parerea mea ar fi cam urmatoarea :
motorul este excelent, si-a dovedit calitatile pe celalte modele subaru (legy si obt) . puterea dezvoltata este suficienta pentru numele de subaru si este foarte buna pentru cilindreea motorului .
fiind un motor aspirat va fi penalizat de caldura mare (consum ridicat) si de altituinea mare (consum ridicat) .
in conditii normale va consuma undeva intre 13 si 20% in bucuresti as zice .
cutia este excelenta . cei de la prodrive se pricep . o regasim din nou pe modelele din gama subaru echipate cu acelasi grup motopropulsor . schimba treptele lin si fara smuceli si ai acel feeling de acceleratie continua fara hopuri .
sistemul awd este un lsd pe spate si vascocuplaj central , sistem clasic ce il regasim si pe impreza wrx, legy 3.0 , obt 3.0 si forester 2.5XT . poate face fata cu succes in teren accidentat usor spre mediu .
in teren accidentat puternic tribeca va fi penalizata de garda la sol de doar 20cm si de unghiurile de atac si degajare mici .
in oras se va conduce usor , pozitia la volan permitand o buna vizibilitate asupra traficului din jur.
pana acum nu m-am urcat intr-una , doar am vazut interiorul in poze si prin geam .
unele elemente le gasim si la restul gamei subaru , si inca o data se adeverente modul de lucru al japonezilor de la subaru : daca functioneaza nu schimbam pana nu gasim ceva mai bun , mai fiabil si mai performant .
butoane , capace si alte chestii se regasesc si pe alte modele din gama subaru .
este o alegere foarte buna pentru bucuresti , talonul inalt va ajuta mult soferul in lupta cu drumurile patriei noastre .
desi cuplul este dat la 4600 rpm , el se simte de jos foarte bine , 70% din putere fiind transferata spre puntea spate in caz de nevoie la un demaraj mai in forta .
despre greutate , zic ca va avea in jur de 1800 kg , nu va depasi in nici un caz 2 tone !
adica mai putin ca un A6 2.5 TDI quattro