Nissan Primera - cheltuieli intretinere |
This topic is about Nissan Primera - cheltuieli intretinere, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Nissan Primera - cheltuieli intretinere |
May 26 2006, 08:36 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 11-March 06 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 70.529 |
Mie imi place cum arata masina, dar m-ar interesa si costurile de intretinere. Cam ce operatiuni se fac la revizii si cam cat costa ? Poate sa ma ajute cineva ? |
|
|
Mar 25 2008, 12:22 PM
Post
#2
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Eu stiu ca, atunci cand intalnesc indicatorul rotund pe care scrie 30, 40, 50, 70 etc, atunci aia e viteza stricta cu care trebuie sa circul pe acel drum - nici mai mult, nici mai putin. Deci, da, acesta este pragul minim, dar si maxim in acelasi timp. N-ai voie sa circuli cu alta viteza decat cea stabilita de indicatorul in cauza [...] Hai, ca n-am uitat chiar toata teoria predata de instructor... Mai ai numarul de telefon al instructorului? Ai avea nevoie sa iti mai limpezesti unele cunostinte. Tu chiar crezi ceea ce spui? Cum sa mergi fix cu 30, 40, ... km/h?! Kilometrajul are un procent de eroare, oricat ai vrea, fara un sistem electronic, n-ai cum sa rulezi cu o viteza fixa. Indicatorul ala rotund cu margine rosie iti indica limita superioara a vitezei cu care poti circula si mai ai unul albastru care iti indica limita inferioara, niciun indicator nu-ti spune sa mergi cu 34,52 km/h. -------------------- |
|
|
Mar 26 2008, 03:47 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Mai ai numarul de telefon al instructorului? Ai avea nevoie sa iti mai limpezesti unele cunostinte. Tu chiar crezi ceea ce spui? Cum sa mergi fix cu 30, 40, ... km/h?! Kilometrajul are un procent de eroare, oricat ai vrea, fara un sistem electronic, n-ai cum sa rulezi cu o viteza fixa. Indicatorul ala rotund cu margine rosie iti indica limita superioara a vitezei cu care poti circula si mai ai unul albastru care iti indica limita inferioara, niciun indicator nu-ti spune sa mergi cu 34,52 km/h. S-a mai discutat asta, nu dezvolt subiectul ca sa nu fiu si eu declarat obsesiv. Eu citesc viteza indicata de vitezometru; daca el indica eronat, nu-i treaba mea. Daca, sa zicem, mie imi arata ca merg cu 50, insa radarul spune ca am avut 60, e treaba radarului. Nu sunt obligat sa accept ce spune, fara o expertiza metrologica la ambele aparate. Si, bineinteles, fara recuperarea in instanta a prejudiciului cauzat mie. In plus, indiferent de sectorul de drum, nu imi place si nu admit sa merg mai incet decat limita maxima legala, oricare ar fi ea si indiferent de imprejurari (cu exceptia conditiilor meteo nefavorabile, evident). Iar daca e vorba sa stau in coloana si sa uzez masina pe banii mei, iarasi nu accept. Dar nu sunt tipul care sa comita imprudente numai pentru a fi in pole position; daca nu se poate pole position fara imprudente, ma abtin.Sa mai zic ca stateam intr-o coloana in Pipera si unul a depasit coloana pe contrasens, iar politistii rutieri l-au lasat in pace, desi a trecut pe langa nasucurile lor? Dar nu asta e problema, ci costurile de intretinere ale masinii. Despre asta e vorba. Iar masina se uzeaza daca nu mergi cu ea conform regimului optim de viteza. Daca sunt proprietari care accepta sa-si uzeze masinile mergand cu motoarele subturate, e treaba lor - inseamna ca au bani de dat pe reparatii. Eu n-am. Revenind la subiect: daca se descopera ca trepidatia in volan la franare se datoreaza discurilor de frana ovalizate, cam care ar fi costurile? Macar aproximativ... This post has been edited by PSC: Mar 26 2008, 03:49 PM -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 01:42 AM |