Impulse, am stat si am citit mesajul asta de mai multe ori... si tot ce am inteles e ca vrei sa ma injuri, limitele forumului (chiar si pe combat zone) te impiedica, si atunci ai scos de undeva un fel de text. Sa analizam un pic:
Trebuia sa iti platesti cumva faptul ca te-am facut un pup-in-cur-ist notoriu.
Deci eu trebuia sa mi-o platesc (adica eu mi-am facut ceva rau si acum ma razbun) ca tu m-ai facut un pupincurist.
Da' imi sustin afirmatia: esti un tip fad, lipsit de personalitate si un kiss-ass fara pereche. Nu cumva sa superi pe careva si nu cumva sa iti sustii cauza ci ramai un ordinary guy.
"kiss-ass" suna mai bine decat "pup-in-cur-ist" nu de alta dar are mai putine cratime, sper ca a observat toata lumea cum eu nu am vrut sa supar pe nimeni... sunt un tip fad, si lipsit de personalitate.
Bei SticlaSus, si Fordul facut in Germania este total diferit de cel din NordAmerica. In NordAmerica Fordul este catalogat drept o masina mediocra dar cel facut in Germania este total diferit.
Daca tu imi zici SticlaSus poti sa-ti spun si eu "Domnul Luft"? Hai ca suna bine, si mai ales ca ai un nick naspa, fad, cu nume de baterie AA. Tu ai urcat vre-odata intr-un ford mondeo sa zicem... made in germany... an 2003 sa zicem (in asta nou nu am fost dar ceva imi spune ca e cam la fel)... pai daca tu te legai de lufturi si de plastic vopsit in japoneze, probabil te-ar fi apucat voma in fordurile "made in germany"...
In primul rand Opel are propria casa de design in Europa si chiar daca este sub umbrela GM, in fapt nu au nimic in comun cu americanii
Stai calm, ca am avut opel si stiu ce inseamna, si daca vrei ma duc si acum si iti aduc fotografii cu toate piesele de sub capota sau din interior pe care scrie mare: "GM"... Nu zic ca opelul e o masina proasta, dimpotriva, dar fara americani opelul ar fi cel mult o marca de masini de cusut (poate nu stiati dar semnul de la opel era initial o roata traversata de un ac de cusut, nu de un fulger).
@detinutul cu numarul 73919: tembelul care ti-a dat acest numar e softul forumului, propun sa ai o discutie serioasa cu el si sa-i explici ca nimeni nu face misto pe seama ta cu numere din astea, sau ai putea sa te duci la topicul
asta si ceri frumos sa ti se schimbe nickul, btw, e gratis, nu de alta dar vad ca strangi bani pentru M5 si nu vrem sa iti intarziem visul.
Legat de Impulse probabil ca si tu esti unul din frustratii care nu isi vor permite niciodata un M5 si faci ce face tot forumu', tu nu ai nimic cu BMW in sinea ta ce ti-ai mai freca mainile la volanul unui M5 dar datorita spiritului de turma iti e greu sa iti depasesti conditia si sa apreciezi ceva unic asa cum zice Impulse "clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5" prefer sa fiu gardianul forumului decat sa mananc kkt si sa scriu tot felul de bullshituri legate de o masina UNICAT
Am zis eu ca am ceva cu BMW ? Defapt m-am declarat fan al unor modele BMW... ce am zis eu e ca domnul Chris Bangle (spre binele companiei bavareze) ar trebui executat... sau trimis pe o insula nelocuita... sau macar sa i se amputeze mainile or something... Dar nu despre asta e vorba. Ai dreptate, nu imi permit un M5, si mi-e greu sa apreciez "clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5" (btw: daca acest citat ar fi venit din partea oricarei alte persoane as fi jurat ca e la misto, dar stiu ca impulse nu glumeste... niciodata), dar pana la urma si prea stimatul domn Impulse are un "amarat" de 530Xi aratandu-si dispretul profund pentru traditia BMW, un adevarat fan BMW are sacul de nisip in portbagaj... sau nu... dar oricum are doar RWD. Asa ca mai lasati-o-n colo cu "clasa, stilul, tehnologia, designul, rafinamentul, eleganta si sportivitatea ascunsa al lui M5" pentru ca designul e oribil, eleganta si stilul s-a pierdut odata cu aducerea unui designer american (like they know something about style), iar probabil cuvantul "rafinament" e un cuvant care nu l-ai mai folosit de mult din moment ce il asociezi unei masini cu un design tipator si cu un motor de 500 de cai... nu ca ar fi ceva rau in asta, defapt M5 "makes more sense" decat 5-arul normal, pentru ca in timp ce seria 5 normala e pentru directori si persoane importante care vor sa fie vazute in ceva elegant dar totodata discret (adica tocmai opusul seriei 5), clientii de M5 isi doresc exact asta... o masina care sa tipe, sa urle si sa rupa asfaltul... intr-un mod "rafinat" desigur