Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tribeca, honda, bmw-uri si mult sange...
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3
Nicolae30758
Cu parere de rau, dar Subaru Tribeca este primul SUV/Crossover Subaru declarat (de catre companie) ca ataca clasa premium, adica BMW X5, etc. Chiar daca design-ul exterior este controversat, va-ti urcat intr-unul sa vedeti cum arata inauntru ? Eu am facut-o. Designul interior este excelent, iar materialele folosite sunt cu numic mai prejos decat cele folosite pe actualele X5. Sigur performantele unuia fata de altul sunt discutabile, la fel si calitatile on/off road, dar de exemplu eu nu cred ca sistemul 4wd al lui subaru este mai prejos decat xdrive-ul BMW. Asta luand in considerare faptul ca nici una dintre ele nu este capabila de off road adevarat.
G e o r g e
absolut de acord.

tribeca este dotata cu diferentiale lsd cu vascocuplaj central . cutia de viteze este de provenienta prodrive si este o superbitate .

din pacate b9 vine doar cu o singura motorizare , pe cand competitia are o gama mai larga de motorizari disponibile .
cosmin45741
QUOTE(G e o r g e)
absolut de acord.

din pacate b9 vine doar cu o singura motorizare , pe cand competitia are o gama mai larga de motorizari disponibile .


Pai si asta este o caracteristica a masinilor premium: gama larga de motorizari blush.gif
air_wolf
daca e impotenta in off-road, ca sa fie de prim rang trebuie sa aibe motor mare si puternic. macar atit sa aibe, daca nu are macar un 3.0 e fiiissss...
G e o r g e
tribeca B9 are un 3.0 de 250 cp. o putere frumoasa dintr-un 3.0 aspirat si cu performante bune pentru o masina din clasa ei .
G e o r g e
parerea mea ar fi cam urmatoarea :
motorul este excelent, si-a dovedit calitatile pe celalte modele subaru (legy si obt) . puterea dezvoltata este suficienta pentru numele de subaru si este foarte buna pentru cilindreea motorului .
fiind un motor aspirat va fi penalizat de caldura mare (consum ridicat) si de altituinea mare (consum ridicat) .
in conditii normale va consuma undeva intre 13 si 20% in bucuresti as zice .

cutia este excelenta . cei de la prodrive se pricep . o regasim din nou pe modelele din gama subaru echipate cu acelasi grup motopropulsor . schimba treptele lin si fara smuceli si ai acel feeling de acceleratie continua fara hopuri .

sistemul awd este un lsd pe spate si vascocuplaj central , sistem clasic ce il regasim si pe impreza wrx, legy 3.0 , obt 3.0 si forester 2.5XT . poate face fata cu succes in teren accidentat usor spre mediu .
in teren accidentat puternic tribeca va fi penalizata de garda la sol de doar 20cm si de unghiurile de atac si degajare mici .

in oras se va conduce usor , pozitia la volan permitand o buna vizibilitate asupra traficului din jur.

pana acum nu m-am urcat intr-una , doar am vazut interiorul in poze si prin geam .

unele elemente le gasim si la restul gamei subaru , si inca o data se adeverente modul de lucru al japonezilor de la subaru : daca functioneaza nu schimbam pana nu gasim ceva mai bun , mai fiabil si mai performant .

butoane , capace si alte chestii se regasesc si pe alte modele din gama subaru .

este o alegere foarte buna pentru bucuresti , talonul inalt va ajuta mult soferul in lupta cu drumurile patriei noastre .
desi cuplul este dat la 4600 rpm , el se simte de jos foarte bine , 70% din putere fiind transferata spre puntea spate in caz de nevoie la un demaraj mai in forta .

despre greutate , zic ca va avea in jur de 1800 kg , nu va depasi in nici un caz 2 tone !
adica mai putin ca un A6 2.5 TDI quattro biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE
Wheelbase 2749 mm
Length 4822 mm
Width 1878 mm
Height 1686 mm
Curb weight 1925 kg
Fuel tank 64 liter

autoindex.org

1925kg + sofer cam 2 tone face... iar consumul as zice ca e mai mult intre 17 si 20 - fara forjari inutile care probabil l-ar putea duce spre 25 - 13.6 e dat consumul la legacy 3.0R care e cu vre-o 500 de kile mai usor. Probabil va fi interesanta varianta GPL care cred ca se va comercializa in belgia (MR zicea ca acolo poti comanda subaru-uri cu gpl-ul gata montat).

In plus ar mai fi si pretul... la vre-o 40.000 CIP nu e tocmai ieftin... daca mai adaugam si taxele (chiar si cele de 6% din leasing) ajungem la un pret de Q7, care deja mi se pare exagerat de scump.
G e o r g e
eu unul stii ce as prefera intre un Q7 si un tribeca .

apoi , la o masian de 40 000 euro e cam de rasul curcilor sa te uiti la consum , ca daca consuma 20 sau 25, desi zic ca nu o sa treaca de 20% la un condus normal .

pretul va fi in jur de 35000 cip , varianta dotata . asa ca nu e foarte scump , i nconditiile in care un obt e 30 000 cip .

40 000 va fi varianta de 7 locuri cel mai probabil .

un Q7 este mai scump !
Nicolae30758
informatia de la subaru motors trading este ca pretul va fi in jur de 38.500 EUR full option, deci cum spune George cam 35.000 EUR base. la pretul asta si cu dotarile standard cu care vine, nu prea are rival.
HalbaSus
Eu daca ar trebui sa aleg intre Q7 si tribeca... as alege transportul in comun biggrin.gif

Pai problema cu consumul e ca se goleste repede rezervorul, nu-i vorba de 20%... si ML320-ul lui maica-mea consuma cam 19-21% dar macar are rezervorul de 80 de litri, deci ii ajunge macar o saptamana un plin.

Cat despre preturi, uite niste preturi din belgia... iar cum noi suntem in romania si aici preturile au tendinta sa fie oleaca mai mari decat in afara, nu cred ca situatia va fi mai roza:

(Primul pret e fara taxe, al doilea pret e cu taxe (din belgia))

3.0 AT Comfort 5-places
35.702,48
43.200,-
3.0 AT Luxury 5-places
39.834,71
48.200,-
3.0 AT Executive 7-places
42.314,05
51.200,-
Nicolae30758
George am o nedumerire. In mai toate review-urile pe care le-am citit se cam critica cutia de pe tribeca. critica se referea la faptul ca atunci cand urca la deal isi cam cauta vitezele si ca asta s-ar intampla la toate masinile subaru si ca e mai bine la deal sa folosesti modul sport secvential. cam ce inseamna asta si daca este adevarat avand in vedere experienta ta subaru. In schimb toti laudau comportamentul ei pe sosea toti spunind ca este extrem de "smooth" cu exceptia unei relative intarzieri mai mare in caz de "down shift". ce sa inteleg de aici ?
G e o r g e
tin sa te contrazic , la noi preturile sunt MAI MICI o tz decat afara .

LE :
modul secvential inseama sa dai stanga de stick , si sa schimbi "manual" treptele . in sus pentru treapta superioara si in jos pentru treapta inferioara .
da , se poate sa-si cam caute vitezele la deal , daca nu stii sa o conduci , te asigur ca daca stii udne sa tii acceleratia nu o sa-si caute vitezele . in schimb e normal pentru o cutie automata sa schimbe AUTOMAT in functie de ce simte din acceleratie . de aceea recomadn modul secvential .
HalbaSus
QUOTE(Nicolae30758)
Halba, acelea sunt tribeca varianta americana adusa in europa. eu vorbesc de varianta europeana care va fi lansata acum in septembrie la paris. pretul de 38.500 EUR este CIP si este pentru varianta cu 5 locuri full option. sigur este orientativ, dar dealerul mi-a spus ca nu vor fi cine stie ce diferente.


Nope, nu cred, nu stiu eu foarte bine franceza dar pe site-ul www.subaru.be era "disponibil din toamna, subaru tribeca b9", nu cred ca era vorba de varianta americana... dar... tot ce-i posibil blink.gif

QUOTE
tin sa te contrazic , la noi preturile sunt MAI MICI o tz decat afara .


Doar un exemplu: Honda S2000 (ca sa fie vorba de ceva care e importat si la noi si la ei)
in Romania: 35.650 CIP - 57578 DDP
in Germania: 36.650 incl. 16% VAT
La prima vedere preturile par mai mari, dar asta e pentru ca de cele mai multe ori spun pretul cu toate taxele, nu cel CIP.
AlexTM
"Pretul CIP" e o manie in Romania. Toti cauta sa ascunda realitatea sub aceasta steluta.
Impulse
QUOTE(Nicolae30758)
Cu parere de rau, dar Subaru Tribeca este primul SUV/Crossover Subaru declarat (de catre companie) ca ataca clasa premium, adica BMW X5, etc. Chiar daca design-ul exterior este controversat, va-ti urcat intr-unul sa vedeti cum arata inauntru ? Eu am facut-o. Designul interior este excelent, iar materialele folosite sunt cu numic mai prejos decat cele folosite pe actualele X5. Sigur performantele unuia fata de altul sunt discutabile, la fel si calitatile on/off road, dar de exemplu eu nu cred ca sistemul 4wd al lui subaru este mai prejos decat xdrive-ul BMW. Asta luand in considerare faptul ca nici una dintre ele nu este capabila de off road adevarat.


Am impresia ca nu prea ai stat in X5 daca ai ajuns sa le compari. Ceea ce zice compania este una iar ceea ce exista este cu totul alta. Tribeca va fi in clasa premium cand vor zbura purceii.
Cum adica materialele nu sunt mai prejos decat in X5?! blink.gif
La prima privire am crezut si eu ca au pus aluminiu pe consola aia centrala care mi se parea frumnusica in poza pusa in pliant de nenea fotografu' profesionistu' dar cand m-am urcat in ea si m-am dat cu ea mi-a venit sa vars: plastic vopsit in gri lucrare tipic japoneza. Imbinarea elementelor lasa de dorit, finisarile si ele iar calitatea plasticului este josnica. Am niste poze de la show-ul din Toronto facute la doua Tribeca diferite aduse la expozitie si amandoua erau unice la imbinari... blush.gif
Nici nu exista grad de comparatie intre Tribeca si X5!
Iulian HondaFan
Impulse, mai ia si tu o bere, mai relaxeaza-te, nu te mai sufoca asa la fiecare remarca nelaudativa pentru BMW. some people don't like BMW. Live with it! notiunea de premium este si ea cu diferite acceptiuni. Tribeca este o masina premium si in USA iar la preturile din Europa nu vad ce argumente ar fi impotriva acolo.

QUOTE(Nicolae30758)
George am o nedumerire. In mai toate review-urile pe care le-am citit se cam critica cutia de pe tribeca. critica se referea la faptul ca atunci cand urca la deal isi cam cauta vitezele si ca asta s-ar intampla la toate masinile subaru si ca e mai bine la deal sa folosesti modul sport secvential. cam ce inseamna asta si daca este adevarat avand in vedere experienta ta subaru. In schimb toti laudau comportamentul ei pe sosea toti spunind ca este extrem de "smooth" cu exceptia unei relative intarzieri mai mare in caz de "down shift". ce sa inteleg de aici ?



isi cauta vitezele pt. ca motorul este un pic subdimensionat pentru greutatea masinii. de acord cu George ca se poate rezolva din modul manual. acu' sa nu uitam ca majoritatea X5-urilor in Europa sunt cu dieselul de 3.0l care are numai 218CP. consuma mai putin dar de diferenta de pret iti iei toata benzina pe cativa ani. si daca mai asteptati vreo 2 ani o sa iasa dieselul boxer...

despre interior sunt si eu incantat la aceasta masina. daca as lua vreodata una ar fi in principal pentru asta. ca pachet general as merge insa pe Murano/FQ sau Lexus RX ( nu stiu cum sunt preturile).

ma ia groaza cand vad preturile de acolo. 40euro e o carutza de bani blush.gif si pare nesimtire curata fata de 37k full aici ( mai ies bani de-un Focus de diferenta).

oricum daca pentru serie3 poti face un argument referitor la sportivitate X5 este tot un dulap pe roti ca toate SUV-urile, io nu vad nici un motiv sa-l cumpar altul decat marca si faptul ca spune " imi permit masina de 45k euro". nu stiu cum va fi devalorizarea pentru Tribeca insa.
cosmin45741
QUOTE(G e o r g e)
este o alegere foarte buna pentru bucuresti , talonul inalt va ajuta mult soferul in lupta cu drumurile patriei noastre .

Dupa ultima experienta personala in Bucuresti, cea mai buna alegere e ori metroul, ori "autopasul", asta daca nu te plimbi cu masina noaptea...E infernal si fereasca Dzeu sa ai si treburi de rezolvat... :bash:
In ultima instanta ar fi o alegere mai inteleapta o masina de clasa mica/compacta, macar ai avea loc unde s-o parchezi...

Iar parerea mea apropos de Tribeca: nu va agitati prea mult, nu e Premium...

Later edit: Iulian, daca Tribeca sau Murano sunt premium atunci Q7 cum mai e? Iti spun eu, ca le-am condus pe amandoua! Diferenta e aproape ca intre Primera si A6 blush.gif
Iulian HondaFan
daca zici tu ma duc sa scuip pe Tribeca vecinului. biggrin.gif
f1anatic
Sa ii vad eu pe glumetii care ar da cu piciorul la astea...
f1anatic
Cosmin si Impuls sint scutiti de a da cu piciorul insa.
www.cobbtuning.com/cobbtuned/ct_tribeca.html
QUOTE
For the effort, COBB has been able to extract 320 HP and 270 lb-ft of torque from the Subaru 3.0L flat-6 engine.
. La roti !

Otto73
Cu legatura la titlul subiectului si Buick Enclave trebuie luat in considerare biggrin.gif
G e o r g e
cosmin si impulse nu vad alta masina decat bmw ... dar sunt ai nostrii si traim cu ei .

eu am zis ca inca nu m-am urcat intr-o tribeca inca , INSA , m-am urcat in destule subaru si destule bmw ca sa vad ca la aceasi bani suabru sta mai bine la materiale folosite in interior ! si hai sa o oprim aici si ca nu balarim si topicul asta cu subaru vs bmw .
cosmin45741
QUOTE(G e o r g e)
cosmin si impulse nu vad alta masina decat bmw ... dar sunt ai nostrii si traim cu ei .

eu am zis ca inca nu m-am urcat intr-o tribeca inca , INSA , m-am urcat in destule subaru si destule bmw ca sa vad ca la aceasi bani suabru sta mai bine la materiale folosite in interior ! si hai sa o oprim aici si ca nu balarim si topicul asta cu subaru vs bmw .


Fals, Georgica!!! Fals! blush.gif Tu nu vezi decat Subaru, iar eu vad orice in afara de Subaru blush.gif Initial, cand am intrat prima oara pe acest forum, am crezut ca esti platit ca sa le faci reclama... biggrin.gif
Iar cu ultima fraza sunt perfect de acord, doar "Suabru" ar sta mai bine, daca ar exista.... biggrin.gif

Anyway, ca sa fiu ontopic, mie nu-mi plac SUV-urile de nici un fel. Nu mi-as cumpara nici X5, nici Q7, nici Cayenne, cu atat mai mult Tribeca. Mi se par useless si exorbitant de scumpe. In ultima instanta, daca nu as avea ce face cu banii, mi-as lua un ciur cu care sa ma duc la pescuit...dar sa fie atat de ieftin, incat sa nu ma doara inima cand il chinuiesc pe toate coclaurile...
G e o r g e
in primul rand nu sunt georgica cu tine . ti-am zis cosmin pt ca te cheama cosmin . vreau sa-mi spui george cand mi te adresezi nu georgica ca nici eu nu zi-am zis cosminica .

imi pare rau , dar vad si alte masini , si am recomand si alte masini , doar ca consider ca masinile nemtesti sunt prea scumpe pentru ce ofera. din cauza asta recomand JAPONEZE in frunte cu subaru . dar e greu cand vezi doar elici in fata ochilor.

atunci daca asta e parerea ta despre suv uri puteai sa o zici de la inceput nu se te lansezi in declaratii anti subaru , dar ce ma mira ca asa faci de obicei blush.gif
Nicolae30758
@Impulse: din pacate pentru tine m-am urcat si chiar condus bmw x5, mercedes, honda, hyundai etc. Daca ai fi mai atent ai vedea ca eu nu am criticat in nici un fel BMW x5 pentru care am toata admiratia. Ceea ce am afirmat ca tribeca este primul subaru care ataca clasa premium. asta este declaratia lor si o luam ca atare. cu ce succes, vom vedea. cat despre interiorul tribecai vs. bmw x5 eu raman la parerea ca cel de pe tribeca este excelent, iar ca design este peste actualul x5. nu imi dau seama daca plasticele de pe tribeca sunt mai proaste decat plasticul imitatie de lemn de pe x5, dar mie unul nu mi s-au parut sa fie vreo diferenta semnificativa. ca imbinari ai mai sustinut si pe alt forum (sau chiar aici) ca japonezii (adica honda) fac imbinari de c...t in comparatie cu germanii (recte bmw) de mai facut sa ma uit cu lupa la honda mea prin comparatie cu x5-ul vecinului meu, de a zis omul ca m-am tacanit si crede-ma ca nu am vazut nici o diferenta. chestie recunoscuta si de posesorul bmw-ului (sunt amandoua fata in fata in garaj). deci nu inteleg de ce sari asa la orice afirmatie despre bmw, chiar daca afirmatia aceea nu ataca in nici un fel marca respectiva. nu vrei tu ca subaru tribeca sa fie considerat premium (deci la acelasi nivel cu iubitul tau bmv) si consideri asta o impietate si o jignire adusa marcii tale preferate, este ok, dar ceea ce nu este premium pentru tine, nu inseamna ca nu este premium intr-adevar, atata timp cat ofera cam aceleasi lucruri ca si marcile consacrate premium si la o calitate cel putin similara, insa la un pret considerabil mai mic. scuza-ma, daca te vei indigna peste masura de ceea ce voi afirma aici, dar eu raman la parerea ca intre tribeca si x5 nu sunt diferente ca de la cer la pamint si eu unul nu vreau sa platesc cu 15000-20000 euroi mai mult doar renumele si imaginea. inchid aici acest schimb de mesaje acide. nu ash fi scris atat de mult daca nu mi te adresai direct, si daca vrei sa continuam hai sa ne mutam la combat zone. si asa suntem off topic rau de tot.
CPI
QUOTE(f1anatic)
Sa ii vad eu pe glumetii care ar da cu piciorul la astea...


Aaaa, astea 2 erau Tribec-ele pe care le-a vazut impulse una linga alta si nu semanau imbinarile. That explains everything!
T u d o r
Nu neg calitatile masinii, chiar apreciez Subaru.
Dar oare designerii aia care au facut tribeca or mai fi desenat vreo masina? Mi se pare hidoasa fata aia, cu asemanarea ei cu un avion cu tot. Seamana cu un porc cu gaze la stomac... biggrin.gif
florin55503
eu sunt genul care apreciaza masina mai mult pentru fiabilitate si materiale pecare se folosesc la interior. si din pricina asta apreciez subaru. dar o marca nu poate fi premium doar pt ca asa vor producatorii. si VAG incearca sa impinga VW spre segmentul de lux dar oamenii(de fapt cei care au ultimul cuvant chiar daca de multe ori se si inseala) tot ca o marca au perceput-o. nu au considerat-o egala audi, bmw, mert etc.

asa si cu tribeca pana la urma glasul poporului e cel care va decide daca va accepta aceasta masina in clasa premium. oricum le va fi foarte greu sa faca chestia asta avand in vedere ca produc si impreza. care nu se incadreaza in segmentul premium. un producator care se vrea premium trebuie sa produca doar premium
f1anatic
QUOTE(> T u d o r <)
Nu neg calitatile masinii, chiar apreciez Subaru.
Dar oare designerii aia care au facut tribeca or mai fi desenat vreo masina? Mi se pare hidoasa fata aia, cu asemanarea ei cu un avion cu tot. Seamana cu un porc cu gaze la stomac... biggrin.gif


I have to agree. Dar cu piese aftermarket se rezolva totul. Numai uita-te ce diferenta este intre fata normala - stinga sus in poza cu masina argintie...si celelalte 2. Scapi de chrome - a alta masina (aproape)

Baieti, nu pot eu sa mut asta pe Combat...ca as fi curios. Cum se face ca discutia ajunge mereu la Subaru vs. BMW ? Si asta nu pentru ca George sau F1 sa fi stirnit-o sau sa fi pus gaz pe focul aprins de altii. Ceva e in neregula daca Subaru este mentionat atit de frecvent in aceeasi propozitie cu BMW si chiar de catre altii.

Eu inteleg ca voi credeti ca Gerge si cu mine avem tatuat stelutze pe un fundal albastru pe mina sau pe frunte. Va asigur ca nu e chiar asa de extrem. Eu am set de pat cu Subaru (fete de perna, cearceaf, etc. Iar George are 3 Subaru acasa. Dar ce ne facem cind si altii ridica aceeasi problema sau prezinta acelasi punct de vedere cu al nostru. Chiar asa sa ii fi "brain-washed" noi pe ei si toata lumea ar trebui sa se uite cu lupa la masinile personale si sa vada imbinarile perfecte de pe marcile germane in comparatie cu cele japoneze ?

Ori e lumea "bolnava"...ori Subaru s-au mai ridicat calitativ...ori BMW e prea scumpa...E UN MISTER !

(glumeam cu lenjeria de pat. Adevarul este ca am un tatuaj ) biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(florin55503)
e un producator care se vrea premium trebuie sa produca doar premium


Si cam ce ar fi premium la un BMW 318 - cel mai chel ? In afara de "nume" ? Thank You.
florin55503
am vorbit de perceptia lumii(care am precizat ca poate sau nu sa fie cea mai buna). eu unul intotdeauna am considerat ca masinile premium incep de la seria 5, e-classe in sus.

cum de altfel nu vad nimic premium in seria 1. desi este promovata ca fiind premium. de fapt nu vad nimic premium la o compacta
f1anatic
QUOTE(florin55503)
am vorbit de perceptia lumii(care am precizat ca poate sau nu sa fie cea mai buna). eu unul intotdeauna am considerat ca masinile premium incep de la seria 5, e-classe in sus.

cum de altfel nu vad nimic premium in seria 1. desi este promovata ca fiind premium. de fapt nu vad nimic premium la o compacta


Corect. Sa fie decizia mea...as anula si 3 Series din segemntul premium. Cred ca premium pt. mine inseamna "leg room" spatiu la bulane...nu numai lufturile invizibile si pelea de balena de pe scaune si audio/video scump.
AlexTM
QUOTE(f1anatic)
Cred ca premium pt. mine inseamna "leg room" spatiu la bulane...nu numai lufturile invizibile si pelea de balena de pe scaune si audio/video scump.
Deci e clar ca Octavia 1 cade, ca spatiul la picioare in spate e cam mic.
f1anatic
QUOTE(GhitaTM)
QUOTE(f1anatic)
Cred ca premium pt. mine inseamna "leg room" spatiu la bulane...nu numai lufturile invizibile si pelea de balena de pe scaune si audio/video scump.
Deci e clar ca Octavia 1 cade, ca spatiul la picioare in spate e cam mic.


Daca itzi plac fiintzele de sex frumos cu copane pina in amigdalita...ai pus-o. Nu potzi decit in fatza...ca sa mai pui si in spate - nu ar avea loc ! Tough luck ! In plus de asta...Octavia < BMW dar acum...CE MASINA ESTE PESTE BMW ?

E clar ca Legacy nu e premium - spatziul din dreapta fatza e strimt !
AlexTM
QUOTE(f1anatic)
In plus de asta...Octavia < BMW dar acum...CE MASINA ESTE PESTE BMW ?

Te referi, evident, la stil, eleganta, etc...
NU LA DIMENSIUNI, isn't it? Vorbesc de comparatia cu seria 3.
Postez si eu, ca m-am saturat de discutii Subaru vs. BMW.
Da' Octavia ce-are? biggrin.gif
Nicolae30758
@ florin55503: exact asta am spus si eu si anume ca luam declaratia companiei ca atare si vom vedea daca succesul ca masina premium va veni. adica exact ce ai spus si tu ca poporanii vor decide in privinta asta. prin asta nu am atacat bmw si nici nu am fetishizat subaru. eu nici nu conduc subaru, dar de exemplu spre deosebire de altii mie tribeca chiar imi place. si paradoxal cu cat ma uit mai mult la ea cu atat imi place mai mult. n-oi avea eu simt artistic si stilistic dezvoltat, dar asta e. ce sa fac daca imi place porcul cu gaze la stomac ? biggrin.gif
HalbaSus
In plus "SUV urat" e un pleonasm ca si "politist prost" biggrin.gif
T u d o r
QUOTE(Nicolae30758)
ce sa fac daca imi place porcul cu gaze la stomac ? biggrin.gif


Pai si mie imi place, dar fara gaze, mic si cu un mar in gura. biggrin.gif yummyyy...

Aoleu... mi-am facut pofta singur. Unde naiba gasesc un purcelus de lapte acum?
CPI
QUOTE(Nicolae30758)
@ florin55503: exact asta am spus si eu si anume ca luam declaratia companiei ca atare si vom vedea daca succesul ca masina premium va veni. adica exact ce ai spus si tu ca poporanii vor decide in privinta asta. prin asta nu am atacat bmw si nici nu am fetishizat subaru. eu nici nu conduc subaru, dar de exemplu spre deosebire de altii mie tribeca chiar imi place. si paradoxal cu cat ma uit mai mult la ea cu atat imi place mai mult. n-oi avea eu simt artistic si stilistic dezvoltat, dar asta e. ce sa fac daca imi place porcul cu gaze la stomac ? biggrin.gif

Hai ma Nicu', iti place porcul si nu iti place CRV-ul nou? Da-o incolo de treaba... Are dreptate f1natic, daca dai jos cromul de pe fata arata mai bine. Si CRV-ul nou european arata mai bine decit cel american tocmai pentru ca la a 2-a grila (cea de jos) au scos cromul.
CPI
QUOTE(> T u d o r <)
QUOTE(Nicolae30758)
ce sa fac daca imi place porcul cu gaze la stomac ? biggrin.gif


Pai si mie imi place, dar fara gaze, mic si cu un mar in gura. biggrin.gif yummyyy...

Aoleu... mi-am facut pofta singur. Unde naiba gasesc un purcelus de lapte acum?

Lasa purcelusul si mai bine pune banii in buzunar pentru Accord biggrin.gif
f1anatic
Ghita ? Cind facem un versus Octavia vs. BMW ?

Itzi spun de pe acum. M-am dat cu Ocatvia 2 timp de 2 saptamini in 2005, vara. As alege-o imediat.
Impulse
Mai Nicolae, toate pozele puse de mine sunt reale iar ceea ce am gasit la Honda m-a cam frustrat si pe mine si daca ma ambitionez nitel imi fac timp de inca niste fotografii pentru a vedea diferentele. V-am rugat sa gasiti aceleasi defecte si la BMW dar nu a venit nimeni cu nimic sau Honda Fan a adus fotografii de la o masina care era si veche si al carei design nici nu il intelege (de ex. el numeste canalul de preluare a apei din bara spate drept luft dar nu vede ca acolo exista inclusiv o palnie de colectare a apei venita pe santul portbagajului iar treaba a fost gandita cu cap pentru a nu imprastia apa si mizeria peste tot).
Tot spre informarea ta am o Honda ce nu a implinit nici macar o luna in casa si stiu despre ce vorbesc. La 45.000$ se pretinde a fi un premium dar nu este. Am facut eforturi mari si le-am dat multa bataie de cap celor de la Honda pana cand am gasit una cat de cat acceptabila la calitate. Un motor bun si o transmisie cat de cat macar longeviva dar nu prea buna nu inseamna neaparat ca poate sta alaturi de un BMW! Am si Honda Accord nou-nouta dar asta insa nu ma opreste sa spun adevarul despre ele si sa evidentiez MARILE diferente dintre ele. Asta ca sa nu se mai manance pe aici capsuni ca vorbesc din auzite. Si tot spre informarea altora nu este prima Honda din casa ci am avut si inainte si Toyota si Honda ca nu am sarit la BMW din prima.
Cum zicea Cosmin pentru shopping si pescuit iti trebuie ceva care sa nu plangi dupa bani.
tribeca? ce sa fac cu ea? sa plang dupa ce zgarii vopseaua de pe plastic sau sa tin scobitorile intre cercurile de plastic de pe bord ca vorba aia am loc destul... biggrin.gif
Pot oricand sa fac fotografii de comparatie intre ele intrucat le compar zilnic in garaj si vad o groaza de diferente majore sau mai bine zis seriozitatea germana si respectul pentru amanunt si indiferenta japoneza. Pana si sotia mea deja le vede si le constata zilnic.
Ieri constatam pana si valurile ce exista la geamurile japoneze si cele germane. Nemtii nu au valuri…:blush:
Diferenta de pret nu exista in nume si doar cei necunoscatori sau amatori spun asa ceva. Daca ai vopsit la viata ta, daca ai lucrat in masini la viata ta atunci macar in momentul in care ai face intretinerea ai constata diferenta foarte mari intre cele japoneze si cele germane. Exista diferente uriase in ceea ce priveste calitatea materialelor si a tehnologiei folosite.
Cand vei avea un BMW vei vedea diferenta.
AlexTM
QUOTE(f1anatic)
Ghita ? Cind facem un versus Octavia vs. BMW ?

Itzi spun de pe acum. M-am dat cu Ocatvia 2 timp de 2 saptamini in 2005, vara. As alege-o imediat.

Am vrut sa-ti raspund dar iacata ca aparu impulse, asa ca o tai de-aici biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
sase!
HalbaSus
@impulse, ai cumparat o honda blink.gif what on earth possesed you to do that ? biggrin.gif

Oricum acum era vorba de "SUV-uri de prim rang", adica ceva pe la 40k euro, honda nu prea are asa ceva. Nu cred ca BMW-urile sunt "flawless" dupa cum nici audi-urile sau ferrari-urile sau lamborghini-urile nu sunt. Nu am reprezentanta bmw in oras iar doar de dragul unor demonstratii nu ma duc in alt oras. In plus, acele "lufturi" si imperfectiuni pe care le-ai pozat la honda nu mi-ar face viata mizerabila de cate ori ma urc in masina... probabil nici nu le-as observa, daca e vorba deja de "aluminiu" facut din plastic vopsit, atunci da, e dezgustator :puke:

Revenind la topic, SUV-urile de prim rang mi se par toate inutile, deoarece asa cum a subliniat si cosmin, daca vrei sa mergi pe teren accidentat ai nevoie de ceva ieftin, iar daca vrei sa mergi pe asfalt... ce nevoie ai de 2 tone lente ? Daca tot ar fi sa aleg un SUV pentru viata de zi cu zi dar si pentru un off-road mediu atunci as merge pe touareg... nu e atat de scump incat sa te sinucizi daca ai zgariat vopseaua, nu e atat de "ieftin" incat sa-ti fie rusine cu el in oras si are capacitati acceptabile de off-road.
f1anatic
QUOTE(GhitaTM)
QUOTE(f1anatic)
Ghita ? Cind facem un versus Octavia vs. BMW ?

Itzi spun de pe acum. M-am dat cu Ocatvia 2 timp de 2 saptamini in 2005, vara. As alege-o imediat.

Am vrut sa-ti raspund dar iacata ca aparu impulse, asa ca o tai de-aici biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
sase!


doi'spe ! O tai si eu ! blink.gif

Honda de 45K cumparat de Impuls.
Nemtzii nu au valuri ! Pai e normal ! Japonia e insula ! Nemtzia e pe continent !
Toata lumea stie cit de ieftina este intretinerea la BMW. Dupa ce iesi din garantie !

Am uzit prea multe azi...pilnii la portbagaj si desgn neintzeles ! Iuliane bai sa fie ! LA REEDUCARE CU TINE !

Hai ca am taiat-o !
Iulian HondaFan
nu ma Bogdane, Accordul e facut de taranoii aia neciopliti din Ohio care lucreaza cu berea-n cap.

de ce si-a luat Impulse Accord? probabil ca i-a protestat contul ( ca vorbea de un al doilea BMW)... biggrin.gif e cam scump insa Accordul in Canada.

ma amuza faptul ca i-a fost greu sa gaseasca una de calitate biggrin.gif... Accordurile astea americane noi sunt unele de le pica rotile, sare vopseaua, luftate la greu si le bate vantul si unele "acceptabile" pentru cel mai expert ochi din America de Nord ( ca afara de el nu mai stiu pe nimeni sa fi vazut lufturi la Honde si nu "o palnie de colectare a apei venita pe santul portbagajului iar treaba a fost gandita cu cap pentru a nu imprastia apa si mizeria peste tot" biggrin.gif.
Impulse
du-te mai si cauta BMW-uri ca cel la care i-ai facut poza si vezi ca toate au santul pe spoiler (modelul respectiv). Ma faci sa iti readuc poza si sa iti explic dar nu am timp. Amatorii vad lucrurile din afara!
Nu mai plange tu la contul meu ca am BMW-uri pentru ce imi trebuie iar Honda are o destinatie precisa si chiar asa nu prea isi merita banii.
Grad de comparatie nu exista intre ele. Period.
T u d o r
QUOTE(CPI)
QUOTE(> T u d o r <)
QUOTE(Nicolae30758)
ce sa fac daca imi place porcul cu gaze la stomac ? biggrin.gif


Pai si mie imi place, dar fara gaze, mic si cu un mar in gura. biggrin.gif yummyyy...

Aoleu... mi-am facut pofta singur. Unde naiba gasesc un purcelus de lapte acum?

Lasa purcelusul si mai bine pune banii in buzunar pentru Accord biggrin.gif


Eeee, daca ar fi asa de simplu... :pray:

Si ontopic (sau ma rog, aproape. biggrin.gif ) Impulse, am fost la dealerul Honda din oraselul meu si m-am uitat special la toate imbinarile Accordului, in special la cele pozate de tine. Sincer, nu te contrazic, ce ai pozat e clar, dar aia de la showroom-ul cu pricina era excelenta calitativ. Iar materialele erau de foarte buna calitate. Si crede-ma, am condus personal 2 serii 3 si m-am urcat in inca vreo 2, dar nu m-a izbit diferenta de calitate. Comparatia corecta nu se poate face cu 5-serie, pentru ca si Honda are Legend-ul, care (din poze, ce-i drept) arata "infiorator" de bine.

Precizez ca sunt un fan BMW moderat blush.gif dar nu pot sa nu recunosc calitatea celorlate marci, acolo unde exista. Mie personal mi s-a parut Accord-ul excelent.
Iulian HondaFan
QUOTE(impulse)
du-te mai si cauta BMW-uri ca cel la care i-ai facut poza si vezi ca toate au santul pe spoiler (modelul respectiv). Ma faci sa iti readuc poza si sa iti explic dar nu am timp. Amatorii vad lucrurile din afara!
Nu mai plange tu la contul meu ca am BMW-uri pentru ce imi trebuie iar Honda are o destinatie precisa si chiar asa nu prea isi merita banii.
Grad de comparatie nu exista intre ele. Period.


man, daca nu te duci si mai cumperi si un serie 7 esti un impotent (financiar) biggrin.gif . da-l dreaq de Accord, aia e masina pentru amatori. asteptam inca cu maxim interes poze cu BMW-urile tale ( am auzit zvonuri pe privat ca ai avea 8). :angel:
Impulse
Mai nefliu, vad ca te roade rau de tot ce am si ce nu am.
Nu am absolut nimic de dovedit nimanui. Sunt un fan BMW si am o experienta vasta cu masinile iar asta este suficient ca sa imi desfasor activitatea pe un forum de profil.
Cert este ca nu sunt un amator care vorbeste din statistici sau din vazute de pe strada ci din experienta. Pentru mine masinile reprezinta un hobby si stiu sa apreciez atributele unei masini dar stiu si pana unde anume sa duc o comparatie spre deosebire de multi altii care vorbesc doar din auzite dar nu au desfacut in viata lor o masina. Honda este buna dar nu atat de buna incat sa merite sa stea langa un BMW.
Am dezvaluit de Honda doar in ideea ca desi o am, nu o pot compara cu BMW pentru ca in fapt aceasta este realitatea iar eu numesc asta obiectivism. Am recurs la asta pentru a nu se mai vehicula tot felul de supozitii ca nu am si bla-bla ci pentru a exprima faptul ca desi detin si o Honda noua pot spune cu mana pe inima ca nu exista grad de comparatie.
S-au mai vehiculat si discutii despre bani cu alta ocazie numai ca altii uita ca in conjuctura respectiva se tot aducea in discutie existenta lor sub motivatia ce BMW-ul costa.
Se tot insista pe acest aspect la nesfarsit dar cei care il mentioneaza uita ca cine are bani isi cumpara ceea ce isi permite iar cine are bani de BMW-uri noi are si bani sa le intretina. Toate costa la intretinere. cat? depinde ce ai pe ea. Un scaun la care s-a stricat motorasul electric este mai ieftin decat cel cu ventilatie de la BMW. Aia ai, aia platesti. Si voi comparati tribeca cu X5? :doh:
Prin urmare nu mai plangeti voi la mormantul altuia ca nu toata lumea tine banii sub saltea. Unii ii investesc si mai obtin profituri, lucreaza, prospera.

Bottom line, nu te mai agita atata ca nu obtii nimic!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.