Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Service Toyota Romania
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3
Florin67354
Ma gandesc ca e mare nevoie de un asemenea subiect, ca sa stie omul ce servicii post garantie cumpara si cine stie, poate gasim si un service in care sa fii tratat omeneste.
Incep cu Service-ul Toyota Romania deoarece aici am avut prima experienta. Pentru cei care nu cunosc actualul service al firmei Toyota Romania s-a mutat din Expozitiei in Pipera Tunari la numarul 1. Prima impresie pe care am avut-o cand am intrat in service a fost WOW, fara nici o exagerare, totul stralucea de curatenie, gresie si faianta alba sau crem peste tot, mecanicii imbracati in salopete rosii cu alb, oameni spalati, curati, nici macar carpe murdare nu vedeai nicaieri, d'apoi pete de ulei sau motorina?....in sfarsit o minune. M-am apucat sa ma bucur ca am facut o mare afacere ca mi-am luat toyota ca o sa o repare cineva in conditii foarte bune si foarte bine probabil. Din intamplare am stat pe acolo vreo 2 ore( am asteptat constatatorul de la asigurari), timp in care mi s-a parut mie ca nimeni nu misca nimic prin service-ul ala frumos, ca de fapt afara pute ingrozitor a balegar pentru ca sunt niste grajduri din alea extrem de comuniste la doar 50 de metri...ca e ceva cam mult praf in zona...., dar eram prea fascinat de cum arata service-ul si cat de modern e incat nu m-a deranjat foarte tare.
Toate bune, a doua zi, ma duc sa predau masina in service (in prima zi n-a mai ajuns constatatorul si a trebuit sa fac constatarea si predarea a doua zi), nu va zic ca avea un strat de praf de 1/2 de centimetru pe ea ca si cum ar fi stat in parcare cel putin o luna de zile si nici macar nu erau 24 de ore, ca in 20 de ore de stat in parcarea service-ului nici nu se mai vedea culoarea masinii. Prima problema dupa ce termin cu asigurarea: stau fix o ora la receptie ca sa vina un constatator care era in spate la 10 metri de receptie...si culmea e ca nu stiu cat as mai fi stat daca nu descopeream ca amicul, care era cu mine, are un fost coleg de liceu care lucra acolo. Diferenta e usor de vazut: daca vrei sa cumperi ceva si intri intr-un showroom in 2 minute te ia cineva la intrebari....dar asta e ca sa iti vanda masina...ca sa o predai in service stai o ora si tot nu vine nimeni sa iti ia cheile. Bun...vine constatatorul de la service....spre surprinderea mea nu urca masina pe rampa, nu ii face nici o inspectie....se uita la ea...trebuie schimbat aia si cu a aia si cu aia...bun....dureaza 2-3 saptamani pana vin piesele ca nu le avem pe stoc...Bun.... dar ma intreb si eu: si ce fac daca nu ati vazut bine, daca in spatele aripei care e botita mai e vre-un cablu rupt pe care nu il aveti pe stoc, mai stau inca 2-3 saptamani?...Raspuns de te lasa masca: DA, mai stati 2-3 saptamani...nu avem ce sa ii facem asta e procedura, nu putem sa ne uitam la ea decat cand e programata sa o bagam in service. Cam ciudat zic eu, e un risc destul de mare la un accident ca in spatele unei aripi cu o gaura in ea sa fie totusi ceva spart???. Deci piesele vin in 2-3 saptamani dar in service nu o putem baga decat peste fix o luna de zile, timp in care eu stau fara masina pentru ca nu se poate deplasa...Si acum sa va mai zic ca aveam masina de 2 zile, dupa ce am asteptat 3 luni sa vina si ca acum se pare ca trebuie sa o las in service o luna de zile cu mari sanse poate chiar doua luni din cauza ca la toyota lasi o masina in service pe baza parerii cuiva care nici macar nu deschide capota? si stai 4 saptamani numai ca sa o urce cineva pe rampa si sa ii dea bara de protectie jos sa vada ce mai e spart sub ea sau sub farul care e facut praf?
Cat despre mecanicii aia spalati, curati si frumos imbracati sincer cred ca erau asa pentru ca in 5 ore cat am stat eu in total acolo au fost maxim 3-4 insi, ca mecanici, si au desfacut in total 3 suruburi, in restul timpului plimandu-se de colo colo fara nici un chef sau pur si simplu disparand din peisaj cate 1/2 de ora dupa 5 minute de invartit pe langa o masina.
Si mai e ceva: din opt masini care erau in prima zi la ora 12:00 pe rampa am fost suprins sa constat ca a doua zi la ora 17:00 sase erau tot acolo si exact in aceeasi pozitie, de unde trag concluzia ca probabil dupa o luna de stat in parcarea masina mea o sa mai stea si vreo 4-5 zile pe rampa.
_Constantin_
Hmmm, nu stiu ce problema ai tu cu ea dar in momentul in care cineva te calca in picioare ii bagi tu piciorul pe gat.

Doar ca suntem fani multumiti de masina nu inseamna ca trebuie sa suportam nesimtirea si incompetenta unor neaveniti cu veleitati de genii. Daca vrei ceva in tara asta ii obligi sa faca ce vrei tu. Pana la urma fiecare minut pe care il stau langa masina e contra-cost, nu e gratis, nu-ti fac o favoare.

Daca tot nu se intampla asa cum ti-ai dori mergi la ToyoMotor sau in alt oras.
guerilla
fie mergi la Toyo (desi si acolo te programeaza in service dupa 2-3 saptamani) unde iti face inspectia pe loc pentru a face lista de materiale de schimbat (si in alea 2-3 saptamani pana la programarea de service iti vin si materialele) fie te duci la Iasi, asta daca nu iti este peste mana blush.gif

voi scrie mai multe in cateva zile.
Andrei75
Am fost si eu de curand in noul service din Pipera la inspectia de 1000 km. Frumos amenajat dar topicul asta ma cam sperie.... Sper sa fie o problema temporara pina se mai organizeaza in noua locatie.
Bogdan54824
Mda... astăzi am avut prima experiență mai puțin fericită cu TR. Am bara față înfundată și niște zgârieturi pe partea dreaptă. Acum o lună de zile am fost la ei au făcut constatarea au zis că bara se înlocuiește și trebuie să o comande, iar când vine bara o să rezolve și restul. Am vrut să fac programare dar au zis că nu se poate că nu știu când vine bara, si că ne sună ei atunci când vine și ne spun și când suntem programați pt. reparație. Azi am sunat și surpriză: bara venise deja, dar nici urmă de vreo programare și nu se poate cel mai devreme decât pe 28 Aug!!!! Adică după ce am așteptat o lună ei îmi spun că mai am de așteptat încă o lună?? Când ar fi putut să facă programarea de la bun început??

Evident am sunat la ToyoMotor dar și acolo mi s-a spus că nu se poate decât la sfârșitul lui august, așa că am sunat la Next, în Pitești, unde se poate chiar undeva după 2 Aug, cu condiția să obțină bara. Foarte amabili cei din Pitești, mi-au spus că încearcă să obțină bara de la Toyota Romania care practic a fost comandată pt. noi.

Rămâne de văzut ce se va întâmpla, dar TR m-au dezamăgit, și nu cred că o să mai trec vreodată pe acolo.
vio
Programarile trebuie sa ti le faci tu ca , client sa te duci sa zici nu vin ei sa traga de tine .tu ai interes sa o faci nu ei. ei iti comanda piesa si iti spun te intreab cand vrei sa o programezi sau ii intrebi tu cand se poate repara... cat despre contatrea ce zice cineva mai devreme trebuia sa stai acolo o demomta vedea ce ai iti lua banii inca o data in plus si pe urma ziceai ca de ce .... asa se procedeaza la orice service serios .. si aia cu prafu e tare =)) unde te crezi ??? nu vezi ce e in orashu asta de ..... va zic io sunt de nota 10 cei de la Toyota Romania .. nimeni nu o sa vina sa ti bage in buzunar .
Andrei75
Vio, asa cum spunea cineva mai sus, majoritatea suntem fani Toyota. Eu personal am ales aceasta masina pentru ca sunt exigent din punct de vedere al calitatii. Faptul ca masina e OK, dealerii sunt OK nu trebuie sa ne faca sa fim mai putin exigenti cu partea de service.
Bogdan54824
Problema mea cu TR se rezumă la faptul că atunci când s-a făcut constatarea și comanda pt. bară nu au vrut să facă și programarea, pt. că "nu știu când vine piesa", și mă trezesc acum, după o lună de zile, că trebuie să mai aștept încă o lună! Nu puteau să ne facă de atunci programarea, cu marjă de eroare de o săptămână, de exemplu, față de timpul maxim în care ar fi trebuit să ajungă bara??
vio
pai si cum sa ti faca programare ? daca nu au la ce?? oricum treaba este ca acolo acum este cam anarhie pt ca sau mutat si nu e tottul oki mai trebuie lucrat .
vio
si ca sa ti mai dau un ex. am avut o porb la avensis de reparat capota portbagajului tinichigerie + vopsitorie si vopsit bara de spate a durat de joi de la 12 ziua pana la 5 seara vineri ... deci sau miscat f repede si f bine. de motat o bare iti ia 15 min iti zic io .
Bogdan54824
Cum adică nu aveau la ce? Ei știau de la bun început că piesa vine în 2-3 săptămâni. Puteau de atunci să mă programeze peste 4 săptămâni, și timpul total de așteptare era o lună.
Așa am stat după piesă, ei oricum nu au sunat când a venit, așa cum promiseseră și a trecut o lună deja, iar acum ar trebui să mai stau după ei încă o lună, adică timp total 2 luni.

Drept pentru care mă duc la Pitești și rezolv problema în prima săpt. din august, chiar dacă o să mă coste drumul. Cei din Pitești mi-au confirmat deja că au vorbit cu TR și le trimit piesa.
vio
pai asta pt ca nu le ai zis tu cand vrei sa faci prog , pt ca poti sa te duci sa o montezi unde vrei tu .si aici sunt f multe mashini deja .
DAN
Mie mi se pare normal ca acea programare sa se faca fara a intreba clientul intai, pentru ca e logic....clientul vrea masina gata cat mai repede.Nu cred ca e normal sa ma duc eu in service sa ma rog de ei sa imi faca o programare...ar trebui sa imi sugereze ei lucrul asta.De ce?Poate e prima data cand intru intr-un service si nu stiu exact care sunt procedurile cu programarile si restul...
Dar asta e...traim in romania si asta ne ocupa tot timpul...trebuie sa te rogi...sau eventual sa mai dai si o spaga... blush.gif
guerilla
Dan, in ziua in care voi fi nevoit sa dau spaga in service toyota, imi voi vinde masina si nu ma voi mai uita la marca asta.

din pacate sunt plecat din tara si nu pot scrie tot ce am pe suflet legat de TR. confirm faza cu prafu. nu e praf normal de bucuresti. e ca si cum ti-ar descarca cineva o basculanta de praf pe masina sad.gif
sa mai zic ca mi-am gasit tapiseria murdara, scaunul, oglinda si volanul dereglate? lucru care nu s-a intamplat niciodata la toyo motors. cel putin la mine.
mai multe spre sfarsitul saptamanii cand ma intorc in tara.
Florin67354
Tare faza asta cu bara comandata, din cate imi dau eu seama nu au vrut pur si simplu sa ti-o monteze, mi se pare incredibil sa te duci la un service sa comanzi o piesa, sa ti se aduca piesa si sa fie cineva pe lumea asta care sa isi inchipuie ca te-ai dus la service doar ca sa faci comanda de piese. Daca vroiai doar bara te duceai la Augsburg unde dura 5-6 zile. Puteau sa il programeze si pe el cum m-au programat pe mine, mi-au zis ca dureaza 2-3 saptamani sa vina piesele si ca au loc sa imi puna masina pe rampa peste inca o saptamana, asa e logic.
In ceea ce priveste interesul pe care se presupune ca nu il are service-ul ca sa iti monteze bara nu prea tine, un service asta face, din asta traieste, monteaza piese, e absurd sa spui ca un service nu are acest interes.
Vio legat de constatare, mie mi se pare imposibil sa iei o masina in service, sa te apuci sa comanzi niste piese in conditiile in care abia ai ridicat capota, spuneai mai devreme ca iti ia 15 minute ca sa montezi o bara, deci era maxim o ora de manopera ca sa faca o constatare pe dumnezeul ei, tu ce crezi daca am dat 19 000 de euro pe o masina pot sa mai dau inca 17 euro pe o ora de service ca sa fiu sigur ca am masina dupa o luna facuta in loc sa risc sa stau 2 luni fara ea?
In legatura cu praful nu e chiar asa, daca las o masina in service o las in grija cuiva, nu las o masina de atatia bani sa zaca o luna in grajd cu vacile pentru ca Toyota Romania are parcare acolo. Multi de pe aici stau in Bucuresti, dar acolo asa cum scrie si pe cartea de vizita e Ilfov, iar praful asa cum se vede si din poza nu e deloc normal, daca imi luam o dacie de 100 de milioane nu as fi avut pretentii la service dar de la cel mai mare producator de automobile din lume am niste pretentii. Asa arata o masina care avea 2 zile cand a intrat in parcare la Toyota Romania si 200 de Km la bord. Poza de aici e facuta dupa 4 zile, oare cum o sa arate masina mea care era nou nouta dupa o luna de zile de stat acolo?
Am fost si la Toyomoto dar se pare ca nu am noroc, nici acolo nu imi pot face programare mai devreme de o luna, o luna si ceva.. :bash:
peet
Am avut o problema surprinzatoare (pentru mine cel putin) cu masina mea Avensis 2.0 D-4D an 2004 si 40.000 km: s-a gripat rulmentul de presiune de la ambreiaj si a stricat si placa de presiune.
Am fost la Toya Motor intr-o joi sa vad cum pot sa rezolv problema si am fost programat pentru miercurea urmatoare pentru a asculta un specialist sintomele si abia peste inca o saptamana pentru a demonta sa vada ce piese sunt necesare, chiar daca intrase-m printr-o cunostinta.
A doua zi m-am dus la un alt service si joi a doua zi dupa ziua in care eram programat sa ma duc cu masina sa asculte ce sintome are, masina a fost gata (cele cateva zile a durat sa vina piesele).
Principala problema este lipsa concurentei si atunci oricat de binevoitori ar fi tot nu au ce face, este perioada concediilor si cererea e mare.
Cand se va ajunge ca oferta sa fie mai mare ca cererea, prin eliminarea monopolului actual vom avea si servicii prompte (numarul de masini vandute a crescut de multe ori in ultimi ani, dar tot doi "dealeri" avem in Bucuresti daca am fi avut 5-6 ca sa nu zic 9-10 ar fi fost altceva).
Ioan76853
Ai mare grija cu bara aia sa nu platesti manopera de doua ori. In ultimul timp am remarcat ca pe devizele intocmite atat la revizie cat si la schimbatul unei bari (spoiler spare Corolla - timp de executie de cand am dus dovada la service si pana cand am iesit cu masina din service = 2 (DOUA) luni), am observat ca nu mai apare rubrica Manopera. Sunt piesele si TVA. De aici deduc ca au inceput sa includa manopera in pretul piesei.[/u]
Florin67354
Mersi de sfaturi Ioan76853, de bani nu prea imi fac griji, ca e pe Casco, dar zici ceva acolo de 2 luni sa nu vad eu bine? La ce service ai avut placerea si care e povestea de te-au tinut atat de mult?
vio
tu te plangi de praf?? sa ti fac eu poze la mashina stat in buc dupa 2 zile si nu la shosea ... mashina aia e stat pe loc ..
vio
problema este ca in ROMANIA NU EXISTA REPREZENTANTA OFICIALA TOYOTA decat un SRL al unui grec si un altul al unui arab care e delear la dealer cum sar zice .... aici e buboiu
Ioan76853
Florin service-ul din Craiova, O samptamana a cam fost si vina mea ca sa fiu sincer, stiam ca a dus-o la vopsit dar nu am stat pe capul lor sa o si ia inapoi. Nu prea stiu exact ce s-a intamplat dar imi adusesera alta bara, era un pic mai ciudata cu niste gauri de parca ar fi avut nevoie de un ornament la partea inferioara. Oricum mi s-a parut prea mare timpul de asteptare cam 1 luna de bara ori chestiile astea a cam trebui sa se gaseasca pe stoc in tara.

In privinta operativitatii aici nu am decat cuvinte de lauda. La noi e si service-ul mic, iar eu sau pe capul lor cand am vreo problema de rezolvat. In general daca ma duc o si suie pe rampa.

Buba mea e cu dealerii insa...si daca tot e topic "dedicat" Toyota Romania am si eu destule sa le reprosez. Tot cam acum 2 luni am semnat contractul pentru un Hilux, inca mai sper sa vina sad.gif Dupa amagirile celor de la Show-Room am sunat la TR unde mai ca nu mi s-a inchis telefonul in nas de catre o anume doamna Emilia, iar apoi de o saptamana nu am mai reusit sa dau de ea.

Am intrebat-o si eu frumos daca imi poate spune ceva informatii despre statusul masinii, unde e, cand vine (STIU ca e in tara, a trecut un amic pe langa ea la Giurgiu erau 3 bucati pe tir - una sigur e a mea, ca e in tara mi-a confirmat si dealerul local) numai ca nu pricep de ce ii ia 1 saptamana sa ajunga din Giurgiu-via Buc - in Craiova. La intrebarea mea mi-a raspuns scurt ca termenu e intre 13-14 saptamani, ca eu de ce nu am citit contractul. Stiu bine ce e acolo numai ca la cumparare mi s-a garantat ca vine in cel mult 1 luna. Asta a fost si motivul pentru care am luat varianta base si nu Confortu care venea in 6 luni. Dar binenteles ei au banii in cont, eu platesc ratele, iar masina o sa vina cand si-or aduce e aminte de mine sad.gif( Ahh serviciile astea....
vio
asa este cu mashinile care nu se fac in UE stai f mult la vama nu ti fa griji nu or sa depaseasca termenul din ctr . nu e din cauza lor intarzierea, Vama , RAR si alti dobitoci ...
Ioan76853
Eu sunt de acord....desi ma racoresc pe Dealerul local stiu foarte bine ca nu are nici o vina. Poate doar faptul ca grabit sa vanda a promis cate in luna si in stele. Daca e sa stau cat zic in contract...adica la toamna nu mai imi luam varianta asta. Vruiam si eu varianta Confort (termen de livrare promis atunci = Septembrie) geamuri electrice, oglinzi incalzite, spoile in culoarea caroseriei, etc... dar in fata termenului am batut in retragere, am ales varianta BASE (termen = iunie trecut). Am deja programare facuta in Service pentru vopsit spoilerul ala.
Bogdan54824
Până acum totul este cât se poate de ok cu Next Automobile din Pitești. Am luat legătura cu ei ieri, și am mai vorbit astăzi pentru confirmare: mă așteaptă pe 2 Aug, și în 2-3 zile se rezolvă (trebuie reparată și o ușă care este zgâriată). Au vorbit ei cu TR și le trimit bara care fusese deja comandată pentru mine. Foarte amabili, au ținut să mă asigure că au echipamente noi de vopsitorie și că o să iasă foarte bine (rămâne de văzut), mi-au lăsat și număr de mobil de la service la care chiar răspunde cineva. arigato.gif
Ioan76853
Stiri proaspete, se pare ca circul facut la telefon a dat totusi roade, am fost sunat de catre dealerul local sa imi spuna ca masina o sa vina maine in jurul orei 1 - chestie corecta si de apreciat, oricum cu ei ma inteleg bine, DAR la nici 5 minute dupa primesc telefon cu prefix de Bucuresti smile.gif sa imi spuna ca au incarcat masina si pleaca spre Craiova. Ce nu inteleg acum e cu ce vine de face atat de mult, dar nu las acest mic amanunt sa imi amarasca viata ... maine o sa ma sui in sfarsit la volan.

P.S. si inca ceva, cand am vobit cu ei i-am sunat de pe telefonul fix, ei m-au sunat pe mobil smile.gif)
vio
au centrala de orange smile.gif de aia e mobil
Bogdan54824
Nope, este numărului unui tip de la service, a specificat foarte clar că este numărul lui de mobil atunci când mi l-a dat. Chiar m-a sunat dupăamiaza asta din nou să-mi confirme că TR le-a trimis bara mea și mâine o să o aibă.
Ioan76853
QUOTE(vio70407)
au centrala de orange smile.gif de aia e mobil


nu Vio, nu ai inteles, poate nu m-am exprimat eu bine. Amuzamentul meu pornea de la faptul ca atunci cand i-am sunat eu am sunat de pe telef fix de la firma, le-am facu circul, etc.... amenintari inclusiv cu reclama proasta, ca nu o sa mai vorbesc de Toyota ever...tot tacamul si se pare ca am atins o coarda sensibila. Apoi cand ma-u sunat azi ei, m-au sunat pe mobil, numar care nu li-l dadusem (telefonul era stiut de cei ce la Show-room binenteles).

De aici deduc ca au facut ceva sapaturi, au vorbit cu cei din Craiova. Faptul e ca au sunat pe un numar pe care eu nu li l-am dat.
vio
pai da , zi asa sa precep si io ca asa se intzlesese smile.gif normal a u nr tau de la comnda mashinii:) dar iti zic io ca ii doare undeva de reclama si alte alea smile.gif ei au alta politica care tine smile.gif
Florin67354
Ma bucur Ioan76853 sa aud ca problema s-a rezolvat, pana la urma ai castigat cateva luni bune, ceea ce e mare lucru. Bogdan54824 sa ne tii si pe noi te rog la curent cum e cu bara aia, daca iese ok e bine de stiut.
Bogdan54824
Și eu sunt foarte curios cum o să iasă ușa care trebuie vopsită.
Pe lunea cealaltă o să revin cu amănunte pt. că între timp o să fiu plecat din oraș (se duce altcineva cu mașina la service).
Ioan76853
Florin67354 mai stai cu felicitarile ca epopeea nu s-a incheiat inca. Am primit telefon de la Dealer ca masina nu mai vine la 1 ci undeva in jur de 17:30 sad.gif .
Tot e bine am trecut de la saptamani la zile iar acum la ore. Felicitarile masa si dansu' prin urmare sunt amanate pana la noi ordine.
Florin67354
Ioan se pare ca ne-ai uitat pe noi cu masa, felicitarile si dansu'.... :minigun:
Ioan76853
acum acum, cer scuze dar aseara a cazut curentul. Primele impresii dupa 160 km parcursi sunt bune, masina e masiva dar e destul de nervoasa pentru masivitatea pe care o are. NU am amorat-o prea rau, astept sa fac macar 1000 km si apoi sa o bag pe coclauri. Pentru o utilitara smile.gif e chiar luxoasa si destul de confortabila.

Nu mai comentez incidentele ante-livrare pentru ca au nascut destule controverse, dar din greseli invata omul, si noi mai avem multe de invatat in domeniul serviciilor, inclusiv subsemnatul.

Sper sa nu mai fiu nevoit sa postez aici, o sa ma mut pe topicul deschis pentru acest model, unde dupa ce voi acumula ceva impresii o sa vi le impartasesc, poate se mai gasesc doritori.

Toate Bine si conduceti in siguranta.


QUOTE(vio70407)
pai da , zi asa sa precep si io ca asa se intzlesese smile.gif normal a u nr tau de la comnda mashinii:) dar iti zic io ca ii doare undeva de reclama si alte alea smile.gif ei au alta politica care tine smile.gif



vio70407 ii doare sa stii, am primit dovada astazi. Se pare ca exista totusi si persoane care tin la imaginea acestei marci in Romania (care citesc si forumul nostru de pasuri). Era bine sa fi reactionat inainte si nu dupa livrarea masinii, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
vio
ehe prea putin ........ nu dicteaza ei ... daca ar fi TOYOTA ROMANIA nu un SRL a lu' grecu ar fi altfel si si putea sa ti alegi ca in afara 5-6 versiuni de echipare la fiecare model.
Bogdan54824
QUOTE(Florin67354)
Ma bucur Ioan76853 sa aud ca problema s-a rezolvat, pana la urma ai castigat cateva luni bune, ceea ce e mare lucru. Bogdan54824 sa ne tii si pe noi te rog la curent cum e cu bara aia, daca iese ok e bine de stiut.


Gata, s-a rezolvat. Eu nu am văzut mașina încă, dar persoana pe care am rugat-o să o ia de la service mi-a spus că a ieșit foarte bine și că au fost foarte drăguți. Au și spălat mașina - mă refer la interior, că evident că pe exterior trebuiau s-o spele ca s-o vopsească smile.gif.
laur6
iata ca a venit si vremea sa-i pun cu adevarat la incercare pe baietii de la toyo motor. astazi am fost facut praf pe str. Corneliu Coposu. ca sa fiu scurt: a franat dubita fiat din fata, am franat si eu, iar papagalul cu nubira din spate care probabil se uita dupa ozn-uri a intrat din plin in mine fara nici cea mai mica intentie de a calca frana. din dubita am ricosat ca la biliard in tramvaiul in mers care mi-a facut varza aripa stanga fata. noroc ca era in paralel cu mine si nu la 5m in spate, ca altfel acum va scriam din zona crepusculara. deci: capota, stopuri, bara, un sfert de portbagaj (aproape sunt hb), ambele aripi fata + bara +far dr+................. ca m-am plictisit. in conditiile in care masina este aprox. ca cea din avatar care oricum a iesit din fabricatie din 2001, sunt curios cat va dura sa aduca toate piesele, cat vor dura mai apoi reparatiile, inlocuirile de piese, vopsitul, etc. manopera e clara: 10euro/h la mecanica; 12 euro/h la tinichigerie/vopsitorie. si cred ca o bag si la revizie, ca oricum mai aveam 800km pana la cea programata. a! si am uitat sa va spun: ghertoiul se pare ca nici macar nu poseda rca!!! noroc ca am casco! vb peste vreo 3-4 luni! parerea mea
MotorHead
QUOTE(laur65689)
si am uitat sa va spun: ghertoiul se pare ca nici macar nu poseda rca!!! noroc ca am casco! vb peste vreo 3-4 luni! parerea mea
pai asiguratorul va suporta reparatia in cazul in care ghertoiul te-a busit? nu sunt sigur, dar nu cred

oricum, iti doresc sa o repari cat mai curand smile.gif
Ioan76853
Zmulge-i aluia o declaratie ca e de acord sa plateasca pagubele, altfel CASCO nu te ajuta. Am patit-o. Altfel nu iti ramane decat sa il dai tu in judecata.
laur6
din cate am inteles de la politist e treaba juristilor de la societatea de asigurari pe cine si cum dau in judecata. nu prea inteleg de ce nu mi-ar plati casco-ul reparatiile, chit ce e vina mea, chit ca e a altuia. daca o gaseam plesnita in parcare plateam din buzunar pt ca ei nu aveau de la cine sa-si recupereze banii? oricum, luni dimineata ma duc la ei si va zic exact ce si cum. sa n-aveti parte de poeti in spate; drum intins
Bogdan54824
Am ajuns și eu acasă și am văzut mașina. A ieșit întradevăr foarte bine. Este imposibil să-ți dai seama că a avut ceva, și toată treaba a durat 2 zile.
Florin67354
Bogdan54824 ma bucur ca a iesi treaba bine si sper ca o sa avem toti norocul pe care l-ai avut tu. Daca ai timp poate ne pui si niste poze... biggrin.gif
La tine laur65689 cum e treaba, ce termen de reparatie ai primit de la toyo moto?
laur6
n-am primit inca nici un termen, pt ca trebuie sa-mi dea intai o proforma ca sa vada asiguratorul daca o baga la reparat sau intru pe dauna totala. in schimb mi-a picat fata azi cand am vazut cat s-a scumpit manopera la ei: la tinichigerie vopsitorie de la 12+tva la 17+tva, iar la mecanica de la 10+tva la 14+tva!!! e vorba de euro. la service-urile toyota romania cum e?
Florin67354
Cei de la Toyota Romania cred ca au auzit ca sunt suparat ca mi-au facut o surpriza, mi-au dat masina inapoi fix in ziua in care era programata sa intre in service, adica pe 21, lucru foarte frumos din partea lor. Asiguratorul Tiriac nu a binevoit sa imi schimbe si aripa cu toate ca masina avea doar 200 Km la bord si e cam aiurea sa mergi din prima zi cu aripa ciocanita, dar ma rog la service s-a indreptat si s-a vopsit cum trebuie, chiar nu iti dai seama ca au fost probleme. Ar trebui sa ii inteleg si pe asiguratorii astia, au platit 55 de milioane pentru mine si din cate imi dau eu seama anul asta nu isi recupereaza banii de la mine.
Laur manopera la Toyota Romania e 15 euro fara tva ora de mecanica si electrica si 18 euro fara tva ora de tinichigerie si vopsitorie.
vasile87435
foarte interesante discutiile pe care le vad pe acest site,tin sa va anunt ca si eu sunt fericitul posesor al unui avensis si nu am avut nici o problema in privinta service-ului daca toata lumea ar cunoaste pasi care trebuiesc facuti in anumite situati nu ar mai trebui sa stati cu masinile nereparate sau fara revizii.
band.gif [/b]
guerilla
da, mersi ca ne faci tampiti pe fata, pe noi, posesorii de masini toyota din bucuresti si nu numai.
numai asta nu mi s-a spus sad.gif
explica-mi atunci de ce la service-ul toyota romania (ala din pipera) iti iei masina de parca au folosit masina pe post de cotet, cum de "uita" sa-ti stampileze cartea de service, cum de reusesc sa-ti deregleze totul in masina (oglinzi, scaune, tetiera, volan) si nu le pun in starea in care le-au lasat. si ce e mai trist - cum de iti gasesti tapiseria murdara cand tocmai ai spalat-o inainte sa o duci la ei ????? .
pacat de cei cativa oameni care vor sa faca treaba, ca nu prea reusesc sa iasa in fata celor slab pregatiti. sa mai zic ca daca vrei un drive test te iei cu mainile de cap pana iti raspund. sau daca te mai pune si gaia sa vrei o informatie mai speciala - ca de exemplu cand se lanseaza buy-back, cand se aduce noua corolla, cat costa o bucata de cauciuc de se pune pe bara, etc.

ps. cred ca stim cu totii pasii, ca trebuie sa sunam cu 2 luni inainte ca sa ne programam, ca altfel nu fac fata dealerii din bucuresti. ca o bara ordinara de corolla hb nu au pe stoc (stiu 3 persoane la intervale diferite de timp care au avut nevoie de asa ceva si au asteptat cel putin 2 saptamani), ca oglinzile vin doar pe comanda ca de altfel marea majoritate a pieselor. in afara de ulei, placute de frana, filtre, ma intreb daca chiar au ceva pe stoc :bash:
_Constantin_
Guerilla are dreptate.

Eu am stat apropae o luna dupa o planetara si cand a venit a venit cu rulment de land cruiser. Asta tot de noi depinde?
Sau ca atunci cand am dus-o sa vopseasca o bara intr-un service pe care Toyota l-a recomandat mi-au murdarit toate scaunele desi era vorba de bara din spate si am dus masina cu range 50 si am luat-o cu 0 si becul aprins, masina noua de 4000 km.

Tot noi suntem cei care nu urmeaza pasii cum trebuie. La noi in craiova mecanicii sunt ok dar strica ansamblul desteptii de la cargus sau de la Toy romania. Iar guerilla sa stii ca la mine nu au avut filtru de polen sa-mi schimbe. Si e aproape 2 mil da-l draq nu e 100.

Iar referitor la info: sunt varza. Daca tui ai veni la mine sa te operez si eu ti-as zice: Vere te tai si vad eu ce e pe acolo, nu stiu prea bine ce caut dar o sa ma descurc ca sunt baiat inteligent( ca asa mi-a zis mama), tu ai sta sa te operez? Asta e vina celor de la marketing, astfel de lucruri trebuie discutate national, sedinte in care fiecare oras spune sugestii, reclamatii. In schimb se plimba pe banii firmei in interes personal si ii doare in cur de noi atata timp cat masina ne-au vandut-o. Nu toti dar majoritatea( Dan de la Iasi este o exceptie si un baiat de exceptie)

Nu urmeaza o regula esentiala a economiei de piata: to make money u have to spend money.
guerilla
sa speram ca lucrurile astea se vor schimba in bine. atat pentru noi, ca utilizatori, cat si pentru ei, ca organizatie.

LE: Vasile, sunt 64 de utilizatori de toyota pe acest forum si am facut recensamantul special ca sa iti arat cu cati "nestiutori" vorbesti. 64 utilizatori inseamna cam cat are o companie medie in flota, daca nu ma insel/
oricum laudabil primul tau post pe acest forum :evil: Poate ne spui tu ce ar trebui sa stie utilizatorii ca sa nu mai aibe probleme cu service-ul TR.
DAN
QUOTE(_Constantin_)
Dan de la Iasi este o exceptie si un baiat de exceptie


Iti multumesc _Constantin_, eu doar am facut ce am crezut eu ca trebuie facut si m-am pus tot timpul in locul clientului.Imi pare rau insa ca trebuit sa parasesc echipa Mega Auto din Iasi, si nu stiu cat de "util" blush.gif voi mai fi de acum inainte.Promit insa ca voi sta pe forum si in continuare si va voi ajuta cu eventuale sfaturi, sau orice alte probleme, daca voi credeti ca va pot ajuta. :wave:
George87633
Salut.
In o saptamana imi vine si mie o Corolla pe care o astept cu multa nerabdare.
Dupa ce am citit pe forum incep sa ma sperii de serviciile post vanzare ale reprezentantelor Toyo in Romania.
Am plecat de la un alt brand de masina tocmai ca aveam impresia ca aici va fi mai bine dupa cumpararea masinii.
Cred pana la urma ca problema cu service-ul este una generala pentru Romania(tara unde te roaga omul cu bani si tu nu vrei).
La cam toate firmele indiferent de profilul vanzarilor....serviciile post-vanzare sunt dezastruoase.
Chiar nu stiu daca o sa scapm vreodata de aceste probleme...si e mare pacat ca munca nu este facuta cum trebuie in Romania.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.