Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul 2010 Subaru Legacy & Outback
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4
andrei5130
http://carscoop.blogspot.com/2009/03/2010-...etails-and.html
mai multe detali despre masina

intradevar are rame, masina pertotal arata demential...


paradoxul e ca in state sunt disperati dupa vriantele de europa iar noi dupa variantele care ajung la ei, americani sunt foarte revoltati ca la ei nu ajunge motorizarea disel si noi plangem dupa gt-uri, asa e intotdeauna ce are altul e mai bun 36182451.gif

eu astept diselul de 200hp si nu vrea sa vina...
G e o r g e
QUOTE (hdi @ Apr 2 2009, 12:29 AM) *
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 01:06 PM) *
dar 3.6 biturbo suna fooooarte tentant


????? scrie ceva de 3.6 biturbo?

nu ... dar exista si 3.0 turbo smile.gif vezi cobb tuning.

e vorba de ce se va face cu masina asta ...
f1anatic
Din partea mea puteti sa aveti 2.5GT. Ca daca o vedeti cum arata...nu cred ca ati vrea sa o cumparati ! rolleyes.gif Asa masina hidoasa...cu insertiile alea de lemn fals din plastic...deja cred ca trebuie sa merg la oftalmolog. Nu mai zic de evacuarea pe spate - arata ca de la 2.5i actual. Cica au crescut puterile la motor. Cred si eu...daca masina a devenit o mini balena (casalot) normal ca trebuie putere mai multa pt a misca sunca. Diferentiale blocabile nu mai are. Eu unul ma bucur ca o am pe a mea ...si declar deschis ca 2010 GT nu imi imi place si nu o vreau.

andrei5130
oops!
au cam dato in bara cu lemnu ala, sper ca asta sa fie varianta pentru US, poate au si alte variante fara lemn....
f1anatic
Hop si specificatiile tehnice.
Categoric. Masina ori o tin si o modific si mai mult (80% sigur) raminind masina de strada ori cumpar STI si Legacy devine exclusiv masina de week-end.
Ori uit de Subaru, cumpar un Infinity G37x; il "turbonizez" si gata. Ramin insa pe termen scurt la prima varianta. Termen scurt = 3 ani; eu inca sper ca apare STI-ul pe hydrogen cu poluare zero si putere cit Energia-Soyuz.
M A R I A N
E urata cu draci!!!
Atat la exterior cat si la interior.
Si pare lucrata neglijent.
Si ce-i cu spatarele scaunelor? Sunt cumva arcuite???
f1anatic
Mi se pare mie sau modelul vechi ar trebui sa il inlocuiasca pe cel nou dpdv al designului ?





Eh si noul Outback. Nici nu stiu care e mai hidos: noul Outback ori noul Legacy





Dan52141
Mai multe poze si detalii despre noul outback aici :

http://www.worldcarfans.com/9090409.017/20...new-york-crowds

Eu cred ca versiunea pentru europa o sa difere putin fata de cea de state, atat la interior cat si la exterior.
hdi
Outback-ul imi place. Problema cu noul design este ca masinile par butucanoase. Daca Legacy nu are niciun sens sa fie butucanos mi se pare ca la Outback merge.
Bineinteles ca biblioteca aia nu are ce sa caute in bord.
hdi
Hai sa-mi bag piciorele....astia au facut Outback-ul mai mare decat Forester. S-a dus dreacu tot.
Noul Outback are o garda la sol de 220mm (Forester are 215 parca) si o inaltime mai mare cu 4in decat versiunea precedenta, adica 1545+102=1647mm (Forester are 1700 cu tot cu barele de plafon).
Despre lungime spune doar ca e cu putin mai mica decat la versiunea precedenta insa ramane mult mai mare decat la Forester.
Mai exista insa o speranta: Legacy SW rolleyes.gif
Frana de mana e un buton no.gif
Reglarea temperaturii se face prin apasarea unor butoane si nu prin rotire no.gif
Volanul iti inspira nimic. E mai urat dacat actualul.
Interiorul are un aer mai ieftin (plasticul cu pretentii de lemn contribuie fundamental) si de lucru mai prost facut.
Exterior vorbind, cum am mai zis, noul Outback nu arata la fel de rau ca noul Legacy prin simplul fapt ca o masina mai de coclauri poate avea un look masiv; o masina cu pretentii sport insa sub nicio forma....Astept sa apara si in Romania si ma duc sa-l vad. Sper sa ma insel. Mi-ar parea rau sa se duca in spumele marii si Subaru.
Semnatura mea devine astfel un adevar greu de contestat.
GLC120
QUOTE (f1anatic @ Apr 9 2009, 11:29 PM) *
eu inca sper ca apare STI-ul pe hydrogen cu poluare zero si putere cit Energia-Soyuz.


Eu sunt mai modest, ma multumesc daca fac un hibrid cu 100-150 CP care sa arate a masina si sa aiba ceva autonomie pe baterii.

Outback-ul nou se recunoaste imediat. Cred ca e singura masina din lume pe care o recunosti dupa o singura privire indiferent de generatie.

Despre design e chestie de gust. incerc sa nu fiu subiectiv, dar al meu arata mai bine. blink.gif
hdi
Legacy
.....asa ca baieti, cine mai vrea un Legacy sa se grabeasca plus ca o ia si cu discount.
Se pare ca mobila de bord e obligatorie....

http://www.youtube.com/watch?v=bSf2cLwhSSo
http://www.youtube.com/watch?v=iE1qKlyBdlA
http://www.youtube.com/watch?v=ahQcoMh12KU
http://www.youtube.com/watch?v=p6YZxO5ESlw
http://www.youtube.com/watch?v=e7ryv9UWJyU
G e o r g e
pot spune cu mana pe inima ca legacy modelul meu si a lui f1anatic este cel mai reusit ... iar f1anatic are cel mai cel motor pe masina asta (bine ... sub legy STI smile.gif )
salivez in continuare la ideea de 2.0T pe un legy
G e o r g e
astia sunt contra fluxului ... eu tot sper la 2.0T pentru europa nu doar JDM.
andrei5130
Mie imi place noul OBK, chiar daca e mai mare decat Forester, sper ca in europa sa vina cu un motor diesel mai puternic si sa renunte la imitatia aia ieftina de lemn, din ce am citit in ceva articole americanii sunt inebuniti dupa el.

hdi
Nu ca zic dar vreau sa spun.... unsure.gif
G e o r g e
este in lipsa de idei ... asta este ... este ... care este...
pista
Informatii neoficiale:

Noul Legacy va primi si motorul de 2,5turbo pentru Europa dupa insistentele importatorilor europeni. yes.gif Vom avea Legacy GT de calitate mai buna decat cei din America. yup.gif
Din nefericire nu se stie daca si Outback-ul va veni cu acest motor in Europa. sad.gif

Este gata si motorul H6 boxer diesel, dar din cauza cuplului foarte ridicat nu au cu ce cupla. Mai dureaza pana ies noile cutii de viteze produse de Subaru.(nu vor sa achizitioneze de la altii)
G e o r g e
dupa cum spuneam...subaru e cam contra fluxului.in 2010 de abia o sa aduca turbo? si 2.5? hahaha
pista
Si eu as prefera motorul 2,0turbo benzina pentru Outback. confused.gif
G e o r g e
sunt chiar idioti ... parerea mea ! ideile lor de dezvoltare sunt la pamant .
GLC120
Cam dura parerea ta. Ii poti penaliza, ai si facut-o de fapt necumparand de la ei.

Si mie mi s-a parut ciudat ca 1000 de ani nu au facut decat masini pe benzina. Unora li se pare aberant ca sunt toate AWD.
E mare lumea!

Dar sa ii faci idioti pe producatorii nostri multiubiti.... care cum necum si-au pastrat volumul din 2008 in Europa, poate chiar la nivel mondial drive.gif
Zetics
De ce nu, e tabu? rolleyes.gif Sunt de aceeasi parere, un 2.0 turbo trebuie sa fie (sa ramana mai exact) de mult timp in Europa.
Inteleg unii producatori ca nu aduc anumite modele in Europa, chiar si anumite motorizari, dar nu cum a facut Subaru, exact pe dos: a adus litraje mari, aspirate, dar nu au adus un motor mai mic cu turbina, exact cum ii place europeanului!
hdi
OK, am vazut politica. Poate cineva sa ne spuna si motivele? Ce probleme le-ar crea aducerea motoarelor turbo in EU? Parca la Forester aveau un XT dar la Legacy nu. Eu nu m-am prins.
hdi
Ia d-aci!
http://www.youtube.com/watch?v=W5nEMqtg5M8...player_embedded
Daca nici deNiro nu stie..... rolleyes.gif
G e o r g e
QUOTE (hdi @ May 3 2009, 11:23 PM) *
OK, am vazut politica. Poate cineva sa ne spuna si motivele? Ce probleme le-ar crea aducerea motoarelor turbo in EU? Parca la Forester aveau un XT dar la Legacy nu. Eu nu m-am prins.

de aceasi parere cu hdi. de ce 2.0 doar JDM ... d'asta zic ca sunt idioti. puteau vinde mai mult . ok , poti spuen ca nu asta era interesul lor, daca cand o prima inmatriculare e 3000 eur la un 2.5 si 7200 la un 3.6 ... banned.gif
hdi
Pe site-ul japonez s-a revizuit gama:

http://www.subaru.jp/carlineup/index.html
Zetics
Foarte tare, voi ati stiut de existenta Impreza Anesis (sedan)?
Colonelu'
QUOTE (Zetics @ May 21 2009, 09:59 AM) *
Foarte tare, voi ati stiut de existenta Impreza Anesis (sedan)?

Despre Anesis se stie de mai mult timp, intrucat este prezenta si pe piata americana de mai mult timp:
http://www.subaru.com/vehicles/impreza/25i/colors.html

Dar voi v-ati uitat la specificatiile de pe site-ul japonez la noile Legacy si Outback?

Legacy vine cu motoare de 2.5i SOHC aspirat (170CP/5.600rpm, 229Nm/4.000rpm) sau 2.5i DOHC turbo (285CP/6.000rpm, 350Nm/2.000-5.600rpm), pe cand Outback vine cu 2.5i SOHC aspirat (170CP/5.600rpm, 229Nm/4.000rpm) sau 3.6i DOHC aspirat (260CP/6.000rpm, 335Nm/4.400rpm).
Legacy are dimensiunile: 4730x1780x1505, iar Outback are: 4775x1820x1605.
Colonelu'
Mai jos sunt pdf-urile pentru fiecare model:

Legacy B4: http://www.subaru.jp/legacy/b4/pdf/b4_spec.pdf

Legacy Touring Wagon: http://www.subaru.jp/legacy/touringwagon/p...gwagon_spec.pdf

Outback: http://www.subaru.jp/legacy/outback/pdf/outback_spec.pdf

De remarcat si faptul ca Outback vine cu ecartament egal fata/spate de 1.540mm, fata de Legacy cu 1530/1535 pt fata/spate, cat si faptul ca ampatamnetul la Outback este cu 5mm mai mic decat la Legacy (2745mm fata de 2750mm).
LooLee
confused.gif
Am uitat sa pun un + pe oglinzile vechiului Outback
GLC120
Admiram Outback de ani de zile, dar nu mi se parea ca impresioneaza prin frumusete.

De cand il conduc des rolleyes.gif si de cand ma uit la asta nou, a inceput sa mi se para chiar dragut. drive.gif
raducuGR
QUOTE (GLC120 @ Jul 3 2009, 03:13 PM) *
Admiram Outback de ani de zile, dar nu mi se parea ca impresioneaza prin frumusete.

De cand il conduc des rolleyes.gif si de cand ma uit la asta nou, a inceput sa mi se para chiar dragut. drive.gif


las ca si mie o inceput sa-mi placa al meu heheh...oricum ala nou si=o schimbat filozofia...cel vechi era o limuzina inaltata iar cel nou e un jeep tocit...iar designul celui nou nu -i legat de loc, diferite elemente luate de la alte marci si prost rezolvate...oricum aduce spre volvo xc 70, o masina taraneasca dar impozanta...Mai trist ii ca drumul deschis de Subaru, ideea de crossover e urmata acum de marci mari si tari , tendinta de a face suv-uri cu inaltime mica,inclinatie pe spate, forme aerodinamice...filozofia Subaru de acum nu stiu citi ani...ma uitam la noul Infinty fx...daca sa sti lucra pe computer i-as suprapune profilu' pe Outback-ul nostru...seamana si din fata si din spate...ma refer la liniile generale ale designului vazute prin prisma unui artist plastic ratat ce ma aflu...
raducuGR
am gresit un pic...profilul l-am comparat cu noul Lexus RX 450...aceeasi treaba dealtfel.
Colonelu'
Intre timp s-a facut lansarea si in State a noului Legacy 2010:

http://www.subaru.com/vehicles/legacy/index.html
alias
Inteleg ca ambele modele au rame la geamuri.
Incepe sa-mi para rau.
Marius30562
Noul Legacy a fost testat EuroNCAP - dupa noile norme.

Verdictul: 5 STELE ! ca pe-a sasea au pierdut-o .... sau li s-o sticat !

Sursa: EuroNCAP

De remarcat este faptul ca, Impreza MY09, desi a avut scoruri mai bune overall, a luat doar 4 stele pe motiv de ?safety assist? !

Aceeasi sursa: Subaru EuroNCAP
bogcot76
Outbackul nou din spate zici ca e Tribeca - sad.gif Urata masina................... Pacat. Sper sa ma tina asta vreo 5 ani pana s-or trezii japonezii astia sa nu mai faca masini cu look coreean.
G e o r g e
sa vezi noul LC ... corean curat
GLC120
QUOTE (bogcot76 @ Sep 14 2009, 09:33 PM) *
Outbackul nou din spate zici ca e Tribeca - sad.gif Urata masina................... Pacat. Sper sa ma tina asta vreo 5 ani


Si eu sper sa ma tina OBD-ul 10 ani numai cu ulei si filtre. Pentru ca vreau s-o tin 15. rolleyes.gif
LC-ul are 20 de ani programati.

Astia ne incurajeaza vizibil si orice nou model e un motiv in plus de satisfactie. banana.gif

Totusi sunt si exceptii, C5-ul vechi vs cel nou ......... de la agonie la extaz.
mgabi
Am vazut si eu noul obk in germania. Nu mi s-a parut neaparat urata dar parca nu mai e Subaru (adica masinile alea care icel putin mie imi ating o coarda sensibila). Se pierdea foarte usor in masa de **v-uri si alte masini. L-am recunoscut doar dupa ce am ajuns in spatele lui si am citit boxer diesel smile.gif
Comparat cu OBK-ul actual mi se pare o involutie.
pista
Noul OBK 2.0D mai lung cu 45 mm, mai lat cu 50 mm, mai inalt cu 70 mm ajunge in 9.7s la 100km/h , cu 0.5s mai mult fata de modelul precedent. O fi de vina dimensiunile crescute si/sau incadrarea motorului in Euro 5 ? rolleyes.gif
pista
Pe OBK se pare ca va lipsi motorizarea 2.5turbo benzina. Nici H6 diesel nu va apare in curand. sad.gif

Stie cineva daca la noi va fi adusa noua Legacy cu motorizarea de 2.5turbo benzina ? rolleyes.gif
barboso
Am vazut pe mobile.de noul Legacy, a aparut la vanzare, tot 150 CP motoarele de 2.0, si 167 CP 2.5, aspirat...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.