Problemele Loganului |
This topic is about Problemele Loganului, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Problemele Loganului |
Dec 3 2005, 10:02 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
-pozitia la volan de parca as fi condus un ARO; -vizibilitatea precara in spate; -instabilitate in curbe; -demaraj slab (varianta 1.4MPI); -putere foarte mica in comparatie cu dimensiunile ei; -nivelul de incarcare a porbagajului ridicat prea sus; -scartiit de scaune si unele plastice din interior; -defectiuni la sistemul de alimentare, debimetru parca iau spus mecanicii Am parcurs 6800 km dupa care dezamagit am vandut-o si am achizitionat un auto mai vechi -Cielo GLE/AC/GPL - din 1996 lot Korean, de care pot spune ca sunt super multumit, chiar daca majoritatea o considera o masina invechita. Pot spune ca am ramas si cu bani in buzunar, si cu o masina buna care nu este inca de aruncat! Iar consumul nu ma deranjeaza de loc, pot spune ca fac chiar economie. Tare mi-as dori sa vad peste 10 ani ce prestanta va mai avea Loganul! |
|
|
Jan 29 2006, 06:10 PM
Post
#2
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Ma bucur ca nu esti certaret, nici eu nu sunt. Asadar ne combatem in pareri, sper sa nu te fi suparat cumva, am fost putin mai "incisiv", dar fara intentie.
Doamne fereste, nu am comparat Octavia cu Loganul, am comparat 2 motoare puse pe aceste masini. Si iti spun cu toata sinceritatea ca sunt comparabile ca performante, doar ca, valabil la orice benzinar, trebuie turat mai mult decat dieselul. Am scris mai demult o intamplare chiar cu o Octavia 1.9TDI de 90 cai. Daca mentii Loganul in regimul de turatie potrivit, te poti pune linistit la performante cu un dieselar de 90 cai, fie el de la VW sau Ford. Asta pentru ca Loganul este mai usor cu ~200 kg, care se simt. Performantele astea se obtin, dupa cum am spus, la un regim de turatii destul de suparator si care nu se foloseste de regula in mersul normal. Aici e diferenta fata de Diesel si probabil la acelasi regim de turatii prietenul tau a fost desigur impresionat de curba de cuplu, nu de performantele dinamice. Am condus Golf 4 cu motorul tau, stiu ce vorbesc. Trage bine, dar nu mai bine. Motorul de 1.4 este baza gamei la Logan. Vroiam sa-ti atrag atentia ca si la marci cu mult mai puternice si de mai buna calitate modelele de baza sunt submotorizate. Comparatia am facut-o tocmai pentru a sublinia asta. Nu ai de ce sa ceri performanta dinamica de la un motor de la baza gamei unui model. De la Fabia baza parca este 1.2, de 60 si ceva de cai, parca. Este un motor comparabil in cel mai bun caz cu 1.4mpi-ul Loganului. Nu am trecut diresct de la Dacia 1300 la Logan, am avut un traseu mai sinuos putin. Si am condus destule masini mai bune si mai rele, ca sa am o parere cat de cat obiectiva. Loganul este o masina mai buna decat o arata pretul ei. Si atat, nu e mai buna decat multe altele din clasa mica, cu atat mai putin compacta. Dar, si aici subliniez, este mult mai buna ca raport pret/calitate decat marea majoritate. De aici, totul este o problema de optiune si de posibilitati, desigur. Crede-ma ca si eu as prefera o Octavia, dar este de 2 ori mai scumpa si momentan nu-mi permit sa o am. Dintre cele pe care mi le permit, asta este cu siguranta cea mai buna optiune din punctul meu de vedere... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 03:41 AM |