IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

samsari

This topic is about samsari, the author, dragos10, wrote about: > In momentul de fata, piata auto bucuresteana de masini second-hand este sufocata de samsari. In maxim 2-3 ore de la aparitia unui mesaj nou care anu ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> samsari
dragos10
post Nov 19 2003, 11:42 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.208



> In momentul de fata, piata auto bucuresteana de masini second-hand este sufocata de samsari. In maxim 2-3 ore de la aparitia unui mesaj nou care anunta vanzarea unui autoturism (Dacia sau Daewoo Cielo, Espero, Tico, Matiz de obicei), proprietarul e "vizitat".
> Daca masina este intr-o stare tehnica acceptabila si mai ales daca arata vandabil, se avanseaza un pret. In cazul in care pretul nu e acceptat, "echipa 2" isi face aparitia la cateva ore si ofera cu 100-200 USD mai mult. Daca oferta este acceptata, masina e radiata si inmatriculata pe numere provizorii.
> POVESTEA CUMPARATORULUI NAIV
> A doua zi...surpriza...aceeasi masina la vanzare pe site-uri, in ziare, pe fluturasi etc. dar pretul e "umflat" cu 100-500 USD. Culmea tupeului este ca la intrebarea "al catelea proprietar sunteti?" raspunsul vine sec: "primul". Sigur ca daca "inghiti galusca" si te deplasezi ca sa vezi masina, constati ca pe carte e un nume, iar masina e pe alt nume. Aici intervine fantezia samsarilor: "masina e a unchiului/matusii/varului/nasului/cumnatului/bunicului etc. si a radiat-o."(oare de ce???)"Eu doar ma ocup de acte" spune inocent "sam". Invariabil "unchiul" e ori plecat din tara, ori prea ramolit ca sa poarte o conversatie, deci...nu-l vei vedea niciodata. Iar daca il vei vedea, poti fi sigur ca nu are nici o legatura cu omul trecut in Cartea de Identitate. E doar un actor, un pion in industria comerciantilor de masini. Socant este ca multi inghit aceasta minciuna convinsi fiind ca iau masina de la primul proprietar. Pe langa faptul ca platesc mult peste valoarea reala a pietii, cumparatorii vor avea parte si de multe alte surprize, sau, iertata fie-mi exprimarea, TEPE.
> Fantezia nu cunoaste limite. Intermediarii sunt plini de povesti in privinta istoriei masinii. "Unchiul a avut grija de ea, a tinut-o in garaj, i-a facut intotdeauna reviziile la timp" etc. Aproape ca ii crezi. In fond omul din fata ta pare atat de binevoitor incat nu-ti mai pui problema ca poate totul nu e decat profesionismul unor samsari versati.
> Totdeauna o masina vanduta omniprezentii comercianti e "impecabila". Si de obicei, daca te iei dupa aspectul exterior, asa si este. "Sam" stie sa isi vanda marfa. Totul luceste de curatenie, nici urma de rugina, chiar daca e vorba de o Dacie mai veche de 10 ani. Proaspat antifonate, podeaua si pasajele par pline de trainicie, chiar daca uneori de antifon se "lipeste" ca prin minune panza de sac intarita cu fibra de sticla. Nici o grija, pana la iarna gaurile astfel astupate vor fi cat se poate de cuminti, dar, din nefericire, primavara va aduce cu sine si "marea dezvirginare". Despre kilometrajul resetat, tobele sudate, garniturile buclucase lipite cu mastic siliconic si, pentru cei de-a dreptul cinici, uleiul de cutie de viteze strecurat in motor pentru a reduce eventuale zgomote, nu mai are rost sa amintim. Sunt doar cateva dintre trucurile ocupatiei celor pe care uneori ii poti gasi imediat dupa anunturile: "Cumpar Dacie in orice stare." sau "Cumpar Tico, Matiz, Cielo, Espero. Preturi maxime. Accept variante."
> Uneori notiunea de second-hand tinde sa devina "million-hand". Cei mai cinstiti dintre samsari afirma cu nosnsalanta ca sunt proprietarul nr. 3 sau 4 si ca au masina cam de o luna. Si totdeauna vand masina doar pentru ca "au nevoie de bani urgent si..." aici urmeaza o poveste de obicei lacrimogena. "Masina e exceptionala, imi pare rau sa o dau, dar daca am nevoie urgent de bani...".
> Daca simte un pic de interes, intermadiarul va scoate instantaneu din arsenal trucul celuilalt cumparator. "Maine (sau chiar peste 2 ore) am cumparator cu pretul x", unde x reprezinta de fapt cam ultimul pret la care e dispus samsarul sa cedeze "comoara". "Daca nu imi dati un aconto, maine n-o mai gasiti. Nu mult, o suta, doua, sa stiu ca sunteti om serios". Daca ai muscat momeala poti fi sigur ca buzunarul ti-a fost definitiv usu> rat de banii respectivi, indiferent daca vei cumpara sau nu masina. De inspectie intr-un service nici nu poate fi vorba, caci "vine celalalt cu banii jos". Brusc, incepe sa apara graba. Deciziile trebuie luate instantaneu, sub presiune caci...oferta zboara.
> POVESTEA VANZATORULUI NAIV
> La randul lui, fostul proprietar, satisfacut ca a vandut masina rapid, ramane perplex cand vede cum masina lui e revanduta la un pret mult mai mare si regreta graba.Asta e varianta optimista. Varianta pesimista se refera la niscai verzisori scosi la imprimanta pe care "fericitul" fost propritear ii numara inca satisfacut. Pana sa ajunga la prima casa de schimb.
> Vanzatorii care nu radiaza imediat masina se pot trezi cu alte surprize. Uneori la usa le va bate politicos chiar politistul comunitar. Acesta nu va vrea doar sa ii cunoasca mai bine, ci ii va intreba cum de a fost masina lor folosita la diverse spargeri. Asta atunci cand nu e vorba de accidente. Mai putin amabil decat samsarul zambitor, omul in uniforma nu va da doi bani pe povestea cu "tocmai am vandut-o dar nu am radiat-o". Si asta pentru ca din punct de vedere legal raspunderea este inca a detinatorului de drept.
> CUM SA DEPISTATI UN SAMSAR
> Metode incerte:
> - incercati sa aflati in ce zona locuieste. Damaroaia, Giurgiului, Margeanului, Berceni, Chitila, Pajura, Baicului, Rahova, Ferentari, Berceni, Voluntari etc. sunt zone predilecte, Sigur ca nu e o regula generala si poteti trage concluzii gresite, dar...
> - faceti o statistica a numerelor de telefon. Daca pe acelasi numar sunt date mai multe anunturi, e clar. Problema sunt cartelele prepay, foarte usor de schimbat. Si "sam" stie asta;
> - intrebati-l daca nu are o relatie la inmatriculari sau la RAR. Pentru intermediari sediul din strada Udriste si Voluntariul sunt ca si a doua casa. Si va fi atat de dornic sa rezolvati repede...;
> - evitati pe cat posibil targul. Asta e prima lor casa;
> - verificati "culoarea". Nu a masinii, a cumparatorului.
> Metode mai sigure:
> - cand sunati pentru un anunt, adoptati o formulare naiva de genul: "Am sunat in legatura cu anuntul." Daca sunteti intrebat "care anunt?" sau "care dintre ele?" e clar;
> - daca incercati sa vindeti o masina si suspectati ca aveti in fata un samsar, propuneti-i un schimb care sa implice o alta masina si o diferenta de bani. Daca accepta (si de obicei asa se intampla, "foamea" e uriasa) puteti deja trage o concluzie, caci e evident ca un cumparator obisnuit nu are pregatita mereu si o solutie de rezerva.
> - daca vreti sa cumparati un autoturism de la cineva care nu este primul propritar, asigurati-va ca o detine de cel putin 1-2 ani;
> - nu va grabiti sa vindeti primilor veniti. Asteptati macar 2-3 zile, timpul de reactie al samsarilor este cel mai scurt, potentialii cumparatori onesti au uneori servici si nu pot telefona de cum apare anuntul;
> - REGULA DE AUR: nu cumparati niciodata masini deja radiate, indiferent ce poveste vi se va spune. Singura exceptie sunt autoturismele la sfarsitul perioadei de leasing, dar si aici trebuie verificate cu mare atentie actele.
>
> "Samsareala" e o adevarata industrie. Organizati pe echipe, fini cunoscatori ai pietii si ai psihologiei negocierii, specializati in ale masinilor, intermediarii castiga sume fabuloase bazandu-se pe naivitate si superficialitate. Ceea ce e si mai grav este ca acestia mentin artificial piata la un nivel foarte ridicat in raport cu valoarea reala, din punctul de vedere al cumparatorilor. Iar cei care risca sa vinda o masina unor samsari obtin fie prea putin, fie...nimic.
> Piata este sufocata: daca esti cumparator, ajungi de obicei prea tarziu ca sa discuti cu proprietarul, in caz ca acesta e dispus sa lase ceva. Daca esti vanzator, mirajul vanzarii rapide te poate aduce rapid in situatia de a numara satisfacut bancnote...false

Scris de dda

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-24 08:51 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan20
post Nov 20 2003, 12:46 AM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 29
Joined: 14-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.121



Oricum, cea mai buna varianta de a nu fi pacalit e sa cumperi o masina de la un dealer autorizat. Este pretul cu 1000-2000 mai mare ca in targ dar zic eu, merita. Dragos, super subiectul , dar mai sunt si "samsari" cu acces la internet. Sfaturile pe care le-ai dat tu celor care vor sa cumpere/vanda o masina le pot fi de folos "samsarilor"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Nov 20 2003, 02:52 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Bogdan are dreptate "samsarii" cu acces la internet pot studia si compara piata mult mai bine si pot intra in legatura cu eventuali cumparatori/vanzatori foarte repede! fara a mai fi nevoie de intalniri in prealabil

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-19 19:54 ]


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius10
post Nov 20 2003, 04:00 AM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 21-April 03
From: Bucuresti
Member No.: 11.742



vreau doar sa spun doar un lucru:acela ca ''orice masina are prostul ei'' si asa gandesc samsarii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian8
post Nov 20 2003, 06:56 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 21-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.356



subiectul asta l-ai copiat de pe alt forum sau acolo l-ai initiat tot tu? ca s-a mai vorbit despre asta.
cea mai buna varianta e sa cumperi masina de la proprietar nu de la dealer sau 'samsar'...he he ce termeni ciudati aveti pe acolo prin bucale

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-20 00:01 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan21
post Nov 20 2003, 08:17 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 26-September 03
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 16.559



Am citit anul trecut in Capital un articol pe tema
asta.
Se cumpara o Dacia cu 1 sau 2 milioane, in general epavele, urmau lucrarile de "reconditionare": tablaria refacuta cu panza
de sac si fibra de sticla, motorul "ajutat" sa
mai duca cateva sute de km.
Pretul reparatiilor era de pana la 3 milioane.
O masina astfel preparata se vindea apoi
cu 10 -12 milioane prezentata ca un chilipir.
Si ce chilipir pentru cel ce o cumpara !!
Prima miscare este sa ajungi cu masina in service, o pui pe rampa si faci o verificare la sange, altfel nu are rost sa te obosesti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anubis
post Nov 20 2003, 11:29 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 111
Joined: 30-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.674



Draga coleg, subiectul este deosebit de interesant, dar - fara sa te supar - in momentul in care cuvintele NU iti apartin se mentioneaza SURSA pe care ai citat-o.

In afara de observatia de mai sus sunt cu totul de acord cu ceea ce ai scris (indiferent de sursa).

Numai bine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan5
post Nov 21 2003, 08:20 AM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 12-December 02
From: Bucuresti
Member No.: 8.468



prietene...eu cred ca tu ai o mica problema...
daca eu aduc masini de afara productie minim 2000 si am mai multe mereu inseamna ca sunt samsar...?
de multe ori tu cu " priceperea" ta cumperi o masina de la proprietar cu mult mai mult decat as cumpara-o eu ....tine de neocieri , cred .
Oricum una peste alta parerea mea este ca esti putin ofticat pe baietii descurcareti si apropo...de ce nu va luati tata masini numai noi ...cica au ieftenit Solenza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexandru3
post Nov 21 2003, 08:49 AM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 19-July 02
Member No.: 5.332



haidetzi sa va zic ce am inteles io:

1. samsarii sunt tzigani (dupa culoare)
2. ei reusesc sa faca pe comerciantzii care pun un ADAOS de cate sute de dolari (pe langa ceva cosmetizari care le aduc masinii)
3. dane, aia cu de ce nu luatzi numai masini noi - e vrajeala tata - ar insemna ca o persoana cu bani la 60 ani ajunge sa aiba vreo 100 masini pt. ca nu a vandut niciuna din cele SH pe care le avea .. deci las-o moale
4. Solenza s-a scumpit nu s-a ieftinit (eu asa stiu)
5. si io sunt enervat de persoanele care isi bat joc de banii altora. dane ... iarasi ma iau de tine, pt. ca faza cu oamenii care se descurca nu merge aici - totusi parem sau vrem sa parem oameni onesti si cinstiti, ca asha putem avea cuvinte de lauda si catre cei din "parnaie" care au comis jafuri, crime + devalizari - doar s-au descurcat si ei, nuh ?
6. orice masina are prostul ei .... mda destul de buna "maxima" dar ganditzi-va totusi ca nu orice prost are masina - si mai mult de ce un om onest care nu se pricepe foarte bine la masini, strange in 14 ani dupa revolutzie 5000 USD si vrea si el o "masina" (gen espero, cielo etc), de ce trebuie fraierit de un "bashinos" de samsar colorat. E FURT totusi, dar, si iarasi spun "dar", e unul LEGAL.

7. Mi-am luat Cielo de la samsar, nu cred ca m-a facut cu mult. Poate 200 de USD. Iar acum intru cu ea in revizie (probabil mai bag vreo 200) si e stas .... deci cu 400 in plus am o masina FOARTE BUNA, de ce sa ma oftic ? Oare ca nu am mai asteptat inca 2-3 luni, sau ce? Vreo crestere a EURO ca sa am o tzeapa mai consistenta ... ?

In fine, sunt multe de zic pe tema asta! Oricum sunt de acord cu ce s-a zis la inceput. Samsarii sunt buni sa pacaleasca si sa-si vanda o mafa. (intreprinzatori romani, invatzati si voi ceva ...)

(mentol)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin10
post Nov 21 2003, 06:50 PM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 21-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.383



Parerea mea este ca atata timp cat samsarul respectiv nu face deca sa cumpere masina dintr-o parte si sa o vanda in alta FARA A COZMETIZA DEFECTELE nu vad nimic rau in asta.
Problemele apar atunci cand se fac manarii cu care nu pot fi de acord si cred ca acest lucru ar trebui, daca s-ar putea, sanctionat de lege pentru ca se pune in primejdie siguranta circulatiei.
Este foarte bine daca totusi cumparatorii ar evita samsarii pentru ca scad sansele de a lua teapa.
Este bine de stiut ca si in vestul europei exista astfel de persoane dar au o mai mare frica de politie si lege pentru ca pana la urma este un castig perfect legal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 21 2003, 08:30 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Sa cumperi mai ieftin si sa vinzi mai scump e esenta comertului...pb este de natura morala:cand vrei sa iei o masina sh, vrei sa stii daca o cumperi de la proprietarul 1, 2 sau 50, daca este un intermediar, de unde a luat masina:din tara sau din strainatate! personal, daca as cunoste pe cineva de incredere carese ocupa de intermedieri, as prefera sa iau o masina sh de la el, daca as sti sigur de unde a luat-o, de ce a fost vanduta etc si sa dau cu 2-300 euro in plus decatsa umblu dupa proprietari! Problema cea grava este cand cumperi o masina, care dupa cateva saptamani cade total! Iar presupozitia ca toti samsarii sunt tigani e falsa! Cunosc niste baieti descurcareti, nu tigani, cu studii superioare, cu parinti intelectuali, ce luau masini furate sau aproape de moarte din occident si le vindeau aici drept masini aproape noi! Dupa cateva luni, fie iti lua politia masina, fie bagai in ea mai mult decat diferenta pana la una noua! din pacate, hotia nu se rezuma la o etnie sau alta, asa cum un om in aparenta cinstit poate oferi multe surprize!


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexandru3
post Nov 22 2003, 05:25 AM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 19-July 02
Member No.: 5.332



corect .... dar madalina eu am zis ca sunt tzigani pentru ca asha s-a zis in prima parte (si ma refeream la ce ar trebui sa inteleaga cineva din ce s-a scris acolo) ... zicea ca sa te uiti la culoarea lor (si sigur se referea la tuciurii)

recunosc ca sunt samsarii si oameni calumea, care chiar fac "comert" cu asa ceva, si ii apreciez.

Foarte bine spus ca se pune problema sigurantei circulatiei. Uite io (poate un prost care am luat de la sam) ... am probleme cu franele, nu sunt aerisite ... banuiesc ca si placutele, dar mi-a zis sam de asha ceva .. nuuuuuuuuh !

Oricum .... sam este o stare de spirit si in RO nu o sa reglementeze nimeni si nu o sa-i faca nimeni sa le fie frica de nimic ...

(mentol)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dda
post Nov 22 2003, 07:55 AM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 13-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.086



Anubis wrote:"Draga coleg, subiectul este deosebit de interesant, dar - fara sa te supar - in momentul in care cuvintele NU iti apartin se mentioneaza SURSA pe care ai citat-o."

Dupa cum a sesizat corect Anubis, post-ul nu apartine domnului Dragos. Intamplator, pur intamplator, imi apartine. Nu e o problema de copyright ci, de etica. In rest e treaba moderatorului listei.
http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.php?tid=2160

http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.php?tid=2057&page=2

http://www.autovit.ro/forum/viewtopic.php?t=32

Dupa cum lesne se observa, sunt scrise in aprilie-mai! In rest, multumesc pentru pupularizare! In fond suntem o natie de "Beureni", nu?



[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-22 00:57 ]

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-22 01:00 ]

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-22 01:16 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian8
post Nov 23 2003, 12:13 AM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 21-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.356



am luat din DEX: samsar---mijlocitor in afaceri negustoresti; persoana care face din orice lucru obiect de negot. din turca, simsar.
eu cred ca 90% din cei de pe forumul asta sunt samsari, inclusiv 'marii' dealeri care vand fiaturi si alte masini si zic ca e mai bine sa iei de la ei dar au uitat sa spuna ca platesti o groaza de bani pe o masina noua si cand o revinzi mai iei jumate si ca iti dau garantie dar cand te duci la verificari tre sa platesti de iti sar capacele iar daca se defecteaza ceva iti zic ca ai fost tu de vina.
sa fi samsar nu e o ilegalitate ci sa minti omul in fata si sa manaresti masinile aia e ilegalitate . majoritatea celor care fac afaceri iau marfa cu 1 leu si o dau in alta parte cu 2 lei, ca sa iei o masina cu o suma si sa o dai apoi cu adaos , e tot acelasi lucru. respect pt cei care reusesc sa faca asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dda
post Nov 23 2003, 04:17 AM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 13-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.086



"ca sa iei o masina cu o suma si sa o dai apoi cu adaos , e tot acelasi lucru. respect pt cei care reusesc sa faca asta. "
Ai acelasi respect si daca intre timp se mai astupa cateva gauri cu panza de sac, fibra de sticla sau/si antifon, mai intra kilometrii la apa, "creste" un pic de aditiv in motor, asa, ca sa fie "IMPECABILA"?!


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-22 21:18 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian8
post Nov 23 2003, 05:27 AM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 21-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.356



dda: de ce esti superficial si citesti in diagonala? iti place sa ma faci sa ma repet? am zis ca cei care 'manaresc ' masinile adica le fac ceea ce ai zis tu sunt niste infractori. insa cei care fac cate 3000km sa caute o masina sau mai multe , sa negocieze cu neamtzu, sa rezolve actele, inmatricularea, vama, toate taxele si verificarile, eu cred ca omul ala munceste pt banii aia. chiar mai mult decat un dealer care asteapta la birou sa ii vina masinile pe tava si clientii la fel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dda
post Nov 23 2003, 05:53 AM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 13-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.086



Iulian, doar de dragul polemicii dezvolt comparatia dealer-samsar initiata de tine.
1) dealer-ul (mai corect angajatul firmei respective) plateste impozit pt. salariul ala de 6-10 mil. pe care il ia la sfarsitul lunii.
2) daca ti se strica masina, dealerul respectiv e obligat prin contract (3 ani de obicei) sa iti zambeasca politicos si sa iti rezolve problema (prin reteaua service). In timpul asta Sam e manga in carciuma
3) dealer-ul are contract cu firma producatoare si profitul lui vine doar din volumul de vanzari, nu poate sa supraliciteze. Samsarul ala "pelerin" isi ia cam 2000 Euro CASH - fara a plati obligatiile bugetare, caci nu cred ca ti-l imaginezi declarand castigurile la Circa Financiara la sfarsitul anului - .
4) spui de taxe si verificari. Un calcul simplu arata ca daca nu ar exista coruptie in sistemul vamal si la RAR (vezi nenumaratele scandaluri de presa) samsareala internationala nu ar renta! E motivul pentru care marile firme nu si-au deshis in Romania show-room-uri cu masini second-hand. Te poti convinge de asta incercand sa aduci tu legal, cinstit, cu vama, cu acte, o masina Euro 3. Sa imi spui la ce suma ajungi in final " negociand cu neamtzu, rezolvand LEGAL actele, inmatricularea, vama, toate taxele si verificarile". Dupa ce faci asta te duci la primul dealer si iti iei o masina importata legal



[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-22 22:54 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian8
post Nov 23 2003, 06:12 AM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 21-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.356



dda: aha, deci asta e motivul pt care esti tratat cu indiferenta la dealer, normal, pt cateva milioane pe luna din care sa mai platesti si impozit cine naiba isi da interesul sa faca treaba buna si sa se mai si informeze la zi despre ce e nou in industria auto...
dda, fac asta de mai mult de 9 ani si cred ca nu mi-a scapat inca nimic din ceea ce misca in piata SH din Romania, fac asta de pe vremea cand dealerii nici macar nu visau ca vor avea reprezentante in romania si multi dintre ei desenau cu carioca pe carti de colorat. pot sa zic ca inca nu am avut reclamatii si sunt multi clienti care m-au cautat si a 2-a oara sau au trimis oameni ca sa ia masini de la mine dar asta am mai zis-o pe forum si nu vreau sa plictisesc lumea cu kestia asta si spre surprinderea ta eu nu atarn prin nici o carciuma deoarece nu beau si ca mine sunt multi , cred ca ar trebui sa faci diferenta intre cei de buna credinta si smenari care ne fac si noua probleme dar aci in vestul tzarii, doamne ajuta ca nu sunt atat de multi ca in bucuresti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dda
post Nov 23 2003, 06:56 AM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 13-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.086



Ca sa te parafrazez: aha, deci asta e motivul pentru care ii ceri detalii lui Catalin despre Vectra?!
Iulian wrote: "Mesaj trimis: 2003-11-22 22:56
imi poti trimite si mie cateva poze cu masina si ceva detalii mai multe? mersi
[email=giuliani99@masini.ro".]giuliani99@masini.ro".[/email]
Eu nu sunt dealer si nici nu am vreo legatura cu vreunul. Toata discutia o purtam ca principiu, nu am un interes personal de aparat, motiv penteu care nu continuu polemica. Prefer sa iti doresc bafta in afaceri!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut5
post Nov 23 2003, 07:41 AM
Post #20


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 19-November 03
From: Brad (Hunedoara)
Member No.: 18.280



IULIAN EU ZIC CA ESTI DE ADMIRAT
AM UN AMIC CARE A FACUT ACEEASI CHESTIE CU TINE IAR ACUM SI-A SCHIMBAT PROFILUL FIINDCA S-A SATURAT SA MITUIASCA IN STINGA SI DREAPA PE CEI CARE CU TOATE CA MASINA ERA ABSOLUT IN REGULA GASEAU HIBE IMAGINARE SI ISI DOREA SA MAI STEA SI LINGA FAMILIE SA NU FIE DOAR PE DRUMURI.
TU NU CONLUCREZI CU NICI O FIRMA DE LEASING ?
DACA NU DE CE NU ITI FACI UNA?
DACA CITESTI AS VREA SA TE SUN
SI APROPO DE SAMSARI STATUL CE ESTE NU IA DE LA CEI CARE MUNCESC SI NU DA LA PUTUROSI (MAI PUTIN ADEVARATELE CAZURI SOCIALE PE CARE CULMEA NU LE VEDE) SI LA CEI CARE NU MUNCESC
FARA ACESTI SAMSARI CE AR FI COMERTUL ? CE AR FI CAPITALISMUL? AM REVENII IN SOCIALISM UNDE AM PUNE X EURO LA GRAMADA SI AZI ISI IA UNU MASINA MIINE ALTUL SI CIND VINE RINDUL PULIMII SA IA MASINA IA PRAFUL DE PE TOBA.
TOT APROPO DE COMERTUL CU MASINI
AM RUDE IN USA UNUL DIN SOTI A AVUT IN ROMANIA MITSUBISHI GALANT 4X4 IAR CIND A MERS IN USA SA STUDIEZE PIATA SA-SI IA MASINA , DUPA POVESTI CU DIVERSI DEALERI SI UNUL DE MITSUBISHI AUZIND DE MASINA DIN ROMANIA I-A FACUT O OFERTA PE CARE NU A PUTUT SA O REFUZE LEASING FARA AVANS SI IN PRIMUL AN DE CONTRACT NICI O PLATA MAI PUTIN ASIGURAREA . CELALALT SOT A CIRCULAT 2 ANI CU UN AUDI 100 SH CUMPARAT CU 1100$ SI VINDUT CU 500$ IAR DUPA CRYSLER SEBRING DECAPOTABIL PRODUCTIE 200 CU 4500$ .... CRED CA AIA INSEAMNA PIATA AUTO . IAR PIATA AUTO ACOLO O FAC TOT ASA ZISII SAMSARI
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 08:35 PM