IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

solenza mai rapida ca loganul?

This topic is about solenza mai rapida ca loganul?, the author, [Adrian], wrote about: este solenza mai rapida ca loganul de 1.6 cu 90 de cp? ca decat cel de 1.4 este sigur . ce parere aveti? ... To read more just scroll down

6 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> solenza mai rapida ca loganul?
Adrian
post Oct 28 2006, 09:49 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 424
Joined: 23-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 88.018



este solenza mai rapida ca loganul de 1.6 cu 90 de cp? ca decat cel de 1.4 este sigur .
ce parere aveti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 29 2006, 09:58 AM
Post #2


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu. Am Logan si am avut Solenza. Nu are nici demaraj mai bun, nici reprize. Cel putin reprizele sunt net superioare la motorul de 1.6.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 29 2006, 10:51 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Dar nici cu mult mai slab biggrin.gif am condus si solenza si logan de 1.6. Loganul de 1.6 e ceva mai bun la demaraj dar nu cu mult.. la reprize e mai bun loganul dar intr-un "drag race" asta nu e atat de relevant.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 29 2006, 11:45 AM
Post #4


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Chestia la Logan e ca este cam zgomotos la turatii inalte si ai tendinta sa nu-l turezi cat poate. smile.gif Daca te duci pe la 5000 ture, ai si performante multumitoare. La Solenza ma duceam mai des pe la astfel de "inaltimi", pentru ca era mai bine izolat fonic habitaclul. La Logan, din pacate, etajarea cutiei nu favorizeaza motorul, astfel ca intr-adevar diferentele de demaraje nu sunt impresionante. Dar sunt. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Oct 29 2006, 12:15 PM
Post #5


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Acest thread m-a dus cu gandul la un accident al unui coleg al meu: a plecat de la semafor conducand Logan si a incercat sa depaseasca autobuzul in vreo 150M ca sa faca dreapta prin fata lui. Nu a reusit, deci autobuzul l-a aruncat in stalp. Toate astea s-au intamplat pt ca soferul este prea prost: odata ca vazand ca nu are loc totusi a facut dreapta prin fata autobuzului si al doilea deoarece nu stie sa plece de pe loc. El zicea 'vai cat de proasta e masina, abia la a 4-a am reusit sa il depasesc un pic' blink.gif blink.gif
Mi-am adus aminte vazand tema 'demarajul la logan' biggrin.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Oct 29 2006, 01:47 PM
Post #6


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



Pai ce dracu de autobuz avea ala? biggrin.gif cu NOS poate. cu primele 3 viteze ajungi fara probleme la 100kmh si cred ca si un Panda 4X4( 0-100 21s sau ceva asemanator) nu ar fi putut avea probleme.
Referitor la Logan.. hmm nu prea stiu... dar stiu ca am mers de curand cu aia de 1.6 16v si sunt absolut convins ca ma face si pe mine cu toata masina mea de 20k euro.


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alcris01
post Oct 29 2006, 05:37 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 204
Joined: 21-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 87.834



Am facut si eu un drive cu Loganul de 1.6, 16v si se cunoaste bine diferenta fata de motorul de 90CP. Are forta si nu se poate compara cu modelele precedente ale Daciei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 29 2006, 05:38 PM
Post #8


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Loganul de 1.6 8v atinge 120 km/h in treapta a 3-a. smile.gif 100% garantat... wink.gif (de mine)


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leone
post Oct 29 2006, 06:16 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 353
Joined: 15-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 68.276



Fata de solenza, da Logan 1.6 8v e mai rapid; fata de Supernova nu as fi asa de sigur....


--------------------
FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Oct 29 2006, 08:57 PM
Post #10


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Fata de 1.6 e maiu lenta Solenta dar fata de 1.4 nu.


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Oct 29 2006, 09:17 PM
Post #11


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE(> T u d o r <)
Loganul de 1.6 8v atinge 120 km/h in treapta a 3-a. smile.gif 100% garantat... wink.gif (de mine)


cu siguranta asa este.

corsa mea de 65 cp diesel atingea 115km/h intr-a 3 la vreo 5 mii si un pic de ture.puterea maxima la 4400. cred ca loganul de 90 cp trece de 120km/h.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 29 2006, 09:21 PM
Post #12


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



E chestie de etajare a cutiei de viteze. Si nu trece, ca-ti taie alimentarea. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Oct 29 2006, 09:48 PM
Post #13


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



Mie in 3-a imi ia peste 130kmh, nici nu cred ca am plafonat-o vreodata in a 3-a dar oricum la 130 stiu sigur ca am 5500-5700 rpm.


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Oct 29 2006, 10:10 PM
Post #14


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



QUOTE(_Constantin_)
Mie in 3-a imi ia peste 130kmh, nici nu cred ca am plafonat-o vreodata in a 3-a dar oricum la 130 stiu sigur ca am 5500-5700 rpm.

Banuiesc ca performantele astea la ai la Toyota? biggrin.gif Nu?


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Oct 29 2006, 11:12 PM
Post #15


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Constantin, problema nu e ce autobuz avea ala ci cat de prost a fost soferul cu Loganul: el a ajuns la a 4-a in 100m cand vroia sa faca 'liniuta cu autobuzul'. Sigur ca masina erge cu a 3-a peste 100 dar daca schimbi la 1800rpm (cum cred ca a facut persoana) normal ca te face autobuzul biggrin.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Oct 30 2006, 11:00 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(> T u d o r <)
Loganul de 1.6 8v atinge 120 km/h in treapta a 3-a. smile.gif 100% garantat... wink.gif (de mine)


pai si in fosta mea astra de 82 de cai ajungea la 120 in a 3-a. pleca mai greu (nu tragea treapata I aproape deloc) apoi avea a doua pana 80 si ceva chiar si 90 dar omorai motorul, a treia 120 (130 in blana dar pierdeai timp la greu si cu a patra 160. culmea si la asta de 100 de cai limitarile tot pe acolo sunt dar creste mai repede in viteza.

din pacate pt logan am vazut ca mai toti soferii nu prea depasesc 2500 de rpm (si asta in cazurile bune, multi schimba pe la 2200 de rpm). nu inteleg ca masina incepe sa traga abia de la 3500 si nu pateste nimic motorul chiar daca e mai zgomotos. mai grav e cu cei care conduc dci-uri chiar sambata seara am mers cu cineva care nu depasea 2000 de rpm. de fapt tinea motorul intre 1500-2000 de ture. explicatia lui: a vazut el pe CB ca la 1800 are cel mai mic consum, si ca vechea lui dacie cu stilul asta de condus la tinut mult si bine. cand i-am explicat ca in ecuatie mai e o turbina, niste injectoare care se pot infunda a dat din umeri.

in ceea ce priveste logan vs solenza, in solenza ai doar inpresia ca e nai rapida pt ca e mai mica. si eu am fost inselat prima oara


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 30 2006, 01:40 PM
Post #17


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE(> T u d o r <)
E chestie de etajare a cutiei de viteze. biggrin.gif


Florin.. sa ma citez.. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
post Oct 30 2006, 05:48 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 424
Joined: 23-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 88.018



ok, deci loganul de 1.6 8v este mai rapid ca solenza ( intradevar sunt mai multi cai si diferenta de greutate nu e prea mare )

dar ce ziceti de logan 1.6 8v vs cielo ?
cuplurile lor : logan 128Nm/3000rpm iar cielo are 122.8Nm/3200rpm
deci loganu ar trebui sa fie mai rapid, dar cand vorbesc cu posesori de cielo ei spun ca doar loganu de 1.6 16v e mai rapid ca cielo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 30 2006, 07:37 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



"pe hartie" e mai rapid loganul:

Daewoo cielo 1.5 0-100: 12.2 - 12.5 s (diferenta intre 1.5 16v si 1.5 8v)
Dacia Logan 1.6 8v 0-100: 11.5 s, 1.6 16v: 10.2 s

In practica eu nu as mai fi asa sigur, am condus si logan 1.6 si solenza si supernova si cielo... la o "liniuta" probabil loganul de 1.6 ar bate... pe "circuit", ma rog, pe un drum mai virajat e posibil sa castige cielo... desigur pe hartie nu are nici o sansa... dar am condus logan 1.6 si am facut o "liniuta" intre A3-ul sotiei de 105 cp (dar 1450 kg) si un logan 1.6 8v (de ~1000 kg dar cu 2 persoane in masina dintre care unul avea peste 100 kg) si am castigat detasat, desi "pe hartie" loganul face suta cu 0.2 secunde mai repede (A3 1.9 TDI 0-100 11.7, Logan 1.6 8v: 11.5). Si la condus loganul de 1.6 mi s-a parut mai lent decat A3-ul (desi repet, pe hartie loganul castiga), si pe bune ca nu l-am condus in stil "economic" ci am pornit de pe la 3000 de ture si am schimbat la linia rosie... e drept ca am reusit sa produc un "scartait" in a doua dar asta se datora cauciucurilor proaste, nicidecum puterii prea mari.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 30 2006, 09:34 PM
Post #20


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Halba, aici e greseala.. biggrin.gif Ai observat ca motorul de 90 cai de pe Logan plafoneaza repede? Ca un dieselar, pastrand proportiile in privinta cuplului. Daca il duci in zona rosie, cazi in treapta superioara in turatie prea mare si pierzi momentul motor maxim. La Logan trebuie sa schimbi pe la 4500, pentru a beneficia de cuplu si putere optime pentru treapta urmatoare.
Nu ca asta ar fi schimbat cu ceva rezultatul liniutei tale, dar scoti ttotul din motor.

In privinta versusului cu Cielo, precizez ca am condus un Cielo al unui prieten, si pana la 3000 ture nu trage asa bine la Loganul. Adica trage cam ca Solenza, de fapt. La o liniuta poate bate Cielo, pentru ca are cutia mai bine etajata, dar in condus stradal, unde folosesti cuplul pentru depasiri la reprize, cred ca Loganul este avantajat. Sa te tii dupa el cu un Cielo presupune sa turezi foarte mult si nu ai plaja multa ramasa la dispozitie, trebuind sa schimbi mai des vitezele si astfel sa pierzi mai mult timp.

LE: Si sa nu crezi ca Cielo este mai stabil decat Logan. Iti da impresia asta, pentru ca e mai jos si pozitia in scaun e mai lasata, dar iti garantez ca eu nu am atins limitele trenului de rulare si-mi pare sincer rau ca nu stii cum conduc... biggrin.gif Spre deosebire, la Solenza se atinge in curbe limita mai usor, am subvirat de mai multe ori cu ea, desi teoretic nu trebuia sa fie asa. Si in plus, Solenza mea avea si cauciucuri, nu ca Loganul... :puke: (adica Montana, niste chestii pe care mi le-au vandut nesimtitii pe post de cauciucuri biggrin.gif ) Trenul de rulare al Loganului este modern si neutru, de altfel au observat si aia de la AMS in testul cu Accent si Kalos, unde Loganul le-a batut usor la test pe circuit.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th May 2024 - 09:41 AM