Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tribeca, honda, bmw-uri si mult sange...
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3
Armadyllo
Impulse ai dreptate....poate nu poti copara Honda cu Bemveu...in multe chestii, dar de aici reiese cum ai zis si tu....diferenta de pret. Imgineaza-ti daca un Accord....ar mai investi japonezul inca 10 mii de eur....la confort, plastice, eu stiu...oferta de optionale....sa stii ca s-ar apropia mult de bemveu. Ca la motoare , transmisie...deci partea tehnica, fiabilitate..stau bine. Le lipsesc alte lucruri,dar daca aceste lucruri le-ar pune....si ar mai pune si 10 miare la pret...ar face fata la multe biggrin.gif

chiar azi am mers cu un 3-ar...si se cunoaste interesul pt constructia masinii. interiorul e ingrijit....e...ce sa zic....bine lucrat.Pacat ca s-a ars motorasul de la AC....probleme...apar, dar vreau sa zic ca si aceasta marca...are ca toate de altfel...avantaje si dezavantaje. Procentele biggrin.gif se diferentiaza insa...
cosmin45741
Armadyllo, daca ar investi Honda inca 10000, probabil s-ar apropia de calitatea Bmw-ului, dar s-ar apropia si ca pret...Si atunci nu ar mai vinde nimic. Asta-i ideea...
Iulian HondaFan
QUOTE(impulse)
Mai nefliu, vad ca te roade rau de tot ce am si ce nu am.
...
Bottom line, nu te mai agita atata ca nu obtii nimic!


pe cine intereseaza ce si cum? io nici nu iti stiu numele, tu vad ca m-ai cautat si l-ai aflat biggrin.gif (nu e secret). mentionez cele de mai sus pt. ca stiu ca te necajeste ( si am dreptate tongue.gif). cine zici ca se agita mai tare?
Armadyllo
Cosmin....nu cred ca nu ar vinde...si asa intre Accord si Legend...e destul de mare diferenta de bani....si eu zic ca ar merge impins Accord-ul...mai sus...la pret....daca este si calitate

totul depinde de cumparatori....si gusturile lor
cosmin45741
Hai sa-ti explic...

Sa presupunem ca sunt un tampit cu foarte multi bani si cu gusturi bizare. Adorrr Accordul! Si ma duc la dealer-ul Honda si-i spun asa: vreau o masina de culoare rosie, cu tapiserie galbena, din piele de cea mai buna calitate (din aia care nu au japonezii blush.gif ), cu cea mai puternica motorizare, dar si cu cutie automata, cu tractiune integrala blush.gif, cu cate un TV pt fiecare scaun, nightvision si lista poate continua...
Oare ce-o sa-mi raspunda dealer-ul???

Te las pe tine sa-mi raspunzi in locul lui, Armadyllo... biggrin.gif
Iulian HondaFan
atunci iti comanzi un TL din America sau un Legend. biggrin.gif

@Armadilo -pai, Accordului american (sau nu) impins la pret si cu niste upgrade-uri de design si tehnice ii zice Acura TSX/TL si e o masina near-premium respectiv premium de succes ( bazat atat pe rafinament si pe performante cat si de recunoasterea pe piata si vanzari). TSX se vinde aici mai bine ca A4, iar TL-ul mai bine decat C klasse. dincolo de parerile fanilor unei marci sau alteia ca si a expertilor ceea ce conteaza este ca masina sa se vanda si sa fie recunoscuta de o parte cat mai mare a segmentului careia i se adreseaza.

Tribeca este o masina premium ca si Touareg. X5, Q7 si M-klasse sunt mai sus ca opulenta si tehnica un pic pe scara dar nu sunt in alta clasa.
Impulse
Cosmine stai linistit ca TL din America nu are nici piele galbena si nici televizoare. Umbla aricii cu abureli. TL din America este o Honda cu plasticuri de kkt si cu piele gaurita pe care se percep 10.000 in plus. Nothing more. blush.gif
Nightvision? pai de-abia au aflat si ei ce este. biggrin.gif Asta nu inseamna insa ca nu il vei vedea peste cateva luni pe vreun Lexus. Nu este japonezul hotul numarul 1? :angel:

Tribeca, Honda, laolalta cu BMW? blink.gif
Gluma zilei! laugh.gif
Iulian HondaFan
din nou ai flight of ideas si desigur e inexact ce spui. si ti-am mai spus sa mai citesti si altceva in afara brosurelelor publicitare ale BMW. blush.gif

am spus TL si Legend. Legend are NightVision de la lansare in 2004. tongue.gif

Honda are night-vision dinaintea nemtilor. Primii care au introdus-o au fost cei de la Cadillac in 2002, adaptand tehnologia militara americana lansata inca din razboiul din Vietnam (americanii sunt primii care au facut astfel de dispozitive care oricum acum sunt disponibile si pe videocamere de 200$ biggrin.gif ) deci Fritz n-a inventat el apa calda biggrin.gif... ci a copiat dupa americani si japonezi. tongue.gif

QUOTE
Intelligent Night Vision System http://world.honda.com/HDTV/IntelligentNightVision/200408/(07:19)[/url]Released: September, 2004

Honda has developed the world's first Intelligent Night Vision System, which uses "far infrared" cameras to detect pedestrians in or approaching the vehicle's path and provides the driver visual and audio cautions to help prevent accidents involving pedestrians.


serie7 cu Night Vision a fost lansat la sfarsitul anului trecut.

deci Honda 2004, BMW 2005 si Mercedes inceputul 2006 ( noul S klasse fiind primul model de la ei cu NightVision). cine a copiat dupa cine?

cine rade la urma rade mai bine! biggrin.gif
Impulse
care Honda mai baiete?
Eu zic sa lasi brosurile Honda si sa citesti mai amanuntit.
Pana una alta, Honda ( aviz amatorilor de interpretari: a se citi HONDA!) nici in ziua de azi nu ofera xenon nici la comanda speciala daramite nightvision. Cine il are (?) ca eu unul nu am vazut nici una. Vorbim de prototipuri si unicate sau de ce pot eu cumpara ca si client?
Si ai citit nitel mai mult sa vezi ce caracteristici avea night vision Honda si cum este cel BMW si ce diferente exista in ceea ce priveste detaliul?
Si tunurile turcesti se numeau tunuri dar nu erau Krupp. Desigur amatorii le vad tot tunuri.

Sa iti descriu in detaliu ce facea BMW acum cativa ani cand orezarii plantau orez in apa si se aruncau cu grenada la brau? ninja.gif

Amatori si google....
Anyway, "It's a free wonderful world". biggrin.gif
Iulian HondaFan
Legend are disponibila asta din 2004 in Japonia si de anul trecut in Europa. in America nu a fost introdus ( nu stiu motivul). tre' sa ad,it ca marketingul Honda este cateodata ciudat.

Ideea este nu au copiat ci au introdus chiar inaintea germanilor aceasta tehnologie.
Eduard RO
Fara suparare dar subaru are cele mai urate faruri din intreaga industrie auto.Iar poze cu masini tunate pot sa pun cate vreti. :harhar:
Armadyllo
QUOTE(impulse)
. Umbla aricii cu abureli. :



...nu am inteles ce ai vrut sa zici Impulse....te rog dezvolta...ca sa nu inteleg ce vreau eu.... no.gif
Nicolae30758
Mai Impulse (ca tot suntem "mai" unul cu altul), toate accordurile full option de pe aici au xenon. ce dreaq mare smecherie xenonul ala. toate pocnitorile maimult sau mai putin premium din romania au xenon pe ele, ca romanul fara xenon nu vede bine noaptea si apoi e si de bon ton. eu nu inteleg ceva : cum dumnezeu s-ti cumperi ceva ce nu-ti place sau nu se potriveste calitativ cu nivelul tau. sau ai cumparat honda ca sa cari cartofi ori alte alea. vezi sa nu curga pe la lufturi biggrin.gif . ca vorbim de lufturi, toate liniile de montaj sunt acum robotizate si computerizate, iar proiectele se fac de asemenea pe computer. nu mai indoaie nea vasile tabla cu ciocanul pe matrite de lemn. s-a teminat epoca aia. asa ca nu stiu ce lufturi vezi tu ne la locul lor. sau la japoneze se numeste luft, iar la nemtesti "palnie pe care se scurge apa facuta cu cap". Doamne am trait s-o aud/vad si p'asta. mai era unul pe un forum la fel de fanatic ca tine in privinta audi (cred ca te intrecea), de ajunsesem sa urasc marca aia dintot sufletul. de cate ori vedeam un audi pe strada ma gandeam la baiatul ala care cred ca era in stare de orice daca criticai cumva marca respectiva. nu mai suportam audi !!! cred ca asa se va intampla si cu bmw. am sa ajung sa detest marca asta din cauza unor fanatici ca tine. o masina e o masina,da-o Dumnezeului. nu te acoala dimineata, nu-ti face de mancare, si nici nu poti s-o iei cu tine in pat. de ce trebuie sa faci chip cioplit din ea ? nu vrei sa fie subaru tribeca premium. nu e domne, si nimeni nu a afirmat ca este. toata lumea a spus ca este near. nu se ridica la calitatea bmw. nu s-o ridica si poate ca ai dreptate, dar nici tomberon de gunoi nu este cum vrei s-o scoti. cine te aude ar zice ca masinile astea japoneze sunt toate strambe, pline de lufturi prin care te uiti afara si intra apa si noroiul inauntru, ca nu au palnii facute cu cap si ca toate showroom-urile sunt pline de strambaturi umplute cu plastic ieftin vopsit sa para aluminiu (de parca nemtii nu folosesc plastic vopsit), de te miri de ce s-o numi canada "civic nation" si nu se numeste "passat nation". te rog eu nu deveni patetic, ca zau rade lumea de tine si nu e frumos.
Nicolae30758
@ CPI: paradoxal, dar chiar imi place tribeca mai mult de cat noul CR-V. nu stiu de ce, mi s-o fi sucit mintea la batranete, dar asta e. eu sunt fan honda, dar mi se intampla sa-mi placa si alte marci in afara de bmw biggrin.gif. cred ca in cazul noului CR-V asteptarile au fost mai mari decat ceea ce a iesit. asta nu inseamna totusi ca noul CR-V nu imi place deloc. doar ca imi place mai putin.
Impulse
Nicolae, ca tie nu iti mai place BMW nu afecteaza pe nimeni si nici posesorii de BMW nu vor suferi din aceasta cauza. BMW AG nici atat...
Practic inteleg intrucat nici eu nu doresc sa imi cumpar o masina care sa evidentieze ca fac parte dintre cei ce cred ca detin masina suprema si a lor este cea mai buna, au transmisia AWD cea mai buna etc.
Eu am mai spus si cu alta ocazie: stiu sa apreciez calitatile unei masini dar stiu si unde sa ma opresc cu comparatiile. Sunt marci (mai scumpe ce-i drept desi si BMW are un clasa Z8 sau Rolls-Royce) care depasesc BMW din cateva puncte de vedere si nu cred ca exista pe undeva o declaratie de-a mea care sa sustina contrariul.
Cand insa anumite marci nu sufera comparatie nu ma sfiesc sa imi spun deschis propria parere.

Honda Accord in Nord America nu vine cu xenon.
Eu am luat-o ca masina de frecus si alte activitati ce implica mizeria pentru ca masina personala si la care tin are un anumit statut iar cea de loisir un altul. Si daca imi permit atunci imi cumpar ceea ce doresc. In alta ordine de idei imi displace "la nebunie" designul Acura respectiv Accordurile din Europa. Tocmai de aceea am ales Accordul american caci altfel puteam sa imi cumpar Acura. Imi place foarte mult designul la cea americana si o spun sincer insa asta nu ma opreste sa critic ceva atunci cand exista.
Am pus pe aceasta Honda maximum optiuni posibile Maximum! si nu exista xenon desi am incercat sa ii conving ca nu ma intereseaza costul.
Acum te rog pe tine sa iti configurezi o Honda Accord Sport Coupe V6 full option aici si sa imi spui daca ai xenon:
http://www.honda.ca/HondaCA2006/Models/Acc...default.asp?L=E

In ceea ce priveste "am trait sa o aud si pe asta" iti recomand sa te uiti la toate BMW-urile din generatia respectiva si sa vezi ca da, spoilerele sunt special facute asa si toate au asa numita palnie de preluare.
Pun mai jos poza facuta de Iulian ca nu am timp sa caut junk-uri pe strada acum, insa in timp veti vedea ca toate sunt la fel. Cu sageata rosie ti-am indicat sensul apei si palnia de colectare care se continua in canalul respectiv.
De asemenea recomand cu caldura manualul de reparatie Haynes in care se si explica cum trebuiesc inchegate spoilerele si rolul pe care il are acel sant.
Pe mine personal ma doare undeva de cine rade si cum rade pentru ca sunt prea putini cei care stiu despre ce vorbesc. Amatori sunt destui, mai putini forumisti care traduc experienta in practica si stiu cu ce se mananca.
Nicolae30758
@ Impulse: si reciproca este perfect valabila. nici cei care cumpara honda, toyota, subaru, mazda, etc. nu vor fi afectati ca le faci tu masinile pocnitori si nu-ti plac tie. Nu va fi asta un motiv sa nu doarma noaptea. In al doilea rand, te rog sa revezi ceea ce am postat si sa-mi arati unde am spus eu ca nu-mi place bmw. Trei: in afara de bmw nu am vazut ca esti in stare sa apreciezi calitatile unei alte masini inafra de preferata ta. Patru: eu vorbeam de accordul european. am spus "in Romania". Romania este o tara din Europa. In Europa, deci implicit in Romania, Accordurile vin cu xenon. Ce ma tot innebunesti cu Accordul american. In USA din principiu nu prea se foloseste xenonul (din cauza de protectie a ochilor soferilor care vin din sens opus). Cinci: Bravo !!! A inventat BMW apa calda, adica palnia de scurs apa de ploaie, si uite ca ceilalti (adica japonezii) nu au studiat "manualul de reparatie Haynes" si nu stiu cum sa inchege un spoiler. Rusine lor. :bash: Una dintre cele mai tehnologizate natiuni din lume se impiedica in manualul lui Haynes. Impulse, scuza-ma ca te intreb: cati ani ai ? Sase: inteleg ca tu esti profesionist si noi ceilalti niste amatori. spune-mi te rog de unde vine profesinalismul asta al tau ?? Lucrezi in industria auto ? ai construit automobile ? ai reparat macar automobile ? vinzi automobile ? ca altfel la fotbal, masini si femei, ne pricepem toti.
Impulse
1. Dupa cum am spus ma doare undeva de parerile altora.
2. iata:
QUOTE
cred ca asa se va intampla si cu bmw. am sa ajung sa detest marca asta din cauza unor fanatici ca tine.


Si eu detest pana la infinit anumite marci care alti fanatici le-au ridicat in slavi pana au ajuns sa compare o clasa compacta slaba si ordinara cu un sport sedan luxury level al carui motor este cel mai bun din lume.
3. Cauta bine -postarile mele si vei vedea ca stiu sa apreciez si alte marci si am si indrumat pe altii. dar nu le pot supraaprecia.
4. Ai precizat ca toate Accordurile vin cu xenon. In state probabil ca se renunta la xenon pentru protectia bla-bla numai ca in Canada xenonul este permis fara nici o restrictie de vreun fel. Dealtfel si Accordul european se vinde sub numele Acura avand xenon in dotare. Toate celelalte masini ale mele au toate xenon. Nu imi tine mie lectii de geografie ca nu ti-am cerut meditatii si din ceea ce vad reiese ca nici nu cunosti zona. Deci daca nu stii cu ce se mananca Canada dar o bagi in aceeasi oala abtine-te de la comentarii.
5. Ti-am demonstrat ca acele comentarii rautacioase nu isi au rostul, ca va dedati la glume ieftine de prost gust si va dati in petec unii cu altii fara insa a fi in cunostinta de cauza. Eu cel putin, cand nu stiu ma abtin nu ma bag ca un berbec cu capul inainte ca asa zice turma!
Nu este vorba ca ce a stiut si ce a inventat BMW. Ai deviat de la subiect iar asta este o atitudine tipica si des intalnita la cei constransi de realitate. Era vorba de o explicatie tehnica care pentru tine era o mare gluma. Oricum consider comentariul tau drept o replica da baiat din fata blocului si nu ca ai fi singurul prin zona...
6. Nu trebuie sa iti dau tie lamuriri personale. Sunt pasionat, am contact cu lumea auto zilnic si vad masinile in toate stadiile posibile iar asta imi confera un mediu ideal de a cunoaste masinile atat pe dinafara cat si pe dinauntru.

Nu in ultimul rand, cand intrebi in mod ironic pe cineva ce varsta are nu dovedesti ca esti mai matur ci din contra...
In fine, sa vorbesc la misto si in doi peri probabil ca m-as pricepe si eu insa consider ca nu trebuie neaparat sa ma integrez intr-o atare adunatura.
f1anatic
Ce xenonu meu va certati ? Cearta cu Impulse nu rezolva nimic...omul are ideile lui putzine dar fixe cu BMW-ul si gata.

Atita doar nu pricep de ce nenorocitu ala de primar din Toronto a interzis atelierele auto specializate in instalatzii aftermarket si de ce pretzurile la kiturile de xenon sint prohibitiv de scumpe (~400 de dolari). Am citit ca oricine e prins instalind HID aftermarket va fi prins, arestat si spinzurat in Nathan Philips Square, simbata seara la 5 !

Xenon + Fog or Rain/Snow = For t3h Win !
Nicolae30758
Ai dreptate f1natic. Nu ma mai cert. Deja m-am plictisit. Omul este absolut impietrit in peisaj si n-o sa-l poata scoate nimeni de acolo. Renunt vad ca si altii au facut-o (i.e. Marius Iulian) si cred ca e mai bine asa. Impulse incepe sa sufere si de mania persecutiei, asa ca mai bine incetam aici subiectul ca oricum este un "never ending story" Impulse sa fii fericit si sa-ti dea dumnezeu cat mai multe BMW-uri in curte cu cele mai destepte palnii de scos apa posibile.
Armadyllo
biggrin.gif
Impulse
Am vorbit candva despre lufturi. Unii spre "inteligenta" lor au ajuns la concluzia ca eu cer ca ele sa nu existe. blink.gif
S-au pus in threadul respectiv poze cu lufturi de la Audi-uri noi, BMW-uri s.a. aratandu-mi-se ce? Lufturi egale si perfecte, nimic altceva.
Am constatat ca lumea habar nu are la ce ma refer crezand ca eu percep ca masina nu trebuie sa aibe lufturi. De unde deduc ca altii nu au nici macar cunostintele minore si ochiul format pentru a cumpara o masina "macar din afara" daca tot nu stiu ce zace pe dinauntru.

Unii doctori s-au si grabit sa ii aprobe declarand ca "asta cu lufturile va ramane in istoria forumului". Sunt de acord cu el. Ceea am citit pe acolo merita pus in istoria forumului caci astfel se poate evidentia ce inteleg unii prin lufturi si cat habarnism domina pe forum.
Credeam ca toata lumea stie ce anume si cum trebuie sa arate lufturile unei masini . M-am inselat crezand ca anumite aspecte pot fi cunoscute.
Dupa ce am lamurit putin ideologia de luft si cum ar trebui sa arate (dimensiuni, egalitate intre ele, etc.) am avut alte surprize...
S-au adus ulterior poze de la masini BMW (era normal ca doar se crede ca astfel se loveste in mine; cata copilarie) generatii gen 1995 ca sa mi se arate ca uite cum este inchegat un spoiler de BMW fara ca autorul sa stie ca iarasi si-a dat din nou cu inteligenta peste degetele. biggrin.gif

vezi topicul:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...bmw&start=0

Cand i-am explicat autorului care este scopul acelui sant s-a recurs la ironie. CULMEA, mai multi s-au adunat in propulsarea si sustinerea ineptiei iar altii chiar au "trait sa o vada/auda si pe asta". biggrin.gif

Renunt sa mai deschid ochii unora caci am constat ca in cele mai multe cazuri doar se da copy/paste la texte existente prin site-uri sau se poarta discutii banale ce se reduc la cunostinte de exterior sau date tehnice postate de altii. Comparatiile se reduc doar la design, preturi si dotari, putini fiind cei care au o experienta directa cu masinile.

Toate bune.
Iulian HondaFan
observ ceva obsesii si multa paranoia. singurul raspuns rational este o recomandare calduroasa a unui anti-psihotic, ca despre discutii in terenul logicii nu are sens. desi personajul nostru e de pe Jii la vale stie sa o intoarca ca la Ploiesti.

simt insa sa fac niste clarificari despre lufturi biggrin.gif ( inutile pentru el oricum, dar pentru terti privitori):

1) pozele lui Impulse nu demonstreaza nimic. asta nu se poate face decat cu poze si o scara ( centimetru) care sa arate care sunt tolerantele dintre luftul stanga si cel dreapta. aparenta unuia mai mare decat altul ochiometric in poza poate fi indusa usor numai din potrivirea camerei usor in unghi. biggrin.gif

in general masinile mai slab construite au lufturi mai mare intre imbinarile caroseriei. majoritatea japonezelor sunt asamblate in uzine intensiv robotizate lufturile rezultate sunt mici nu sub cele ale BMW ori Mercedes. pozele mele au aratat ca exista lufturi si la BMW. acum inteleg ca a fost o tampenie din partea mea, pt. ca nu aratam decat evidentul. toate masinile au lufturi.

2) omul de la parter a spus :

QUOTE
Acura TL si renumitul luft dintre usa si bord.


acelasi fel de luft este prezent si la Audi ( A3, A4) si face parte din designul bordului. BMW a ales un alt design. nu spune nimic de calitate. apoi, fiecare este in masura sa judece calitatea unei masini pentru sine. mie dupa ce am vizionat deaproape atat BMW-Audi cat si Acura-Infiniti-Lexus nu imi este aparenta nici o superoritate aunei marci versus alteia. un maniac paranoid va vedea pete si in soare daca asta e planul lui mental de moment. sa lasam pe fiecare sa se uite si decida pentru sine.

3) poza cu luftul obisnuit al portierei din fata cu aripa fata si fustita laterala la X5 era un exemplu de constructie cu lufturi mari cara arata prost si era a BMW. thats all.

4) daca pe mine nu ma credeti mergeti pe urmatoarele:

www.edmunds.com

www.motortrend.com

www.caranddriver.com

www.consumerreports.com

www.consumerguide.com

si vedeti care sunt opiniile despre calitatea exteriorului si interiorului la Acura, Infiniti.

pentru Lexus exista desigur si surse europene galore. pentru mine discutia despre lufturi se incheie aici.
f1anatic
QUOTE(Dazma)
Title: Senior Member
Location: Newcastle, WA
Car: 06 LGT Sedan 5MT Silver
Posts: 203
iTrader: (1)

Report Post Send a private message to Dazma Find all posts by Dazma Reply With Quote Quick reply to this message

Just visited my BIL (brother in law) in LA and spent some time riding and driving his brand new (2wk old) 2007 BMW 330i with a 6sp Auto. It is equiped with the Sport Premium package but no I-drive or fancy steering. Here are my impressions

Looks:
Killer
.... White with the deep dish looking 18's. It just looks so good. Ride height is perfect and the stance is amazing ... looks like its going a million miles per hour standing still. The perfect blend of perfomance and luxury

Interior:
Sweeeeeeeet.
The front seats are amazing with incredible adjustments. You can always find a great seating position. The attention to detail is outstanding. Everything from the bluetooth interface through to the way the key can remember everything from your seat position, mirror position, climate control settings, radio presets.

Suspension:
Significantly firmer than a stock LGT but compliant enough to make even LA freeways bearable. [b]Corners like it is on rails. Zero understeer and flat as.
Has made me reaccess my needs for the LGT ... gotta firm that thing up ... coilovers me thinks!!

Powertrain:
Not even close to the LGT! While it has plenty of usable power throughout the rev range you never get the feeling of propulsion that you get in an LGT.
The 6sp Auto works great and seemlessly in D and ups the anti in DS. Shifting Manually stirs the gears well but you are always aware that you are still driving an Auto.

As I arrived back in Seattle and got in my car at the airport I initially felt deflated as I sat down and took in my surroundings ... for the first time I realized how budget our interior and specifications really are. I turned to my wife and remarked how much I liked that BMW interior. As we hit the 405 onramp I shifted back to 2nd and buried my boot, unleashing every last HP of my Stage 1 TDC tuned LGT 5mt ..... I grinned from ear to ear. Then I remembered the $15,000 i saved over the BMW ..... Yep, I made the right choice.
Nicolae30758
Impulse ar trebui sa-ti schimbi id-ul in Luftpulse. biggrin.gif Da-l Dumnezeului de luft ca incepi sa faci o obsesie din chestia asta. Tot nu-nteleg ce incerci sa demonstrezi !? Ca in afara de masinile nemtesti nu exista automobil adevarat pe lumea asta ? Degeaba !!! Pentru ca nu e adevarat si oricum nu-i poti convinge pe toti.
radu66490
intamplator am condus si un murano nou si un q7 nou si un x5 de 5 ani cu 150 000 km la bord
haide ma ...cum puteti sa comparati asa ceva .....
n are nici o legatura x5 ul ala vechi cu murano nou,de q7 nu mai vb....
aaa...si sambata seara m a adus cineva acasa cu un subaru forester....
sa ma pufneasca rasul ce bord si ce lumini verzulii avea......si era varf de gama cu piele si alea alea....
tibeca....ma rog
nu neaga nimeni ca japonezii fac masini bune,dar au limitele lor,nu reusesc sa iasa din anumit tipar a masinilor comune
G e o r g e
domnu' forester full 2.0 este 19400 cip , murano pleaca de la 35 000 CIP , Q7 de la 45 000 CIP samd

nimeni nu sustine ca forester ar fi premium , forester este o masina FAIR dpv al pret / calitate . atat .

noi vorbim de tribeca , care e cam la acelasi pret cu un murano .

LE: cat despre masini comune : ce e comun cu alte masini in configuratia urmatoare : motor boxer, tractiune integrala , distributie a maselor aproape 50-50, usi fara rame ... ?
cosmin45741
QUOTE(G e o r g e)
LE: cat despre masini comune : ce e comun cu alte masini in configuratia urmatoare : motor boxer, tractiune integrala , distributie a maselor aproape 50-50, usi fara rame ... ?

Uratenia, imperfectiunile si faptul ca iti creaza senzatia de banalitate... blush.gif
G e o r g e
stiu domn'le asta in comparatie cu bmw toate japonele sunt niste ciuucuri , eu vroiam sa-mi spui alta marca de masina care are aceste caracteristici . eu stiu una ... te las pe tine sa o descoperi.
cosmin45741
Aia care e facuta in Germania? biggrin.gif
Aia nu-i nici urata, nici facuta cu toporul si nici banala, spre deosebire de altele... biggrin.gif
G e o r g e
ma ... tu trebuie sa-ti pui ideeile in ordine .

ori masinile mai sus mentionate sunt toate la fel , ori pentru ca e made in germany marca respectiva face exceptie de la regula .

hai lamureste-ma ca sunt in blur total aici blink.gif
cosmin45741
My bad, George, am citit rau...Eu faceam referire doar la masinile nipone... blush.gif
ozz86651
TOATE masinile nipone? Asa, la gramada? Fara nici o deosebire pe clase, preturi, etc?
Acum daca ati fi fani masini italiene pe bune ca v-as crede. As zice: uite niste oameni mai boemi si mai artisti cu sentimente foarte puternice fata de design... asta e, gutsuri diferite.
Dar voua va plac germanele... ori legatura dintre germani si design e FOARTE vaga. Sint cel putin 2 firme in germania care au fost la un pas de faliment din cauza designului perpetuat de-a lungul a zeci de ani (il las pe Cosmin sa ghiceasca care). Imaginatie, nu gluma. Cine are design, golful? Audi e frumusel (nu mai frumusel ca multe altele si nu e f'un Alfa Romeo, clar), dar diferentele intre A4, A6, A8 sint de zoom smile.gif, e aceeasi masina marita si lungita. BMW pina la epoca Bangle era cam aceeasi masina de la an la an... si ce s-a facut dupa aia e foarte contestat. MB iarasi nu ne omoara cu designul. Porsche are design? haha.
Asa ca lasati-l naibii de design, e o chestie de gusturi. Sint o gramada de masini japoneze in gama interesant-frumusel, de la Acure, Lexus IS care e peste seria 3 din pdv design (subiectiv) si interior (asta e clar), Mazde 3/6, Legacy, Civic (discutabil) so on. Numa daca esti orb si cultura ta auto e exact pina la genunchiul broastei pretinzi ca astea sint banale.
admin
Daca va intereseaza parerea mea Tribeca e cel mai lent SUV cu care am mers vreodata:)..dar poate nu stiu eu sa-l conduc:)
G e o r g e
unde te-ai plimbat tu cu tribeca ? blink.gif
admin
Deci cand tu te uitai la ea prin geam si dupa aia le explicai la oameni p'aici ce si cum, eu ma dadusem cu ea de cateva luni:))
G e o r g e
deci te ia mama lu' necuratu' daca data viitoare nu ma iei si pe mine biggrin.gif

na !

si daca ma iei la subaru dt iti fac si articol wink.gif ca stii ca ma pricep ... ai putea sa incepi de la ce am scris mai pe primele pagini despre tribeca fara sa o fi condus .
Otto73
subscriu la ce a spus Ozz biggrin.gif
CPI
Si eu subscriu. Suupeer tare and I quote "diferentele intre A4, A6, A8 sint de zoom"!

Oricum, sa spui ca doar o marca de masina e buna pe cind restul sint garbage e total anormal. Sau e doar de fatada! Nu exista un brand care sa aiba cele mai tari masini in toate clasele in fiecare an, cea mai tare tehnologie, etc. Toti incearca, toti copiaza unii de la altii. Lexus a copiat la design pe MB la greu pina cind a ajuns sa isi faca propria imagine de marca. Si le-a iesit foarte bine!
Iulian HondaFan
QUOTE(admin)
Daca va intereseaza parerea mea Tribeca e cel mai lent SUV cu care am mers vreodata:)..dar poate nu stiu eu sa-l conduc:)


scoate 10 sec pana la 100km/h. ceea ce nu e 'life changing" e drept dar e un pic peste media masinilor din Ro. sigur ca sunt masini si chiar SUV-uri mai rapide... oricum Subaru ar trebui sa-i puna un turbo si sa-l salte la vreo 300CP si nimeni nu s-ar mai plange de asta.
f1anatic
Incep sa fac alergie la marca Subaru
G e o r g e
se recomanda cosminol sau impulsinol , luate inainte de ceasca de cafea dimineata si dozate cu grija.
Impulse
Nu prea as fi atat de sigur. Daca ti-ar asculta sfatul, boala s-ar agrava: ar putea realiza ca nu toate sunt perfecte la Subaru si apoi sa vezi belea.
Mai bine e asa ca raman ochii mici si nu le vezi pe toate. Si fabricantii japonezi fac la fel... arigato.gif
f1anatic
QUOTE(impulse)
Nu prea as fi atat de sigur. Daca ti-ar asculta sfatul, boala s-ar agrava: as putea realiza ca nu toate sunt perfecte la BMW si apoi sa vezi belea.
Mai bine e asa ca raman ochii mici si nu le vezi pe toate. Si fabricantii germani fac la fel... arigato.gif

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=11971
G e o r g e
f1natic... asta e BLASFEMIE ... bmw urile sunt PERFECTE !
Impulse
fanatic, ai vazut clar ca nici nu ma intereseaza nici nu ma impresioneaza articolul respectiv. Nici macar nu ma obosesc sa deschid linkurile respective. Nu este nimic oficial si probabil este un alt fanatic ca si tine. Dupa cum ai observat eu nu aduc niciodata citate ale tertilor de pe alte forumuri desi sunt destule Slava Domnului. Cred ca te-am lamurit.
G e o r g e
domnu impulse , respectivul ESTE POSESOR DE BMW !!! adica a cumparat bmw si era foarte fericit de el pana la km 400 si ceva
f1anatic
QUOTE(impulse)
fanatic, ai vazut clar ca nici nu ma intereseaza nici nu ma impresioneaza articolul respectiv. Nici macar nu ma obosesc sa deschid linkurile respective. Nu este nimic oficial si probabil este un alt fanatic ca si tine. Dupa cum ai observat eu nu aduc niciodata citate ale tertilor de pe alte forumuri desi sunt destule Slava Domnului. Cred ca te-am lamurit.


Asta echivaleaza cu un accept al inferioritatii BMW in tehnologia turbo...si stim cu totii ca nemtii au inventat forced induction. Ce este oficial este ca ne-ai: refuzi sa comentezi atunci cind BMW o ia pe coaja. 460 de km nu este acceptabil pentru o masina noua BMW sa se strice iremediabil. Nu este acceptabil pentru nici o masina...fie ia Logan...Kia sau Toyota. Pentru un BMW de ultima ora...este necalificabil...ori astia au facut si motorul anului parca ?

Am sa urmaresc sa vad ce recalls sint pt. BMW 335 TT ca e interesanta povestea.
Impulse
Shit happens everywhere si nu am de gand sa resping in vreun fel postarea ta. O iau ca pe o supozitie si te cred pe cuvant. Nu ma obosesc sa citesc asa ceva si nici nu vreau pentru ca nu este ceva oficial. Poate este adevarat poate nu. Cert este ca BMW va avea grija sa indrepte lucrurile in mod respectabil pentru orice client care a intampinat probleme in timp ce la altii din pacate nu se intampla la fel. Nu am sustinut niciodata ca BMW este masina e nu se defecteaza niciodata pentru ca ar fi o utopie.
Experienta mea personala insa, mi-a dovedit ca BMW construieste masini excelente.

Nota:
Sa nu uitam ca BMW de-abia a pus turbo pe piata si le incearca. Japonezul asteapta ca neamtul sa inventeze, sa rezolve all the issues si apoi fura implementandu-le la el. Vazusem si un foarte interesant reportaj englezesc pe aceasta tema care explica foarte clar ca masinile japoneze se bucura de o mai buna apreciere pentru ca sunt intotdeauna in urma cu tehnologia auto si ca masinile lor sunt dotate cu sisteme ce si-au dovedit fiabilitatea in timp ce nemtii propulseaza tot ceea ce au si le dau drumul pe piata. Binenteles ca tocmai de aceea nemtii detin locul 1 la inventii iar japonezii se bucura doar de fiabilitate (contestabila si aia in anumite cazuri).
Ia vezi cate japoneze au 7 viteze pe transmisiile automate? Facem pariu ca dupa ce Mercedes rezolva problema existenta acum la prima viteza (7 viteze auto) apar si japonezii cu ea?
laur6
si ce pacat ca japonezii nu au deschis al doi-lea front in estul rusiei; ca acum aveau tehnologie comuna cu nemtii
air_wolf
gainile se oua la fel si in bmw si in trabant si in toyota! s-ar putea totusi sa prefere bmw-ul daca ar avea de ales! q.e.d.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.