Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Service-uri Toyota sau autorizate de catre Toyota
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Xalanx
Service Toyota Pitesti:

- atitudine - 8. Era 10, pana cand unul dintre responsabili a devenit iritat de faptul ca insistam sa rezolve problema zgomotului din bord produs de cablul de comanda al timoneriei. El: "haideti ca nu bazaie decat de la 4000 rpm in sus" - Eu: "adica eu conduc masina asta in fiecare zi si tu imi spui unde anume bazaie?? Hai sa te iau cu mine sa vezi ca bazaie imediat de sub 3000 rpm".
- profesionalism - 5. Zgomotul de care zic e cunoscut de anumiti posesori de Avensis. Am inlocuit cablul cu pricina pe garantie (costa cam 1100 ron...) si o vreme nu s-a mai auzit bazaitul din zona bordului. Peste cam 1 luna a inceput iar, de data asta mai rau. Si e un zgomot de te zgarie pe creieri, credeti-ma.
Cetateanul de la service mi-a spus sa-i las masina cateva zile, poate reuseste sa repare chestia asta cumva, fara sa mai schimbe cablul ala. Si ca "asa face toate", ca a mai fost un domn cu aceeasi problema si a schimbat 2 cabluri si tot asa face. Cred ca o sa-l mai schimb odata totusi, cat e in garantie. Oricum o sa vand masina, dar as vrea sa fie in conditii bune cand o dau.
De asemenea, la revizia de 15.000 mi-au dat masina inapoi cu un scartait in scaunul soferului. Pe care ulterior l-au reparat... partial. Pe anumite denivelari se aude, cand masina se inclina in lateral. Ce-i drept, destul de rar.
- promptitudine - 9. Programarile sunt ok, ocazional astepti in showroom sa termine de alergat de ici-colo cel care trebuie sa-ti preia masina.

Una peste alta, e un service romanesc... destul de ok. Cand isi face treaba.
OvidiuH
Toyo Motor au ajuns să bată la limita dintre impertinență și penibil. Am lăsat mașina în service în urmă cu 2 săptămâni pentru o ușoară reparație la aripa dreapta spate + revopsire. Termenul de efectuare a fost evaluat la 4 zile lucrătoare. Bineînțeles că nu s-a respectat, plus că am fost amânat de pe o zi pe alta cu "acum e la vopsitorie".

Am înțeles că au fost niște probleme la departamntul vopsitorie, însă impertinența și indolența personalului e absolut incredibilă. Te mint în față, nu răspund la telefoane, primești promisiunea că vei fi sunat pentru a afla stadiul mașinii de la oameni ce nu au habar (ieri un papagal de acolo îmi spunea că mașina nu mai e în service !!!), pentru ca în final să fii nevoit să suni tot tu.

Sper barem ca lucrarea să fie făcută cum trebuie, caci la capitolul servicii și personal ToyoMotor nu merită nici măcar punctul din oficiu. Am cumpărat în 3 ani 2 mașini în valoare de aproximativ 37.000 EUR de la dealerul Toyota București Sud, însă de la an la an am constatat o scădere dramatică a calității serviciilor, motiv pentru care următoarea mașină cu siguranță nu va fi o Toyota.
Tot ce pot să vă doresc e să nu aveți nevoie să ajungeți la service decât pentru revizii.
M A R I A N
De ce ai dus-o la service Toyota pentru tinichigerie si vopsitorie? Ca sa-ti pastrezi garantia anticoroziune?
OvidiuH
Aveau decontare directă cu asiguratorul, nu m-am gândit că o să am atât de pătimit. Plus că nu prea știu vopsitorii de încredere.
În fine, până la urmă se pare că s-a rezolvat. Am făcut ieri o reclamație scrisă la Toyota România, iar astă seară, surpriză, am fost sunat de o dșoară de acolo care m-a anunțat că mâine dimineață pot ridica mașina, cu scuzele de rigoare, asigurarea că se vor lua măsuri asupra dealer-ului, iar în viitorul apropiat urmează a fi deschis un al treilea service în București, din ce se pare în Militari. Se pare că fără pile, șpagă sau cu "gura mare" nu poți rezolva mare brânză la noi. Păcat că atitudinea de la "centru" nu se extinde și către dealeri. Sper ca lucrarea să fie barem reușită.
vlademir
Da, se deschide inca un service in Militari. Nu stiu cat vor fi de competenti si acestia. Parerea mea este ca multe probleme s-ar rezolva daca asiguratorii ti-ar pune la dispozitie lista de service-uri cu care au decontare directa, sa iti poti alege linistit pe cei mai seriosi.
OCTAN_95
A fost prezentat un caz, zilele trecute la Tv, cu unul din service-urile toyota Bucuresti (cred ca splai), tare neplacut pentru persoana in cauza care a dus masina pt o anumita interventie si a gasit-o cu 100 km in plus si pe deasupra si cu ceva "urme" pe caroserie.

Eu aici nu acuz firma "mama" ci pur si simplu asemenea "indivizi" care fac de rusine marca ar trebui eliminati totalmente din retea.
pukimanu
Cum e stapanu asa e si sluga.
OvidiuH
QUOTE (Ovidiudinutm @ Jun 23 2008, 04:48 PM) *
Eu aici nu acuz firma "mama" ci pur si simplu asemenea "indivizi" care fac de rusine marca ar trebui eliminati totalmente din retea.

Cat timp nu exista concurenta, isi vor face de cap.
22nst
cititi si va minunati ce se intampla la un service toyota din bucuresti... la toyo motor...

http://www.club-toyota.ro/forum/showthread.php?t=1635
OCTAN_95
DA, despre acel reportaj spuneam si eu.

Ma intreb daca nu am putea sa ne constituim intr-o asociatie literalmente legala pentru a avea puterea legala de a ne fi respectate drepturile.

Nu sunt jurist dat sunt convins ca sunt printre noi si posesori care sa ne poata 'lumina".
FAR EASTERN
Propusese asta si adrian.flavius. thumbsup.gif Asa ca asteptam noutati de la el.
OvidiuH
Cele două service-uri din București sunt actualmente la pământ, nu mai fac față sub nicio formă cererii.
22nst
nu-i posibil sa lasi o masina in service pentru o reparatie banala si sa o gasesti cu 110 km in plus, cu jumatate de rezervor cunsumata si zgariata pe toate partiele iar nesimtitii de la toyota spun ca nu stiu, ca masina nu a plecat din curtea service-ului
...
victoris
QUOTE (22nst @ Jun 25 2008, 05:21 PM) *
nu-i posibil sa lasi o masina in service pentru o reparatie banala si sa o gasesti cu 110 km in plus, cu jumatate de rezervor cunsumata si zgariata pe toate partiele iar nesimtitii de la toyota spun ca nu stiu, ca masina nu a plecat din curtea service-ului
...


Mai, acuma realistic vorbind, se poate intampla. Nu poti controla cat de morali sunt toti angajatii unui service. Idea e ca service-ul trebuie sa isi asume raspunderea pentru toate actiunile angajatilor sai. Daca un angajat a circulat cu masina si a zgariat-o servicu-ul trebuie sa revopseasca. N-are alta solutie. Bine, daca ai dovada. La intrarea in service trebuie facut un document pe care se specifica toate avariile exterioare ale masinii, nr de kilometri inregistrati si nivelul de carburant. Daca masina nu iese din service, nu are cum sa inregistreze mai mult de 1 km in plus. Service-ul trebuie sa-ti justifice prin documente daca s-a circulat cu masina si de ce anuma a fost nevoie sa se circule. Stiu eu, un drive test pt. verificat cum merge dupa reparatie daca s-a umblat la roti, directie etc. Acuma, kilometrii facuti nu are cum sa tii dea inapoi, dar benzina si zgarieturile se pot remedia + un bonus acolo, sa nu faci reclamatie la opc.
OCTAN_95
QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 25 2008, 07:12 PM) *
Propusese asta si adrian.flavius. thumbsup.gif Asa ca asteptam noutati de la el.


Eu ma gandeam la constituirea unei asociatii monomarca.
Posesorii de Toyota vor putea sa i-si impuna punctul de vedere si doleantele firmei mama, nu cred ca vor fi indiferenti la o actiune de mai mare anvergura, probabil dealeri vor fi obligati sa ridice nivelul serviciilor, sa-si reanalizeze pozitia fata de client, in fond si la urma urmei de la noi i-si castiga salariile.
Nu generalizez dar calitaea serviciilor este in f multe cazuri sub nivel acceptabil, mai mult decat atat pentru anumite piese de schimb nu ai alternativa si esti obligat sa apelezi la dealer care i-si fixeaza el pretul dupa bunul sau plac.

Care firma ar avea nevoie de o contrareclama?? fie ce se numeste Toyota, Honda , BMW, etc.

O asociatie de tip ACR, etc.. chiar nu cred ca ar fi benefica.
vio
CITAT(victoris @ Jun 26 2008, 08:03 AM) *
CITAT(22nst @ Jun 25 2008, 05:21 PM) *
nu-i posibil sa lasi o masina in service pentru o reparatie banala si sa o gasesti cu 110 km in plus, cu jumatate de rezervor cunsumata si zgariata pe toate partiele iar nesimtitii de la toyota spun ca nu stiu, ca masina nu a plecat din curtea service-ului
...


Mai, acuma realistic vorbind, se poate intampla. Nu poti controla cat de morali sunt toti angajatii unui service. Idea e ca service-ul trebuie sa isi asume raspunderea pentru toate actiunile angajatilor sai. Daca un angajat a circulat cu masina si a zgariat-o servicu-ul trebuie sa revopseasca. N-are alta solutie. Bine, daca ai dovada. La intrarea in service trebuie facut un document pe care se specifica toate avariile exterioare ale masinii, nr de kilometri inregistrati si nivelul de carburant. Daca masina nu iese din service, nu are cum sa inregistreze mai mult de 1 km in plus. Service-ul trebuie sa-ti justifice prin documente daca s-a circulat cu masina si de ce anuma a fost nevoie sa se circule. Stiu eu, un drive test pt. verificat cum merge dupa reparatie daca s-a umblat la roti, directie etc. Acuma, kilometrii facuti nu are cum sa tii dea inapoi, dar benzina si zgarieturile se pot remedia + un bonus acolo, sa nu faci reclamatie la opc.




ce sa vopseasca mai , sa dea mashina noua in loc . sa o vopseasca iar in bataie sa de joc, omul acela a dat banii si avea mashina noua , nu nou vopsita ... eu cred ca ar trebuii sa le ceara alta mashina ce sa mai si sa scrie peste tot sa inztelega lumea sa nu se mai duca in serviceul acele de 2 lei .
FAR EASTERN
Azi am fost sa vad noul sediu al Toyota Suceava. Foarte frumos. Am si poze.Numa sa le pot da jos de pe telefon....gata.
9er
Se apropie revizia de 1 an, ce imi recomandati, Pipera sau Splai?
drabisan
Daca nu ai nici o problema iesita din normal - oricare, ce iti e mai accesibil.
Daca ai probleme...e o alta discutie!
9er
Nope, doar revizia normala. Am mai intrebat si pe altii si raspunsul a cam fost unanim, adica Pipera. Mie mi-ar conveni mai tare Splaiul, pentru ca locuim in Titan si fac pana acolo 5 minute, hai 7. Bine 10 teehee.gif rolleyes.gif . Din cate stiu eu nu fac figuri ca masina nu e luata de la ei, cei din Pipera n-au facut la revizia de 1000, dar aia a fost de forma. Chiar, inainte existau avantaje financiare, de genul ora de service mai ieftina, pentru cei care duceau masina in service in acelasi loc de unde era cumparata, se mai practica?
drabisan
Nu, nu e alt tarif nici daca-s masini aduse de afara!
Orice masina e taxata la fel...ceea ce e bine pentru marea majoritate, dar nu e chiar ce ar astepta un client fidel...
9er
Hai lasa, ca pe tine te-au fidelizat cand te-au bagat in revista lor wink.gif thumbsup.gif . Urmatoarea tot Toyota si tot de la Inchcape, nu? arigato.gif
Hoinar
Niner, nu fi rau cu omul smile.gif.
Eu il stiu ca fiind un tip realist, care stie sa aprecieze bune si rele la o masina....asa ca prezenta aia in revista e fix pix legata de o decizie ulterioara de cumparare. Parerea mea wink.gif.

ps: pe noi de exemplu masina ne satisface f mult, dar preturile la piese (si nu numai, gen ulei, filtre...etc) nu. Deci daca masina am cumpara-o de la ei, pentru ca e in pretul pietei, piesele le-am cumpara de la alt dealer/magazin cu un adaos mai mic. Evident vorbesc de piese originale, nu compatibile...
9er
Normal ca n-are legatura una cu alta, sper ca omul stie sa aprecieze o glumita inocenta. Mie mi-a placut ideea lor! thumbsup.gif

Pai de unde vrei sa mai castige si ei de o ciorbita suplimentara? Din piese, cum fac toti in Romania, e deja unul din sporturile nationale.

drabisan
Stati linistit ca stiu de gluma. E doar o poza...
Sint fidel pentru ca oricum ajung zilnic in cartierul "minune" si mi-ar fi total peste mina orice altceva...
FAR EASTERN
QUOTE (drabisan @ Aug 7 2008, 11:11 PM) *
Nu, nu e alt tarif nici daca-s masini aduse de afara!
Orice masina e taxata la fel...ceea ce e bine pentru marea majoritate, dar nu e chiar ce ar astepta un client fidel...



Pe mine m-au taxat ca pentru orice operatie la o Toyota, nu au tinut cont ca masina e din afara.
9er
Deci, tarife uniforme, nu conteaza de ai luat-o....

Eu trec in fiecare zi prin fata Toyo Motor, dar tot am o reticenta, o prejudecata..........
9er
Pana la urma am hotarat sa merg pe Inchcape si asta mai mult la recomandarea dealerului de la care am luat masina. Ce e demn de luat in seama e ca tipul a lucrat la Toyo Motors...........si a mai zis ca mai multi clienti de-ai lui care faceau reviziile acolo s-au plans de calitatea serviciilor. Se pare ca au probleme cu personalul, pe care il cam ruleaza......

Revin cu impresii peste 2 saptamani, sunt programat pe 27.
hc robert75
Gardianul: Proprietarii de masini, umiliti de service-uri cate doua luni - 20 august 2008


Companiile de asigurari care activeaza pe piata autohtona par sa se indrepte vertiginos spre un punct de rascruce in privinta platii daunelor pe segmentul auto. Principala cauza care face ca 90% din banii achitati pentru asigurarile generale sa fie transformati in daune platite pentru asigurarile Casco si RCA tine de costurile ridicate ale service-urilor. Desi la un moment dat se vorbea de introducerea unui soft care sa optimizeze costurile, se pare ca acesta e doar o himera pentru majoritatea companiilor.

In tot acest timp, service-urile mari fac legea, intrucat asiguratorii nu s-au hotarat asupra unei strategii comune pentru piata autohtona.

Unele companii vad o solutie in marirea politelor de asigurare. Totusi, se tem de reactia clientilor si asa obositi de termenele lungi de asteptare pentru repararea masinilor in service-uri.

Asiguratorii scot bani grei din conturi pentru achitarea daunelor auto la Casco si RCA, in conditiile in care principalii „vinovati” pentru aceasta stare de fapt sunt service-urile, care supraincarca nota de plata, si soferii foarte slab pregatiti. „75% din asigurarile generale sunt asigurari auto (RCA si Casco), astfel ca este normal ca si daunele sa fie legate de aceste polite care domina piata. Frecventa mare a daunelor este determinata de starea proasta a drumurilor - si asa insuficiente - si de aglomeratie, dar si de lipsa parcarilor in orase (o multime de daune au loc in parcari din cauza aglomeratiei).

Un alt factor tine de calitatea slaba a conducatorilor auto care nu respecta regulile de circulatie”, ne-a declarat un asigurator. Pe langa acestea, valoarea mare a costurilor de reparatie a autovehiculelor (piese de schimb scumpe, manopera foarte mare) ridica si ea acel procent pentru achitarea daunelor, la fel ca si practicarea unor tarife mici de catre societatile de asigurare atat pentru RCA, cat si pentru Casco.

Service-urile «umfla» facturile asiguratilor

Ca orice „meseriasi” tipic mioritici, multi dintre mecanicii auto de la service-uri au tendinta sa lucreze foarte putin si sa ponteze o ora de munca pentru 3-4 ore. Astfel ca, desi pretul de „inlocuire” a pieselor avariate cu altele noi ar trebui sa fie mic, acestea sunt in unele cazuri si de doua ori mai scumpe. La fel si manopera. Nu putine sunt si cazurile cand persoane care au intrat in service cu masina s-au trezit ca, desi fusesera puse la plata si ele, si firmele de asigurari pentru o manopera impecabila si pentru piese nou-noute, piesele erau aceleasi, reparate si cosmetizate un pic. no.gif
tibi*
Asa este, preturile practicate de sercice-uri sint f.mari mai ales in cazul reparatiilor care se fac pe Casco sau RCA.
Devizul la reparatia mea a fost in valoare de aprox.23.200-23.400 ron iar avaria a fost dupa cum puteti vedea aici
Am spus aprox.pt.ca nu am primit niciun exemplar din devizul respectiv desi s-a emis in 3 exemplare(poate din greseala)cert e ca un exemplar a ramas la asiguraturul celui care m-a avariat iar celelalte doua au ramas in sercice.
Scump domnule scump....dincolo era mai ieftin!
tibi*
Si acum sa dau si un calificatv pt.Toyota Pitesti.
9 din 10 si sint intentionat un pic generos.
Masina arata bine dar un pic de interes la finisaje ar fi contat iar o mica neatentie din partea lor ma costa un drum inapoi.(au uitat sa conecteze inchiderea centralizata la usa reparata)
S-a lucrat f.curat si repede iar micile scapari le trec cu vederea.
Oricum,per ansamblu au fost serviabili si promti si credeti-ma conteaza mult. thumbsup.gif
OvidiuH
QUOTE (tibi* @ Aug 23 2008, 10:55 AM) *
Devizul la reparatia mea a fost in valoare de aprox.23.200-23.400 ron iar avaria a fost dupa cum puteti vedea aici

Sigur nu ai pus un 0 în plus ?
FAR EASTERN
QUOTE (tibi* @ Aug 23 2008, 11:22 AM) *
Si acum sa dau si un calificatv pt.Toyota Pitesti.
9 din 10 si sint intentionat un pic generos.
Masina arata bine dar un pic de interes la finisaje ar fi contat iar o mica neatentie din partea lor ma costa un drum inapoi.(au uitat sa conecteze inchiderea centralizata la usa reparata)
S-a lucrat f.curat si repede iar micile scapari le trec cu vederea.
Oricum,per ansamblu au fost serviabili si promti si credeti-ma conteaza mult. thumbsup.gif


Daca achitai tu factura nu mai dadeai nota aia. Mie mi se pare ffffffff scump. Te-ai uitat pe deviz? Macar de curiozitate? Ce parere ai?
tibi*
CITAT(OvidiuH @ Aug 23 2008, 10:00 AM) *
CITAT(tibi* @ Aug 23 2008, 10:55 AM) *
Devizul la reparatia mea a fost in valoare de aprox.23.200-23.400 ron iar avaria a fost dupa cum puteti vedea aici

Sigur nu ai pus un 0 în plus ?



Ai dreptate,ma gandeam la 23,400mil si am gresit.
Am sa incerc sa reeditez postul daca se mai poate.

FAR EASTERN
Am vazut facturile,una era calculata cu materialele folosite,cealalta cu manopera si ultima nu mai stiu cu ce D-zeu dar am retinut cit de cit sumele dupa cum urmeaza:una de 4mil si ceva,a doua de 6mil si ceva iar ultima de 11mil si ceva iar totalul era sigur de 23mil si ceva.(nu mai retin exact acel ceva)
Imi pare rau ca nu am facut niste copii dupa ele si asta in drum spre asigurator pt.ca mi-au dat mie facturile sa obtin acceptul de plata dar ma gandeam ca daca am semnat toate cele 3 exemplare la service am crezut ca un exemplar imi revine si mie dar na fost asa.
FAR EASTERN
QUOTE (tibi* @ Aug 23 2008, 02:34 PM) *
Ai dreptate,ma gandeam la 23,400mil si am gresit.



Ei, asa mai merge, pe vechi. smile.gif
tibi*
CITAT(FAR EASTERN @ Aug 23 2008, 12:07 PM) *
Daca achitai tu factura nu mai dadeai nota aia.. Ce parere ai?


Scapari am vazut din experienta ca exista peste tot,mai ales in tara la noi.
Dar sa fii pe deasupra tratat si cu dezinteres si dispret cind reclami ca nu-ti place ceva...asta ma infurie la culme.Asa ceva nu am patit aici din contra au remediat mica problema imediat cu scuzele si explicatiile de rigoare.Repet pt.mine conteaza mult daca mi se explica de ce s-a intimplat ceva anume si apoi se remediaza problema fara mutre acre si plictisite si fara asteptari indelungate.
Sigur,ar fi ideal sa fii mutumit si sa nu ai nimic de obiectat dar...,pt.ca preturile platite te inebunesc mai ales daca le platesti din buzunarul propriu asa cum ai spus si tu.
Nota 9 o acord modului in care discuta/gestioneaza situatiile si nu in ultimul rand se datoreaza si faptului ca au reusit sa faca reparatia destul de bine iar partea cu vopsitul as putea spune ca este chiar f.bine,fara dif.de nuante,practic nu se observa nimic.
OvidiuH
QUOTE (FAR EASTERN @ Aug 23 2008, 02:46 PM) *
Ei, asa mai merge, pe vechi. smile.gif

Doar nu credeai că e o factură de 234 de milioane de lei vechi. biggrin.gif
FAR EASTERN
QUOTE (OvidiuH @ Aug 23 2008, 04:38 PM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Aug 23 2008, 02:46 PM) *
Ei, asa mai merge, pe vechi. smile.gif

Doar nu credeai că e o factură de 234 de milioane de lei vechi. biggrin.gif



Ba credeam! La cate devize umflate am vazut.....
meios4us
tibi, aproape aceeasi dauna am avut si eu. Devizul a fost 2450 RON. La ToyoMotor in Bucuresti smile.gif
tibi*
CITAT(meios4us @ Aug 25 2008, 03:58 AM) *
tibi, aproape aceeasi dauna am avut si eu. Devizul a fost 2450 RON. La ToyoMotor in Bucuresti smile.gif



Deci,ptreturile sint cam la fel si-mi pare rau ca ai patit-o si tu. sad.gif
La mine arata cam asa dupa "operatie":
Sper sa fie si ultima smile.gif
9er
Asa cum va povesteam, dragi to'arasi si pretini, am executat miercuri revizia de 1 an. Toate bune si frumoase, m-au luat repede in evidenta, a costat 560 ron cu tva (nu stiu daca e mult sau nu), a durat doar o ora, desi trebuia sa dureze 2 ore, desigur tehnologice. Intamplarea face ca lucrez intr-un domeniu care are la baza normarea orei si inteleg ca operatorul uman se poate misca diferit, adica mai repede sau mai incet, fata de norma, ca atare chiar m-am bucurat ca au terminat mai repede cu o ora, chiar daca trebuia sa o platesc.

Nota 9,5 pana aici, scaderea de 0,5 venind de la faptul ca am stat putin la coada pana m-au preluat. Si la ei ca peste tot, au 3 calculatoare la receptie si doar 2 cu oameni la ele....

Oricum, la 9.31 fix masina iesea din service si poposea in parcare. M-am gandit ca mai dureaza 15-30 minute pana completeaza mecanicul fisa si pana ajunge inapoi la receptie pentru facturare. Fraierul de mine uitase ca in tara noastra minunata lucrurile se misca peste tot la fel, indiferent de logoul sub care isi desfasoara oamenii activitatea. Asa ca pe la 10.30, exasperat deja, l-am rugat pe un ton deja iritat pe tipul de la receptie sa-mi dea naibii odata nota pentru facturare. Dupa cateva minute vine si spune senin ca masina e gata. Iti vine sa razi sau sa plangi. Dupa inca 15 minute platisem si a mai durat alte 15-20 de minute enervante sa-mi deblocheze masina din parcare, asta fiind o alta povestioara " romantica"...

Asadar, aproape 3 ore. Probabil ca simteau nevoia sa justifice cumva ora in plus. Sau poate ca a naibii nota de service n-a putut sa parcurga singura cei cativa metri care desparteau serviceul de receptie. Asta in conditiile in care pe acolo erau o gramada de domni si domnisoare, care mai de care mai dichisiti, care nici macar o foaie de hartie nu plimbau...A, dupa mine s-a mai sesizat un tip care statea si astepta dinaintea mea.

Ce pot sa mai spun? Mai are rost sa notez? Gustul amar al insatisfactiei e suficient. Sicer, mi-e cam scarba. Macar masina merge bine si sper sa nu ajung la ei mai mult de o data pe an. Ma rog, de doua ori, pentru ca saptamana viitoare vine si Avensisul meu, Ravul fiind al sotiei.

Am discutat cu un prieten, care mi-a spus ca trebuia sa ma duc peste ei imediat, ca un ghiolban la ghiolbani. Mi-a spus ca eu am fost prea finut, dar cred ca vroia sa spuna fraierut. Si mi-a mai zis sa ma linistesc si sa-mi vad de treaba mea, pentru ca asa a fost mereu si nu se va schimba mentalitatea prea curand.

In continuare, romanii trebuie manati de la spate, cel mai bine cu biciul. Cine tipa cel mai tare va avea problema rezolvata imediat. Trist, dar adevarat.
hc robert75
Sa va spun si voua prin ce am trecut ?Dar mai intai sa va urez, sa nu aveti nevoie de service-urile din Romania, mai ales pe partea de tinichigerie si vopsitorie.Acum doua saptamani am gasit masina lovita in parcare, mai exact bara spate+o urma pe usa,am parcurs toate etapele cu bine, pana la momentul in care am lasat masina la service-ul Toyota din Pipera.Au spus ca e gata in 4-5 zile, dar a durat 10...Ma consolasem cu gandul ca nu conteaza cat a durat, dar macar sa fi facut treaba buna. Surpriza m-a asteptat ieri, cand am ridicat masina, butonul de inchidere de la usa nu mai funcriona, bara nu era prinsa bine, iar la vopsit au ales alta nuanta de rosu,putin mai deschisa(se observa foarte bine diferenta),plus ca la chedarul de la geam se observa doua picaturi de vopsea in relief sweat.gif sweat.gif sweat.gif ...Daca n-as fi avut nevoie de masina,ii puneam sa revopseasca usa si bara, dar imi garanteaza cineva ca nu iesea la fel?Ca degeaba vorbesti cu seful de service, din moment ce tot nea'Gheorghe tractoristul iti face reparatia.Ma gandesc cu groaza la masinile care au probleme de directie sau frane, daca tot asa sunt reparate...astia ar trebui sa se duca la puscarie!
N_E_A
Si eu am avut probleme, la acelasi departament din Pipera, anul trecut pe vremea asta.
Am avut poritierele pe partea dreapta, zgariate si infundate, pasajul (portiunea intre portiera spate si roata), aripa spate si bara spate.
Au fost reparate impecabil, cand am luat masina din service, nu mi-a venit sa cred cat de perfect era facuta, se potrivea si vopseaua perfect (argintiu)... ce sa mai... am fost foarte multumit de reparatie.
Singurele probleme au fost cu asteptarea de aproximativ 2 luni pana la programare, durata reparatiei - cam 10 zile - si faptul ca era cam mult praf albicios prin anumite locuri, in masina.
Eu zic ca ar trebui sa te duci cu ea inapoi, sa-ti refaca reparatia.
lucian14
Eu zic sa fugiti cat mai tare de Toyota din Pipera, sunt hotii hotilor sau capo di tutti capi ! teehee.gif
Hoinar
http://www.capital.ro/articol/showroom-toy...sti-114719.html

Showroom Toyota închis în București

Autor: Andrei Hărăguș
Publicat: 4 Decembrie 2008

"Inchcape Motors, dealer Toyota in Romania, a anuntat inchiderea showroom-ului din Soseaua Pantelimon, incepand cu data de 1 decembrie.
Potrivit unui comunicat al companiei, "inchiderea acestui showroom face parte din planul de modernizare si eficientizare a dealer-ului auto Inchcape, care intentionează sa deschida in 2009 un centru multifunctional in zona Militari".
Noul centru de retail va oferi clientilor Toyota servicii integrate, sub acelasi acoperis: showroom, service si piese de schimb.
Deschiderea centrelor de tip 3S reprezinta un standard Toyota la nivel european, in Romania existând deja o retea de noua astfel de unitati.
In showroom-ul din Soseaua Pantelimon se comercializa intreaga gama de autoturisme Toyota: Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Avensis, Prius, RAV4 si Land Cruiser.
Inchcape este cel mai mare retailer independent de masini la nivel international, cu operatiuni majore in Austria, Belgia, Grecia, Hong Kong, Singapore si Marea Britanie.
Grupul Inchcape are de asemenea in dezvoltare operatiuni in alte piete, precum Romania, Bulgaria, Tarile Baltice, China, Rusia si Africa de Sud."
adrian_flavius
Totosul a fost internat pentru ceva "chirurgie plastica", in urma impactului "devastator" cu javra comunitara, de acum aproape 2 saptamani (detalii aici)...

Luni la prima ora s-a predat masina, astazi la pranz va fi gata...mai dureaza acceptul la plata, din cauza asta nu voi ridicat masina din service decat vineri de dimineata (adica sotia, eu fiind plecat din localitate); discutam despre service

1. Pentru cum s-au miscat si cum au avut grija de masina - nota 10.
2. Pentru promptitudinea completarii actelor si furnizarii devizului in timp util - nota 10.
3. Pentru pretul pieselor (dar aici nu stiu sigur daca e vina service-ului sau a Toyota Romania, pe ansamblu...) - un 7, asa, cu indulgenta...vorba sotiei, daca doua radiatoare si un scut+bara au costat 130 de meleoane, atunci daca ai un impact frontal major, cat ar costa sa repari masina? 600-700 de milioane? pai mai bine o declari dauna totala si iei alta...
OvidiuH
O să te rupă la buzunar CASCO la anul.
adrian_flavius
Adica? Cat o sa fie? Anul asta am avut reducere (deh, eram angajat in alta parte, aveam si societate de asigurare in grup, am platit 50% din prima, adica 650 de euro in loc de 1300...fransiza zero...), si mi s-a promis si la anul inca una, dar nu mai mare de 20%...am 2 case si 3 casco la aceeasi societate de asigurari...
OvidiuH
Avand in vedere dauna, o sa-ti creasca prima de asigurare cu siguranta. Mie pentru o dauna de 3000 RON mi-au marit-o de la 5,95% la 6,51%.
FAR EASTERN
Adriane, deja stai bine cu rata daunei. rolleyes.gif Peste 600%... Prevad o prima de 1500 euro. dry.gif S-ar putea sa te mai salveze apartenenta la grup cu firma. whistling.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.