Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul 2010 Subaru Legacy & Outback
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4
G e o r g e
si la mine la fel ... masina trebuie sa placa tehnic si apoi vin in discutie gadgeturile .

am vazut azi noul LGT. arata mai bine ca noul Legy .
pista
Adica GT arata mai bine decat modelul "ne"GT ? rolleyes.gif
G e o r g e
din punctul meu de vedere : DA ! mult mai bine . nu stiu de ce dar in LGT e mai bine. ok ,inca nu pot sa trec peste niste chestii mici , gen albastrul ala din unitatea centrala . in rest, ornamente de carbon la interior : DA ! mult mult mult mai bine decat saracia aia de lemn rosu X(
totul negru la interior , mai putin plafonul un crem deschis . exteriorul arata iarasi foarte bine .

mi-a placut mult LGT ul. il asteptam la DT.
cezarm
QUOTE (pista @ Nov 19 2009, 10:36 PM) *
Azi am fost invitat de dealerul local Subaru la un drive test cu OBK 2.0D 2010 .(avantajul oraselor mici)
Multumiri pentru amabilitatea dealerului care a adus masina in fata biroului.
Impresii:
- masina mai spatioasa in interior, pozitie mai inalta in scaun (nu stiu daca si la varianta cu reglare manuala e la fel) e mai comoda dar mai putin sportiva
- volanul ca design si calitate de executie e sub orice critica. Plasticul gri care imita metalul pe cele doua spite laterale are niste muchii pe partea dinspre volan demn de o masina chinezeasca.(aviz cei cu pielea mai fina !). Va rog frumos sa comparati cu modelul precedent, involutia e mai mult decat evidenta.
- bord dintr-un plastic dur fata de modelul precedent care are bordul moale (evolutie ?)
- lipsa rotii de rezerva (cum a punctat si @cezarm) la un crossover( sau SUV?) e un handicap. In 2,5 ani am taiat anvelopa de 3 ori, de 2 ori pe drum nemodernizat departe de posibilitati de vulcanizare. Fara roata de rezerva singura sansa era "suna un prieten"(daca aveam semnal in zona) sau mersul pe janta cu anvelopa desumflata.
- butoane lumini si semnalizare prea "grosolane"
- foarte placut comportamentul motorului diesel la turatii joase de 1000rpm, in treapta 2 sau 3 se pot lua curbele prin oras fara a necesita retrogradare ca la modelul precedent. Ca si comportament intravilan se apropie destul de mult de 2,5i, este un diesel atipic.
- OBK acum se simte mai mult un SUV(se apropie de Forester) fata de modelul precedent care pare un autoturism
- interiorul modelului precedent este mai armonic, mai echilibrat pentru gustirile mele
- spatele noului model e foarte neutru(ca sa nu zic urat)

Concluzie: per global poate este o evolutie fata de modelul precedent(ca si dimensiuni evident) dar cred ca ma voi gandi bine care va fi urmatoarea masina. Lipsa unei motorizari turbo benzina sau H6 diesel a scos din ecuatie OBK 2010.

P.S. lucrurile evident pozitive nu le-am scos in evidenta, noile pliante sunt prin de ele.

Daca adaugi la lipsa rotii de rezerva in standard si faptul ca manuala de 2,5l nu are reductor chiar se pierde mult din componenta off road. Sigur ai vazut cat de folos reductorul la 2,5MT. Pe strategica cred ca faceam de mult praf ambreiajul si poate erau locuri unde m-as fi chinuit f.mult ca sa razbat.
pista
Manuala de 2,5l nu era disponibila, numai dieselul. Masina arata mai capabil in off road si practic nu mai este. confused.gif
La viteze mici si in offroad si eu folosesc reductorul. Inclusiv la plecari de pe loc sau coborare pe pante mai inclinate.

P.S. eu zic sa ne bucuram de masinile noastre pana apare urmatoarea generatie (sau un alt model ?) cu motoare turbo 2.0
cezarm
Daca stau bine si ma gandesc la fel s-a intamplat si la schimbul de generatii la A6 allroad.
alias
pista, intrebarea mea am fost motivata tocmai de ultima ta propozitie. Intr-un fel sau altul mi-ai raspuns.
Astazi am vazut in oras un Outback(negru), arata cuminte ca de obicei. Pe spate insa scria 2.5 XT Este primul vazut!
Zetics
Nu putea fi decat Ciprian, nu? woot.gif Parca asa se numeste cel care a adus un XT din state.
Marius30562
Am vazut si eu ieri noile Outback si Legacy.

Outback-ul nu arata rau ... dar E MAREEE !

Legacy ... ceva nu mi-a placut.
Poate rotile prea mici fata de caroserie (16”) ...

Castigul cert este SPATIUL interior.

Nu prea cred sa aiba totusi succes in Romania, mai ales daca ne uitam la preturi ... cel mai ieftin Outback (2,5 benzina) este aproape la acelasi pret cu cel mai scump Forester diesel.
M A R I A N
Am vazut si eu noile Legacy/Outback.
Ambele arata ciudat pentru cum stiam eu ca arata un Subaru, in sensul ca Legacy arata ca un fel de coupe european tunat (probabil datorita spoilerului fata sport si a stopurilor spate) iar Outback-ul imi aduce aminte de Dodge Caliber... sick.gif
Fata de Outback-ul vechi:
- forme patrate care dau senzatia de masina taiata cu drujba = o mare involutie fata de Outback-ul meu care are o linie superba
- bord oribil de masina ieftina, la ani lumina de cel al generatiei anterioare
- absenta rotii de rezerva (s-au gandit cumva la domnisoarele cu unghii lungi?)
- absenta ramelor usilor (o groaza de masini de 5 stele au usi fara rame)

+ mare la interior (cu un mare plus pentru locurile din spate)
+ multe gadgeturi foarte folositoare in opinia mea

In concluzie, daca as putea trece peste aspectul exterior, l-as lua

PS. Astia sunt nebuni cu preturile astea?
pista
Cititorii revistei germane OFF ROAD au votat OBK 2010 pe locul 3 la categoria crossover:
Crossover:
1. Platz: BMW X1 (14,9 %)
2. Platz: BMW X6 (12,5 %)
3. Platz: Subaru Outback (10,7 %)
sursa: http://www.off-road.de/home/modules/news/a...hp?storyid=1967
Zetics
Mergand azi la revizie, cat am asteptat m-am uitat din nou la noile Leggy/Outback. Sunt spatioase bre, doar portbagajul nu m-a impresionat.

In schimb, au pus ei rame la usi, dar se inchid dumnezeieste acele usi! mellow.gif
alias
ziceam pe undeva zilele astea dupa ce am petrecut cateva saptamani in Ungaria:


"Dar daca tot veni vorba, dupa ce ca nu m-am dus (in RO) sa vad noul Outback, am avut neplacuta surpriza sa dau cu ochii de el la dealerul local, care evident vinde si toyota si mazda.
Ei bine, pun pariu ca ca cel ce a desenat Avensisul Wagon, a baut mult, da mult de tot cu cel care a desenat Outback-ul. Altfel nu-mi explic. Damn! "

Serios vorbind, ce vad acum la Outback nu mai are nici o legatura cu estetica Outback-ului vechi, care nu inceteaza sa-mi placa.
mgabi
Nu mai stiu cine zicea ca a fost construit in asa fel incat sa poata sa incapa o familie din generatia "hamburger" ...
Ce-a mai ramas ? key feature : spatios !
E trist sa ajungi sa iti doresti un Subaru pentru ca e ... spatios.
pmhoria
In ultimul numar din Autoshow era o comparatie intre Audi A4 allroad TDI si noul Outback. Si la dotari asemanatoare Audi era mai scump cu aprox 20k fata de Subaru. Din cate imi aduc aminte Subaru era pe la 37k euro si Audi 56k euro. Cu toate ca in general masinile japo sunt defavorizate in orice comparatie cu netoaicele ... de data asta a castigat Subaru avand in vedere ca Audi avea o garda infima la sol... si un pret f mare comparativ cu concurenta.
eu personal nu am inteles de ce Audi avea garda asa de mica la sol..si sa vinzi masina ca all road unsure.gif
Deci zic eu ca noul Obk o sa se vanda binisor avand in vedere raportul pret/dotari/calitate
cezarm
QUOTE (pmhoria @ Feb 26 2010, 09:49 AM) *
Deci zic eu ca noul Obk o sa se vanda binisor avand in vedere raportul pret/dotari/calitate


Nu cred ca se va vinde nemaipomenit. In primul rand, Outback-ul, allroad-urile si XC-70 (cele mai reprezentative din tipul asta) sunt masini de "nisa". Dezavantajul major este dat de faptul ca pretul lor este mai mare decat un SUV echivalent (vezi A4 allroad vs. Q5, vezi A6 allroad vs. Q7 cu aceleasi motorizari). Daca stam si ne gandim majoritatea dispusi sa dea 30-35 000 EUR pe o masina de familie, vor prefera un SUV (si la banii astia deja incepi sa te atingi de SUV-uri bune), pentru modularitatea superioara, pentru asa zisa imagine data, etc. Putini vor prefera un SUV unui break inaltat. Sa nu uitam ca la noi romanul fuge in primul rand dupa imagine care fireste ca este mult mai stridenta cu un SUV decat cu un Outback chiar putin dilatat asa cum este modelul actual.
FAR EASTERN
Mai, voi nici nu stiti ce marca de masini aveti. Fiti atenti la cei care desemneaza World car of the year
Cititi in josul paginii... 36182451.gif
cezarm
In ultimul "Esquire" este prezentat noul Outback. Cel care a scris articolul opiniaza ca diferentele fata de modelul vechi sunt atat de mari incat crede ca nici nu ar mai trebui sa-i spuna Outback.
mgabi
Luni am testat OBK-ul nou - 2.0D la Bv. Am fost pana-n timisu de jos, m-am intors pe centura Bv si un pic prin oras.
In primul rand, m-a impresionat foarte placut stabilitatea si agilitatea masinii, desi e ditamai animalu.
La capitolul motor + cutie se vede ca au umblat un pic. Nu-s diferente mari luate separat dar per total pachetul e mult mai bine echilibrat.
Ar mai fi asa, la concluzii:
- pe afara e urat ca porcu - parere personala.
- la interior nu-i asa de rau, se simte totusi o reducere de costuri la capitolul plastice, in special partea superioara a usilor si bordului.
GLC120
Dupa mult timp am vazut un Outback argintiu, lucitor prin oras. M-am invartit ceva in jurul lui. Parca incepe sa arate acceptabil. Poate ca merge mai bine si culoarea.

Oricum, iti confera acel confort dat de o masina mare, cu o senzatie de spatiu si siguranta.
Lucian107416
Ma intreb cat timp mai e pana cand vi se va parea o capodopera ? biggrin.gif
GLC120
Vreo 5-6 luni tinand cont de tendintele actuale rolleyes.gif Mai grav e ca nu apare nimeni cu noile modele aici pe forum.
T u d o r
Pai cred ca pretul e de vina. La peste 30k cam orice model e cam greu sa te atingi pe ceata asta. L-am dus pe cumnatu-meu acum vreo 2 luni la Subaru ca era interesat si era cat pe ce sa salte cred ca ultimul Legacy model vechi din tara, dar pe la 24000 DDP. Dealerita a zis ca era chiar ultimul. smile.gif
alias
QUOTE (Lucian107416 @ May 20 2010, 11:00 AM) *
Ma intreb cat timp mai e pana cand vi se va parea o capodopera ? biggrin.gif



Nu-i asa!
pe cele vechi le punem la capodopere, langa Monalisa, iar pe astea cu rame la geamuri le incadram la categoria popcorn art.
As putea sa-mi fac cateva taboluri cu Outback-ul in peisaj. http://masini.ro/forum/style_images/bluegr...icons/icon4.gif
vlademir
http://www.romanialibera.ro/stiinta-tehnic...suv-188710.html
Cam in aceeasi nota cu parerile voastre.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.