Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Service-uri Toyota sau autorizate de catre Toyota
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
vlademir
Incep eu.
Pana acum, cel mai service prost din Romania : Toyo Motor de pe Splai, Bucuresti, nota 2.
Apoi, acord nota 3 cu felicitari pentru sevice Pipera.
Nota 8 pentru serviceul Iasi.
Revin cu detalii dupa ce imi trec nervii.
mortzy
hai vlademir cu detalii.
vlademir
Splai, Toyo motor. Programare pentru dubla dauna, vopsire bara spate si schimbat baia de ulei și scut, 3 saptamani, ca mai devreme nu vine baia de ulei. Nicio problema.
In ziua fixata, intr-o luni, predau masina si mi se spune ca as putea veni miercuri sa o ridic. Atentie, nu i-am grabit, nu i-am presat, singuri si-au dat termenul. Miercuri ma duc degeaba pana acolo. Nu e gata. "Va sunam noi pe vineri." Foarte bine. Vineri, culmea, ma suna sa ridic masina. Ajung acolo si, surpriza, "Ne pare rau, am confundat masinile, a dvs. nu este gata. Maine, dupa 12, puteti veni sa o luati." Precizez ca toate deplasarile erau in doi, respectiv eu si un sofer, care ma ducea pana acolo. Sambata dimineata, ma imbrac frumos, deranjez iarasi pe cineva cu o masina sa ma duca pana pe splai si intru dupa 12 in service. "Stimate domn, cand puneam scutul am observat ca e indoita baia de ulei si atunci am aflat ca mai este o dauna." Totusi, masina fusese programata peste 3 saptamani tocmai ca sa vina baia de ulei. Au uitat, asta e. Pana luni e gata, au promis. Luni a fost gata dar era dupa ora 5, si nu se mai fac livrari de masini dupa ora 5, veniti marti. Marti am dat telefon din ora in ora, si abia pe la ora 3 jumate a putut fi ridicata, deci nu era gata luni, mintisera, dar cu o ultima surpriza. Desi aveam 4000 de km de la ultima revizie, mi s-a explicat ca mai trebuie sa platesc 2 litri de ulei care nu erau acoperiti de asigurare. Initial au vrut sa justifice ca ar fi consumat masina 2 litri de ulei! La sfarsit, cu juma de gura, au admis ca e posibil sa se fi pierdut cate ceva in procesul tehnologic. Asta e, inca un milion.
Mentionez ca am fost calm, chiar apatic desi ma bucuram sincer in sinea mea ca mi-au dat masina inainte de Craciun.
Sarbatori fericite tuturor!
_Constantin_
Ha Ha ... bun asta. Pai sa incep eu ...

Service Craiova nota 5. La capitolul personal stau bine si oamenii de acolo sunt prietenosi si voluntari. Chiar apreciaza marca. In schimb dotarile si aspectul service-ului este ... slab. Nu au sectie de tinichigerie si nici uneltele care se gasesc in restul service-urilor 3S Toyota. Din ianuarie ... se muta in casa noua si ei ... sa le uram de pe acum ... numai bine.

Service Pitesti. Pentru mine cea mai placuta experienta de pana acum. Mecanici buni, personal auxiliar de nota 20. Servicii si comportament la nivel european. Preturi corecte. Sectie tinichigerie si experienta destul de mare. Partea nasoala e cu programarile ... deja Bucurestenii din partea Militari ... merg aici decat sa ajunga pana in Pipera.

Cam la asta se rezuma experienta mea cu Service-urile Toyota. Am revenit la sentimente mai bune pentru Craiova de la ultima revizie ... a durat 45 de min si mi-au trecut 1h in loc de 2h cat era in mod normal "standardul". Mi-a placut chestia asta. thumbsup.gif
R_A_D_U
@Vlademir

He he...felicitari pentru puterea de care ai dat dovada. Eu as fi facut spume si ...
Pana la urma pentru service-urile Toyota din Romania tot muncitori romani sunt...poti sa-i compari cu altii din alte domenii...las ca-i bine si asa. Altceva nu mai zic. Resemnare nici vorba.Sanatosi sa fim ca poate mai prindem in viata asta si ceva schimbari.
adrianr
Toyo motor Splai - hai un 7 acolo
Pipera - 9

Argumente:
- in primul rand, am reusit ca din cauza inghesuielii, a noroiului si a mizeriei din parcarea Toyo Splai sa-mi zgarai masina (bineinteles la ei in parcare). Nu se poate ca un dealer al unei marci cu pretentii sa ofere conditii de genul asta
- termenele se respecta dupa cum nimeresti. din 4 interventii pe care le-am avut acolo, in 3 situatii au rezolvat rapid, 1 data am stat aproximativ 2 ore pe acolo degeaba. macar le-am baut cafeaua
- nu folosesc huse pt scaune. dupa ultima interventie, imi cam mirosea prin masina a usturoi si ceapa

- la Pipera, oamenii m-au luat chiar daca nu eram programat, fara sa astept mai mult de 10 minute. Mecanicul in primul rand m-a invitat sa fac un drum cu el ca sa-i arat in mers ceea ce ma doare. Aaaa, si a folosit o husa pentru scaun.
- problema a fost identificata rapid si mi-a fost explicata (fata de cei de la toyo care mi-au dat masina in brate ca e reparata si gata). precizez ca la pipera am ajuns dupa ce problema a fost "rezolvata" la toyo sud.
- de ce am dat 9 - acces. Tot timpul zona aia e blocata de trafic.
Hoinar
QUOTE(adrianr @ Dec 20 2007, 04:22 PM) *
Toyo motor Splai - hai un 7 acolo
...
Argumente:

- in primul rand, am reusit ca din cauza inghesuielii, a noroiului si a mizeriei din parcarea Toyo Splai sa-mi zgarai masina (bineinteles la ei in parcare). Nu se poate ca un dealer al unei marci cu pretentii sa ofere conditii de genul asta
- termenele se respecta dupa cum nimeresti. din 4 interventii pe care le-am avut acolo, in 3 situatii au rezolvat rapid, 1 data am stat aproximativ 2 ore pe acolo degeaba. macar le-am baut cafeaua
- nu folosesc huse pt scaune. dupa ultima interventie, imi cam mirosea prin masina a usturoi si ceapa
...


Am impresia ca esti foarte darnic (legat de Toyo M Splai)....termenele nu se respecta, nu folosesc huse, e mizerie in parcare...
La mine asta inseamna nota 4, chiar daca imi rezolva masina....pai ce folos mai e daca mi-o da la pastele cailor si mirosind a ceapa?
In cazul unor servicii prost facute eu nu mai merg in locul ala decat fortat (asigurari..etc) dar nu pe banii mei.
adrianr
QUOTE(Hoinar @ Dec 20 2007, 10:40 AM) *
QUOTE(adrianr @ Dec 20 2007, 04:22 PM) *
Toyo motor Splai - hai un 7 acolo
...
Argumente:

- in primul rand, am reusit ca din cauza inghesuielii, a noroiului si a mizeriei din parcarea Toyo Splai sa-mi zgarai masina (bineinteles la ei in parcare). Nu se poate ca un dealer al unei marci cu pretentii sa ofere conditii de genul asta
- termenele se respecta dupa cum nimeresti. din 4 interventii pe care le-am avut acolo, in 3 situatii au rezolvat rapid, 1 data am stat aproximativ 2 ore pe acolo degeaba. macar le-am baut cafeaua
- nu folosesc huse pt scaune. dupa ultima interventie, imi cam mirosea prin masina a usturoi si ceapa
...


Am impresia ca esti foarte darnic (legat de Toyo M Splai)....termenele nu se respecta, nu folosesc huse, e mizerie in parcare...
La mine asta inseamna nota 4, chiar daca imi rezolva masina....pai ce folos mai e daca mi-o da la pastele cailor si mirosind a ceapa?
In cazul unor servicii prost facute eu nu mai merg in locul ala decat fortat (asigurari..etc) dar nu pe banii mei.


Poate... dar din 4 interventii, totusi 3 au fost ok, fara sa le reprosez ceva... (exceptand parcarea). Oricum dupa ultima interventie, m-am hotarat si eu sa nu mai dau pe acolo decat daca nu se poate altfel.
StefanVVTi
Am asteptat sa iau masina din service ca sa ma pot pronunta!
Nota 9.8 pentru cum au lucrat in Focsani(tinichigerie + vopsitorie); nu am ce sa reprosez... ah, mint nu merge stopul pe frana la tripla inlocuita, dar s-a rezolvat! thumbsup.gif
OCTAN_95
QUOTE(StefanVVTi @ Dec 20 2007, 05:25 PM) *
Am asteptat sa iau masina din service ca sa ma pot pronunta!
Nota 9.8 pentru cum au lucrat in Focsani(tinichigerie + vopsitorie); nu am ce sa reprosez... ah, mint nu merge stopul pe frana la tripla inlocuita, dar s-a rezolvat! thumbsup.gif


Splai Bucuresti, nota 7
Brasov 10+
Timisoara 4

In aceste 3 reprezentante am fost.
Mentionez ca la cel din timisoara au fost nevoie de 5 persoane+ 1 (supraveghetor) sa schimbe proiectorul stg. Operatia a durat 1 ora
drabisan
QUOTE(adrianr @ Dec 20 2007, 04:22 PM) *
Pipera - 9

Argumente:
- la Pipera, oamenii m-au luat chiar daca nu eram programat, fara sa astept mai mult de 10 minute. Mecanicul in primul rand m-a invitat sa fac un drum cu el ca sa-i arat in mers ceea ce ma doare. Aaaa, si a folosit o husa pentru scaun.
- problema a fost identificata rapid si mi-a fost explicata (fata de cei de la toyo care mi-au dat masina in brate ca e reparata si gata). precizez ca la pipera am ajuns dupa ce problema a fost "rezolvata" la toyo sud.
- de ce am dat 9 - acces. Tot timpul zona aia e blocata de trafic.


Nu stiu cind ai fost tu in Pipera, dar daca ai dat 9 pentru blocaj din trafic, nu cred ca ai fost in ultima luna, cind Pipera a devenit o dementa. (Am eu o boala pe Pipera, dar asta e problema mea)

Prima mea experienta cu Pipera a fost foarte buna, de 9. Am stat mult la facturare si plata si de asta 9. Dar, in rest, conform asteptarilor mele, care nu-s mici deloc.
A doua si a treia oara, printr-un concurs de imprejurari, am primit acelasi tratament ca si prima oara. Ceea ce m-a bucurat! Desi reclamam probleme cel putin dubioase...

De ce? Pentru ca de la prima experienta, numarul de masini care vin in service-ul ala a crescut cred ca de 10 ori, e o estimare din ochi...
Ce am remarcat la ei...o chestie draguta...lasa pe marginea drumului masinile cu care vin la job. Ca sa nu ocupe locul din parcare...
vlademir
Probabil e o chestie mai subiectiva, nu vreau sa fac reguli ca ar fi prea complicat, dar fiecare neregula trebuie sanctionata drastic. Chiar si prin faptul ca nu mai treci pe la ei. Nu cred ca vreun service, de orice marca, din Romania, poate fi de nota 9 sau 10, nu cred pur si simplu. Cred in schimb, ca asteptarile noastre sunt foarte mici. Abia astept sa imi iasa masina din garantie si pe cuvantul meu de onoare ca voi schimba uleiul la serviceul din spatele blocului cat beau o bere cu mecanicul si-i bag in .... pe toti mecanicii si managerii lui fish a lu internationala.
Alexx

Splai Bucuresti, nota 7
Brasov 10+
Timisoara 4

In aceste 3 reprezentante am fost.
Mentionez ca la cel din timisoara au fost nevoie de 5 persoane+ 1 (supraveghetor) sa schimbe proiectorul stg. Operatia a durat 1 ora
[/quote]

Poti sa detaliezi un pic cu Brasovul, te rog?
Sunt direct interesat rolleyes.gif pentru viitor.
OvidiuH
Toyo Motor Center - 8

Până acum am fost destul de mulțumit de serviciile lor. Nu excelează la promptitudine, însă când mi-au stabilit un termen de execuție și l-au respectat.
Am avut de-a face cu ei până acum doar la revizii și când a trebuit să schimb o bară față la Corolla (adusă pe comandă în 14 zile). E loc și de mai bine.
22nst
eu le dau nota 9 celor din pipera
nota 10 celor din iasi
nota 2 celor de pe splai

cu cei din pipera am cea mai mare experienta, mai mereu au fost draguti si m-am inteles bine cu ei (mai putin tipul ala de la receptie service... asa ca o prefer pe doamna iliuta)
la service-ul din iasi am fost doar 1 data, unde am fost primit foarte bine si remediat mica problema repede. am ramas placut surprins smile.gif
cei de pe splai... dezastru... am comandat niste capace pt faruri, cu toate ca mi-au cerut talonul pt codul vin, mi-au adus capace pt avensis-ul fara face lift si nu pt faza scurta ci pt faza lunga... asa ca... fa retur, asteapta iar 3 saptamani, o mie de facturi si mai bine imi bagam un bat undeva... nu ma mai duc acolo niciodata verymad.gif
R_A_D_U
Asta cu notele e relativa... dar ca sa-ti faci o idee e bine...
jucausul
Pipera Bucuresti - 10+

+ este ca sa zicem asa, ma cam cunoaste toata lumea pe acolo
de altfel cred ca in orice service unde ai relatii este super ok.....


stiu ca nu contez in acest clasament, dar am pus asa sa va mai descretesc fruntile
_Constantin_
QUOTE(jucausul @ Jan 30 2008, 11:51 AM) *
stiu ca nu contez in acest clasament, dar am pus asa sa va mai descretesc fruntile


Oricine conteaza. Inclusiv tu. thumbsup.gif
jucausul
sar`mana
vlademir
QUOTE(jucausul @ Jan 30 2008, 11:51 AM) *
+ este ca sa zicem asa, ma cam cunoaste toata lumea pe acolo
de altfel cred ca in orice service unde ai relatii este super ok.....

Ori lucrezi la RAR, ori esti fratele/sora directorului. Recunoaste!
jucausul
QUOTE(vlademir @ Jan 30 2008, 01:49 PM) *
QUOTE(jucausul @ Jan 30 2008, 11:51 AM) *
+ este ca sa zicem asa, ma cam cunoaste toata lumea pe acolo
de altfel cred ca in orice service unde ai relatii este super ok.....

Ori lucrezi la RAR, ori esti fratele/sora directorului. Recunoaste!


daca eram sora...eram jucausa.... rolleyes.gif si cum eu sunt jucaus........tot ce pot sa va spun ca "relatiile" de acolo au cantarit mult in alegerea masinii..... teehee.gif
OCTAN_95
treaba cu Brasovul:
Merg neprogramat la ei pentru revizia de 45000, ok, cat se poate de politicos mi-au gasit un locusor in ziua urmatoare la ora 13.
In jurul orei 11 primesc un telefon prin care sunt intrebat daca as putea veni mai repedei ntrucat aveau o ferestra, zis si facut, masina preluata omeneste de cel de la dispecerat, am fost invitat daca doresc sa asist la operatiuni, mentionez ca erau mutati in noua locatie de cateva zile la momentul respectiv.
Mecanicul in tinuta cat se poate de curata, protectii puse pe masina in zona unde acesta lucra, a lucrat fara a pierde vremea de pomana, fara sa-si caute o anumita scula, avea absolut totul la indemana, mai mult nu a bajbait dupa scule.
La final mi-au explicat ce au facut si chiar au facut ce au spus.
In paralel se mai lucra la 3 masini, fiecare-si vedea de treaba sa.
I-mi mentin parerea ca din cele 3 la care am fost sunt cei mai buni.
Legionaru'
Eu nu am avut experiente decat cu service-ul din Craiova. Toate placute!
Baietii sunt receptivi si daca problema are o rezolvare imediata sigur se ocupa de ea pe loc.
Ca toti posesorii din Craiova asteptam sa se mute in locatia cea noua!
Alin98224
Service Toyota Constanta: -5, cu foooooarte mare indulgenta!

Pana acum, la revizia de 15.000, a fost parfum.

Problemele au aparut in momentul in care m-am dus cu doua dosare de dauna, pe CASCO.
Initial nu au fost in stare sa imi dea un termen clar, apoi mi-au zis ca astazi cel tarziu imi iau masina. Dupa zeci de telefoane, aseara aflu ca masina este in service (revenita de la vopsitorie, sectie pe care nu o au deocamdata) si as putea sa o iau astazi.
Fericit, astazi dimineata dau telefon sa aflu la ce ora sa ma duc sa-mi recuperez Corolla. Surpriza, aflu ca masina inca nu e vopsita, si va fi gata saptamana viitoare!!! wallbash.gif
Am zis gata, vin peste voi!!! starwars.gif (azi noapte am fost de serviciu, deci cu nervii stau foarte bine)
Cand am ajuns in service, dupa confruntarea cu seful service-ului, vad masinutza mea vopsita, frumos, astepta numai sa i se puna farul si bara fatza la loc!!! Deci oamenii astia habar nu au pe ce lume traiesc!!!
In sfarsit, am primit termen ca cel tarziu la ora 3 am masina gata, montata la loc si cu revizia de 30k! Asta dupa ce au chemat doi oameni de acasa, ca azi lucreaza cu efectiv redus!

M-a dezamagit total atitudinea lor, am fost mintit de nenumarate ori si nu stiu cine poate suporta chestia asta (intr-o lume care se pretinde civilizata si normala...)!!!

Hotararea mea este ca, daca e posibil, sa nu mai am de a face cu oamenii astia, pe cat posibil.
Legionaru'
Eu cred ca daca ar fi sinceri nu s-ar supara nimeni pe ei chiar daca termenul ar fi putin intarziat.
Alin98224
Exact asta m-a deranjat cel mai tare! Faptul ca nu au fost in stare, in repetate randuri, sa imi spuna ca nu as avea sanse sa am masina saptamana asta!!! Ideea e ca eu, ca omu' "nepatzit", i-am crezut, initial, cand mi-au spus ca am masina saptamana asta, asa ca mi-am pregatit un concediu in Spania, incepand cu luni. Pentru care concediu imi trebuia masina, sa pot ajunge la Otopeni. Si oricum, chiar daca nu as fi avut nevoie de masina, nici nu o lasam o saptamana la ei!!!

In fine, pana la urma totul s-a terminat cu bine, astazi, asa cum au promis initial, am avut masina!!! Dar, totusi, mi-a ramas un gust tare amar...

Poate am sa scriu si un mail la Toyota Romania, daca nu cumva ma suna ei sa ma intrebe de feed-back, dupa service... no.gif
cristsib
Voi n-ati observat ca feed-back-ul este solicitat numai celor care nu au avut probleme?
OvidiuH
Pe mine m-au sunat după fiecare vizită la service cei de pe Splai. Nu știu cât țin ei cont de feedback-ul respectiv, însă sper să se simtă efectele în timp.
Legionaru'
Eu nu am fost sunat deloc pana acum!
vlademir

Pe mine m-au sunat imediat dupa ce avusesem probleme cu service/ul. Cred ca din greseala. Dupa ce am dat nota 0 service/ului din Pipera, nu m/au mai sunat decat sa ma intrebe daca am primit invitatiile la SIAB.
Serban103575
pe mikne m-a sunat o tipa de la Toyota Romania si am raspuns la un chestionat cu vreo 20 de intrebari despre service, despre masina, daca vreau sa mai cumpar alta toyota, etc...
Lexy
Postez si eu aici ca are oarecum legatura cu serviceul si ca sa nu fac un topic nou.

Am un prieten care are un Rav4, masina este luata in leasing de la o firma din Ro, care la randul ei a luat-o din Germania. Intrebare: el pe cartea masinii nu are nicio stampila iar cei de la Toyota Romania zic ca nu ei trebuie sa puna stampila ci cei din Germania. Ce parere aveti?
Eu zic ca atata timp cat masina e luata de aici, indiferent de unde a luat-o firma de lesing stampila trebuie pusa in RO.
vio
... normal cartea tre shtampilata de serviceul de unde sa ridicat prima data mashina ...
Lexy
De utilizator?Ca atunci ar trebui ca Toyota Ro sa puna stampila.Sau de dealer?
DAN
QUOTE(Lexy @ Feb 26 2008, 08:52 AM) *
Postez si eu aici ca are oarecum legatura cu serviceul si ca sa nu fac un topic nou.

Am un prieten care are un Rav4, masina este luata in leasing de la o firma din Ro, care la randul ei a luat-o din Germania. Intrebare: el pe cartea masinii nu are nicio stampila iar cei de la Toyota Romania zic ca nu ei trebuie sa puna stampila ci cei din Germania. Ce parere aveti?
Eu zic ca atata timp cat masina e luata de aici, indiferent de unde a luat-o firma de lesing stampila trebuie pusa in RO.

Imi pare rau ca trebuie sa spun dar prietenyul tau a luat tzeapa cu masina.Daca masina nu a plecat din germania cu cartea de garantie completata de acolo nu are garantie.Sunt multe firme care aduc toyote din afara la preturi bune dar nu au garantie.si multi nu stiu asta.Toyota romania nu poate pune stampila pe cartea de service a masinii atat timp cat masina nu e importata de ei.
Au fost si in Iasi cateva cazuri de genul acesta si acum respectivii sunt in proces cu proprietarii masinilor.
Daca mai ai nevoie de lamuriri iti stau la dispozitie.
vio
dap .. pai exact asta am zis si io ... tongue.gif
bhp
Si eu am fost sunat de o domnisoara foarte draguta de la Toyota Romania sa ma intrebe daca am fost multumit de relatia cu dealer-ul, daca mi-as mai lua a doua masina de la ei etc.

Evident, eu fiind la a doua toyota i-am raspuns.........Ceea ce nu m-a intrebat a fost de relatia cu service-ul si am spus eu "cat de mutumit sunt". Evident ca a scurtat convorbirea telefonica si m-a asigurat ca va transmite mai departe si ca va reveni cu un telefon....................Se intampla anul trecut in Q4 si .......evident nu ma mai sunat nimeni.

Ma duc maine in Pipera cu un stres care il am cu "balenuta mea" 2.2. Sper sa nu ma surprinda neplacut.

Seara frumoasa.
Lexy
Multumesc frumos Dan, o sa-i spun si daca mai e ceva te intreb.

@vio: Dan a avut mai multa poezie in explicatia lui tongue.gif
vio
asa sunt moldovenii mai eminescieni =))))))))))))
DAN
QUOTE(vio @ Feb 26 2008, 09:33 PM) *
asa sunt moldovenii mai eminescieni =))))))))))))

laugh.gif bunny.gif
R_A_D_U
Mi-am schimbat si vopsit bara fata. Cei din Cluj mi-au zis ca o termina in 2 zile. Mi-au terminat-o intr-o zi. Deci s-au miscat cu talent. Am fost bucuros.
raptor23
Salutare voua! sa va spun o poveste intamplata mie, legata de service-ul TOYO MOTORS din Bucuresti, pe Splai. Autoturism Avensis, avarii 2 portiere zgaraiate si un parbriz fisurat, totul pe casco. ...si pe 15 ian incepe aventura... se face constatarea, etc, etc si se programeaza masina pe 18 feb. ok! trec zilele, parca mai incet ca de obicei se apropie 18 feb. dar pe 17 suna telefonu', ....stiti ne pare rau dar nu au sosit piesele, parbrizul in speta, ne cerem scuze va reprogamam pe 28. ok zic, asta e... o fi aparut ceva neprevazut. trec cele 10 zile, nu mai primesc nici un tel din fericire, la ora 10 sunt acolo asa cum era stabilit. din nou surpriza... parbrizul nu a sosit. incep sa ma enervez, trec de la un angajat la altul, tipic romanesc... mergeti si vorbiti cu sefu, sefu cu responsabilul de la piese, pana la urma aflu ca parbrizul exista dar s-a ratacit prin depozit cu alte piese. trebuia sa merg la serviciu asa ca am plecat dupa ce mi-au spus ca ma vor contacta ei.
trece saptamana, nimik, ma urc in masina ma duc la ei ii arat tipului de la ghiseu comanda de reparatie din 15.ian, acesta pleaca vreo juma de ora cu ea dupa care imi cere cheile de la masina si zice ca gata, se face!. incerc sa-i spun ca nu am gasit loc de parcare si masina e undeva pe chei la vreo 300m, el zice ca e ok, o s-o gaseasca ei sa merg linistit. bun! plec... seara pe la 18 intamplator trec pe Splai ...masina tot acolo unde o lasasem, putin mai prafuita! ma duc din nou la sefu', care ma asigura ca pana se intuneca o muta de acolo, daca nu cred sa vin la noapte sa verific. Ce oameni seriosi!!! a avut dreptate dimineata nu mai era acolo. sper ca ei au luato si nu altcineva. apropo... stie cineva cat dureaza reparatia? eu nu am indraznit sa intreb. nu vroiam sa ma enervez mai rau. Nota 2 (DOI) asta ca unu e din oficu! In rest e o masina buna! wink.gif
Legionaru'
Cam multe plangeri inregistreaza cei de la Toyo!
OvidiuH
În mod normal ar trebui să ți-o dea de pe o zi pe alta. Am avut și eu de schimbat bara față astă toamnă la ei. Schimbat bara + vopsitul au durat în jur de 24 h.
Oricum, multă lipsă de profesionalism în cazul tău. După ce ridici mașina, te va suna cineva de acolo cu un chestionar, iar atunci le poți oferi feedback-ul adecvat.
victoris
De schimbat un parbriz dureaza cam 1,5 ore si cam 4-5 ore trebuie sa stea nemiscata ca sa se intareasca chitul cu care se lipeste. Pentru vopsit, daca e doar vopsit, poate sa dureze 24 de ore, daca e mai mult (in cazul in care zgarieturile au ajuns pana la tabla) poate sa dureze si 3 zile. Depinde de tehnologia pe care o folosesc.
vlademir
Atunci se noteaza nota unu pentru Toyo. De ce sa se dea nota unu din oficiu?
M A R I A N
Faza dura tot cu Toyo Motors azi.

La rugamintea cumparatoarei Yarisului, mergem impreuna la o verificare generala a masinii inainte de semnarea actelor.

La ghiseu la Toyo, cumparatoarea zice : "Va rog sa faceti o verificare amanuntita a masinii. Cat dureaza?". Baiatu' de la tejghea: "Da, doamna, vedem bucsile, totul pe dedesubt. Dureaza cam 3 ore."

La care eu zic :"Masina e in garantie. Daca e ceva, va rog sa schimbati acum pe garantie." La care baiatu' zambeste si pleaca sa bage masina in service.

Ma pregatesc sufleteste pentru cele 3 ore dar...surpriza...in 30 minute era afara, cica verificata. Bineinteles, totul era la superlativ. Asta este. Am semnat actele si toata lumea a fost multumita biggrin.gif

Eu cred ca au zis: decat sa-i schimbam astuia ceva pe garantie, mai bine zicem ca masina e perfecta.

Acuma poate ca sunt si eu rautacios, poate masina chiar nu avea nimic la 32000 km dar stiu sigur ca la viata ei a intrat in niste gropi de mi-am simtit creierii jucand in cap.

Insa cea mai dura faza a fost ca, la 3 ore dupa ce m-am despartit de noua proprietara, fiecare plecand in treaba sa, cand deja eu ajunsesem inapoi in Galati, m-a sunat baiatu' de la Toyo zicandu-mi: "Buna ziua. Masina dvs. este gata. Va asteptam sa veniti s-o ridicati." laugh.gif

Ca sa vedeti cat de organizati sunt..
Legionaru'
Vai mama lor!
Craiova, Pitesti, Iasi, Brasov,(ordine aleatorie), astia sunt premiantii!
OvidiuH
Am văzut că s-au făcut ceva schimbări de personal pe acolo, la ToyoMotor, cel puțin față de astă toamnă.
OvidiuH
QUOTE(Legionaru' @ Mar 7 2008, 10:34 PM) *
Vai mama lor!
Craiova, Pitesti, Iasi, Brasov,(ordine aleatorie), astia sunt premiantii!

I-am auzit pe mulți plângându-se de cei de la Brașov.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.