Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru: poze & video
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
barboso
Din cate-mi dau eu seama din videoclipul pus mai sus de Mircea, acolo unde masura zapada cu batul, senilele acelea nu se afunda in zapada pana la pamant; daca acolo era teren drept, si nu vreun sant, zapada masurata de el era mai mare decat sleaul sapat de masina.

Asta nu inseamna ca pretind ca poti merge cu un Tico pe senile prin zapada de un metru... teehee.gif
bakero
QUOTE (barboso @ Jan 5 2010, 05:40 PM) *
Asta nu inseamna ca pretind ca poti merge cu un Tico pe senile prin zapada de un metru... teehee.gif


daca e preparat ca asta te asigur ca mergi oriunde thumbsup.gif biggrin.gif drive.gif
barboso
teehee.gif Cu asa ceva poate (asta daca Tico e in stare sa invarta rotile alea laugh.gif ), dar eu ma refeream la o masina (orice masinuta de oras) echipata cu senilele de mai sus.
bakero
QUOTE (barboso @ Jan 5 2010, 06:15 PM) *
teehee.gif Cu asa ceva poate (asta daca Tico e in stare sa invarta rotile alea laugh.gif ), dar eu ma refeream la o masina (orice masinuta de oras) echipata cu senilele de mai sus.


da man,m-am prins...merge si o masina de oras,chiar daca e una mica,dar!!! trebuie sa fie suficient de puternica sa impinga zapada in cazul in care ii depaseste garda.si eventual scutuita ca lumea cat mai plata,ca sa alunece pe zapada...intelegi la ce ma refer...
Mircea104901
QUOTE (bakero @ Jan 5 2010, 03:51 PM) *
QUOTE (barboso @ Jan 5 2010, 06:15 PM) *
teehee.gif Cu asa ceva poate (asta daca Tico e in stare sa invarta rotile alea laugh.gif ), dar eu ma refeream la o masina (orice masinuta de oras) echipata cu senilele de mai sus.


da man,m-am prins...merge si o masina de oras,chiar daca e una mica,dar!!! trebuie sa fie suficient de puternica sa impinga zapada in cazul in care ii depaseste garda.si eventual scutuita ca lumea cat mai plata,ca sa alunece pe zapada...intelegi la ce ma refer...


da'si cand ingheata pe sleau cum am patit-o eu si ai suficiente suprafete plate de la scuturi ..... teehee.gif teehee.gif
bakero
Din ciclul "Vreau sa fiu buldozer!" va prezint niste ipostaze,in care am reusit sa ajung,in mod stupid bineinteles.
Prima data am zis ca merge,ca am reductorul cuplat,ca imping zapada,ca merge.Ca eu am buldozer!Dar mi-am dat seama brusc,ca subaru a uitat sa-i puna lama,senile si un boxer diesel de 13 litrii. si m-am dus,pana am pus-o pe burta!treaba nasoala!Am scos-o!
A doua oara,m-am trezit pe o straduta cu zapada mai mare decat cea in care intrasem.Am intrat din greseala-adica am virat fara sa uit-in fine,aveam ceva elan,reductor cuplat.cand am simtit ca nu mai poate,am oprit!am dat cu spatele,mi-am luat elan,si am mai trecut o portiune.si tot asa,pana s-a terminat portiunea cu zapada mare,unde nu intrase nimic!Cred ca pe urmele mele si-au facut si altii loc.In fine...
Azi,incercand sa evit aglomeratia de prin oras,am incercat sa scurtez printr-un cartier nou,care spre surprinderea mea era eliberat.doar ca m-am, bagat pe undeva unde,aceeasi poveste,zapada mare,Si in loc sa fac ce trebuie,adica,cand nu mai putea,sa dau cu spatele,elan si pac,eu disperat,pentru ca eram grabit,n-am abordat problema cu calm si am accelerat ca disperatu pana am blocat-o din nou.dupa indelungi "lopatari" paduraru n-a iesit,decat cu ajutorul unei sufe,al unui amic si al unui batran Galloper....
Asadar,dragii mei,in caz de situatii complicate,va recomand sa fiti caaalmi,sa studiati problema bine,dupa care sa actionati in consecinta!
Va salut!
Zetics
Am fost si eu zilele trecute si m-am dat intr-o parcare mare si goala plina de zapada, probabil o idee mai mica decat ce vad in poze, insa fiind si afanata, n-am avut probleme.
Altceva voiam insa sa spun, in urma distractiei, a intrat foarte multa zapada prin bara (pe sub numar) si la un moment dat m-am trezit ca nu mai mergea senzorul de temperatura exterioara. Imi arata mereu 0 grade, desi era evident foarte ger afara. Am gasit in manual ca senzorul se afla in spatele grilei frontale. Nu l-am gasit, dar am curatat zapada de acolo si si-a revenit, acum merge din nou. Ca sa stii, daca ai vreo problema.
V_I_C_T_O_R
Salutare, am gasit acu 2 zile filmuletu asta pe youti=ube si am zis sa vedeti si voi ce se poate intampla pe circuit la o intalnire de genu cum am facut la Euroring. George, ai facut bine ca ai fost foarte precaut thumbsup.gif

mike.omega
Poate sa explice cineva de ce a subvirat(zic bine?!) WRX-ul si de ce nu a putut fi controlat?! Intreb la modul cel mai serios, nu sunt ironic biggrin.gif
Diesel
Acolo pare sa fi supravirat, ca doar fumul iesea din rotile din spate. Oricare ar fi mecanismul accidentului, cauzele par sa fie transferul incorect al maselor si/sau suspensiile necorespunzatoare. Asta e opinia mea doar din alea 2-3 poze concludente ale clipului.

PS: ce circuit e ala cu mormanul de pamant acolo?
bogcot76
Pai acuma si voi. Daca nu mergi cu viteza corespunzatoare intr-o curba zbori si cu mama WRX-ului, ce naiba ca doar nu poti invinge legile fizicii daca ai AWD Subaru. Cine stie cu cat o fi intrat tipu ala in curba aia. Si masinile astea au limitele lor peste anumite viteze, ca doar nu raman lipite de asfalt ca rahatu de clanta in orice conditii.

Oricum, cica tipu a scapat teafar doar cu cateva zgarieturi. Macar atat.
G e o r g e
hehehe ... e exact ce va povesteau eu ca se intampla la iesirea din curba smile.gif masina subvireaza si esti tentant sa impingi botul in interior si sa accelerezi , loc unde masina supra vireaza. tineti minte ca va spuneam ca eram in slide in curbe ? iete d'astea aveam si eu.
bakero
Nu pricep ce s-a intamplat acolo...dar teoretic,dupa mine trebuia sa intre in drift...pilotul n-a sucit rotile,le-a tinut drept si d-aia s-a dus...
In principiu daca faci ce zicea si george si vezi ca are tendinte subviratoare poti s-o mai scalzi intrand in drift pana redresezi situatia.macar nu te faci praf.
G e o r g e
bakero , nu e asa usor sa tii 4x4 cu 3LSD uri in drift . ninja.gif iar masina scapa foarte usor.
andrei5130
Am incercat si eu ceva drifturi cu masinuta dupa ce a venit zapada si nu se comporta de loc cum ma asteptam eu ba din contra total opus fata de tractiunea fata cu care ma jucasem iernile tracute sa controlezi o tractiune integrala in drift este mult mai greu si cere mult sange in veioza... a si sa nu uit finante consistente







bakero
QUOTE (G e o r g e @ Jan 25 2010, 08:09 AM) *
bakero , nu e asa usor sa tii 4x4 cu 3LSD uri in drift . ninja.gif iar masina scapa foarte usor.


n-am zis ca e usor...dar nici imposibil.ideea e ca si asta poate fi o posibilitate.

@andrei

Eu am incercat,si am reusit ceva chair frumos,si fara prea mare stres.Pe o stada necirculata seara,si destul de lata,cam 8-10m.Era zapada afanata si gheata sub.Am accelerat,mi-am luat viteza,si m-am bagat,dar fiindca aluneca bine,n-am sarit de 30 km/h....se ducea frumos,datorita ghetii.
In princpiu "la joaca" nu folosesc frana de mana.Si niciodata nu a iesit ceva misto la viteza mica!De data asta a fost o exceptie.Oricum,nu-s foarte priceput la "practica".Dar pentru nivelul meu e ok.
Pe asfalt curat n-am facut niciodata drift,pentru ca trebuie sa mergi si mai tare.Si strici gumele.Prefer suprafete "instabile" gen zapada,gheata,nisip sau asfalt umed si "the best" noroiul!
Mircea104901
Uite rezultatele unui "drift" nereusit (o bordura mai inalta ascunsa): whistling.gif unsure.gif
Click to view attachment
Click to view attachment
andrei5130
asta cred ca adurut...







asta e motivul pentru care nu prea am curaj sa ma avant cam cat as vrea!




bakero
Nu stiu...eu in princpiu nu ma bag unde nu cunosc.bine ca oricum,daca ai scapat-o....te-ai dus.
asta e.ma bucur totusi ca am o plaja si niste locuri cu macadam pe langa unde nu tre sa am grija de borduri.ci doar de "gropile" facute de altii in timpul desfasurarii de astfel de activitati.cerculete,cerculete ... biggrin.gif
Zetics
Mircea, imi pare tare rau ca s-a intamplat buba! Nu-mi dau seama ce s-a rupt acolo, nici nu ma pricep.

M-am dat si eu acu vreo saptamana intr-o parcare mare si goala, dar stiam terenul, era doar cu niste pietris pe dedesubt, fara borduri & shit. Am reusit cerculete fara efort, este foarte fun. Pe asfalt nu cred ca are destula putere pentru asa ceva.
barboso
Ce se mai poate face cu un STi...
bakero
Foarte tare.da' intregi la bila nu e nici unu'....
barboso
Cica apar noi modele / versiuni de Subaru...
bakero
personal astept impreza sti berlina cu motorul de 3.6 litrii de pe tribeca,dar in varianta turbo!....cum ar fi? whistling.gif
cred ca peste 450 CP si 600Nm stock!marfa frate!!!

in pricipiu industria auto la ora actuala mi se pare un mare shit.au aparut atatea nise incat deja nu mai stii ce cumperi...si subaru zic eu,a inventat o nisa,cu forester.daca gresesc va rog,corectati-ma! biggrin.gif
pentru mine exista clasa mini,clasa mica,clasa compacta,clasa medie,clasa mare,limuzine de lux,clasa 4x4,clasa monovolumelor.sa-mi incadreze si mie cineva X6 sau X1,sau R-klasse sau Koleos!R-klasse ar intra la monovolume,da' cica intra si la tot teren...sau forester-ul.modelul 2006.Asta unde intra?La compacte?da e suv!ba nu,e un brek cu garada mai mare si 4wd...bun.unde intra?
si apropo,daca ma poate lamurii cineva,intr-o anume revista auto,foarte celebra Impreza STi (hatch-ul) au bagat-o la compacte!bun,de ce n-au bagat-o la hot hach?nu se bate cu honda civic type r?....ciudat.....
GLC120
Cred ca gresesti. In principiu faptul ca ai de unde alege este ceva pozitiv.

Sa te superi pe Porsche sau Subaru ca au scos modele Diesel, sau pe Mercedes ca a scos R-Klasse un break putin inaltat, foarte mare si imposibil de vandut mi se pare complet aiurea. O fac pe banii lor si pe riscul lor. BTW e un fel de Outback nou (deja foarte masiv) umflat si mai mult. Daca vreunul nu mai vrea Impreza STI, jignit fiind de aparitia lui Boxer Diesel, probabil are o problema cu capul.

Se poate rade de modele ciudate care nu se vand. Dar tot respectul pentru modele greu de incadrat care se vand, gen X6 sau SX4. In plus trebuie sa manance o paine si revistele astea auto care clasifica si compara masinile 4x4 si SUV-urile pana nu mai pricepi nimic.

X1 este in clasa lui Outback vechi, dar mai mic si mai scump, as usual.

Koleos e SUV toata ziua in clasa Tucson, RAV4, Tiguan, Outlander.

Am vazut o comparatie Astra-Golf-Prius de unde reiesea ca Priusul nou e tocmai bun de aruncat la gunoi. Ei si ?? Spume germane, cred ca se cheama. Unde e banana aia dansatoare ?
bakero
@GLC
Nu ma supar pe Porsche ca imi ofera sansa de a alege,si nici pe BMW...
Cine cumpara X6,probabil e un client de X5,care oricum merge 100% oras.Dar vrea chestia aia cu portbagaj taiat,sa gasesca scuze sa mearga singur in masina cand se duce la ski,rpobabil sa-si ia doza de adrenalina.asta daca are X6M...Dar totusi exista si X5M...care-i faza>e chestie de gust.
Forester e compromisul perfect,intre o masina care nu ramane impotmolita in 30cm de zapada,si odata ajuns pe sosea,te duce repede drive.gif ...unde vrei tu biggrin.gif
X6,e un compromis intre un SUv si o chestie in care incap mai putine chestii biggrin.gif

In fine,treaba lor,ca doar,nu le platesc eu proiectele.dar unii zic "jeep" sau "gip" sau "jip" la tot ce are garda putin mai mare....concluzia,si uite,mi-am raspuns singur,romanii n-au cultura auto wink.gif ....
ba la ce discutii am ajuns...ia mai da-i in ............noi sa fim sanatosi thumbsup.gifrolleyes.gif yes.gif
f1anatic
QUOTE (barboso @ Feb 8 2010, 04:50 AM) *
Cica apar noi modele / versiuni de Subaru...



Ce inseamna sa preiei o stire (promotor) fara sa ai habar si pe urma sa o invirti ca sa iasa un articol nou. Impreza Outback (in numirea originala) se vinde in USA chiar din 2002 cind a fost introdusa generatia precedenta. Si pina acum nu avea in plus decit body molding (adica niste plastic in plus pentru un aspect vizual mai puternic si vopsite argintiu) si nimic extra la echipament decit un badge. Nici o suspensie mai altfel; nici un motor mai altfel (nu turbo insa) - un banal Impreza 2.5 i.

Nu va fi nici un Impreza STI 3.6 turbo prea curind. Motoarele de 3/3.6 L turbo au "camasile" pistoanelor prea subtiri pt a suporta presiuni mari. Efectiv ar trebui reconceput tot blocul motor. Exista citeva masini personale cu motoare de 3 si 3.6 turbo (construite de tuneri impreuna cu Subaru) DAR au puteri perfect posibile cu motorul in 4 cyl. Avantajul este cuplul mai mare la turatii mici dar ca putere/cuplu maxim... nu au impresionat. Iar motorul de 3.6 L nu este decit tot unul de 3 L la care i s-a modificat cursa pistonului. Deci Subaru va trebui sa modifice tot blocul motor...pentru a putea face un 6-cyl turbo corespunzator.
bakero
Trebuie sa recunoastem ca in state se vadn tot felul de chestii ciudate...masinile americane sunt ciudate,nu toate dar mare parte arata dezastruos.ma refer la aspect.deci,normal ca acolo prinde impreza outback....personal nu-mi place.
Iar faza cu "tunatul",toata lumea stie ca in SUA tuning-ul e mult mai accesibil...si,mai ieftin thumbsup.gif

Am dreptate f1anatic?
sorintudosie
In urma cu doua zile , cand cand sudul tarii a fost cuprins de zapada si viscol, in jurul orei 22 m-a sunat un bun prieten ( are o firma de distributie cauciucuri si apelez la el at. cand am nevoie) si mi-a spus ca la 10 km de Craiova o rafala de vant l-a auncat cu masina in sant . Am gasit sa cumpar o sufa de la o benzinarie Mol din apropierea mea si am plecat spre el. Era un viscol cumplit , nu se vadea unde se termina strada si incepea campul. Cand am ajuns si am vazut unde era duba lui nu am crezut ca o sa-l scot de acolo dar am zis ca macar pot sa incerc (masina lui era intr-un sant de cca. 1,5 m adancime, paralela cu strada).
L-am tractat prima oara de fata dar nu reusam sa-l scot din sant , megea paralel cu strada(mototul fiind pe fata) dupa 100 m am renuntat si m-am gandit sal tractez de spate(duba fiind goala) si am reusit sa-l pun perpendicular pe strada(asa cum se vede in poze, duba era suspendata de rotile din spate). M-am repozitionat si eu (perpendicular pe strada) si am reusit sa-l scot. Stiam cam ce poate un Forester dar am ramas si eu surprins de data asta, duba avea peste 2t(pozitia initiala a fost langa stalpii de beton din poze si rotita cu 90 grade fata de pozitia care se vede), era suspendata, strada era acoperita de zapata si sub era gheata, sistemul de tractiune + cauciucurile Dunlop SJ6( prietenul cu duba mi le-a recomandat) si-au facut treaba la mare arta.
GLC120
Bravo Sorin, jos palaria! Prietenul avea anvelope de iarna pe duba ?
sorintudosie
QUOTE (GLC120 @ Feb 12 2010, 11:18 AM) *
Bravo Sorin, jos palaria! Prietenul avea anvelope de iarna pe duba ?


Stii cum e povestea cu cismaru'? El are firma si distribuie cauciucuri ,(vinde cauciucuri de 6-7 miliarde pe an) avea la duba cauciucuri de vara.
iulian_1976
QUOTE (GLC120 @ Feb 12 2010, 09:18 AM) *
Bravo Sorin, jos palaria! Prietenul avea anvelope de iarna pe duba ?


Nu este ca in reclama inspirata din real life cu nenea ala care stia ca masina poate trece peste prin toate stancile si noroaiele... dar el nu se baga niciodata. teehee.gif

GLC120
Aveam o presimtire blink.gif

Intr-o tara civilizata nu pleaca nimeni cu duba pe viscol cand nici macar nu se vede drumul cu anvelope de vara. Daca e goala poate s-o mute si vantul in sant !

Intr-o seara tarziu (e off-topic pentru ca nu am poze !) a trebuit sa plec cu masina la cateva strazi de casa. Pe strada mea aproape de capat, un Golf pe burta, se invarteau toate rotile dar nu se misca 1 cm. Doamna la volan, domnul cu lopata sapa pe la roti.

M-am dat jos si m-am uitat vreo 5 minute. Pneuri late frumoase indice de viteza 400 km/h banuiesc. Dupa 5 minute de privit si de facut cruce in gand, i-am spus: "Vino incoa s-o impingem, spune-i sa deschida geamul ca sa ne auda si sa facem putin balans". S-a uitat mirat, nu s-ar fi gandit la chestia asta vreodata!

A trebuit sa facem vreo 4-5 balansuri. In timp ce impingeam ii spun politicos:
"-sunt bune astea 4x4 n-ai nevoie de pneuri de iarna! blink.gif"

Eu am continuat sa imping pana a ajuns tanti la asfalt, domnul nu s-a mai deranjat.
iulian_1976
Aici te inseli in legatura cu ,,intr o tara civilizata .....,, ai o parere prea buna thumbsup.gif
Ninge In St.Etienne de trei zile,chiar in zona unde locuiesc ieri un cap de tir a blocat o strada intreaga 2 ore,fara cauciucri de iarna,fara lanturi ...ce este interesant ca au tractiune pe rotile spate,era fara remorca doar capul de tir.
Astazi un tir cu incarcatura pe o alta straduta a trebuit eu si inca 10 masini sa dam in marchariere...

Nu confundati cultura auto europeana reducand o doar la cea germana. thumbsup.gif
O sa postez cat de curand cateva poze edificatoare...


GLC120
Bine Iulian atunci rectific:

Intr-o tara civilizata chiar si Franta, cred ca daca pleci cu duba goala pe viscol puternic, cind nu se vede drumul, cu pneuri de vara, cred ca te opreste politia inainte sa ajungi in sant. Daca esti magrebian si duba e fabricata inainte de 1970, probabil te si bate inainte sa te amendeze. blink.gif
iulian_1976
Cum iti spuneam ai o parere prea buna rolleyes.gif in materie de auto ii supraestimezi ,in Franta nu esti amendat daca nu esti echipat cu pneuri de iarna.
In zona unde locuiesc sunt stradute inguste si in panta,mai mult de 50 % dintre automobile nu sunt echipate cu pneuri de iarna.
Uite un exemplu a unei familii de francezi,pneuri de vara incercand sa si faca drum...cu piciorul.
Chiar imi pare rau ca nu am filmat mai mult zilele astea sa va edificati,iar majoritatea aici au motorizari recente in general
PSA.O sa mai revin cu cateva in curand...
sorintudosie
In cazul prietenului meu cred ca e vorba de neglijenta( lasa ca merge si asa...), el vinde mii de cauciucuri intr-un an si nu se pune problema de bani, acuma a zis ca nu mai pleaca cu duba fara cauciucuri de iarna(s-a speriat destul de bine).
bakero
Ma baieti,eu merg cu Vredestein Quatrac2 pe fata -deci,all season,rulate din octombrie,peuse de noi deci all-season si pe spate merg cu vechile yokohama stock,rulate cca.50-60k km...nu mai stiu exact.n-am avut absolut nici o prolema atat timp cat n-am sarit calul si n-am facut tampenii de mamaligar - a se citii cele 2 dati cand m-am pus singur banned.gif pe burta.

In prima zi de ninsoare abundenta de anu' asta,mai precis pe 19 ian,am impins,si nu exagerez,peste 20 masini....de toate felurile.ce sa faci frate,daca raman blocati,si tu nu mai poti sa treci?si mai e si singur...iar tu esti in forma si ai si o lopata i portbagaj biggrin.gif asta e!
cine iese pe zapada cu gume de vara o face pe barba lui...
sorintudosie
Cauciucurile fac diferenta, e clar. Am fost saptamana trecuta la Ranca la un eveniment organizat de dealer-ul Subaru din Craiova, unde un pilot oficial Subaru din Grecia a chinuit de le-a luat mama dracu' doua Forester-uri (deasel si benzina) ziua pe partia de saniute si seara pe parta de schi. Pilotul grec stia meserie, masinile puteau dar nu aveau cauciucuri potrivite. Ce sa faci cu Dunloup Winter Sport M3(el este un cauciuc de iarna dar pentru asfalt cu simbol de viteza "V" 240km/h, cred ca nici macar nu este cauciuc pt. 4x4) in Off Road?Dupa mine nu au facut decat sa lase o imagine nu foarte buna la sutele de oameni care au asistat la demonstratii si care erau curiosi sa vada ce poare un Subaru. Am sa revin cu poze.
GLC120
Interesant ce spui. Cati oameni au fost acolo? Cred ca a fost ceva la nivel national nu numai dealer-ul din Craiova, care probabil vinde 3 masini/luna. Sigur SMT a fost implicat.

Asteptam detalii si poze.
bogcot76
QUOTE (sorintudosie @ Feb 13 2010, 10:03 AM) *
Cauciucurile fac diferenta, e clar. Am fost saptamana trecuta la Ranca la un eveniment organizat de dealer-ul Subaru din Craiova, unde un pilot oficial Subaru din Grecia a chinuit de le-a luat mama dracu' doua Forester-uri (deasel si benzina) ziua pe partia de saniute si seara pe parta de schi. Pilotul grec stia meserie, masinile puteau dar nu aveau cauciucuri potrivite. Ce sa faci cu Dunloup Winter Sport M3(el este un cauciuc de iarna dar pentru asfalt cu simbol de viteza "V" 240km/h, cred ca nici macar nu este cauciuc pt. 4x4) in Off Road?Dupa mine nu au facut decat sa lase o imagine nu foarte buna la sutele de oameni care au asistat la demonstratii si care erau curiosi sa vada ce poare un Subaru. Am sa revin cu poze.


Bine acuma si astia daca vroiau sa rupa gura targului isi organizau si ei o "diorama" pentru demonstratii nu se duceau pe partie cu masinile. E posibil chiar si cu mama cauciucurilor cu cuie sa nu fi facut nimic. Serios vorbind ce draq sa faci cu masina pe partie. Pe un drum cu zapada cu Dunlop Winter Sport de descurci de minune. Eu le am pe golf si merg de rup. Nu am ramas pe nicaieri cu nametii astia atat timp cat nu am atinsu cu burta masinii pe jos. Chiar sunt curios ce au incercat sa faca. Pe net nu e nimic. Deci probabil s-au facut de macao.
mihai pop
QUOTE (sorintudosie @ Feb 13 2010, 10:03 AM) *
Cauciucurile fac diferenta, e clar. Am fost saptamana trecuta la Ranca la un eveniment organizat de dealer-ul Subaru din Craiova, unde un pilot oficial Subaru din Grecia a chinuit de le-a luat mama dracu' doua Forester-uri (deasel si benzina) ziua pe partia de saniute si seara pe parta de schi. Pilotul grec stia meserie, masinile puteau dar nu aveau cauciucuri potrivite. Ce sa faci cu Dunloup Winter Sport M3(el este un cauciuc de iarna dar pentru asfalt cu simbol de viteza "V" 240km/h, cred ca nici macar nu este cauciuc pt. 4x4) in Off Road?Dupa mine nu au facut decat sa lase o imagine nu foarte buna la sutele de oameni care au asistat la demonstratii si care erau curiosi sa vada ce poare un Subaru. Am sa revin cu poze.

de acord, winter sport-urile sunt cauciucuri de sosea, de obicei daca vrei ceva mai mult, le cumperi sa fie pt 4X4 si sa aiba simbolul cu muntele si fulgii de nea...sa caut un gif...http://www.edmunds.com/media/ownership/safety/snow.driving.tips/snowflake.on.mountain.500.jpg
bogcot76
Eu cred ca simbolul ala cu muntele si fulgul de nea nu are nici o relevanta - e doar un simbol pentru cauciucuri de iarna. De altfel se gaseste si pe Nokianurile WR2 care sunt all-season. Ca atare nu as da Dunlop Winter Sport pe ele. Si uite chiar o sa ma uit si pe Dunlop sa vad daca au semnul asta. Oricum asta ce inseamna, ca mergi iarna pe sosea cu niste cauciucuri si ajungi la un drum forestier si te incalti cu altele pe care le ai in portbagaj???? Ia mai lasati-ma frate ca ati luat-o razna. Forester nu e masina de off-road adevarat ca sa o incalti cu cine stie ce nebunii. OBK-ul cu atat mai putin.
Zetics
Vreti sa faceti diferenta? Puneti lanturi pe zapada!
mihai pop
QUOTE (Zetics @ Feb 13 2010, 09:36 PM) *
Vreti sa faceti diferenta? Puneti lanturi pe zapada!

da, lanturi weissenfeld cu tensonare automata thumbsup.gif, astea le si poti lua in portbagaj si pune cand e cazul thumbsup.gif
sorintudosie
QUOTE (Zetics @ Feb 13 2010, 10:36 PM) *
Vreti sa faceti diferenta? Puneti lanturi pe zapada!


Daca ai cauciucuri serioase nu mai ai nevoie de lanturi. Eu, cu cauciucurile pe care le am, Dunloup SJ6,
http://www.dunlop-tires.com/dunlop_roro/ty...grandtrek_sj_6/

pot sa pun lanturi si nu cred ca merg mai departe.

Pana acum am tot incercat si m-am lamurit, sunt pentru cauciucurile specializate (Poate ai vazut, cu o pagina in urma, cum am reusit sa scot dintr-un sant de 1,5m o duba de peste 2t, pe viscol, cu cauciucurile astea).

Ma duc destul de des la munte, sunt pasionat de schi, daca pana anul trecut aveam ceva emotii sa ajung in anumite locuri sau ajungeam cu greu(a trebuit sa incerc de mai multe ori sa urc o panta mai abrupta), cu cauciucuri All Season, acum in aceleasi locuri urc ca si pe uscat. thumbsup.gif

Pentu plimbarile montane de la vara intentionez sa mai cumpar un set de OffRoad de la BF Goodrich cu jante, se pot schimba in 10 min si ai plecat fara stres unde vrei.
Zetics
Eu vorbesc de zapada intarita si / sau framantata. Am fost in vacanta cu un prieten cu un Defender, incaltat cu asa ceva:


Eh, dupa ce si-a pus lanturi pe fata, a zis ca este alta masina, desi lanturile parea insignifiante fata de crampoanele alea.

Eu sunt incaltat cu astea:


si am ramas blocat doar suspendat pana acum.
bakero
adica pretenul tau a ramas cu defeder?sau...nu inteleg!! unsure.gif de ce si-a pus lanturi?
bogcot76
Lanturile se intelege ca le puneti pe toate 4 rotile. Oricum la masinile cu VDC cum e a mea stiam ca este contraindicata montarea lanturilor. Scrie si prin carte parca pe undeva. Si in general pe orice masina cu ESP sau orice sistem echivalent.
cezarm
QUOTE (bogcot76 @ Feb 14 2010, 06:46 PM) *
Lanturile se intelege ca le puneti pe toate 4 rotile. Oricum la masinile cu VDC cum e a mea stiam ca este contraindicata montarea lanturilor. Scrie si prin carte parca pe undeva. Si in general pe orice masina cu ESP sau orice sistem echivalent.


Nu ca m-ar fi interesat vreodata (nu cred ca voi ajunge vreodata sa ma bag cu OBK asa de tare in r..at incat sa fie nevoie de lanturi), dar in cartea tehnica a utilajului meu, constructorul recomanda utilizarea lanturilor DOAR pe puntea fata.
In alta ordine de idei, iarna asta (de fapt de prin august de cand cu "strategica") sunt incaltat cu GoodYear Eagle Ultra Grip si satisfactia a fost maxima. Am "dovedit" cu usurinta fel de fel de SUV-uri, care Touareg, care Sportage, care 4007, etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.