Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul Grand Vitara
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Grand Vitara
suzuki_bs
Va invit pe toti sa schimbam pareri despre noua generatie de Grand Vitara 2005, lansata recent la Salonul de la Frankfurt si in Romania la SIAB.
Andrei Suzuki
Am vazut-o la Siab,m-am urcat in ea.F,F frumoasa.Mai ales botul e..super.
Dar pretul... :bash:
G e o r g e
pretul cam lasa de dorit blush.gif

chiar asa nu poti sa ne dai niste date biggrin.gif

preturi , motorizari , dotari .

parerea mea , daca este mai scumpa ca un concurent japonez (forester, outback , CRV ) eu zic sa mai scadeti din pret biggrin.gif

si ce site aveti voi ?

ca am gasit doar : suzukimotors.ro si e cam vax
Ovidiu31432
Servus,

stie careva preturile noului Grand Vitara?
suzuki_bs
Invit pe toti care vizioneaza aceasta sectiune a forumului sa viziteze www.suzukigrandvitara.ro - veti gasi o multitudine de informatii acolo despre noua aparitie.
suzuki_bs
Grand Vitara va sarbatori in 2006 cei 18 ani de existenta. La aceasta varsta, ea devine evident matura. A treia generatie adopta cu mai multa hotarare tendinta celei de-a doua generatii: o atitudine mai matura si mai sofisticata in a deveni un SUV. Dar un lucru trebuie sa fie clar: a doua generatie si-a dat sufletul fara insa a renunta la personalitatea ei, fara riscul de a-l deceptiona pe cel care o iubea asa cum era ea. Putem spune ca e o masina care a trecut peste obstacolele pe care concurentii sai nu au reusit sa le treaca.

Aici compania Suzuki ocupa locul in lumea SUV-urilor medii: locul celui care isi asuma cu adevarat look-ul sau de 4x4.

Pentru ce-a de-a treia generatie, designerii s-au pus pe treaba cu aceeasi grija de a da Grand Vitarei o expresie care sa reflecte ceea ce a devenit: o masina cu aptitudini 4x4 extreme si in acelasi timp perfect integrata intr-un peisaj urban sofisticat. Asteptarile soferilor au evoluat. Iar asta se aplica atat la capitolul estetica, cat si la competentele vehiculului. Dar si soferii au evoluat. De exemplu, o mare parte a conducatorilor de SUV sunt… conducatoare. De aceea femeile au fost implicate si in conceptia primelor schite. Ceea ce probabil explica balanta armonioasa intre agresivitate, putere, sofisticare si finete de design a Noului Grand Vitara.

Mai lung cu 20 de cm decat predecesorii sai si mai lat cu 3 cm, Noul Grand Vitara este in acelasi timp cu 5 cm mai scund, in ciuda unei garde la sol usor inaltate. Proportiile sunt deci mai atletice. Aspectul mai aerisit, aripile usor supradimensionate, blocurile optice mai elaborate si mai unghiulare participa la alura forte a Noului Grand Vitara. Dar in acelasi timp nu poarta aerul unei brute… Rotunjit, stilat, fara detalii foarte accentuate, este perfect imbracat pentru a se incadra in toate tipurile de decor.
suzuki_bs
Versiunea in trei usi va fi destinata unei clientele alcatuite din celibatari si tinere cupluri, persoane active, fara copii, oraseni care parcurg ocazional distante mai mari. Pentru aceasta clientela, Suzuki propune Noul Grand Vitara cu trei usi echipat cu un motor pe benzina de 1,6 litri VVT (sistemul de deschidere variabila a supapelor) care a suferit cateva imbunatatiri: galeria de admisie a fost redesenata si in componenta ei au fost folosite materiale noi; adopta noi injectoare care vaporizeaza mai fin carburantul, iar sistemul de recirculare a gazelor de esapament a fost optimizat. Gratie acestor imbunatatiri, castiga un plus de 10 cai putere si 7 Nm. Mai mult decat atat, in ciuda cresterii acestor valori ca si a greutatii masinii, consumul si emisiile de gaze raman la aceleasi valori (8,7 l/100km consum mediu si 201 gr CO2/km). Acest motor corespunde astfel normelor EURO IV. Atinge 106 cp la 5.900 rot/min (fata de 94 cp la modelul precedent) si 145 Nm la 4.100 rot/min, viteza maxima constructiva fiind de 160 km/h (+10 km/h), iar de la 0 la 100 km/h ajunge in 14,4 secunde. Nu e chiar un sprinter, dar asteptati sa-l duceti acolo unde asfaltul nu mai exista…
Acest motor este cuplat la o cutie manuala cu 5 rapoarte si la o transmisie integrala permanenta simplificata (descrisa mai jos).




Noul Grand Vitara in 5 usi va fi pe placul familiilor si soferilor mai in varsta. Ei parcurg distante mai lungi, cu mai multe bagaje si sunt in special, in cautare de statut. De aceea ei opteaza pentru o versiune mai lunga, deci si mai grea, insa motorizata mai generos pentru a nu sacrifica performantele. Aceasta clientela va gasi ceea ce cauta cu noul motor de [b]2,0 litri pe benzina. [/b]Acesta a beneficiat de aceleasi imbunatatiri ca si motorul de 1,6 litri, si profita din plin de valorile sale. Castiga 12 cp pentru a atinge 140 cp la 6000 rot/min si un plus de 10 Nm, in total avand un cuplu de 183 Nm la 4000 rot/min. Noul Grand Vitara culmineaza la 175 km/h (+15 km/h) si trece de la 0 la 100 km/h in 12.5 secunde. Consumul a scazut si el : 9,1 l/100 km consum mediu in loc de 9,3. Cu o emisie de CO2 de 220 gr/km, motorul satisface exigentele normelor EURO IV.
Acest motor poate fi cuplat la o cutie manuala cu 5 rapoarte sau la una automatica cu 4 rapoarte. Totul este disponibil impreuna cu noua tractiune integrala permanenta cu 3 moduri descris mai jos.

Cum piata auto o cere, Noul Grand Vitara va primi in mod evident si un propulsor turbo diesel cu rampa comuna, incepand de la sfarsitul anului 2005. Motorul de 2,0 litri al grupului PSA Peugeot-Citroen va fi inlocuit cu un motor Renault, mai economic si mai puternic : cel de 1,9 litri de 129 cp si 300 Nm. Acesta este comun ambelor variante (in 3 si 5 usi).


Transmisii : Oferta raspunde cererii.

Cum era de asteptat, versiunile in 3 si 5 usi al Noului Grand Vitara nu se adreseaza aceluiasi tip de soferi. Ambele folosesc noua transmisie integrala permanenta, o premiera la Suzuki.
Aceasta transmisie dispune de un diferential central tip ‘slip differential’. In conditii normale, repartitia cuplului fata-spate este de 47-53. Daca aceste conditii se schimba, un captor de cuplu, integrat in diferential, echilibreaza aceasta repartitie. Avantajul acestui sistem este urmatorul : pastreaza avantajele celor 4 roti motrice si elimina inconvenientele unui 4x4 cu punct central rigid atunci cand acesta este selectat : subvirajul, vibratiile puternice in curbe si cresterea considerabila a consumului. Obtinem deci fluiditatea si eficacitatea in viraje a unui 4x2 clasic.

Aceasta este configuratia simplificata care echipeaza Noul Grand Vitara in 3 usi. Putem spune ca acesta nu dispune decat de un mod de functionare 4H, fara rapoarte scurte si fara blocarea diferentialului central.


Celelalte versiuni ale Noului Grand Vitara primesc versiunea mai evoluata a acestei transmisii, cea care permite blocarea diferentialului central si repartizeaza cuplul fata-spate in proportie 50-50.

In concluzie, aceasta transmisie este comandata prin intermediul unui comutator situat deasupra consolei centrale, al doilea levier de pe podea dispare.
suzuki_bs
Noul Grand Vitara este asezat pe un sasiu cu schela integrata in caroseria monococ. Sasiul a fost ranforsat considerabil in punctele strategice pentru a evita cresterea de greutate. Aceasta formula permite optimizarea raportului intre garda la sol si inaltimea planseului si reducerea inaltimii generale a vehiculului. Si in consecinta, ofera un spatiu interior mult mai generos. In cele din urma, constructia uniforma a sasiului asigura o longevitate mai mare si evita zgomotul nedorit datorita torsiunii.

Suspensia : Independenta = libertate de miscare
In consecinta, aceasta arhitectura se vrea mult mai rigida. Suspensia, independenta pe cele 4 roti (McPherson pe fata si Suzuki multilink pe spate) exploateaza din plin potentialul masinii. Pe strada, aceste suspensii ofera un comportament lin si responsiv. In final, suspensia va garanta mereu cea mai buna motricitate posibila.


Franele : tamburul nu e mort…

Pentru a opri prompt Noul Grand Vitara, Suzuki l-a echipat cu discuri ventilate de 16 inchi pe fata si cu tamburi cu patina dubla si booster de 10 inchi pe spate. ABS-ul cu repartitor este standard pe toate versiunile oferite.

Siguranta

Noul Grand Vitara este vehiculul 4x4 cel mai bine conceput de Suzuki din punct de vedere al sigurantei. Siguranta activa este asigurata de ABS si EBD si de controlul tractiunii. Siguranta pasiva este de asemenea prezenta : dublu airbag inteligent de mari dimesiuni, airbaguri perdea, airbaguri laterale, bare laterale de protectie, pedalier retractabil, centuri de siguranta fata pretensionate si cu limitator de forta, centuri spate in 3 puncte (3 la numar pt varianta in 5 usi si 2 pentru varianta in 3 usi) si sistem ISO Fix pentru loc copil. De asemenea, structura plafonului este ranforsata pentru a proteja ocupantii in cazul socurilor asupra capului.
Materialele folosite pentru partea din fata a vehicului au fost gandite pentru a limita consecintele unui impact cu un pieton sau cu un ciclist.

Echipament
Ofera mai multe, face mai multe.

Noul Grand Vitara, precum predecesorii lui, continua sa ofere un raport excelent pret/dotari. Versiunea standard va cuprinde directie asistata, climatizare automata, geamuri si oglinzi electrice, inchidere centralizata cu telecomanda, sistem audio radio-CD cu 4 incinte acustice, comenzi pe volan si coloana de directie reglabila pe inaltime si adancime. La acestea se adauga dotari clasice care fac viata pasagerilor la bord mai usoara (4 suporturi pentru pahare, 2 suporturi pentru sticle, suporturi pentru umerase) sau care profita mai bine de volumul util (banchete rabatabile 50-50, 60-40 sau total.)
Andrei Suzuki
Asa,si preturi? biggrin.gif
Buy back faceti?
suzuki_bs
SUZUKI GRAND VITARA 2.0i 5 usi JLX-AL - varianta de varf

SPECIFICATII TEHNICE:
Motor: 4 cilindri Ón linie, DOHC, 16 supape, racit cu apa,
injectie electronica multipunct, benzina fara plumb
Capacitate cilindrica: 1995cc
Putere maxima: 140 CP/6000 rpm
Viteza maxima: 175 km/h
Consum carburant: ciclu urban: 11,6 l/100km
extraurban: 7,6 l/100km
combinat: 9,1 l/100km
Emisii CO2: 220 g/km

ECHIPARE:

CONFORT BORD
Servodirectie
Turometru
Antena
Display informational
Filtru polen
Radio CD+ comenzi audio pe volan
Geamuri electrice
Avertizare acustica lumini aprinse
Inchidere centralizata cu telecomanda
Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, la culoarea caroseriei
Aer conditionat automat
Volan reglabil in inaltime
Cheie inteligenta
Cruise control

EXTERIOR
Parasolare
Faruri cu xenon
Tetiere reglabile
Faruri ceata
Suport pahare (2 – fata; 2 – spate)
Spalator si stergator parbriz 2 viteze +
Suport sticle (2 fata)
Scaun sofer cu suport lombar
Spalator si stergator luneta 1 viteza + intermitent
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Bancheta spate rabatabila
Geamuri cu tenta verde
Schimbator viteze cu aspect lemn
Bandouri laterale
Tapiterie piele
Protectie roata de rezerva
Scaune fata incalzite
Sine portbagaj
Priza 12V x 2 (pe consola centrala si in portbagaj)
Sun roof
Jante aluminiu 225/65R17

SIGURANTA
Airbag sofer
Centuri retractabile, pretensionate, reglabile pe inaltime
Airbag pasager
Airbaguri laterale
Bare laterale de protectie in usi
Airbag cortina fata & spate
Imobilizator motor
ABS, EBD
Sistem asistenta la franare
Cuplare 4x4 din mers
Sistem ISO-FIX de prindere scaun copil
Sistem de blocare a usilor din spate
(siguranta copii)

PRETURI LISTA BUCURESTI €
CIP-Plata Leasing 20.605
DDP-Plata CASH 33.278
suzuki_bs
SUZUKI GRAND VITARA 2.0i 5 usi JLX-A - varianta standard

SPECIFICATII TEHNICE:
Motor: 4 cilindri Ón linie, DOHC, 16 supape, racit cu apa,
injectie electronica multipunct, benzina fara plumb
Capacitate cilindrica: 1995cc
Putere maxima: 140 CP/6000 rpm
Viteza maxima: 175 km/h
Consum carburant: ciclu urban: 11,6 l/100km
extraurban: 7,6 l/100km
combinat: 9,1 l/100km
Emisii CO2: 220 g/km

ECHIPARE:

CONFORT BORD
Servodirectie
Turometru
Antena
Display informational
Filtru polen
Radio CD+ comenzi audio pe volan
Geamuri electrice 4
Avertizare acustica lumini aprinse
Inchidere centralizata cu telecomanda
Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, la culoarea caroseriei
Aer conditionat automat
Volan reglabil in inaltime

EXTERIOR
Parasolare
Faruri cu halogen
Tetiere reglabile
Faruri ceata
Suport pahare (2 – fata; 2 – spate)
Spalator si stergator parbriz 2 viteze +
Suport sticle (2 fata)
Scaun sofer cu suport lombar
Spalator si stergator luneta 1 viteza + intermitent
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Bancheta spate rabatabila
Geamuri cu tenta verde
Bandouri laterale
Tapiterie textila
Protectie roata de rezerva
Scaune fata incalzite
Priza 12V x 2 (pe consola centrala si in portbagaj)
Jante aluminiu 225/70R16

SIGURANTA
Airbag sofer
Centuri retractabile, pretensionate, reglabile pe inaltime
Airbag pasager
Airbaguri laterale
Bare laterale de protectie in usi
Airbag cortina fata & spate
Imobilizator motor
ABS, EBD
Sistem asistenta la franare
Cuplare 4x4 din mers
Sistem ISO-FIX de prindere scaun copil
Sistem de blocare a usilor din spate
(siguranta copii)

PRETURI LISTA BUCURESTI €
CIP-Plata Leasing 18.100
DDP-Plata CASH 29.238
Andrei Suzuki
O rugaminte:un nume se poate?Sa stam de vorba calumea. biggrin.gif
Ah,si inca ceva: domnu Ciupitu(parca asa il chema) mai lucreaza la B&S?
suzuki_bs
Cele descrise mai sus le gasiti la B&S Motors (un model il gasiti in showroom-ul din Stefan cel Mare, nr. 15).

Ambele modele pe benzina motor 2.0l 5 usi disponibile in acest moment la B&S, insa doar un numar limitat de masini pana la sfarsitul anului.
Varianta in 3 usi si cea diesel, incepand de anul viitor.

Contactati-ma pentru ultimele stiri si miscari in stoc.
mike.omega
E urat cu spume :puke: biggrin.gif
Andrei Suzuki
Parerea ta..
eddie
Domnul Ciupitu sau masina ? biggrin.gif
mike.omega
Eddie, fara bagari in seama :bash:
Nu-mi place cum arata masina, deh fiecare cu gusturile lui :angel:

QUOTE
tamburi cu patina dubla si booster de 10 inchi pe spate


Ce face boosteru?
eddie
Merge,dar e putin cam scumpa...asta e parerea mea !
Dany_s
absolut superb noul Grand Vitara, si interior si exterior, mult mult peste vechiul model, si IMO cel mai frumos SUV mic din ce se ofera la momentul asta. Am vazut cateva pe strada si imi place si mai mult decat din poze.

Iar pe piatza canadiana ofera clar cel mai bun raport pret/echipament dintre SUV-urile mici si masinile echipate cu Awd sub 30 000.
G e o r g e
eu pot da cel putin 2 contra candidate biggrin.gif
de la : 17.745 CIP
forester :
16,700 €
suzuki_bs
QUOTE(G e o r g e)
eu pot da cel putin 2 contra candidate biggrin.gif
de la : 17.745 CIP
forester :
16,700 €



Dotarile, finisajul interior si exterior sunt mai cizelate la Grand Vitara, iar ca tehnica, la 18.100 CIP intra si transmisie integrala permanenta cu reductor electronic si diferential blocabil. Comparati singuri fisa de dotari... Insa e o chestiune de gusturi pana la urma... smile.gif
G e o r g e
hai ca ma faci sa rad laugh.gif suv FARA transmisie integrala ? laugh.gif

un contra - exemplu :

forester 2.0 x 158 cp .

17 000 CIP .

AWD , cu LSD , si reductor .
Diferential autoblocant cu frecare limitata pe spate LSD
Diferential central cu viscocuplaj
Suspensie fata MacPherson, independ., arcuri elicoidale
Suspensie spate, independenta, cu arcuri elicoidale

are si functie hill holder wink.gif

finisajele le putem discuta la fata locului daca vrei wink.gif

sunt chiar curios cum pot fi dotarile mai cizelate ?!?!

blink.gif
Andrei Suzuki
Pana la urma exista clienti pt toate masinile.Nu conteaza dotari,performante,look.Se gasesc cumparatori pt toate masinile.Dovada e Loganu,nu? laugh.gif
Pana la urma,mie imi place mai mult Grand Vitara la fata decat Forester.Na,vezi? tongue.gif
G e o r g e
normal , ai suzuki biggrin.gif

glumesc .

sunt de acord cu tine andrei . dar uite inca un contra exemplu :

MITSUBISHI OUTLANDER 2.0 INTENSE, 4x4
17.745 EUR

doar ca siturile mitsu sunt cam subtiri la date tehnice . stai ca ma interesez biggrin.gif
Andrei Suzuki
Off...iar o dam in comparatii.
Grand Vitara vs masini germane?
Grand Vitara vs restu? laugh.gif
G e o r g e
de ce nu ?

CR V , despre care am o parere foarte buna , este cam scumpa blush.gif

X3 , scumpa

santa fe, tucson ... eu zic pas

nissan xtrail , doar motoarele pe benzina merita :-/ (lipsa preincalzitorului de motorina face ca 2.2 DCI ul sa nu fie prea indicat biggrin.gif)
Andrei Suzuki
Grand VItara nu e cu Sorento si cu Santa Fe?
G e o r g e
detalii smile.gif

kia sorento ... o oferta buna , doar ca este kia si interiorul spune exact asta sad.gif
Andrei Suzuki
Kia...o oferta mai buna doar ca sa-mi faci mie in ciuda,nu? biggrin.gif
Daca n-ar fi interioru ala de care zici (desi nu stiu ce ai cu el..ca are si piele,si imitatie de lemn..),ti-ai lua Sorento?
Sa luam cea mai tare varianta a lu Grand Vitara si cea mai tare a lu Sorento.Pe care ai alege-o?
mike.omega
QUOTE(G e o r g e)
hai ca ma faci sa rad laugh.gif suv FARA transmisie integrala ? laugh.gif blink.gif


Vezi oferta lu kia cu sportage tongue.gif Sa vezi acolo pret si dotari de baza biggrin.gif
Si as mai zice de un "suv" care n-are 4x4 in standard, tot de pe la suzuki :angel:
Andrei Suzuki
Pai care ca inafara de Jimny nu mai e niciunu la Suzuki.
G e o r g e
are piele si imitatie de lemn si tone si tone de plastic .
Andrei Suzuki
Nu mi-ai raspuns la intrebare.
G e o r g e
si la varianta standard tot suzuki as alege biggrin.gif
Andrei Suzuki
Asta vroiam sa aud. biggrin.gif
Vezi unde vroiam sa ajung?Ieftin,scump,se gasesc clienti si pt asta (ca pt toate celelalte masini),chiar daca exista o oferta mai buna.
suzuki_bs
Stimati forumisti,

Gasiti detalii (dotari, preturi) despre gama Suzuki, inclusiv Swift dand click pe link-ul urmator:

http://suzuki.masini.ro/masini-noi,51,Suzuki.htm

Va rog sa ma contactati, daca doriti mai multe detalii.
suzuki_bs
SUZUKI GRAND VITARA 2.0i JLX-AL NAVI 5 usi - varianta de varf +NAVI

Va aparea in martie si in Romania

SPECIFICATII TEHNICE:
Motor: 4 cilindri Ón linie, DOHC, 16 supape, racit cu apa,
injectie electronica multipunct, benzina fara plumb
Capacitate cilindrica: 1995cc
Putere maxima: 140 CP/6000 rpm
Viteza maxima: 175 km/h
Consum carburant: ciclu urban: 11,6 l/100km
extraurban: 7,6 l/100km
combinat: 9,1 l/100km
Emisii CO2: 220 g/km


PRETURI LISTA BUCURESTI €
CIP-Plata Leasing 22.036
DDP-Plata CASH 35.590

4 x 4 (4H+4H Lock+4L Lock+N)
suzuki_bs
SUZUKI GRAND VITARA 1.6i JX-A 3 usi

SPECIFICATII TEHNICE:
Motor: 4 cilindri Ón linie, DOHC, 16 supape, racit cu apa,
injectie electronica multipunct, benzina fara plumb
Capacitate cilindrica: 1586 cc
Putere maxima: 106 CP/6000 rpm
Viteza maxima: 160 km/h
Consum carburant: ciclu urban: 10,6 l/100km
extraurban: 7,6 l/100km
combinat: 8,7 l/100km
Emisii CO2: 210 g/km

PRETURI LISTA BUCURESTI €
CIP-Plata Leasing 17.644
DDP-Plata CASH 27.675


si dieselul varianta cea mai echipata

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDiS JLX-AL NAVI 5 usi

SPECIFICATII TEHNICE:
Motor: 4 cilindri Ón linie, 8 supape, racit cu apa,
injectie directa de motorina (common rail)
Capacitate cilindrica: 1.870 cc
Putere maxima: 129 CP/3.750 rpm
Viteza maxima: 170 km/h
Consum carburant: ciclu urban: 9,4 l/100km
extraurban: 6,7 l/100km
combinat: 7,7 l/100km
Emisii CO2: 205 g/km

PRETURI LISTA BUCURESTI €
CIP-Plata Leasing 23.736
DDP-Plata CASH 37.782

4 x 4 (4H+4H Lock+4L Lock+N)


Ambele comercializate cam de la sfarsitul lui martie
G e o r g e
despre diferentialul central am intels , dar cel de pe spate /
Arheopterix
Sunt la al 2-lea Suzuki,si sunt f.multumit de masina.
Primul un Samurai acum un Vitara 97 3 usi.
Problema e ca nu prea ii inteleg pe dealerii de pe Titulescu...
Am vrut sa ii iau soacrei mele ,acum un an, un Ignis 4x4.
Am vrut sa fac un test drive si NU AVEAU ASA CEVA!!!!.
Cum i-si imagineaza ca dai peste 12.000 euro pe ceva ce nu stii daca e potrivit ptr dimensiuni,gusturi,pasiuni etc?
A mai scris cineva ca a facut un test drive cu un Jimny care era cam rablagit.....
In vara vreau sa cumpar un Vitara 3 .Am trimis e mailuri cu cereri de oferta de cateva ori,dar raspuns 0.
Cred ca cei de la vanzari nu primesc procent din vazari ca altfel nu i-mi explic.
Arheopterix
Azi am vazut un Vitara 3 pe Stefan Cel Mare.
E fina masina.
I-a placut si sotiei.
Persoana de la vanzari a fost profesionista.
Nu ne-a sufocat,si ne-a raspuns in mod corect si clar la toate intrebarile (am facut pe nestiutorul desi eram informat destul de bine despre masina).
Problema e ca livrarea se face in 5-6 luni!!!!!
Si am ras de colegul de forum Festina,ca i-a venit Pathfinderul in aproape 2 luni!
suzuki_bs
Cu tot respectul... nu cred ca a zis cineva 5-6 luni...

E adevarat ca nu sunt multe masini disponibile din pricina cererii.
Probabil vi s-a spus 3-4 pentru modelul diesel.
Arheopterix
Era vorba de varianta 3 usi benzina.
"Undeva in vara" s-a spus.
vara fiind Iulie -August ,deci din Martie sunt 5-6 luni.
Stiu ca cererea e mare,dar totusi ar putea sa fabrice Vitara si in Europa....
S-a fabricat la un moment in Spania parca-varianta diesel cu motor Peugeut.
E vorba de Vitara 1.
dumitrescu51785
Domnul moderator George compara, contrazice, emite pareri si da sfaturi. Domnule "moderator" ne puteti spune si noua care este ultima masina SUV achizitionata de dumneavoastra in ultimii 4 ani?!
In afara de dotarile oferite de o masina din aceasta categorie mai exista si perceptia individuala a formelor, dimensiunilor....in plus de asta mai exista si "pasarele" pe care le are tot omul. De cate ori crezi ca o sa iasa oamenii care-si cumpara masinile astea la off-road adevarat ca sa conteze 100% diferentele dintre optiuni?! Cand o fi sa intre in "noroi" nu-i mai scoate nimic de acolo...decat un PATROL... biggrin.gif
E frumos sa-ti dai cu parerea cand nu dai banu'...

Frumusica GV3 asta...
GST
Weekendul trecut am fost la munte pe la vidraru... prin ce coclauri am putut sa bag ignisul, nu-mi imaginam ca se poate trece cu o masina fara 4x4 pe acolo :bash: dar totusi am incercat si motorasul m-a ajutat enorm biggrin.gif
eu cred ca sunt 3 tipuri de drumuri offroad: 1 cele pe care poti sa mergi si cu o berlina obisnuita, de oras. 2 drumuri unde berlinele raman pe burta si pe unde un SUV (GV, santafe, outlander....etc) trece. si 3 drumuri unde tractoarele fac legea sau Jeep-urile alea cu roti de tractor smile.gif
Imi pare rau ca nu a venit inca Grand Vitara down.gif ar fi fost o nimica toata drumul pt ea smile.gif))
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.