Masina anului 2005!? |
This topic is about Masina anului 2005!?, the author, Valeriu66138, wrote about: La o emisiune despre masini(parca"Roata de rezerva"?,dar nu sunt sigur.),am privit inmanarea diferitor premii, pentru diferite succese , la cateva mar ... To read more just scroll down
Masina anului 2005!? |
Mar 4 2006, 04:26 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 22-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.131 |
La emisiunile auto de astazi 4.03 de la Geneva au prezentat noua Dacie Steppe,au prezentat si alte marci,alte noutati,dar despre Suzuki... ? |
|
|
Mar 4 2006, 06:33 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
Suzuki, din pacate, este o marca putin promovata in Romania desi fabrica e la doi pasi...eu nu stiu sa fi vazut pe un post national vreo reclama la Suzuki si cred ca mai multe afla lumea despre masini de la prieteni si cei care au avut curajul sa-si cumpere decat din mass-media.
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Mar 6 2006, 05:27 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 1-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.448 |
Conform proverbului : "Pestele de la cap se impute", se pare ca totul pleaca de la producator care considera ca piata din Romania nu este importanta si prin urmare nici nu livreaza destule masini. Este un punct de vedere si in ultimul numar al Auto, motor si sport. Daca stam sa ne gandim, dealerii degeaba fac reclama daca nu au ce vinde !!!! De exemplu eu astept noul Swift , pe care l-am comandat deja, aproape 3 luni !!! Asa ca ....
-------------------- Ignis 1.3
Ignis 1.5 4x4 |
|
|
Mar 7 2006, 12:29 AM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 22-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.131 |
|
|
|
Mar 7 2006, 12:59 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Mar 7 2006, 06:07 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 1-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.448 |
Nu cred ca producatorul a avut in vedere drumurile "Made in Romania".
Iar pe de alta parte - un punct de vedere strict personal - chiar imi convine ca nu sunt multe Suzuki in marea de Skode, Volkswagenuri si Renaulturi ( nu am nimic cu marcile respective ), pentru ca mi s-a intamplat de multe ori sa fiu intrebat despre masina ( Ignis ). -------------------- Ignis 1.3
Ignis 1.5 4x4 |
|
|
Mar 26 2006, 03:04 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Am aflat dintr-o sursa serioasa ca din vara acestui an intra in RO - Suzuki, firma mama, care-si va dezvolta propria retea de dealeri in toata tara, iar dealerii actuali nu vor mai avea exclusivitate. Este si unul din motivele pentru care nu se mai agita nici ei atit de mult ( reclama, tv, etc. )
Eu nu sint posesor de Suzuki Ignis, dar m-ar interesa ce a vrut sa spuna Florin sau Duta - despre fiabilitatea masinii in raport cu gropile din RO, eu personal aveam impresia ca Ignis care are o garda mare la sol este chiar facuta pentru astfel de drumuri ! |
|
|
Mar 26 2006, 10:52 AM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
Are garda mare la sol, nu e problema ca atingi ceva la masina cand intri in gropi mai mari dar suspensiile sunt rigide: gropile si denivelarile le simti destul de tare dar sunt si avantaje, cu suspensia asta sport ai alta tinuta la drum
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Apr 2 2006, 04:42 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Cam toate masinile de ultima generatie cred ca au suspensiile tari - doar sint facute pt. autostrazi. Desigur exista exceptia Clio Simbol, Albea si Logan ( variante pt. est ) Eu am o Fabia care are suspensiile destul de dure, dar are si garda la sol mica iar la gropi, borduri, etc. exista mereu riscul sa ating masina. De aceea ii intreb pe cei cu Ignis: este o solutie mai buna pentru drumurile noastre ( chiar in raport cu Fabia ) ?
|
|
|
Apr 2 2006, 05:05 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 303 Joined: 24-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.298 |
QUOTE(Sorin71828) Am aflat dintr-o sursa serioasa ca din vara acestui an intra in RO - Suzuki, firma mama, care-si va dezvolta propria retea de dealeri in toata tara, iar dealerii actuali nu vor mai avea exclusivitate. Este si unul din motivele pentru care nu se mai agita nici ei atit de mult ( reclama, tv, etc. )
Eu nu sint posesor de Suzuki Ignis, dar m-ar interesa ce a vrut sa spuna Florin sau Duta - despre fiabilitatea masinii in raport cu gropile din RO, eu personal aveam impresia ca Ignis care are o garda mare la sol este chiar facuta pentru astfel de drumuri ! Nu prea stiu ce sfat sa-ti dau in privinta asta, dar cred ca un scut metalic ar rezolva problema si pt. o masina cu garda mai mica. Acum as avea si eu o intrebare pt. tine: din ce sursa ai auzit ca va intra anul acesta Suzuki serios la noi ? Adica cu reprezentante, service-uri si tot tacamul... |
|
|
Apr 4 2006, 02:16 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Mihai - am aflat de la o firma de publicitate care se ocupa cu reclama pt. presa, tv, etc. Din cite am inteles, intrarea firmei Suzuki in Ro. este conditionata de numarul de vinzari - automobile din tara respectiva. Este firesc de altfel, fiindca nu are rost sa deschizi reprezentante si service la nivel national la un nr. redus de masini vindute. Se pare torusi ca anul acesta Ro. atinge nivelul de vinzari al auto Suzuki ( probabil si datorita noilor modele Swift si SX-4 ) abia lansate.
|
|
|
Apr 4 2006, 04:46 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 303 Joined: 24-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.298 |
Nu stiu ce sa spun, pt. ca Swift e lansat de ceva timp nu am vazut nici unul pe strada, iar Clio III sau Hyundai Accent de exemplu, abia lansate, deja am vazut cateva.
|
|
|
Apr 6 2006, 06:12 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Desigur nu se vor putea compara vinzarile lui Renault ( Clio III) cu Suzuki pt. ca plecam din starturi diferite. La fel si cu Accent sau Aveo. Aceste masini desi sint produse noi, au in spate o retea puternica de distribuitori si service care s-a dezvoltat treptat de 15 ani incoace ( Renault, Tiriac Auto, Opel ) Suzuki este un producator mic si relativ nou de masini in raport cu alti giganti auto. Avantajul Suzuki - este tehnologia japoneza, experienta in domeniul moto si colaborarea cu alti producatori auto. In general masinile japoneze sint scumpe - dar si fiabile. In Germania si nu numai - Honda, Mitsubishi sau Toyota sint considerate masini f. bune. In America numai vorbim. Suzuki este o masina bine cotata in vest, iar pt. noi romanii cu venituri modeste, este singura masina japoneaza la un pret acceptabil ! Repet : japoneza ! Motoarele de pe Suzuki sint produse in Japonia 100% iar fabrica din Esztergom ( Ungaria ) este complet robotizata. Aici se face practic montajul. Eu sint convins ca Suzuki va fi o mare surpriza si in ro. Putintica rabdare...
|
|
|
Apr 7 2006, 10:51 AM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 14-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.808 |
Motoarele de pe Suzuki sint produse in Japonia 100% iar fabrica din Esztergom ( Ungaria ) este complet robotizata.
mai putin motoarele diesel care sunt de origine fiat dar care sunt f fiabile |
|
|
Apr 7 2006, 11:18 AM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
QUOTE(Sorin71828) Eu sint convins ca Suzuki va fi o mare surpriza si in ro. Putintica rabdare...
nu prea cred ca Suzuki va face mare valva pe piata romaneasca, in sensul ca nu-si va creste spectaculos cota de piata. doar o politica agresiva de preturi poate schimba ceva. si masinile Suzuki nu sunt prea ieftine. Swift 2 arata bine, insa dupa parerea mea ii prea scump pentru ce ofera. in continuare Suzuki va ramane o marca exotica, pentru cei care vor sa iasa in evidenta. dar nu aceasta categorie de utilizatori aduc succesul unei marci. -------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Apr 7 2006, 03:06 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Da Calin, motoarele diesel sint facute in colaborare cu Fiat, iar cele pe benzina s-au nascut dintr-o colaborare cu GM si Subaru. De altfel la Esztergom se monteaza si un frate a lui Ignis - Subaru Justy.
Igor, teoretic ai dreptate. Dar in Ungaria este plin de masini Suzuki. La Debrecen, am vazut cu ochii mei la dealerul Suzuki un parc imens cu toate modelele si tipurile de Suzuki. Apoi am vazut cel putin 3 parcuri de SH unde o mare parte din masini erau Suzuki. Nu cred ca interesul lor se opreste la granita cu Romania. Nu cred. Apoi vezi fuziunea Sara - BS - crezi ca e intimplatoare ? Oare nu se pregateste intrarea oficiala Suzuki in Romania ? |
|
|
Apr 7 2006, 09:46 PM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
Suzuki a devenit un fel de masina natioanala pentru unguri, la fel cum Dacia este pentru romani sau Lada pentru rusi. Nu este nimic gresit aici. A fost si poate mai este masina potrivita la momentul potrivit in locul potrivit. A fost si poate mai este solutia optima pentru unguri. Chiar daca are cea mai mara cota de piata in Ungaria nu cred-ca are sanse in restul Europei. Europenii sunt foarte traditionalisti si nu renunta la "fobiile" lor foarte usor.
Suzuki, dupa parerea mea, se complace in situatia care este, ofera solutii extravagante la preturi mai mari decat solutiile echivalente de pe piata. Nu vad ca Suzuki sa aiba pretentii de a fi printre primii 5 pe piata din Europa. Alta poveste este in USA. Suzuki este prezenta aici cu o gama de autoturisme total diferita decat Europa. In plus, in USA masinile japoneze sunt in voga, datorita fiabilitatii lor, in comparatie cu cele americane. In Romania cumparatorul este cel mai pragmatic din Europa (tradu ca si cel mai sarac si zgarcit). Statisticile arata ca primul creteriu de selectie a masinii este pretul, chiar in detrimentul sigurantei. De aici si scepticismul meu legat de ofensiva Suzuki in Romania. Pur si simplu romanii nu dau banii pe Swift 2, Ignis sau Vitara. O speranta ar fi cresterea venuturilor romanilor, atunci nu va parea asa de scump un Swift 2, de exemplu. -------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Apr 8 2006, 09:14 AM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 303 Joined: 24-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.298 |
Problema se mai pune si dpdv. al competitivitatii, iar la banii pt. o masina atat de mica cat este un Swift2 - care e la limita intre clasa mini si cea mica - ai de ales mai orice model din clasa mica, mult mai bine reprezentat prin showroom-uri si retea service decat un Suzuki. Plus ca la banii pt. un supermini dotat poti lua o masina din clasa compacta - Megane II, Primera sau Astra care au discount-uri importante si care sunt mai masini
|
|
|
Apr 8 2006, 12:05 PM
Post
#19
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 14-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.808 |
ma indoiesc ca swift 2 este mai scump decat yaris 2 sau mitsubishi colt .
|
|
|
Apr 8 2006, 02:23 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 303 Joined: 24-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.298 |
Un Swift 2 dotat este cam la acelasi pret cu un Colt. Si Colt-ul are motorizari mai bune, ampartament cu 12 cm. mai mare, si spatiu interior evident mai mare. Yaris 2 e putin mai scumpa, deh...fite de Toyota, 5 stele EuroNCAP dar si mai spatioasa decat un Swift 2...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 02:07 AM |