Mai Adriane, spune de la inceput ca esti carcotas... Ce Dumnezeu tot bagi fitile asa? Ba ca ai auzit tu un zvon, ba ca nu stiu ce... Loganul nu este nici BMW, nici Porsche, dar nu te faci de ras pe o sosea, doar daca esti maniacul vitezei si tocmai te dadusei jos dintr-un STI. Hai sa-ti zic eu de zvonurile tale, ca poate ti-e lene sa te uiti pe site-ul EuroNcap sa te dumiresti singur... Loganul are 3 stele, in conditiile in care nu are airbaguri laterale, nici perdea, si are doar 960 kg. Nu e foarte rau, dar nici foarte bine. Adica este in nota caracteristica a masinii, doar pretul iese din tipar prin..micime.
Offtopic vreau sa marturisesc sincer ca azi am facut prima interventie pe garantie, sa nu ma mai banuiasca colegii de partizanat. Am schimbat o colectie tija bieleta directie si un amortizor, ambele pe aceeasi parte. Traiasca garantia de 3 ani, care acopera TOT, nu doar cutia si motorul... La aproape 35000 km rulati, la majoritatea marcilor care se vand la noi erai bun de plata. Acum, nu stiu ce sa zic despre fiabilitatea masinii, mie mi se pare in continuare buna. In societatea de consum actuala, masini ca Mertz Cobra nu se mai fabrica, asta e clar.
Si iar Off... In timp ce mi s-a rezolvat problema, m-am dat putin cu 16v-ul pe sosea, acum am avut mai mult timp si eram si singur in masina. Va spun cu toata seriozitatea ca diferenta dintre motoarele de 8v si 16v este MAAARE. Masina accelereaza excelent, iar unde motorul de 90 cai plafoneaza, mai ai la 16v inca 1000-1500 ture la dispozitie. Demarajele de pe loc sunt mult mai bune, pentru interesatii de liniutze. Precizez ca masina mi-a fost reparata in timp bun, cu testare si reglare directie, asa cum scrie la carte. Si fara sa trebuiasca sa-i capiez de cap pe museriasi...