Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tribeca, honda, bmw-uri si mult sange...
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3
f1anatic
QUOTE(impulse)
Shit happens everywhere si nu am de gand sa resping in vreun fel postarea ta. O iau ca pe o supozitie si te cred pe cuvant.

Experienta mea personala insa, mi-a dovedit ca BMW construieste masini excelente.

masinile japoneze se bucura de o mai buna apreciere pentru ca sunt intotdeauna in urma cu tehnologia auto si ca masinile lor sunt dotate cu sisteme ce si-au dovedit fiabilitatea in timp ce nemtii propulseaza tot ceea ce au si le dau drumul pe piata. Binenteles ca tocmai de aceea nemtii detin locul 1 la inventii iar japonezii se bucura doar de fiabilitate (contestabila si aia in anumite cazuri).
Ia vezi cate japoneze au 7 viteze pe transmisiile automate? Facem pariu ca dupa ce Mercedes rezolva problema existenta acum la prima viteza (7 viteze auto) apar si japonezii cu ea?


Raspund pe paragrafe, asa cum le-am citat.

BINE.

CORECT NU NEG.

Lexus are un 7 speed. Dar hai sa iti raspund prin citeva intrebari ? Cite masini hibride au germanii ? Cite modele hibride japoneze sint pe piata ? Cine sint liderii in domeniu ? Chiar crezi ca hidrogenul e de viitor ? din punctul meu de vedere...pentru a produce H2 este scump si tot poluant: arzi carbune sau folosesti atomul - si cred ca nimeni nu vrea green house gases in aer sau deseuri radioactive...
Impulse
s-ar putea sa ai dreptate insa BMW tocmai va lansa noile modele pe hidrogen. revin cu date cand am timp.
guerilla
nu zic ca tehnologia pe hidrogen nu e buna, dar privind prin prisma numarului de masini de pe piata, bmw nu prea are sanse sa impuna aceasta tehnologie - tinand cont ca sunt mai multi producatori ce vin cu motoare electrice (nu numai toyota).
f1anatic
QUOTE(impulse)
s-ar putea sa ai dreptate


Nu nu am dreptate Impuls.

Lexus are o cutie de viteze cu 8 trepte de viteza
http://www.autospies.com/news/Is-8-Enough-...or-Speeds-8389/

2007 Lexus LS 460
Otto73
Au furat cutia BMW-ului si iau mai pus o viteza, mare lucru... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(impulse)
Nota:
Sa nu uitam ca BMW de-abia a pus turbo pe piata si le incearca. Japonezul asteapta ca neamtul sa inventeze, sa rezolve all the issues si apoi fura implementandu-le la el. Vazusem si un foarte interesant reportaj englezesc pe aceasta tema care explica foarte clar ca masinile japoneze se bucura de o mai buna apreciere pentru ca sunt intotdeauna in urma cu tehnologia auto si ca masinile lor sunt dotate cu sisteme ce si-au dovedit fiabilitatea in timp ce nemtii propulseaza tot ceea ce au si le dau drumul pe piata. Binenteles ca tocmai de aceea nemtii detin locul 1 la inventii iar japonezii se bucura doar de fiabilitate (contestabila si aia in anumite cazuri).
Ia vezi cate japoneze au 7 viteze pe transmisiile automate? Facem pariu ca dupa ce Mercedes rezolva problema existenta acum la prima viteza (7 viteze auto) apar si japonezii cu ea?


tu gandesti vreun pic inainte sa apesi tastele alea?

transmisia hidraulica in 7 trepte este de fapt facuta de ZF Friedriechshafen care furnizeaza si transmisiile automate hidraulice pentru BMW si Audi. tot ZF au lansat prima automata hidraulica cu 6 viteze in 2000. insa CVT-urile japoneze sunt cu 7 trepte discrete din 2001-2002 insa si inca sunt mai rapide pe aceleasi motorizari decat cele hidramate ( Honda Jazz are una din 2002 biggrin.gif).

Aisin a definitivat insa o transmisie automata cu 8 trepte care va fi lansata luna viitoare pe noul Lexus 460. tongue.gif tongue.gif

QUOTE
AMONG the technology features that will distinguish the 2007 Lexus LS 460 when it goes on sale next month is an eight-speed automatic transmission. An industry first, the Lexus gearbox will top the mere seven speeds offered on certain Mercedes-Benz and BMW models — even the $1.2 million Bugatti Veyron — and handily outclass the four-, five- and six-speed transmissions in widespread use today.

Is there a need for so many speeds? If so, is it a need based on engineering or on marketing?

A little of both, actually: Officially, Lexus says that eight ratios were necessary to meet its goals for acceleration and fuel economy. Sure enough, specifications released by the company confirm that the new car is quicker than its predecessor and uses less fuel, even though it weighs more.

As for marketing, the chief engineer of the LS 460, Satoru Maruyamano, told Automotive News, a trade publication, that Lexus wanted to be the first with eight speeds.



sa iti mai mentionez ca Mazda a scos un motor cu injectie directa turbo ( Mazdaspeed6 lansata in 2004 in Japonia si in 2005 in America) in acelasi timp cu 2.0TFSI al VW? ca BMW vine pe piata 2 ani mai tarziu cu asa ceva?

japonezii au fost in urma cu tehnologia auto pana in anii '70. in anii '80 Honda a dominat ani de zile in F1. de atunci unii sau altii dintre japonezi au fost la nivel cu europenii si americanii. Honda are mai multe titluri in F1 decat orice germana ( cum au si Ferrari si Renault)...
admin
Pana ajungi in viteza 8 se termina soseaua:)
Iulian HondaFan
QUOTE(guerilla)
nu zic ca tehnologia pe hidrogen nu e buna, dar privind prin prisma numarului de masini de pe piata, bmw nu prea are sanse sa impuna aceasta tehnologie - tinand cont ca sunt mai multi producatori ce vin cu motoare electrice (nu numai toyota).


aici trebuie sa-i dau dreptate lui Impulse ( blink.gif blush.gif ). pentru afficionados/ amatori de sportivitate motoul cu hidrogen va ramane o alternativa. pe piata lor BMW se gandesc bine la asa ceva. iar Toyota si Lexus au deptate cu hibrizii segmentului carora li se adreseaza. Lexus in sine este altceva decat BMW, se adreseaza altor gusturi si pretentii.
ozz86651
Impulse, tu chiar tii sa te faci de ris in fiecare post? Ti s-a spus mai sus de 8 viteze, nu ca ar fi necesare, e marketing, da oricum.
De ce nu explici cum e treaba cu Vanosu care a apartut la multi ani dupa vtec? Si ala care a aparut primul facea numai jumate din ce face vtec...

Mare inventie a bmw e GPL pe H2? Ce sa spun, era pe dacii de pe vremea lui ceasca. Performante de 2 lei, consum enorm, sportivitate 0, combustibil pierdut in atmosfera. Asa e cind in loc sa vii cu ceva noua adaptezi un motor existent sa arda orice. Te tin bracinarii, fa hibrid (mai e mult de munca aici) si fuel cell. Ia-ti riscul si baga-l pe piata, nu te da mare cu prototipuri. Ca sint prototipuri si de masini zburatoare, da cui ii pasa?
Iulian HondaFan
QUOTE(admin)
Pana ajungi in viteza 8 se termina soseaua:)


depinde de sosea biggrin.gif. ma gandesc ca or sa fie o groaza de schimbari de viteze...
guerilla
QUOTE(Iulian HondaFan)
QUOTE(guerilla)
nu zic ca tehnologia pe hidrogen nu e buna, dar privind prin prisma numarului de masini de pe piata, bmw nu prea are sanse sa impuna aceasta tehnologie - tinand cont ca sunt mai multi producatori ce vin cu motoare electrice (nu numai toyota).


aici trebuie sa-i dau dreptate lui Impulse ( blink.gif blush.gif ). pentru afficionados/ amatori de sportivitate motoul cu hidrogen va ramane o alternativa. pe piata lor BMW se gandesc bine la asa ceva. iar Toyota si Lexus au deptate cu hibrizii segmentului carora li se adreseaza. Lexus in sine este altceva decat BMW, se adreseaza altor gusturi si pretentii.


eu ma refeream strict la situatia ca, vanzand sa spunem 10.000 de masini pe an, cate statii de alimentare cu hidrogen vor fi? exact. putine.
motoarele electrice insa, fiind solutia agreata de cei ce pot impune cantitati mult mai mari pe piata, vor avea o arie de raspindire mult mai mare. de aici si cererea de prize de alimentare in statii de carburanti, etc. nu m-am legat de cine si cat este mai sportiva si ce senzatii iti ofera.
ozz86651
Problema e totusi sportivitatea 0. Butelia si anexele sint grele si vin in plus, nu elimina benzina. Nu ca hbridele ar fi farte usoare totusi, dar au alte avantaje.
air_wolf
si gaina n-are nimic de comentat, ea chiar iubeste modelele hibrid... biggrin.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(ozz86651)
Problema e totusi sportivitatea 0. Butelia si anexele sint grele si vin in plus, nu elimina benzina. Nu ca hbridele ar fi farte usoare totusi, dar au alte avantaje.


pe moment asa e. de aceea cu hidrogen este numai serie7 care are loc pentru rezervorul de hidrogen dar il poate tine si pe cel de benzina ( care va fi oricum combustibilul pe care aceste masini il vor vedea cel mai des).
ozz86651
Ar fi bine sa fie numai pe moment dar ma indoiesc. E o limitare fizica aici. Daca la baterii si ultracondensatori usori putem spera cu nanotehnologia, un motor electric scoate 10CP/kg lejer (de acum 20 de ani se facuse un hibrid cu motoare in roti de 4 kile/45CP facute de motorola pentru benzile magnetice de stocare), un fuel cell cine stie, poate o sa fie mic si usor,... la motorul Otto s-a ajuns cam la limita si la randamnet si la greutate, deci cifrele de consum si cit cintareste masina e clar. La care se adauga butelia, ori butelia aia trebuie sa aiba izolatie termica fantastica si/sau rezistenta la presiuni (asta de la bmw nu e rezistenta la presiuni, se bazeaza numai pe izolare termica, cu consecinta scaparii H2 in atmosfera in timp) asa ca foarte mult nu se mai poate face. Iarasi toate chestiile anexe trebuie sa reziste la presiuni/temperaturi. Loc de usurare nu prea e.
Impulse
Alo, eu vorbeam de masini care exista deja, nu de ce anume a existat ca prototip si ce anume s-a anuntat pe viitor. Nu ma intereseaza ce scoate Lexus in 2007 (tocmai ce spuneam biggrin.gif ) ci ce anume EXISTA in acest moment pe piata (Mercedes, BMW 7 speed auto).

parca chiar Iulian spunea ceva de genul:
QUOTE
( Honda vad ca se incapataneaza sa ofere numai automate in 5 trepte in timp ce Merc si BMW au introdus transmisii automate in 7 trepte iar Lexus a anunta chiar una in 8 trepte )



Nota:

Ma distreaza cei care deja si-au dat in petec de cunoscatori si si-au expus in forta "marile lor cunostinte auto" unele dand in penibil iar altele fiind demne de pus in rama! Mare ti-e gradina Doamne! :angel:
air_wolf
si plina de gaini... blink.gif beer.gif
Iulian HondaFan
da, uitandu-ma cu atentie am observat ca Honda pe hidramate nu ofera inca 6 trepte pe nici un model. blush.gif

dar, dat fiind ca aceste masini cu cutii automate traditionale cu 7 trepte ale ZF Friedrichshafen abia au fost lansate anul acesta pe piata, introducerea celor cu 8 trepte la nici un an mai tarziu de catre Aisin este insa o dovada ca si japonezii inoveaza sau introduc noi tehnologii pe piata.

Lexus LS va fi pe piata la sfasitul lunii acesteia si sunt deja cateva zeci de prezentari in presa auto americana ( google: 2007 Lexus LS 460 si vei vedea ca asta e unica transmisie oferita).

oricum a-i da-o adevarul este ca japonezii au smuls ZF Friedrichshafen exclusivitatea lansarii acestor cutii. se pare ca ZF este prima care a lansat si cutia automata in 5 trepte in 1992, urmata de cea in 6 trepte in 2002 si cea in 7 trepte anul acesta.

la fel in anii '70 Sony si Matsushita au facut irelevante electronicele Grundig si Telefunken. they are coming, baby, either you fancy it or not... biggrin.gif

btw, Grundig a fost recent cumparata de taiwanezi in timp ce francezii de la Thomson ( detinatorii bradului RCA din America de Nord) si-au vandut compania unei firme chineze...
air_wolf
in curind si pe ouale de gaina va scrie: made in china!!! si o sa avem doar gaini galbene sau rosii... blink.gif beer.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.