IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ti-ai cumpara o masina simpla si fiabila de 900 cmc?

This topic is about Ti-ai cumpara o masina simpla si fiabila de 900 cmc?, the author, sorin37756, wrote about: Cand se vor fabrica autoturisme mici si simple, fara injectie, calculator, cu tabla adevarata, cum erau candva? Masinile contemporane sunt nerentabile ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ti-ai cumpara o masina simpla si fiabila de 900 cmc?
sorin37756
post Nov 21 2005, 02:40 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 185
Joined: 30-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.749



Cand se vor fabrica autoturisme mici si simple, fara injectie, calculator, cu tabla adevarata, cum erau candva?

Masinile contemporane sunt nerentabile din cauza costurilor: piese scumpe si multe, service scump.

Dau de lucru industriei si serviciilor, dar fac nerentabila sau imposibila exploatarea post garantie.

Daca ar exista respect pt dreptul la optiune al cumparatorului, s-ar fabrica masinile adevarate din anii 80-90, macar cele de mic litraj, care polueaza mai putin decat orice Euro 4 de peste 1200 cmc.
Consumatorii vor o masina simpla, buna si economica care sa mearga, nu un robot pe roti.
Masina moderna = masina proasta = 2589 piese = 2589 potentiale defectiuni dupa iesirea din garantie = te lasa fara bani de benzina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 21 2005, 02:59 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cineva a propus aceeasi abordare cu telefoanele mobile si se pare ca e de succes. Unii vor mobil doar ca sa vb la el, nu ca sa faca filme sau videoconferinta si sa apeleze la nepotul de 12 ani ca sa caute in menu-uri ce-i intereseaza biggrin.gif.

Eu personal, as cumpara o masina de 900cm3 si ieftina, daca e fiabila si economica. M-as lipsi de o groaza de gadgeturi pe care le consider inutile, bune doar sa umple pagini intregi in cataloage si conturile comerciantilor/serviceurilor. Confortul intr-o masina vine de la un scaun bine desenat, nu de la climatroanice bi-zonale si trisexuale... .


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Nov 21 2005, 03:16 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Da!
As achizitiona asa ceva insa sa faca parte din generatia mica la exterior, mare la interior biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VECTOR
post Nov 21 2005, 03:55 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 4-February 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 39.800



mike,noi avem deja asa ceva :tico si matiz... biggrin.gif


--------------------
masini.ro Team Hard To Beat :coolspeak:

matiz E
renault sedan II 1.6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin37756
post Nov 21 2005, 04:33 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 185
Joined: 30-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.749



QUOTE(MR28673)
Cineva a propus aceeasi abordare cu telefoanele mobile si se pare ca e de succes. Unii vor mobil doar ca sa vb la el, nu ca sa faca filme sau videoconferinta

Eu personal, as cumpara o masina de 900cm3 si ieftina, daca e fiabila si economica. M-as lipsi de o groaza de gadgeturi pe care le consider inutile, bune doar sa umple pagini intregi in cataloage si conturile comerciantilor/serviceurilor. Confortul intr-o masina vine de la un scaun bine desenat, nu de la climatroanice bi-zonale si trisexuale... .


Dealerii scriu pe oferte, la "dotari standard" , "al treilea stop pe frana"
Bine ca nu precizeaza si roata de rezerva la dotari.

Deci un Specialist de pe masini.ro este pro simplitate - fiabilitate si da exemplu cu mobilul.
Prea multa tehnologizare e chici, devine degradant.

In centrul atentiei trebuie sa fie natura si omul, acestea sunt valorile cele mai importante.

Sunt de acord cu airbag etc, dar pe un forum cineva scria ca numai dupa 70.000 km cu un Renault diesel, acesta s-a defectat - nu mai alimenteaza, si piesele costa peste 3000 EURO. E clar ca nu era pe carburator !

Asta m-a facut sa initiez acest topic.

In plus, o masina trebuie folosita cel putin 20 de ani, din motive de resurse si mediu. Aruncand-o, dupa 7 ani se pierd resurse, energie si se altereaza mediul. Deci chestia cu EURO 4 devine un fel de "iei pe mere si dai pe pere" adica in final mediul ambiant nu castiga nimic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luka
post Nov 21 2005, 04:45 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.176
Joined: 10-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.601



Ok, si ca sa nu vorbim la modul ideal, pentru cine ar fi profitabil sa construiasca o masina care tine 20 de ani? Pe cine ar ajuta la momentul asta?
Din pacate, s-ar pierde o gramada de afaceri care depind de masini si de reparatiile aduse acestora.
Chiar credeti ca nu se poate construi masina care sa nu se strice 10 ani? La nivelul actual, eu spun ca este posibil, insa cine ar fi interesat sa faca asta?
Sa nu-mi raspundeti ca interesat ar fi clientul...e clar ca asa e biggrin.gif


--------------------
RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege

''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face''
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 21 2005, 05:09 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Probabil ca piata a stabilit evolutia masinilor in directia asta. Fiind un domeniu care tine foarte mult de moda si statut social, putini ar alege oricum o masina pe care sa o tina 20 ani indiferent cat ar fi de fiabila. Nu cred ca e vorba de o conspiratie mondiala a constructorilor, ci de legile pietei. Chiar daca nu-mi convine intotdeauna...

PS Diesel cu carburator n-a existat nici pe vremea lui burebista biggrin.gif
PS2 Unii au trecut "inscriptionarea modelului in lateral" la optiuni biggrin.gif Mai ramanea sa treaca la optiuni si "lipirea emblemei in bot" biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 21 2005, 05:11 PM
Post #8


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(MR28673)
Eu personal, as cumpara o masina de 900cm3 si ieftina, daca e fiabila si economica. M-as lipsi de o groaza de gadgeturi pe care le consider inutile, bune doar sa umple pagini intregi in cataloage si conturile comerciantilor/serviceurilor. Confortul intr-o masina vine de la un scaun bine desenat, nu de la climatroanice bi-zonale si trisexuale... .


Si eu as cumpara.o masina mica, ieftina, fiabila si economica. Shit...conduc o masina mica in care stau inghesuit si cramponat, fiabila nu foarte economica dar FOARTE IEFTINA. Masina saracului de pretutindeni.


Lasind gluma deoparte...mi-ar place ori un Hybrid (Civic - nu Prius ca arata prea... ) dar mai imi plac niste creatzii de la GM - Aveo respectiv Scion. Sint niste masinutze mici numai bune de mers prin oras. Cred ca au cam 1 L si 4 cyl. Nici nu le gasesc fenomenal de urite...dar la cum arata...cred ca sint aceeasi masina cu embleme diferite. Ideala pt. traficul imbecil din Chicago.

QUOTE
Cineva a propus aceeasi abordare cu telefoanele mobile si se pare ca e de succes. Unii vor mobil doar ca sa vb la el, nu ca sa faca filme sau videoconferinta si sa apeleze la nepotul de 12 ani ca sa caute in menu-uri ce-i intereseaza biggrin.gif.


I couldn't agree more. Cred ca am dat 5 mesaje text pe telefonul asta nou pe care l-am luat...care are conectivitate la Internet (nu l-am folosit pt. asta niciodata). Nu imi trebuie chat, AOL, MSN si YAHOO, Internet...si alte prostii. Nu imi trebuiesc jocuri. Vreau un calendar, sa pot pune 2-3 memo, ceas cu alarma...si atit.

Eram in cimp la vinatoare simbata. La un moment dat...am vrut sa fac o pauza...si sa dau telefon acasa...la Chicago. No signal. In cimp/padure/de-alungul unui riu. Dupa ce am mai mers inca vreun ceas...in acelasi "teren"...incerc din nou. Full signal. Pai pe mine asta ma intereseaza mai mult. Sint in America...la 1 h de unul dintre cele mai mari orase din lume. Vreau sa pot da un telefon..sa am semnal...nu sa am 7 jocuri si 35 de tonuri si sa chat cu altzii sau sa verific ce filme sint pe internet sau sa ma trag in poza cu telefonul.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 21 2005, 05:19 PM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pai daca esti dispus sa platesti, exista in oferta telefoanele Iridium, nu? Alea prin satelit cu acoperire globala. Am auzit ca sunt o idee mai usoare decat tunul si munitia pe care o iei la vantoare biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Nov 21 2005, 07:37 PM
Post #10


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Zici tu bine ce zici, Sorine, dar ma tem ca ce zici tu nu se va mai intampla niciodata si ne ramane doar sa ne multumim cu nostalgia vremurilor trecute, este? Treaba asta imi aminteste de un vers dintr-o melodie de-a lui Dr. Alban: "life will never be the same, life is changing" - mare adevar, asa-i? Asta e....lumea se invarte si noi trebuie sa ne invartim odata cu ea, altfel.... :wave:

Vorbeamos
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Nov 21 2005, 08:42 PM
Post #11


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Saptamana trecuta cei de la DW TV se plimbau prin New York cu Smart Fortwo. Smart nu se importa in SUA. Toata lumea intorcea capul dupa micul Fortwo, toti faceau poze cu telefoanele mobile, toti puneau intrebari despre el: cat consuma, daca este sigur, ce performante are. Era ceva inedit in peisajul dominat de taxi-urile lungi de 5 metri, sa vezi o masina lunga cat un Harley de la NYPD. biggrin.gif


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Nov 21 2005, 08:55 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Smartul e mic, mult prea mic! insa daca ne gandim cata tehnologia a pus pe el Mercedes nu mai e deloc o masina simpla si ieftina :angel:

PS: Vector, tu ai injectie.... deci masina complicata tongue.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Echo
post Nov 21 2005, 10:20 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-June 04
Member No.: 26.859



Mercedes a incercat chestia cu masinile care tin forever dar aproape ca au dat faliment. O alta marca de masini de lux (un fel de Rolls Royce american) numita Peerless (adica fara de pereche - in traducere libera) chiar a dat faliment din cauza asta - cica posesorii nu vroiau sa-si cumpere modele noi pentru ca alea vechi se tineau prea bine. O vorba veche din batrani (pe care imi place sa o folosesc) e ca "mai -binele e dusmanul binelui). Asa ca adio Fiat 850, Mini Morris, VW 1300 (oops e cam mare dar bun).


--------------------
DIESEL POWER
VW Golf Variant TDI 110 CP
VW Passat TDI 130 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 22 2005, 10:31 AM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



singurul lucru deranjanat la simplitatea carburatorului e functionarea sa iarna.....


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 22 2005, 10:46 AM
Post #15


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Azi a dat poleiul si la mine. Am re-descoperit ca m-as lipsi si de servodirectie, in mers. E buna la parcari insa in mers m-as lipsi bucuros de ea, mai ales pe polei. Cu nubira simt mult mai putin drumul decat cu seatul, care n-are servo. Sper sa fie vorba doar de obisnuinta.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Nov 22 2005, 01:20 PM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



QUOTE(mihai58026)
singurul lucru deranjanat la simplitatea carburatorului e functionarea sa iarna.....


Da?! Hmmm tico nu zice asta biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Nov 22 2005, 01:39 PM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 354
Joined: 22-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 53.889



In ultima vreme m-au atras si pe mine masinile mici pentru ca :
1.Le pot lua din Germania incepand cu 1000 oiro (Fiat seicento)
2.Sunt mici si se pot strecura prin oras
3.Sunt..... "dragalase" blush.gif
4.Nu ma vor omorî cu consumul
Ce-i drept, nu vor face o figura prea buna afara din oras unde am nevoie de putere si siguranta nu in aceasta ordine.

Ce ziceti totusi de un Fiat seicento (ca 500 e exagerat de "Lastun-ic") sau de Lupo, Arosa,106, sau alte piticanii ? motoare de 3-4 litri la suta. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1,6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 22 2005, 02:34 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



mike, nu te contrazic..neaparat.. s-ar putea sa am eu experientze neplacute cu rglarea carburatoarelor, dar spune-mi o chestie: iarna dupa ce pornesti motorul ramane pornit din prima?
nu tre buie sa-l ajuti un pic si dup-aia sa tragi socul?!
la mine se cam intampla, iar la injectie nu mi s-a intamplat niciodata
desigur, faptul ca am patit-o eu nu o transforma in regula...


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Nov 22 2005, 02:43 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



1. Tico are soclu automat, koreeni astia's destepti rau! :brave:
2. La dacie daca ii regleaza mecanicul aprinderea corect si avansul o pot porni si la minus 20 de grade si sta pornita, nu-i problema! (am incercat iarna trecuta sa o pornesc dupa 3-4 nopti de ger si a pornit a naibii blink.gif )


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 22 2005, 03:34 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



clar porneste.. dar dupa prima pornire iti sta din prima?!?!?pornita? chiar si cu socul tras? sau moare si tre s-o repornesti?!?
aia e parte enervanta..


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 08:03 AM