IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Multe probleme cu Dacia SN

This topic is about Multe probleme cu Dacia SN, the author, R71441, wrote about: Am o Dacia SN. Are 50.000 km si mi-a scos deja peri albi. Acum as vrea sa recurg la cunostintele celor de pe forum pentru ca vreau sa rezolv toate pro ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Multe probleme cu Dacia SN
R71441
post Mar 21 2006, 06:26 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 21-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.434



Am o Dacia SN. Are 50.000 km si mi-a scos deja peri albi. Acum as vrea sa recurg la cunostintele celor de pe forum pentru ca vreau sa rezolv toate problemele pe care le are masina (daca cumva e posibil).
De cate ori am fost la vreun service am fost tratat cu un dezinteres total, vecin cu inconstienta as putea spune, si cu o lehamite damboviteana pura. De aceea vreau sa enumar aici problemele masinii, poate voi gasi ajutor in sensul unor sfaturi cu privire la diagnosticarea problemelor masinii si cu recomandarea unui service unde le pot rezolva pe toate, eventual si in jur de cat m-ar costa cu totul.
Deci : - imi suiera cateodata cureaua de la alternator (cred ca aia e)
- mi se balangane toba de parca am o talanga imensa sub masina
- am o bataie puternica in spate la cea mai infima denivelare (e ca un joc, nu doar bum si atat), nu au fost in stare 3 mecanici sa-mi spuna de la ce este.
- mi se incalzeste rau apa (ventilatorul porneste din an in paste)
- usile din dreapta nu se inchid decat daca le trantesc FOARTE puternic.
Mai trebuie: - sa schimb uleiul, filtrele
- cred ca si lichidul de frana
- probabil si uleiul din cutia de viteze
- probabil placutele de frana
Sunt constient ca unele probleme s-au discutat oarecum pe forum, dar personal am simtit nevoia sa creez un nou topic. Cu scuzele de rigoare va rog, ajutati-ma ca efectiv inebunesc.
Am uitat: Problemele expuse aici sunt cele acute nu am mai amintit de cele din trecut gen radiator spart, cablu de acceleratie rupt, schimbat vreo 2 senzori, ploua in ea(nerezolvat), dezaburire stricata (nerezolvat), etc. TOATE ASTEA IN 50.000km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valman70333
post Mar 22 2006, 09:01 PM
Post #2


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 8-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.326



Salut
Intra pe daciaclub.ro-sectiunea SRN-majoritatea problemelor sunt dez batute acolo si sunt si solutii;sigur gasesti ceva util,eventual service-uri ok
Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei38283
post Mar 22 2006, 10:10 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 247
Joined: 10-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.276



-Vezi sa nu patineze cureaua. In general de acolo vine suieratul. Incearca sa o schimbi si vezi daca mai face.
-E posibil ca senzorul de temperatura sa nu mai functioneze cum trebuie si din cauza asta sa nu porneasca ventilatorul.
-Incearca sa reglezi inchizatorile de la usi eventual sa le ungi.
Sper sa iti fie de folos sfaturile. In legatura cu apa din masina (mi-a venit ideea dupa ce a vandut taica-miu masina deh.) verifica furtunasele care merg in usi (alea prin care trec firele de la inchiderea centralizata,boxe, geamuri electrice etc.) Cu timpul se rod si se gauresc si pe acolo se poate infiltra apa.


--------------------
Mercedes Citaro si Daf(783) :lol: Renault Megane II 1.6 16v 115CP (cand il lasa tata pe acasa)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R71441
post Mar 23 2006, 10:11 AM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 21-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.434



ok! Multumesc mult!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Mar 23 2006, 11:48 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



toba finala se tine in niste gume. s-ar putea sa se fi largit. sau sa se fi rupt colierul. in ce piveste apa ori senzorul si s-ar putea radiatorul infundat
in ce priveste cureaua mai intai da cu un spray si vezi daca mai face


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 23 2006, 11:57 AM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE(R71441)
A
Deci : - imi suiera cateodata cureaua de la alternator (cred ca aia e)

este normal , daca este de la aia , se schimba .


- mi se balangane toba de parca am o talanga imensa sub masina

tampoanele de cauciuc s-au slabit. schimba-le


- am o bataie puternica in spate la cea mai infima denivelare (e ca un joc, nu doar bum si atat), nu au fost in stare 3 mecanici sa-mi spuna de la ce este.

hayonul ? amortizoarele ? pot fi mai multe cauze .


- mi se incalzeste rau apa (ventilatorul porneste din an in paste)

ce model ai clima sau nu ? oricum se incalzeste apa la 96 grade atunci intra prima tre3apta de la ventilator in functiune . acul ala arata oarecum diferit fata de alte masini . pe scurt : este normal .


- usile din dreapta nu se inchid decat daca le trantesc FOARTE puternic.

se regleaza balamalele !! zi ca iti trebuie o cheie de 10 . incearca tu sa le strangi inainte ca eu as zice ca sau slabit .


Mai trebuie: - sa schimb uleiul, filtrele

se schimba la fiecare 10 000 km


- cred ca si lichidul de frana

la fiecare 2 ani sau 30 000 km


- probabil si uleiul din cutia de viteze

la 60 000 km

- probabil placutele de frana

cam la 20 000 km


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R71441
post Mar 27 2006, 11:05 AM
Post #7


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 21-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.434



Va multumesc f. mult! Am fost la service si am rezolvat toate aceste probleme! Rezolvarea lor a fost exact cea data de voi! A fost bine ca am stiut dinainte despre ce e vorba. Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stanean75862
post Jun 26 2006, 12:03 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 316
Joined: 12-May 06
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 75.855



hayonul ? amortizoarele ? pot fi mai multe cauze .

la intrebarea asta iti raspund eu..
La mine a aparut acelasi zgomot pe la 25000. rezolvare banala...cu o cheie de 19. Amortizoarele spate stau pe puntea spate pe niste bucsi de cauciuc. Suruburile s-au desfacut si amortizoarele jucau practic pe punte. Asm luat alte bucse, romanesti la 50.000 rol bucata si surpriza . sunt mai mari in diametrul exterior cu 2 mm, si nu incap pe amortizor, asa ca cu multa grija am bagat bucsele vechi la loc, (nu au decat un inel de metal pe interior) si am strans cat am putut suruburile. Zgomotul a disparut!!!.
Daca troncane hayonul, pe laterala, exact deasupra stopurilor, pe haion vei gasi doua tampoane de cauciuc. se regleaza prin infiletare. scoatele in afara pana haionul se inchide destul de greu, prin apasare cu ambele maini, nu prin trantire. exentual putina vazelina nu strica. Eu asa am facut si am edus considerabil zgomotele hayonului si acel 'troncanit' ce venea din spate.
Toate bune
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristian82844
post Jul 21 2006, 02:56 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 20-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.837



Care stie ce se poate face ca sa nu mai curga lichid de spalare a parbrizului prin stropitoarea din dreapta? Am vazut la mai multe DSN.
Ma enerveaza pentru ca imediat dupa ce spal masina, la prima curba sau frana curge lichid pe capota si ramane murdara
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 03:40 AM