Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru AWD
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
G e o r g e
VDC ul nu lasa rotile sa patineze. a ambreiaj nu are cum sa miroasa daca tu nu il patinezi . de aici si explicatia la ce zici tu.
bakero
Doua zile....
Da,de doua zile cu alta masina,a fost nevoie sa-mi dau seama ce subaru are,altii "n-are"....
AWD si centrul de greutate coborat chiar se simt.intr-o curba pe care as fi avut s-o abordez cu masina mea si cu 150km/h fara proleme,cu asta la 100 am avut emotii...si am redus whistling.gif

Concluzia e ca,daca vrei sa-ti mai aduci aminte din cand in cand ca "iarna nu-i ca vara" - ma intelegeti - lasa-ti masina acasa 2-3 zile si incercati ceva cu tractiune fata...bine,nu ma refer la ford focus RS biggrin.gif
mgabi
QUOTE (bakero @ Feb 13 2010, 01:50 AM) *
Doua zile....
Da,de doua zile cu alta masina,a fost nevoie sa-mi dau seama ce subaru are,altii "n-are"....
AWD si centrul de greutate coborat chiar se simt.intr-o curba pe care as fi avut s-o abordez cu masina mea si cu 150km/h fara proleme,cu asta la 100 am avut emotii...si am redus whistling.gif

Concluzia e ca,daca vrei sa-ti mai aduci aminte din cand in cand ca "iarna nu-i ca vara" - ma intelegeti - lasa-ti masina acasa 2-3 zile si incercati ceva cu tractiune fata...bine,nu ma refer la ford focus RS biggrin.gif


Da ce-ai patit ? ai probleme cu tensiunea ? prea multa adrenalina si te-ai hotarat sa iei o pauza wink.gif ?
bakero
QUOTE (mgabi @ Feb 14 2010, 10:18 PM) *
QUOTE (bakero @ Feb 13 2010, 01:50 AM) *
Doua zile....
Da,de doua zile cu alta masina,a fost nevoie sa-mi dau seama ce subaru are,altii "n-are"....
AWD si centrul de greutate coborat chiar se simt.intr-o curba pe care as fi avut s-o abordez cu masina mea si cu 150km/h fara proleme,cu asta la 100 am avut emotii...si am redus whistling.gif

Concluzia e ca,daca vrei sa-ti mai aduci aminte din cand in cand ca "iarna nu-i ca vara" - ma intelegeti - lasa-ti masina acasa 2-3 zile si incercati ceva cu tractiune fata...bine,nu ma refer la ford focus RS biggrin.gif


Da ce-ai patit ? ai probleme cu tensiunea ? prea multa adrenalina si te-ai hotarat sa iei o pauza wink.gif ?


nu bre...dar,mergand zi de zi,mi-am format un stil de condus.si,la sugestiile altora gen "mergi ma tu cu asta sa vezi ca nu e asa...",am luat masina sotiei.un hatch ,diesel,destul de vanos asa....tractiune fata evident.si am constatat ca m-am obisnuit intr-un fel...masina asta are si ea,de toate,tot ce vrei in materie de sisteme de stabilitate si alte gadget-uri d-astea,insa era"s-o pun" pe 2 roti sau mai rau -pe cand cu transpiratul meu in aceleasi conditii....acceleram...adica....ma intelegi nu?

mgabi
QUOTE (bakero @ Feb 18 2010, 01:22 AM) *
nu bre...dar,mergand zi de zi,mi-am format un stil de condus.si,la sugestiile altora gen "mergi ma tu cu asta sa vezi ca nu e asa...",am luat masina sotiei.un hatch ,diesel,destul de vanos asa....tractiune fata evident.si am constatat ca m-am obisnuit intr-un fel...masina asta are si ea,de toate,tot ce vrei in materie de sisteme de stabilitate si alte gadget-uri d-astea,insa era"s-o pun" pe 2 roti sau mai rau -pe cand cu transpiratul meu in aceleasi conditii....acceleram...adica....ma intelegi nu?


thumbsup.gif
mgabi
Ieri am dat si eu o tura cu vechea masina ( un clio 1.2 16V) si impresiile ar fi :
1. am luat masina la o tura spre ITP - parca era ceva mai vioaie ?! ... oi fi uitat
2. lasat vechea masina, luat subaru - mi-am adus aminte ce mi-a placut la masina asta de la primul contact. Imi tot venea in minte in drumul spre casa : Engage rocket mode, turbo power ...
G e o r g e
@bakero : la tine problema a aparut ca foresterul nu are destula forta .
@mgabi: 1.2 de 75 vs 2.0 de 150 ... nu prea ai ce sa compari smile.gif

PS: nu exista masina perfecta . existe masini perfectabile iar subaru e bun pentru ca e ca un joc de lego. thumbsup.gif

conduceti cu grija !
bakero
QUOTE (G e o r g e @ Feb 22 2010, 01:08 PM) *
@bakero : la tine problema a aparut ca foresterul nu are destula forta .


pai ok,dar daca era si mai puternic?....ideea mea era ca e socanta treaba asta,obisnuit cu o masina obisnuita thumbsup.gif
iti dai seama ce senzatii aveam cu "alta" daca conduceam un forester STi sau mai mult,o impreza sti...
G e o r g e
daca era mai puternic era mai usor de scapat de sub control. mai ar fi existat niste autoblocante acolo care faceau viata si mai grea si masina mai greu de stapanit.
bakero
QUOTE (G e o r g e @ Feb 22 2010, 01:22 PM) *
daca era mai puternic era mai usor de scapat de sub control. mai ar fi existat niste autoblocante acolo care faceau viata si mai grea si masina mai greu de stapanit.


da ma,sunt perfect de acord.d-asta exista masini sport.
d-aia e o mare smecherie sa ai o masina sport.oricum consider ca o masina puternica e una speciala,cu care trebuie sa mergi ca atare.ma refer la faptul ca daca mergi ca apucatu zi de zi,intervine rutina.momentele cu full de adrenalina trebuie sa fie periodice,ca sa te poti bucura de ea rolleyes.gif
G e o r g e
de azi sunt pe scooter... sa vezi adrenalina la 50 la ora cand te loveste o piatra in viziera ! ninja.gif
mgabi
De maine, cel putin cateva zile voi fi pieton ... sa vezi senzatii tari la metrou ...
bakero
frate io ies pe trotineta....evit mai usor gropile,si in plus,consum kalorii,ceea ce e bine,avand in vedere 100+ kg....
merserie!
HalbaSus
QUOTE (G e o r g e @ Feb 23 2010, 09:33 PM) *
de azi sunt pe scooter... sa vezi adrenalina la 50 la ora cand te loveste o piatra in viziera ! ninja.gif

cati cp are scooterul ? biggrin.gif


bogcot76
Ce parere aveti de testul tractiunii pe zapada din ultimul AMS - se compara vreo 10 masini cu tractiune integrala printre care un Audi S4, OBK de 3,6 litri, Mitsu Lancer Evo, Porsche 911 turbo, BMWX1 28i, X6 M, Nissan GT-r, Merz E350 CDI4-matic si GLK 350 4-matic. Pe langa faptul ca nu am inteles nimic din testul lor, sau mai nimic, au printre criteriile de apreciere a tractiunii "placerea de a conduce" din cauza careia OBK ajunge pe 7 din 10 blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif

Porschele a iesit ultimul. Iar primul AUDI S4 3.0 TFSI. E un test de cacat fara cap si fara coada. Cei care au ales masinile pentru comparatie sunt niste cretinoizi. Cum draq sa compari S4 3.0 TFSi cu OBK, de ce nu cu Impreza WRX STI? Nu mai spun de restul care nu se incadreaza una cu alta in aceeasi clasa. wacko.gif
Mircea104901
QUOTE (bogcot76 @ Mar 15 2010, 10:14 AM) *
Ce parere aveti de testul tractiunii pe zapada din ultimul AMS - se compara vreo 10 masini cu tractiune integrala printre care un Audi S4, OBK de 3,6 litri, Mitsu Lancer Evo, Porsche 911 turbo, BMWX1 28i, X6 M, Nissan GT-r, Merz E350 CDI4-matic si GLK 350 4-matic. Pe langa faptul ca nu am inteles nimic din testul lor, sau mai nimic, au printre criteriile de apreciere a tractiunii "placerea de a conduce" din cauza careia OBK ajunge pe 7 din 10 blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif

Porschele a iesit ultimul. Iar primul AUDI S4 3.0 TFSI. E un test de cacat fara cap si fara coada. Cei care au ales masinile pentru comparatie sunt niste cretinoizi. Cum draq sa compari S4 3.0 TFSi cu OBK, de ce nu cu Impreza WRX STI? Nu mai spun de restul care nu se incadreaza una cu alta in aceeasi clasa. wacko.gif


De reclama mascata ai auzit? E de kkt ce fac baietii de la Porsche Romania - printre care si platitul unora sa mearga cu 200km/h prin fata radarelor sa ajunga la stiri. E de notorietate deja (am vazut 2 cazuri de genul la stiri la ora de maxima audienta, la distanta de cateva luni), si nu e o simpla presupunere, o spun chiar cei platiti. yucky.gif
solmar
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 15 2010, 05:02 PM) *
De reclama mascata ai auzit? E de kkt ce fac baietii de la Porsche Romania - printre care si platitul unora sa mearga cu 200km/h prin fata radarelor sa ajunga la stiri. E de notorietate deja (am vazut 2 cazuri de genul la stiri la ora de maxima audienta, la distanta de cateva luni), si nu e o simpla presupunere, o spun chiar cei platiti. yucky.gif


Reclama mascata era daca Daewoo facea la Tico chestia cu 200 km/h sau Renault la Sandero... nu la Porsche care e capabil de asa ceva.
bogcot76
Testul si articolul sunt facute de nemti - e o preluare din AMS original. Cu atat mai mult mi se face greata.
Mircea104901
QUOTE (solmar @ Mar 15 2010, 11:13 AM) *
Reclama mascata era daca Daewoo facea la Tico chestia cu 200 km/h sau Renault la Sandero... nu la Porsche care e capabil de asa ceva.


Nu e vorba de Porsche, masinile care apareau erau Audi. Amandoua A6.
GLC120
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 15 2010, 09:04 PM) *
Nu e vorba de Porsche, masinile care apareau erau Audi. Amandoua A6.


ermm.gif Tu chiar nu ai auzit de Porsche Romania ? Nu bate pana la Cluj ?

Asa pe scurt e un fel de SMT la cub. Adica la puterea a treia.
iulian_1976
PoRo = SMT X SMT XSMT

Un comparativ interesant ar fi intre un OBK 2.0 diesel 150 cp si A4 2.0 tdi 140 cp quattro,model care s a produs pana in 2008 .
Actual nu se mai produce pe A4 2.0 tdi cu quattro decat cu 170 cp si cu asta ar fi interesant un comparativ. rolleyes.gif
bogcot76
QUOTE (iulian_1976 @ Mar 16 2010, 12:31 AM) *
PoRo = SMT X SMT XSMT

Un comparativ interesant ar fi intre un OBK 2.0 diesel 150 cp si A4 2.0 tdi 140 cp quattro,model care s a produs pana in 2008 .
Actual nu se mai produce pe A4 2.0 tdi cu quattro decat cu 170 cp si cu asta ar fi interesant un comparativ. rolleyes.gif


Pai cum asa? Poate intre un OBK Diesel si un A4 allroad diesel de 2.0 (o avea el 170 cai dar cuplul e tot 350 Nm blink.gif ). Sau intre un Legacy si un Audi din ala de care spui. Si pe urma rezultatele vor fi publicate o parte in Auto Motor und Sport si o parte in 自動車 モーター und スポーツ. ninja.gif
Mircea104901
Mai repede アウディコック吸う teehee.gif
iulian_1976
QUOTE (bogcot76 @ Mar 16 2010, 05:41 AM) *
Pai cum asa? Poate intre un OBK Diesel si un A4 allroad diesel de 2.0 (o avea el 170 cai dar cuplul e tot 350 Nm blink.gif ).


Cuvantul Allroad ii confera acele suspensii adaptive sau perne de aer cum se mai spune in popor si cateva optionale mai exclusiviste legate de comfort .
Cand OBK Diesel va avea avea si el suspensii adaptive o sa se poata compara cu un A4 2.tdi,143 cp,allroad diesel teehee.gif
Pana atunci cred ca este corect un comparativ doar cu un A4 quattro Avant 2.0 tdi rolleyes.gif

Inca ceva A4 allroad diesel de 2.0tdi,143 cp are acelasi cuplu 350 Nm deci nu va lasati inselati de cuvantul magic Allroad rolleyes.gif
Din pacate nu cunosc nici un posesor de A4 quattro allroad .

Ps:comparativele din reviste si emisiunile tv sunt cele mai cu ,,tinta precisa,, comparative.
GLC120
QUOTE (iulian_1976 @ Mar 16 2010, 01:10 PM) *
Pana atunci cred ca este corect un comparativ doar cu un A4 quattro Avant 2.0 tdi rolleyes.gif


Cred ca e o gluma, dar just in case..... Ca sa decizi daca iti trebuie 14 sau 20 cm garda la sol, nu e nevoie de comparative.

Altfel, cat timp se compara masini "comparabile" orice articol sau reportaj, indiferent cat de tintit, iti aduce niste informatii. Evident ca trebuie sa le filtrezi.

Am citat pe aici comparatii favorabile noului Sorento vs LC150 din revista Autocar. Putere mai mare, cuplu mai mare, motor mai mic, greutate mai mica.....acceleratie in 9 sec.... avion tata! So what?

Pe scurt cu noul Outback ai spatiul din A6 Allroad la pret sub A4 Allroad. Mai departe, cu pernutele care nu stiu daca sunt in standard, si cu finisajele superioare, decide fiecare.
Argumentul de baza : calitatea costa ! Orice marmota stie asta. Mi-am luat ceva mult mai scump sunt evident mai smecher si mai destept. Daca e de doua ori jumate mai scump decat masina ta absolut comparabila, sunt un geniu! iar tu daca deschizi gura, esti un frustrat!
bogcot76
QUOTE (iulian_1976 @ Mar 16 2010, 01:10 PM) *
QUOTE (bogcot76 @ Mar 16 2010, 05:41 AM) *
Pai cum asa? Poate intre un OBK Diesel si un A4 allroad diesel de 2.0 (o avea el 170 cai dar cuplul e tot 350 Nm blink.gif ).


Cuvantul Allroad ii confera acele suspensii adaptive sau perne de aer cum se mai spune in popor si cateva optionale mai exclusiviste legate de comfort .
Cand OBK Diesel va avea avea si el suspensii adaptive o sa se poata compara cu un A4 2.tdi,143 cp,allroad diesel teehee.gif
Pana atunci cred ca este corect un comparativ doar cu un A4 quattro Avant 2.0 tdi rolleyes.gif

Inca ceva A4 allroad diesel de 2.0tdi,143 cp are acelasi cuplu 350 Nm deci nu va lasati inselati de cuvantul magic Allroad rolleyes.gif
Din pacate nu cunosc nici un posesor de A4 quattro allroad .


Mai mai cum induci tu lumea in eroare: varianta de 143 cai la noi la Rumania nu se gaseste la dealer si oricum are 320 Nm nu 350. Cea de 170 cai are 350 Nm cum am spus.

Doi la mana: suspensia pneumatica de pe A6 nu stiu daca exista si la A4 - nu e nimic mentionat de ea nici la standard nici la optionale. Eu stiam cu nu au pus-o dar s-ar putea sa ma insel.

Trei la mana: varianta de pornire a lui A4 Allroad nu are mai nimic in plus fata de OBK si costa 35000 euro CIP. Daca vrei sa o faci cu briz brizurile alea de care spui tu sare binisor de 45-47 mii euro fara TVA. Uau tre sa fii cu capu sa dai banii astia pe un A4 Allroad. ohmy.gif
iulian_1976
bogcot76@ nu intamplator am atasat sa vezi ce cuplu are A4 2.0 tdi Allroad deci 320Nm rolleyes.gif
...ma luat valul acum observ si eu ca cel de 170 cp are un cuplu mult mai bun.

Ideia era ca foarte rar o sa vedeti un comparativ obiectiv legat de fiabilitate in special sau stabilitate in conditii variate de mediu.
Legat de comfort de tot felul de accesorii revistele auto sunt pline insa este ultimul lucru care l as urmari daca doresc sa
vad cum este una fata de celalalt.

Posibil A4 sa nu au aiba adaptive doar sa fie o restilizare dupa Allroad si quattro standard. unsure.gif


sorintudosie
Ieri am reusit sa schimb uleiul in cutia de viteze, diferentialul spate si am gasit placura cu seria de identificare.

Este VA1REK-XR, adica LSD cu vasco-cuplaj tip XR , dupa datele din tabel:

Uleiul pe dare l-am folosit este MOTUL Gear 300 LS 75W-90 ,API GL-5, cam scump 120 Ron /L ,dar sper sa merite banii.

Eu zic ca diferentialul spate isi face treaba destul de bine in Off-Road, numai ca reactioneaza un pic mai lent, trebuie sa insisti cand patineaza o roata si dupa 1-2s il simti cum lucreaza ( turatia motorului trebuie sa fie mare).
G e o r g e
la al meu 2.5XT e deschis toata ziua smile.gif la fel si la WRX . eu l-am desfacut rolleyes.gif
DORU
QUOTE (pista @ Jan 20 2009, 02:21 PM) *
Parerea mea: la 2.0D s-a renuntat la reductor in primul rand datorita cuplului ridicat. Nu au reductor nici masinile cu motoare de 2.5 turbo sau 3.0 aspirate dotate cu cutie de viteza manuala. Care au cuplu de la 300Nm in sus.


Reductor = Dual Range ?

Ceea ce spui cu alte cuvinte ar fi ca modelele cu CV manuala si Dual Range nu au LSD pe spate ci numa VDCS ?

QUOTE (G e o r g e @ May 13 2009, 05:44 PM) *
imi permiteti ?

WRX , XT samd , turbatele pe benzina au spate LSD si 3.0 urile
STI are fata si spate LSD

restul au deschise fata + spate .

foresterul 2.0X nu stiu exact ce are spate. in rest impreza, legy, OB toate au fata si spate deschise.


Deduc ca pe Forester doar 2.5XT-ul are sigur LSD pe spate ? Si asta doar in combinatie cu CV manuala, corect ?
2.0XT-ul si 2.0X nu stii daca da sau nu ?
DORU
QUOTE (raducuGR @ Jul 7 2009, 07:11 PM) *
foresterul nou, tribeca etc sint singurele subaru care nu au lsd...are si impreza vechi de 1600, forester vechi 2.0,2.0 xt,2,5 xt


De aici deduc ca Forester pana in 2007 inclusiv au LSD pe spate, indiferent de motorizare, doar sa fie CV manuala, corect ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.