IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Octavia 2 2.0 TDi 140 - Probleme?

This topic is about Octavia 2 2.0 TDi 140 - Probleme?, the author, Radu33501, wrote about: Vreau sa deschid un subiect si cu problemele pe care le au posesorii de Skoda Octavia 2 2.0 TDi daca sunt. ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Octavia 2 2.0 TDi 140 - Probleme?
Radu33501
post Nov 27 2005, 09:08 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 89
Joined: 30-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.494



Vreau sa deschid un subiect si cu problemele pe care le au posesorii de Skoda Octavia 2 2.0 TDi daca sunt.


--------------------
Neintelegerile conjugale m-au facut sa vreau sa ma arunc dar b********* ***a venit Mircea Radu si m-a dat jos de pe stalp...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu33501
post Nov 27 2005, 09:12 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 89
Joined: 30-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.494



In primul rand vreau sa intreb posesorii de Octavia daca au probleme cu consumul de ulei sau cu AC.
In primii 15000 de kilometri mi-a consumat cam 2 litri de ulei. Dupa revizia de 15000 mi-a consumat alti 1,5 l. Este normal ? Cei de la Porsche au zis ca este normal ca pana in 15000 de km sa consume iar apoi nu mai are voie sa consume. Bineinteles cand le-am zis ca iar mi-a consumat ulei au zis ca nu au ce sa faca ca masina are Turbo si poate sa imi consume si 5 litri in 15000 de kilometri!
Geamurile din fata imi scartie foarte tare! Bineinteles ca cei de la Por mi-au zis ca trebuia sa vin in primii 10000 de km ca sa remedieze problema ca dupa aceasta trebuie sa platesc, vreo- 500. NU mi se pare normal odata ce masina este in garantie.


--------------------
Neintelegerile conjugale m-au facut sa vreau sa ma arunc dar b********* ***a venit Mircea Radu si m-a dat jos de pe stalp...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 27 2005, 09:41 PM
Post #3


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



tipic PoRo ... apeleaza la OPC !

consumul de ulei ... este o problema cunoscuta si consuma ulei pentru ca asa a fost gandit , sa consume ulei...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian62359
post Nov 30 2005, 12:04 PM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 30-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.352



vreau sa achizitionez o octavia II 2.0 TDI Elegance. Pret 20.707 + optiuni (xenon, pachet dr grele, mp3, sistem audio, scaune incalzite, alarma. maxi dot, etc)= 23.800. M-ati speriat... consuma ulei mult?..NOUA????. vreau s-o comand in decembrie, dar merita? cele enumerate mai sus sunt probleme ale unui exemplar nu ale toate masinilor OII 2.0 tdi, NU???
geamurile scartaie si la alte masini (din cauza faptului ca sunt foarte bine degresate si chederul de cauciuc se freaca de geam), daca geamurile nu sunt spalete cu detergent degresant ci cu detergent cu ceara, nu mai scartaie. Dar 1-1.5 l ulei e enorm, chiar daca are turbo.
va rog continuati discutia despre acest motor... sunt foarte foarte interesat de eventuale defectiuni aparute.
Considerati ca acest motor este unul cu probleme???
mai multe detalii de la posesorii de acest motor...
toata lumea a avut probleme cu acesta????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 30 2005, 12:50 PM
Post #5


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sunt cam generalizate.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 3 2005, 07:50 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Parerea mea sincera e ca de 20.000 euro nu merita sa-ti iei O II noua. NU in varianta diesel PD (performant, dar zgomotos si gurmand la ulei).
Ori te orientezi spre un diesel gen Honda Accord, ori daca iubesti Skoda Octavia, echipeaza-ti o Octavia I cu tot ce e pe lista de optionale in varianta 1.9 TDI 110 CP si nu vei fi dezamagit. Nu cred sa depasesti banii mentionati de tine.
Daca se intampla sa iei in considerare si varianta benzina, votez pt 1.8 T de pe O1 si nu pt 2.0 FSI de la O2 (consumul la FSI e mult peste ce iti poti imagina, in timp ce cu 1.8 T nu vei trece de 13-14 in oras niciodata, in cele mai grele conditii de trafic, poti in schimb sa scada consumul si la 8, tot in oras, atunci cand circuli normal). De ce spun asta? O colega de-a mea de servici are 2 masini: Golf V 1.4 FSI (mananca frecvent 14-15 in oras, la 90 CP) si masina prietenului ei, Golf 1.6 FSI (papa peste 14 in oras, la 115 CP). Acum ii pare rau ca si-a cumparat asa un motor, platind 15.000 euro. Repet, e doar parerea mea. arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 3 2005, 08:02 PM
Post #7


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



o sustin si eu smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grigore32898
post Dec 5 2005, 06:06 AM
Post #8


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 20-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.891



sunt posesor de O 2 2.0 TDI din luna mai, iar pana acum am facut 18.000 km cu ea si pot sa spun k sunt mai mult decat multumit de masina. Intradevar mie mi-a consumat pana la prima revizie, pe care am efectuat-o la 14.000 km, in jur d 800 g de ulei ..dar ... este absolut normal , am avut passat diesel inainte si d la o revizie la alta consuma in jur d 2-300 g d ulei. Este imposibil sa nu-ti consume ulei asa fac toate motoarele turbo diesel mai mult sau mai putzin depinde de caz, cu atat mai mult daca ai un stil de condus mai sportiv iar eu 1 am scos tot ce se putea din performantele ei. Geamurile de pe fata scartaie la toate O2 , nush exact care e problema, au zis in schimb k imi schimba chederele dar o sa-mi faca la fel dupa putzin timp si vor trebuie schimbate iar dar asta este una dintre problemele care presupun ca se raporteaza la fabrica si urmatoarele serii probabil nu or sa mai aiba problema aceasta. In rest sunt ffff multumit de masina chiar nu ma asteptam la unele performante, mai ales dupa ce s-a "asezat" motorul (cam pe la 10.000 km). Consumul in oras nu sare d 10 (alergata) iar la un mers normal consuma cam 8-8.5 l /100 in oras. Afara am avut consum de 4.5 (mers in medie cu 130 km/h). As avea multe de spus dar nu vreau sa trec la lucruri inutile. Ideea este k este o masina de care sunt fffff multumit si pe care ti-o recomand fara probleme. Mult succes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian62359
post Dec 5 2005, 08:43 AM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 30-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.352



Multumiri multe :wave: grigore pentru ca mi-ai raspuns si sa iti stapanesti masina sanatos. M-am hotarat si eu pentru acelasi motor. saptamana viitoare o comand.
Poate mai facem schimb de opinii si in viitor... va fi prima mea masina nou-nouta.
Mai am intrebari de genul: cum ai mers cu ea in rodaj - intreb pe toata lumea- eu intentionez sa nu o fortez, mers constant, lasat motorul sa se incalzeasca, turometrul sub 3000, dar fara a merge cu ea subturata 1400-1600..., etc. Voi ce sfaturi imi dati ? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 5 2005, 10:55 AM
Post #10


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE(Grigore32898)
. Intradevar mie mi-a consumat pana la prima revizie, pe care am efectuat-o la 14.000 km, in jur d 800 g de ulei ..dar ... este absolut normal , am avut passat diesel inainte si d la o revizie la alta consuma in jur d 2-300 g d ulei. Este imposibil sa nu-ti consume ulei asa fac toate motoarele turbo diesel mai mult sau mai putzin depinde de caz, cu atat mai mult daca ai un stil de condus mai sportiv iar eu 1 am scos tot ce se putea din performantele ei.


baietii de pe un forum de profil , dupa ce si-au alergat masinile au scos cu 2.0TDI 2.8 l / 12000km, 2l/10 000km , si numai cifre din astea . la tin 800ml la 14 000 km inseamna ca nu prea stii sa o alergi biggrin.gif

iti spun eu , motoarele TURBO DIESEL NU CONSUMA ULEI . doar astea de la VAG consuma prin conceptie. eu nu il gasesc ca un lucru normal . spre exemplu gandeste-te ce se intampla : ulei ars = > hidrocarburi => viata pentru catalizatorul tau . o sa imi spui , ce spun si altii , ca daca ai avut bani de 2.0TDI ai bani de 2l de ulei la 10 000 km si ai bani si de un catalizator nou la 60 000 km smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grigore32898
post Dec 5 2005, 12:58 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 20-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.891



Salut. In legatura cu mersul in rodaj si alergatul masinii. Eu dupa ce am ridicat masina de la reprezentanta am plecat direct la munte ..si am rezistat pana la iesire din ploiesti sa nu o calc ..am mers normal pana in 2-2500 rpm, dar pe campina a venit un audi A4 in spatele meu f nervos cu flashuri si m-am gandit sa o calc ..blana biggrin.gif si usor usor a ramas A4 in urma destul d bine. Asta se intampla cand masina avea pe bord 65 km. Acum nush ce parere au altii dar masina se formeaza si dupa cum o obisnuiesti din cate stiu si a mea parca si-a dat drumul altfel dupa ce am alergat-o mai mult asa. Cat despre ulei ce sa zic, eu ..am mers cu masina dinainte cam 75000 km si nu a trebuit sa schimb catalizatorul, iar masina avea cand am luat-o eu 150.000 km. Pe de alta parte am pe cineva care si-a cumparat Touareg V10 TDI care pe la 5000 a ramas fara ulei (s-a aprins becul d la ulei in mers) si s-a dovedit k nu avea destul cand a luat-o d la ei d noua dar normal toate masinile care se dau jos de pe trailer suporta o verificare a tuturor nivelelor de lichide etc. Acum ..mie imi place sa dau in ea ..dar nu tot timpul si in nici un caz la rece ..pana ajunge apa la 90 niciodata, iar dupa ce o alergi sau faci un drum mai lung este bine sa o lasi sa mearga cam 2-3 minute ..asa e mai sanatos.
Bafta multa domnul Adrian si sa sti k ai facut o alegere buna. Daca vrei sa te duc la un dealer bun sa-ti mai faca si unele discounturi si etc lasa-mi mesaj pe privat. Ma cunosc cu ceva lume de la Skoda si as putea sa te mai ajut la una alta. O zi buna tuturor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 5 2005, 01:22 PM
Post #12


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



grigore , vorbim de motoarele noi TDI care consuma ulei ca asa sunt concepute smile.gif

la 60 000km ai fi ars 12 l de ulei . belea smile.gif

cum arata 12 l de ulei ars in catalizator ? huh ? numai bine ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 5 2005, 03:55 PM
Post #13


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni.
Insa Grigore, da-mi voie sa-ti spun ca cine vrea sa fie cat de cat sportiv nu-si ia TDI. Isi ia macar un 1.8 T !
M-am saturat de smecherasii care dau blana si flash-uri numai pt ca stau pe 90/101/110/116/131 CP Diesel, ok? Am avut si eu Octavia TDI tunata, vorbesc deci din experienta. Apoi am trecut pe 1.8 T si n-as mai schimba inapoi pe motorina decat daca mi-as lua SUV/Jeep/etc.
Nu exista nici un TDI de la VAG pe modelele clasa compacta/medie care sa faca un motor de 1.8T. Dieselul e pentru economie, anduranta, cuplu, drum intins. Nu pentru forja!
Spui 8,5 l / 100km urban, mers normal. E mult! La mers normal (adica nealergata) scot oricand 9l cu benzinarul meu. Putere STOCK (inca wink.gif ) si destul de grea (deh, integrala). Tinerii cumpara Diesel numai pt ca e la moda. Iar daca tehnologia PD de la VAG ar fi fost buna, nu ar fi renuntat chiar ei la ea (din 2008 parca), avand in vedere ca restul constructorilor folosesc Common rail de ceva timp...cu succes.
Repet, imi exprim un pct de vedere si atat. Nu vreau sa inflamez topicul de fata. Dar din experienta castigata as vrea totusi sa impartasesc si altora. Doar celor interesati, desigur... arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grigore32898
post Dec 5 2005, 06:12 PM
Post #14


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 20-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.891



Doru ...am citit postul tau si vreau sa-ti spun in primul rand k, consumul de 8.5 l/% in oras se intampla cand este aglomerat.. cat despre partea a 2-a nush dak ai facut test drive cu motorul asta 2.0 tdi dar iti garantez k nu stai in fata nici intr-a 2a decat dak ai 4X4 iar cu 4X4 te prinda cam intr-a 3 a ..Nu vreau sa fac spectacol sau sa ma dau mare dar stiu ce vbesc pt k m-am alergat cu f multi de cand am masina. Nu vreau sa ma dau mare sau ceva Doamne fereste dar stiu ce poate masina si nu pot sa spun k m-a facut vreun 1.8 T decat cu cip poate. Iar consumul de ulei este prezent la orice diesel indiferent si nu cred k se strica catalizatorul la 60.000 km pt k am o cunostinta care are golf V cu 80.000 km si nu a schimbat nimik inafara de revizii. Sincer sper sa nu am surprize de genul asta pt k orice este posibil dar nu am auzit nimik in service despre asa ceva. :minigun:
O zi buna tuturor si bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 6 2005, 02:22 PM
Post #15


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Grigore, am facut drive test exact cu modelul 2.0 TDI inca din mai 2005. Si sincer, m-a dezamagit. Prima viteza e de Fiat Ritmo diesel. Abia de la a II-a te mai misti din loc. Prima Octavie pe care am avut-o avea tuning la 145 CP si acum, cu cei doar 150 CP pe care ii am, stiu ca nu sunt submotorizat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce parere de rau ai avea in caz ca am face o proba impreuna...cei 150 CP de acum sunt suficienti sa te depasesc, mai ales la a I-a si a II-a. Te-ai uitat in manual ce demaraj iti indica fabricantul la motorizarea ta? Motorizarea mea are exact demarajul unei Fabia RS sau Octavia II 2.0 FSI, in cdt in care este mai grea, avand integrala. Si nu face greseala sa crezi ca Octavia 1.8 T 4x4 are aceleasi caracteristici ca si berlina 1.8 T, ca nu e asa. Are turbina sport si injectoare marite, fiind acelasi motor de pe Octavia RS, dar din ratiuni de marketing, i-au scazut puterea. Asa ca nu-ti face iluzii. Pe Skoda, cel mai rapid motor e 1.8 T... arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 6 2005, 02:51 PM
Post #16


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sustin parerea lui doru .

vrei sportivitate mergi pe benzina smile.gif

TDI urile sunt pentru alte ratiuni acolo . in pricipiu din ratiuni economice.

1.8T 4x4 : 150cp / 5700
210 nm / 1750
0-100 : 9.1
vit max : 211


octavia II 2.0 TDI (140) / 4.000
320 / 1.750 - 2.500
Viteza maxima 208
Acceleraþia 9.6

nu stiu cum sa-ti spun , dar desi ai sta aproape de un 1.8T 4x4, nu prea o sa-l mai ajungi de indata ce va puneti in miscare

blush.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grigore32898
post Dec 6 2005, 04:07 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 20-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.891



Adevarat ..pe sosea uda nu am sanse pt k si in treapta a 3 a scartiaie rotile aiurea cand intra turbo si totusi imi sustin ideea k pe uscat pleci doar mai tare pt k ai 4x4 ...in rest poate ma mai ajungi p la 200 .Dar poate o sa avem ocazia 1 data si o sa vezi k nu e chiar asa cum crezi. Treapta a 1 a este f scurta atat ... dar ma rog fiecare cu parerea lui ... Sa nu mai zic k din mers nu ai nici o sansa. E aiurea sa ne spunem d'astea pt k tu ai parerea ta si eu pe a mea si nu o sa ajungem la nici un rezultat ..dar totusi poate ne intalnim si vedem.. dak fuge mai tare a ta .. sanatate f bine .. dar stiu d c am rezervele mele ..si apropo Octavia RS nu are 180 cp ?? tu ai 150 sau 180?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 6 2005, 04:33 PM
Post #18


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Scuza-ma, dar conducand doar O II TDI 140 CP nu e suficient sa faci afirmatiile pe care le faci. Ai fost intr-o berlina 1.8 T? Ai mers vreodata cu una? Daca nu, afla ca inainte de masina actuala am avut o astfel de versiune FWD timp de 2 ani. Demaraj fabrica: 8,1 sec 0-100, eu ii facusem si chiptuning + filtru aer admisie directa, avea 200 CP, cu demaraj 7,7 sec 0-100. Dar nu asta conteza...in varianta stock, nu vei vedea decat spatele unei berline 1.8T. Dupa tuning, nu mai vorbesc.
Si acum revin: cifrele te contrazic, soferii cu experienta conducerii ambelor modele iti argumenteaza si de ce, dar tu o tii pe-a ta. Nu ma deranjeaza decat ca te incapatanezi sa vezi realitatea. Cu ce te ajuta ca ti-as putea dovedi in practica cele declarate aici? Esti fan al principiului teribilist? Sunt prea matur sa ma intrec cu fiecare Toma necredinciosu', crede-ma pe cuvant. Cand ajungi tu la 200 km/h, nici nu mai conteaza, de vreme ce sunt matematic (si am si experienta celor 13 ani de permis si a celor 3 Octavia conduse in ultimii 4 ani) inaintea ta. E chestie si de masina, si de sofer. Fara suparare.

Si acum o clarificare: motorul de pe RS este acelasi cu cel de pe 4x4 benzina, cu exceptia reducerii puterii de la 180 la 150, din ratiuni de MK, asa cum am mai spus. Cine ar mai fi dat bani pe RS daca cu aceeasi bani lua aceleasi performante plus tractiune integrala? Raspunsul e evident.
Si, ca sa ma explic suplimentar, daca ai anvelope 195/65 R 15, esti dezavantajat. De-aia iti scartiie la accelerare puternica, nu reuseste sa puna la sol toata puterea din cauza cuplului mare la regimuri joase. Jantele mele de vara au anvelope cu 205 fata. Deci un avantaj clar al aderentei in sensul unei suprafete de contact mai mare cu solul. arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 6 2005, 05:42 PM
Post #19


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



nu mai scrie inutil cu "k" multumesc .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian62359
post Dec 6 2005, 06:56 PM
Post #20


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 30-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.352



Topicul se referea la motorul 2.0 TDI si probleme aparute ... daca sunt. De asemenea de apreciat si experientele placute cu acest motor. Hai sa nu degenereze intr-o discutie cine e mai tare...
deci, ce mai spuneti despre acest motor, posesori de 2.0 tdi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 05:19 AM