Service pentru Lada |
This topic is about Service pentru Lada, the author, Georgian40398, wrote about: Salut, Azi am scos machina din service-ul Ciclop Drumul Taberei si sunt multumit /beer.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":beer:" border="0" al ... To read more just scroll down
Service pentru Lada |
Nov 18 2005, 09:51 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Azi am scos machina din service-ul Ciclop Drumul Taberei si sunt multumit L-am gasit acolo pe nea Patru pe care mi l-a recomandat Horia si e om de treaba, serios, priceput. Multumesc Horia inca o data ! Sa va zic ce trebuie sa va zic Nea Patru mi-a inlocuit 2 bucse, 1 alta bucsa cred la cutia de viteze, inlocuit filtrul de ulei, reglat relanti, curatat o chestie metalica de unde iese tevusca de fum, strans colierul de unde se zbatea o toba aiurea care imi facea zgomote, schimbat 2 furtune frana cu reglarea franelor, schimbat 1 tampon motor, montat la loc scutul sub motor ( il tineam scos pt ca nu mai avea chestiile din alea de prins ). Iar un nene electrician de acolo unde m-a dus tot nea Patru s-a ocupat de montarea farurilor cu halogen ( se pare ca H4 Philips Premium de care mi-am pus au un tip diferit de flansa fata de cel vechi ), a pus un releu pe faza scurta, a schimbat bendix-ul cu unul nou si mi-a testat instalatia electrica. Masina porneste acum scurt, fara suieratul ala de la bendix si sta bine la relanti. Mai am un singur dor in linistea serii Am o vibratie de care nu am scapat ce se simte prin corpul masinii, de fapt si sunetul motorului se percepe mai ingrosat parca, si asta numai din interior. Dl Patru a verificat punctele de atingere ale motorului cu caroseria si mi-a spus ca nu are cum sa ma ajute, e vorba de rigiditatea unui tampon de motor. Si o sa treaca de la sine. Sper :pet: |
|
|
Nov 22 2005, 03:05 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
bravo
ma bucur ca-ti merge bine cred ca o sa ma duc si eu in curadn pe la service iar ca a inceput sa aiba o problema si nu am dispozitive sa o fac acasa: bate un rulment de palnetara pe dreapta si acum marea intrebare: de unde iau rulmenti buni? ca am vazut unii pe la magazin si nu mi-au placut(sau mi se pare mie?), apoi am cautat FAG si SKF - 2 milioane un rulment, cam muuulticel... stie cineva o solutie mai buna? merci :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Nov 23 2005, 10:50 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Tocmai am facut ITP-ul la Erebus Opel.Mi-au gasit probleme la frana si la rulmentii de pe fata.Cu emanatia de gaze stau bine.Chiar au fost mirati si cei de acolo ca o masina din '80 este in limita admisa.Inchipuiti-va o masina Lada 1500 intr-un garaj plin de Opel-uri Vectra si Corsa dupa 2000.Era ca un dinozaur intre tigrii.Toti mecanicii de pe acolo veneau sa se uite la motorul de Lada.Cred ca erau plictisiti de motoarele acele capsulate si ii apucasera nostalgia cand au vazut un motor de generatie veche. .Cunosteam un mecanic ca altfel nu ma duceam eu acolo.Oricum am facut impresie buna cu Rusoaica mea.Dar am cam deviat de la subiect
A trebuit sa imping niste gologani ca sa trec cu brio verificarea.Cu 900 RON si o sticla de vin si sunt din nou pe strazi.LA PRIMAVARA INTRA IN SERVICE. :stretcher: La Service-ul de pe Timisoara vi-l recomand pe mecanicul Sima si electricianul Penescu.Cu acesta din urma scapati cel mai ieftin. PS.-Cateodata ma gandesc ca ar trebui sa o vand si sa imi cumpar si eu macar un Logan,dar cand ma gandesc la intretinerea unei masini cu ceva pretentii,incepe sa-mi tremure portofelul.Tocmai azi cand plateam taxa ITP(550 RON),unul in fata mea cumparase un termostat pt. Opel.Cat credeti ca a facut? 1.350.000lei :puke: Deocamdata Lada ramane o masina pe care mi-o pot permite. Va Salut! :coolspeak: -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Nov 24 2005, 10:25 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
adevarul e ca e mai nou, dar se zice ca consuma mult... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Nov 24 2005, 01:04 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 17-November 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 61.289 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lada 1500 (2103) modificat Logan 1.4 mpi (mai nou i se spune golan )) |
|
|
Nov 24 2005, 06:26 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 31-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.307 |
mda, eu nu as da laditza mea nici pe 3 logane dastea' romanesti
eeee foarte urata masina :puke: nu ca laud laditza dar ma scos din multe fata de dacia pe care o aveam inainte pt mine numele dacia este patat demult... |
|
|
Nov 24 2005, 10:51 PM
Post
#7
|
|
Pãcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare :wave:
Nu vreau sã mã dau mare, ºi nici sã iau locul admin-ilor ºi moderatorilor, dar, chiar dacã vã dau dreptate: 1. Nu se cade sã denigrãm maºinile altora, chiar ºi în general, deci sã nu mai facem comparaþii de genul "ce tare îi maºina mea faþã de alta". 2. QUOTE(Anexã Regulament) Pentru cei ce se vor gandi ca asta e o oportunitate sa faca misto de vreuna din masinile altor membri sau sa se creada superiori va anunt ca vor primi ban de 14 zile.
Deci, haideþi sã avem fair-play ºi pe acest forum, la fel cum trebuie sã avem pe strãzi ºi drumuri. Ontopic: K.61296, mã bucur cã ai reuºit sã "recuperezi" carburatorul, ºi sã-þi aranjezi maºina aºa de bine, precum mã bucur pentru toþi ladiºtii care îºi întreþin maºinile. Mãdãlin, taxa ITP este 55 RON (550.000 ROL) ? Ca sã ºtiu la ce sã mã aºtept, pentru cã trebuie sã fac ºi eu ITP-ul. Vã salut, ºi vã doresc drum fãrã probleme :wave: |
|
|
Nov 25 2005, 10:06 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Pt. Mariustom
Da. Este 550.000 ROL .La care se mai aduga o mica "atentie".Asta in cazul in care ai mici probleme,si vrei sa neaparat sa treci revizia.Depinde cum te descurci.Eu cand am fost, am spalat-o (interior,exterior si motor)Macar sa fac impresie si eu sunt de regula "Sa nu te duci la doctor cu chilotii murdari".Si mereu am obtinut ceea ce am vrut.Adica din prima am trecut testul.Sunt cazuri in care chiar daca cunosti pe cineva,te respinge, ca cica nu poate sa te treaca din prima cu o masina veche de 20 de ani,dar te duci a 2-a sau a 3-a zi doar cu talonul si buletinul si ti-ai luat revizia.Asta-i mersul.Deocamdata.Sa vedem ce ne asteapta dupa ce intram ,cica in U.E daca mai putem sa luam ITP-ul ca pana acum. -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Nov 26 2005, 12:35 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 17-November 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 61.289 |
Am fost sa-mi fac ITP-ul. Mi-au gasit probleme la frana de mana si caseta de directie are un pic de joc. Stie cineva cum tre reglata? Mi s-a zis ca trebuie apropiat un pic melcul sau ceav de genul, si ca se poate regla de la un surub. Apropo aici in service autorizat costa in jur de 350000. La frana de mana, problema e ca pe partea stanga roata spate diferenta e prea mare. Ce pot sa fac in privinta asta?
Am inteles ca frana de mana se poate regla, trebiue sa dau jos tamburul si sa dau cu smirgel placa de frana. Oare asta imi va rezolva problema? La frana de mana pe raport scrie: frana de mana: Forta: stanga: 0.51kN dreapta: 1.53 kN diferenta: 66% (pe langa scrie prea mare, max admis 50%). La frane spate: forta: stanga: 1.25 dreapta: 2.10 diferenta: 40% (prea mare, max admis: 20%) La gaze stau bine: Co: 1.17 la 925 rot. Daca o turez mai tare, scade pana la 0.3 la Obs. privind respingerea vehiculului: dezechilibru punte spate dezechilibru fr.mana bucsi caseta directie: joc Astept modalitatile de reparare. :bash: |
|
|
Nov 26 2005, 01:16 PM
Post
#10
|
|
Pãcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare :wave:
Dragã K.61296, jocul din caseta de direcþie se poate regla din ºurubul de deasupra, care trece prin capacul casetei, ºi preseazã melcul. Pentru a regla caseta, trebuie mai întâi sã roteºti roþile într-o parte, la jumãtate de cursã, apoi trebuie sã desfaci ºaiba stelatã care are rol de contra, care fixeazã ºurubul împotriva desfacerii ºi se aflã înfiletatã la baza ºurubului, pe capac. Dupã desfacerea ºaibei înfiletate, trebuie sã strângi ºurubul, care se aflã aprox. în centrul capacului, cu cap pãtrat, dar fãrã forþã prea mare, doar sã nu mai aibã joc. Dupã ce ai strâns ºurubul, miºcã volanul stânga-dreapta, pentru a verifica dacã nu ai strâns prea tare, sau prea puþin. Totul este ca ºurubul sã fie strâns uºor, pentru a nu bloca melcul în casetã. Apoi strânge înapoi ºaiba stelatã pentru a împiedica desfacerea ºurubului, ºi gata. De ce roþile rotite, pentru cã dacã ai face operaþia de reglare cu roþile pe direcþia drept înainte, când ai roti la maxim, ai întâmpina o rezistenþã în casetã, datoritã lipsei jocului melcului, necesarã rotirii lui. Þi-am explicat reglajul despre care ai bãnuit tu, deoarece mai este un reglaj al casetei, mai complicat, dar care se face doar la unele casete, foarte uzate, datoritã uzurii mai mici în timp, ºi nu cred cã e cazul la caseta ta. La frâne, din datele expuse de tine, concluzia este cã ai probleme cu frâna la roata din stânga, nu doar cea de mânã. Pentru a remedia trebuie sã desfaci roata, tamburul, ºi probabil cã vei gãsi sabotul ºi tamburul mânjite cu ulei din diferenþial, dacã ai semeringul piºcat, sau lichid de frânã, dacã îþi curge pe la garnituri. În funcþie de ce gãseºti, pentru cã sigur vei gãsi una ºi/sau douã din cazurile de mai sus, dupã remediere, curãþã bine, cu o cârpã uscatã, sabotul ºi tamburul, tamburul ºi roata monteazã-le la loc, iar tot cu roata suspendatã, ºi maºina înþepenitã la roþile celelalte cu opritori, porneºte motorul, bagã într-a 2-a ºi calcã uºor frâna, pentru a zvânta ºi a reveni frecarea cât mai bunã între sabot ºi tambur. Dupã o perioadã oarecare, când simþi cã roata se frâneazã mai bine, poþi opri motorul ºi coborâ roata, gata de o nouã verificare. Îþi urez spor la treabã, ºi baftã la ITP. :wave: |
|
|
Dec 3 2005, 08:37 PM
Post
#11
|
|
Pãcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare :wave:
Dragã K.61296, ai reuºit sã reglezi caseta de direcþie, ºi sã rezolvi problema la roata spate stânga? Dacã da, spune-ne ºi nouã ce ai gãsit. |
|
|
Dec 5 2005, 06:46 PM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 17-November 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 61.289 |
Am reusit s-o reglez. Mersi pt sfaturi. Am rezolvat itp-ul. Cea mai mare surpriza a fost cand am dat jos tamburul. Nu era nici o urma de ulei, placile de frana nu erau uzate, pistonul merge bine. Toata faza era ca mi-e cam uzat tamburul. Am bagat la tija accea de metal care distanteaza placile o bucata de metal de 1,5 mm, l-am sudat, si acum totul e ok. Nu prea e de mirare, la stilul meu de condus, si la cate ghidusii am facut cu masina sa fie asa. In rest acum totul e ok. btw: am facut ceva teste de frana in viteza 1 calcat blana in curind o sa fac poate si un mic filmuletz cu masina;
|
|
|
Dec 5 2005, 07:02 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Bucse (cum scria mai sus) sunt la semicaseta, caseta se poate regla doar daca nu e pre uzata.
|
|
|
Sep 24 2006, 10:39 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Am o tevusca care scoate fum din blocul motor si m-am gandit ca e cazul in acest weekend sa rezolv. Am sunat la dl. Patru, nu mai lucreaza la service Ciclop din Dr. Taberei, dar am stabilit ca sambata la 9 sa rezolvam in particular
A tras o ploaie... Ma gandeam, sa-l sun dimineata, sa nu-l sun, ca sa stiu daca sa mai vin. Oricum, trebuia sa ies ca sa imi cumpar sigurantele rezervate telefonic la Al Padrino si sa iau simeringu-uri de supape, asta cica rezolva tevusca de fum... Si dl. Patru a fost acolo ! La intalnire, a venit chiar daca era clar ca nu se putea lucra 3 ore sub cerul liber, apreciez ca a venit Sper ca data viitoare o sa am noroc cu vremea. Am luat un set de simering-uri de astea de la piata Obor, 200.000. Si o curea de alternator cu dinti pe interior, cica aia e mai buna decat cureaua neteda. Mie imi cam fluctueaza curentul si scartaie cureaua cand aprind farurile... Cureaua de la rusi a fost 100.000, desi le-am zis ca la magazin se gasesc cu 60.000 (netede pe interior). De la rusi voiam si o grila de aia de plastic care zace pe capota de lada 1500. Rusii cica nu, dam numai cu setul, 150.000 (la magazin au zis ca au avut la 60.000 1 bucata). |
|
|
Sep 25 2006, 03:29 PM
Post
#15
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 21-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.493 |
pt un reglaj de carburator si eventual alte necazuri care pot deregla relantiul, imi puteti da un service? cel din Dr taberei mai este bun de Lada?
|
|
|
Sep 30 2006, 09:21 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Azi am reusit sa ajung la mecanic si sa imi faca operatiunile
Va ziceam, imi iese fum pe o tevusca de la motor si mi s-a spus de la mecanic ca se rezolva prin inlocuirea semeringurilor de supape. Am fost la rusi la Obor si am cerut 8 bucati semeringuri, mi-au dat la 200.000 un set sigilat, pe carton, pe care scria ca e pt Lada si e facut in Germania. Azi la mecanic am aflat ca NU SUNT CELE BUNE PT LADA ! Fuga cu un mecanic la rusi, nea ala nu era acolo, dar un altul mi-a acceptat trocul, a primit cele "de Lada" si mi-a dat BUNE, varsate (nu sunt la pachet adica), de dacie........ Da, cica astea sunt cele bune, asa au zis cei 2 mecanici cu experienta in lada. S-au pus semeringurile, s-au reglat si tachetii la 0.15 si pa, am plecat ca aveam treaba. Fum mai scotea, dar mecanicul a zis ca s-a rezolvat, mai tb sa mai merg nitel sa se elimine ceva, ulei parca. Si acum..... in seara asta mi-am dat seama ca masina PACANE ca un tractoras.... Tu-i ceapa masii..... Asa trebuie sa fie cand se umbla la semeringuri si se regleaza tachetii ? Sau sa mai astept cu pacanitul pana se mai aseaza ceva ? |
|
|
Oct 1 2006, 08:29 AM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Ai grija ca nu cumva sa-ti fi pus bine distributia innapoi (lantul sa fie decalat cu 1 sau 2 ochi), ca la amicul meu. Mai uita-te daca aprinderea e reglata bine. Daca n-au reglat bine supapele ar trebui sa bata tachetii.
|
|
|
Oct 1 2006, 08:50 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Multumesc ! O sa mai iau legatura cu mecanicul, sa ma scape ( SPER !!! ) de pacanit... Ca dupa ce ca scoate fum cand stau la stop acum mai si pacane, atrage atentia de parca ar fi o rabla
|
|
|
Oct 28 2006, 06:42 PM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Azi am decis sa schimb si amaratul de ulei, romanesc, purtat cca. 10.000 km, cu adaugiri cam dese in ultima vreme si fum bogat scos pe la tevusca de sub capota :smokin:
Si nu gaseam brhe un service deschis, in toata zona Dristor - Vitan... Am gasit dupa o plimbare lunga un service, dar cand sa imi schimbe uleiul ( am cumparat 4 l de Aral Basic Elastic 20 50 la 700.000, plus o cutie 2+2 de curatat motorul inainte de schimbul de ulei ) a vazut ca busonul de sub masina fusese maltratat si nu avea aderenta la nici un inbus... Da-i cu dalta deci :doh: si dupa 20 de minute a reusit sa dea jos uleiul... Insa acum e clar ca la urmatoarea schimbare de ulei tb sa am si buson nou... Morala, cine stie ce agarici ajunge sa iti schimbe uleiul si nu vezi ce face acolo... Dar cu uleiul proaspat pus am stat 1-2 minute la relanti, apoi am adus masina acasa (alte 3 minute de mers), am mai stat 2-3 minute la relanti in parcare si ... tot timpul becul de ulei a fost aprins Ba mai mult, cand am oprit motorul mi-a dat nitel pe afara si apa din vasul de expansiune. De obicei aveam pana la capac cam 5 cm, acum era apa pana la capac... Care e soparla ? Cat tb sa astept pana se va unge motorul dupa acest schimb de ulei ? |
|
|
Oct 30 2006, 10:30 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Adica a fiert ? Numai asa cred ca poate sa dea apa pe afara... Vezi ca poate nenea ala de la service nu ti-a strins busonul de la baia de ulei si poate ai perdut tot uleiul ! Ca altfel, in 3 secunde maxim trebuia sa se stinga becul pentru ca presiunea la ulei a crescut cit trebuie. Mie asa mi se intimpla. Daca tu zici ca nu s-a stins becul...
1: Nu a strins busonul la baia de ulei si ai pierdut tot uleiul... 2: Daca ai schimbat filtrul de ulei, poate nu l-a strins pe ala... Oricum e nasol ! Eu zic sa verifici nivelul la ulei ( cu motorul rece ) si vezi ce zice. Dar... Nu stiu... Din simptomele pe care le spui, eu as zice ca masina nu are ulei. Take care ! :wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Oct 30 2006, 11:09 PM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Am lasat masina in parcare si am revenit a doua zi, ei bine, a mers fara probleme, becul rosu nu s-a mai aprins Am masurat si la joja, nivelul e la maximum, ce bine ca nu am pierdut uleiul ! E o masina mai cu spil |
|
|
Nov 23 2006, 09:36 AM
Post
#22
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 6-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.132 |
Salut !
Detin si eu o Lada 1200 din '79. Caut un mecanic bun in service la Dr Taberei(Bujoreni).Am lucrat pana acum cu un mecanic care se numeste Florescu. Am avut multe necazuri cu el,imi lua foarte scump si imi schimba piesele aduse de mine,noi,cu altele vechi. Daca stiti pe cineva de incredere si preferabil cu experienta,va rog sa-mi faceti o recomandare.Am inteles ca Dl Patru ar fi foarte bun mecanic,dar nu mai lucreaza in Dr Taberei. Totusi,poate imi da si mie cineva nr lui de telefon pe privat. Va multumesc. |
|
|
Nov 23 2006, 09:58 AM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Salut Alex si bine ai venit printre "sovietici"!
Telefonul lui Patru 0-7-4-2.7-3-9.0-4-9 Dar nu te astepta la preturi f. ieftine la el.Este in schimb mai ieftin decat Florescu nu iti schimba piesele,se misca repede si face treaba mult mai buna.In general el este liber sambata. P.S-Poate vii si tu duminica sa ne cunosti in Poli la ora 10 -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Feb 4 2007, 09:54 PM
Post
#24
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 18-January 07 From: Craiova (Dolj) Member No.: 97.104 |
Doru |
|
|
Feb 5 2007, 09:07 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
|
|
|
Feb 24 2007, 08:42 PM
Post
#26
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 24-February 07 From: Targoviste Member No.: 100.195 |
Cine are nevoie de ajutor orice reparatie si piese noi,poate apela cu incredere.
Numai ca sunt din ....Targoviste. |
|
|
Apr 27 2007, 11:47 AM
Post
#27
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
ce vizeaza reglajul fin al casetei de directie? eu in cartea de exploatare si intretinere am gasit doar despre chestia cu surubul si alta priv la scoaterea unor garnituri ca sa apropii un capac mai mult de corp, mai sunt si alte detalii?
|
|
|
Apr 27 2007, 12:01 PM
Post
#28
|
|
Pãcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Tizule, vezi cã ai un mesaj privat trimis din 16.04 ºi necitit de tine.
Sus, în barã, vezi cã scrie "Ai x mesaje noi" |
|
|
May 4 2007, 09:44 AM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
Dragii mei, cautam azi service-ul de la Toyota(sper la o practica cu experienta profesionala ) si am dat peste un batranel, care mi s-a adresat, mi-a zis daca nu am nevoie de piese ptr Ivan al meu, a zis ca le are noi, incepand de la cuzineti, pistoane, ornamente (faruri, bare,beculete..etc..astea le da gratis daca le cumpar pe celelalte), capatul de bara ala lung, capace de roti,luneta, cam ce a mai putut sa scaoat el inainte sa o duca la cimitir, ca si el a avut o Ladita din '80 dar a dat-o la REMAT, mi-a zis ca mi le vinde cu 30% din pretul normal care exista pe piata, si intrebarea este care sunt preturile la cele mentionate mai sus, sau daca mai stiti ceva preturi la piese noi, sa mi le ziceti va rog frumos, ca de luni o sa-l sun sa ma intalnesc cu el sa vad ce mai are de vanzare.
Va multumesc! -------------------- Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
|
|
|
May 4 2007, 01:01 PM
Post
#30
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Capacul de roti nou / lucios era 100.000 pe la "rusi"
-------------------- Cand ma gandesc cum era lada mea 2106 cand era in stare f. buna ... :( Dar oricum, nu am de unde sa stiu :)
|
|
|
May 4 2007, 05:55 PM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 28-October 06 From: Bucuresti Member No.: 91.004 |
Intrã ºi tu pe "Mercurial Lada" ºi vezi acolo. Apropo, cine mai ºtie preþuri de actualitate la piese/manoperã/servicii adãugaþi-le, vã rog, pe topicul menþionat. E spre folosul tuturor in vederea unor posibile negocieri cu tot felul de comercianþi/meºteri.
-------------------- Lada 1200, iunie 1980
|
|
|
Aug 21 2007, 03:01 PM
Post
#32
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 5-August 06 From: Bucuresti Member No.: 83.922 |
Salut,
Stie cineva dintre voi daca mai exista service-ul din colentina de la capatul lui 21?si daca da stiti pe cineva acolo, sau aveti vreun numar de telefon, imi puteti recomanda un alt service sau un mecanic bun? Multumesc anticipat. |
|
|
Aug 21 2007, 07:05 PM
Post
#33
|
|
Pãcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Nr de telefon al d-lui Pãtru, lãudat (pe bune cred) de unii colegi îl gãseºti pe aceastã paginã.
Informaþii despre service din Bucureºti gãseºti în acest topic ºi aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...ice&start=0 Baftã :wave: |
|
|
Aug 22 2007, 10:17 PM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
stiu eu pe cineva care se pricepe bine la lada si caruia ii si place sa lucreze la ele! iti dau mesaj privat
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Jan 15 2008, 10:23 AM
Post
#35
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 20-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.545 |
[quote name='madalin46093' date='Nov 23 2006, 07:58 AM' post='167665']
Salut Alex si bine ai venit printre "sovietici"! Telefonul lui Patru 0-7-4-2.7-3-9.0-4-9 de cand a pus dumnealui mana sub capota Natashei, nu mai am griji. D-zeu sa ni-l tina sanatos si cu chef de munca. |
|
|
Jan 16 2008, 09:07 PM
Post
#36
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 31-December 07 Member No.: 115.940 |
Poate imi spuneti si mie un loc cu dezmembrari de Lada, mai aproape de Militari. Am fost undeva spre Carrefour, dar nu aveau decat doua Skode, semn ca Ladele n-au moarte
Mi-ar trebui o oglinda lateral dreapta si un covrig nichelat din jurul farului, ca e cam ruginit. Am fost si la magazinul din Prelungirea Ghencea, dar mi-au spus ca nu au covrigi, ca rusii nu mai fac. Aveti vreo idee unde sa merg? Multumesc! |
|
|
Jan 17 2008, 10:01 AM
Post
#37
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Salut Paco!Pai eu stiu o dezmembrare dar este in Berceni langa Selgros...Daca nu gasesti mai aproape te ajut cu placere cu coordonate sau daca vii cu masina fug cu tine pana acolo...Sau parca stiu ceva si in Militari dar e un fel de Remat acolo am vrut sa incerc si eu mai demult dar inca nu am ajuns cica acolo sunt niste preturi rezonabile.Salutare
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 17 2008, 10:14 AM
Post
#38
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 31-December 07 Member No.: 115.940 |
Acum am vazut ca mi-ai raspuns si aici, scuze!
La Remat-ul din Militari am fost eu, dar nu aveau nimic si nici nu pareau foarte dotati, slabe sperante. Nu mai merg acolo. Nu stiu daca e acelasi cu cel de care ai auzit tu, dar pot sa-ti spun ca asta e aprox sub podul dinspre oras spre Carrefour, ceva mai in stanga. Repet, nu e un loc de vizitat, eu nu mai merg acolo. Auzisem ceva ca ar fi pe Sos Alexandriei, am fost si acolo, m-a intampinatla un tip ciudatel, marunt si cu uitatura cam taioasa, care mi-a zis ca nu se mai ocupa de Lada...Nici la asta nu mai merg, e in zona penitenciarului Rahova. Altceva nu mai stiu. As veni in Berceni, dar e cam mare distanta pentru o oglinda laterala si un covrig nichelat, ce-mi trebuie mie... Apropos de gaz, tie iti porneste la prima cheie pe frig, direct pe gaz? Ca eu am nevoie de doua invartituri de contact... |
|
|
Jan 17 2008, 10:21 AM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Pana pe la +5 grade imi porneste la prima cheie ,sub aceasta temperatura nu...Atunci de regula comut pe benzina i asa pornesc.Nu ti se deregleaza carburatorul tau pe mine asta ma supara cel mai mult .Caut imediat si iti dau coordonatele despre Rematul care vorbesc oate nu e ala de care zici tu
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 17 2008, 10:23 AM
Post
#40
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
De tipul mititel si cu privire taioasa zici de pe Antiaeriana?Am inteles ca sunt slab dotati si in ultima vreme nu prea sta deschis cred ca incet incet da faliment.asta in Berceni e dotat are cam tot ce vrei...revin imediat cu detalii despre Rematul din Militari!
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 17 2008, 10:36 AM
Post
#41
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Se cheama Colect Metal, depozitul central de fiare de sub podul de la intrarea pe autostrada de Piteshti. Chiar inainte sa urci pe pod cum vii dinspre Buc se face un drumuletz pe dreapta. Mergi pe acolo, la un moment dat ai impresia ca se infunda dar nu, treci de un indicator "Proprietate privata. Intrarea interzisa" , ajungi sub pod, faci stanga pe sub el shi mergi drept inainte inca 2-300 metri shi dai fix in depozit,potzi merge shi cu 137 sau 62 shi pe urma max. 10 minute pe jos.Programul e de la 8 la 6 seara shi se lucreaza shi sambata, dar nu cred ca pana la 6. Daca cumva te hotarasti sa mergi poate ma anunti si dam o vizita sau daca mergi singur pe urma sa-mi impartasesti impresiile:)Noroc -------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 19 2008, 03:16 PM
Post
#42
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 31-December 07 Member No.: 115.940 |
Cred ca acolo am fost si eu din descrierea ta. Nu aveau nimic, repet. Saracie mare, poate mai la primavara, nu stiu...
|
|
|
Jan 21 2008, 09:33 PM
Post
#43
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 8-October 07 Member No.: 114.997 |
Rematul de unde mi-am luat scaune este in Militari pe langa autogara.
Tot langa Remat este si un service care repara Lada.Am facut la el o reparatie si mi s-a parut un om care cunoaste aceste masini.Are si o varsta. |
|
|
Jan 22 2008, 09:35 AM
Post
#44
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 31-December 07 Member No.: 115.940 |
La Pacii? Descrie mai exact, daca poti. |
|
|
Jan 23 2008, 09:38 AM
Post
#45
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 29 2008, 08:23 PM
Post
#46
|
|
novice Group: Membri Posts: 27 Joined: 26-December 07 Member No.: 115.896 |
doru1500 imi curge robinetul si de 2 saptamini caut pe la toate magazinele si nu gasesc ,var rog daca ma poate ajuta cineva cu o adresa un nr de telefon , curierat sau un sfat doresc sa cumpar un robinet pentru calorifer craiova doru1500@yahoo.com multumesc |
|
|
Feb 4 2008, 11:22 AM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
pai voi nu aveti magazin de piese acolo ?
incearca daca poti sa dai o fuga prin bucuresti sau ploiest -------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
Feb 12 2008, 10:27 AM
Post
#48
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 12-February 08 Member No.: 116.357 |
Buna ziua
Cine ma poate ajuta cu o recomandare pentru un service care sa se bage la Lada Niva? Am una mai noua (din 2004 cu injectie - 1.7i) si se face mai greu un pic din cate am vazut. In plus ar trebui sa gasesc piese bune nu adaptari de la alte masini. Concret, ce mi s-a intamplat este ca a stat cam 2 luni si nici inainte nu am prea mers des cu ea si mi-a curs tot lichidul de frana (probabil de la stat). In plus ar trebui sa ii fac revizia de 40.000 km si sa ii verifice cineva jocurile la directie samd. This post has been edited by andreisamoil: Feb 12 2008, 10:28 AM |
|
|
Feb 12 2008, 07:42 PM
Post
#49
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 3-October 07 Member No.: 114.867 |
Buna. Presupun ca sunteti din Bucuresti... Daca da, va pot ajuta colegii din bucuresti... ar fi bine sa specificati locatia ca sa stim
|
|
|
Feb 16 2008, 11:42 AM
Post
#50
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 16-February 08 Member No.: 116.386 |
Sint nou intrat pe forum si am si eu o intrebare:unde pot gasi supape de admisie Lada 12oo?. Sau magazine Lada in Bucuresti,sunt din Calarasi.Va rog mult sa ma contactati la adresa:WWW.nedeloiu_toader@yahoo.com.Va multumesc anticipat. De nu gasesc sint obligat sa caut in Bulgaria - Silistra.
|
|
|
Feb 16 2008, 06:11 PM
Post
#51
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 23-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.946 |
Sint nou intrat pe forum si am si eu o intrebare:unde pot gasi supape de admisie Lada 12oo?. Sau magazine Lada in Bucuresti,sunt din Calarasi.Va rog mult sa ma contactati la adresa:WWW.nedeloiu_toader@yahoo.com.Va multumesc anticipat. De nu gasesc sint obligat sa caut in Bulgaria - Silistra. In bucuresti slabe sanse de magazine,dar daca ai drum prin Capitala,poti incerca cu succes Piata Obor,si la intrarea dinspre Sos.Pantelimon,sunt prezenti zilnic pana dupa-amiaza,cativa comercianti de pises LADA,orice tip,marca,an,sunt noi,si iti garantez ca gasesti tot ce ai nevoie(daca nu pe loc,iti aduc in cateva zile).Ii recunosti dupa masini,ca au cateva Laditze...........succes! |
|
|
Feb 17 2008, 10:18 AM
Post
#52
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
Sint nou intrat pe forum si am si eu o intrebare:unde pot gasi supape de admisie Lada 12oo?. Sau magazine Lada in Bucuresti,sunt din Calarasi.Va rog mult sa ma contactati la adresa:WWW.nedeloiu_toader@yahoo.com.Va multumesc anticipat. De nu gasesc sint obligat sa caut in Bulgaria - Silistra. Mergi la bulgari ,e mult mai sigur In obor poti sa-ti iei tepusa de nu te vezi, mai ales daca miros moldovenii ca nu prea cunosti piesele. -------------------- Cind vorbesti de unul singur, ai intotdeauna dreptate.
|
|
|
Feb 18 2008, 09:38 AM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
in Obor poti incerca cu succes, dar si cu mult ghinion:)))))))))))))))))))))
cel mai sigur e de la bulgari, acolo au piese mult mai bune... -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 07:02 AM |