OvidiuH
Dec 7 2008, 05:16 PM
Aeatã rezonabil.
_Constantin_
Dec 11 2008, 07:41 PM
QUOTE (PalCo @ Dec 5 2008, 06:56 PM)
QUOTE (PalCo @ Nov 19 2008, 08:43 PM)
QUOTE (adrian_flavius @ Nov 19 2008, 03:37 PM)
voi ati incercat sa vedeti cat de aiurea vine o janta de tabla cu piulitele de jante de aliaj de la Avensis? am incercat eu, si am renuntat la idee...
Eu nu. Eu le folosesc fara probleme. Si stii de ce? Pentru am pus niste capace banale, momentan. Sper sa-mi iau unele originale, fiindca am citit ca-s rentabile (100lei)
Capacele ascund fara probleme aspectul de
lumanari pe tort dat de piulitele cromate, care infiletate la jantele de otel, se opresc la partea conica si raman cam 4-5 cm in afara.
Si daca voi gasi si piulite cu 10lei, am sa le iau, ca sa menajez cromul. La fiecare strangere, fiind in forta, se estompeaza luciul.
Am tras niste cadre cu scop de
demo.
ACEASTA este solutia cea mai ieftina. Si functionala 100%
Capacele originale nu sunt 100 lei. Ci 100 lei bucata. Cel putin.
Un capac original costa 380 ron acum 1 an.
22nst
Dec 11 2008, 08:37 PM
QUOTE (_Constantin_ @ Dec 11 2008, 07:41 PM)
QUOTE (PalCo @ Dec 5 2008, 06:56 PM)
QUOTE (PalCo @ Nov 19 2008, 08:43 PM)
QUOTE (adrian_flavius @ Nov 19 2008, 03:37 PM)
voi ati incercat sa vedeti cat de aiurea vine o janta de tabla cu piulitele de jante de aliaj de la Avensis? am incercat eu, si am renuntat la idee...
Eu nu. Eu le folosesc fara probleme. Si stii de ce? Pentru am pus niste capace banale, momentan. Sper sa-mi iau unele originale, fiindca am citit ca-s rentabile (100lei)
Capacele ascund fara probleme aspectul de
lumanari pe tort dat de piulitele cromate, care infiletate la jantele de otel, se opresc la partea conica si raman cam 4-5 cm in afara.
Si daca voi gasi si piulite cu 10lei, am sa le iau, ca sa menajez cromul. La fiecare strangere, fiind in forta, se estompeaza luciul.
Am tras niste cadre cu scop de
demo.
ACEASTA este solutia cea mai ieftina. Si functionala 100%
Capacele originale nu sunt 100 lei. Ci 100 lei bucata. Cel putin.
Un capac original costa 380 ron acum 1 an.
nu are cum
anul trecut am cumparat eu de la toyota, din pipera cu 100 lei!
pun factura pt cine nu crede.
Legionaru'
Dec 12 2008, 01:25 AM
Aveti amandoi dreptate.
Costache vorbeste de modelul vechi, tu de cel nou.
Luni imi vin si mie anvelopele de iarna.Am ales Dunlop SP Winter Sport M3.
Colonelu'
Dec 12 2008, 12:53 PM
Care ma ajuta si pe mine cu un sfat?
Am o mare problema si nu stiu cum sa-i dau de cap. Am luat iarna trecuta 2 anvelope de iarna Yokohama W-drive (V902-A), 205/55/16 , iar acum nu mai gasesc inca o pereche pentru a face un set de 4. Am incercat pe la toti dealerii, inclusiv la cauciucuridirect.ro, si nu mai au pe stoc acest model.
Intentionez sa fac o calatorie pana in Franta si nu as vrea sa plec la drum neechipat corespunzator. Astept sfaturi, pareri .. orice ca sa pot rezolva problema.
Multumesc anticipat tuturor.
adrian_flavius
Dec 12 2008, 06:29 PM
Colonele, am avut un prieten care a patit chestia asta acum vreo 2 ani...solutia la el a fost urmatoarea: a luat caracteristicile tehnice ale anvelopelor pe care le avea (grad de incarcare, indice de viteza, etc...), s-a dus la un dealer de anvelope, a gasit 2-3 tipuri de anvelope pe aceleasi dimensiuni, cu aceleasi caracteristici, si le-a cumparat pe cele care aveau designul shanturilor asemanator...nu erau la fel, dar nu a avut probleme...vorbim despre un Peugeot 406, care avea anvelope tot pe 16...
In alta ordine de idei, termenul corect nu este "jante"?
poate modificam si noi titlul topicului, ca se iau altii de gramatica noastra...
bebelacus
Dec 12 2008, 06:33 PM
pai daca chiar nu gasesti si momentul plecarii se apropie, cel mai bine ar fi sa iti iei un set complet de iarna. acelasi brand sau orice altceva te inspira pe tine, functie de buget etc. iar cind te intorci incerci sa vinzi cele 2 yokohame. sint multi pt care o echipare de iarna inseamna cauciucuri de iarna doar pe fata.
mai ai solutia de a le pastra si a cumpara alte 2 de iarna pt spate dar nu e recomandat sa folosesti modele diferite. ideal e sa ai acelasi tip/model pe toate rotile.
oricum, dau si eu o raita prin cta poate vad ceva.
Colonelu'
Dec 12 2008, 07:57 PM
AM GASIT !
Multumesc tuturor pentru gandurile bune!
Imediat cum am postat mesajul, mi-am amintit de o firma din Bucuresti specializata pe anvelope pentru camioane si utilaje, pe care am gasit-o intr-o cautare precedenta si care ar aduce anvelope Yokohama. Cand am intrat pe site-ul lor, am aflat ca ar avea si pentru turisme, asa ca le-am dat telefon. Tipa care mi-a raspuns la telefon mi-a dat un numar de la o colega, pe care cand am sunat-o mi-a respins apelul. In timp ce cautam sa discut cu aceasta firma, am butonat in continuare pe site si am aflat ca au un distribuitor la Vaslui. Am sunat apoi la Vaslui si mi-au spus ca mai au doua bucati pe stoc marimea mea, le-am rezervat si am plecat in fuga la Vaslui, unde le-am si montat.
No, acuma pot zice ca sunt un om fericit.
M A R I A N
Dec 12 2008, 08:01 PM
QUOTE (Colonelu' @ Dec 12 2008, 07:53 AM)
Care ma ajuta si pe mine cu un sfat?
Am o mare problema si nu stiu cum sa-i dau de cap. Am luat iarna trecuta 2 anvelope de iarna Yokohama W-drive (V902-A), 205/55/16 , iar acum nu mai gasesc inca o pereche pentru a face un set de 4. Am incercat pe la toti dealerii, inclusiv la cauciucuridirect.ro, si nu mai au pe stoc acest model.
Intentionez sa fac o calatorie pana in Franta si nu as vrea sa plec la drum neechipat corespunzator. Astept sfaturi, pareri .. orice ca sa pot rezolva problema.
Multumesc anticipat tuturor.
http://www.autotirescenter.ro/Astia au sigur, am intrebat eu pentru Yaris.
adrian_flavius
Dec 15 2008, 04:09 PM
QUOTE (Colonelu' @ Dec 12 2008, 07:57 PM)
No, acuma pot zice ca sunt un om fericit.
Ma bucur...bravo...
Multumesc pentru modificarea titlului...
M A R I A N
Dec 22 2008, 03:20 AM
Dupa ce i-am laudat atata pe cei de la cauciucuridirect (pentru ca au fost atat de promti la comanda anterioara), pana la urma mi-au cam inselat increderea, in sensul ca anvelopele comandate n-au ajuns nici pana astazi, desi trebuiau sa vina de pe 18...
Din pacate, nici ungurii de la tireshop nu au fost mai promti, pana astazi n-am vazut jantele comandate la ei care trebuiau sa ajunga in urma cu 2 saptamani...
Astia vor sa ma enerveze de sarbatori!
bebelacus
Dec 23 2008, 10:16 PM
am citit azi prin autobild, parca, despre consum. cauciucurile de iarna ajuta la obtinerea unui consum mai bun (redus). la mine asa se intimpla, nu stiu daca o fi din cauza asta. dar pastrind proportiile, trafic, distante etc. consumul e mai mic cu astea de iarna (pirelli winter carving) fata de alea de vara (bridgestone turanza)
Legionaru'
Dec 24 2008, 01:14 AM
Eu cred ca mergi mai incet cat ai anvelopele de iarna.
StefanVVTi
Dec 24 2008, 01:24 AM
Stire SOC: "Legionaru si-a pus gume de iarna, sa-i consume 5% in oras, niste gume speciale, care-i taie gazu` la 3000 rpm"
Cristi2
Dec 24 2008, 03:50 AM
Practic, iarna se consumam mai mult in oras si mai putin afara.
Primo, mai ales la un dizal, temperatura nu va ajunge la 90 decat dupa mult timp.
Secundo, ce a spus colegul legionar.
adrian_flavius
Dec 24 2008, 09:10 AM
Baieti, vorbiti pentru voi cu mersul mai incet...eu, cu astea de iarna, merg la fel ca si cu cele de vara...adica, in proportie de 80% din timp, merg "normal", iar in restul 20%, cand mi se pune pata, merg tare...adica turat, si "tras" de masina...am vaz't io ca tine treaba (in Pitesti inca nu a dat vreo ninsoare...), asa ca momentan merg cum vreau eu...dupa ce-o ninge, intai testam, si pe urma decidem cum mergem...
Care e faza cu diesel-ul care se incalzeste mai greu? Din cauza asta mananca mai putin sau mai mult? ...
StefanVVTi
Dec 24 2008, 11:37 AM
QUOTE (adrian_flavius @ Dec 24 2008, 09:10 AM)
Din cauza asta mananca mai putin sau mai mult? ...
Din cauza asta ingheti 10 minute dimineata, pana baga caldura!
bebelacus
Dec 24 2008, 03:08 PM
pai si eu eram convins ca astea de iarna consuma mai mult dar ma gindesc ca smecherii aia din cercetare sau care fac testele astea or sti ce spun.
totodata, parca ar avea ceva logica. suprafata de contact este mai mica la cele de iarna decit la cele de vara, rezistenta la rulare mai mica. poate din cauza asta ies si distantele de frinare mai mari la cele de iarna comparativ cu cele de vara. pe drum uscat, desigur, acolo unde sint folosite cam 90% din timp.
pe zapada se schimba situatia, indiferent ce gume ai, datorita efortului mult mai mare de a inainta etc.
ma rog, ideea nu este sa ne cumparam gume de iarna ca sa reducem consumul, altul e scopul. ca fapt divers, totusi...
TUZ
Dec 29 2008, 08:05 PM
Salutari la toata lumea!
Am citit acest topic ref. la anv. de iarna si jenti si am cateva nelamuriri:
Am un Avensis 1.8 cu jenti al. si anv. 205/55/R16 si as dori sa stiu dimensiunea exacta a jentilor pentru ca doresc sa achizitionez un set de
anvelope de iarna aceeasi dimensiune si un set nou de jenti care sa se potriveasca si cu prezoanele originale. Din ce am citit pana acum ar fi
R16 5 X 100 ET 45. Dar nu prea gasesc cu specificatia ET 45 care de fapt nici nu prea stiu ce inseamna. De asemenea, daca imi puteti recomanda o
marca (sau mai multe) de jenti cu raport competitiv pret-calitate pentru anvelopele si tipul autoturismului specificat.
Va multumesc.
adrian_flavius
Dec 30 2008, 09:11 AM
Ai aici niste detalii despre anvelopele de iarna pe care le-am pus eu pe Totosul personal:
aici ...si ai si cateva link-uri catre distribuitori de jante, prin pagina 13-14...
StefanVVTi
Dec 30 2008, 10:26 PM
Am vazut azi, in service la Focsani, ca mai aveau decat gume Dunlop, Yokohama (W drive) si Nokian, dar nu mai era nimeni la piese sa aflu preturile...
M A R I A N
Dec 30 2008, 11:50 PM
QUOTE (StefanVVTi @ Dec 30 2008, 04:26 PM)
Am vazut azi, in service la Focsani, ca mai aveau decat gume Dunlop, Yokohama (W drive) si Nokian, dar nu mai era nimeni la piese sa aflu preturile...
Ce fel de Nokian? WR?
StefanVVTi
Dec 31 2008, 01:12 AM
Sunt aproape sigur ca da, WR.
Erau cam incurcate...
adrian_flavius
Dec 31 2008, 10:17 AM
Fane, tu n-ai somn? Auzi la ce se gandeste el dupa 1 dimineata...
DRAGOS
Dec 31 2008, 12:22 PM
pana la ~2 l-am tinut eu de vorba
Gabriel60890
Feb 6 2009, 11:23 PM
QUOTE (steph @ Nov 20 2008, 03:07 PM)
Am pus rotile de iarna pe masina
Am trecut de la Yokohama 205/45 ZR17 la Vredestein Snowtrack2 195/65 R15
Plusuri:
Mult mai mult confort ( nu aveam nevoie de el )
Servo mai usoara
Mai putin zgomot in mers.
Filtrare mult mai buna a denivelarilor.
Minusuri
S-a terminat toata distractia. Parca e alta masina. D`abea astept primavara.
S-a dus dracu stabilitatea. Derapeaza si scartaie in curbe la mai putin de jumatate din viteza cu care intram cu rotile de vara.
Suspensia sport e aproape insesizabila.
Frana pe asfalt uscat mult mai slaba. Sunt convins ca pe zapada se va inversa situatia.
Cred ca le-ai umflat la presiune mai mare decat trebuie incearca sa le mai slabesti un pic si ai sa vezi ca se schimba radical treaba. Daca is umflate prea tare, pe la 2,5 bari se reduce un pic consumul dar pierzi la stabilitate.
Anvelopele de iarna se pun si pt motivul ca amestecul de cauciuc este mai putin dur la temperaturi joase si deci ai o aderentza mai buna atat la asfaltul uscat cat si la cel acoperit cu zapada. La polei n-ai nici o sansa doar daca ai cuie vidia.
steph
Feb 7 2009, 03:23 AM
Problema s-a rezolvat. Ori s-au lasat ele ori m-am obisnuit.
Cat despre afirmatia ta cu duritatea cauciucurilor de iarna e exact invers. Cele de iarna sunt mai moi tocmai ca sa nu se faca "plastic" la temperaturi mici.
Legionaru'
Feb 7 2009, 07:41 AM
CITAT(Gabriel60890 @ Feb 6 2009, 11:23 PM)
Avelopele de iarna se pun si pt motivul ca amestecul de cauciuc este mai putin dur la temperaturi joase
steph, a scris bine. Te-ai grabit tu cand ai citit.
hadriano
Sep 19 2009, 11:00 AM
A trecut un an de la discutie si se apropie alta iarna.vreau sa iau un set de cauciucuri, cred ca o sa merg pe GOODYEAR ULTRA GRIP 7+ 195/65 R15, cele de pe masina acum sunt de 195/60.Am inteles ca e chiar indicat, pt iarna.problema mea e ca nu gasesc jante, 6jx15.Am 5 prezoane, dispuse pe diametrul de 100.Am citit ca diversi forumisti au pus de octavia 1, de golf 4.Am o nedumerire, din ce am vazut la un magazin de second hand, au 5x100 dar sunt de diametrul 14 pe cand la toyota sunt de 12.Ati facut adaptari, ati gasit de 12 la golf,cum ati procedat?
_Constantin_
Sep 20 2009, 01:56 AM
Cum sa nu gasesti jante 6jx15"? Vrei noi sau second. Uite aici un
link si trebuie doar sa intrebi de pret.
hadriano
Sep 20 2009, 07:48 AM
multumesc de link.
ma interesau niste second hand, in bv de exemplu jenti de tabla absolut perfecte sunt cam 40-50 RON bucata.Dar nu am gasit pt toyota, sunt ele de 5x100, dar prezonul e de 12.La golf IV, octavia, nus ce ford, sunt la fel dar prezonul de 14.As face eu niste adaptari, dar imi e putin tarsa.Noi am gasit, pe la 270RON bucata.Cum nu stau prea bine cu banii, mai bine le rotesc pe jentile actuale si gata.Ce parere aveti de acele good year, sunt ok?
ZORRO
Sep 20 2009, 09:48 AM
Vezi ca jantele de octavia 1 se potrivesc fara probleme, le am eu de 2 ierni si sunt OK. Piulitele de prindere au conicitate si se centreaza bine jantele . Ai nevoie de inele de centrare pentru o asezare corecta pe butuc. La Ave diametrul butucului este de 54 la octavia 1 este 57.Merge si fara inele dar nu este indicat.
Piulite am de la un mondeo, asa ca diametrul la prezoane si piulite este tot de 12mm si la ford .
hadriano
Sep 20 2009, 09:56 AM
Zorro, sa inteleg ca jantele de octavia au gaura prezoanelor de 12?Sau ai pus cu gaura de 14 si piulitele vechi?Eu am gasit de golf 4.Am sa mai caut, vreau sa fac figura asta.M-am tot gandit la o adaptare de piulite dar e bataie de cap.Culmea, ca am fost proiectant de jante
, stiu despre ce e vb.Apropo de inelul ala, trebe musai, am mai citit pe un forum discutii ca merge si fara.Jenti;le astea sunt de tipul cu centrare pe butuc, nu mai stiu exact toleranta intre janta si butuc dar era mica.Deci inelul trebe sigur.
ZORRO
Sep 20 2009, 08:22 PM
Piulitele de 12 au strans janta de octavia fara probleme Nu au vibrat nici la 160 km/h .Parca si octavia 1 are prezoane de 14, dar asta am vazut acum cand am cautat la nenea gugal. Fa o proba cu o janta de bora si vezi cum se fixeaza.
hadriano
Sep 21 2009, 09:39 AM
si eu zic ca ar merge piulitele de 12 pe janti gandite pt 14, ei, un compromis ar fi dar depinde cum se aseaza.Nu mai stiu exact, dar exista si piulite drepte, care strang pur si simplu janta, dar parca acum se merge pe un fel de centrare pe butuc dar si pe prezoane...ceva de genul.Am sa fac o proba.Cam la ce preturi ai luat o janta second de tabla?De caiuciucurile alea goodyear ultra grip 7+ ce parere aveti?am gasit la 240 RON, pretul pare bun, nu cred ca o sa fie oferte prin supermarketuri mai bune.
nei-k
Sep 21 2009, 04:22 PM
Daca sunt noi e foarte bun pretul, eu am luat anul trecut in decembrie cu 250 lei/buc, dimensiune 185/60R15. Le-am folosit cam 4000 Km pana in primavara si am fost multumit de ele
ZORRO
Sep 21 2009, 07:34 PM
Jantele le-am luat cu 200 lei setul, cu capacele de plastic bonus.
hadriano
Sep 21 2009, 08:04 PM
Din pacate s-au smecherit baietii, au ajuns 80-100 RON bucata de janta de golf 4, si nici in conditiile astea nu se gasesc.Nu vreau sa jignresc niste baieti, dar tare incuiati mai sunt unii prin shopurile astea de second.Daca nu e amsian ca aia de pe care eu dat jos janta, zic ca nu merge.Multi se uita mirati cand le dau date, 5 prezoane pe diametru de dispunere 100.Asta e, una peste alta nu am gasit jenti.am o oferta de jenti originale de toyota dar sunt la 130ron bucata..ma mai gandesc, dar cauciucuri imi iau sigur.
hadriano
Sep 25 2009, 03:39 PM
http://www.serpentautosport.com/HTML/Hub%2...%20Spacers.htmlPt pasionati si ...engineri...Daca mai sunt si din aia proiectanti, mai bine
Deci, daca vrem jante de 5x112 pe schema de 5x100, merge.Pretul e cam mare
, 20 de prezoane cu bucsa excentrica par a fi 80 dolari.Dar cred ca se pot face elegant la un strung.
Inca nu mi-am luat jantele de golf 4, dar zilele astea le achizitionez.Sunt curios cum merg piulitele de 12 pe gaurile din jante prevazute pt prezoane de 14, dar inclin sa cred ca e ok, asa cum mi-a confirmat si zorro.
Apropo, ai luat manualul de reparatie?Ma intrebai pe un thread...am pus un link acolo.
hadriano
Oct 16 2009, 07:33 PM
azi am facut primii kilometrii cu cauciucurile de iarna.Intre timp mi-am facut si inele de centrare, jantele fiind e golf 4( am toyota vers 1).Prima impresie:dezamagitoare.Adica imi intra abs-ul de nu se poate.probabil este din cauza ca cauciucurile au stat pe tusa mult, fiind luate second dar nefolosite.Plus...pe masina aveam Michelin pilot, de vara, si nu am stiut ce inseamna un cauciuc mai...slabutz.Adica sunt f bune, mai putin iarna cand patinam la ce mai mica mazga.sunt tare curios cum se vor comporta dupa 500 km.Marca lor e pneumant..facute in franta
vali44
Oct 16 2009, 09:08 PM
Am cumparat 4 jante de WV Golf 4 , pe 16 , cu 250 lei toate. Anuntul l-am gasit pe okazii.ro , omul este din Bucuresti si cerea pe ele 60 Euro . Acum mai are la vanzare doar 3 astfel de jante . Cred ca este un pret corect .
StefanVVTi
Oct 17 2009, 06:43 PM
Foarte bun pretul!
vio
Oct 17 2009, 06:47 PM
zise fane.....
hadriano
Oct 18 2009, 12:29 PM
pe la magazinele de dezmembrari se invart pe la 80-100RON,cele de golf, mai ales ca au cautare si oricum nu se prea gasesc.Mama lor de nemti, dar dupa 5 ani jantele ce am luat par absolut noi, o zgaiba macar nu au, o julitura.pai cumpara de la noi rulate in ro un an.Apropo de cauciucuri, astea de iarna cum se comporta pe ploaie?Si cam ce presiune e indicata, aceiasi ca cele de vsra sau o idee, 01-02 mai mica?Sunt tare curios cum se vor comporta ale mele dupa ce fac cate sute de km, ptr ca acum nu imi plac deloc, aud abs-ul la orice franare mai brutala, ceea ce inainte neam nu se intampla.Plus un zgomot la rulare mai mare, dar nu deranjant.Inca nu le-am echilibrat, am zis sa fac si eu conform legendei ca trebe ceva km sa se "aseze".
_Constantin_
Oct 18 2009, 09:32 PM
Zgomotul la rulare e mare la orice anvelopa de iarna din cauza benzii de rulare total diferita de cea de vara. Despre presiune : sunt 2 principii: Fizica elementara ne spune ca aerul la temperaturi mici se contracta si deci ii scade volumul, de aici rezulta ca ar fi bine o presiune mai mare ca oricum scade. Insa : o presiune mai mica va asigura o suprafata mai mare de contact si deci siguranta, aderenta sporite. Eu personal am bagat tot timpul aceiasi presiune ca si in cele de vara.
bebelacus
Oct 19 2009, 02:53 PM
bagi aceeasi presiune recomandata ca in alea de vara (daca sint aceleasi dimensiuni). le poti dezumfla putin daca intri pe drumuri cu zaapada mare si afinata ca sa iesi mai usor. dar trebuie umflate la loc si e bine sa ai si un compresor la tine.
insa daca mergi doar pe sosea presiunea recomandata e cea care iti trebuie. aia cu dezumflatul in situatii extreme, cind nu poti iesi altfel.
Colonelu'
Oct 19 2009, 02:59 PM
QUOTE (bebelacus @ Oct 19 2009, 03:53 PM)
bagi aceeasi presiune recomandata ca in alea de vara (daca sint aceleasi dimensiuni). le poti dezumfla putin daca intri pe drumuri cu zaapada mare si afinata ca sa iesi mai usor. dar trebuie umflate la loc si e bine sa ai si un compresor la tine.
insa daca mergi doar pe sosea presiunea recomandata e cea care iti trebuie. aia cu dezumflatul in situatii extreme, cind nu poti iesi altfel.
Este cel mai bun sfat cel de sus (la fel vroiam sa scriu si eu). Mai completez doar urmatoarele:
Daca se va merge prea mult timp cu anvelopele cu presiunea sub cea impusa de constructor se va risca uzura prematura a anvelopelor, dar si cresterea consumului si un comportament mai prost al masinii.
TIBINEL
Oct 19 2009, 08:30 PM
Pe mazga si zapada flescaita cauciucurile trebuie sa taie zapada nu sa pluteasca pe ea.Sfaturile de mai sus OK!
hadriano
Oct 19 2009, 08:58 PM
In concluzie voi lasa un 2.3 fata si 2.1 spate, ca merg mai mult gol.am deja 110 km cu ele, parca f putin franeaza mai bine, dar pe ud tot fac urat de tot.Probabil e normal.Le mai las inca vreo 150 km si o sa merg sa ale echilibrez, la 130 imi vibra putin volanul.
bebelacus
Oct 28 2009, 10:44 PM
in weekend le pun si eu pe alea de iarna. Pirelli Winter Carving. super pe zapada dar pierd mai usor aderenta pe asfalt uscat insa asta la curbe luate cu viteze mari. in oras sint ok
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.