Problemele Loganului |
This topic is about Problemele Loganului, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Problemele Loganului |
Dec 3 2005, 10:02 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
-pozitia la volan de parca as fi condus un ARO; -vizibilitatea precara in spate; -instabilitate in curbe; -demaraj slab (varianta 1.4MPI); -putere foarte mica in comparatie cu dimensiunile ei; -nivelul de incarcare a porbagajului ridicat prea sus; -scartiit de scaune si unele plastice din interior; -defectiuni la sistemul de alimentare, debimetru parca iau spus mecanicii Am parcurs 6800 km dupa care dezamagit am vandut-o si am achizitionat un auto mai vechi -Cielo GLE/AC/GPL - din 1996 lot Korean, de care pot spune ca sunt super multumit, chiar daca majoritatea o considera o masina invechita. Pot spune ca am ramas si cu bani in buzunar, si cu o masina buna care nu este inca de aruncat! Iar consumul nu ma deranjeaza de loc, pot spune ca fac chiar economie. Tare mi-as dori sa vad peste 10 ani ce prestanta va mai avea Loganul! |
|
|
Jan 29 2006, 02:25 PM
Post
#2
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Stiu ca voi fi acuzat de subiectivism, dar poate o alta opinie decat cea contra va fi binevenita, macar pentru cei care nu au parti-prix-uri pentru sau impotriva Logan-ului.
Asadara... Asteptarile de la motorul de 1.4 sunt cele de la baza gamei ca motorizare, da? Cristian-Ioan, banuiesc ca ai o Octavia sau Golf TDI de 90 CP, nu? Ai incercat baza gamei de la aceste modele? Daca nu, ti-o spun eu, sa faci asta cand ai ocazia... este motorul de 75 CP de 1.4i... Sa incercam sa ne imaginam cum trage acesta o masina de 1,2-1,3 tone.... In alta ordine de idei, TDI-ul de 90CP, pe oricare dintre modelele spuse mai sus, nu depaseste ca performante Loganul 1.6i, testat de mine. Asta, daca nu iti vine sa crezi specificatiile date de producatori, unde 0-100km/h difera cu ~1sec. Tie, fiind dieselar, ti se pare o turatie de 4000-4500 ca fiind airea, dar benzinarilor nu. Cuplul motor al diesel-ului nu te obliga sa urci atat, dar la o benzina, pentru performante iti trebuie si turatii. Asta e de cand lumea, nu s-a introdus pe Logan prima data... Comparatia cu berlina nu o s-o comentez, mi se pare ca nu are sens, sincer. Am avut si eu berlina, si daca tu gasesti ca are rost sa facem comparatia, o facem. Oricum, aveam portbagajul plin cu inca un motor, pentru orice eventualitate... Si un set complet de scule. Iar motorul de 1.4i al Loganului indeplineste Euro3, parca. Asta inseamna ca este gatuit de catalizator, orice motor de aceeasi putere vechi, fara euro, are la dispozitie mai multi cai decat unul similar cu euro, mai ales de la euro2 in sus. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 07:37 PM |