Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Teutonul invincibil - BMW 330i
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4
G e o r g e
mama lor de tampiti , toti s-au aliat impotriva unuia singur ... pfff


buey la culcare voi astia multi
James Kilowatt
Nu conteaza... crezi ca toti mediocrii pot tine piept teutonului darz si neifricat? laugh.gif
Cum naiba se spune la "cavalerul luminii" in germana?
R a z v a n
am sunat la surprize-surprize sa va aduca la emisiune
pe toti
Lucian55
Trebuie sa recunosc ca aveti toti simtil umorului,serios biggrin.gif beer.gif
Oricum un lucru e clar: Fiecare are conceptiile lui despre o anumita marca sau masina, si nu i le poti schimba. Pe mine nu ma poate convinge f1 sau iulian sau altcineva ca am dat 10k $ in plus pe bmw sau eu sa ii conving pe ei ca masinea mea e mai buna. Nici unul dintre noi nu are dreptate, sau chiar daca are celalalt nu o va accepta nici un ruptul capului. Eu zic sa punem capat discutiei beer.gif
Xalanx
QUOTE(R a z v a n)
am sunat la surprize-surprize sa va aduca la emisiune
pe toti


Mai mergea si la "din dragoste", vezi poza de mai sus © air_wolf
R a z v a n
Xalanx no offence dar "killer dude" asta al tau are un radiator marfa.. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif am vazut parca un CLK cu masca d'asta... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
CPI
Era un CLS, nu CLK si intr-adevar era la fel de urit ca avataru' lui xalanx
Xalanx
QUOTE(R a z v a n)
Xalanx no offence dar "killer dude" asta al tau are un radiator marfa.. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif am vazut parca un CLK cu masca d'asta... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


este? sa-ti zic un secret - tipul nu-i tocmai real, e prototip. Si inca un secret: e teuton! whistling.gif

LE:
Just kidding - nu e teuton. Da' cum puteti spune totusi despre el ca e urat, huh? Un pic de simt estetic acolo? Nimic, aloo!?

E gingas si suav, ca sa zic asa. Si arata harmless.

Cum se spunea in Alien 4: "beautiful, beautiful butterfly".
Geroge73919
Stau si citesc topicul asta si ma sparg de ras, acum pe bune voi chiar nu intelegeti ca masinile germane sunt cele mai bune :ban: , eu cred ca mai degraba v-ati aventurat sa il contraziceti expre' pe impulse care nu a facut nimic altceva decat sa zica ceva care se stia de cand lumea si pamantul si pentru cei care inca nu sunt convinsi am mai jos dovada extrema la cele spuse mai sus :

http://www.youtube.com/watch?v=TTMKkPxei0I

Era un user care tot zicea ceva de masinle germane ca fiind "mizerii calarite pe autobahn" cu "mizerii" chiar nu sunt de acord cu cealalta parte a sintagmei da

PS Mama mama ce mi-as freca palmele sa pun si eu mana pe o mizerie din aia din film

Gata TOPIC CLOSED :wave: daca si dupa asta mai apar comentarii cu japoneze ... deja se depaseste limita penibilului
f1anatic
QUOTE(Geroge73919)
si pentru cei care inca nu sunt convinsi am mai jos dovada extrema la cele spuse mai sus :

http://www.youtube.com/watch?v=TTMKkPxei0I


Gata TOPIC CLOSED :wave: daca si dupa asta mai apar comentarii cu japoneze ... deja se depaseste limita penibilului


Si ce dovedeste filmul ? Viteza in linie dreapta ? No shit...By the way...masina aia este "modificata" - nu are speed limiter. Si bineinteles iresponsabilitate. Ah...si maninca prea multi dinozauri. Impress me with something else.
ozz86651
Altu care se crede la gradinita... lasa iotubul, groapa de nisip e mai incolea.
Geroge73919
QUOTE(ozz86651)
Altu care se crede la gradinita... lasa iotubul, groapa de nisip e mai incolea.


Mind your own business :argue: si traducerea pe romaneste : vezi-ti de jegurile tale (masini :puke: ) :bash:
Leone
@Geroge73919: acum eu inteleg ca e combat zone, dar asemenea exprimari chiar nu-si au locul....parca un pic de "common sense" n-ar strica.

cat despre filmuletele tale, tot ce pot sa zic e ca nu numai nemtii stiu sa faca masini care "alearga"....mai uita-te si in "curtea" altora sa vezi ca si aia se pricep!
Geroge73919
Da dar nemtii fac masini cu style and class pe cand restu sunt cam de duzina

Legat de bun simt cred ca trebuie sa ii atragi atentia colegului de mai sus eu i-am raspuns cu aceiasi moneda
f1anatic
GEROGE
Mi-ai pus o gramada de filmulete care nu imi dovedesc nimic in plus fata de ce stiam despre BMW.

Raspunde-mi te rog: ai vazut vreodata "in real life" (deci nu in poze, nu pe utube, nu ca macheta) un Nissan Skyline R34 ? Apreciez un raspuns cu DA/NU. Nu doresc comentarii in plus.
Geroge73919
Nu, dar M5 da
f1anatic
QUOTE(Geroge73919)
Nu, dar M5 da


Si deci tu ai pretentia sa am o conversatie cu tine cind nu poti urma niste simple instructiuni ?

QUOTE
Apreciez un raspuns cu DA/NU. Nu doresc comentarii in plus.


Oricum, dat fiindca raspunsul este negativ, atunci iti pot recomanda calduros sa vezi un Skyline in persoana...dupa care mai stam de vorba.

Daca vrei un raspuns mai detaliat...imi dai mesaj pe privat. Cu cea mai mare placere voi oferi o perspectiva mai profunda asupra lucrurilor.
air_wolf
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(Geroge73919)
Nu, dar M5 da


Si deci tu ai pretentia sa am o conversatie cu tine cind nu poti urma niste simple instructiuni ?

QUOTE
Apreciez un raspuns cu DA/NU. Nu doresc comentarii in plus.


mor de ris!!!! opriti-va, va rog!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Otto73
QUOTE(Geroge73919)
Da dar nemtii fac masini cu style and class pe cand restu sunt cam de duzina

Imi explici si mie din filmuletele de mai sus cum ai dedus ca nemtii fac cu style si klasse iar restul nu.
Eu spun ca singura masina de adevarata clasa germana este maybachul.
Geroge73919
Simplu ca buna ziua : te uiti la ele, si daca nu iti dai seama le mai vizionezi .... la un moment dat o sa vrei un M 5(aici e vorba de style) si asta nu e baiu mai important e sa ti-l poti permite si cand te uiti in buzunar ...gol (aici e vorba de clasa, ca iti dau altii clasa care il au ...)

Sfat "Get an M5 or die trying"

PS Apreciez intrebarea ca o gluma si raspund in consecinta blink.gif
James Kilowatt
Lasa ca dau si nemtii gherle in materie de clasa.... serie 1 si entry-level de la serie3 au un interior de coreeana, A si B-classe arata horror, Q7 e un castel de tigan cu turnulete, flori de plastic si buda in padure... biggrin.gif Cred ca am acoperit marcile premium, nu? biggrin.gif
A nu, a scapat Porsche.... desi Cayenne e la limita....biggrin.gif

Si mai sunt si vreo doua japoneze, italiene sau chiar americane care au oarece eleganta.
Impulse
Ce Skyline dude? Acum porcaria de Skyline o punem langa M5?
Macar ai mai ridicat stacheta. Probabil insa ca la Skyline iti trebuiesc 4 lazi de bere. laugh.gif
Daca ar fi avut Skyline clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5 poate imi luam si eu. Asa am ales pe cealalta. Skyline arata ca o japoneza simpla, (ceva gen un old Prelude for kids) pe cand M5 este o berlina stilata ce a linsat masini cu pretentii.

3 serie whatever level alegi dude nu arat ca o coreeana. Afirmatia asta se face cand nu prea esti in cunostinta de cauza.
Clasa B de la Mercedes este frumoasa si are eleganta ei, mie personal chiar imi place si ar trebui sa dau dovada de o nesimtire crasa sa o pun alaturi de o Kia sau Hyundai! :newblush:
Sau mataluta compari 3series cu Nubira ta? biggrin.gif

Q7 si porsche mai nou?

In sfarsit MR ti-ai dat cu stangu'n dreptu si ti-am vazut orientarea... Aferim! smile.gif
HalbaSus
Stiti bancul: "De ce s-au inventat gardienii publici ? R: Ca sa aiba si politistii de cine sa rada" ?

Geroge73919 (geez, ori ai un nume ciudat ori nu esti in stare sa ti-l scrii calumea), tu nu ai observat ca pe forumul asta Impulse e un fel de "politist" de care rade toata lumea ? Chiar vrei sa devii tu gardianul public ?

Cu alte cuvinte, cred ca si Impulse se va simti jenat de pledoaria ta pro-ariana. Iar afirmatiile tale au un suport cu atat mai mic cu cat in semnatura ai o masina pseudo-germana (sa nu-mi spui ca nu stii de cine tine opelul, sau ce scrie pe o serie din piesele de sub capota ta (GM)). Iar daca vrei sa "get M5 or die tryin" atunci sa stii ca esti destul de departe de scop... eu zic sa-l schimbi acum cat inca nu e tarziu... pana una alta Impulse macar se lauda cu un 530Xi si inca o puzderie de alte frumuseti germane si chiar japoneze (honda accord).
Impulse
Bravo Halba. Trebuia sa iti platesti cumva faptul ca te-am facut un pup-in-cur-ist notoriu. Da' imi sustin afirmatia: esti un tip fad, lipsit de personalitate si un kiss-ass fara pereche. Nu cumva sa superi pe careva si nu cumva sa iti sustii cauza ci ramai un ordinary guy.
In ceea ce priveste restul, iti doresc sa ma ajungi sau chiar sa ma intreci. Insa data fiind mediocritatea si faptul ca nu ai curajul de a-ti parasi carapacea imi spune ca nu o vei face niciodata. Sorry, man.
Geroge73919
QUOTE(HalbaSus)
Stiti bancul: "De ce s-au inventat gardienii publici ? R: Ca sa aiba si politistii de cine sa rada" ?

Geroge73919 (geez, ori ai un nume ciudat ori nu esti in stare sa ti-l scrii calumea), tu nu ai observat ca pe forumul asta Impulse e un fel de "politist" de care rade toata lumea ? Chiar vrei sa devii tu gardianul public ?

Cu alte cuvinte, cred ca si Impulse se va simti jenat de pledoaria ta pro-ariana. Iar afirmatiile tale au un suport cu atat mai mic cu cat in semnatura ai o masina pseudo-germana (sa nu-mi spui ca nu stii de cine tine opelul, sau ce scrie pe o serie din piesele de sub capota ta (GM)). Iar daca vrei sa "get M5 or die tryin" atunci sa stii ca esti destul de departe de scop... eu zic sa-l schimbi acum cat inca nu e tarziu... pana una alta Impulse macar se lauda cu un 530Xi si inca o puzderie de alte frumuseti germane si chiar japoneze (honda accord).


Nu prietene stii care e faza : pe forumul asta sunt detinutul cu numarul 73919(il urasc pe tembelul care a facut asta, ma loghez cu un nume si userul e altu :bash: ) iar legat de nume George ma cheama dar nu am de gand sa ma fac pensionar cu ij de mii de posturi si sa imbatranesc band beri virtuale cu tine beer.gif asa ca nu il schimb (Fii atent ca sa vezi ce imi poate pielea sa stii ca am proxy dc imi dai ban biggrin.gif ) asta ca sa vezi cat de prost sunt si nu stiu nici sa imi scriu corect numele
Legat de Impulse probabil ca si tu esti unul din frustratii care nu isi vor permite niciodata un M5 si faci ce face tot forumu', tu nu ai nimic cu BMW in sinea ta ce ti-ai mai freca mainile la volanul unui M5 dar datorita spiritului de turma iti e greu sa iti depasesti conditia si sa apreciezi ceva unic asa cum zice Impulse "clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5" prefer sa fiu gardianul forumului decat sa mananc kkt si sa scriu tot felul de bullshituri legate de o masina UNICAT

PS Mi-a luat-o inainte Impulse si in timp ce scriam a postat el, si ce coincidenta ca am observat amandoi acelasi lucru
Impulse
Bei SticlaSus, si Fordul facut in Germania este total diferit de cel din NordAmerica. In NordAmerica Fordul este catalogat drept o masina mediocra dar cel facut in Germania este total diferit. Eu am avut in Romania un Sierra Sport cu care nu am avut absolut nici o problema timp de doi ani si precum se vede, Ford se bucura de o foarte buna reputatie in randul europenilor. Deci afirmatia ta este nula. In primul rand Opel are propria casa de design in Europa si chiar daca este sub umbrela GM, in fapt nu au nimic in comun cu americanii. Din contra prapaditii de americani le iau munca nemtilor si o aduc pe continentul lor. Opel Senator s-a fabricat in NA sub Cadillac, noile modele Saturn sunt concepute de nemti si in fapt sunt munca firmei Opel. La urma urmei este vorba de seriozitatea si disciplina germana, nu de altceva. Uita-te la SAAB: de cand zace sub umbrela GM vai de capul lor. Saab impartaseste o groaza de elemente comune cu Cadillac si din pacate nimic calitativ.

Pentru fanii M5:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2...5&q=m5board
Leone
QUOTE(Geroge73919)
Simplu ca buna ziua : te uiti la ele, si daca nu iti dai seama le mai vizionezi .... la un moment dat o sa vrei un M 5(aici e vorba de style) si asta nu e baiu mai important e sa ti-l poti permite si cand te uiti in buzunar ...gol (aici e vorba de clasa, ca iti dau altii clasa care il au ...)


Eu vreau un M5...dar in aceeasi masura vreau si un Mitsu FQ400....si un Ferrari F430.....si un AM DB9....si un Mustang......asta inseamna ca restul masinilor pe care le-am citat nu au clasa? sa ca n-am eu pic de bun-gust?
Impulse
Nu Leone,

Fiecare masina are ceva unic si o identitate proprie. Dar ca si unii membrii de pe acest forum, unele masini au o personalitate mai accentuata si au un caracter rebel si combativ, altele sunt banale iar altele sunt de-a dreptul fade si pale. Au o identitate dar nu apartin aceleiasi clase. Deci nu toate au clasa.

Dar in fiecare masina se regaseste ceva care te reprezinta. In fapt, bunul gust se vede nu neaparat atunci cand cumperi masina ci dupa o perioada cand se poate vedea cum o intretii si ce ai mai adaugat la ea.
Totusi desi fiecare are un caracter aparte nu vei putea pune Mustangul langa Ferrari, nu?
James Kilowatt
@Leone
Si mie-mi plac si germane, si italiene, si japoneze, si suedeze, cu conditia sa nu arate a autobuz... Si ma lasa rece si germane, si italiene, si japoneze, si suedeze, mai ales alea de la doua tone in sus folosite pentru mers la supermarket si la coafor.... si in majoritatea cazurilor ma lasa rece si cine le conduce indiferent de lungimea cracilor sau greutatea ghiulurilor biggrin.gif

@Geroge
Arata-ne si noua unde zice toata turma bullshituri despre M5. Asta asa, de dragul argumentatiei. Un mesaj in care un berbec sa spuna explicit ca M5 e o masina proasta.

Apropo de opel, nu vi se pare aberant ca o marca germana asa cum o prezina unii sa foloseasca motoare japoneze sau mai rau, italiene?! S-a intors lumea cu fundul in sus.... biggrin.gif
Impulse
QUOTE
Apropo de opel, nu vi se pare aberant ca o marca germana asa cum o prezina unii sa foloseasca motoare japoneze sau mai rau, italiene?! S-a intors lumea cu fundul in sus....

Asta pentru ca asa a hotarat John nu ca a vrut Hanz. Dar sa stii ca Muller uraste chestia asta anyway...
f1anatic
QUOTE(Impulse)
Ce Skyline dude? Acum porcaria de Skyline o punem langa M5?
Macar ai mai ridicat stacheta. Probabil insa ca la Skyline iti trebuiesc 4 lazi de bere. laugh.gif
Daca ar fi avut Skyline clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5 poate imi luam si eu. Asa am ales pe cealalta. Skyline arata ca o japoneza simpla, (ceva gen un old Prelude for kids) pe cand M5 este o berlina stilata ce a linsat masini cu pretentii.


In primul rind nu ti-ai fi luat Skyline. Pentru ca e mai scump ca un M5. Skyline trebuie importat, inregistrat, etc. In al doilea rind...tu NU ai M5. Tu ai un 530 xi (bazat pe ce ai spus. Ma intereseaza mai putin daca chiar il ai sau nu). Doar ca observ neconcordanta in afirmatii.

Pentru M5 zealots

http://www.dragtimes.com/BMW-M5-Timeslip-9623.html
de aici trebuie sa retii: AT THE WHEELS
horsepower at the wheels: 430 bhp
torque at the wheels: 320 lb-ft (434 N-m)
Greutatea BMW M5 o stii - ca doar ai vazut masina: 1820 kg.
Te rog sa iti calculezi tu raportul BHP/KG respectiv TORQUE (lb-ft § N-m)/KG si apoi sa te gindesti cit trebuie sa modifici o masina pentru a o face mai iute ca fabulosul M5/6 ? Raspunsul este: nu foarte mult si destul de ieftin pentru ca pina la coada M-urile sint masini foarte grele si au nevoie de atita herghelie pt. a misca hoitul mare.

Indiferent daca te vei uita sau nu pe ce am scris eu...nu te osteni sa ma convingi de meritele BMW. Sint masini excelente, capabile, printre cele mai rafinate disponibile pe piata. BMW nu reprezinta insa un superlativ decit atunci cind cumperi produsul si il lasi asa cum este. In priviinta valorii si calitatii "out-of-the-box" e greu de egalat.. Filozofia mea este diferita, eu ma multumesc cu o masina mai putina, o platforma insa capabila pe care sa o modific conform gusturilor si preferintelor personale. La fel cum nu imi cumpar desktop computers: mi le construiesc singur. And, in doing so...o pot face mai buna, iute, rafinata etc decit ce imi ofera BMW sau HP, Dell, IBM etc la un cost mult mai redus si cu placerea de a fi facut-o eu, un produs individualizat, asa cum mi-a venit mie.

Daca chiar vrei sa o spun pe sleau...voi cumparati un BMW care este un produs de lux...dar de "duzina", "comun" pe care si-l pot cumpara N baieti cu buzunarul plin. Daca pe voi asta va face fericiti so be it. Pe mine dar si pe altii pe acest website NU ne face acest lucru fericiti. Noi vrem un produs unic, individualizat, personalizat pe care NU il poate cumpara cineva tot la fel ca si mine...din magazin.

HICAS ATTESA-ETS ? RB26DETT ?
http://www.netcarshow.com/nismo/2005-nissa...r34_gtr_z_tune/
Impulse
QUOTE(f1anatic)
La fel cum nu imi cumpar desktop computers: mi le construiesc singur. And, in doing so...o pot face mai buna, iute, rafinata etc decit ce imi ofera BMW sau HP, Dell, IBM etc la un cost mult mai redus si cu placerea de a fi facut-o eu, un produs individualizat, asa cum mi-a venit mie.

Daca chiar vrei sa o spun pe sleau...voi cumparati un BMW care este un produs de lux...dar de "duzina", "comun" pe care si-l pot cumpara N baieti cu buzunarul plin. Daca pe voi asta va face fericiti so be it. Pe mine dar si pe altii pe acest website NU ne face acest lucru fericiti. Noi vrem un produs unic, individualizat, personalizat pe care NU il poate cumpara cineva tot la fel ca si mine...din magazin.


@ masinile mele:
vei fi surprins sa afli ce am.

@ computere
Obisnuiam si eu sa le construiesc singur. Am si eu construite in trecut, doar din fun, amajoritatea cu placi mobo DFI Lanparty pentru ca imi ofereau tot felul de oportunitati de lucru si overclocking. Am ajuns insa la concluzia ca nu mai merita. La costuri ies putintel mai ieftin iar in plus pierd o gramada de timp si nu de putine ori am avut parte de anumite conflicte sau instabilitati. Prin urmare le cumpar. Vodoo sau Alienware au devenit preferatii mei. Si nu cred ca sunt tocmai ordinare.

@privitor la masini :

BMW Individual il face Individual. Ai raspuns singur la intrebare. BMW-ul este una dintre cele cateva firme din lume care sunt receptive din toate punctele de vedere la cererea clientului. Roz inside, roz outside. No problem. Asta este una dintre laturile care inscriu o masina in clasa Premium.

Le vezi tu comune din outside sau asa vrei sa le vezi dar nu sunt absolut deloc. Vei fi surprins sa afli cate echipamente si sute de combinatii pot exista pentru a-ti satisface doleantele atunci cand cumperi un BMW.
Si oricat ai munci tu, anumite elemente nu se vor potrivi precum cele din fabrica.
f1anatic
QUOTE(Impulse)
Nu Leone,

Fiecare masina are ceva unic si o identitate proprie. Dar ca si unii membrii de pe acest forum, unele masini au o personalitate mai accentuata si au un caracter rebel si combativ, altele sunt banale iar altele sunt de-a dreptul fade si pale. Au o identitate dar nu apartin aceleiasi clase. Deci nu toate au clasa.

Dar in fiecare masina se regaseste ceva care te reprezinta. In fapt, bunul gust se vede nu neaparat atunci cand cumperi masina ci dupa o perioada cand se poate vedea cum o intretii si ce ai mai adaugat la ea.
Totusi desi fiecare are un caracter aparte nu vei putea pune Mustangul langa Ferrari, nu?


LMAO double standards. Ce altceva e nou.

BMW M5 - unicat. Restul - de cacat. Cam asta e traduicerea: BMW masina rebela, combativa. Restul: banale, fade si fara clasa.

LMAO "Au o identitate dar nu apartin aceleiasi clase. Deci nu toate au clasa". ha ha ha. Clasa este numai ce iti place tie. He he...stau si ma gindesc ce tarani ii considera cei care se duc cu Maybachu, Rollsu sau Bentleyu la padure cu ciinele...pe cei care vin cu BMW.

"bunul gust se vede ... dupa ce ai mai adaugat ceva prin ea" - lol...desigur in of itself e corect. Dupa cum adaugind ceva prin ea o faci mai iute, mai puternica, mai personalizata ... indepartindu-te de produsul BMW care este ceva ce poti cumpara ca din raft de la magazin. Bineinteles, vorbeste cel care mai de mult afirmase ca e complet impotriva tuning-ului si se plingea ca nu stiu ce masina cu care facuse test drive nu avea Blue Tooth si telefon. Bineinteles...telefoane celulare nu exista. Si cum e musai sa il ai in masina...ce e mai bun decit un I-DRIVE ? Nimic...Butonul M este idealul perfectiunii, al technologiei auto. Asta pina cind iti cumperi un CARPUTER (http://store.mp3car.com/SearchResults.asp?Cat=25)

Oh...poti regla performantele motorului prin I-DRIVE si ai jde moduri. Mare brinza: Subaru SI-Drive si/sau Accessport si/sau Greddy E-Manage.

Oh poti regla suspensiile in functie de drum si poti merge ca pe sine...cu BMW M5 machine. Mda...TEIN Zeal Function XS cu Electronic Controller.

Oh M5 are 6 programari pentru transmisie. oh shit friends don't let friends drive automatics. Ok...un raspuns serios: Prodrive

Pentru orice gasesti pe BMW, exista o firma in lumea asta sa faca un produs mai bun !
James Kilowatt
QUOTE(Impulse)
Nu Leone,

Fiecare masina are ceva unic si o identitate proprie. Dar ca si unii membrii de pe acest forum, unele masini au o personalitate mai accentuata si au un caracter rebel si combativ, altele sunt banale iar altele sunt de-a dreptul fade si pale. Au o identitate dar nu apartin aceleiasi clase. Deci nu toate au clasa.

Dar in fiecare masina se regaseste ceva care te reprezinta.


Spre deosebire de masini, insa unii oamenii pot fi mai complecsi, din fericire... insa nu toti, din pacate, unii incearca in rasputeri sa-si lustruiasca o singura fateta pana cand uita ca mai au si altele. Si devin la fel de previzibili ca o masina. Apesi pe un buton si s-au "activat" biggrin.gif

Leone are dreptate chiar accepand ideea ta. Si mie unuia imi face placere sa ma dau pe pista cu un kart primitiv, zgomotos si incomod, si ma merg pe autostrada cu o masina puternica si silentioasa, si sa ies in offroad cu aro sau un mountain bike. Asta nu inseamna insa ca una e mai buna decat alta, ci ca pur si simplu imi place MIE, exact din acelasi motiv din care pot aprecia si confortul unui hotel de 5 stele si o cabana fara curent din varful muntelui, o piscina cu ape termale sau un traseu montan iarna. Nu ma obliga nimeni sa-mi placa un singur lucru.
Mie imi plac si blondele si brunetele, inclusiv roscatele,(chiar daca sa zicem ca mi-am gasit M5-ul blush.gif )... si tuica fiarta si cognacul frantuzesc, si sampania si berea... nu ma poate nimeni opri sa fiu ilogic si versatil biggrin.gif
Impulse
Nu ma refer la tuning Goe ci la maimutoi, abtibilde, becuri,tint Glass care la multi este de culoare verde sau albastra pe o masina rosie. Ori asta nu este tuning. Acolo se vede gustul.
Eu pana si Honda am comandat-o cu original Sport package de la Honda nu extra market.
Restul il sustin: daca tunerul se numeste AMG, AC Schnitzer, Hamann, Hartge, unda andere, acesta este un tuning profesional. Ce faceti voi se numeste amatorism si in general il vezi de la distanta.

Interpretarile tale sunt binenteles specifice si nu ma mai obosesc sa-ti arat lumina. biggrin.gif
HalbaSus
Impulse, am stat si am citit mesajul asta de mai multe ori... si tot ce am inteles e ca vrei sa ma injuri, limitele forumului (chiar si pe combat zone) te impiedica, si atunci ai scos de undeva un fel de text. Sa analizam un pic:

Trebuia sa iti platesti cumva faptul ca te-am facut un pup-in-cur-ist notoriu.

Deci eu trebuia sa mi-o platesc (adica eu mi-am facut ceva rau si acum ma razbun) ca tu m-ai facut un pupincurist.

Da' imi sustin afirmatia: esti un tip fad, lipsit de personalitate si un kiss-ass fara pereche. Nu cumva sa superi pe careva si nu cumva sa iti sustii cauza ci ramai un ordinary guy.

"kiss-ass" suna mai bine decat "pup-in-cur-ist" nu de alta dar are mai putine cratime, sper ca a observat toata lumea cum eu nu am vrut sa supar pe nimeni... sunt un tip fad, si lipsit de personalitate.

Bei SticlaSus, si Fordul facut in Germania este total diferit de cel din NordAmerica. In NordAmerica Fordul este catalogat drept o masina mediocra dar cel facut in Germania este total diferit.

Daca tu imi zici SticlaSus poti sa-ti spun si eu "Domnul Luft"? Hai ca suna bine, si mai ales ca ai un nick naspa, fad, cu nume de baterie AA. Tu ai urcat vre-odata intr-un ford mondeo sa zicem... made in germany... an 2003 sa zicem (in asta nou nu am fost dar ceva imi spune ca e cam la fel)... pai daca tu te legai de lufturi si de plastic vopsit in japoneze, probabil te-ar fi apucat voma in fordurile "made in germany"...

In primul rand Opel are propria casa de design in Europa si chiar daca este sub umbrela GM, in fapt nu au nimic in comun cu americanii

Stai calm, ca am avut opel si stiu ce inseamna, si daca vrei ma duc si acum si iti aduc fotografii cu toate piesele de sub capota sau din interior pe care scrie mare: "GM"... Nu zic ca opelul e o masina proasta, dimpotriva, dar fara americani opelul ar fi cel mult o marca de masini de cusut (poate nu stiati dar semnul de la opel era initial o roata traversata de un ac de cusut, nu de un fulger).

@detinutul cu numarul 73919: tembelul care ti-a dat acest numar e softul forumului, propun sa ai o discutie serioasa cu el si sa-i explici ca nimeni nu face misto pe seama ta cu numere din astea, sau ai putea sa te duci la topicul asta si ceri frumos sa ti se schimbe nickul, btw, e gratis, nu de alta dar vad ca strangi bani pentru M5 si nu vrem sa iti intarziem visul.


Legat de Impulse probabil ca si tu esti unul din frustratii care nu isi vor permite niciodata un M5 si faci ce face tot forumu', tu nu ai nimic cu BMW in sinea ta ce ti-ai mai freca mainile la volanul unui M5 dar datorita spiritului de turma iti e greu sa iti depasesti conditia si sa apreciezi ceva unic asa cum zice Impulse "clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5" prefer sa fiu gardianul forumului decat sa mananc kkt si sa scriu tot felul de bullshituri legate de o masina UNICAT


Am zis eu ca am ceva cu BMW ? Defapt m-am declarat fan al unor modele BMW... ce am zis eu e ca domnul Chris Bangle (spre binele companiei bavareze) ar trebui executat... sau trimis pe o insula nelocuita... sau macar sa i se amputeze mainile or something... Dar nu despre asta e vorba. Ai dreptate, nu imi permit un M5, si mi-e greu sa apreciez "clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5" (btw: daca acest citat ar fi venit din partea oricarei alte persoane as fi jurat ca e la misto, dar stiu ca impulse nu glumeste... niciodata), dar pana la urma si prea stimatul domn Impulse are un "amarat" de 530Xi aratandu-si dispretul profund pentru traditia BMW, un adevarat fan BMW are sacul de nisip in portbagaj... sau nu... dar oricum are doar RWD. Asa ca mai lasati-o-n colo cu "clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5" pentru ca designul e oribil, eleganta si stilul s-a pierdut odata cu aducerea unui designer american (like they know something about style), iar probabil cuvantul "rafinament" e un cuvant care nu l-ai mai folosit de mult din moment ce il asociezi unei masini cu un design tipator si cu un motor de 500 de cai... nu ca ar fi ceva rau in asta, defapt M5 "makes more sense" decat 5-arul normal, pentru ca in timp ce seria 5 normala e pentru directori si persoane importante care vor sa fie vazute in ceva elegant dar totodata discret (adica tocmai opusul seriei 5), clientii de M5 isi doresc exact asta... o masina care sa tipe, sa urle si sa rupa asfaltul... intr-un mod "rafinat" desigur biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(Impulse)
@ masinile mele:
vei fi surprins sa afli ce am.

@ computere
Obisnuiam si eu sa le construiesc singur.Vodoo sau Alienware au devenit preferatii mei. Si nu cred ca sunt tocmai ordinare.

@privitor la masini :

BMW-ul este una dintre cele cateva firme din lume care sunt receptive din toate punctele de vedere la cererea clientului. Asta este una dintre laturile care inscriu o masina in clasa Premium.

Si oricat ai munci tu, anumite elemente nu se vor potrivi precum cele din fabrica.


Sa le conduci sanatos si fara peripetii dar nu ma intereseaza.

Allienware - desigur, nu e de duzina.

BMW - da desigur asta este o caracteristica formidabila a firmei si motivul principal pt. care e premium.

Da asta este un "downside" al muncii de "personalizare" al masinii. Desigur, acum ma lupt impreuna cu un prieten cu un CARPC. Nu o sa iasa cu lufturi dar nici "flush" ca in fabrica. Depinde ce pretentii are fiecare. Nu ne-am propus sa lucram in aftermarket car audio industry si nici sa rivalizam cu Subaru/Kenwood.
f1anatic
QUOTE(Impulse)
Nu ma refer la tuning Goe ci la maimutoi, abtibilde, becuri,tint Glass care la multi este de culoare verde sau albastra pe o masina rosie. Ori asta nu este tuning. Acolo se vede gustul.
Eu pana si Honda am comandat-o cu original Sport package de la Honda nu extra market.
Restul il sustin: daca tunerul se numeste AMG, AC Schnitzer, Hamann, Hartge, unda andere, acesta este un tuning profesional. Ce faceti voi se numeste amatorism si in general il vezi de la distanta.

Interpretarile tale sunt binenteles specifice si nu ma mai obosesc sa-ti arat lumina. biggrin.gif


Noi aia taranii facem tuning cu STi, HKS, Cobb, Zeil, Veilside, AVO, Zerosports, TDC etc.

Iar leduri verzi si geamuri albastre stau bine numai pe BMW. De ce ? Pentru ca masina aia impreioneaza atit de pozitiv...ca o leaca de prost gust nu se simte...comparat cu minunatia de masina.

Interpretarile tale sunt binenteles specifice si nu ma mai obosesc sa-ti arat lumina. biggrin.gif
Impulse
Halba, fa ce vrei man. Cand am vazut ca nu exista bun-simt am incetat sa il mai astept. ca moderator you suck!

QUOTE
in timp ce seria 5 normala e pentru directori si persoane importante care vor sa fie vazute in ceva elegant dar totodata discret (adica tocmai opusul seriei 5), clientii de M5 isi doresc exact asta... o masina care sa tipe, sa urle si sa rupa asfaltul... intr-un mod "rafinat" desigur


Tocmai de-aia este facut asa de tipator fata de seria 5 "normala" incat marea majoritate nici nu pot deosebi un 5 series de un M5. biggrin.gif
Spre informarea dumitale afla ca la cerere nici nu se pune emblema cu M5 nici pe grila de la aripi si nici pe spate. Multe altele sunt subiect de order M5 fiind la fel de subtil ca si un 5 clase normal. Deci ai dat-o in bara. Nu pot spune acelasi lucru despre un Subaru Impreza si un WRX care striga de la distanta cu eleronul (pus la misto binenteles) si jentile care imi produc senzatia de voma.
Iulian HondaFan
QUOTE(Impulse)
Ce Skyline dude? Acum porcaria de Skyline o punem langa M5?
Macar ai mai ridicat stacheta. Probabil insa ca la Skyline iti trebuiesc 4 lazi de bere. laugh.gif
Daca ar fi avut Skyline clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5 poate imi luam si eu. Asa am ales pe cealalta. Skyline arata ca o japoneza simpla, (ceva gen un old Prelude for kids) pe cand M5 este o berlina stilata ce a linsat masini cu pretentii.

3 serie whatever level alegi dude nu arat ca o coreeana. Afirmatia asta se face cand nu prea esti in cunostinta de cauza.
Clasa B de la Mercedes este frumoasa si are eleganta ei, mie personal chiar imi place si ar trebui sa dau dovada de o nesimtire crasa sa o pun alaturi de o Kia sau Hyundai! :newblush:
Sau mataluta compari 3series cu Nubira ta? biggrin.gif

Q7 si porsche mai nou?

In sfarsit MR ti-ai dat cu stangu'n dreptu si ti-am vazut orientarea... Aferim! smile.gif


slavez tampeniile ca sa nu si le mai poata edita tembelu'...
Iulian HondaFan
QUOTE(Impulse)
Bravo Halba. Trebuia sa iti platesti cumva faptul ca te-am facut un pup-in-cur-ist notoriu. Da' imi sustin afirmatia: esti un tip fad, lipsit de personalitate si un kiss-ass fara pereche. Nu cumva sa superi pe careva si nu cumva sa iti sustii cauza ci ramai un ordinary guy.
In ceea ce priveste restul, iti doresc sa ma ajungi sau chiar sa ma intreci. Insa data fiind mediocritatea si faptul ca nu ai curajul de a-ti parasi carapacea imi spune ca nu o vei face niciodata. Sorry, man.


frumos caracter. blush.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(Impulse)
@ masinile mele:
vei fi surprins sa afli ce am.


suntem deja blocatzi de uimire si admiratie pentru gustul, rafinamentul clasa, buna educatie, probitatea morala si intelingenta de care dai matale atatea dovezi... :angel: io unul ma simt coplesit.
air_wolf
impulse, se vede ca nu stii care e tunerul de casa al bmw: alpina. eu nu recunosc alt tuner pentru bmw. restul fac niste porvarii spoite, kituri de kko.
megi tu cu un B7 sau un B5 si vezi ce frumos se comporta. e diferenta intre ele si M ca intre M si bmw ordinar wink.gif
ozz86651
Impulse, iar ai fumat ce nu trebuie si visezi ca ai bmw biggrin.gif... si vad ca ti-ai facut si o clona inferioara ca sa iesi in evidenta blush.gif. Ar trebui sa-ti dai seama ca esti in anturajul gresit ... nu-ti pui si tu intrebari cind ii vezi pe fanii astia monomarca/monotara ca sint mai slabuti la iq, chiar in tabara lor vrei sa fii?

Cit despre Skyline-ul pe care crezi tu ca puteai sa-l cumperi, trebuia sa te opresti dupa prima papiroasa ca iar te-ai dat de gol de cite stii tu despre masini si cite adevaruri debitezi. Unde exact ai putut tu sa cumperi skyline, da numele magazinului (masina sa fie la scara 1:1 te rog biggrin.gif).
Skyline va apare din nou in USA si pretul (cu un zero in minus) va fi un mizilic la salariul tau: 80.000$. Aproape cit un M5. Crede-ma ca o multime de insi care scriua cecuri lui Porsche (nu lui BMW, BMW nu are nimic in aria asta - cel mult M3 CSL se apropie) si altora o sa-l scrie lui Nissan.
Impulse
Air Wolf, da ai dreptate, un tuner excelent. Dar ce anume te face sa crezi ca nici nu am auzit de el? blush.gif Restul? Ai auzit de Hartge, Hamann, Schnitzer?arigato.gif
air_wolf
da, dar ii consider extremisti si nu-mi plac modelele lor. pe alpina ii stiu de ani de zile si au doua atuuri pentru care cred ca i-a ales si bmw: discretia si performanta. restul au doar un singur atu: performanta.
Otto73
QUOTE(air_wolf)
da, dar ii consider extremisti si nu-mi plac modelele lor. pe alpina ii stiu de ani de zile si au doua atuuri pentru care cred ca i-a ales si bmw: discretia si performanta. restul au doar un singur atu: performanta.

Aici subscriu si eu. :wave:
Dany_s
iau si eu o pauza de la popcorn

am citit cu mare placere ultimele 2 pagini.

Va rog sa continuati, Impulse ma uimeste cu fiecare postare si acum, cu sosirea unui ajutor detemut George7653248735765287435, e si mai in forma so the new batch of popcorn is popping biggrin.gif

George832648326427698374, ia povesteste-ne cum e cu rafinamentul, clasa, tehnologia si performanta uluitoare pe care o are Astra Caravanul ala de 100 cp! Vrem sa auzim si noi cu jegurile noastre chinezesti ca sa putem visa si noi.

Impulse, cand vii pe la Montreal ca sa-ti deschizi cateva succursale pt business-ul tau infloritor (daca nu ai deschis deja) ma plimbi si pe mine cu Z8 ok? (nici nu te intreb daca ai un Z8 in megagarajul tau ca sunt convins ca ai), sau eventual cu Hamman 4.8is-ul daca cumva deja ai pus Z8-ul la culcare pt iarna.
HalbaSus
QUOTE
Tocmai de-aia este facut asa de tipator fata de seria 5 "normala" incat marea majoritate nici nu pot deosebi un 5 series de un M5. biggrin
Spre informarea dumitale afla ca la cerere nici nu se pune emblema cu M5 nici pe grila de la aripi si nici pe spate. Multe altele sunt subiect de order M5 fiind la fel de subtil ca si un 5 clase normal. Deci ai dat-o in bara.


Mai tii minte pentru ce am criticat eu seria 5 ? Da, ai dreptate pentru design... design care desi e in aceasi linie cu seria6 sau Z4 (unde e frumos) pe seria 5 e VULGAR, are o latura de "bling" pe care designerii americani probabil nu pot scapa... defapt e normal ca venind dintr-o tara unde etalonul frumosului e pick-up truck-ul cu roti cromate de 22" sa ai o imagine oarecum deformata despre design. Cand am spus ca M5-ul e "flashy" nu ma refeream ca e mai tipator decat varianta normala de serie 5... ma refeream ca e LA FEL DE TIPATOR CA SI SERIA 5 NORMALA... dar vad ca tu nu ai priceput, asa ca mai explic odata:
- Daca iti iei un 530i sau 530d probabil esti fie in upper management, fie esti self employed si iti merge bine, fie ai o afacere mica/mare/, oricum nu esti un tanar cu plete care vrea sa faca cerculete in parcarea mall-ului. Deci ai nevoie de o masina "rafinata si discreta", in cazul acesta designul seriei 5 nu e tocmai ce ti-ai putea dori, masina aia e la fel de discreta ca o dominatoare cu cizme de latex si costum de piele.
- Daca iti iei M5 fie ai pana in 30 de ani si am mostenit multi multi bani, fie ai midle age crisis, fie esti vedeta de cinema... oricum nu ai nici cea mai mica intentie sa fii discret, rafinat si subtil... in acest caz ACELASI DESGIN CA SI AL SERIEI 5 NORMALE (eventual cu niste ornamente in plus si jante ceva mai mari) devine perfect pentru scopul pentru care ti-l doresti. Acum ai inteles ? Sau trebuie sa iti desenez ?
Iar daca tot ne spui cat de "sleeper" poate deveni M5-ul (fara ornamente si fara sigla M5) ce zici de Audi RS6 Avant, un break lansat in 2002 (cu 2 ani inaintea M5-ului) care din 450 cp (deci cu 50 mai putini decat in cazul unui M5) scoate o acceleratie 0-100 aproape identica (4.9 fata de 4.7 cat are M5-ul) dar batea lejer M5-ul din acea perioada (M5 E39). Sau de faptul ca RS4 bate M3-ul de mai bine de un an (BMW tot promite un nou M3 dar el intarzie de ceva vreme, trecand aproape 2 ani de la lansarea lui E90).
Asta inseamna ca Audi e marca suprema, un etalon al caracterului sportiv, al rafinamentului, tehnicii, bla bla bla ? NU, inseamna doar ca la un moment dat conduceau ostilitatile in razboiul inarmarilor dintre marcile germane, iar faptul ca RS4 e cea mai rapida masina din clasa ei nu il va ajuta pe proprietarul unui A4 2.0 TDI. La fel cum posibilitatea de a-ti lua un BMW roz cu interior portocaliu si cu volanul imbracat in piele de crocodil nu il va ajuta pe cel care isi cumpara un 116i si primeste standard un interior ceva mai anost decat al unui VW Golf 1.9 TDI.
BMW face masini bune, uneori ele sunt urate, dar per total ofera performante bune care pot compensa pentru multe "greseli", dar idolatrizand o marca, sau o natiune, reusiti sa demonstrati cat de limitati sunteti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.