Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Service Toyota Romania
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3
drabisan
Faza cu plescaitul nu am incercat-o, dar sint tinar...
Uleiul de la mine era super-dragut - albastru-gri-deschis (nu le am cu culorile - dovada ca sint barbat). Si pot sa spun ca acum un e mai altfel colorat sau mai mult - era aproape de limita superioara. Mi-or fi tras-o? Glumesc.
Constantin are dreptate, dar si Vio. Ii educam prin a-i forta sa faca treaba buna. Dar si prin a nu mai merge la ei. Rezultatul e acelasi. Un aurolac (patron de service) o sa faca bani, dar firma nu are cum sa mearga daca le facem reclama negativa sau nu mai mergem la ei...
_Constantin_
Sau aurolacul ala de patron nu stie saracu ce se intampla in serviceul lui si crede ca totul e cum vrea el. blush.gif
vio
faza cu suflatu la filtre mi au facut si mie si mi au si zis ca nu au schimbat decat au suflat si asta pt ca nu trebuie sa le schimbi asa des pt costuri si drept urmare am trecut la K&N si i am shuntat la faza asta, plus ca merge mai bine cu filtrele astea . si nu au trecut ceva in plus pe factura pe urma ... nu stiu cum e in afara de buc la serviceuri dar banuiesc ca nu sunt Serviceuri Toyota ci decat niste dealeri pushi pe facut bani ... intretii mashina nasol de aici se strica pe urma piese manopera si asa mai departe le intra banii asta e circuitul banilor in mashini ca sa zic asa de tot ... aurolaci e putin zis .
Alexandru95761
Buna seara,
stie cumva cineva la ce ora incep dimineata lucrul cei de la service Toyota Romania din Pipera. Nu reusesc sa gasesc pe nici un site programul lor.
Multumesc
vio
la ora 9
Bogdan54824
Ok... asta a fost prima și ultima dată când merg cu mașina la service TR. După ce că m-au programat peste o lună, că durează o săptămână să vopsească niște zgârieturi care în altă parte s-au rezolvat în 3 zile, acum m-au și amânat cu o zi. Să sperăm că mâine chiar îmi iau mașina înapoi.
Ah... să nu mai menționez faptul că m-au pus să iau tot ce aveam prin mașină, pt. că nu pot să garanteze că o să le mai găsesc.........................

Prima și ultima dată când merg la TR.
mortzy
citeste si de Toyo ca nici ei nu sunt prea departe. smile.gif
M A R I A N
Inteleg sa te duci la service Toyota cand e o problema mai grea si nu vrei sa se bage orice incepator pe masina dar, cand e vorba de tinichigerie sau vopsitorie, sunt zeci de service-uri care sunt mult mai tari decat Toyo sau Toyota Romania.
mortzy
marian spune mi te rog de unde pot lua bara spate sau fatza pt corola. daca am asteptat 1 luna si ceva la toyo pt ea sunt curios cine le aduce mai repede.
M A R I A N
Mortzy, mi-ar face mare placere sa te ajut, dar din pacate eu doar am vopsit, nu am inlocuit barele spate la Yaris si Corolla. In Galati, insa sunt firme mai mici (un fel de intermediari) care lucreaza cu Augsburg etc. si care in max o saptamana aduc orice piesa. Prima data am vrut sa-mi vopsesc si eu masinile la Estima Motors(dealer Toyota) dar am renuntat inainte de a incepe colaborarea cu ei pentru ca nu am fost multumit de anumite chestii (de ex. desi este obligatoriu pentru oricine sa dea bara jos pentru a o vopsi, masina ar fi trebuit sa ramana la ei pe durata reparatiei care dura cam 3 zile-de fapt pana in momentul cand as fi venit cu acceptul de plata de la asigurator-chiar daca eu as fi putut sa merg cu masina fara bara si sa-mi fac treaba, urmand sa revin sa mi-o monteze gata vopsita).
Deci cum am mai spus, pentru tinichigerie, vopsitorie, inlocuit bare de protectie, aripi, sfatul meu este sa mergi la un atelier care are oameni specializati "din tata in fiu" biggrin.gif pentru asa ceva (intelegi tu ce vreau sa spun)
La fel si la alarme, senzori de parcare, echipament auxiliar audio-video pe masina, eu merg la alti specialisti, nu la electricienii din service-ul dealerului (nu vreau sa supar pe nimeni pentru ca in mod sigur sunt si electricieni de la Toyota care sunt asi inclusiv in alarme, senzori etc. arigato.gif).
Bogdan54824
Ok... mi-am luat mașina. Eram foarte pe grabă pt. că aveam o întâlnire dar cel puțin la prima vedere se pare ca au făcut o treabă mai bună decât cei de la Next. Nu am avut timp să mă uit foarte atent dar de data asta chiar nu cred că se vede absolut nici o diferență între vopseaua originală și ce au făcut ei.

Mai interesantă a fost discuția cu persoana responsabilă de partea de tinichigerie/vopsitorie din service. În afară de scuzele pt. întârziere și pentru halul de jeg în care era mașina pe exterior (nu au terminat încă spălatoria pentru mașinile care vin în service) am fost întrebat și care este părerea mea față de serviciile lor. Partea care mi-a displăcut puțin este că am fost cumva testat, pentru că în final, după ce mi-am spus păsurile, mi-a dat de înțeles că citise deja ce am scris aici, și citește în continuare ce se scrie aici, lucru extrem de pozitiv de altfel. Dar suntem persoane adulte și mi se pare absolut firesc să spunem ce avem de spus, iar eu unul nu simt nevoia să mă ascund în spatele unui user de pe un forum ca să spun ce mă nemulțumește.
Așa că încă mi se par foarte mari timpii de așteptare, atât pentu programare cât și pentru reparație în sine. Ok, sunt foarte multe comenzi, dar asta ar fi fost un argument valid pe vremea sediului vechi, a cărui capacitate nu fusese gândită pentru numărul de mașini existente. Dar când ai un service complet nou, inaugurat cu câteva luni înainte... nu putea fi gândit măcar să acopere într-un timp rezonabil numărul de comenzi curente? Mi s-a spus că deși timpii de așteptare sunt mari oferă servicii de calitate. Ok, apreciez asta, dar din nefericire nu este suficient. Relația cu clientul și felul în care vinzi serviciul/produsul contează enorm. E lumea plină de exemple de firme care au dispărut deși aveau produse excelente, dar pe care nu au știut să le vândă.

Deci... au făcut o treabă foarte bună, mă bucur foarte mult că există un interes real în îmbunătățirea serviciilor, dar nu pot să spun că asta mi-a schimbat complet părerea de ieri și că data viitoare o să merg la TR. O să mă gândesc totuși înainte de a lua o decizie. Îmi pare rău dar nu caut nod în papură nimănui, este pur și simplu felul în care gândesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.