Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul 2010 Subaru Legacy & Outback
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4
Colonelu'
Cine vrea date tehnice, preturi, etc. la noile modele Legacy si Outback poate sa se uite pe www.subaru.de , unde sunt deja la vanzare din septembrie.
Ce am remarcat la Legacy este faptul ca au reusit "performanta" sa apropie motorul pe benzina de 2.0i de cel diesel (sau sa coboare cel diesel la cel pe benzina - depinde cum vreti sa priviti asta). Cred ca normele astea Euro 5 sunt de vina pentru diminuarile de putere la diesel.
kroko
A aparut si la englezi. Acolo macar mai intelegem ceva ( cel putin eu ) rolleyes.gif
subaru.co.uk
andrei5130
Ca un fapt divers noul Legacy GT vine cu cutie 5AT special revizuita pentru ea, un motor de 2,5l de 256 hp, un cuplu de 350 Nt si il atinge de la 2500 rpm pana la 5500 rpm, de la 0-100 in 6,2s acestea fiind spuse eu ma declar indragostit !!!
bakero
ce-a fost n-o sa mai fie.aruncati o privire si la concurenta...
si oricum aia din reclama era pentru americani si d-aia arata asa naspa.modele pentru europa au eleroane,prize de aer pe capota,motoare turbo si evacuare prodrive thumbsup.gif
gont
Am vb ieri cu dealer-ul de la Iasi.
Legacy 2.5 Turbo 5AT o sa apara la noi, din pacare doar in variata automata. Pret aprox 33000 € fara TVA. 2.5 Turbo nu o sa apara pe Outback ci doar 3.6 aspirat.
Pt moment nu am mai multe detalii sad.gif
pista
Saptamana trecuta cei de la SMT inca nu stiau daca vor comercializa si noul Legacy GT.
Un buy-back poate m-ar tenta in functie de conditii.
6,2s pana la 100kmph nu suna rau cu o cutie 5AT. cool.gif
f1anatic
QUOTE (bakero @ Oct 14 2009, 04:15 AM) *
ce-a fost n-o sa mai fie.aruncati o privire si la concurenta...
si oricum aia din reclama era pentru americani si d-aia arata asa naspa.modele pentru europa au eleroane,prize de aer pe capota,motoare turbo si evacuare prodrive thumbsup.gif



Esti sigur ?
Masina aia era modelul N/A pentru N.A. deci nici eleroane, nici prize de aer, nici motoare turbo... thumbsup.gif
Daca era turbo, le avea pe toate; probabil evacuare SPT nu Prodrive. Iar cum era N/A, va arata la fel si la voi, probabil alta bara pe fata /spate pt ca aveti alte reguli de siguranta rutiera care sint aplicate in constructia masinilor.
Se va comercializa modelul turbo in Europa ?
f1anatic
QUOTE (andrei5130 @ Oct 14 2009, 04:23 AM) *
Ca un fapt divers noul Legacy GT vine cu cutie 5AT special revizuita pentru ea, un motor de 2,5l de 256 hp, un cuplu de 350 Nt si il atinge de la 2500 rpm pana la 5500 rpm, de la 0-100 in 6,2s acestea fiind spuse eu ma declar indragostit !!!



Esti sigur de asta ? Acestea sint specificatiile pt Europa ?

Pt ca in America, 2.5 GT are 265 hp, doar cutie manuala, iar cuplul mentionat intre 2000 si 5200 rpm.
http://www.subaru.com/content/downloads/pd...2010_legacy.pdf
Cutia de 5 trepte auto este doar pt modelele de 3.6 L H6 care au 256 cp.
Ca sa nu mai spun ca la modelul american nu se mai pliaza oglinzile :-)) o adevarata revolutie...pe cind in Japonia, oglinzile se pliaza automat cind inchizi masina din telecomanda :-)
pista
2.5 GT si pentru Europa are 265CP, dar cuplu de 350Nm intre 2400 si 5200 rpm. Pana acum am vazut numai cu cutii automate.
http://www.subaru.ch/download/htm/1113/fr/...Ausstattung.pdf

P.S. f1anatic nu poti muta ultimele posturi pe topicul adecvat, ca sa continuam acolo discutiile ?
f1anatic
QUOTE (pista @ Oct 14 2009, 08:33 AM) *
2.5 GT si pentru Europa are 265CP, dar cuplu de 350Nm intre 2400 si 5200 rpm. Pana acum am vazut numai cu cutii automate.
http://www.subaru.ch/download/htm/1113/fr/...Ausstattung.pdf

P.S. f1anatic nu poti muta ultimele posturi pe topicul adecvat, ca sa continuam acolo discutiile ?


Le voi muta.

Firma asta Subaru e de toata bafta. Deci in Europa 2.5 GT vine turbo si automata; in America vine turbo si manuala - taman invers cind te gindesti la stilul de condus al europenilor si al americanilor si preferintele lor pt masini. Subaru vinde 2.0 si 2.5 normal aspirat...de ce e nevoie de 2 motoare apropiate ca ... performante.
pista
Merci pentru ajutor.

Vine 2.5GT in Europa, dar nu in toate tarile. In Germania cu Autobahn-uri fara limitare de viteza nu este comercializat. De ce ? Nici eu nu inteleg cum vine la noi numai cu cutii automate si in America numai cu manuale.
La fel nu inteleg de ce a disparut acest motor de 2.5 turbo din Outback. Alternativa cu aspirata de 3,6l nu ma atrage foarte mult. Taxe, taxe si iarasi taxe. Plus cade si posibilitatea de a modifica motorul ca la varianta turbo.

P.S. de ce nu sunt echipate masinile pentru Europa cu un motor de 2.0 turbo benzina ?
bogcot76
Hmmmmm.... parca in filme nu arata asa de rau

http://www.youtube.com/watch?v=C7dmroKnyM4
pista
2010 Motor Trend Sport/Utility Of The Year: Subaru Outback
http://www.motortrend.com/oftheyear/suv/11...nner/index.html
pista
CITAT(G e o r g e @ Nov 2 2009, 08:51 AM) *
mi s-a comunicat ca noul LGT, pt europa cel putin, are LSD pe spate.

Cred ca esti tentat sa schimbi RWD cu LGT daca esti la zi cu astfel de detalii. wink.gif
Pretul de 40.000 Euro pe mine deocamdata ma tine la distanta... Cat timp vom vedea.whistling.gif
G e o r g e
LGT EU - SPECS HOT HOT HOT!
andrei5130
Uraaaa, au ajuns si la noi, ieri am fost in Baneasa si masinile erau acolo, Legacy este precum in poze nu mi-a inspirat nimic in plus dar OBK este demential aseara nu prea am avut somn din cauza lui e mult peste asteptarile mele mult mai confortabil, mai accesorizat, spatiul destinat pasagerilor din spate este mult mai mare, sonorizarea este cu mult peste precedenta, are carchit cu bth in standard, ramele de la geam nu sunt asea de hidoase, portbagajul este imens, vine cu roti pe 225/60/17, este mai lata, mai inalta, are o cutie in 6 trepte si un schimbator cu cursa scurta si foarte precis, diselul nou ontra chiar pe zona rosie unde se incapatzaneaza sa traga ca un nebun, distanta de franare de la 100 la 0 de aproximativ 34m, japonezi au venit cu 2 sisteme noi care imbunatatesc reactia masinii, unul este un control al franarii care cica ar frana altfel ca si pana acum si in masina nu se mai simte asa de puternic deccelerarea, al 2-lea este legat de modul in care este prins motorul de caroserie, cica acum ar fi montata pe un cadru care la randul lui este montat pe caroserie prin intermediul unor pistoane care ar corecta forta centrifuga care actioneaza asupra motorului in timpul virajelor, nu am inteles foarte bine cum se intampla asta.



concluzia mea este una foarte clara: DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE!!!
raducuGR
no,futui....is curios ce ambreiaj are...
G e o r g e
LGT ul automat ? laugh.gif
raducuGR
no ca am vazut si io azi Outback-ul nou aici in Atena si sa-mi fie cu iertare da mi se pare ca porcu'...din fata parca-i daewoo sau alta miratura koreana,plasticuri urate la spoilere plasticuri si mai urate in interior,un fel de punga imitatie de aluminiu pe bord,trapa mica de tot,nu stiu cum de este mai inalt da dadeam cu capu' de trapa (probabil era scaunul pus sus),usile ca dracu si mai si suna a pleu,pielea la fel de proasta...ce sa mai zic ...?inclusiv paddles-urile de la volan dintr-un plastic de toata groaza...poate sint eu subiectiv dar nu mi-o placut de loc...cind ma uit la el parca incepe sa-mi placa Tribeca...
iulian_1976
QUOTE (andrei5130 @ Nov 3 2009, 08:09 AM) *
Uraaaa, au ajuns si la noi, ieri am fost in Baneasa si masinile erau acolo, ..... mai inalta, are o cutie in 6 trepte si un schimbator cu cursa scurta si foarte precis, diselul nou ontra chiar pe zona rosie unde se incapatzaneaza sa traga ca un nebun, distanta de franare de la 100 la 0 de aproximativ 34m, japonezi au venit cu 2 sisteme noi care imbunatatesc reactia masinii, unul este un control al franarii care cica ar frana altfel ca si pana acum si in masina nu se mai simte asa de puternic deccelerarea, al 2-lea este legat de modul in care este prins motorul de caroserie, cica acum ar fi montata pe un cadru care la randul lui este montat pe caroserie prin intermediul unor pistoane care ar corecta forta centrifuga care actioneaza asupra motorului in timpul virajelor, nu am inteles foarte bine cum se intampla asta.



concluzia mea este una foarte clara: DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE!!!


...au scos un nou diesel ?! unsure.gif ...mda s au miscat repede rolleyes.gif
raducuGR
dupa cite am inteles eu motorul e exact acelasi...n-am vazut dieselul in Atena ci doar 2.5 ctv
Dan52141
QUOTE (raducuGR @ Nov 3 2009, 08:42 PM) *
no,futui....is curios ce ambreiaj are...

smile.gif buna intrebare si eu am aceiasi curiozitate ...
pista
Dealerul local a expus un OBD 2010 in centru. Am parcat langa el si am incercat sa fac o prima impresie.

Pozitiv:
- exteriorul masinii arata mai bine decat in poze, chiar arata acceptabil
- anvelope 225/60/17 mai adecvate in softroad
- cotiera centrala fata pozitionata mai bine, mai in fata
- stergatoare de parbriz mai evoluate
- sezut scaune/bancheta din piele perforata
- ornamentul cromat din jurul geamurilor laterale arata foarte elegant

Negativ:
- lipsa bandouri protectie usi si praguri (un minus estetic si practic)
- nu au gasit cauciucuri mai bune OEM decat Geolander G95
- design volan inestetic si spite cu muchii, nerotunjite (cel vechi arata mult mai bine, cred are si un grip mai bun)
- designul bordului, a intregului interior nu este armonic
- o singura teava de esapament in spate

P.S. voi reveni cu alte impresii saptamana viitoare dupa ce primesc cheile masinii.



cezarm
Ieri "m-am dat" cu outback-ul nou: benzina de 2,5 automata si dieselul. Impresii:
Mi-a placut:
- aspect mai proaspat;
- portbagaj mai mare, nu stiu in valori absolute doar "la ochi";
- in spate se sta mult mai bine, cam ca-n passat;
- bordul si atmosfera interioara arata parca mai bine;
- oglinzi retrovizoare mai mari (nici cu alea vechi nu-mi era rusine);
- cutia automata mi-a placut, exploateaza destul de bine motorul de 2,5 (ma cam inhiba cutiile automate dar in oras oricum este mult mai bine decat cu manuala mea);
- sta pe drum la fel cu generatia trecuta; desi este mai inalta este mai lata; senzatia avuta a fost de suspensie putin mai rigida (nu stiu cum o fi in teren accidentat);
- sistem audio mai performant.
Nu mi-a placut:
- generatia mai veche avea un atu pe care l-am apreciat f. mult: discretea; trecea destul de usor cu vederea; cea de acum este mai impozanta, se apropie periculos de mult cu un SUV;
- suspensia putin mai dura, nu stiu cum face pe hartoape;
- nu poti interveni in transmisie, NU MAI ARE REDUCTOR !!!! ( la manuala de 2,5l cred ca se suprasolicita destul de mult de mult abreiajul, cuplul lasa de dorit);
- dieselul ma asteptam sa fie putin mai sprinten;
- este mai inalta (am accesat un loc la "smart parking" unde inaltimea maxima este de 1,6m);
- volanul nu mai este "momo" si desi este mai "stralucitor" parca este mai urat cu muchiile alea.
Per ansamblu este o evolutie, cand m-am urcat in masina mea inapoi (obk 2008, 2,5MT) m-am simtit putin retro.

cezarm
A, uitam! La asa da: pozitia la condus este putin mai inalta, aproape ca intr-un SUV compact desi parca nu vezi peste ceilalti. La asa nu: nu stiu de ce in versiunea pentru Europa nu au pus sistemul inteligent de bare de portbagaj de pe cabina. Nu ar mai fi trebuit achizitonarea altor accesorii, care fireste trebuie depozitate undeva cand nu sunt folosite si sunt parca mai aerodinamice.
G e o r g e
eu nu m-am plimbat inca cu noul Legy/OB, dar am pipait unul.

ca impresii :
+ mai mare ca vechea versiune
+ banchete rabatabile (Sau n-am vazut eu bine)
+ xenon
+ VDC
+ senzori ploaie , senzori lumina
+ sistem audio decent

- acces portbagaj mic
- materiale mai slabe la interior
- lufturi inegale la volan (exact pe langa muchiile alea ascutie )
- nu exista harta de romania dar avem navigatie
- manerul de la cutia de viteze , ca si restul ed materiale de jur imprejur , dadea senzatia de dezmembrare usoara sad.gif trageai cu mana de ele si se miscau in toate partile
- scaune mai putin profilate decat vechea generatie
- senzori parcare ! ( adica pui senzori de ploaie , de parcare, pui navigatie , scaune reglabile in 10 feluri dar nu pui niste saracii de senzori !!! )
- frana de mana electrica (it sucks , trust me !)


este o evolutie fata de modelul vechi , dar contrar traditiei subaru , in loc sa pastreze ce era bun si doar sa adauge ei au ales sa modifice tot ... multe modificari = sanse mari sa pice multe chestii
andrei5130
hai ca sunteti carcotasi 36182451.gif

trebuie sa recunoasteti ca arata mult mai bine de cat va asteptati ...
vlademir
Sigur nu au scos un nou diesel. Replica de mai sus e ironica. Nu va lasati inselati!!
(Brusc, nu am mai gasit replica respectiva, dar o gasiti voi, orele sunt inaintate)
T u d o r
Ieri am trecut pe la dealerul Subaru Valcea sa vad si eu noile modele de Legacy si Obk. N-aveau decat Outback, Legacy era pe vine.

Ce sa zic... Masina e ok. Nu mi-a creat o stare de "excitare" cum o am cand vad Legacy modelul anterior, una dintre masinile mele preferate dpdv al designului exterior. Btw, mai aveau in showroom una neagra 2.0D full echipata pe la 26000 ddp pret de strigare. biggrin.gif
Sa ma intorc la Obk 2010. Masina e mare. Adica vreau sa spun MARE. Cu scaunul soferului dat la maxim in spate am avut loc confortabil in spate, chestie intalnita de mine doar la Superb in clasa asta. Portbagajul e si el pe masura, o masina foarte buna ca si utilitate practica pentru o familie. Nu mai are proportiile modelului anterior, pare cam butucanoasa si americanizata. Vizual mi-a lasat impresia ca e usor disproportionata. Interiorul e un pas inainte. Plansa de bord destul de aspectuoasa, dotari bune chiar din echiparea de baza. Scaunul confortabil dar spatarul putea sa fie un pic mai inalt, imi ajungea undeva sub umeri. Si niste minusuri acum... Cotiera in continuare e prea in spate. Si mai ales... plansa de bord e din tic tac reciclat! WTF??? Cat costa materialul ala cauciucat?! 50 dolari in plus? unsure.gif

Si nu in ultimul rand pretul. Subaru se pozitioneaza complet idiot pe piata din Romanica. Sa pleci cu un model de la 30000 DDP si sa ajungi la un neverosimil 41000 e prea mult. Astia nu au constientizat inca faptul ca lumea e in criza. Cred ca daca modelele Subaru ar avea un pret cu 5000 euro mai jos decat acum s-ar vinde foarte bine. Dovada sunt chiar colegii nostri subaristi de pe forum, majoritatea dintre voi cumparand masinile cand a fost super-reducerea aia de 6-7 mii la toate versiunile Legacy si Outback. Chiar sunt curios cati vor cumpara un Legy GT la 40000 euro, cand datorita crizei poti avea un V6 de la Merc sau Audi la banii astia. Fanii marcii vor protesta, dar nimeni nu vinde masini doar pentru impatimiti, trebuie sa iesi pe piata cu oferte rezonabile si de bun simt in concordanta cu pozitia ta. Idem pentru Honda care a adus Accordul diesel pe la 38000 ddp. unsure.gif Iar politica asta stupida se vede pe strazi...
G e o r g e
eu care iubesc marca asta cu greu as da 41 000 pe un lgt.
de ce ? pentru ca pot sa iau un lgt din state la 28 k
apoi , materialele de pe noul lgt sunt de rahat
daca nu are o tinuta de drum de porsche (desi un panamera costa cat 2 lgt uri ... ) nu ma va convinge.

iulian_1976
QUOTE (iulian_1976 @ Nov 6 2009, 10:05 PM) *
[...au scos un nou diesel ?! unsure.gif ...mda s au miscat repede rolleyes.gif

QUOTE (vlademir @ Nov 11 2009, 08:56 PM) *
Sigur nu au scos un nou diesel. Replica de mai sus e ironica. Nu va lasati inselati!!
(Brusc, nu am mai gasit replica respectiva, dar o gasiti voi, orele sunt inaintate)


Nu am vrut sa sune ironic...asa a iesit ?! rolleyes.gif
...a deci o alta ,,Marie,, cu aceasi palarie teehee.gif
kroko
Azi am fost impreuna cu Zetics la SMT sa vedem GT-ul
Dau cu copy/paste ce am scris si pe alt forum. Evident, e doar parerea mea personala.

Ma citez:

Azi am stat vreo ora si ceva pe linga ea in show-room. Impresiile mele:

Pro:
- Masina n-are nicio legatura cu vechile subaru
- In poze e intr-un fel, in realitate e alta masina
- Legacy a devenit o super limuzina incapatoare !
- Super bine finisata
- Roti pe 18
- In ciuda conservatorismului din mine, mi-a placut MULT !

Contra:
- N-are scrumiera ....
- Poate portbagajul nu e cel mai mare. Dar nici mic nu e.
- Pe manual, nu se pot schimba vitezele din maneta, doar din padele

Legat de pret, mi se pare un pret extrem de corect. Si sa va spun de ce:
- Un WRX costa 33k
- GT e de 10 ori mai bine finisata
- E limuzina pentru cei cu pretentii
- Putere apropiata de STI, cu cuplu MULT mai de jos !!!

7000 oiro in plus fata de WRX nu mi se pare mult pentru o masina de lux superioara WRX-ului

Poze AICI
f1anatic



Si ai uitat sa spui ca nu se rabat oglinzile. Sau ma rog, la modelul 2010 din USA, oglinzile laterale sint fixe.
kroko
Sincer, nu mi-a dat prin cap sa trag de ele laugh.gif Dar tu vrei sa zici ca nu se rabat electric, sau deloc ?

In pozele puse de tine e Legacy normal. GT-ul arata mult mai bine cu rotile pe 18 thumbsup.gif
Inca ceva, nu va mai avea sunetul de subaru... Galeriile sunt egale. Ma rog, 2 cu 2.
cezarm
QUOTE (kroko @ Nov 14 2009, 09:54 PM) *
Sincer, nu mi-a dat prin cap sa trag de ele laugh.gif Dar tu vrei sa zici ca nu se rabat electric, sau deloc ?

In pozele puse de tine e Legacy normal. GT-ul arata mult mai bine cu rotile pe 18 thumbsup.gif
Inca ceva, nu va mai avea sunetul de subaru... Galeriile sunt egale. Ma rog, 2 cu 2.


La OBK se rabateaza, le-am rabatat din grseala cautand joystick-ul pentru reglarea oglinzilor. Ce am remarcat ca la incalzirea din scaune nu mai are potentiometru ci este doar inchis-deschis.
kroko
Nici a mea nu are potentiometru, in schimb are 2 pozitii pentru putere.
G e o r g e
la subaru nu a avut potentionmetru. toate care le stiu eu au buton cu 3 pozitii, 1 , off, 2 .
legy ul vechi da impresia de felina agila , pe cand asta nou de elefant . daca vreti sa le dam si nume : snow leopard si elefant biggrin.gif
bogcot76
QUOTE (G e o r g e @ Nov 15 2009, 02:23 PM) *
la subaru nu a avut potentionmetru. toate care le stiu eu au buton cu 3 pozitii, 1 , off, 2 .


A mea are potentiometru sau cum s-o chema cu vreo 4 sau 5 trepte.
Otto73
Doamne ce pret are in Romania (41000 euro)
Mi-am facut o configuratie aici pe siteul american si nu am putut trece de 34000$
Un mic calcul 41000*1.5=61500
61000-34000=27000$
Diferenta de aprox. 27000$.
superb blink.gif
f1anatic
In State, oglinzile la noul Legacy nu se rabat. Cit despre rabatarea electrica, glumesti. Stiu ca se poate, mai vazusem eu un a$$hole din Japonia pe Internet care arata cum le "pliaza" automat cind inchide masina din telecomanda; dar nu nu am pipait asa ceva in State. Si dupa cum am spus, la elefant (vorba lui Jorj), nu poti sa ii pliezi momentan urechile.

A mea are potentiometru cu 4 trepte - pt incalzirea la scaune.

Treaba cu galeriile egale ar trebui sa va bucure. Sunatul motorului box3r, "boxer rumble" cum este descris in Engleza, este sunetul ineficientei. Galeriile egale ajuta la cresterea de putere.



http://www.legacygt.com/forums/showthread.php?t=125053

Aha si la noi au scos SI-Drive
http://www.subarumotors.ro/legacy/10legacy_25gt_sedan.html
kroko
QUOTE (f1anatic @ Nov 15 2009, 02:20 PM) *
.......
Treaba cu galeriile egale ar trebui sa va bucure. Sunatul motorului box3r, "boxer rumble" cum este descris in Engleza, este sunetul ineficientei. Galeriile egale ajuta la cresterea de putere.
.......

Sa nu exageram. Nu suntem pe circuit sa conteze citeva grade diferenta la EGT. Si daca tot ne roade asta, se pot imbraca..... rolleyes.gif
pista
CITAT(bogcot76 @ Nov 15 2009, 01:27 PM) *
CITAT(G e o r g e @ Nov 15 2009, 02:23 PM) *
la subaru nu a avut potentionmetru. toate care le stiu eu au buton cu 3 pozitii, 1 , off, 2 .


A mea are potentiometru sau cum s-o chema cu vreo 4 sau 5 trepte.

Si a mea are "buton rotativ"(potentiometru?) cu 5 trepte: off + 4 trepte de incalzire.

CITAT(f1anatic @ Nov 15 2009, 02:20 PM) *
In State, oglinzile la noul Legacy nu se rabat. Cit despre rabatarea electrica, glumesti. Stiu ca se poate, mai vazusem eu un a$$hole din Japonia pe Internet care arata cum le "pliaza" automat cind inchide masina din telecomanda; dar nu nu am pipait asa ceva in State. Si dupa cum am spus, la elefant (vorba lui Jorj), nu poti sa ii pliezi momentan urechile.

Oglinzile pe masina mea OBK se rabateaza ("pliaza") electric de la un buton din bord. Nu stiu daca se poate programa din cheia masinii ca sa "plieze" automat la inchiderea masinii.

Foarte interesant graficul postat de tine pentru 2010 LGT !
JohnSA
Vizionat si eu noul OBK. E pentru alta clasa de consumator decat cea din care fac eu parte :
[/indent]-- e mare. impozant de mare. incomod de mare pt mine. pus langa actualul, diferenta era semnificativa.
-- e mai spatios la interior si are scaune cuplate in loc de bancheta spate ( spatarele sunt independente la reglaj ) dar lasa un spatiu ciudat fata de husa de peste portbagaj.
-- oglinzile laterale sunt pe masura : mari mari.
-- au disparut doua din elementele pe care le iubesc cel mai mult : geamurile fara rama si trapa mare. trapa e medie acum.
-- cred ca a aparut o schimbare consturctiva la motor care modifica diagramele. sapam sa aflam.
-- mi se pare mai adaptata pietei americane avand in vedere dimensiunile, dar sunt sigur ca si in Europa sunt multi amatori de masini mai mari.
[indent]
-- preturle sunt de neinteles deocamdata. ca sa fim diplomati.

Per global este alta masina adresata altui grup. Acum nu stiu cum se va lipi o masina cu trasaturi de opulenta pe o piata in criza, dar le urez succes.

Apropo : are cineva idee despre prezenta dieselurilor in State ?
f1anatic
QUOTE (JohnSA @ Nov 18 2009, 07:49 AM) *
Apropo : are cineva idee despre prezenta dieselurilor in State ?


In gama Ford, GM, Dodge gasesti camionete (pick-up truck) diesel thumbsup.gif

In timp ce si eu iubesc geamurile fara rama; acum vreo 6 saptamini cind mi-a fost sparta masina, absenta geamurilor fara rama au contribuit la spargerea rapida a geamului cu folie - pt ca a putut fi simplu si usor impins in interior.
cezarm
Ieri mi-am facut revizia de 30000 km (cca 14000 lei - SMT Pallady). Doua ore cat a durat manopera am studiat masinile din showroom. Am revazut OBK-ul nou si l-am comparat cu cel vechi situat, inca, alaturat. Confirm senzatia avuta cand l-am condus: pozitia este putin mai inalta, nu cine stie ce, vreo 3 - 4 cm. Nu mai are carligul de tractare situat sub spoilerul spate si daca vrei sa tragi ceva trebuie sa montezi carligul din portbagaj. Asta iarna l-am scos din zapada pe un amic cu un Mondeo (eram amadoi inzapeziti) si cand ma gandesc ca pe frigul ala trebuia sa dau un capac jos si sa mai infiletez carligul ... brrr... .
NU ARE ROATA DE REZERVA IN STANDARD! Are un kit de vulcanizare care o fi bun pe sosea dar intr-o escapada mai curajoasa este total nefolositor. Vara trecuta pe transalpina am avut o taietura in cauciuc de 3 cm. Eram la 10 km de urmatoarea casa (casa nu vulcanizare!) si daca nu aveam roata de rezerva nu stiu cum plecam de acolo.
In fata showroomului era parcat langa Tribeca. Nu am rezistat sa nu le compar la talie (foto). Sunt aproape la fel de inalte! Ehe, unde este discretea modelului precedent!
raducuGR
hmmm...de-ar fi Tribeca diesel....
pista
Azi am fost invitat de dealerul local Subaru la un drive test cu OBK 2.0D 2010 .(avantajul oraselor mici)
Multumiri pentru amabilitatea dealerului care a adus masina in fata biroului.
Impresii:
- masina mai spatioasa in interior, pozitie mai inalta in scaun (nu stiu daca si la varianta cu reglare manuala e la fel) e mai comoda dar mai putin sportiva
- volanul ca design si calitate de executie e sub orice critica. Plasticul gri care imita metalul pe cele doua spite laterale are niste muchii pe partea dinspre volan demn de o masina chinezeasca.(aviz cei cu pielea mai fina !). Va rog frumos sa comparati cu modelul precedent, involutia e mai mult decat evidenta.
- bord dintr-un plastic dur fata de modelul precedent care are bordul moale (evolutie ?)
- lipsa rotii de rezerva (cum a punctat si @cezarm) la un crossover( sau SUV?) e un handicap. In 2,5 ani am taiat anvelopa de 3 ori, de 2 ori pe drum nemodernizat departe de posibilitati de vulcanizare. Fara roata de rezerva singura sansa era "suna un prieten"(daca aveam semnal in zona) sau mersul pe janta cu anvelopa desumflata.
- butoane lumini si semnalizare prea "grosolane"
- foarte placut comportamentul motorului diesel la turatii joase de 1000rpm, in treapta 2 sau 3 se pot lua curbele prin oras fara a necesita retrogradare ca la modelul precedent. Ca si comportament intravilan se apropie destul de mult de 2,5i, este un diesel atipic.
- OBK acum se simte mai mult un SUV(se apropie de Forester) fata de modelul precedent care pare un autoturism
- interiorul modelului precedent este mai armonic, mai echilibrat pentru gustirile mele
- spatele noului model e foarte neutru(ca sa nu zic urat)

Concluzie: per global poate este o evolutie fata de modelul precedent(ca si dimensiuni evident) dar cred ca ma voi gandi bine care va fi urmatoarea masina. Lipsa unei motorizari turbo benzina sau H6 diesel a scos din ecuatie OBK 2010.

P.S. lucrurile evident pozitive nu le-am scos in evidenta, noile pliante sunt prin de ele.
alias
pista, sincer, exceptand faptul ca e model nou, ai da banii pe masina asta sau pe precedentul model de Outback la 0 km?
kroko
QUOTE (alias @ Nov 19 2009, 11:45 PM) *
pista, sincer, exceptand faptul ca e model nou, ai da banii pe masina asta sau pe precedentul model de Outback la 0 km?

Depinde de individ. Mie-mi vine sa cred mai degraba ca modelul nou va atrage mai multi clienti ca cel vechi.
Motivul e simplu, si anume ca pe majoritatea nu-i intereseaza atit masina in sine, cit dotarile si "gadgeturile".
pista
Alias, ultima mea propozitie a fost: "Lipsa unei motorizari turbo benzina sau H6 diesel a scos din ecuatie OBK 2010."
Raspuns direct la intrebarea ta: as alege modelul precedent cu motorizare 2.5 turbo sau 2.0D.

Kroko, individul Pista e atras de masina in sine, de tehnica inglobata si nu de "gadgeturi".

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.