? Nu cumva e mai simplu sa deschizi o juma' de usa in loc de una cu rama in cazul unui impact (Doamne fereste!)?

Asta de dragul discutiei ca eu oricum sunt subiectiv si ofticos! unsure.gif


Pai poate se refera la "siguranta anti-hotz" teehee.gif teehee.gif
geek.gif
V_I_C_T_O_R
Parerea mea e ca tot ce au facut au fost s-o europenizeze cat mai mult. Cum e si chestia cu muzica comerciala. Problema e ca nici cine o canta nu crede foarte tare in ea, dar aduce bani. Sper sa nu treca si Subaru cu totul de partea cealalta.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 22 2009, 11:02 PM) *
Asta de dragul discutiei ca eu oricum sunt subiectiv si ofticos! unsure.gif


Ofticos ne ofticos ei tot au pus rama la usa ....

ideea era ca baietu invatase bine lectia cu siguranta (de la panoul de sigurante) si incerca sa gaseasca o scuza acelei rame nu cred ca se gandeste el la "cut costs" cand vrea sa vanda o masina si oricum daca spunea ceva de genul asta in loc de chestia cu siguranta (de la panou) sigur esa mai interesant...



P.S. .... dupa cum stim toti Subaru isi cumpara numai necunoscatori ai marcii

Zetics
QUOTE (hdi @ Jan 22 2009, 11:02 PM) *
Acum te intreb eu (fara rame) pe tine (cu rame), cum creste siguranta in prezenta ramelor?
Ce beneficiu aduc ele?
Si tot cu acelasi subiectivism mai zic: nu cumva e mult mai ieftina o etansare pe o rama rigida decat pe un geam? Nu cumva chederele sunt mai ieftine cand e vorba sa fie strivite de o tabla? Nu cumva e mai simplu sa deschizi o juma' de usa in loc de una cu rama in cazul unui impact (Doamne fereste!)?

Asta de dragul discutiei ca eu oricum sunt subiectiv si ofticos! unsure.gif


Ma intrebi pe mine, care sunt tot fara rame! thumbsup.gif Adicatelea am Foresterul vechi, dar l-am luat in martie 2008 si asta poate induce in oroare cititorul profilului meu teehee.gif

Revening la intrebarea ta, parerea mea e ca rama ajuta la rigidizarea caroseriei in cazul unui impact frontal, chiar daca dup-aia se deschide mai greu sau deloc. Insa, asa cum ai sesizat si tu, sigur e mult mai ieftin sa o faca virgula cu rama.
hdi
QUOTE (Zetics @ Jan 23 2009, 07:12 AM) *
Ma intrebi pe mine, care sunt tot fara rame! thumbsup.gif Adicatelea am Foresterul vechi, dar l-am luat in martie 2008 si asta poate induce in oroare cititorul profilului meu teehee.gif


Asa zi domne', ai crescut in ochii mei! Glumesc, si cele cu rame sunt reusite dar sa nu vina nimeni cu povesti cotite. Sa ne spuna clar: tati, e globalizare, cost reduction etc si am iesit si noi mai ieftin asa. Si basca am mai pus-o de un pic de moment de inertie la sectiunea de deasupra usii.
bogdaro
Mie mi se pare foarte reusit conceptul asta...chiar imi place. Ceva gadgeturi, ca vorba aia vine din Japonia...poate noul model o sa aiba deschizator de geamuri dala confort pe toate geamurile (am avut si la Renault treaba asta...conceptie 2003 sau poate mai vechi)

Partea cu rame la geamuri....cahhhhhhhhhhhh, yaaaaaaaakkkkkkk...come on fratii nostrii japonezi!!!!!!!!!
Au dat-o in bara rau de tot la capitolul asta. Mare pacat de noua Impreza si mor de nervi ca n-am avut bani sa-mi iau un Forester dala vechi (nou evident) biggrin.gif
f1anatic
http://masini.ro/forum/content/News-Noutat...cy/#entry297935

Acum am adaugat si poze din productie.
Colonelu'
In link gasiti o galerie de poze de mare rezolutie ale conceptului:

http://www.leftlanenews.com/subaru-legacy-2010.html
BEBY
QUOTE (hdi @ Jan 22 2009, 10:02 PM) *
QUOTE (Zetics @ Jan 22 2009, 08:56 PM) *
Sunt convins ca motivul adoptarii ramelor este legat de raportul costuri/siguranta. Adica au vrut (normal de altfel) sa aiba siguranta cat mai buna, dar fara sa scumpeasca excesiv masina, fie prin eforturi mai mari de proiectare, fie prin solutii mai scumpe.


Acum te intreb eu (fara rame) pe tine (cu rame), cum creste siguranta in prezenta ramelor?
Ce beneficiu aduc ele?
Si tot cu acelasi subiectivism mai zic: nu cumva e mult mai ieftina o etansare pe o rama rigida decat pe un geam? Nu cumva chederele sunt mai ieftine cand e vorba sa fie strivite de o tabla? Nu cumva e mai simplu sa deschizi o juma' de usa in loc de una cu rama in cazul unui impact (Doamne fereste!)?

Asta de dragul discutiei ca eu oricum sunt subiectiv si ofticos! unsure.gif


ramele reduc zgomotul la viteze mari..personal nu m-a daranjat niciodata zgomotul la 170 km/h la foresterul 2006..ieftin sau nu prezenta ramelor ma deranjeaza...dar asta e situatia..cat despre accident nici nu vreau sa ma gandesc..prefer sa nu vb de accidente:))...cei care ma cunosc stiu de ce confused.gif
Colonelu'
Ne place sau nu, ramele usilor sporesc gradul de securitate la impactul lateral, iar pentru a putea fi protejati mai bine va trebui sa acceptam acest fapt.
Mircea104901
Da, teoretic asa e. Gradul de securitate e mai mare cu rame la usi. Dar, diferenta in cazurile reale e atat de mica incat nu merita mentionat.
Adica cine da cu Subaru "de pereti", o da la o viteza la care nu mai conteaza daca ai rame sau nu.
Sa vina pomul sau stalpul in tine nu prea are cum. Si daca intra unul in tine iar nu mai conteaza "cu rama sau fara rama". Conteaza cu ce viteza sau ce masa are respectivul.( se stie ca I=M x V).

Cert e ca usile fara rame sunt "cool" smile.gif
M A R I A N
Tocmai pentru a suplini absenta ramelor au fost montate acele plasticuri pe chedere care au rolul de "a taia" vantul.
raducuGR
in cazul masinilor fara rame caroseria era mult mai solid facuta(vorba dealerului din Atena...taie ramele la o masina si urca-te pe trotuar cu ea sa vezi cum se indoaie...)...la foresterul nou ati auzit cum se inchide usa ..?...are vreo legatura cu cel vechi sau cu outback-ul?
hdi
QUOTE (raducuGR @ Feb 27 2009, 06:19 PM) *
in cazul masinilor fara rame caroseria era mult mai solid facuta(vorba dealerului din Atena...taie ramele la o masina si urca-te pe trotuar cu ea sa vezi cum se indoaie...)...la foresterul nou ati auzit cum se inchide usa ..?...are vreo legatura cu cel vechi sau cu outback-ul?


Corect. Saluta-l pe Ianis din partea mea ca mare vorba a zis. thumbsup.gif
pista
Next-Gen Legacy to Get Newly Developed Chain Belt CVT First
This had been long rumored, and it now appears to be true. Expect better fuel mileage and a higher torque capacity than what is available with the current Subie automatics.
FHI will commence use of its newly developed chain belt type CVT in the next-generation Legacy, which is due to hit the market next year. The new transmission, which will be coupled with FHI’s distinctive boxer engine and all-wheel drive system, will be able to handle a substantial amount of torque.
Compared with a typical five-speed automatic transmission, it is anticipated that the new CVT will get 10% better fuel economy. With the plan to improve fuel consumption, this CVT is expected to become the main transmission system offered in the future. Implementation will start with the Legacy and then will gradually be adopted to other models such as the Impreza and Forester.
Zetics
QUOTE (raducuGR @ Feb 27 2009, 06:19 PM) *
in cazul masinilor fara rame caroseria era mult mai solid facuta(vorba dealerului din Atena...taie ramele la o masina si urca-te pe trotuar cu ea sa vezi cum se indoaie...)
...


Hmm, inginereste privind treaba nu cred ca are vreo legatura. Usa aia se tine in doua balamalesi o incuietoare, la fel ca si usa fara rame. Iar cand usa e inchisa, ramele apasa putin pe chedere, fara sa asigure vreun sprijin fizic esential. Cam cum fac geamurile la usile fara rame.
Deci nu vad de ce s-ar contorsiona caroseria la o urcare pe trotuar daca ai taia ramele.

Mai mult anecdotic: am avut un Tico in trecut, si odata, cred ca la o vulcanizare, au ridicat-o complet pe fata, avand punctele de sprijin ca de obicei la toate masinile , undeva in dreptul stalpului A. Masina suspendata fiind, a trebuit sa-mi iau ceva din masina. Spre surprinderea mea, usa s-a deschis relativ greu, iar de inchis... ciuciu! Dupa ce a coborat-o de pe cricuri, totul a revenit la normal.

Marcat fiind de acesta intamplare, am repetat experienta cu Accentul la un moment dat. E, alta treaba, n-avea absolut nicio problema, suspendata fiind pe fata (adica botul greu, avand motorul) usile se inchideau ca de obicei, cu deshtu mic!

Asa ca in final eu cred ca totul sta in caroserie, nu in usi! usile ajuta la impact lateral, prin existenta acelor bare de protectie, dar cam atat.
mike.omega
Subaru Legacy (2010)

Pacat ca e urata....



hdi
Merci Mike thumbsup.gif
M-am linistit. Va fi cumparata in continuare de cei ce stiu despre ce e vorba si nu de cei care aleg masina exclusiv dupa aspect. 39110506.gif
A scapat de lookul de Hyundai si a adoptat unul de Opel.
Imi plac indicatoarele de bord.
mike.omega
Ma bucur ca te-am linistit!

Pacat de varianta actuala care arata chiar bine!
pista
Mai importanta decat aspectul exterior este cutia de viteza automata CVT ! thumbsup.gif
Sper ca va apare motorul de 2l turbo benzina si pentru Europa.
G e o r g e
fata de chevi epica si fund de lexus gs ... mda ... bahhhh unde e imaginatia ... s-a dus dracu cu totul. tribeca I a fost blamata DAR era orginala in design ... grrrrr
Rebel
Mie nu-mi place. S-au inspirat din zece surse si a iesit un talmes balmes.
Din toti japonezii, Honda sta cel mai bine le design... so far.
hdi
Pe langa aspectul general de Opel-Chevrolet cu stopuri de BMW-Lexus nu-mi place ca:
-nu are proiectoare,
-nu are spalatoare faruri,
-are evacuare simpla si nu dubla,
-nu are semnalizatoare in oglinzi
-are rame la geamuri
-are volanul mai urat (o fi voie sa-l copiezi exact de la Honda Civic? blink.gif )


Imi place ca:
-buzunarele de pe portiere sunt mai largi
-cadranele de bord sunt misto
-au pus si ei un CB ca la oamenii normali

Mai ziceti si voi.
DRAGOS
io ma gandesc ca asta o fi o varianta mai slaba ca motorizare si echipare. sunt absolut convins ca in varinta de varf o sa aiba si spalatoare si proiectoare. altfel ar fi chiar aiurea...

e nasol ca au aparut ramele la geamuri.

e urat rau din lateral, seamana cu insignia care mie mi se pare oribil. in rest masina pare ok. (eu nici cu design-ul civicului nu prea ma impacam acu ceva vreme, asa ca nu prea conteaza parerea mea teehee.gif )

sper sa aduca benzinare turbo si in europa thumbsup.gif
V_I_C_T_O_R
QUOTE (hdi @ Mar 31 2009, 08:53 PM) *
Pe langa aspectul general de Opel-Chevrolet cu stopuri de BMW-Lexus nu-mi place ca:
-nu are proiectoare,
-nu are spalatoare faruri,
-are evacuare simpla si nu dubla,
-nu are semnalizatoare in oglinzi
-are rame la geamuri
-are volanul mai urat (o fi voie sa-l copiezi exact de la Honda Civic? blink.gif )


Imi place ca:
-buzunarele de pe portiere sunt mai largi
-cadranele de bord sunt misto
-au pus si ei un CB ca la oamenii normali

Mai ziceti si voi.


Spalatoarele de faruri vin pe variantele cu Xenon unde sunt dealtfel obligatorii. Nu vei gasi masina echipata cu faruri cu Xenon si sa nu aiba spalatoare de faruri.

Una peste alta nu prea-mi place. Prea e butucanoasa si greoaie la aspect. Modelul anterior mi se pare mult mult mai frumos.
andrei5130
cand ajunge si la noi sa o facem o tura ?
gont
Nici mie nu-mi prea place, plus ca au bagat si la noul Legy rama la geamuri no.gif

Ok, e de apreciat ca au venit cu o noua cutie de viteze, dar cam atat fiindca la noi nu o sa cumpere nimeni modelu 3.6, iar ca opine personala, nu cred ca o sa aduca nici un motor turbo in Europa (la noi e mai pronuntata prosteala cu incalzirea globala si alte tampenii de astea).
Mai mult sau mai putin au facut eaxct ce au facut Honda cu noul Accord: Au transformat o masina japoneza sportiva si fasneatza intr-o masina greoaie si mare care se potriveste parintilor nostri.
pista
Comunicat de presa Subaru Legacy 2010:
http://www.media.subaru-global.com/eng/wha...ew/09_0331e.pdf
G e o r g e
3.6 si cvt ... interesant smile.gif

dar o face fata cvt ul la cuplu masiv smile.gif sunt sigur ca nu...

dar 3.6 biturbo suna fooooarte tentant
bogdaro
Arata mult diferit de concept car-ul de la Detroit. Sunt convins ca varianta din poze este una cu motorizare mica si dotari putine; desi eu Subaru fiind, as plimba prin oras cel mai echipat si dotat model...deh..reclama e sufletu' comertului

Interiorul mi se pare imbunatatit (se rabateaza bancheta spate de exemplu biggrin.gif), cutia CVT sper sa se vanda si in RO.
Pe afara parca nu mai e asa agresiva...dar o priza pe capota cred ca-i mai schimba din infatisare.
Despre ramele de la geamuri nu am cuvinte sa-mi exprim nemultumirea.
hdi
S-a dus dracu si frana de mana....cat de bine ii sta acolo unde e acum.....Hill Holder este oferit ca si compensatie.
Silueta e de huiduma (cel putin dupa dimensiuni). E cu 9 cm mai lata (hai sa zicem...) si cu 8cm mai inalta. 8 cm la inaltime e enorm....n-are voie. E deja Outback.
Capota nu mai e sustinuta cu tija. Au pus pistoane....si tadaaaam! senzor de lumina!
Mai exista o speranta: sa imi placa atunci cand o voi vedea/pipai pe viu. Ce citesc nu ma incanta dar cine stie ce poate inspira atunci cand te afli in fata ei....
hdi
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 01:06 PM) *
dar 3.6 biturbo suna fooooarte tentant


????? scrie ceva de 3.6 biturbo?
andrei5130
pentru cei ce asteapta asta cu sufletul la gura ....
http://www.subaru-global.com/home.html
Cristi Horvat
Pacat ca in Europa nu s-a adus oficial versiunea 2.5 GT 6 MT. Poate cu noua generatie primim si noi masina cu care s-au rasfatat altii pana acum.

Am cochetat cu ideea o vreme, am cerut oferta de la cei care se ocupa cu importul din state, dar nu s-a deranjat nimeni sa-mi trimita un raspuns.

Poate acum le vine mintea la cap celor de la Subaru si vor importa si specificatie de europa a noului Legacy 2.5 GT.

Ma intreb daca noua generatie va avea sau nu rama la geam.
hdi
QUOTE (Cristi Horvat @ Apr 7 2009, 05:29 PM) *
Ma intreb daca noua generatie va avea sau nu rama la geam.


Se pare ca va avea.... sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.