Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Se merita sa cumperi din Ungaria un Ignis?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
rapstyle
inainte sa imi iau masina ma gandeam plec in ungaria si sa imi iau de acolo (probabil ca asa faceam daca nu gaseam in tara), ideea este ca drumul, cazarea plus taxe plus taxa de mediu etc sau te duci la un samsar care iti cere 800-1000 euro sa ti-o aduca cu z-uri sau daca iti iei din tara tot la banii aia ajungi adica vreo 7000 - 7500 de euro. Eu vroiam sa imi iau un ignis 1.3 sau 1.5 GS, fiindca e aproape full, dar am gasit in tara la zalau un ignis 1.5 GS 4x4 la 7200 de euro, 45.000 de km, in rest totul oke!

deci daca te duci in ungaria, te duci doar ca ai de unde alege si o gasesti la mai putini km! de gasit, gasesti si aici smile.gif
sandor-csaba
QUOTE (rapstyle @ Sep 17 2008, 02:49 PM) *
inainte sa imi iau masina ma gandeam plec in ungaria si sa imi iau de acolo (probabil ca asa faceam daca nu gaseam in tara), ideea este ca drumul, cazarea plus taxe plus taxa de mediu etc sau te duci la un samsar care iti cere 800-1000 euro sa ti-o aduca cu z-uri sau daca iti iei din tara tot la banii aia ajungi adica vreo 7000 - 7500 de euro. Eu vroiam sa imi iau un ignis 1.3 sau 1.5 GS, fiindca e aproape full, dar am gasit in tara la zalau un ignis 1.5 GS 4x4 la 7200 de euro, 45.000 de km, in rest totul oke!

deci daca te duci in ungaria, te duci doar ca ai de unde alege si o gasesti la mai putini km! de gasit, gasesti si aici smile.gif

sa nu fie cu suparare dar daca te duci in ungaria nu numai ca ai de unde alege dar este si o diferenta de pret!
rapstyle
pai depinde smile.gif ca eu am facut socoteala .. si nu am vazut mare diferenta: un ignis 4x4 GS sub 6000 - 6500 nu gasesti, drum si cazare (200-300 euro) + taxe (300 euro), taxa de mediu (280 euro aprox.) si mai cheltui apoi smile.gif tot pe acolo ajungi ... dar ai un mare avataj:) SUNT FOARTE MULTE IGNIS-uri tongue.gif eu am stat vreo 2 luni la cautat prin romania .. pana l-am gasit .. si eram hotarat sa plec .. dar am avut noroc smile.gif
tabek
pai eu zic ca totusi este o diferenta...ai de unde alege, masinile sunt cu 1000-1500 chiar 2000E mai ieftine decat in Romania.
Taxa de mediu este max. 200Euro nu 280, taxe max 250E, drum si cazare poti sa iesimult mai ieftin.
In fine, daca ai avut norocul sa gasesti o masina buna aici la pret bun, n-am nimic de comentat.
Csaba, rapstyle si ceilalti care aveti Ignisuri cumparate din Ungaria sau din tara, cum se comporta masinile voastre? sunteti multumiti de alegerea facuta? Pareri?
Mariustom
Ultimele mesaje offtopic.gif le-am mutat aici .
Aici vă rog să vă limitați la titlul topicului, discuțiile generale despre Ignis se "desfășoară" ... dincolo wink.gif
thumbsup.gif
xplicit
SALUT,

Tocmai acuma am gasit un IGNIS 1.3 pe net din 2004,e modelul GS (full). Poimaine ma duc in Ungaria sa il iau,in Budapest.

Uratimi noroc, sa iau o masina buna. In poze arata bestial,la bord 95 de mii kilo.

Cand il iau postez niste poze sa vedeti.Dupa aia vreau sa ii pun un bullbar sa fie , vorba lui IRI.....misto.....mdaa.


Ok,revin cu noutati.
sandor-csaba
QUOTE (xplicit @ Oct 27 2008, 04:32 PM) *
SALUT,

Tocmai acuma am gasit un IGNIS 1.3 pe net din 2004,e modelul GS (full). Poimaine ma duc in Ungaria sa il iau,in Budapest.

Uratimi noroc, sa iau o masina buna. In poze arata bestial,la bord 95 de mii kilo.

Cand il iau postez niste poze sa vedeti.Dupa aia vreau sa ii pun un bullbar sa fie , vorba lui IRI.....misto.....mdaa.


Ok,revin cu noutati.

buna alegere!mult noroc!
bbogdanmircea
ai luat masinuta?
la ce pret ai gasit-o pana la urma?
sandor-csaba
QUOTE (bbogdanmircea @ Oct 29 2008, 09:08 AM) *
ai luat masinuta?
la ce pret ai gasit-o pana la urma?

din informatiile date de "colegu" eu cred ca aceasta este masina http://www.hasznaltauto.hu/2480968_suzuki_ignis_2004
bbogdanmircea
am vazut si eu
oare care e cel m mic pret la care se gaseste un Ignis "decent" in Ungaria.
5000?
4500?
sandor-csaba
QUOTE (bbogdanmircea @ Oct 29 2008, 10:03 PM) *
am vazut si eu
oare care e cel m mic pret la care se gaseste un Ignis "decent" in Ungaria.
5000?
4500?

daca cauti mult si ai noroc poti prinde incepind de la 4500 dar depinde si ce dotari ai dori
xplicit
Salut oameni buni,


Hai sa va zic un secret.....SE MERITA SA ITI IEI UN IGNIS DIN UNGARIA.

Am vazut masinuta care a postato dl. Csaba, insa nu era aceea.A mea este argintie, model GS,2004, full options,95 000 motor IMPECABIL realmente,interiorul impecabil, nu greierasi nu nimica....am condus o 720 km from Budapest si sunt incantat de consumul mediu de 6,5%. Este motor 1.3 vvt da are o vana mai ceva ca un logan....era un logan nervos care vroia sa ma depaseasca si de abia,abia ...a reusit.

Datorita celui care a postat briful cu specificatia 06...am reusit sa obtin o reducere de 40 000 HUF.Pret final 1340000. Insa pe langa astea se pun toate actele+ urgenta+spaga+ca omu de la autohaus a stat dupa fundu meu ca sa pot pleca in aceeasi zi spre Brasov in total 72 000 ft. Cu 1400000 am reusit sa o aduc incoace.


Problema care ma framanta acuma....trebe sa merg la RAR...ce fac?


Din 2004 este euro 4 masina? este 1.3 vvti. In briff scrie 06 .

Astept ceva sfaturi. Calculatoarele de taxe de poluare in functie de marca arata ca ignisul este e4, insa aia de la rar sunt cu mot. Ma bate gandu' ca daca nu se poate si nu se poate ssa ii conving pe aia ca e e4, sa le dau ...


revin cu ceva photo.


Ciau.
bbogdanmircea
daca se infinge m ceva ca un Logan nu e mare perf...
sper sa se infinga m tare ca un golf pe benzina macar...
cat te-a ajuns pana acum in euro ca nu m stiu cat e forintu?
xplicit
Salut si merci pt feedback,


uite...pt ca faci referire la Golf....

Un golf 1.4 16 valve benzina are 90 cp.
Un suzuki ignis 1.3 16 valve are 95 cp

Nu am intalnit nici un golf nervos insa cred ca pe acolo este si suzuki.
Referitor la banii cheltuiti in total: 1400000 ft in Ungaria si vreo 300 lei aici (hotel,mancare pentru ca am ajuns la vreo 22.30 la granita si eram prea obositi, am mai mers vreo 100 km si am oprit la un motel pana dimineata cand, prietenul meu ma scoala la ora 6 si zice...Hai frate sa dam cu praf de mers.....si am dat (nu in motel). Am ajuns in Brasov pe la 13.30.

Cu totul m-a costat 5800 de euro.Acuma stiu ca unii vor zice ca puteam gasi si mai ieftin insa fiecare situatie este diferita, la fel cum fiecare masina este diferita, iar pentru simplu fapt ca eu nu mi-am batut capul acolo cu nimica ma determina sa spun hotarat : A MERITAT.


Initial am vrut sa ii pun un bullbar insa am auzit ca sunt probleme la rar cu omologarea pentru ca pericliteza viata pietontilor in caz de accident.( de altfel in ungaria e interzis sa iti pui tu bullbar, si pentru omologarea celor in fabrica trebuie nush ce acte in plus...)

Insa pentru a imi face damblaua voi face altfel: fac comanda de ornamente pentru praguri imprimate cu 'suzuki', si ornamentul fiind cromat va reusi sa faca o trecere de la exterior (argintiu) la interior.

Mistooo...mmdaaa. thumbsup.gif

bbogdanmircea
eu sunt foarte curios de masinuta asta dar ma cam pune pe ganduri consumul sincer sa fiu
ma mira ca ai spus ca la 95000km motorul e ca nou...ptr un benzinar e destul de mult parerea mea ca si rulaj...
cum te-ai descurcat la unguri si cat ai dat efectiv pe masina pana la urma (ma refer la limba, auzeam ca nu merge cu engleza)
erau si mai ieftine pana la urma?
xplicit
QUOTE (bbogdanmircea @ Oct 30 2008, 07:51 PM) *
eu sunt foarte curios de masinuta asta dar ma cam pune pe ganduri consumul sincer sa fiu
ma mira ca ai spus ca la 95000km motorul e ca nou...ptr un benzinar e destul de mult parerea mea ca si rulaj...
cum te-ai descurcat la unguri si cat ai dat efectiv pe masina pana la urma (ma refer la limba, auzeam ca nu merge cu engleza)
erau si mai ieftine pana la urma?



Consumul e real, nu am nici un interes sa mint.

poate la noi este destul de mult 95 k dar la ce sosele au ungurii...credema. Si mai conteaza si cum a fost intretinuta, numai deschizand capota iti poti face o parere.

Eu am dat 5100 euro, insa am vrut de la bun inceput sa nu iau una cheala, am preferat sa dau un ban in plus si sa fie full,pt ca una peste alta tot acolo ajungi.
La parcul de unde am luat o eu mai avea 2 ignisuri albe din 2007 la 1 400 000 ft., insa erau chele rau.

Dupa parerea mea si ce mia spus un om avizat, poti gasi si mai ieftin insa sansele sa iei tzeapa cresc exponential, si cand zic asta ma refer si la autohausuri.se da kilometraju inapoi, se repara masini praf pe casco si ti le da ca noi....magarii ca la noi.


Referitor la limba....prietenul stie fluent ungureste si nu a fost nici o problema, insa daca nu stii ungureste iti recomand sa iei cu tine pe cineva care stie pt ca unguri nu stiu mai deloc engleza.


Revin cu foto...
bbogdanmircea
uite aici una in Romania
http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++
avand in vedere ca eu nu stiu hungara m-ar tenta si asa ceva
e aia la 5999 btw...
sandor-csaba
QUOTE (xplicit @ Oct 31 2008, 08:35 AM) *
QUOTE (bbogdanmircea @ Oct 30 2008, 07:51 PM) *
eu sunt foarte curios de masinuta asta dar ma cam pune pe ganduri consumul sincer sa fiu
ma mira ca ai spus ca la 95000km motorul e ca nou...ptr un benzinar e destul de mult parerea mea ca si rulaj...
cum te-ai descurcat la unguri si cat ai dat efectiv pe masina pana la urma (ma refer la limba, auzeam ca nu merge cu engleza)
erau si mai ieftine pana la urma?



Consumul e real, nu am nici un interes sa mint.

poate la noi este destul de mult 95 k dar la ce sosele au ungurii...credema. Si mai conteaza si cum a fost intretinuta, numai deschizand capota iti poti face o parere.

Eu am dat 5100 euro, insa am vrut de la bun inceput sa nu iau una cheala, am preferat sa dau un ban in plus si sa fie full,pt ca una peste alta tot acolo ajungi.
La parcul de unde am luat o eu mai avea 2 ignisuri albe din 2007 la 1 400 000 ft., insa erau chele rau.

Dupa parerea mea si ce mia spus un om avizat, poti gasi si mai ieftin insa sansele sa iei tzeapa cresc exponential, si cand zic asta ma refer si la autohausuri.se da kilometraju inapoi, se repara masini praf pe casco si ti le da ca noi....magarii ca la noi.


Referitor la limba....prietenul stie fluent ungureste si nu a fost nici o problema, insa daca nu stii ungureste iti recomand sa iei cu tine pe cineva care stie pt ca unguri nu stiu mai deloc engleza.


Revin cu foto...

bun venit in club!sa ai mult noroc la ea si sa te bucuri de ea timp indelungat fara evenimente nefericite!
sandor-csaba
QUOTE (xplicit @ Oct 30 2008, 08:42 PM) *
Salut si merci pt feedback,


uite...pt ca faci referire la Golf....

Un golf 1.4 16 valve benzina are 90 cp.
Un suzuki ignis 1.3 16 valve are 95 cp

Nu am intalnit nici un golf nervos insa cred ca pe acolo este si suzuki.
Referitor la banii cheltuiti in total: 1400000 ft in Ungaria si vreo 300 lei aici (hotel,mancare pentru ca am ajuns la vreo 22.30 la granita si eram prea obositi, am mai mers vreo 100 km si am oprit la un motel pana dimineata cand, prietenul meu ma scoala la ora 6 si zice...Hai frate sa dam cu praf de mers.....si am dat (nu in motel). Am ajuns in Brasov pe la 13.30.

Cu totul m-a costat 5800 de euro.Acuma stiu ca unii vor zice ca puteam gasi si mai ieftin insa fiecare situatie este diferita, la fel cum fiecare masina este diferita, iar pentru simplu fapt ca eu nu mi-am batut capul acolo cu nimica ma determina sa spun hotarat : A MERITAT.


Initial am vrut sa ii pun un bullbar insa am auzit ca sunt probleme la rar cu omologarea pentru ca pericliteza viata pietontilor in caz de accident.( de altfel in ungaria e interzis sa iti pui tu bullbar, si pentru omologarea celor in fabrica trebuie nush ce acte in plus...)

Insa pentru a imi face damblaua voi face altfel: fac comanda de ornamente pentru praguri imprimate cu 'suzuki', si ornamentul fiind cromat va reusi sa faca o trecere de la exterior (argintiu) la interior.

Mistooo...mmdaaa. thumbsup.gif

eu am intilnit un smecheras cu un golf 4 pe ruta carei satu-mare pe care am vrut sa il depasesc.rulam cu o viteza de 90km/h in treapta a cincea iar cind am vrut sa-l depasesc a inceput sa accelereze insa nici eu nu m-am lasat si am bagat in a treia si toata talpa.l-am depasit .omul credea ca un "avorton" de la suzuki nu e in stare de asa ceva!
xplicit
QUOTE (sandor-csaba @ Oct 31 2008, 01:35 PM) *
QUOTE (xplicit @ Oct 30 2008, 08:42 PM) *
Salut si merci pt feedback,


uite...pt ca faci referire la Golf....

Un golf 1.4 16 valve benzina are 90 cp.
Un suzuki ignis 1.3 16 valve are 95 cp

Nu am intalnit nici un golf nervos insa cred ca pe acolo este si suzuki.
Referitor la banii cheltuiti in total: 1400000 ft in Ungaria si vreo 300 lei aici (hotel,mancare pentru ca am ajuns la vreo 22.30 la granita si eram prea obositi, am mai mers vreo 100 km si am oprit la un motel pana dimineata cand, prietenul meu ma scoala la ora 6 si zice...Hai frate sa dam cu praf de mers.....si am dat (nu in motel). Am ajuns in Brasov pe la 13.30.

Cu totul m-a costat 5800 de euro.Acuma stiu ca unii vor zice ca puteam gasi si mai ieftin insa fiecare situatie este diferita, la fel cum fiecare masina este diferita, iar pentru simplu fapt ca eu nu mi-am batut capul acolo cu nimica ma determina sa spun hotarat : A MERITAT.


Initial am vrut sa ii pun un bullbar insa am auzit ca sunt probleme la rar cu omologarea pentru ca pericliteza viata pietontilor in caz de accident.( de altfel in ungaria e interzis sa iti pui tu bullbar, si pentru omologarea celor in fabrica trebuie nush ce acte in plus...)

Insa pentru a imi face damblaua voi face altfel: fac comanda de ornamente pentru praguri imprimate cu 'suzuki', si ornamentul fiind cromat va reusi sa faca o trecere de la exterior (argintiu) la interior.

Mistooo...mmdaaa. thumbsup.gif

eu am intilnit un smecheras cu un golf 4 pe ruta carei satu-mare pe care am vrut sa il depasesc.rulam cu o viteza de 90km/h in treapta a cincea iar cind am vrut sa-l depasesc a inceput sa accelereze insa nici eu nu m-am lasat si am bagat in a treia si toata talpa.l-am depasit .omul credea ca un "avorton" de la suzuki nu e in stare de asa ceva!



Multa lume crede (total gresit) ca ignis e o troscoleta...ehhh bine, nu e asa.
Cei care nu au condus una ar trebui sa o faca si apoi sa vorbeasca...tatal meu are un passat tdi si vreau sa zic ca urasc dieselurile pt ca sunt doar niste tractoare ceva mai evoluate....pt mine masina asta pe benzina e ca o gura de oxigen.


Am o intrebare dle. Csaba : de unde se seteaza ceasul si consumul(adica sa arate consumul la suta de km, nu consumul instantaneu) Eu am luat masina asta si era cu 2 ore inainte ceasul, de aia vreau sa il setez da nush de unde...

Alta intrebare dle Csaba: este ignis 1.3 vvt din 2004 un euro 4? eu am auzit ca toate ignisurile pe benzina sunt euro 4.


DE-AR FII.
xplicit
QUOTE (bbogdanmircea @ Oct 31 2008, 10:19 AM) *
uite aici una in Romania
http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++
avand in vedere ca eu nu stiu hungara m-ar tenta si asa ceva
e aia la 5999 btw...



da intradevar...omu e clar ca vrea sa vanda masina si pentru asta el spune orice. Tin sa il contrazic in urmatoarele afirmatii:

1)Ignisul nu are ESP din fabrica ( nici unul asta sigur 100%). Omul a vrut sa zica EPS care e cu totul altceva. (vezi poza cu bord)
2)Nu are cd-player,jante aliaj.
3) Daca a luat o de dincolo atunci fi sigur ca masina aia nu are 48 k km din 2004, posibil sa fie dat inapoi ceasu.
4) Masina asta nu consuma 5% nici pe autostrada.
5) Culoarea e naspa.
Concluzia: poti sa iei de aici insa pt asta faci compromisuri.

Dincolo era mai eftin smile.gif
sandor-csaba
QUOTE (xplicit @ Oct 31 2008, 04:24 PM) *
QUOTE (sandor-csaba @ Oct 31 2008, 01:35 PM) *
QUOTE (xplicit @ Oct 30 2008, 08:42 PM) *
Salut si merci pt feedback,


uite...pt ca faci referire la Golf....

Un golf 1.4 16 valve benzina are 90 cp.
Un suzuki ignis 1.3 16 valve are 95 cp

Nu am intalnit nici un golf nervos insa cred ca pe acolo este si suzuki.
Referitor la banii cheltuiti in total: 1400000 ft in Ungaria si vreo 300 lei aici (hotel,mancare pentru ca am ajuns la vreo 22.30 la granita si eram prea obositi, am mai mers vreo 100 km si am oprit la un motel pana dimineata cand, prietenul meu ma scoala la ora 6 si zice...Hai frate sa dam cu praf de mers.....si am dat (nu in motel). Am ajuns in Brasov pe la 13.30.

Cu totul m-a costat 5800 de euro.Acuma stiu ca unii vor zice ca puteam gasi si mai ieftin insa fiecare situatie este diferita, la fel cum fiecare masina este diferita, iar pentru simplu fapt ca eu nu mi-am batut capul acolo cu nimica ma determina sa spun hotarat : A MERITAT.


Initial am vrut sa ii pun un bullbar insa am auzit ca sunt probleme la rar cu omologarea pentru ca pericliteza viata pietontilor in caz de accident.( de altfel in ungaria e interzis sa iti pui tu bullbar, si pentru omologarea celor in fabrica trebuie nush ce acte in plus...)

Insa pentru a imi face damblaua voi face altfel: fac comanda de ornamente pentru praguri imprimate cu 'suzuki', si ornamentul fiind cromat va reusi sa faca o trecere de la exterior (argintiu) la interior.

Mistooo...mmdaaa. thumbsup.gif

eu am intilnit un smecheras cu un golf 4 pe ruta carei satu-mare pe care am vrut sa il depasesc.rulam cu o viteza de 90km/h in treapta a cincea iar cind am vrut sa-l depasesc a inceput sa accelereze insa nici eu nu m-am lasat si am bagat in a treia si toata talpa.l-am depasit .omul credea ca un "avorton" de la suzuki nu e in stare de asa ceva!



Multa lume crede (total gresit) ca ignis e o troscoleta...ehhh bine, nu e asa.
Cei care nu au condus una ar trebui sa o faca si apoi sa vorbeasca...tatal meu are un passat tdi si vreau sa zic ca urasc dieselurile pt ca sunt doar niste tractoare ceva mai evoluate....pt mine masina asta pe benzina e ca o gura de oxigen.


Am o intrebare dle. Csaba : de unde se seteaza ceasul si consumul(adica sa arate consumul la suta de km, nu consumul instantaneu) Eu am luat masina asta si era cu 2 ore inainte ceasul, de aia vreau sa il setez da nush de unde...

Alta intrebare dle Csaba: este ignis 1.3 vvt din 2004 un euro 4? eu am auzit ca toate ignisurile pe benzina sunt euro 4.


DE-AR FII.

la setari nu ma bag iar in privinta normei de poluare nici rar-ul nu prea stie care sint euro 3 sau 4. de altfel am postat pe forum tot cosmarul prin care am trecut pina am inmatriculat masina.daca ai timp rasfoieste paginile anterioare!cu respect !
xplicit
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.
mihaitza2007
xplicit ai inmatriculat-o?
Asteptam foto cu bijuteria.
laszdav
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.
cobra21
al meu ii din 2006 si a avut codul de 09 si tot euro 3 au vrut sa-l puna dar n-a tinut smecheria thumbsup.gif
laszdav
QUOTE (cobra21 @ Nov 2 2008, 10:31 AM) *
al meu ii din 2006 si a avut codul de 09 si tot euro 3 au vrut sa-l puna dar n-a tinut smecheria thumbsup.gif

Acum am invatat si eu lectia cu normele euro. De la 09 in sus sunt euro 4 si in Hu. La RAR s-au uitat la acest tabel cu toate ca recunosteau ca este o masina de euro 4 dar cum scria 06 in cartea masinii au luat si ei E3. Ca si cu Loganurile, in 2005 am cumparat un Logan si era E3 dupa o luna aceasi masina era E4.
xplicit
QUOTE (laszdav @ Nov 2 2008, 07:44 AM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.


stiu de ce ti-au pus tie euro 3. pt ca scria in briff. Insa mie mi-a facut un briff nou odata cu numerele Z,unde nu scrie nimic la norma de poluare.Eu la rar voi da brifful nou.
xplicit
Iata si cateva poze
cobra21
QUOTE (xplicit @ Nov 3 2008, 09:02 AM) *
Iata si cateva poze

Sa-l stapanesti sanatos si fara accidente thumbsup.gif
bronco446
QUOTE (cobra21 @ Nov 3 2008, 12:46 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 3 2008, 09:02 AM) *
Iata si cateva poze

Sa-l stapanesti sanatos si fara accidente thumbsup.gif

Am o intrebare ce stiti cu cauciucuri de 185/60/14 trece Ignisul RAR-ul?

QUOTE (laszdav @ Nov 2 2008, 10:44 AM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.

Sa-mi scrii si mie cum te-ai descurcat cu RAR-ul ca si al meu e cu 06
sandor-csaba
QUOTE (xplicit @ Nov 3 2008, 09:54 AM) *
QUOTE (laszdav @ Nov 2 2008, 07:44 AM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.


stiu de ce ti-au pus tie euro 3. pt ca scria in briff. Insa mie mi-a facut un briff nou odata cu numerele Z,unde nu scrie nimic la norma de poluare.Eu la rar voi da brifful nou.

s-o stapinesti sanatos!eu iti tin pumnii sa tina figura cu brief-ul provizoriu insa tin sa va spun ca mie mi-au cerut cel original la rar!
mihaitza2007
Frumoasa masinuta, xplicit. Sa ai grija de ea. Cat despre rar, astia sunt niste excroci. Cum poti spune despre un ignis din 2004 ca este euro3, cand a mea este din 2003 (cumparata de la b$s motors) si este euro4? Habar nu au pe ce lume se afla. In cartea masinii mele este specificat E4/2003.
xplicit
QUOTE (sandor-csaba @ Nov 3 2008, 04:00 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 3 2008, 09:54 AM) *
QUOTE (laszdav @ Nov 2 2008, 07:44 AM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.


stiu de ce ti-au pus tie euro 3. pt ca scria in briff. Insa mie mi-a facut un briff nou odata cu numerele Z,unde nu scrie nimic la norma de poluare.Eu la rar voi da brifful nou.

s-o stapinesti sanatos!eu iti tin pumnii sa tina figura cu brief-ul provizoriu insa tin sa va spun ca mie mi-au cerut cel original la rar!

dar ai avut si unul provizoriu? (brieff)
karimi000
Aceeasi vesnica poveste cu RAR-ul care efectiv te fura pe fata. Si la mine era trecut 06 in CIV-ul maghiar si pentru ca am spus ca vreau sa stiu in ce temei masina este trecuta ca Euro 3 sau Euro 4 si pentru ca unul dintre inginerii de acolo ma cunostea, mi-a trimis documentele la Centrala RAR de la Bucuresti. Ce sa spun...? Super dezamagit si nervos, cu multe telefoane, am mai asteptat inca vreo 2 saptamani si jumatate si raspunsul a fost definitiv....EURO 3. A doua zi deja imi expirau numerele rosii. HALAL !!!

P.S. Am intrebat un inginer de la service-ul dealerului REDTOR din Oradea despre norma masinii si mi-a confirmat ca efectiv la RAR conteaza anul de fabricatie si nu norma de poluare efectiva (pe care de altfel la ignis ma indoiesc ca sunt capabili sa o determine la filialele judetene. El mi-a spus ca masina a fost catalogata euro 3 pentru ca era din 2003. Daca ar fi fost din euro 4 ar fi fost catalogata euro 4. Probabil a contat si faptul ca era motor de 1490 cmc si nu de 1328 cmc.
sandor-csaba
QUOTE (xplicit @ Nov 5 2008, 10:59 AM) *
QUOTE (sandor-csaba @ Nov 3 2008, 04:00 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 3 2008, 09:54 AM) *
QUOTE (laszdav @ Nov 2 2008, 07:44 AM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.


stiu de ce ti-au pus tie euro 3. pt ca scria in briff. Insa mie mi-a facut un briff nou odata cu numerele Z,unde nu scrie nimic la norma de poluare.Eu la rar voi da brifful nou.

s-o stapinesti sanatos!eu iti tin pumnii sa tina figura cu brief-ul provizoriu insa tin sa va spun ca mie mi-au cerut cel original la rar!

dar ai avut si unul provizoriu? (brieff)

Da am avut! cu acel brief am putut si am avut dreptul de a scoate masina din ungaria insa am vrut sa mai fac un drum pina la mateszalka dar vamesi maghiari m-au intors din drum.am fost toarte revoltat dat fiind faptului ca acel brief avea o valabilitate de 30 de zile la fel si asigurarea.cu toate astea vamesi maghiari mi-au spus ca am dreptul doar sa scot masina din ungaria si sa circul cu masina in romania in limita celor 30 de zile.
xplicit
QUOTE (sandor-csaba @ Nov 5 2008, 04:53 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 5 2008, 10:59 AM) *
QUOTE (sandor-csaba @ Nov 3 2008, 04:00 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 3 2008, 09:54 AM) *
QUOTE (laszdav @ Nov 2 2008, 07:44 AM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.


stiu de ce ti-au pus tie euro 3. pt ca scria in briff. Insa mie mi-a facut un briff nou odata cu numerele Z,unde nu scrie nimic la norma de poluare.Eu la rar voi da brifful nou.

s-o stapinesti sanatos!eu iti tin pumnii sa tina figura cu brief-ul provizoriu insa tin sa va spun ca mie mi-au cerut cel original la rar!

dar ai avut si unul provizoriu? (brieff)

Da am avut! cu acel brief am putut si am avut dreptul de a scoate masina din ungaria insa am vrut sa mai fac un drum pina la mateszalka dar vamesi maghiari m-au intors din drum.am fost toarte revoltat dat fiind faptului ca acel brief avea o valabilitate de 30 de zile la fel si asigurarea.cu toate astea vamesi maghiari mi-au spus ca am dreptul doar sa scot masina din ungaria si sa circul cu masina in romania in limita celor 30 de zile.


eu cunosc pe cineva la rar, si daca nu tine cu vrajeala le bag 100 de uro in plic si tot ies mai eftin. smile.gif

da oricum persoana a zis ca 99% ma poate asigura ca poate scoate masina ca euro 4.....acuma sa vedem...
sandor-csaba
QUOTE (xplicit @ Nov 6 2008, 09:08 AM) *
QUOTE (sandor-csaba @ Nov 5 2008, 04:53 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 5 2008, 10:59 AM) *
QUOTE (sandor-csaba @ Nov 3 2008, 04:00 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 3 2008, 09:54 AM) *
QUOTE (laszdav @ Nov 2 2008, 07:44 AM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 1 2008, 07:01 PM) *
am citit. pana la urma este euro 4. taxa de plata este pana in 150 euro.

...deocamdata circul cu numerele Z.

Sunt curios ce vor spune la RAR, la mine masina era tot din 2004 cu 06 si mi-au pus euro 3.


stiu de ce ti-au pus tie euro 3. pt ca scria in briff. Insa mie mi-a facut un briff nou odata cu numerele Z,unde nu scrie nimic la norma de poluare.Eu la rar voi da brifful nou.

s-o stapinesti sanatos!eu iti tin pumnii sa tina figura cu brief-ul provizoriu insa tin sa va spun ca mie mi-au cerut cel original la rar!

dar ai avut si unul provizoriu? (brieff)

Da am avut! cu acel brief am putut si am avut dreptul de a scoate masina din ungaria insa am vrut sa mai fac un drum pina la mateszalka dar vamesi maghiari m-au intors din drum.am fost toarte revoltat dat fiind faptului ca acel brief avea o valabilitate de 30 de zile la fel si asigurarea.cu toate astea vamesi maghiari mi-au spus ca am dreptul doar sa scot masina din ungaria si sa circul cu masina in romania in limita celor 30 de zile.


eu cunosc pe cineva la rar, si daca nu tine cu vrajeala le bag 100 de uro in plic si tot ies mai eftin. smile.gif

da oricum persoana a zis ca 99% ma poate asigura ca poate scoate masina ca euro 4.....acuma sa vedem...
la masina mea desi este din 2005 si in brief la norma de poluare scria 09 Domniiiii tovarasi m-au rechemat pt. ziua urmatoare pentru ca trebuia sa astepte raspunsul de la bucuresti daca masina este euro3 sau euro4.sigur ca era e4!
xplicit

[/quote]

eu cunosc pe cineva la rar, si daca nu tine cu vrajeala le bag 100 de uro in plic si tot ies mai eftin. smile.gif

da oricum persoana a zis ca 99% ma poate asigura ca poate scoate masina ca euro 4.....acuma sa vedem...
[/quote]la masina mea desi este din 2005 si in brief la norma de poluare scria 09 Domniiiii tovarasi m-au rechemat pt. ziua urmatoare pentru ca trebuia sa astepte raspunsul de la bucuresti daca masina este euro3 sau euro4.sigur ca era e4!
[/quote]


Am inteles.

Domnilor detinatori de ignis, cat consuma ignisul in oras? consumul mediu ma refer, ca pe ecran arata doar cel instantaneu.
Aaaaa....si tot nu am dat de cap....cum se seteaza ceasul de pe bord? trebuie sa aiba undeva niste butoane.

nu de alta dar, dimineata pe la 8 cand ma duc la munca vad ca este 22.30 si imi vine sa ma duc in casa la loc sa ma culc, ...naspa senzatie, nu o recomand.

va doresc un weekend excelent alaturi de masina dvs. favorita... smile.gif
Florin50070
A mea consuma in oras in jur de 8.5 la condus normal. ca la carte. benzina 99+ de la rompetrol

Pentru setarea orei trebuie sa tii apasat lung butonul clock de pe radio cd pana se aude un bip si ora incepe sa palpaie. Pe urma te joci cu butoanele sageata sus-jos si dreapta
xplicit
QUOTE (Florin50070 @ Nov 7 2008, 06:53 PM) *
A mea consuma in oras in jur de 8.5 la condus normal. ca la carte. benzina 99+ de la rompetrol

Pentru setarea orei trebuie sa tii apasat lung butonul clock de pe radio cd pana se aude un bip si ora incepe sa palpaie. Pe urma te joci cu butoanele sageata sus-jos si dreapta

merci barosane, dar consumul mediu la % cum il vad?

se poate asa ceva?
Florin50070
Poti sa-l vezi cu creionu si hartia (sau calculatorul) din plin in plin. La Ignis pe CB doar cel instantaneu, aproape inutil
xplicit
QUOTE (Florin50070 @ Nov 10 2008, 11:13 AM) *
La Ignis pe CB doar cel instantaneu, aproape inutil


Chiar ca e inutil.
O chestie care am observat-o: cand pornesc in I-a cateodata se aude ca si cum ar curge apa sub masina,acesta e sunetul..ca si cand torni apa undeva. Nu stiu daca e normal sa se auda asa....prin urmare va intreb si pe voi, e normal?

Plus ca eu nu am vazut ca masina asta sa aiba aparatori de noroi.De exemplu in spate la roata mi se vede arcurile, si as vrea sa ii pun nniste aparatori, daca stiti cat costa si de unde se pot aduce....dati mi si mie de stire. am vazut pt sx4 la 30 euro, da ptr ignis nu-s.sad.gif

Masina merge bine, sa vedem cu rar ul cum decurge...
Florin50070
CITAT(xplicit @ Nov 13 2008, 01:32 PM) *
De exemplu in spate la roata mi se vede arcurile


Las-o asa, ca e mai sexy ("i se vede arcurile" rolleyes.gif ) si mie mi se vad...
xplicit
QUOTE (Florin50070 @ Nov 13 2008, 03:53 PM) *
QUOTE (xplicit @ Nov 13 2008, 01:32 PM) *
De exemplu in spate la roata mi se vede arcurile


Las-o asa, ca e mai sexy ("i se vede arcurile" rolleyes.gif ) si mie mi se vad...



Am vb si cu cineva care se pricepe la astfel de masini si sugestia lui a fost sa o las asa pentru ca nu sunt sanse sa se strice nimica. Precizez ca eu in decembrie ma mut la casa si drumul pana acolo e cam....de macadam cu piatra sparta si cateodata noroi daca ploua mult...de aceea speram ca pot limita zonele unde poate patrunde apa si alte alea...

Azi i-am pus un litru de antigel ca pana acuma temperatourile ajung la cateva grade sub 0(zero) ,solutie de parbriz de aia albastra si cam atat.

masinuta asta este din aceeasi clasa cu fusion-ul?Chiar sunt curios de o comparatie...
cobra21
din cate stiu eu ii din aceiasi clasa. daca ma insel sa ma corecteze cineva whistling.gif
xplicit
fratilor ignisul are distributia pe lant sau curea?

adrian_r5
... e pe lant !!!
cobra21
Exact ii pe lant, vad ca cineva era mai rapid decat eu thumbsup.gif
adrian_r5
QUOTE (cobra21 @ Nov 19 2008, 02:28 PM) *
vad ca cineva era mai rapid decat eu thumbsup.gif


... cu aproape 2 ore si jumate mai rapid biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.