Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Teutonul invincibil - BMW 330i
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4
Impulse
Dupa ce a fost declarata World Car of the Year award 2006 http://www.wcoty.com/media/?release=23&year=2006
iata inca un versus ce confirma din nou suprematia lui BMW 330i si menit parca sa inchida gura carcotasilor sau a celor care ii refuza suprematia doar din considerente personale nicidecum din experienta proprie.
In mod repetat s-a sustinut ca anumite marci ar fi mai bune, mai performante sau cu muuult mai ieftine.... adica vechea abureala :bash: Precum se vede, odata ce concurenta incearca sa vina cu modele care sa confrunte bavarezul, pretul creste semnificativ ajungand sa coste ca si BMW-ul. De ce? pentru ca, pentru a concura in aceasta liga trebuie sa vii cu alte materiale iar calitatea costa! Bine, mai sunt si dintre cei care arunca performantele si calitatile unei masini la gunoi in detrimentul unui DVD de toata jena sau mai stiu eu ce acareturi slabe care nu fac altceva decat sa confirme faptul ca respectivii nu sunt fani ai masinilor (motoare, transmisii, manevrabilitate, stabilitate) ci altceva. Prin urmare cred ca daca as fi in locul multora mi-as trage singur un rand de palme iar data viitoare as deschide mai bine ochii blink.gif intrucat testul de fata le compara doar dupa segmentul pret.

$35,000 Sports Sedans

Locul 8: Saab 9-3 Aero
Locul 7: Volvo S60R AWD
Locul 6: Cadillac CTS
Locul 5: Audi A4 3.2 Quattro blink.gif
Locul 4: Acura TL laugh.gif
Locul 3: Infiniti G35
(va mai amintiti de alt test refuzat de domniile voastre?: http://www.motortrend.com/roadtests/sedan/...ison/index.html
Locul 2:Lexus IS 350
dar de discutia de aici va mai amintiti?:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8030&start=0
Locul 1 : BMW 330i

Si acum testul:
http://www.caranddriver.com/comparisons/99...rts-sedans.html

Dupa cum reiese din testul respectiv, BMW detine nota maxima la :
"fit & finish" - finisare (va mai amintiti de calitatea materialelor, imbinari si lufturi?) -
"exterior styling" - adica desi unii o vad urata (ce ziceai Halba?) se pare ca place multora,
"performance" - normal; este intrecut doar de motorul Lexus care este mult mai mare. 3.5 versus 3.0. Altfel BMW rules!
"engine flexibility" - normal, motorul asta rocks! :proud: ,
"fuel economy",
"engine NVH" (in traducere -noise, vibration and harshness) - BMW-ul domina peste ceilalti concurenti :punk:
"transmission" - ce mai buna dintre modelele de fata. Dar asta este normal.. doar este un BMW, nu? biggrin.gif
"performance" - inca o data BMW s-a dovedit "The Ultimate Driving Machine"
"Steering feel" - la agalitate cu cativa dar nicidecum mai prejos.
"Brake feel" - din nou la superlativ
"HANDLING" - BMW isi mentine titlul de campion al manevrabilitatii! :1:
"RIDE" - Si aici, din nou campion! :1:
"Gota have-it factor" - de-a dreptul covarsitor cat de multi aspira la aceasta masina! :coolspeak:

Concluzia testului: ...oh, what a machine!


Intrebare:
de cate teste aveti nevoie ca sa va declarati invinsi?
Nu de alta dar BMW RULES!
ozz86651
biggrin.gif Eu-s de acord cu Iulian. Esti nebun.
air_wolf
mai bine postai direct in combat zone biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
James Kilowatt
35.000USD ->330i blink.gif ???? What a country... emigrez!!!!!! Aici iei 120d cu banii astia., sau poate 130i sh... sau cea mai ieftina serie 3, 320i de baza...

330i sport e 42000 euroi....
HalbaSus
Mai las aici un pic topicul ca mi-e lene sa-l mut chiar acum... dar daca nu il mai vedeti pe aici sa stiti ca s-a mutat in Combat zone biggrin.gif

QUOTE
"exterior styling" - adica desi unii o vad urata (ce ziceai Halba?) se pare ca place multora,

Imi mentin parerea ca diferenta dintre E46 si E90 e la fel de mare ca diferenta dintre Eva Longoria (E46) si Bjork (E90)... Sunt convins ca unii o gasesc atragatoare si pe Bjork... ca doar gusturile nu se discuta.
Dar cine stie, poate cei care au dat notele nu s-au uitat la spatele masinii. Sau erau niste taranoi americani care nu aveau pic de stil biggrin.gif
Sorin82761
A participat si Alfa 159? blush.gif
Iulian HondaFan
omul nu e doar nebun e si amnezic... de comparo-ul asta am mai discutat. nu am contestat ca 330i nu ar fi cel mai bun dinamic, dar sunt cateva aspecte la care este depasit de concurenta...

@MR - masinile din test sunt in jur de 35K. unele putin sub, altele -i.e. BMW330i biggrin.gif - cu mult peste. un 330i fara idrive si navi, manual si dotat cat TL-ul meu e 42K. nu zic ca nu e mai multa masina dar 10K sunt muuulti bani pe care io nu ii vad justificati.

iata ce zice C&D

QUOTE
BMWs win many of our comparison tests for the same reason marathoners prefer running shoes to mukluks. They just work better for the task at hand.

Our 330i labored hard to lose. The electrical ticks began shortly after it was delivered. The new 3-series has a push-button start. Ours would work only after several exasperated pushes and fiddling with the key. Why, we wondered in the free moments this created, must you even insert the "key" into the dash when many push-button systems, including the IS350's, allow the radio-transmitting key fob to roam free?

Then the ABS lamp lit. We tried to execute one stop on our high-desert test road and nearly executed a 360 spin at 70 mph instead (thus, our braking number is from a previous test). daca ti se intampla asta pe highway la ora de varf? Shortly thereafter several airbag-malfunction warnings lit up. Maybe it was just a coincidence.

Even with its dash ablaze in emergency alerts, the 330i wormed its way into our hearts. The 3-series is the BMW franchise, accounting for 60 percent of the company's sales. No wonder it feels the least altered, the least Bangle-ized, by its model changeover. The core BMW traits are all there: slot-car steering response, implacable structural rigidity, sublime balance. See your path through a corner, and the BMW nails it with a wrist flick. It doesn't clomp, it doesn't float, its throttle doesn't surge or cause the driveline to buck. It doesn't force you to wrestle with mushy controls or negotiate with bionic brains. It just makes every road your personal pavement playpen.

It helps that this 330i was ordered just right, meaning with a six-speed manual and without the wonky active steering and the atrocious iDrive. Both are warts on the options sheet to be avoided at all costs. Buy an aftermarket navigation system if such things matter to you. The new 3's interior, although beautifully tailored with wood accents and leather sport seats, didn't satisfy all. The radio display is hard to read and harder to operate, the A/C struggled in the heat, and the dash is a meniscus that curves coldly away from you. It's easy to feel like just a cog in the machine.

But, oh, what a machine!


parerea mea: 330i ( acum 335i) este cea mai reusita masina din clasa ca dinamica. designul mise pare distinctiv... putin flashy dar per total imi place.

minusuri (dupa mine): habitaclu cam ingramadit ( cam cat A3-ul meu), design cam rece ( desi ingrijit si discret/elegant), RWD . io fac naveta zilnic ( cateodata si de 2 ori pe zi) la un cabinet la tzara la 25km de oras si cam 1-2 saptamani pe an conditiile meteo sunt vitrege... si nu vreau sa ajung in santuri cand am de ajuns la vreo urgenta ceva. e drept alternativa unui Wrangler SH pentru vreme rea... problema nr.1 pt. mine este pretul nejustificat de mare. daca neamtul ar da masina cu vreo 3-4000$ mai ieftin io as cumpara-o si mi s-ar parea "fairly priced".

TL-ul a costat cu 10k sub 330i... este aproape la fel de rapid, este mai spatios . tot zilnic imi duc si aduc fetitza de la gradi si chiar apreciez acum spatiul amplu care il am fata de A3. aceasta masina ofera dinamic 95% din ce ofera un 330i ( sprint, reprize, slalom, frane), se devalorizeaza relativ la fel de putin ca si un BMW, are un interior care dpmdv este la fel de bine finisat ( hai sa zic ca serie3 cu piele si alea e un 5% peste). in umila mea parere 330i e masina mai buna, dar cu un 5%... ori pretul este cu peste 25% mai mare....

si inainte sa cumpar TL-ul am fost si la BMW.. am vazut si pipait marfa, am dat o tura cu un 325i automat ( ca nu aveau nici 330i si nici 325 manual). nice ride, putin cam stiff si pret 36k... no offence, TL-ul e mai fun to drive si mai comfortabil si cu 4K mai ieftin. 4k in retirement fund acum la un 5-10% anual in 20 de ani sunt 15-20k... o masina cu 4k mai scumpa acum peste 5 ani valoreaza cu mai putin de 500$ peste cealalta... si ambele valoreaza sub 1/3 din cat costa acum...
Dany_s
HAHHAHAHAHA

Impulse are amnesia!

S-a discutat si rediscutat despre exact acest test de anul trecut pana in primavara! Si Impulse a participat la acea discutie

of of....drugs are bad for you


PS: tot as lua oricare dintre celelalte 7 concurente inaintea lui 330i sau 335i. Exterior de Kia combinat cu interior de Lada. No thanks.
f1anatic

"The Führer promised to motorize Germany. In 1932, 104,000 motor vehicles were manufactured, 33,000 people were employed, and goods with a total value of 295,000,000 marks were produced. In 1935, 353,000 vehicles were manufactured, Over 100,000 people were employed, and the value of goods produced was 1,150,000,000 marks. The Führer gave 250,000 people's comrades jobs in the auto industry and its suppliers. German people: Thank the Führer on 29 March! Give him your vote!"
f1anatic
QUOTE(Impulse)
Concluzia testului: ...oh, what a machine!


Intrebare:
de cate teste aveti nevoie ca sa va declarati invinsi?
Nu de alta dar BMW RULES!



"Into Dust with All Enemies of Greater Germany."

Sieg Heil ! BMW über alles !
Impulse
Ce face rautatea si invidia nene.... :ntz:
La unii. Ca la altii ...combinata cu nestiinta... :doh:
Impulse
Mai Halba. Nu mai muta versus-urile la Combat Zone! Este un versus intre 8 modele de masini si merita sa stea la Versus. Daca altii aduc thread-ul respectiv in situatie de combat, faci o copie si o pui acolo cu reply-urile lor de combat. Who cares de ele? Insa cele civilizate sa ramana la versus.
Este un loc public si daca eu imi parchez masina legal acolo unde trebuie tu nu ai voie sa o muti fara acordul meu cu toata dorinta altora. Ai inteles ideea?
James Kilowatt
@Impulse
In afara de mesajul tau si cel al lui Iulian, toate celelalte au fost in cel mai bun caz pe langa subiect (inclusiv al subsemnatului) blush.gif
Combinat si cu titlul, e un topic mai apropiat de combat - pro si contra BMW decat de versus...
Iulian HondaFan
topicul asta ar trebui alaturat celui de aici:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8030&start=0 (asta e linkul pus si de Impulse, dar probabil ca atunci, ca de obicei, nu a citit decat ce posteaza el).

acolo este citat si C&D si MT si sunt insirate aceleasi argumente... e un deja vu inca o data si "all over again"... biggrin.gif

deci propunerea mea este ca toata tarasenia sa fie mutata acolo si sa ma sprijiniti in recomandarea catre Impulse de a nu sari dozele de medicatie nici macar in week-end.
Impulse
NotA:
testul de fata este prezent in Car&Driver November 2006. Deci este de actualitate.
Iulian HondaFan
e facut insa in Oct 2005 asa cum se si specifica pe prima pagina de web a articolului...

ti-a dat taticu' bani de C&D luna asta? biggrin.gif
HalbaSus
Impulse, topicul acesta (si toate cele similiare care au fost sau vor urma) isi gasesc locul in combat zone si nu in versus. Motivul este simplu, nici tu nici iulian nu doriti sa va cumparati o masina dintre aceste 8. Iulian deja a ales acura, tu ai ales deja bmw, de asemenea e putin probabil ca cineva de pe acest forum sa isi puna intrebarea "ce masina sa iau dintre aceste 8 modele" pentru ca jumatate din lista nu se comercializeaza in romania.
In versus ar fi bine sa lasam topicurile care sunt folositoare pentru restul utilizatorilor, nu cele in care invariabil se ajunge la "pro-contra bmw".

Revenind la topic. Motivele pentru care le-a placut BMW-ul in ciuda faptului ca bordul facea ca un pom de craciun luminat de led-uri de avertizare a fost:

QUOTE
Even with its dash ablaze in emergency alerts, the 330i wormed its way into our hearts. The 3-series is the BMW franchise, accounting for 60 percent of the company's sales. No wonder it feels the least altered, the least Bangle-ized, by its model changeover.


Si aici sunt de acord cu ei... Pana la urma tot ce a reusit sa strice bangle la masina asta sunt stopurile... DA stopurile sunt importante deoarece strica tot designul dorsal al masinii, dar daca uiti din fata sau din lateral masina arata chiar bine de tot, pastrand ADN-ul predecesorului sau... repet... cu conditia sa nu te uiti din spate.
Cei de la Topgear spun ca BMW-urile facute de bangle sunt urate probabil fiindca sunt antigermani, cei de la AMS spun ca bmw-urile facute de bangle sunt urate probabil fiindca sunt conservatori, cei de la car and driver spun ca bangle-ismul nu e bun... trebuie sa recunosti: bangle is doing a lowsy job. Si nu e vorba doar de criticile aduse de presa. E vorba si de reactiile BMW-ului:
- Seria 7, la vre-o 2 ani dupa aparitie a beneficiat de un facelift pentru a "atenua" creatia lui bangle, modelul precedent (E38, nu a beneficiat de nici un facelift in 6 ani de existenta)
- Seria 3 coupe (care a aparut la doar 1 an dupa varianta sedan) nu mai pastreaza stopurile de pe varianta sedan, practic singura "inovatie" adusa de bangle. Prin aceasta "restilizare" E90 coupe devine (cel putin in ochii mei) cel mai frumos sedan coupe de pe piata, la fel cum a fost si predecesorul sau.
Si de alte date statistice:
- E drept ca vanzarile BMW au crescut, dar cresterea cotei de piata BMW s-a datorat in special problemelor cu care se confrunta Mercedes, de altfel de "caderea" Mercedes au profitat mai mult Audi si marcile japoneze.

In 2005 vanzarile Mercedes au scazut cu 5.5 procente, in timp ce audi a crescut cu 5.5 iar BMW cu 5... in tot acest timp Subaru a crescut cu aproape 11% iar Honda cu 17%...

http://www.vda.de/en/aktuell/statistik/jah...ngen/index.html
Impulse
Dude, whatever. In felul acesta stiu ce am de facut. Voi stii unde sa construiesc ceva fara sa va mai bagati voi nasul.

Forumul acesta incepe sa semene cu o dictatura clara. Sunt arii unde nu mai intru intrucat altii au deja atitudini de-a dreptul dictatoriale si elimina absolut tot ceea ce nu doresc sau nu le cade pe plac. Eu raman moderator pe aria mea unde accept si criticile si laudele atata timp cat se pastreaza un limbaj cizelat si discutiile se desfasoara in conditii de amiabilitate si respect reciproc. Din pacate pe aria ta acestea nu se prea gasesc. Doar te ascunzi sub scutul mediocritatii, ba dand dreptate unuia cand nu are, ba cantand osanale altuia, ba abtinandu-te atunci cand nu este cazul doar din considerentul de a nu fi luat sub lupa haitei. Mie nu imi este nici rusine si nici nu am vreo jena in a spune ceea ce gandesc si nici teama nu-mi este sa mai iau de piept cu toti atunci cand am dreptate. Tine de caracter... In general cei slabi reusesc doar atacand in haita. Este singura metoda care in ideologia lor le-ar aduce succesul. Dar ei stiu ca luati in particular nu reprezinta mare lucru.
Pe arii ca aceasta de exemplu, oamenii sunt jigniti de-a dreptul dar mataluta nu faci absolut nimic! Acest lucru nu s-ar intampla sub nici o forma pe ariile mele! Cine doreste sa vada nu are decat sa incerce...

Dar daca asa merge treaba, poate ma voi deda si eu la ceva similar, de prost gust si lipsit de bun simt, educatie si "printzipii" ca sa fiu in ton cu lumea si moderatorii respectivi.

Cat despre ceea ce crezi tu despre BMW este parerea ta. Restul sunt speculatii. Sunt mai aproape de domeniu decat vreunul dintre voi crede dar ma abtin de la a mai da raspunsuri pe care altii nu sunt capabili sa le priceapa.
Iulian HondaFan
QUOTE(HalbaSus)


interesante numerele... Mercedes numarul 3 pe piata germana ( si nr.1 intre marcile premium)... BMW si Audi ocupa pozitiile 4 si 5. Una peste alta intre primele 5 marci pe piata 3 sunt premium. Ford o considera marca germana biggrin.gif . ... se pare ca faptul ca Hitler il admira pe Henry Ford nu aramas fara consecinte, nemtii au adoptat marca americana ca fiind a lor.

intre marcile straine Toyota e pe locul2 imediat dupa Renault...
f1anatic
QUOTE(Impulse)
Dude, whatever.

Forumul acesta incepe sa semene cu o dictatura clara. Sunt arii unde nu mai intru intrucat altii au deja atitudini de-a dreptul dictatoriale si elimina absolut tot ceea ce nu doresc sau nu le cade pe plac. Eu raman moderator pe aria mea unde accept si criticile si laudele atata timp cat se pastreaza un limbaj cizelat si discutiile se desfasoara in conditii de amiabilitate si respect reciproc. Din pacate pe aria ta acestea nu se prea gasesc.


OMG ! Faza asta este monumentala ! Ramii draga moderator pe aria ta, ca nu ti-a cerut nimeni sa fii moderator pe ariile altora. Prima strachina.

Cred ca nimeni nu a eliminat ceva ce nu convine. A fost mutat undeva unde discutia se poate purta in contradictoriu, bazat pe experienta in trecut. Daca ti-ar fi sters sau inchis topicul, sau ar fi incercat sa il modereze, da, afirmatia ta era valida. Dar nu e cazul. A doua strachina.

Din punctul meu de vedere, daca nu mai vii pe forumurile versus sau combat, nu e nici o paguba. Eu nu vin pe BMW. Nu ma bag pe aria ta - cred ca ai constatat asta - nu iti atrag atentia cum sa moderezi aria BMW pe cind tu atragi des atentia altor moderatori cum sa isi faca jobul pe sectiunea sa. Nu stiu citi dintre noi vin pe sectiunea BMW si participa in discutii acolo ? Eu sigur niciodata. Mi se pare si normal ca atitudinea acolo sa fie idealista, politicoasa si amabila. Sinteti de-ai vostri printre voi, discutind despre voi si despre ce aveti sau vreti voi. Pe mine m-au dat afara de la gradinita cind am protestat la o faza din asta. Nu poti sa dai exemplu o comunitate omogena (forumul BMW) intr-o discutie de versus, pe un forum deschis tuturor membrilor si tuturor discutiilor. Asta cred ca e strachina # 3.

Iar daca acest forum ti se pare o dictatura...esti liber sa stai sau sa pleci. Ai mai spus si in trecut ca pleci, ca nu iti convine, ca nu poti avea nu stiu ce conversatii cu noi, etc. Si ai revenit de vreo 3 ori. Canada este o tara libera, so is Romania. Cu atit mai mult internetul. Atitudine din asta "M-am suparat pe voi, imi iau mingea si ma duc acasa" e o chestie de care multi dintre noi se lipsesc de 20 de ani sau mai mult. Asta ar fi cam 4 cincinale...
Dany_s
daca testul a aparut in octombrie 2005 cum putea sa apara si in revista din noiembrie 2006?

In editia noiembrie 2006 test comparativ e cu GS450H si alte 3 masini din clasa, Mazdaspeed 3, 335i, Escalade EXT si alte cateva deci nu stiu ce visezi tu acolo.

In rest, subscriu la ce zice Iulian.....medicamentele sunt necesare si in weekend, plz take them.
ozz86651
Mare parte din vinzarile la premium in DE sint catre flote si firme de taxiuri, nu numai persoane particulare.
Eu am mai spus ca nu sint de acord cu Halba. Bangle a facut lucruri urite si lucruri frumoase sau macar interesante/acceptabile. Cel mai urit lucru sint stopurile alea. E, mare chestie, o bucata de plastic lipita pe fundul masinii. Parca daca pui pe un trabant stopuri frumoase conteaza. Nu mi se pare teribil si e usor de rectificat la un facelift.
In rest e si asta un test ca oricare altul (intimplator cam coinncide cu parerile mele, daca lasam pretul la o parte) si altele au rezultate diferite.
330 e intradevar nu asa mult peste 35k dar fara optionale.. pe de alta parte masina nu vine chiar asa cheala, pe mine personal ma intereseaza mai putin optionalele. Dar fiind ca acum 330 dispare inlocuit de 328 si apare 335 ma gindesc ca acum e momentul pentru cei interesati sa cumpere unul cu vreo citeva mii discount... adica la pretul de chel dar cu ceva optionale.

Impulse: am vazut ca ai si zile in care poti fi rezonabil smile.gif. Nimeni nu s-ar lega de viata ta daca ai zice: domle, MIE imi place bmw si as da un ban in plus sau as lua preformante in minus la aceeasi bani pentru ca X si Y compenseaza diferenta de pret/performante. Da tu tot incerci sa ne vinzi noua gogosi aici ca bmw e steaua de pe cer si ca oamenii pusi in fata alegerii intre BMW si marca J aleg J pentru singurul si unicul motiv ca e ieftin. Lasa citatele din brosuricile publicitare ca esti ridicol. Majoritatea oamenilor au trecut de faza la care te afli tu acum "brus li il bate pe vandam" "tata meu e mai tare ca tac-tu" de pe la 12 ani (maxim).
Iulian HondaFan
330i baza e 36000$ cu destination charge inclusa.

pachetul premium - piele, oglinzi electrocromatice si cele exterioare power folding, bluetooth pt. telefon si homelink e 2100$

pachetul sport - roti si pneuri si suspensie sport si volan cu comenzi 1500$

scaune incalzite - 500$

radio satelit - 550$

total aprox. 40500$

asa are tot ce are un TL plus are senzor de lumina care aprinde automat farurile cand luminozitatea exterioara este scazuta, oglinzile exterioare foldable si electrocromatice, one touch windows si in spate, operarea automata a geamurilor de la distanta, un mic compartiment racit pentru o sticla de ceva si run flat tires. deci niste mici chestii in plus dar pe toate nu as da mai mult de 1500$.

de la 32500$ cat costa TL-ul fara navi ajung la 34000$... deci BMW imi cere 6500$ pentru o dinamica marginal mai buna (sprintul e practic identic) si pt. ca se cheama BMW... asta e cu vreo 3500-4000$ mai mult decat as fi fost dispus sa cheltuiesc vis-a-vis de celelalte masini de pe piata. masini care sunt excelente in dreptul lor...

e drept ca si IS350 ajunge pe la 40000$ deci as fi preferat 330i...

G35 vine similar echipat tot 32K... e mai puternic (aproape 300CP) deci mai rapid dar marginal mai slab dinamic. deci daca as fi la sud de zona cu zapada as merge probabil pe G35.

La preturile din Europa/Ro e insa greu sa gasesti ceva mai bun, exceptie fiind A4 3.2FSI quattro care costa cam pe acolo si daca as fi in Ro si avea banii as merge pe asta ( facand abstractie de diesel). tocmai am configurat asa ceva acolo si imi da un pret de fo' 42000 euro cu TVA pentru ambele... blink.gif :bash:

daca as fi in Grecia-Italia-Spania 330i ar fi masina ideala.

so thats it...

330i/335i este o masina super, este masina emblematica a BMW, toata stima, dar sunt cateva chestii care ma retin de a-l considera in toate situatiile. din 4 scenarii posibile imi iese numai intr-unul 330i... blush.gif
ozz86651
Daca TL ar avea diferential spre spate te-ar mai costa o mie doua in plus, deci iaca. Comparatia e mai cinsitita cu infinity si lexus. Din toate alea de acolo mi-as lua numai pachetul sport la 1500. Evident la aproximativ aceeasi bani (sau mai putini dar nu cu foarte mult) competitia ofera ceva mai mult atit in putere si dotari cit si in calitate, fiabilitate si finisari. BMW are un plus la handling. Pentru orice om sanatos la cap invingatorul e foarte greu de decis. Nici vorba ca bmw a zdrobit oastea adversa blink.gif .

Ce ma distreaza insa pe mine la maxim e larghetea de mina a oamenilor: pai ba, dai patrujdemii pe o masina si te calicesti la 3000$? Cita falsitate si ipocrizie: pai ba, de ce mama naibii va luati toti bmw cu diesel? dai patrujdemii si mai bine pe o masina si te calicesti la citeva mii la combustibil? Si diferenta diesel benzina eu zic ca e mult mai mare decit diferenta lexus/infiniti - bmw.
Iulian HondaFan
asta e chestie de FWD vs RWD... diferentialul pe spate are si avantaje si dezavantaje. desi RWD si FWD sunt diferite poti compara masinile. masele sunt apropiate ( chiar 330i e un pic mai usurel, dar nu cu mult) motoarele au puteri similare. cuplul e un pic mai mare la TL ( cei 200cc cilindree isi spun cuvantul) dar vine la turatii mai mici la 330i...

cu tot avantajul fizicii ( RWD si raport de mase 50/50, 330i nu scoate timpi mai buni nici in sprint, nici in slalom si nici pe skidpad... acelasi lucru e confirmat si de Edmunds:

QUOTE
The TL feels extremely confident on the street, but it took several runs through our slalom to confirm its status as one of the best-handling front-wheel drivers we've sampled. The steering is properly weighted and offers stellar feedback. The engine's broad torque range and progressive throttle response made powering through the slalom easy, and the smart chassis/suspension tuning allowed us to place the car easily between cones. Technically, it may not be as "fun" as a BMW 3 Series, but it obviously goes through the slalom just as rapidly.


si, surprinzator, Honda face o treaba foarte buna - un FWD care este la fel de rapid si aproape la fel agil cu cele mai bune RWD. depunctarea este mai mult pe criterii subiective si pare a fi legata de asteptarile soferilor care cer un comportament de RWD de la un FWD...

aici cred ca in final e diferenta dintre vanilie si ciocolata... fiecare e altceva dar fiecare poate fi delicioasa.
Impulse
QUOTE(Dany_s)
daca testul a aparut in octombrie 2005 cum putea sa apara si in revista din noiembrie 2006?

In editia noiembrie 2006 test comparativ e cu GS450H si alte 3 masini din clasa, Mazdaspeed 3, 335i, Escalade EXT si alte cateva deci nu stiu ce visezi tu acolo.

In rest, subscriu la ce zice Iulian.....medicamentele sunt necesare si in weekend, plz take them.


Am impresia ca tu ai nevoie de medicamente. Nu faceti altceva decat sa va dati cu stangul in dreptul dovedind ca va bagati in discutii intotdeauna doar cu supozitii si cu ideologia de turma. De unde reiese ca dai din gura doar ca sa te afli in treaba. Nu esti singurul don't worry.

Ti-am scanat prima pagina ca sa vezi bine. Internetul nu iti ofera intotdeauna informatii de ultima ora. Daca nu ai bani de revista zi-mi ca iti trimit eu.
Iulian HondaFan
n-or mai fi avut si ei cu ce sa umple revista si au reluat articolul de acu' un an... si te credem ca ai avut bani de C&D, nu e nevoie sa pui copii... biggrin.gif
ozz86651
Aia e revista de cel putin vreo 6 luni vechime... sau cel putin articolele din ea sint de anul trecut. Asa se face acum? blink.gif
Si daca aia republica de 5 ori un articol tu deschizi 5 topice?
DORU
Oameni buni, fiti rezonabili. Pasiunile pt anumite marci nu trebuie sa ne faca sa ne dusmanim sau sa ne jignim gratuit. Cate capete, atatea pareri si gusturi ! Fiecare din noi isi face un calcul personal, atat sentimental cat si financiar, apoi alege. Cine are un sac fara fund acasa nu cred ca devine fan al vreunei marci vreodata, asa ca... va rog sa fiti colegi inainte de orice altceva. Aici invatam impreuna, nu ne impunem pct de vedere sau argumentele. Multumesc ! arigato.gif
f1anatic
QUOTE(DORU)
[bAici invatam impreuna, nu ne impunem pct de vedere sau argumentele. Multumesc ![/b] arigato.gif


Unii au ramas repetenti la treaba asta. I personally dropped out of school !

Si stiti ce...revista asta a lui Impulse m-a facut curios...Nu am mai fost de vreo 2 saptamini pe la Borders. Lasa ca va raportez eu ce si cum. Oricum, nu vad de ce nu l-am crede ca e in numarul actual. Pe de alta parte stirea este veche. Poate cine stie, o fi vreun "update"- or fi avut acele masini (sau citeva modele similare) ca "fleet vehicles" si s-au gindit sa mai scoata un articol.
Dany_s
HAHAHA

https://www.neodata.com/hfmus/cdri/

Uite ce este in numarul din noiembrie 2006.

Uite aici revista pe care n-am avut bani s-o cumpar, o preamarite miliardar

ozz86651
Domle eu am citit cu siguranta mai toate articolele alea de cel putin 6 luni, pot sa le povestesc si am si scris de ele pe alte forumuri (comparoul Civic Si vs. Golf GTI de ex.).. ar fi si culmea sa se agite astia acum cu 330 care nu prea mai exista pentru ca nu se mai ofera de la anul (se numeste 328). N-am un CD la indemina acum, singura explicatie in defavoarea lor e ca au facut un numar din articole vechi. OK, dar asta tot nu-l scuza pe Impulse, topicul era deja acolo.

PS: am orbul gainilor, acu vad postul lui Dany. Impulse a gasit o revista veche in sala de asteptare la doctor si a plecat cu ea sub haina. Pai e frumos asa? biggrin.gif
Impulse
Asta este revista.
Impulse
Eu sunt abonat la ei. Pe noiembrie asta mi-a venit. Nu mai scrie luna ca de obicei ci scrie " Display Until December 19, 2006". Nu am remarcat asta pana nu s-a obiectat aici privitor la data. Probabil ca este vreun supliment, pentru ca de obicei revista soseste in jurul datei de 10 ale lunii.
Deci revista este de actualitate, cu data care se vede si nicidecum una de anul trecut cum au postat altii. In concluzie tot nu s-a cautat pe la o librarie sau tutungerie ci prin arhiva sau anticariat. Si asa vreti voi sa combateti.... As rade si eu ca ala care rade degeaba numai ca eu imi fac temele inainte sa deschid gura.
Oricum, discutia asta se putea purta si civilizat, fara presupuneri si atacuri la persoana sau jigniri. Multi dintre domniile voastre sunteti de-a dreptul lipsiti de bun simt. Cu asta am incheiat subiectul.
Otto73
Asta in US a fost cu ceva timp in urma (nu stiu ce luna)
Acum o saptamana am primit-o "car and driver" pe luna dec06 cea cu mustangul de 550cai pe coperta.
Este prezentat si audi R8 cu 420cai, ford edge, nissan altima 3.5SE,audi TT-S etc.
ozz86651
QUOTE
Oricum, discutia asta se putea purta si civilizat, fara presupuneri si atacuri la persoana sau jigniri.


Era gluma domle, stiam eu ca nu te lasi prins asa usor biggrin.gif .. doar eram curios cum s-a intimplat.
Oricum degeaba te superi ca problema e exact aceeasi: e un reprint al unor articole selectate. Te bucuri ca a cistigat bmw la fiecare reprint? Pai in 2100 o sa mai fie unul cu comparourile secolului si 2010 cu ale deceniului, pune sampania la beci. Iti spun de pe acum si cine cstiga biggrin.gif
Dany_s
mie mi-a expirat abonamentul in septembrie si am neglijat sa-l reinnoiesc (sau ma rog, am fost falit , ca sa-i dau ceva satisfatie lui Impulse)

ce ai tu acolo este clar un fel de supliment, nicidecum revista lunara. Au facut o colectie cu cele mai importanta comparos si le-au bagat in suplimentul asta. Deci vorba vrajitorului, la fiecare reprint o sa vedem un nou thread cu titluri de genul "bavarezul neinvins', "germanul fara egal" samd, ca noutate de ultima ora, toate referitoare la acelasi comparo din 2005?
Iulian HondaFan
e acum clar ca e un supliment anual in care dau testele comparative din ultimul an... testul citat e acelasi din oct 2005.

Impulse daca nu sustine el o tampenie pana in panzele albe nu e el insusi. biggrin.gif in plus nu se poate nici abtine sa nu se auto-aduleze un pic (" eu imi fac intotdeauna temele", ""eu nu ma schimb dupa cum bate vantul", "eu sunt pretentios", "eu am experienta cu masinile, nu ca voi soarecii de biblioteca")... la mine la tara despre asta se zice asa: "prostul daca nu-i si fudul, nu-i prost destul".

in disputa nu era in ce numar din C&D a citit el ci daca e sau nu acelasi test de care am discutat luni de zile in urma.
f1anatic
QUOTE(Iulian HondaFan)
e acum clar ca e un supliment anual in care dau testele comparative din ultimul an... testul citat e acelasi din oct 2005.

Impulse daca nu sustine el o tampenie pana in panzele albe nu e el insusi. biggrin.gif in plus nu se poate nici abtine sa nu se auto-aduleze un pic (" eu imi fac intotdeauna temele", ""eu nu ma schimb dupa cum bate vantul", "eu sunt pretentios", "eu am experienta cu masinile, nu ca voi soarecii de biblioteca")... la mine la tara despre asta se zice asa: "prostul daca nu-i si fudul, nu-i prost destul".

in disputa nu era in ce numar din C&D a citit el ci daca e sau nu acelasi test de care am discutat luni de zile in urma.


LOL. Well Iuliane...I'd be packing a 9mm if I were you.
Impulse
Dupa ce ti-am vazut caracterul, cum iti mananci de sub unghii, cat de avar esti, cata nesimtire ai si ce gandire ingusta ai, cum ti se pare anormal ca altii sa aiba mochetele curate in masina altfel ii cataloghezi drept nebuni, ce gusturi ai si ce pereti verzi posezi, ai intr-adevar dreptate: esti un mare TARAN!

Iar tie mai GOE aka f1anatic iti recomand sa stai in banca ta caci altfel nu mai pupi ciucalata. Scoti niste aberatii pe gura- pardon, pe tastatura- ca mi-e mie jena. Tu esti cel care a impus dictatura pe anumite arii pe aici, ma apuca scarba cand vad ce atitudini adopti vis-a-vis de ceilalti membrii si cum ii tratezi tu. Cred ca ai multiple personality disorder (/dissociative identity disorder) de tot semnezi cu "noi" peste tot. Probabil ar trebui sa te vizitezi cu taranul mai des. Nu stie sa puna un diagnostic dar poate iti obtine ceva medicamente pe gratis. Pacat ca trebuie sa conduci pana la el la tara unde lucreaza ca felcer. Altii cu cap lucreaza in centre medicale adevarate nu pe la cuca macaii.

Acum ma duc la un prieten ca am 2000 $ si doua lazi de bere si vreau sa imi pun trei turbo pe Chevroletul Aveo ca sa intrec orice M5 pe strada. Numai gandindu-ma la cat de iute o sa fie o sa ma sperii singur!laugh.gif
HalbaSus
All I can say is: God bless Combat Zone ! :notworthy: :1: :clapping:

Eu aduc berea, careva sa aduca si floricelele si alunele... biggrin.gif
air_wolf
QUOTE(HalbaSus)
All I can say is: God bless Combat Zone ! :notworthy: :1: :clapping:

Eu aduc berea, careva sa aduca si floricelele si alunele... biggrin.gif


tu mai bine zi cind apari in bucuresti, ca eu mor de sete. biggrin.gif
HalbaSus
Inainte de sfarsitul anului sper sa ajung in bucuresti asa ca tine berea la rece smile.gif... dar sa nu o dam in off-topic ca e pacat de subiect.
Iulian HondaFan
QUOTE(Impulse)
Dupa ce ti-am vazut caracterul, cum iti mananci de sub unghii blush.gif ,

cat de avar esti, cata nesimtire ai si ce gandire ingusta ai blush.gif ,

cum ti se pare anormal ca altii sa aiba mochetele curate in masina arigato.gif

altfel ii cataloghezi drept nebuni, ce gusturi ai si ce pereti verzi posezi biggrin.gif ,

ai intr-adevar dreptate: esti un mare TARAN! :wave:

Iar tie mai GOE aka f1anatic iti recomand sa stai in banca ta caci altfel nu mai pupi ciucalata. Scoti niste aberatii pe gura- pardon, pe tastatura- ca mi-e mie jena. Tu esti cel care a impus dictatura pe anumite arii pe aici, ma apuca scarba cand vad ce atitudini adopti vis-a-vis de ceilalti membrii si cum ii tratezi tu. Cred ca ai multiple personality disorder (/dissociative identity disorder) de tot semnezi cu "noi" peste tot. Probabil ar trebui sa te vizitezi cu taranul mai des. Nu stie sa puna un diagnostic dar poate iti obtine ceva medicamente pe gratis. Pacat ca trebuie sa conduci pana la el la tara unde lucreaza ca felcer. Altii cu cap lucreaza in centre medicale adevarate nu pe la cuca macaii.

Acum ma duc la un prieten ca am 2000 $ si doua lazi de bere si vreau sa imi pun trei turbo pe Chevroletul Aveo ca sa intrec orice M5 pe strada. Numai gandindu-ma la cat de iute o sa fie o sa ma sperii singur!


ups! :angel:
Dany_s
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Impulse at his best!

Primele 2 paragrafe le inteleg, dar pe al treilea nu. Ce treaba are lada de bere si 3 turbo pe Aveo cu toata discutia asta? Pur si simplu nu vad absolut nici o legatura....ma rog, e Impulse.
air_wolf
- no comment!
f1anatic
QUOTE(Iulian HondaFan)
QUOTE(Impulse)
Dupa ce ti-am vazut caracterul, cum iti mananci de sub unghii blush.gif ,

cat de avar esti, cata nesimtire ai si ce gandire ingusta ai blush.gif ,

cum ti se pare anormal ca altii sa aiba mochetele curate in masina arigato.gif

altfel ii cataloghezi drept nebuni, ce gusturi ai si ce pereti verzi posezi biggrin.gif ,

ai intr-adevar dreptate: esti un mare TARAN! :wave:

Iar tie mai GOE aka f1anatic iti recomand sa stai in banca ta caci altfel nu mai pupi ciucalata. Scoti niste aberatii pe gura- pardon, pe tastatura- ca mi-e mie jena. Tu esti cel care a impus dictatura pe anumite arii pe aici, ma apuca scarba cand vad ce atitudini adopti vis-a-vis de ceilalti membrii si cum ii tratezi tu. Cred ca ai multiple personality disorder (/dissociative identity disorder) de tot semnezi cu "noi" peste tot. Probabil ar trebui sa te vizitezi cu taranul mai des. Nu stie sa puna un diagnostic dar poate iti obtine ceva medicamente pe gratis. Pacat ca trebuie sa conduci pana la el la tara unde lucreaza ca felcer. Altii cu cap lucreaza in centre medicale adevarate nu pe la cuca macaii.

Acum ma duc la un prieten ca am 2000 $ si doua lazi de bere si vreau sa imi pun trei turbo pe Chevroletul Aveo ca sa intrec orice M5 pe strada. Numai gandindu-ma la cat de iute o sa fie o sa ma sperii singur!


ups! :angel:


Ooh yeah

yeah yeah yeah yeah yeah yeah
yeah yeah yeah yeah yeah yeah

I think I did it again
I made you believe we could ignore each other Oh baby
It might seem like a crush
But it doesn't mean that I'm serious
'Cause to lose all my senses
That is just so typically me
Oh baby, baby

CHORUS:
Oops!...I did it again
I got played with my ego, got lost in the game
Oh baby, baby
Oops!...You think I'm a fool
That I'm sent from above
I'm not that innocent

You see my problem is this
I'm dreaming away
Wishing that BMW sycophants, they truly exist
I cry, watching the days
Can't you see I'm a fool in so many ways
But to lose all my senses
That is just so typically me
Baby, oh

CHORUS

yeah yeah yeah yeah yeah yeah
yeah yeah yeah yeah yeah yeah


Oops!...I did it again to my ego
Got lost in this game, oh baby
Oops!...You think that I'm sent from above
I'm not that innocent

CHORUS 2x
Otto73
Dupa :minigun: :bandit: :bash: bicycle.gif trebuie sa fie si pace band.gif :cheers:

PEACE PEACE PEACE
f1anatic
QUOTE(Otto73)
Dupa :minigun: :bandit: :bash: bicycle.gif trebuie sa fie si pace band.gif :cheers:

PEACE PEACE PEACE


"Trãiascã lupta pentru pace!"
ozz86651
biggrin.gif zi-le impulse. Numa nesimtiti aici cu pereti verzi!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.