Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Service-uri Toyota sau autorizate de catre Toyota
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
_Constantin_
QUOTE(M A R I A N @ Mar 7 2008, 10:18 PM) *
Acuma poate ca sunt si eu rautacios, poate masina chiar nu avea nimic la 32000 km dar stiu sigur ca la viata ei a intrat in niste gropi de mi-am simtit creierii jucand in cap.


Ai fi uimit cat de rezistente sunt. Eu stiu pe cineva cu un Yaris automat si are in 2 ani 140.000 km si nu a schimbat NIMIC in plus in afara de intervalele de service din carte. thumbsup.gif

MARIAN ... mi-ai luat-o inainte ... daca stiam de Yaris TS cu 12% mai devreme ... asta e ... las ca rezolv eu cumva.
M A R I A N
Constantin, cred ca ai fi uimit sa afli cati dintre colegii mei de la serviciu mi-au spus asta... biggrin.gif

Nu stiu de ce vor toti sa-si schimbe masinile exact anul asta cu altele sport (Yaris TS, Suzuki Sport, Corsa OPC, Fiesta ST). Toti (care, ce sa zic, sunt mari fani Toyota de cand mi-am luat eu masinile de la ei biggrin.gif ) se consoleaza acum ca TS-ul ar fi cea mai slaba ca putere dintre toate si "o sa ma faca" ei... biggrin.gif

Culmea este ca inainte de a scumpi Toyota masinile in decembrie sau ianuarie, TS-ul NEREDUS cu 5 usi era cam la acelasi pret cu cel pe care-l dau eu acum redus cu 12%...

Si probabil ca si in 2007 o fi fost vreun lot din asta redus cu 12%...Iti dai seama ca iti puteai lua atunci un Yaris TS cu vreo 13500 euro... sad.gif

Acum, ma intreb daca n-ar strica cumva sa te uiti pe mobile.de la TS-uri pentru ca multe se invart pe la 15000 euro si in plus au km putini si majoritatea sunt vandute de dealeri Toyota, deci poti sa stai linistit in privinta lor... Asta ca tot spuneai ca vrei sa te duci in Germania sa-ti iei masina.

Legionaru'
CITAT(OvidiuH @ Mar 8 2008, 11:53 AM) *
CITAT(Legionaru' @ Mar 7 2008, 10:34 PM) *
Vai mama lor!
Craiova, Pitesti, Iasi, Brasov,(ordine aleatorie), astia sunt premiantii!

I-am auzit pe mulți plângându-se de cei de la Brașov.


Anul trecut au fost locul 1!
OvidiuH
În ce top ? smile.gif
Legionaru'
Topul Toyota Romania!
guerilla
bun, azi am facut ultima revizie inainte sa ies din garantie.
3 ani, 70k km, 5 revizii in 4 service-uri.

azi am facut la pitesti si ce mi-a placut: au spalat masina (la ceilalti n-am prins oferte din astea unsure.gif dimpotriva daca ma gandesc cu mi-am recuperat masina din pipera verymad.gif ), au prins scutul din proprie initiativa (desi era cazut si la ultimele 2 revizii dar nici unul din celelalte 2 service-uri nu s-a sinchisit de el si nu se punea problema de cost), n-au pierdut nimic din ce aveam prin masina.

urmatoarea revizie in service generalist pt ca oricum nu mai am garantie, iar piesele de schimb tot ulei, filtre, placute de frana vor fi (de-a domnu)
vio
thumbsup.gif corect .. numa sa vezi ce ti iei aftermarket wink.gif io cred ca te au vazut asa solid ,,, io cand ma duc in Pipera aia pun si pe volan plastic si pe o hartie ceva jos pe presh sa nu murdareasca .. wink.gif) sa mi aduca o data o mashina murdara fatza de cum le am dat-o ca ninja.gif ..
Legionaru'
De la Toyota nu am luat masina niciodata murdara la interior.
Doar de la un service de vopsitorie care colaboreaza cu Toyota am primit-o mizerabila.
victoris
Eu am avut o experienta neplacuta la service-ul de tinichigerie-vopsitorie cu care colaboreaza Toyota Iasi. N-au vrut sa-mi primeasca masina pentru ca eu am insistat ca nu vreau sa-mi schimbe aripa spate. Asta ar fi insemnat sa scoata tot ce este inauntru, si e clar ca nu mai pot fi puse la loc asa cum erau. Mi-au spus ca nu pot face nimic fara sa taie aripa desi defectul nu e de nereparat. Am cerut pareri si in alta parte si se poate indrepta fara probleme. Asa ca a trebuit sa plec in alta parte. Cu regret. Astept ca cei de la Megaauto sa-si faca tinichigeria lor, desi sper sa nu mai am niciodata nevoie.
M A R I A N
Pentru mecanica inteleg sa mergi la service Toyota, dar pentru tinichigerie-vopsitorie poti alege orice service iti place si ai incredere...
OvidiuH
QUOTE (Legionaru' @ Mar 7 2008, 11:34 PM) *
Vai mama lor!
Craiova, Pitesti, Iasi, Brasov,(ordine aleatorie), astia sunt premiantii!

Se pare că și premianții o comit. Uneori urât.

Relatare de pe Club Toyota:

Azi mi s-a imtamplat ceva ce nu credeam ca se poate intampla intr-o firma precum toyota. Venise timpul sa fac revizia de 15k si am zis sa ma duc s-o fac la service-ul de la Craiova. Eram programat, totul OK, pana la revizia propriu zisa, si apoi stupoare?! oameni buni eu in service-ul ala nu mai calc in viata mea!! Sa va spun si de ce: nici vorba de a se inveli volanul cu folie de plastic (acum e plin de ulei si vaselina), husa provizorie de pe locul soferului normal ca a lipsit cu desavarsire, si apoi ce revizie mai e si asta in care nu se ridica masina de pe roti. Nu vreau sa fac rau la mecanicii aia, in caz ca citeste vreun sef de-al lor, dar sincer, fratilor AVEAM pretentii.Adica ii spun tipului, "as vrea sa-mi suflati filtrul de aer!", - raspuns sec "nu trebuie domnule, la 15 000?", "imi zdrangane pedala de ambreiaj"- spun eu, "poate putem face ceva?!", raspuns "asa e standardul la Toyota, la toate zdrangane!!" Singurul cu care m-am putut intelege a fost electricianul pe care l-am convins sa-mi schimbe becurile pe faza scurta. Pana si la Loganul de la firma s-a pus folie de protectie pe scaunul soferului, asa ca mai avem de invatat pana ajungem in occident, sau s-a romanizat si occidentul?!

Cu alte cuvinte, vreau sa spun ca am facut drumul pana la service doar pt o stampila si un schimb de ulei pe care-l puteam schimba si le nea Mitica in coltul blocului. Daca asta inseamna garantia, atunci MERCI Toyota Romania, dar nu o mai vreau!!
Porfi
Ieri am fost la Estima Motors-Braila pentru a face revizia
de 1 an.Chiar daca am depasit cateva zile peste data limita (5)
nu au fost probleme.Am facut rezervare dimineata si mi s-a
propus ora 16 in aceeasi zi.Din pacate fiind sfarsitul programului
am avut senzatia ca se trece cam repejor prin verificarile de
rigoare.
S-au schimbat uleiul si filtrul de ulei, precum si garnitura de la motor.
S-au suflat filtrele de aer si polen si s-au verificat nivelul lichidelor din
motor, presiunea din pneuri si luminile.
Cu ocazia asta am facut o inspectie pe sub masina si mi s-a parut OK.
Stationarea in service a fost cam de 1 ora cu 15 minute de asteptare
la final sa apara stampila, care "plecase" sa rezolve alte probleme.
De remarcat folia de protectie pusa pe scaunul soferului si recipientul cu
restul de ulei gasit in masina de care uitasem complet.
Costul reviziei 340 lei, uleiul fiind mobil sintetic 5W40.
Una peste alta multumit de service. Nota 7,5.
M A R I A N
Eu am o "boala".

Daca nu desigileaza mecanicii uleiul, filtrele, placutele in fata mea, atunci nu plec cu inima impacata.

Meseria mi-a impus sa n-am incredere decat in nevasta... biggrin.gif
tibi*
Din nefericire lista nemultumirilor poate continua cu un mic "efort"din partea unora din angajati.
Am fost acum doua zile la revizia de 1000km in Pipera.La receptie i-am expicat tipului ca din fabrica ,fusta care vine prinsa sub bara de protectie fata,nu este prinsa in partea stinga,lipseste un surub.
Dupa aprox.15min vine individul si imi preda masina fara sa fi remediat problema cu adevarat adica a incercat initial sa puna in loc de surubul de prindere, un clips de plastic care binenteles ca nu s-a potrivit si ca atare a si cazut pana a ajuns cu masina in curte si se jura in fata mea ca personal a montat acel clips.
Iar mi-a promis ca rezolva problema si s-a intors dupa 10min cu un pumn de clipsuri de diferite tipuri cu rugamintea sa incerc EU sa ma descurc pt. ca EL este la costum si nu poate sa se tavaleasca sub masina iar rampa libera nu are momentan.
Promblema este minora dar nu despre asta vroiam sa va vorbesc ci de felul in care inteleg ei(unii) sa ne trateze.
Am plecat scirbit si a ramas ca voi remedia problema peste doua saptamini cind probabil voi fi chemat sa montez aparatorile de noroi si bandourile.
O alta problema care vreau sa o semnalez este ori lipsa cunostintelor profesionale ori dezinteresul fata de client.Am mai vorbit in alte posturi ca ma deranjeaza lipsa unui scut la motor.Vorbind cu persoana care se ocupa in special de accesorii after sale si mai mult a venit cu mine sa localizeze pe o masina din shouroom acel scut care se numeste de fapt carenaj( thanks.gif DAN pe aceasta cale),NU A PUTUT SA MA AJUTE.
Concluzia.....

P.S:Nu vreau sa para ca aduc o nota negativa acestui site sau atingere unor persoane dar constientizarea unor realitati este pe cit de "dureroasa" pe atit de benefica in final.
M A R I A N
Eu sunt in momentul asta la Toyo Motor pe Splai in Bucuresti si urla unul ca-i tin mecanicii masina in service de 2 luni pentru ca, dupa ce a facut un mic accident si i s-au constatat pagubele si necesarul de piese (care de altfel i-au si fost aduse), cei din service tot mai descopera ca trebuie schimbate diferite chestii care n-au fost vazute la constatarea initiala... confused.gif

Si omul vrea sa vina cu piesele lui (aceleasi repere, dar nu scrie Toyota pe ele) si astia nu-l lasa si il roaga sa astepte pana vin cele inscriptionate "Toyota".

Eu cred ca dadeam cu ei de pamant pana acuma... bicycle.gif

M-am usurat de 870 Ron pana la ora asta la alarma Gemini...

Sa vad cat mai trebuie sa scot in continuare pentru foliile antiefractie
vio
MARIANE dar nu stii sa zici si tu ca treci pe ici pe la folii tongue.gif ma interea si pe mine ... si inca pe cineva tongue.gif rau esti tongue.gif tongue.gif tongue.gif .
OvidiuH
Nu inteleg de ce vrei sa-ti pui folii antiefractie de la dealer. Sunt foarte probabil mult mai scumpe.
M A R I A N
Bre, da nu-mi sariti in cap!

Vio, ma doare gura (adica mana) de cate ori am scris ca vineri stau de dimineata pana noaptea in Bucuresti pentru alarma, revizie, drive-test Subaru si folii antiefractie.

Ovidiu, foliile nu mi le-am pus la Toyota (asta mai lipsea biggrin.gif ), ci la Expert Detailing langa Ford in Crangasi.

Personalul de la Toyo (cel de la ghiseu) este super amabil, numai nu-ti fac masaj, insa se pare ca sunt unele probleme, asa cum am scris ieri.
Oricum, mie la verificarea de 1000 km mi-au strans, asa cum am cerut, frana de mana care juca destul de mult atunci cand nu era trasa.

In ce priveste foliile, am inteles ca sunt foarte putini meseriasi care accepta sa puna folii antiefractie pentru ca sunt foarte tari, nu se intind deloc si se muleaza destul de greu pe geam. Pretul a fost 500 RON pentru cele 4 geamuri laterale+230 RON folii de protectie pe faruri si proiectoarele de ceata. Foliile sunt Llumar si am stat de la ora 15 pana la ora 20.

O sa ma duc in curand sa-mi pun integral folie pe capota, bara si fusta din fata.

Cat despre incercarea mea de a face test la Subaru pe Theodor Palady, vreau sa spun ca sunt foarte dezamagit.
In primul rand, afara erau 2 Impreza negre, un 2.0 si un WRX, pe amandoua scria drive test si erau destul de murdare. In interior, era un WRX albastru.
Am intrat si l-am rugat pe domnu' dealer (un tinerel cam bronzat) sa mergem sa facem drive-test cu WRX-ul sau cu 2.0-ul. La care el imi spune ca masinile de afara sunt spalate si pregatite pentru expozitie si ca este imposibil sa fac test in acel moment, dar ca trebuie sa fac programare si sa revin altadata. I-am zis ca nu-s din Bucuresti si el a zis ca el n-are ce face...

Apoi l-am rugat sa-mi deschida WRX-ul din showroom ca sa-l vad, la care el imi spune ca acela nu este WRX... blink.gif

Un coleg de-al lui de la un birou mai indepartat, cand a auzit bazaconia pe care mi-a spus-o, i-a strigat: "Dar ala albastru din fata ta ce este, daca nu WRX?"...

Bineinteles, nu m-am lasat si am intrat in masina si am vazut ce era de vazut...dar gustul este foarte amar.

Cu toate astea, sunt hotarat ca urmatoarea masina pe care o voi cumpara va fi Impreza WRX pe care o voi lua de la un dealer din Germania pentru ca m-am lamurit cu cei din Bucuresti...
OvidiuH
Am înțeles, mă speriasem. smile.gif Cum au ieșit foliile ?
M A R I A N
Cele antiefractie au iesit binisor, as putea spune, pentru cat de dificil se pun.

Cele de pe faruri sunt super, nici nu se vad.

Am vazut si diferenta intre foliile solare 3M si Llumar. Prima, care este mai scumpa, se lipeste mai bine si are culoarea putin diferita, in sensul ca mie mi se pare mai naturala (oricum, mie imi place mai mult)

Cea antiefractie are consistenta aproximativ ca poza care iese la radiografia pulmonara, daca stiti, deci e foarte tare fata de cea solara.
vasile1122
QUOTE (OvidiuH @ Mar 7 2008, 11:38 PM) *
Am văzut că s-au făcut ceva schimbări de personal pe acolo, la ToyoMotor, cel puțin față de astă toamnă.


daca acum 2-3 ani service-ul toyo motor era pe bucuresti cel mai serios, si daca punem la socoteala si schimbarile de personal.....se poate trage o concluzie....au plecat oamenii buni...oare de ce?
am vazut asta si la dep. vanzari....nu numai la service....sunt o armata acolo(daca nu exagerez vreo 10), dar nu au nimic in comun cu domeniul....ii intrebi una, iti raspund alta....pacat. toata aiureala de acolo (a se citi servicii din ce in ce mai proaste) m-au facut sa ma mut in pipera.
redbyst
Despre toyota Bacau poate sa imi spuna si mie cineva ceva impresii?
adrian_flavius
Service-ul din Pitesti: nota 8.5 spre 9...am avut de schimbat parbrizul, fisurat de o piatra...s-au miscat repede, profesionist si, mai ales, foarte curat...nu am nimic sa le reprosez cu privire la lucrare, nici la timpul afectat acesteia...initial mi se spusese ca pot lua masina in aceeasi zi, daca o duc de dimineata...pe la pranz m-au sunat sa ma intrebe daca imi trebuie urgent, pentru ca ei prefera sa o tina si peste noapte, sa fie siguri ca se lipeste bine masticul, sa nu am infiltratii pe urma...am acceptat, si totul s-a rezolvat ok.

Cu privire la departamentul contabil: super-ok, de treaba, flexibili...au fost de acord cu o garantie modica, pana cand vine acordul de plata de la asigurator, garantie pe care o voi putea recupera imediat dupa aceea...intre timp, eu mi-am ridicat masina, si ma pot folosi de ea...am avut suport atat din partea departamentului de vanzari (consilierul care mi-a vandut-o si-a facut timp sa ma ajute...), si din partea sefului atelierului de reparatii (mi-a facut factura de reparatii cu 2 zile inainte sa aduc macar masina in service...sa pot urgenta dosarul de dauna la asigurator), si din partea contabilului-sef si a directorului de reprezentanta.

Mentionez ca este doar o parere personala, dar mie mi-a placut cum am fost tratat; si ma bucur ca sunt cei din orasul meu.

Mai vorbim... thumbsup.gif
victoris
QUOTE (adrian_flavius @ Apr 23 2008, 01:55 AM) *
Service-ul din Pitesti: nota 8.5 spre 9...am avut de schimbat parbrizul, fisurat de o piatra...s-au miscat repede, profesionist si, mai ales, foarte curat...nu am nimic sa le reprosez cu privire la lucrare, nici la timpul afectat acesteia...initial mi se spusese ca pot lua masina in aceeasi zi, daca o duc de dimineata...pe la pranz m-au sunat sa ma intrebe daca imi trebuie urgent, pentru ca ei prefera sa o tina si peste noapte, sa fie siguri ca se lipeste bine masticul, sa nu am infiltratii pe urma...am acceptat, si totul s-a rezolvat ok.

Cu privire la departamentul contabil: super-ok, de treaba, flexibili...au fost de acord cu o garantie modica, pana cand vine acordul de plata de la asigurator, garantie pe care o voi putea recupera imediat dupa aceea...intre timp, eu mi-am ridicat masina, si ma pot folosi de ea...am avut suport atat din partea departamentului de vanzari (consilierul care mi-a vandut-o si-a facut timp sa ma ajute...), si din partea sefului atelierului de reparatii (mi-a facut factura de reparatii cu 2 zile inainte sa aduc macar masina in service...sa pot urgenta dosarul de dauna la asigurator), si din partea contabilului-sef si a directorului de reprezentanta.


Pentru o lipire OK a kitului e nevoie de 4-5 ore, daca se monteaza parbrixul la prima ora de program (daca luam un program de service 09-17) se poate pleca linistit cu masina in aceasi zi. Daca din x motive (pot fi intemeiate) se intarzie cu montajul, evident ca nu-i poti da omului masina pana la 5, cand pleci acasa. In acest caz, tu, ca om din service trebuie sa o dai cotita pentru ca nu te mai poti tine de termen si incepi sa vrajesti omul. Asta pentru ca sunt unii proprietari de masini care o vor gata de ieri daca e posibil. Pentru binele tau si al masinii ai facut foarte bine ca ai lasat-o peste noapte, asa chiar nu risti sa ai probleme ulterior.
Partea cu asiguratorul e cu scart. Acceptul de plata trebuia sa ti-l dea in momentul in care ai prezentat devizul de lucrari.
adrian_flavius
Pai ei mi-au spus ca a durat foarte mult demontarea parbrizului vechi...sa nu zgarie masina sau sa faca alte boroboatze...asa ca mi-au recomandat sa o las peste noapte...asa ca am lasat-o...am apreciat faptul ca m-au sunat si mi-au explicat problema, sincer si direct...e mai cinstit asa...

Cu asigurarea e alta poveste: eu sunt asigurat la o companie cu care angajatorul meu (banca...nu dau nume, ca nu vreau sa fac reclama pe forum...) are o conventie, prin care am o reducere consistenta la plata primei de asigurare, fara fransiza, fara nimic...asa ca nu mai comentez la un simplu acord de plata...oricum, cu aceasta prima dauna, mi-am scos cu mult peste prima pe care am platit-o...asa ca, vorba unei cunostinte, sunt deja "pe plus" cu asigurarea...cunosc tertipurile asiguratorilor, prin care amana diverse plati, sa nu-si incarce/dezechilibreze bugetele prea rau...
victoris
In cazul asta, sa fii sanatos. Si bravo pt. ca esti un baiat intelegator. Sunt multi care nu inteleg nimic si cred ca totul se face batand din palme.
adrian_flavius
Victoris, sunt fost si actual posesor de Dacie...la vremea ei, si-a facut datoria: a scos din mine sofer...pe de alta parte, nu ma dau in laturi de la un pic de munca manuala, chiar daca job-ul ma condamna la (peste) 8 ore la birou pe zi...stiu si eu ca un lucru de calitate nu are cum sa fie intotdeauna bine facut doar batand din palme...

Ultima chestie: stiu sa-i respect pe cei care ma respecta...nu-mi plac fumurile, fitzele, mofturile...am vazut prea multi care au uitat de unde au plecat...si considera ca orice om care-si face treaba, doar pentru ca este o munca fizica, este sub el, ca si clasa/standard social...asemenea persoane nu reprezinta, pentru mine, nimic...absolut nimic...in schimb, un sef mecanic, care stie ce are de facut, care-si conduce oamenii bine, profesionist, chiar daca nu are decat o amarata de scoala tehnica, dar stie sa ma respecte, merita sa fie respectat din plin...ieri era plin de unsoare omul (deh, meseria); i-am strans mana, asa cum era, murdara...nu consider ca am facut ceva sub demnitatea mea, si nu consider ca omul ala nu merita macar atata lucru...chiar daca eu eram in costum si la cravata...

Respectele mele! thumbsup.gif
drabisan
Dar de ce sa fie munca fizica injositoare?
Pentru mine e un meserias ala care schimba repede un bec si ii multumesc. Eu nu sint bun la asa ceva.
Si, similar, 2 comenzi intr-un echipament, sau 2 clickuri de mouse, nu inseamna mare lucru. Dar daca nu stii sa le faci...

Da, nu ne-am nascut egali si nici perfecti, dar o treaba facuta bine de un om e apreciabila, indiferent de treaba. Nici datul cu matura nu e un job pe care sa-l putem face toti bine...

Parbrizul se putea demonta in citeva minute cu o caramida, dar aia nu e treaba bine facuta...deci e apreciabil ca au facut-o bine.

A, ca traim in lumea in care traim...asta e alta problema, si e a noastra, a tuturor.
adrian_flavius
Drabi, uite de aia imi place mie sa pierd timpul pe aici, pe forum...ca mai gasesc si alti oameni care gandesc ca mine... thumbsup.gif
vlademir
Service-ul din Pitesti: nota 9. Au rezolvat probleme pe care cei din Pipera nu au fost in stare sa le rezolve (parerea mea este ca nici nu si-au batut capul = nesimtiti). Cotiera nu mai trepideaza la ralanti, portbagajul nu mai scartaie, cam astea au fost problemele mele mari. Se scade un punct pentru ca facusem programare prin telefon dar la fata locului nu s-a mai gasit programarea in calculator, noroc ca aveau loc in service sa o bage si pe a mea. In rest, recomand cu caldura sa nu bateti drumul pana la Pipera sau Splai, mai bine o plimbare usoara pe autostrada.
tibi*
CITAT(vlademir @ Apr 25 2008, 05:44 AM) *
Service-ul din Pitesti: nota 9. Au rezolvat probleme pe care cei din Pipera nu au fost in stare sa le rezolve (parerea mea este ca nici nu si-au batut capul = nesimtiti). Cotiera nu mai trepideaza la ralanti, portbagajul nu mai scartaie, cam astea au fost problemele mele mari. Se scade un punct pentru ca facusem programare prin telefon dar la fata locului nu s-a mai gasit programarea in calculator, noroc ca aveau loc in service sa o bage si pe a mea. In rest, recomand cu caldura sa nu bateti drumul pana la Pipera sau Splai, mai bine o plimbare usoara pe autostrada.


Subscriu la ce ai scris in sensul ca cei din Pipera nu prea isi bat capul...
Am reusit sa rezolva problema scutului de motor cu cei din Pitesti atit de usor ca nu-mi venea sa cred,iar programarea m-a uluit total(foarte repede),au facut-o pe miercuri saptamina viiotare.
La cum decurg lucrurile si daca voi fi multumit de pestarea serviciilor de cei din Pitesti voi renunta definitiv la service Pipera.

PS:Am ridicat din Pipera niste bandouri si aparatori de noroi si nu exagerez ca a durat 45min pina l-am primit si achitat.Apoi am incercat sa ma programez pt.vopsire+montare bandouri si aparatori.Ba nu era persoana si s-au dus sa o caute(a durat ceva),ba erau bandourile gata profilate adica necompatibile la vopsit(desi am specificat clar ce doresc sa fac) si s-a mers sa se discute cu cel de la distributie(iar a durat ceva),ba nu s-a putut face programarea decit in iulie si de fapt nici nu prea erau de acord cu programarea pt.asa ceva minor si uite asa a mai trecut o ora si am rezolvat ce? verymad.gif
OvidiuH
E un val măricel de incompetență la service-urile Toyota din București. Mult haos și în Pipera și la ToyoMotor.
vlademir
Castiga banii prea usor, asta e explicatia. Dar din partea mea, e mult PA, nu ma mai prindeti prin Bucuresti.
Hoinaritza
Dupa a 4 a vizita la service in Iasi (2 revizii - 1000 si 15000 km - si 1 programare pentru inlaturarea unor greierasi si 1 pentru AC ce duhnea) dau din toata inima 10 baietilor. Programarea e respectata, tratament de calitate - atat Grasancei cat si noua. Ne-au lasat sa stam langa masina cat timp au schimbat ulei si filtre la ea, ne-au raspuns la absolut toate intrebarile. Am vazut ca oamenii s-au straduit sa ne rezolve problemele si sa plecam multumiti de la ei. Pentru inlaturarea greierilor baietii au zis ca o tin azi 6 ore... 6 ore au tinut-o. Dimineatza la 7 am lasat masina la ei, la ora 14 m-au sunat ca e gata. Au desfacut bord, au curatat praful din interior, au izolat si acum totul e ok. Plus ca au gasit si alti greierasi de care eu nu stiam. Rezolvat si aia.
10
Hoinar
QUOTE (Hoinaritza @ Apr 30 2008, 06:15 PM) *
....Plus ca au gasit si alti greierasi de care eu nu stiam. ...


Nevasta...te duc la o vizita la ORL? laugh.gif

ps1: iar mananc rece diseara daca vede mesaju biggrin.gif.
ps2: SORRY DE OFF-TOPIC, da' nu m-am putut abtine whistling.gif laugh.gif
redbyst
QUOTE (redbyst @ Apr 13 2008, 12:20 PM) *
Despre toyota Bacau poate sa imi spuna si mie cineva ceva impresii?

Chiar nu imi raspunde si mie nimeni? ca slava domnului am vazut o groaza de toyote prin oras!!!!!!
FAR EASTERN
N-o fi avut nimeni nevoie de serviciile service-ului... ") thumbsup.gif

tibi*
Si iata ca se poate si repede si bine.Azi am fost la Pitesti pt.comanda facuta(scut motor) si montare binenteles.
Baiatul de la receptie si mecanicii f.amabil,m-au lasat sa vad scutul inainte de montare si mi-au explicat cum vine prins.
Totul a durat 20min.Pret 600ron scutul si aprox.75ron manopera.
Ireprosabil.NOTA 10. thumbsup.gif
M A R I A N
Apropos de scut, vorbeam cu un mecanic auto (nu de la Toyota) despre cold air intake-ul pe care o sa mi-l montez pe TS si-mi zicea nici sa nu ma gandesc sa-mi pun scut metalic pentru ca si asa in compartimentul motorului sunt temperaturi mari.
Iar daca vara pe canicula se mai incinge si scutul metalic (care nu prea are gauri de aerisire si care acopera toata partea de sub motor care acum este libera) s-ar putea ca cold air intake-ul sa nu mai faca fata la temperaturile extrem de ridicate de la motor si sa faca mai mult rau decat bine... unsure.gif

S-ar putea sa aiba sens ce spunea tipul...
FAR EASTERN
...pai iti pui scut si un hot air intake teehee.gif teehee.gif teehee.gif
M A R I A N
QUOTE (FAR EASTERN @ May 14 2008, 03:52 AM) *
...pai iti pui scut si un hot air intake teehee.gif teehee.gif teehee.gif


E buna asta...

Ce-ti pasa, la tine motorul nu suge aer, ci curent de la baterie...
bebelacus
cine stie, daca a facut recent chiar, cit costa revizia de 15,000 km la aygo benzina?
alecspricop
TOYO M SPLAI - -1 daca s ar putea:
- reparatii de tinichigerie si vopsire "in pauza de tigara/cafea" dupa cum a remarcat cu trstete un prieten tinichigiu de al meu. O aripa fata care nu isi mai pastreaza forma initiala, lufturi care nu mai sunt ca inainte
- si au batut joc de programarea mea, ma amanau tot timpul si "reparatia" s a prelungit cu vreo 10 zile
- am avut proasta inspiratie sa mi montez la ei senzorii de parcare si alarma....mi au patat tapiteria cu tot felul de amprente, pe alocuri, la imbinari, pe unde au bagat firele, marginile tapiteriei au ramas pe afara, iar cel mai dureros - masca de protectie a difuzorului de inalte de pe portiera fata sofer mi au dat o jos pt a trece un fir de la telecomada alarmei, probabil ca au rupt vreun clips, drept pt care mi au lipit o cu superglue. Amprentele au amas si acum (reparatia a fost facuta in 10.2007)

TOYOTA BRASOV - nota 9 spre 10
- noiembrie 2007, revizie 30k km. Am programat prin tel pt 09.00, am intirziat 4 ore dar cind am ajuns nu am asteptat deloc
- inainte de a intra pe rampa, seful de la service s a urcat la volan linga mine si a dat o tura cu ea prin zona, inclusiv pe teren mai accidentat (omul avea ttraseul lui). A constatat ca aveam si un mic greieras undeva la imbinarile de la bord, drept pt care l a sesizat ulterior si celor de la service
- cu totul a durat ~ 2 ore, mecanicii pareau destul de profi. Bineinteles ca au asezat si folii de protectie acolo unde era cazul
- pe drumul de intoarcere catre bucuresti, o domnisoara foarte draguta m a intrebat daca sunt multumit de serviciile lor si daca masina se comporta bine. Foarte amabili si prompti.

Precizez ca eu am ajuns la ei cu vreo doyua zile inainte de deschiderea oficiala

p.s. cu toate astea, acum, cind fac 45.000 km cred ca voi merge la cei de la pitesti (am biroul in Militari si imi este mai la indemina decit Brasovul), mai ales dupa ce am citit aprecierile voastre.
p.s.2 Stie cineva daca cei de la Pitesti sunt buni si la lucrari usoare de tinichigerie si vopsitorie? (cei de la CASCO mi au dat acord de vopsire toatla in urma zgirieturilor suferite de a lungul timpului)
khru3l
Stie cineva de bine sau de rau despre serviceul Toyota din Constanta?

PS: am gasit numai o parere pana acum pe acest topic.
OvidiuH
Ultima chestie observata la ToyoMotor, au modificat modul de taxare al manoperei, cel putin la tinichigerie-vopsitorie. Ora tehnologica = 130 RON + TVA.
Deci de la 25 EUR/ora acum vreo 2 saptamani s-a ajuns la 36 EUR, o crestere de peste 30% !
mortzy
GeniusMotors Sibiu - 9.5 (întotdeauna există loc de puțin mai bine)

2 vizite la service ul din Sibiu și amabilitatea, răbdare (pt toate întrebările puse de mine) nu s au schimbat.

1. vizită revizie 30.000 km
- eu pregătit pt schimbat plăcuțe, filtre, etc etc ("speriat" de ce am mai citit pe forum la reviziile de 30.000 prin București)
- ei schimbat doar ce era n carte, nici măcar filtre (deși am insistat) -> au spus că nu este nevoie deoarece eu le am schimbat la 15.000

2. vizită pt bătaie ușoară stânga și scârțâit la frânare
- iar pregătit să schimb tot (eventual și filtre să nu mai mă stresez la 45.000)
- plăcuțele sunt ok (au curățat ceva nisip sau habar n am că nu mai scârțâie) -> uzate puțin sub jumătate.
- "bătaia" la roata stângă era de la ceva joc la etrieri sau pe acolo, rezolvabilă n 15 min.
- au schimbat doar filtru polen, restul au considerat că este ok.

Au avut răbdare cu toate întrebările mele (unele puse mai mult de 2 ori) răspunzând foarte amabil și vizibil neenervați de orice porumbel aș fi scos.

Mi a lăsat impresia că pot merge liniștit acolo că nu o să plătesc mai mult decât trebuie.

Ce ar mai putea îmbunătăți:
- facturarea (am așteptat 20 min să plătesc în condițiile n care o singură persoană era n fața mea)

o să revin cu impresii după revizia 45.000 (probabil tot aici)
M A R I A N
Eu sunt de parere ca filtrele trebuie schimbate la cel mult 10000 km daca masina merge in orase superpoluate gen Bucuresti, Galati etc.

Ti-au aratat ambele filtre si erau albe (curate/neprafuite)?
mortzy

așa ziceam și eu. ăla de polen era negru și plin de gâze. cel de aer era ok, puțin gri. eu m am dus cu gând de schimbat dar dacă ei au spus că nu i nevoie nu mi am mai bătut capul.
ZORRO
CITAT(mortzy @ Jun 9 2008, 02:55 PM) *
așa ziceam și eu. ăla de polen era negru și plin de gâze. cel de aer era ok, puțin gri. eu m am dus cu gând de schimbat dar dacă ei au spus că nu i nevoie nu mi am mai bătut capul.

Filtrul de polen poate fi cu carbon activ (carbune) asa ca in acest caz nu este alb nici cand il scoti din cutie. Toyota monteaza din cele cu carbon activ din fabrica.
Cele cu carbon sunt mai bune(elimina si o parte din mirosuri) dar si de 2-3 ori mai scumpe decat cele simple doar din hartie.
M A R I A N
Eu am ambele masini facute in Japonia si nici una nu a venit cu filtre cu carbon activ ci filtre obisnuite (albe) Denso. Nici la revizii nu am vazut (si nici nu aveau pe stoc) filtre cu carbon activ, am pus doar Denso poloneze.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.