Noul Grand Vitara |
This topic is about Noul Grand Vitara, the author, suzuki_bs, wrote about: Va invit pe toti sa schimbam pareri despre noua generatie de Grand Vitara 2005, lansata recent la Salonul de la Frankfurt si in Romania la SIAB. ... To read more just scroll down
Noul Grand Vitara |
Nov 29 2005, 01:05 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
|
|
|
Nov 29 2005, 01:08 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Am vazut-o la Siab,m-am urcat in ea.F,F frumoasa.Mai ales botul e..super.
Dar pretul... :bash: -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 29 2005, 01:12 AM
Post
#3
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pretul cam lasa de dorit
chiar asa nu poti sa ne dai niste date preturi , motorizari , dotari . parerea mea , daca este mai scumpa ca un concurent japonez (forester, outback , CRV ) eu zic sa mai scadeti din pret si ce site aveti voi ? ca am gasit doar : suzukimotors.ro si e cam vax -------------------- |
|
|
Nov 29 2005, 10:38 AM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 26-August 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 31.425 |
stie careva preturile noului Grand Vitara? |
|
|
Nov 29 2005, 09:16 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
|
|
|
Nov 29 2005, 09:20 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
Grand Vitara va sarbatori in 2006 cei 18 ani de existenta. La aceasta varsta, ea devine evident matura. A treia generatie adopta cu mai multa hotarare tendinta celei de-a doua generatii: o atitudine mai matura si mai sofisticata in a deveni un SUV. Dar un lucru trebuie sa fie clar: a doua generatie si-a dat sufletul fara insa a renunta la personalitatea ei, fara riscul de a-l deceptiona pe cel care o iubea asa cum era ea. Putem spune ca e o masina care a trecut peste obstacolele pe care concurentii sai nu au reusit sa le treaca.
Aici compania Suzuki ocupa locul in lumea SUV-urilor medii: locul celui care isi asuma cu adevarat look-ul sau de 4x4. Pentru ce-a de-a treia generatie, designerii s-au pus pe treaba cu aceeasi grija de a da Grand Vitarei o expresie care sa reflecte ceea ce a devenit: o masina cu aptitudini 4x4 extreme si in acelasi timp perfect integrata intr-un peisaj urban sofisticat. Asteptarile soferilor au evoluat. Iar asta se aplica atat la capitolul estetica, cat si la competentele vehiculului. Dar si soferii au evoluat. De exemplu, o mare parte a conducatorilor de SUV sunt… conducatoare. De aceea femeile au fost implicate si in conceptia primelor schite. Ceea ce probabil explica balanta armonioasa intre agresivitate, putere, sofisticare si finete de design a Noului Grand Vitara. Mai lung cu 20 de cm decat predecesorii sai si mai lat cu 3 cm, Noul Grand Vitara este in acelasi timp cu 5 cm mai scund, in ciuda unei garde la sol usor inaltate. Proportiile sunt deci mai atletice. Aspectul mai aerisit, aripile usor supradimensionate, blocurile optice mai elaborate si mai unghiulare participa la alura forte a Noului Grand Vitara. Dar in acelasi timp nu poarta aerul unei brute… Rotunjit, stilat, fara detalii foarte accentuate, este perfect imbracat pentru a se incadra in toate tipurile de decor. |
|
|
Nov 29 2005, 09:24 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
Versiunea in trei usi va fi destinata unei clientele alcatuite din celibatari si tinere cupluri, persoane active, fara copii, oraseni care parcurg ocazional distante mai mari. Pentru aceasta clientela, Suzuki propune Noul Grand Vitara cu trei usi echipat cu un motor pe benzina de 1,6 litri VVT (sistemul de deschidere variabila a supapelor) care a suferit cateva imbunatatiri: galeria de admisie a fost redesenata si in componenta ei au fost folosite materiale noi; adopta noi injectoare care vaporizeaza mai fin carburantul, iar sistemul de recirculare a gazelor de esapament a fost optimizat. Gratie acestor imbunatatiri, castiga un plus de 10 cai putere si 7 Nm. Mai mult decat atat, in ciuda cresterii acestor valori ca si a greutatii masinii, consumul si emisiile de gaze raman la aceleasi valori (8,7 l/100km consum mediu si 201 gr CO2/km). Acest motor corespunde astfel normelor EURO IV. Atinge 106 cp la 5.900 rot/min (fata de 94 cp la modelul precedent) si 145 Nm la 4.100 rot/min, viteza maxima constructiva fiind de 160 km/h (+10 km/h), iar de la 0 la 100 km/h ajunge in 14,4 secunde. Nu e chiar un sprinter, dar asteptati sa-l duceti acolo unde asfaltul nu mai exista…
Acest motor este cuplat la o cutie manuala cu 5 rapoarte si la o transmisie integrala permanenta simplificata (descrisa mai jos). Noul Grand Vitara in 5 usi va fi pe placul familiilor si soferilor mai in varsta. Ei parcurg distante mai lungi, cu mai multe bagaje si sunt in special, in cautare de statut. De aceea ei opteaza pentru o versiune mai lunga, deci si mai grea, insa motorizata mai generos pentru a nu sacrifica performantele. Aceasta clientela va gasi ceea ce cauta cu noul motor de [b]2,0 litri pe benzina. [/b]Acesta a beneficiat de aceleasi imbunatatiri ca si motorul de 1,6 litri, si profita din plin de valorile sale. Castiga 12 cp pentru a atinge 140 cp la 6000 rot/min si un plus de 10 Nm, in total avand un cuplu de 183 Nm la 4000 rot/min. Noul Grand Vitara culmineaza la 175 km/h (+15 km/h) si trece de la 0 la 100 km/h in 12.5 secunde. Consumul a scazut si el : 9,1 l/100 km consum mediu in loc de 9,3. Cu o emisie de CO2 de 220 gr/km, motorul satisface exigentele normelor EURO IV. Acest motor poate fi cuplat la o cutie manuala cu 5 rapoarte sau la una automatica cu 4 rapoarte. Totul este disponibil impreuna cu noua tractiune integrala permanenta cu 3 moduri descris mai jos. Cum piata auto o cere, Noul Grand Vitara va primi in mod evident si un propulsor turbo diesel cu rampa comuna, incepand de la sfarsitul anului 2005. Motorul de 2,0 litri al grupului PSA Peugeot-Citroen va fi inlocuit cu un motor Renault, mai economic si mai puternic : cel de 1,9 litri de 129 cp si 300 Nm. Acesta este comun ambelor variante (in 3 si 5 usi). Transmisii : Oferta raspunde cererii. Cum era de asteptat, versiunile in 3 si 5 usi al Noului Grand Vitara nu se adreseaza aceluiasi tip de soferi. Ambele folosesc noua transmisie integrala permanenta, o premiera la Suzuki. Aceasta transmisie dispune de un diferential central tip ‘slip differential’. In conditii normale, repartitia cuplului fata-spate este de 47-53. Daca aceste conditii se schimba, un captor de cuplu, integrat in diferential, echilibreaza aceasta repartitie. Avantajul acestui sistem este urmatorul : pastreaza avantajele celor 4 roti motrice si elimina inconvenientele unui 4x4 cu punct central rigid atunci cand acesta este selectat : subvirajul, vibratiile puternice in curbe si cresterea considerabila a consumului. Obtinem deci fluiditatea si eficacitatea in viraje a unui 4x2 clasic. Aceasta este configuratia simplificata care echipeaza Noul Grand Vitara in 3 usi. Putem spune ca acesta nu dispune decat de un mod de functionare 4H, fara rapoarte scurte si fara blocarea diferentialului central. Celelalte versiuni ale Noului Grand Vitara primesc versiunea mai evoluata a acestei transmisii, cea care permite blocarea diferentialului central si repartizeaza cuplul fata-spate in proportie 50-50. In concluzie, aceasta transmisie este comandata prin intermediul unui comutator situat deasupra consolei centrale, al doilea levier de pe podea dispare. |
|
|
Nov 29 2005, 09:27 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
Noul Grand Vitara este asezat pe un sasiu cu schela integrata in caroseria monococ. Sasiul a fost ranforsat considerabil in punctele strategice pentru a evita cresterea de greutate. Aceasta formula permite optimizarea raportului intre garda la sol si inaltimea planseului si reducerea inaltimii generale a vehiculului. Si in consecinta, ofera un spatiu interior mult mai generos. In cele din urma, constructia uniforma a sasiului asigura o longevitate mai mare si evita zgomotul nedorit datorita torsiunii.
Suspensia : Independenta = libertate de miscare In consecinta, aceasta arhitectura se vrea mult mai rigida. Suspensia, independenta pe cele 4 roti (McPherson pe fata si Suzuki multilink pe spate) exploateaza din plin potentialul masinii. Pe strada, aceste suspensii ofera un comportament lin si responsiv. In final, suspensia va garanta mereu cea mai buna motricitate posibila. Franele : tamburul nu e mort… Pentru a opri prompt Noul Grand Vitara, Suzuki l-a echipat cu discuri ventilate de 16 inchi pe fata si cu tamburi cu patina dubla si booster de 10 inchi pe spate. ABS-ul cu repartitor este standard pe toate versiunile oferite. Siguranta Noul Grand Vitara este vehiculul 4x4 cel mai bine conceput de Suzuki din punct de vedere al sigurantei. Siguranta activa este asigurata de ABS si EBD si de controlul tractiunii. Siguranta pasiva este de asemenea prezenta : dublu airbag inteligent de mari dimesiuni, airbaguri perdea, airbaguri laterale, bare laterale de protectie, pedalier retractabil, centuri de siguranta fata pretensionate si cu limitator de forta, centuri spate in 3 puncte (3 la numar pt varianta in 5 usi si 2 pentru varianta in 3 usi) si sistem ISO Fix pentru loc copil. De asemenea, structura plafonului este ranforsata pentru a proteja ocupantii in cazul socurilor asupra capului. Materialele folosite pentru partea din fata a vehicului au fost gandite pentru a limita consecintele unui impact cu un pieton sau cu un ciclist. Echipament Ofera mai multe, face mai multe. Noul Grand Vitara, precum predecesorii lui, continua sa ofere un raport excelent pret/dotari. Versiunea standard va cuprinde directie asistata, climatizare automata, geamuri si oglinzi electrice, inchidere centralizata cu telecomanda, sistem audio radio-CD cu 4 incinte acustice, comenzi pe volan si coloana de directie reglabila pe inaltime si adancime. La acestea se adauga dotari clasice care fac viata pasagerilor la bord mai usoara (4 suporturi pentru pahare, 2 suporturi pentru sticle, suporturi pentru umerase) sau care profita mai bine de volumul util (banchete rabatabile 50-50, 60-40 sau total.) |
|
|
Nov 29 2005, 09:32 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Asa,si preturi?
Buy back faceti? -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 29 2005, 09:34 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
SUZUKI GRAND VITARA 2.0i 5 usi JLX-AL - varianta de varf
SPECIFICATII TEHNICE: Motor: 4 cilindri în linie, DOHC, 16 supape, racit cu apa, injectie electronica multipunct, benzina fara plumb Capacitate cilindrica: 1995cc Putere maxima: 140 CP/6000 rpm Viteza maxima: 175 km/h Consum carburant: ciclu urban: 11,6 l/100km extraurban: 7,6 l/100km combinat: 9,1 l/100km Emisii CO2: 220 g/km ECHIPARE: CONFORT BORD Servodirectie Turometru Antena Display informational Filtru polen Radio CD+ comenzi audio pe volan Geamuri electrice Avertizare acustica lumini aprinse Inchidere centralizata cu telecomanda Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, la culoarea caroseriei Aer conditionat automat Volan reglabil in inaltime Cheie inteligenta Cruise control EXTERIOR Parasolare Faruri cu xenon Tetiere reglabile Faruri ceata Suport pahare (2 – fata; 2 – spate) Spalator si stergator parbriz 2 viteze + Suport sticle (2 fata) Scaun sofer cu suport lombar Spalator si stergator luneta 1 viteza + intermitent Scaun sofer reglabil pe inaltime Bancheta spate rabatabila Geamuri cu tenta verde Schimbator viteze cu aspect lemn Bandouri laterale Tapiterie piele Protectie roata de rezerva Scaune fata incalzite Sine portbagaj Priza 12V x 2 (pe consola centrala si in portbagaj) Sun roof Jante aluminiu 225/65R17 SIGURANTA Airbag sofer Centuri retractabile, pretensionate, reglabile pe inaltime Airbag pasager Airbaguri laterale Bare laterale de protectie in usi Airbag cortina fata & spate Imobilizator motor ABS, EBD Sistem asistenta la franare Cuplare 4x4 din mers Sistem ISO-FIX de prindere scaun copil Sistem de blocare a usilor din spate (siguranta copii) PRETURI LISTA BUCURESTI € CIP-Plata Leasing 20.605 DDP-Plata CASH 33.278 |
|
|
Nov 29 2005, 09:37 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
SUZUKI GRAND VITARA 2.0i 5 usi JLX-A - varianta standard
SPECIFICATII TEHNICE: Motor: 4 cilindri în linie, DOHC, 16 supape, racit cu apa, injectie electronica multipunct, benzina fara plumb Capacitate cilindrica: 1995cc Putere maxima: 140 CP/6000 rpm Viteza maxima: 175 km/h Consum carburant: ciclu urban: 11,6 l/100km extraurban: 7,6 l/100km combinat: 9,1 l/100km Emisii CO2: 220 g/km ECHIPARE: CONFORT BORD Servodirectie Turometru Antena Display informational Filtru polen Radio CD+ comenzi audio pe volan Geamuri electrice 4 Avertizare acustica lumini aprinse Inchidere centralizata cu telecomanda Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, la culoarea caroseriei Aer conditionat automat Volan reglabil in inaltime EXTERIOR Parasolare Faruri cu halogen Tetiere reglabile Faruri ceata Suport pahare (2 – fata; 2 – spate) Spalator si stergator parbriz 2 viteze + Suport sticle (2 fata) Scaun sofer cu suport lombar Spalator si stergator luneta 1 viteza + intermitent Scaun sofer reglabil pe inaltime Bancheta spate rabatabila Geamuri cu tenta verde Bandouri laterale Tapiterie textila Protectie roata de rezerva Scaune fata incalzite Priza 12V x 2 (pe consola centrala si in portbagaj) Jante aluminiu 225/70R16 SIGURANTA Airbag sofer Centuri retractabile, pretensionate, reglabile pe inaltime Airbag pasager Airbaguri laterale Bare laterale de protectie in usi Airbag cortina fata & spate Imobilizator motor ABS, EBD Sistem asistenta la franare Cuplare 4x4 din mers Sistem ISO-FIX de prindere scaun copil Sistem de blocare a usilor din spate (siguranta copii) PRETURI LISTA BUCURESTI € CIP-Plata Leasing 18.100 DDP-Plata CASH 29.238 |
|
|
Nov 29 2005, 09:46 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
O rugaminte:un nume se poate?Sa stam de vorba calumea.
Ah,si inca ceva: domnu Ciupitu(parca asa il chema) mai lucreaza la B&S? -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 29 2005, 09:46 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
Cele descrise mai sus le gasiti la B&S Motors (un model il gasiti in showroom-ul din Stefan cel Mare, nr. 15).
Ambele modele pe benzina motor 2.0l 5 usi disponibile in acest moment la B&S, insa doar un numar limitat de masini pana la sfarsitul anului. Varianta in 3 usi si cea diesel, incepand de anul viitor. Contactati-ma pentru ultimele stiri si miscari in stoc. |
|
|
Nov 30 2005, 03:13 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
E urat cu spume :puke:
-------------------- |
|
|
Nov 30 2005, 03:56 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Parerea ta..
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 30 2005, 04:11 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Domnul Ciupitu sau masina ?
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Nov 30 2005, 07:49 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Eddie, fara bagari in seama :bash:
Nu-mi place cum arata masina, deh fiecare cu gusturile lui :angel: QUOTE tamburi cu patina dubla si booster de 10 inchi pe spate
Ce face boosteru? -------------------- |
|
|
Nov 30 2005, 09:36 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Merge,dar e putin cam scumpa...asta e parerea mea !
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Dec 2 2005, 10:27 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 550 Joined: 14-October 05 From: Montreal,Ca Member No.: 58.382 |
absolut superb noul Grand Vitara, si interior si exterior, mult mult peste vechiul model, si IMO cel mai frumos SUV mic din ce se ofera la momentul asta. Am vazut cateva pe strada si imi place si mai mult decat din poze.
Iar pe piatza canadiana ofera clar cel mai bun raport pret/echipament dintre SUV-urile mici si masinile echipate cu Awd sub 30 000. -------------------- Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed) http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/ Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart |
|
|
Dec 2 2005, 11:37 AM
Post
#20
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu pot da cel putin 2 contra candidate
de la : 17.745 CIP forester : 16,700 € -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 02:18 PM |